ranja +1quote:Op zondag 19 december 2004 02:58 schreef kinky_queen het volgende:
Audrey Hepburn?
Nu Seborik geen moderator meer is op MUZ durf ik daar wel te modden en heb derhalve dat topic, net als het eerste noemde FTR-topic, gesloten.quote:Op maandag 20 december 2004 16:53 schreef dwerg het volgende:
3FM Serious Request: Steun jij Darfur?
[3FM] Aktie voor Dafur Giel, Claudia en Wout eten niet
in FTR. En
Geld bieden voor een plaat op 3FM
in Muziek.
Eén topic lijkt me wel voldoende.
Nee en deze is dus nu ook dicht.quote:Op maandag 20 december 2004 21:36 schreef dwerg het volgende:
3FM Darfur Actie Streamverslagen Denken jullie dat dit topic ook nog nodig is? Volgens mij kan het wel in één topic. Niet dat ik hier iets te vertellen heb.
Jahoor, dat kan.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:15 schreef Mark het volgende:
Kan Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 9 weer sticky gemaakt worden?
opzich wel, maarja er zijn al een aantal mensen hierin verder gegaan en anders krijgen we weer zo'n rij tvptjesquote:Op woensdag 22 december 2004 23:58 schreef Mike het volgende:
Is het niet handiger een mooi nieuw deel te starten?
Zo'n oud topic is ook niet alles...wat als jij nou ff een topic maakt met een leuke OP? Dan gooi ik die oude wel dicht.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
opzich wel, maarja er zijn al een aantal mensen hierin verder gegaan en anders krijgen we weer zo'n rij tvptjes
verliezen van je blauwe kleur betekent niet dat je opeens lui mag zijnquote:Op donderdag 23 december 2004 11:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan het topic niet meer vinden waarin je kan vragen waar een bepaalde DVD te koop is..
Kan iemand mij helpen.
Ja, hallo.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan het topic niet meer vinden waarin je kan vragen waar een bepaalde DVD te koop is..
Kan iemand mij helpen.
Hey, ik vraag het tenminste nog netjes hierquote:Op donderdag 23 december 2004 16:21 schreef REFUSED het volgende:
[..]
verliezen van je blauwe kleur betekent niet dat je opeens lui mag zijn
maar hier kun je het wel verkapt vragen, beter dan een topic vol stof omhoog te trappen. bij mijn zoektocht kwam ik wel vele losse topics tegen die over 1 dvd gingen zonder slotje, volgens mij kun je dan tot de conclusie komen dat er niet een centraal topic bestaat.
Dus?quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:20 schreef Eluc het volgende:
Eternal Sunshine Of The Spotless DVD
The DVD before Christmas is mooier en toepasselijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |