denk dat je deze post moet plaatsen op elk new paginaquote:Op maandag 6 december 2004 17:05 schreef HarigeKerel het volgende:
Toch nog even de foto's van Alex plaatsen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jah inderdaad, waarom eigenlijk? Alle feestdagen vallen in het weekendquote:Op maandag 6 december 2004 17:07 schreef VrAnqZ het volgende:
Wel vervelend het lomp grote gat tussen episode 6 en 7... 4 weken!
Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 6 december 2004 17:28 schreef Crazykill het volgende:
Huh? Zijn er maar 13 episodes in S02? Of Zend NET5 alleen maar de episodes tot epi13 uit ? Of....?
Ik ga gewoon uit 24-26 afleveringen dit seizoen. The O.C. Liep vorig jaar ook gewoon tot begin mei door. Meeste shows hebben dan ook hun season finale. En het is zeker jammer van al die pauzes, zit je er net in gaan ze weer 4 weken pauzeren :\quote:
Dit is het FOX uitzendschema, voor zover het op internet stond, betekent dus niet dat het maar tot ep 13 gaatquote:Op maandag 6 december 2004 17:28 schreef Crazykill het volgende:
Huh? Zijn er maar 13 episodes in S02? Of Zend NET5 alleen maar de episodes tot epi13 uit ? Of....?
ooooooo ok dan..quote:Op maandag 6 december 2004 21:30 schreef VrAnqZ het volgende:
[..]
Dit is het FOX uitzendschema, voor zover het op internet stond, betekent dus niet dat het maar tot ep 13 gaat
True, vorig jaar was het makkelijker, toen begon ik pas met kijken toen alle afleveringen al uitgezonden waren. Met meerdere series trouwens (Alias Seizoen 3, 24). Nu moet ik toch weer iedere keer een week wachten..en dus soms 4 weken :Squote:Op maandag 6 december 2004 19:25 schreef PirE het volgende:
En het is zeker jammer van al die pauzes, zit je er net in gaan ze weer 4 weken pauzeren :\
Als je 1+1 = 2 weet snap je ook dat kersmis + nieuwjaar nogal een andere programmering heeft.quote:Op dinsdag 7 december 2004 16:29 schreef truSteh het volgende:
Waarom is er eigenlijk 4 weken pauze? Slaat echt weer nergens op, kut FOX.
Hoelaat/wanneer word/is hij in the States uitgezonden dan/? (NEderlands tijd?)quote:Op donderdag 9 december 2004 00:52 schreef VrAnqZ het volgende:
Ik kijk nou al weer uit naar de episode van morgen![]()
![]()
![]()
Hij word om 8 uur amerikaanse tijd uitgezonden, dat is ongeveer half 2 hier( s'nachts)quote:Op donderdag 9 december 2004 17:33 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Hoelaat/wanneer word/is hij in the States uitgezonden dan/? (NEderlands tijd?)
1+1=2 ja dat snap ikquote:Op woensdag 8 december 2004 16:34 schreef Thermo het volgende:
[..]
Als je 1+1 = 2 weet snap je ook dat kersmis + nieuwjaar nogal een andere programmering heeft.
Sterker nog, 4 weken is echt weinig
Hehehe ben nu bezigquote:Op donderdag 9 december 2004 21:47 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hij word om 8 uur amerikaanse tijd uitgezonden, dat is ongeveer half 2 hier( s'nachts)
Oftewel morgenochtend te downloaden
Ehm nee lindsey is de zus van kirsten, caleb is de vader die is ook de vader van kirsten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:20 schreef truSteh het volgende:
teoretisch is Lindsay eigenlijk gewoon de zus van SethGelukkig heeft dat geen invloed op Ryan en Lindsay relatie.. hoop ik
![]()
Hmm..quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:41 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ehm nee lindsey is de zus van kirsten, caleb is de vader die is ook de vader van kirsten.
Tjah, maar Ryan is niet echt familie van the Cohen's ...Ach jahquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:05 schreef truSteh het volgende:
Ze kunnen het ja. Maar komop, als dit bekent word rent Lindsay gek gillend weg, Ryan gaat Caleb meppen en het word een warboel.. dat is echt wel weer iets wat zou kunnen gebeuren
Helemaal niet, dat brengt Seth weer terug naar zijn plek, zoals ook Chello200 al opmerkte. En zijn plek daar is veel leuker. Verder zag ik dat Lindsey verhaal wel aankomen op het moment dat je doorkeeg dat thingie een dochter had met Calab, dus wat dat betreft niet echt een climax (hoewel de gemiddelde Amerikaan het misschien wel schokkend vond zo aan het einde van de afleveringquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:50 schreef truSteh het volgende:
Dat Zach Seth sloeg was gewoon nutteloos, en sloeg nergens op. En vond het maar dom.
Mjah, het had misschien meer te maken met het verhaal Summer, Thingie & Seth, dat Thingie Seth sloeg dreef uiteindelijk Alex en Seth naar elkaar toe, en Summer leek daar niet echt onwijs blij mee. Het gaat erom dat Seth niet meteen weer met Summer krijgt, alhoewel ik er niet over twijfel dat het weer gaat gebeurenquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:34 schreef truSteh het volgende:
Naar welke plek? Die van de loser? Komop zeg, ben jij ook gelijk weer de loser als jij met iemand staat te praten, je begroet iemand die aankomt en je krijg een klap voor je smoel, wat je niet zag aankomen. Zelfs Myke Tyson doet daar niks tegen, al ligt die misschien niet zo snel. Betekent niet dat je gelijk een loser bent.. als ze het goed hadden willen doen had Zach niet zo zielig "oh sorry dit en dat" moeten gaan zitten doen.. zoals ze het nu hadden uitgevoerd vind ik het iig dom en totaal nutteloos. Hij is de loser niet aangezien hij de lekkerste chick in heel de serie krijgt..
Jah iddquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:06 schreef Roa het volgende:
[..]
Mjah, het had misschien meer te maken met het verhaal Summer, Thingie & Seth, dat Thingie Seth sloeg dreef uiteindelijk Alex en Seth naar elkaar toe, en Summer leek daar niet echt onwijs blij mee. Het gaat erom dat Seth niet meteen weer met Summer krijgt, alhoewel ik er niet over twijfel dat het weer gaat gebeurenMaar die klap hoorde er gewoon in, hoewel onderverdiend, het moest gewoon even, voor het verhaal
Haha die was de beste van heel de aflevering jah, die Seth is altijd zo droogquote:Op zaterdag 11 december 2004 00:35 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Jah idd
En de reactie van Seth![]()
Alex : "Comon, we got a First Aid Kit back at the club"
Seth : "In the store room perhaps?"![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN VERDOMME, ik wist het wel, selecteer alleen die laatste regel.. het is gewoon absurt wat die schrijvers telkens maar weer verzinnenMaar is gewoon nieuwe Chrismukkah hoor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |