Oke dan ga ik vanavond weer werken aan een nieuwequote:Op donderdag 9 december 2004 10:25 schreef yvonne het volgende:
Graag!
Dit volgens mij toch een omschrijving waardoor het topic gewoon in C&H thuis hoort. Namelijk welke reli-propaganda werden er gebracht na de ramp met de Titanic. Geschiedenis dus.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Help!
Somebody do something!
Reli-propaganda rond vergaan van de Titanic.
Dicht gooien hoeft van mij niet.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Goede kanten van het Nazisme...?
Doe maar dicht. Blijkbaar is het onderwerp te taboe om er normaal, op een academische wijze, over te kunnen discussiëren. Het geheel vervalt in persoonlijke aanvallen en dat is niet de bedoeling.
My point exactly. Ik stel een simpele vraag en het enige wat er los komt is een hoop geblabla, zonder onderbouwing en gelardeerd met persoonlijke aanvallen. Daar heb ik geen trek in. Ik wilde nu eindelijk eens klip en klaar zien wat mensen nou positief vinden aan het nazisme en vooral waarom. We zijn nu 4 pagina's ver en ik heb nog geen normaal onderbouwd antwoord gezien.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:00 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dicht gooien hoeft van mij niet.
Het is nog niet echt flamen te noemen maar een academisch debat op Fok is meestal een droom.
Kwalijk is steeds de neiging om "de vijand" als onderdrukker te schetsen, terwijl die neiging zelf de grote verkettering is.
Ik post toch een stuk waarin ik genuanceerd oordeel over RM-f die mij op de persoon aanval en dan reageert iemand met foei...foei... je verkettert hem..
Wat moet je met die persoonlijke wrokjes en doorgeslagen anti-antiracisme ?
Ik zie ze zo niet 1,2,3, maar als je wilt openen be my guest.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zijn er eigenlijk topics over de Anglo-Dutch wars?
Ik zal er eens over denken welke richting dat topic precies moet opgaan.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie ze zo niet 1,2,3, maar als je wilt openen be my guest.
Ja, eigenlijk wel. En aangezien jij zo'n betrokken en bevlogen moderator bent, zul je de wensen van je users ongetwijfeld van harte inwilligen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:46 schreef yvonne het volgende:
Bezwaar tegen als ik het nog even laat lopen?
Ik vermoed dat dit toch vooral ligt aan de gebrekkige manier waarop mensen zaken (niet) lezen!quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
My point exactly. Ik stel een simpele vraag en het enige wat er los komt is een hoop geblabla, zonder onderbouwing en gelardeerd met persoonlijke aanvallen. Daar heb ik geen trek in. Ik wilde nu eindelijk eens klip en klaar zien wat mensen nou positief vinden aan het nazisme en vooral waarom. We zijn nu 4 pagina's ver en ik heb nog geen normaal onderbouwd antwoord gezien.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:45 schreef lucida het volgende:
Ps. Je zou, gezien je vele verzoeken voor een topicslotje, niet misstaan als mod!
quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:45 schreef lucida het volgende:
.
Ps. Je zou, gezien je vele verzoeken voor een topicslotje, niet misstaan als mod!
Ik was volkomen oprecht, hoorquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:10 schreef yvonne het volgende:
Done, en ik viste naar complimentjes, niet naar sarcasme
quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:29 schreef Oblivion het volgende:
Raad je plaatje #163. Dombo's
Die mag dicht, is dubbel.![]()
Dank je.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:54 schreef yvonne het volgende:
gesloten
Doet het gebruik van het woordje 'volkomen' in feite geen afbreuk aan de oprechtheid?...quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik was volkomen oprecht, hoor![]()
Chapeau voor jouw kerstmuts (blijkens jouw avatar) die in opperste harmonie kleurt bij jouw fysieke gesteldheid.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:54 schreef yvonne het volgende:
Op woensdag 16 juni 2004 07:40 schreef yvonne het volgende:
Het Feedback-topic van Cultuur & Historie:
Wat kun je hier kwijt?
- Complimentjes
Komop, ik ben ongesteld
Ahum, je hebt meel.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:12 schreef yvonne het volgende:
Gesloten zelfs, stond dubbel.
En Ultra Ivo,
ik heb ook geen idee hoe dat met die leestekens in je post zit
Helaas.
Hij quote Yvonne, dus zal hij het wel tegen Yvonne hebben, denk ik..quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Yvonne of Ivo? Ik zie niks staan in m'n postbus (of je moet niet door de spamfilter gekomen zijn)
Doe toch niet zo dramatisch.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vreedzame samenlevingen anno 600 ? (Betr. geweld in koran)
Help!
Gezien de OP heb ik het vermoeden waar dit heen gaat, ongeacht wat de antwoorden zullen zijn.
Dus als een ander een topic verkloot wordt dat topic gesloten ?quote:Op donderdag 16 december 2004 22:16 schreef yvonne het volgende:
Ik kijk even hoe het zich ontwikkeld.
Dooddoenertjequote:Op donderdag 16 december 2004 22:08 schreef Natalie het volgende:
Heeeeeeeeeej Akkersloot, je leeft nog! Zie dat je ook nog steeds dezelfde onderwerpen aanzwengeld
Sommige dingen veranderen nooit.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:08 schreef Natalie het volgende:
Heeeeeeeeeej Akkersloot, je leeft nog! Zie dat je ook nog steeds dezelfde onderwerpen aanzwengeld
LV houdt de wacht
En volgens is de beste remedie om er lekker toch een echt C&H topic van te maken.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens had ik wel gelijk en gaat de discussie weer precies de kant op die we van Akkersloot kennen, zonder enig verband met C of H.
Lukt je niet. Lukt je gegarandeerd niet. Wat voor C of H je er ook ingooit, heer A. zal ongetwijfeld zijn stokpaardjes opzadelen en deze in volle galop over uw argumenten heen laten galopperen.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:06 schreef Parabola het volgende:
[..]
En volgens is de beste remedie om er lekker toch een echt C&H topic van te maken.
Zo kent iedereen zijn Waterloo...quote:Op woensdag 22 december 2004 10:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens had ik wel gelijk
Of misschien kan jij wel samenlevingen anno 600 opnoemen die wel vreedzaam waren.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens had ik wel gelijk en gaat de discussie weer precies de kant op die we van Akkersloot kennen, zonder enig verband met C of H.
quote:Op woensdag 22 december 2004 14:19 schreef lucida het volgende:
[..]
Zo kent iedereen zijn Waterloo...![]()
Ja hoor, dat kan ik best. Maar dat ga ik niet doen, want dan weet ik precies wat jij dan gaat doen en ik heb geen zin om C&H het tweede subforum te zien worden, waar jij je cultuurfascisme uitgebreid gaat zitten spuien.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:33 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Of misschien kan jij wel samenlevingen anno 600 opnoemen die wel vreedzaam waren.
Dat is immers de vraag in dat topic.
Hij verbiedt je niets hoor. Hij verkondigt slechts zijn mening, net als jij. Ik zou zeggen, spreek hem aan op die mening (ipv te gaan huilie-en in de FB). Met een beetje geluk ontwijkt hij je vraag niet.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:30 schreef Akkersloot het volgende:
Klachtje over wat Bluesdale hier suggereert
Vreedzame samenlevingen anno 600 ? (Betr. geweld in koran)
Ik mag van hem namelijk niet zeggen dat ik de ideologie islam bestrijdt. Zou daarmee "de schijn van 'islamcriticus' op houden". Wat zou dan volgens Bluesdale mijn ware intenties zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |