20 juni: ZuidHolland - Zeeland
Vertrek vanaf: Texaco "De Zuidpunt" langs A16 iets voorbij Dordrecht
Hoelaat spreken we af?
-11.00 uur
Leuk, maar hoe kom ik daar?
-Heel simpel. Voor de mensen uit N-H:
-Gewoon rijden tot Rotterdam, dan pak je vanaf daar de A16 richting Breda/Antwerpen
-En vanuit Utrecht:
-A27 richting Gorinchem, bij knooppunt Gorinchem A15 naar Rotterdam.
-Afslag Papendrecht/Dordrecht (afslag 23).
-Randweg (N3) helemaal uitrijden en aan het einde A16 Breda volgen. Je komt nu vanzelf langs de Texaco iets na Dordrecht
-Zelfde verhaal voor mensen uit Gelderland/Overijsel/Drenthe/Groningen whatever.
-Mensen uit Brabant zijn er geloof ik niet, maar voor de zekerheid even.
-Richting A58 naar Tilburg, dan stukje A27 en vervolgens de A16 naar Rotterdam pakken Wel ff omdraaien bij Dordrecht (afslag 20) en dan weer A16 richting Breda pakken. Dan zelfde verhaal
Hebben we dat?
De "route" word gewoon een neus-achterna-route; m.a.w, we zien wel waar we uitkomen
Wel kan ik jullie garanderen dat we over hele leuke weggetjes zullen komen!
We zullen ook geruime tijd stoppen bij de Bosweg, dit is een afgelegen weggetje in Zeeland met erg mooie linkse en rechtse bochten, 2 tunnels en zonder objecten langs de kant..
Hier kunnen we actiefoto's en actiefilmpjes van elkaar maken!
De "route" zal starten in Noord-Brabant, in de buurt van Klundert. Op industrieterrein Moerdijk om eeriljk te zijn
En dan rijden we zo binnendoor richting Willemstad, steken dan over bij de Volkerak-sluizen en dan zijn we aangekomen bij de Bosweg
Dan gaan we weer omhoog richting omgeving Numansdorp.... waar je ook erg leuk kan rijden.
We zien wel verder ter plaatse! Dat is leuk, zo spontaan Geen gezeur met verkeerd rijden als je een vaste route hebt...
Dit word de route die we ongeveer gaan rijden: