2-06 - 16 Dec 04 - The Chrismukkah That Almost Wasn'tquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:13 schreef Crazykill het volgende:
Das inderdaad goed nieuws. Maar hoe zit het nou met Kerst? Hebben ze dan wel of geen OC ?
Renee ? Wie is dat? Is dat de moeder van Lindsay?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:02 schreef Witchfynder het volgende:
Geen reguliere episode? Ik snap die discussie niet nu.
The Chrismukkah That Almost Wasn't is gewoon de kerstaflevering van dit jaar, nummer 2x06, dus wel onderdeel van het seizoen.
Dit zie je al aan het feit dat Lindsey en Renee er in zitten.
4 weken geen OCquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:07 schreef VrAnqZ het volgende:
Ja, dat is de aflevering voor 16 december ja, maar de vraag was of er met kerst wel of geen OC is, en dat is er niet, want ze gaan van 16 dec naar 13 jan, snapez vous!?
Ooooh! Ik dacht dat jullie een kerstAFLEVERING bedoelden.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:07 schreef VrAnqZ het volgende:
Ja, dat is de aflevering voor 16 december ja, maar de vraag was of er met kerst wel of geen OC is, en dat is er niet, want ze gaan van 16 dec naar 13 jan, snapez vous!?
Moeder van Lindsay ja.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:38 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Renee ? Wie is dat? Is dat de moeder van Lindsay?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:55 schreef Chello200 het volgende:
Ik wil jullie allemaal alvast een merry Chrismukkah wensen en een hapy new year !!
On the 12th day of Chrismukkah my
true love gave to me.
12 beamers beaming
11 hissy fits
10 trophy wives
9 yogalates
8 gardners gardening
7 couples cheating
6 pizza slices
5 yamaclaus
4 broken hearts
3 broken homes
2 crashed walls
and a boy toy from the O.C
Ik was eigenlijk stomverbaasd dat FOX het nog wilde uitzenden. Aangezien die zender extreem rechts is ingesteld...quote:Op maandag 13 december 2004 22:23 schreef HarigeKerel het volgende:
Die lesbie kus had wel een stuk geiler gekunt eigenlijk![]()
To Be Announced oftewel wordt nog bekendgemaakt. (denk ik) Leuke aflevering was het trouwens, alleen het eindequote:Op vrijdag 17 december 2004 15:08 schreef Crazykill het volgende:
@ Vranqz .. in de OP staat >> -2-11 - 10 Feb 05 - tba- waar staat TBA voor ?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh mijn godDat word wel ff geil
![]()
Ryan gaat Caleb ook beuken
[ Bericht 25% gewijzigd door truSteh op 18-12-2004 09:37:47 ]
Hè Hè ... daar wacht ik al op sinds Season 1 toen Caleb voor het eerst voorkwam... Weten jullie nog, Ryan moest gaan helpen met de boodschappen uit de auto te halen, wat een eikel was (is hij nog steeds) hij (Caleb) toen....quote:
Vond het einde een beetje te zoetsappig, alles weer goed enzo binnen 1 aflevering, wat conflicten in de serie vind ik wel leuk, alles hoeft niet gelijk goed te komen imoquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:39 schreef truSteh het volgende:
Wat was er mis met het einde ? Vond het juist goed aflopen.. khad veel erger verwacht, Lindsay die zelfmoord dreigt te plegen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat we die co-writers eruit moeten kicken en Josh Schwartz zijn eigen verhalen moeten laten schrijven. Dat maakt het dus OC omdat het met een visie is gemaakt die alleen Josh voor ogen heeft.
IK vind seizoen 1 perfect ! Elke aflevering was geweldig, Nu met seizoen 2 is de aflevering van the SnO.C de enige die ik goed vond. De rest was bla...
[ Bericht 4% gewijzigd door Mike op 18-12-2004 01:22:24 ]白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
Ergens met haar ouders ofzo (Seth zei het tegen Ryan int begin, toen ze bij die kluisjes stondenquote:
Amen, dit wilde ik inderdaad nog niet weten :/quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:49 schreef VrAnqZ het volgende:
Spoilers tussen spoilertags misschien? Niet iets wat ik wil weten hoor, sorry
Enne... waar was alex!
quote:Op zondag 19 december 2004 02:05 schreef HarigeKerel het volgende:
Leuk ook dat we Julie Cooper weer wat meer in beeld krijgen, die kan zooo cool kijken
[afbeelding]
Ik denk niet dat Hailey terugkomt.quote:Op zondag 19 december 2004 11:16 schreef Crazykill het volgende:
Over Julie gesproken... Wat gaat er gebeuren denken jullie tussen Julie , Jimmy en Hailey (als ze terugkomt???)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |