Kan er niks aan doenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:52 schreef hellmondunited het volgende:
ja aap, ben je net ff eerder
kusjequote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen
Geen ruzie maken, gewoon fijn verder.
Handje?? of Kusje?? Zoek maar uit![]()
Vooral woendsdag een volle herfstdag met veel regen en veel wind (7/8) zou me we weer niks verbazen of het weer op 9 uit draaid.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:07 schreef Tha.Gnome het volgende:
[afbeelding]
Het wordt weer plotseling herfst.
You are gay??quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:08 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
kusje![]()
haha nee manquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
You are gay??
Even voor de duidelijkheid, ik ben een jongen en geen meisjequote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:11 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
haha nee man
ontopic: hier schijnt de zon weer, maar de volgende hoosbui zit er al weer aan te komen
En waar is hier??quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:14 schreef DJ-Mousey het volgende:
en hier begint het te storten terwijl het zonnetje net lekker warm scheen![]()
ik kan de overkant van de weg niet eens meer zien zo hard stort het hier
weet ik wel, daarom zei ik het expresquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik ben een jongen en geen meisje
Hier nog steeds droog, echt friesland weer![]()
![]()
Haha oke dan!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:32 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
weet ik wel, daarom zei ik het expres
hier valt het weer met bakken uit de lucht
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:47 schreef ondeugend het volgende:
Oom_Agent
Wil je hier even een goede voorspelling neergooien ?
Er is veel onzekerheid. [FOK MC] Motormeet deel 5
he doet eens een beetje rustig het heeft al zat geregend in het oosten ( nijmegen en omstreken) het mag nu wel eens even lekker weer worden en blijven.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:19 schreef Adelante het volgende:
kom maar op met die buien in het Oosten dan, nu is het alleen maar
grote stapelwolken en af en toe een beetje zon
Hmm, leuk buitje in de alpen :p en het is niet Engeland, maar Ierland... (klein verschil maarquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Voor NL
Het lijkt droger te worden.
[afbeelding]
In het westen van engeland kan het wel eens raar gaan
[afbeelding]
quote:Een rolwolk ziet eruit als een uitgestrekte witte wolk langs de voorzijde van een bui. De rolwolk kan voorkomen indien koude lucht die uit de daalstroom van de bui naar beneden komt, aan de voorkant langs het aardoppervlak uitstroomt en daar de warme, vochtige lucht optilt tot boven het condensatieniveau. De basis van een rolwolk is vaak lager dan de eigenlijke wolkbasis, doordat de lucht onder de bui erg vochtig is.
Over de 2 bovenste heb je het ?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:13 schreef Oom_Agent het volgende:
mooie foto's Rietvaerder....... duidelijk een rolwolk te zien.
Defenitie Rolwolk:
[..]
Hier in Groningen is er nog niets te zien... Het wordt wel bewolkter, maar het is hier gewoon koud..quote:Op zondag 20 juni 2004 11:34 schreef dimage het volgende:
whoei vandaag komt het noorden van nederland aan de beurt![]()
hier is amper regen gevallen vandaagquote:Op zondag 20 juni 2004 19:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nah hier zou vandaag veel regen vallen, geen zon, nah ik zie zon en er is erg weinig regen gevallen, in het zouden zou het mee vallen, zo te zien op de radar valt daar zelfs nog meer regen dan hier!
[afbeelding]
Idd! Zou ik ook hebben gedaanquote:Op zondag 20 juni 2004 19:26 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hier is amper regen gevallen vandaagvaak scheen de zon en heb dan ook een lekker terrasje gepakt
wat een geweldige fotosquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt wel een Supercell
Foto's in de buurt van Middelharnis gemaakt.
* dimage mept rietvaarder hier ook nog keertjequote:Op maandag 21 juni 2004 15:02 schreef Rietvaerder het volgende:
En het leuke is, op dat moment was het nog droog (waar ik die foto maakte dus) en in de verte stortregende het zoals je ziet![]()
Ben die avond helemaal niet nat geworden.... (was op de motor een eind wezen rijden en was maar omgekeerd)
Blerick aan de andere kant van de Maas gaat het ook danig loos!quote:Op maandag 21 juni 2004 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op dit moment een gigantische regen- en onweersbui boven Noord-Venlo.
dat krijg ik hier dan een paar minuutjes later (zit bij océ).quote:Op maandag 21 juni 2004 17:23 schreef fratsman het volgende:
[..]
Blerick aan de andere kant van de Maas gaat het ook danig loos!
Nou nog bij océ? ik dacht dat die om half 5 stopten met werken? (schoonvader werkt(e) daar) maar het begint al wat lichter te worden en de regen wordt ook minder....quote:Op maandag 21 juni 2004 17:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
dat krijg ik hier dan een paar minuutjes later (zit bij océ).
Nee, ik begin laterquote:Op maandag 21 juni 2004 17:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nou nog bij océ? ik dacht dat die om half 5 stopten met werken? (schoonvader werkt(e) daar)
Ah, mooi. Dan kan ik inpakkenquote:maar het begint al wat lichter te worden en de regen wordt ook minder....
Hee Hansquote:Op maandag 21 juni 2004 15:32 schreef dimage het volgende:
[..]
* Rietvaerder mept rietvaarder hier ook nog keertje
tsss beetje mijn naam verwarren![]()
Vanaf Woensdag Kan Het Feest Echt Gaan Beginnenquote:Op maandag 21 juni 2004 19:53 schreef hellmondunited het volgende:
sodeju nu ik op de radars kijk.. pff bijna heel europa zit wel in onweer
volgens weeronline lekker weer... als het niet is veranderd sinds vanmiddagquote:Op maandag 21 juni 2004 23:36 schreef Skv het volgende:
Welk weer wordt het zaterdag?
Dan is tuinfeest van mn vader+moeder's verjaardag.. moet t wel lkkr weer zijn natuurlijk..
mooiquote:Op maandag 21 juni 2004 22:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vanaf Woensdag Kan Het Feest Echt Gaan Beginnen
die radar beeldenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:02 schreef Chapter_V het volgende:
Dordrecht meldt mayor lightningslekker slapen met de knallen
www.onweer-online.nlquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:20 schreef Adelante het volgende:
waar, waar, waar?
quote:GUIDANCE MODELBEOORDELING
Guidance modelbeoordeling voor Nederland, de Nederlandse
kustwateren en de Noordzee, gebaseerd op de HIRLAM run van 00
UTC en de overige genoemde modellen en gidsen met bijbehorende
runtijd. Geldig tot donderdag 24 juni 2004, 00 UTC.
Opgesteld door het KNMI op dinsdag 22 juni 2004, om 08:41 uur
lokale tijd.
Meteoroloog: Henny Vergouw.
MODELLEN BEOORDELING:
Nauwelijks verschil in drukpatroon tussen hir00 en hir18. Ook
de verschillen met ECMWF en UKRM-00 zijn m.b.t. de naderende
oceaandepressie weinig significant. Duidelijk is dat dit
systeem binnen de verwachtingsperiode het belangrijkste
weersysteem is. De dynamische neerslag van de depressie bereikt
in de loop van vanavond het zuidwesten van het land,
koufrontpassage woensdagochtend. De meeste regen vannacht en
woensdagochtend, hoeveelheden uiteenlopend 10-20 mm, gemiddeld
over het land 15 mm. Dit zijn waarden uit HiRLAM en ECMWF, UKRM
is iets minder nat.
Daarnaast is de wind een zeer belangrijk fenomeen; de modelwind
gaat in kustdistrikten Woensdagavond richting 9 Bft, land naar
6-7 Bft. Op en achter het genoemde koufront zijn de windstoten
zeer nadrukkelijk aanwezig. In de loop van de dag worden deze
steeds krachtiger. Later in de middag en avond staat op enige
hoogte (1000 meter) veel wind, 50-60 kts. Windstoten kunnen
dan in de categorie zeer zwaar vallen (meer dan 28 m/s).
Potentieel zeer gevaarlijk met de bomen vol in blad.
AANDACHTSPUNTEN:
WIND:
Hirlam aanhouden.
BEWOLKING:
Vanmiddag stapelwolken, vanavond en vannacht frontale
bewolking, woensdagoverdag half tot zwaar bewolkt.
ZICHT:
Goed, in regen terugvallend naar matig.
NEERSLAG:
Overdag op de meeste plaatsen droog. Vanavond van het
zuidwesten uit regen. Morgenmiddag enkele buien.
TEMPERATUUR:
Maximum van 18-21 graden; DMO doet het beter dan de KTG die wat
te laag aangeeft.
Komende nacht minimum van 13, morgenoverdag maximum van 19
graden.
VERDER:
Is voor woensdagoverdag de sterk toenemende en gusty wind een
belangrijk aandachtspunt. Mogelijk wordt Woensdag in de loop
van de middag het Weeralarmcriterium voor ZEER ZWARE WINDSTOTEN
(>28 m/s) bereikt. In de loop van woensdagochtend komt voor de
binnenscheepvaart en de recreatie(vaart) de waarschuwing voor
ZWARE windstoten (>20 m/s) al in beeld. In de loop van vandaag
nemen we de beslissing rond de uitgifte van deze
waarschuwingen.
Houdt daar idd maar rekening mee!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:53 schreef Tomek het volgende:
Moeten we gaan vrezen voor rondvliegende dakpannen enzo, of zal dat nog wel meevallen?
Vooral voor rondvliegende bomen en takken, doordat de bomen in blad staan vallen ze sneller om en kan er makkelijker schade ontstaan als bij kale bomenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:53 schreef Tomek het volgende:
Moeten we gaan vrezen voor rondvliegende dakpannen enzo, of zal dat nog wel meevallen?
Oom_agent, komen ze onze kant op? (hehehehequote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:37 schreef Oom_Agent het volgende:
Ja dat zijn zware buien !
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:18 schreef Steijn het volgende:
Jongen dat wordt me een beste zomerstorm morgen. In de Guidance van het KNMI wordt zelfs gesproken van een mogelijk Weeralarm voor zeer zware windstoten. Zeker met de loofbomen die vol in blad staan kan dat nog voor aardig wat schade zorgen.
Dan zul je wel nat regenen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:20 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
moet morgen 2x op de fiets weg
Kit-kat chunky, voor de echte trekquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dan zul je wel nat regenen.Ik zit morgen gelukkig lekker thuis denk ik. Alleen in onze tuin staan nogal forse bomen (10 m+) waarvan er eentje er slecht aan toe is (ziek dus) maar hij staat wel vol in blad. Dat wordt best wel trickie denk ik als er echt zeer zware windstoten komen.
Ha ha.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:25 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Kit-kat chunky, voor de echte trek
dat is alleen maar handig! morgen liggen we er toch uit, hoeven we de vlaggetjes niet meer los te halenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:37 schreef Steijn het volgende:
Iedereen kan zijn Oranje-versieringen ook wel binnen gaan halen. Morgenmiddag blijft dat echt niet heel als uitkomt wat voorspelt is.
Die Duitsers winnen toch niet, ik zie het wel zonnig in wat dat betreft.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:39 schreef hellmondunited het volgende:
dat is alleen maar handig! morgen liggen we er toch uit, hoeven we de vlaggetjes niet meer los te halen
Voor mij als zwaar weer liefhebber is de schade een secundaire aangelegenheid. Hoe harder hoe beter is mijn motto. Zelfs als er dan schade ontstaat. Je moest een weten hoe zenuwachtig ik al ben, en dat heeft niet alleen met het voetbal te maken.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:56 schreef APK het volgende:
Kutstorm.
Is toch helemaal niet leuk al die schade?
Ja ik ben ook zenuwachtig, maar meer vanwege dat mijn eigen dak er misschien wel af waaitquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Voor mij als zwaar weer liefhebber is de schade een secundaire aangelegenheid. Hoe harder hoe beter is mijn motto. Zelfs als er dan schade ontstaat. Je moest een weten hoe zenuwachtig ik al ben, en dat heeft niet alleen met het voetbal te maken.
Ik ook, ik heb een daktuin.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:01 schreef Tomek het volgende:
Ja ik ben ook zenuwachtig, maar meer vanwege dat mijn eigen dak er misschien wel af waait![]()
quote:Voorwaarschuwing voor extreem weer
Opgesteld op dinsdag 22 juni 2004 om 13:38 uur.
Bericht nummer: 1
ZEER ZWARE WINDSTOTEN
Een diep Atlantisch lagedrukgebied, dat morgen via
Engeland naar de Noordzee trekt, zorgt voor een onstuimige dag
met veel wind en regen. In de tweede helft van WOENSDAGMIDDAG
is er kans dat zowel langs de kust als boven land ZEER ZWARE
windstoten (tot ruim 100 km/uur) voorkomen.
Volgend bericht: Vanavond rond 20.00 lt
och vorig jaar ofzo met die windkracht 12 zat ik vrolijk buiten te mountainbikenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nah zoals ik het al zeiquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vooral woendsdag een volle herfstdag met veel regen en veel wind (7/8) zou me we weer niks verbazen of het weer op 9 uit draaid.
Wat is Estofexquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:01 schreef leviathanfd het volgende:
Estofex heeft het al over tornado's...
Húúúúh.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:06 schreef AcidTrance het volgende:
http://www.estofex.org/
quote:De zuidwestenwind bereikt langs de kust mogelijk windkracht 8, dat
is stormachtig. Tijdens de talrijke buien kunnen zware
rukwinden voorkomen. In de middag en avond is er zelfs kans op
ZEER ZWARE windstoten, met de bomen vol in het blad zeker een
situatie om goed in de gaten te houden.
het is dus wel mogelijk!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Tornado's in NL? Dat kan niet, daar is de lucht veel te vochtig voor.
Toch dimage
Het is dus wel mogelijk. Het front komt morgenochtend hier aan.quote:...southern England, Benelux, northwestern France...
Quite a number of positive factors for tornado formation will likely be present over the area tonight. Today's 12Z soundings suggest that some low-level MLCAPE is present ahead of the frontal system. A sharp wind shift along the front implyies the presence of vertical vorticity that may be stretched by forecast strong upward vertical velocities. Strong low level shear could promote supercell-like updraft/downdraft couplets along the frontal zone. Therefore, A few tornadoes will be possible as the front passes over southern England, northwestern France, and into the Benelux countries. Additionally, strong to severe gusts will be possible near and behind the frontal zone. Tornadic and wind threat are expected to be great enhough to warrant a slight risk over the area.
Ik bedoel Tornado's! Windhozen dus... geen orkaan (Andrew).quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:38 schreef dimage het volgende:
tornados ?? ja van die vliegende dingen met van die straalmoteren .. maar tornado'sneeeee nooit we wonen niet in tornado alley.. Tornado's komen alleen voor in die gebieden waar zeer hete/droge lucht op koude vochtige lucht botst..
Wel is er grote zeer grote kans op zware rukwinden van 100km en misschien ietsje meer . maar tornado's pfff gelukkig niet zeg..
* leviathanfd heeft Andrew aan den lijve meegemaakt
en NOOOOOIT MEER
Een andere naam maar hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tornado's neh sorry, het blijft echt wel bij windhozen hoor.
Tricht en Chaam was ook in juni... (juni 1967)quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:47 schreef leviathanfd het volgende:
[..]
Een andere naam maar hetzelfde.
Alleen in de VS zijn ze krachtiger. Maar hier is ook veel mogelijk (Tricht en Chaam).
Foto's van de windhoos in Tricht op 25 juni 1967quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:24 schreef hellmondunited het volgende:
heeft iemand fotos van die dingen?(van hier in NL he, die in de VS heb ik al zovaak gezien en heb ik ook 100 video banden van
)
Hmm, ik hoop niet dat ons dit morgen te wachten staat.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Foto's van de windhoos in Tricht op 25 juni 1967
[afbeelding]
[afbeelding]
Dwaas hoor. Gewoon blauwe lucht met wat wolken en dan in enen zo'n windhoos.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
nog eentje:
http://www.meteotuitjenhorn.net/windhoos.htm
Dan sta ik te juichen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
zoiets zul je op je af zien komen.
Ik kijk op mijn werk uit op de civiele landingsbaan van Eindhoven Airport, incl windvaan. Het zicht is vrij beperkt door kantoorgebouwen tot 6 verdiepingen, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:04 schreef flugeltje het volgende:
mijn camera zit ook al in de tas, ik kan vanuit mijn werk Tilburg redelijk goed overzien. Nu nog hopen op mooie plaatjes...
Eerlijk gezegd hoop ik daar wel op.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe zeldzaam die dingen in NL evengoed ook zijn he..De meest recente serieuze tornado is al 37 jaar geleden.... het KAN natuurlijk altijd, maar ik ga er vanuit dat er weinig spectaculairs gebeurt.. Gewoon gigantisch KUTweer
meer niet....
inmiddels dus tot 110 km/h, dat was in het vorige bericht nog 100.quote:Een Actief Atlantisch lagedrukgebied, dat woensdag via
Engeland naar de Noordzee trekt, zorgt voor een onstuimige dag
met veel wind. In de loop van WOENSDAGMIDDAG komen er buien die
gepaard kunnen gaan met ZEER ZWARE windstoten (tot ruim 110
km/uur).
Zeer zware windstoten in de zomer levert zeker spectakel op. Een windhoosje (gewoon F1tjes hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe zeldzaam die dingen in NL evengoed ook zijn he..De meest recente serieuze tornado is al 37 jaar geleden.... het KAN natuurlijk altijd, maar ik ga er vanuit dat er weinig spectaculairs gebeurt.. Gewoon gigantisch KUTweer
meer niet....
Ik werk bij een verzekeringsmaatschappij, als het morgen écht gaat spoken kan ik de komende weken mijn lol op.....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:06 schreef Tomek het volgende:
Dat er hier zoveel mensen gewoon met smart op dat weer zitten te wachten
Jullie zijn ook niet bang voor schade ofzo?
Dat heb ik er wel voor over. Kijk het moet niet te gek worden, maar een beetje activiteit is wel leuk. Beter dan het weer van vorige zomer. En met te gek worden bedoel ik 150+ windsnelheden.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:06 schreef Tomek het volgende:
Dat er hier zoveel mensen gewoon met smart op dat weer zitten te wachten
Jullie zijn ook niet bang voor schade ofzo?
150+ is wel écht te gek, dan ga ik denk ik maar niet meer naar huis fietsen.. whehe..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:11 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat heb ik er wel voor over. Kijk het moet niet te gek worden, maar een beetje activiteit is wel leuk. Beter dan het weer van vorige zomer. En met te gek worden bedoel ik 150+ windsnelheden.
Schiphol zal morgen wel even dicht gaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Er is trouwens een 2e voorwaarschuwing van het KNMI:
[..]
inmiddels dus tot 110 km/h, dat was in het vorige bericht nog 100.
Ga je wel lekker hard als je de wind in de rug hebt.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
150+ is wel écht te gek, dan ga ik denk ik maar niet meer naar huis fietsen.. whehe..
ooh, en de treinen zullen ook wel niet soepel rijden, en op de snelwegen zullen wel zeer veel files staan. Ook niemand die er aan denkt maar eens thuis te werken o.i.d. hehe.. nou ja, ze doen maar.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:12 schreef Steijn het volgende:
[..]
Schiphol zal morgen wel even dicht gaan.
Ik woon ook in een heel oud huis, alleen woon ik er nog maar een half jaar. Toch ben ik altijd wel een beetje huiverig voor dit soort weer. Maar ja net wat je zegt; anders had dit huis er natuurlijk ook niet meer gestaanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:11 schreef indahnesia.com het volgende:
@tomek: bang voor schade? nee, om het huis staan geen grote bomen en het staat er al 80 jaar zonder een dakpan verloren te hebben (kan toch wel geburen, daar niet van). Op 't werk zit ik in een nieuw pand. Ik moet alleen wel 10 km fietsen, dit kan door het bos of door een nieuwbouwwijk. Ik weet niet wat gevaarlijker is, een omvallende boom, of rondvliegende blokken piepschuim, stijgeronderdelen en bouwhekken.
yep, maar om het simpel te zeggen fiets ik een half rondje naar huis, da's het snelst (dwars door Eindhoven centrum) dus heb ik eens wind mee, die ik even later net zo hard weer tegen heb.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:12 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ga je wel lekker hard als je de wind in de rug hebt.![]()
precies, en dakpannen verkopen ze nog altijdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:15 schreef Tomek het volgende:
[..]
Ik woon ook in een heel oud huis, alleen woon ik er nog maar een half jaar. Toch ben ik altijd wel een beetje huiverig voor dit soort weer. Maar ja net wat je zegt; anders had dit huis er natuurlijk ook niet meer gestaan
Wat moet ik daaruit opmaken?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:15 schreef Steijn het volgende:
Een dijk van windveld op de oceaan voor zaterdag aanstaande:
[afbeelding]
Die vlaggetjes met een driehoekje zijn dacht ik windkracht 11.
Wel lekker dat het 's middags (lees overdag) is. Kan ik het eens een keertje goed volgen... Ik ga morgen maar aan het raam zitten op het werk.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:18 schreef Tomek het volgende:
[..]
Wat moet ik daaruit opmaken?
Dat we zaterdag ook dikke terreur gaan krijgen??
En hoe lang gaat het hele feest morgen eigenlijk duren? Alleen 's middags?
Of houdt het aan tot en met donderdag?
Ik zag dat ik nog een stapeltje in de schuur heb liggenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, en dakpannen verkopen ze nog altijd
lastig dweilen op de vliering/zolder.. en een plastic zeiltje houdt het dan ook niet..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:20 schreef Tomek het volgende:
[..]
Ik zag dat ik nog een stapeltje in de schuur heb liggen
Maar ja, een paar dakpannen eraf en dan een paar flinke regenbuien krijg je weer zo'n bende van hè?
Ach joh, is allemaal verzekerd. Je hebt wel een eigen risico natuurlijk, maar het valt gewoon onder je dekking. (mits "normale" verzekeringsmaatschappij)quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:20 schreef Tomek het volgende:
[..]
Ik zag dat ik nog een stapeltje in de schuur heb liggen
Maar ja, een paar dakpannen eraf en dan een paar flinke regenbuien krijg je weer zo'n bende van hè?
Nee, dat gebied zakt helemaal in. Het is gewoon een mooie krul.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:18 schreef Tomek het volgende:
Wat moet ik daaruit opmaken?
Dat we zaterdag ook dikke terreur gaan krijgen??
Ik zou daarvoor maar het KNMI aanhouden. Zij hebben veel meer gegevens en hebben professionals aan het werk.quote:En hoe lang gaat het hele feest morgen eigenlijk duren? Alleen 's middags?
Of houdt het aan tot en met donderdag?
nou ja, dan maar met windkacht 6/7 een paar nieuwe pannen leggenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lastig dweilen op de vliering/zolder.. en een plastic zeiltje houdt het dan ook niet..![]()
precies, en wel op rondvliegende dakpannen letten, misschien zit er nog iets bij.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:24 schreef Tomek het volgende:
[..]
nou ja, dan maar met windkacht 6/7 een paar nieuwe pannen leggen![]()
Wat houd dat in?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:23 schreef Oom_Agent het volgende:
De depressie is zich op het moment nog verder aan het uitdiepen dan men had verwacht........
Dat ie zwaarder wordt dan de weerdiensten verwacht hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat houd dat in?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, en wel op rondvliegende dakpannen letten, misschien zit er nog iets bij.
wat is nog verder ?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:23 schreef Oom_Agent het volgende:
De depressie is zich op het moment nog verder aan het uitdiepen dan men had verwacht........
Dat het nog meer tekeer gaat. Hardere wind en zwaardere windstoten. Ik denk dat er in de loop van de nog wel wat hPa vanaf zal gaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat houd dat in?
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:30 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Dat ie zwaarder wordt dan de weerdiensten verwacht hebben.
Doe eens een voorspelling Oom Agent, hoeveel zwaarder kunnen we verwachten denk je?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:30 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
da's gunstigquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:30 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Hangt af van wat er vannacht gebeurt. Oom Agent, blijft de depressie trouwens op koers?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doe eens een voorspelling Oom Agent, hoeveel zwaarder kunnen we verwachten denk je?
Nee, naderhand nog een paar flinke.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
meer niet....
Metoffice heeft de depressie een aantal hPa lager berekend, 982 ipv 987.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:31 schreef Tomek het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
F4 is wel heel zwaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:34 schreef leviathanfd het volgende:
-lijstje-
Da's mooi, kan ik nog even 's ochtends mijn paspoort aanvragen. Droog en wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:34 schreef dimage het volgende:
verder blijf ik bij mijn voorspelling dat we toch echt tot NA de ochtent moeten wachten op het beloofde noodweeral ligt er volgens de radar nu wel een piepklein frontje voor de kust van zeeland.
[
Jawel....de kern trekt morgen, nog steeds iets uitdiepend, via Zuid Wales en het kanaal over de Noordzee naar zuid Noorwegen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:32 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hangt af van wat er vannacht gebeurt. Oom Agent, blijft de depressie trouwens op koers?
Hmm, volgens mij zit ik in Drenthe dan nog redelijk goedquote:WEERALARM GELDIG VAN MORGEN 08H TOT MORGEN 18H. IN HET NOORDWESTEN EN NOORDEN VAN HET LAND WORDEN DE ZWAARSTE ALGEMENE RUKWINDEN VERWACHT DIE KUNNEN OPLOPEN TOT 100KM/H OF IETS MEER. IN HET ZUIDOOSTEN EN OOSTEN VAN HET LAND IS DE KANS OP FELLE BUIEN HET GROOTST MET FELLE WINDVERSCHIJNSELEN.
Door de onstabiliteit van de atmosfeer kunnen we wel al raden wat dat zal zijn...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:50 schreef indahnesia.com het volgende:
yes, laat die 'felle windverschijnselen' maar komen.
Dat weeralarm is overigens alleen voor Belgie.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:49 schreef Tomek het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij zit ik in Drenthe dan nog redelijk goed
http://users.pandora.be/donderkop/quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waar heb je dat weeralarm vandaan?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat weeralarm is overigens alleen voor Belgie.
Het lijkt donderdagochtend haast nog wel erger of niet??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:58 schreef Oom_Agent het volgende:
Luchtdruk kaartjes en isobaren (hoe dichter de lijntjes bijelkaar en feller de kleuren, des te meer wind)
18:00 vanavond
[afbeelding]
06:00 morgenochtend
[afbeelding]
18:00 morgenavond
[afbeelding]
06:00 donderdagochtend
[afbeelding]
18:00 donderdagavond
[afbeelding]
Het blijft nog een tijdje waaien, met het hoogtepunt van morgenavond tot donderdagmiddag, het blijft dus best lang waaien.
het stopt bij de grens? bummer, ik woon er vlakbij, ga ik het nog allemaal missenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat weeralarm is overigens alleen voor Belgie.
Tja, helaas......quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het stopt bij de grens? bummer, ik woon er vlakbij, ga ik het nog allemaal missen
nou,, zomers en storm gaat niet goed . de bomen zitten vol in de bladeren dus vangen alle wind op.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
meer niet....
Okay, tnx....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:18 schreef Oom_Agent het volgende:
Dat weeralarm, van donderkop.be, geldt voor de gehele Benelux
denk je? ik ga het in ieder geval niet opzij blazen voor je.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:44 schreef MissHobje het volgende:
Pff nah lekker dan.. hoop dat alle ellende ons bespaart blijft eigenlijk....
Heb je ook beelden van welke kant het optrekt?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:27 schreef Oom_Agent het volgende:
En het water valt inmiddels met bakken uit de lucht ...................
[[url=
het trekt richting noordoosten.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb je ook beelden van welke kant het optrekt?
dan zou ik maar link gaan uitkijken als ik jou wasquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik moet morgen op de motor naar een gesprek voor vakantiewerk![]()
Het is nog laat in de middag ook.... daar gaven ze het slechtste weer op he? Eerst ff zien hoe het is, als het gek is bel ik natuurlijk wel voor een andere afspraak.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:00 schreef Tomek het volgende:
[..]
dan zou ik maar link gaan uitkijken als ik jou was![]()
op Agent zijn plaatje heeft de storing nederland ook nogniet bereiktquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zie daar de storing niet die wel op Agent zn plaatje staat.
Ik denk het niet.. maar hoop het dus wel.. snappiequote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
denk je? ik ga het in ieder geval niet opzij blazen voor je.![]()
hmm, das nou niet echt hoopvol te noemen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Nieuwe guidance:
Ja in de herfst en winter zijn de stormen soms nog wat zwaarder. Maar het gevaarlijke van deze zomerstorm is, de naam zegt het al, het is zomer. Veel mensen zijn buiten, in recreatiegebieden, op campings, op het water, enz enz. Bovendien hebben de bomen veel blad. Morgen zullen er veel (trein)baanvakken en wegen versperd zijn door omgevallen bomen. Dit brengt allemaal extra gevaren met zich mee........vooral omdat heel veel mensen nog geen eens in de gaten hebben wat het weer morgen gaat doen. Ik verbaas me er vaak over dat mensen (en kleine kinderen) s'morgens de deur uitlopen met alleen een T shirtje aan.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:09 schreef Tomek het volgende:
Er is ook weer een nieuw overzicht van het KNMI.
Zoals het er nu naar uit ziet gaat het aan de kust misschien goed stormen morgenavond.
boven land blijft het bij ongeveer windkracht 6.
Toch heb ik ergens het gevoel dat het mee gaat vallen. Oké het zal geen rustig weer worden, maar overal wordt natuurlijk wel van het ergste uitgegaan. Het is allemaal als, kan, misschien....
ALS alles gebeurt wat KAN gebeuren kon het nog wel eens een leuke puinzooi worden.
Met name in Zeeland en de kustprovincies denk ik.
Maar goed, ik ben ook maar een beginnend amateur weeronoom
Ik meen me ook te herinneren dat we in maart dit jaar toch ook een soortgelijk stormachtig weer hadden?? Ook met zeer zware windstoten toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:24 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ja in de herfst en winter zijn de stormen soms nog wat zwaarder.
Ja dat was op 8 februari.......quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:35 schreef Tomek het volgende:
[..]
Ik meen me ook te herinneren dat we in maart dit jaar toch ook een soortgelijk stormachtig weer hadden?? Ook met zeer zware windstoten toch?
Zie je maar weer dat er maar weinig mensen op voobereid warenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:45 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ja dat was op 8 februari.......
Hier nog een KNMI verhaal over de ook uitzonderlijke storm van 28 mei 2000, de bomen vielen bij bosjes (leuke woordspeling)
http://www.knmi.nl/voorl/nader/zwarestorm28mei2000.htm
sssssssssssssssssstquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:51 schreef Tomek het volgende:
Regengebied is ons landje nog steeds niet binnengekomen trouwens.
Dat snap ik dus niet. Is dat witte een depressie/storm??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:59 schreef Oom_Agent het volgende:
Plus een linkje met satbeelden:
http://wind.met.fu-berlin(...)h=10&playmode=Endlos
Dat witte is een uitdiepende depressie.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:09 schreef Tomek het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Is dat witte een depressie/storm??
Misschien wordt ie wel lager dan 980, de weercomputers snappen het denk ik ook niet meer midden in de zomerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:12 schreef leviathanfd het volgende:
[..]
Dat witte is een uitdiepende depressie.
Luchtdruk in Cork (Ierland) is nu trouwens 987. En de depressie diept nog steeds uit!
Iemand die durft te voorspellen wat de uiteindelijke druk wordt? Die 990 van Hirlam denk ik iig niet dus.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:15 schreef dimage het volgende:
rond de 971 wordt hij
Wie weet.... Dat zou wel betekenen dat een windkracht 10-11 erin zit.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:16 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]..........das wel heel laag
Ja idd wie weet.......maar waar hij de info vandaan haalt dat ie 971 wordt..... KNMI, MC, DWD, KMI en alle weerkaarten komen (vooralsnog) niet lager dan 980 hPa.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:17 schreef leviathanfd het volgende:
[..]
Wie weet.... Dat zou wel betekenen dat een windkracht 10-11 erin zit.
Ik gok 978.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:52 schreef ondeugend het volgende:
Spannend hoor !
Goed begin van mijn 2 weken vrij
Nog niks hier.... maar ik zie al wel een groot regengebied op de radar..... maar is dat DE storing al danquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:45 schreef Oom_Agent het volgende:
In Zeeland, West Brabant regent het al flink........Zuid Holland en de rest van NL komt zo aan de beurt.
Ja dat is de regenzone die bij de storing hoort, na de regen krijgen we wind en zware buien(lijnen).quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nog niks hier.... maar ik zie al wel een groot regengebied op de radar..... maar is dat DE storing al dan
Die net boven Engeland/Frankrijk zat... deze bedoel ik:
[afbeelding]
Oh ok, nog steeds droog hier trouwensquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:06 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ja dat is de regenzone die bij de storing hoort, na de regen krijgen we wind en zware buien(lijnen).
Tjah, nouja we winnen wel van de Letten, maar of de Duitsers gelijk spelen tegen de Tsjechen weet ik nog niet..quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:34 schreef Steijn het volgende:
Tering wat ben ik zenuwachtig voor morgen.
Storm lijkt waarschijnlijk, de storm blijft tot en met donderdagochtend:quote:Hirlam 18 wekt veel meer vertrouwen op dan zijn voorganger. Actueel heeft het model de drukwaarden van een laag bij Ierland goed te pakken en is derhalve meer dan 5 hPa dieper dan zijn
voorganger.
In de middag en avond mogelijk windstoten van om en nabij de 130 km/u (extreem gevaarlijk met de bomen in blad):quote:Bij de storing is de wind het belangrijkste verschijnsel. De modelwind gaat in kustdistricten 's middags naar 9 Bft, in de avond handhaving van 8-9 Bft. Boven land neemt de wind toe naar 6-7 Bft.
Dat Weeralarm gaat er komen, momenteel alleen een voor waarschuwing:quote:Windstoten bij het koufront 35-40 kn. Bij buienlijnen in de middag en avond uitschieters tot maximaal 60-70 kn. Dit houdt in dat zeer lokaal hogere windstoten kunnen optreden.
Veel plezier.quote:In de loop van de nacht volgt hoogstwaarschijnlijk de uitgifte van een weeralarm voor woensdagmiddag op grond van het criterium "zeer zware windstoten in een gebied ter grootte van
minimaal een provincie".
Lachen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 02:04 schreef Steijn het volgende:
Veel plezier.
In Frankrijk zijn trouwens al 11 doden gevallen door het noodweer, een bus verongelukte tijdens zwaar onweer.
Dat is natuurlijk niet lachen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Lachen.![]()
euhm waar ong. woon je ?? hier nog niets trouwens..quote:Op woensdag 23 juni 2004 02:10 schreef Steijn het volgende:
Het giet momenteel. Die 30 mm/u valt momenteel echt naar beneden, wolkbreuk dus.Dat beloofd wat.
Amersfoort. Vreemd eigenlijk dat jij niets hebt want jij woont in Zuid-Holland.quote:Op woensdag 23 juni 2004 02:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
euhm waar ong. woon je ?? hier nog niets trouwens..
Dat snap ik ook wel.quote:Op woensdag 23 juni 2004 02:15 schreef Steijn het volgende:
Dat is natuurlijk niet lachen.![]()
Ja.. maar zal je vertellen.. het begint nu wel beetje.quote:Op woensdag 23 juni 2004 02:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Amersfoort. Vreemd eigenlijk dat jij niets hebt want jij woont in Zuid-Holland.
Ik heb alleen een digitale barometer, maar het kurkje hoeft er niet op. Deze depressie komt hooguit tot de 975 hPa. In de winter worden veel lagere luchtdrukken gehaald. De laagste luchtdruk in Nederland ooit in de Bilt is in 1989 gemeten met, ik dacht, iets van 955 hPa. Dat zal de situatie zijn geweest waar jij op doelt.quote:Op woensdag 23 juni 2004 02:22 schreef AchJa het volgende:
Moet het kurkje alweer bijna in de kwikbarometer??? Ergens in de jaren 80 ging hij hier ook van de schaal.
Je zult het front bedoelen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 02:24 schreef MissHobje het volgende:
Net een klein buitje.. nu weer droog.. dus we zitten hier op de grens van depressie..
(alphen aan den rijn)
Zou goed kunnen... weet het jaar niet echt precies meer, maar er was vantevoren al een waarschuwing uitgegaan, mensen met kwikbarometers moesten oppassen. De storm bleef geloof ik uit omdat er niet een knap hogedruk gebied in de buurt lag.quote:Op woensdag 23 juni 2004 02:32 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb alleen een digitale barometer, maar het kurkje hoeft er niet op. Deze depressie komt hooguit tot de 975 hPa. In de winter worden veel lagere luchtdrukken gehaald. De laagste luchtdruk in Nederland ooit in de Bilt is in 1989 gemeten met, ik dacht, iets van 955 hPa. Dat zal de situatie zijn geweest waar jij op doelt.
ik woon niet in een tentje, en volgens mij gaat het allemaal wel meevallen (helaas)quote:Op woensdag 23 juni 2004 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel.
Maar ik heb een kutgevoel over morgen.![]()
Dat zit in mijn genen. Nadat de holbewoners uit hun grotten de wijde wereld introkken gingen ze in tentjes wonen en die kunnen wegwaaien.
Daarom moeten mannen zenuwachtig worden als er storm op komst is.![]()
Geen wonder, je zit achter het regengebied (front). Dit hadden ze voorspeld (check de radar).quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:12 schreef Frutsel het volgende:
enschede geeft zowaar: deel BLAUWE LUCHT?? wtf...
whehe.. laat maar komen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
KNMI geeft weeralarm uit: grote schade mogelijk
welke radar?quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:28 schreef leviathanfd het volgende:
[..]
Geen wonder, je zit achter het regengebied (front). Dit hadden ze voorspeld (check de radar).
www.meteonet.nlquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
welke radar?![]()
Als jij zo reageert op een bericht dat grote schade mogelijk is hoop ik ook dat desbetreffende schade niet aan jou voorbij zal gaan.quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:30 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. laat maar komen.
als er nu in het bericht stond dat er doden waren gevallen en dat half Nederland in puin ligt, had ik dat niet gezegd, nu is er een mogelijkheid, dus volgens mij is er niets aan het handje op dit moment. Er is altijd een mogelijkheid dat er iets.....quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:14 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij zo reageert op een bericht dat grote schade mogelijk is hoop ik ook dat desbetreffende schade niet aan jou voorbij zal gaan.
nu al tot 120 km/h i.p.v 110 (en gisteren 100)quote:In de loop van de dag trekt een stormdepressie vanuit Engeland naar het midden van de Noordzee. Aan de kust neemt in de middag de wind toe tot stormkracht (9 bft). Vanaf 14 uur dient men in het binnenland, het eerst in het zuidwesten, rekening te houden met ZEER ZWARE windstoten (110-120 km/uur). Zeer gevaarlijk voor het verkeer met name voor fietsers, bromfietsers, vrachtauto's, auto's met aanhanger en caravans; (levensgevaarlijk voor watersporters). Bovendien grote schade mogelijk door rondvliegende objecten.
Of heb je gewoon geen zin dat je een excuus zoekt om niet te hoeven lopenquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:51 schreef Joralf het volgende:
Tsja.... wat moet ik nu doen? Ik loop tussen 14.00 uur en 16.00 uur altijd de krant (Goudsche Courant, dagelijkse oplage, wordt om 14.00 uur geleverd). Ik wil me leven niet wagen om een paar krantjes te bezorgen.... hoe pak ik dit aan? Hoe maak ik mn baas (of de courant) duidelijk dat het te gevaarlijk is om te lopen? Of zouden ze nu zelf wel inzien dat dit niet kan?
hard lopenquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:51 schreef Joralf het volgende:
Tsja.... wat moet ik nu doen? Ik loop tussen 14.00 uur en 16.00 uur altijd de krant (Goudsche Courant, dagelijkse oplage, wordt om 14.00 uur geleverd). Ik wil me leven niet wagen om een paar krantjes te bezorgen.... hoe pak ik dit aan? Hoe maak ik mn baas (of de courant) duidelijk dat het te gevaarlijk is om te lopen? Of zouden ze nu zelf wel inzien dat dit niet kan?
Ja hallo, als ze dat niet inzienquote:Tsja.... wat moet ik nu doen? Ik loop tussen 14.00 uur en 16.00 uur altijd de krant (Goudsche Courant, dagelijkse oplage, wordt om 14.00 uur geleverd). Ik wil me leven niet wagen om een paar krantjes te bezorgen.... hoe pak ik dit aan? Hoe maak ik mn baas (of de courant) duidelijk dat het te gevaarlijk is om te lopen? Of zouden ze nu zelf wel inzien dat dit niet kan?
Stel je niet aan..... met de auto..... ik moet vanmiddag ergens heen op de motorquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:55 schreef nein het volgende:
eeek...ik moet vanavond van breda naar eindhoven rijden
*durft niet meer* :S
Kan ik dat nog met enig fatsoen wagen, of is t ECHT te gevaarlijk om te gaan?
en ik moet ook nog eerst NAAR breda! Maar da's als t goed is voor de storm...
Op grote wegen moet je altijd goed uitkijken, je stuur steving vasthouden. Als het een beetje hard waait voel je de auto zo naar een kant geblazen worden.. Altijd alert blivjen dus.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:55 schreef nein het volgende:
eeek...ik moet vanavond van breda naar eindhoven rijden
*durft niet meer* :S
Kan ik dat nog met enig fatsoen wagen, of is t ECHT te gevaarlijk om te gaan?
en ik moet ook nog eerst NAAR breda! Maar da's als t goed is voor de storm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |