Brussel! Best belangrijk weet je nog, ook voor veldslagen. En ik weet zeker dat we hadden kunnen winnen in 1830. Maar dat, mijn kleine fröbels, dat is een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:38 schreef sp3c het volgende:
Den Haag natuurlijk
Tief toch op naar het buurtcentrum met je EP reeksen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:04 schreef RichardQuest het volgende:
Weer zo'n kuttitel van JdW trouwens
[afbeelding]
Wat mot je moslim? Ga een pizzadoos openknippen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:07 schreef RichardQuest het volgende:
Oprotten, Gristen.
Hoor ik dat goed?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:07 schreef RichardQuest het volgende:
Oprotten, Gristen.
White on White crime.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:09 schreef Tuana het volgende:
Foei RQ en JdW, wat zijn jullie toch onaardig tegen elkaar...
Wie zegt dat ik origineel wilde zijn? Je bent een Gristen, en je mot oprotten.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Yep, een origineel RQ antwoord.
Denk dat het friet wordtquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat mot je moslim? Ga een pizzadoos openknippen.
Ik bedoelde dat je altijd zo reageert.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik origineel wilde zijn? Je bent een Gristen, en je mot oprotten.
woon je in een studentenhuis zonder vrouwen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Denk dat het friet wordt
"Heb uw naasten lief"quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
White on White crime.
Ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je altijd zo reageert.
Met je piercing in de vorm van een eikel.
Nee, in een huis zonder vrouwen atm...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
woon je in een studentenhuis zonder vrouwen?
Ontwijd het Woord niet, mijn dochter. Of schenk minstens al uw bezit aan de armen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:14 schreef Tuana het volgende:
[..]
"Heb uw naasten lief"
Kluizenaar!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, in een huis zonder vrouwen atm...
Fokke en Sukke blijven goed.quote:
Ik behoor tot de armen, ben een studente... remember?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ontwijd het Woord niet, mijn dochter. Of schenk minstens al uw bezit aan de armen.
O, ik word er juist erg boos van.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:43 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik moet altijd janken van Acda en de Munnik
Israël bouwt eigen kruisraketquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:59 schreef Adnan het volgende:
[..]
Hhehe ze jatten dat stuk grond hehe van de bevolking daar, en dan heheh vergeten we dat en zeggen we gewoon dat ze agressieve buurlanden hebben..hehehe
Top!
Ype himself...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Wie kan zich nu kwaad maken over Acda en de Munnick, wanneer er een dergelijke mannelijke schoonheid bestaat?
[afbeelding]
.
.
.
Vast gemaakt door een "Marrokaan". Daarnaast, dit plaatje doet het voorkomen alsof Marokkanen er zelf ook niets aan kunnen doen dat ze steeds naar de gevangenis moeten.quote:
Gaan ze naar het gala ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Sidekick vindt deze user leuk:
[..]
Israël bouwt eigen kruisraket
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:43 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik moet altijd janken van Acda en de Munnik
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Sidekick vindt deze user leuk:
[..]
Israël bouwt eigen kruisraket
Had beter thuis kunnen blijven.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:11 schreef Tuana het volgende:
[..]Henk
Ja, als hij tussen de eenden vandaan komt en de kleuters zijn leuter toont.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Henk is een lollige vent.
...en naar huis loopt om friet te bakken.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, als hij tussen de eenden vandaan komt en de kleuters zijn leuter toont.
De nadruk die ze momenteel leggen op het integratiebeleid, haast grenzend aan xenofobie is de belangrijkste indicator.quote:Leg mij alsjeblieft eens uit wat er conservatief (=behoudend) aan de VVD is? Als je gaat kijken wat de meest behoudende partijen zijn kom je al snel uit bij partijen die vroeger bekend stonden als progresief. Aan de standpunten van de VVD blijkt ook steeds dat ze imo nog steeds de meest liberale partij zijn.
Met zijn gulp nog open.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
...en naar huis loopt om friet te bakken.
Die illegalen ook.quote:TANGIERS, June 10 - Police in the northern city of Tangiers have arrested during the first 5 months of 2004 some 4,471 candidates to illegal immigration, including 120 sub-Saharan Africans nationals, a senior Tangiers police official said at a news briefing here Wednesday.
39 human traffickers have also been arrested and brought to justice, and 11 webs dismantled.
Foreign Illegal immigrants most of whom from Sub-Saharan Africa come to Morocco seeking to cross to Spain or other European countries. They usually enter from the eastern border with Algeria.
Morocco has recently created two new bodies to fight illegal immigration and crack down on human trafficking networks, namely the Directorate of Migration and Border Surveillance and the Migration Observatory. The move was announced by HM king Mohammed VI last November.
Maria!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ave.
Dat weet ik niet eens: hoe heet Maria in de Koran ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maria!
Maryamquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eens: hoe heet Maria in de Koran ?
Ome Henk =quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Met zijn gulp nog open.
[afbeelding]
De mensheid heeft geen gevoel voor echte humor meer.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:50 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ome Henk =![]()
Wat je nu zegt, dát is pas humorquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De mensheid heeft geen gevoel voor echte humor meer.
Hoe vaak ik dát wel niet heb gehoord.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:53 schreef Tuana het volgende:
[..]
Wat je nu zegt, dát is pas humor
Eens moet de eerste keer zijn hequote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dát wel niet heb gehoord.
Dat hep ie niet zelf geschreven.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Het ziet er veel te netjes uit inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat hep ie niet zelf geschreven.
Begrijp hem, nietquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[afbeelding]
Was het zijn linker- of rechteroor?
In 1997, Israeli agents tried to kill Mr Meshaal. The operation was authorised by the government of Prime Minister Benjamin Netanyahu, which described Mr Meshaal was the "pre-eminent figure in Hamas and responsible for the murder of innocent Israeli civilians".quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Begrijp hem, niet
Maar er zijn grenzen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
Domheid is grenzeloos.
Is dit een antwoord, een compositie of een liefdesverklaring ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:37 schreef Tuana het volgende:
Amr Diab - Habibi Ya Nour El Ain![]()
Downloaden dude.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg, een videokartel waarvan ik de naam even niet onthouden heb is hier heer en meester en het is onmogelijk om er een film die van voor 1990 dateert, van te huren.
Waar zou ik nog terecht kunnen in de omgeving van Leiden ?
Je hebt 2 videotheken in de Korevaarstraat, probeer het daar zou ik zeggenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg, een videokartel waarvan ik de naam even niet onthouden heb is hier heer en meester en het is onmogelijk om er een film die van voor 1990 dateert, van te huren.
Waar zou ik nog terecht kunnen in de omgeving van Leiden ?
Die bedoel ik nu juist.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:39 schreef Tuana het volgende:
[..]
Je hebt 2 videotheken in de Korevaarstraat, probeer het daar zou ik zeggen
Dit was een "laat-ik-mijn-liefde-voor-arabische-muziek-met-jullie-delen" gevalquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is dit een antwoord, een compositie of een liefdesverklaring ?
Hebben ze het bij beide niet? Vreemd...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die bedoel ik nu juist.
Jij hebt toch Talen en culturen van het Nabije Oosten gedaan?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:41 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dit was een "laat-ik-mijn-liefde-voor-arabische-muziek-met-jullie-delen" geval
Dansen met JS is leuk hoor, kan het je aanraden!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij hebt toch Talen en culturen van het Nabije Oosten gedaan?
(Kortstondig, voor je terugkeerde tot de pseudo-wetenschap Politicologie en het dansen met JS.)
Hoe was dat ?
EN HOE WAS DAT? AAAAAAAAAAAAAAAARGH!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:51 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dansen met JS is leuk hoor, kan het je aanraden!
Om terug te komen op je vraag: Ik heb geen TCNO ( Talen en Culturen van het Nabije Oosten) gevolgd, maar Turkse Taal en Cultuur.
Het was erg interessant, ik ga komend jaar weer enkele vakken daar volgen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
EN HOE WAS DAT? AAAAAAAAAAAAAAAARGH!
.
Ja. Als het lukt, moet je zeker in het eerste semester de Inleiding gaan volgen en het tweede semester American Minds of iets dergelijks - het laatste een werkcollege door Van der Bilt. Vooral het werkcollege is erg leuk, ik heb het zelf gedaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:53 schreef Tuana het volgende:
Trouwens Johan, ik wil komend studiejaar Amerikanistiek gaan doen, weet jij toevallig of dat bij Geschiedenis wordt gegeven?
Hoeveel Geschiedenis kreeg je daar? Bijvoorbeeld Grieken in Klein - Azie ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:54 schreef Tuana het volgende:
[..]
Het was erg interessant, ik ga komend jaar weer enkele vakken daar volgen.
Wat wil je precies weten?
In het eerste jaar heb je het wat geschiedenis betreft de volgende vakken:quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoeveel Geschiedenis kreeg je daar? Bijvoorbeeld Grieken in Klein - Azie ?
Gracias.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja. Als het lukt, moet je zeker in het eerste semester de Inleiding gaan volgen en het tweede semester American Minds of iets dergelijks - het laatste een werkcollege door Van der Bilt. Vooral het werkcollege is erg leuk, ik heb het zelf gedaan.
Verslag geweigerd ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:05 schreef Ype het volgende:
:'(
Dat meisje reageert niet meer op mijn msn.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Verslag geweigerd ?
Of is het treinraampje op je piemel terecht gekomen ?
quote:het 'criminaliseren' van moslims? net alsof ze van zichzelf al niet crimineel genoeg zijn
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:09 schreef Sidekick het volgende:
In de categorie "moslims zijn geen ras, dus ik ben geen racist"
[..]
Misschien gaat het niet om wat je hebt GEZEGD, maar om wat je hebt GEDAAN.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:09 schreef Ype het volgende:
[..]
Dat meisje reageert niet meer op mijn msn.
EN IK WEET NIET MEER WAT IK WOENSDAG TEGEN HAAR HEB GEZEGD!
Ik ga niet meer zoveel drinken.
Dus vanavond geen sex?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:09 schreef Ype het volgende:
[..]
Take a guess, Einstein.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Wie o wie ?
Je moeder?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Take a guess, Einstein.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:09 schreef Ype het volgende:
[..]
Will do, Wittgenstein.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Take a guess, Einstein.
Hmmmmm, ik blijk me alweer aan te stellen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Misschien gaat het niet om wat je hebt GEZEGD, maar om wat je hebt GEDAAN.
Onze Radovanquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Will do, Wittgenstein.
Dora ?
Valt weer mee dus, mijn charme wint het wederom van mijn knuppeligheid.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:12 schreef Tuana het volgende:
[..]
Drank maakt meer goed kapot dan je lief is
Ik weet alleen nog dat ik zei dat ik haar wilde. En ik weet nog dat ik dat tegen minstens tien anderen ook heb gezegd.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Ach, en wat maakt het uit OF je iets doms gezegd hebt. Ik heb de hele afgelopen avond iets recht moeten praten, maar 't was profijtig.
Charme, zéér handig iddquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:15 schreef Ype het volgende:
[..]
Valt weer mee dus, mijn charme wint het wederom van mijn knuppeligheid.
Dat je hen wilde of dat je haar wilde ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:16 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat ik zei dat ik haar wilde. En ik weet nog dat ik dat tegen minstens tien anderen ook heb gezegd.
Neen, meneer is geen homo, en zou zichzelf ook nooit links durven noemen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Will do, Wittgenstein.
Dora ?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:16 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat ik zei dat ik haar wilde. En ik weet nog dat ik dat tegen minstens tien anderen ook heb gezegd.
Nou, niet allemaal tegelijk natuurlijk, maar hoeveel het scheelde durf ik niet te zeggen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat je hen wilde of dat je haar wilde ?
S5 ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Neen, meneer is geen homo, en zou zichzelf ook nooit links durven noemen.
Ik zou het wel weten.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:18 schreef Ype het volgende:
[..]
Nou, niet allemaal tegelijk natuurlijk, maar hoeveel het scheelde durf ik niet te zeggen.
De ogen zitten wat dicht bij elkaar, daarentegen lopen de wenkbrauwen niet in elkaar over.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten.
[afbeelding]
.
Ik snap hem niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten.
[afbeelding]
.
En dat is dan nog slechts zijn OV.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De ogen zitten wat dicht bij elkaar, daarentegen lopen de wenkbrauwen niet in elkaar over.
How did you guess?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Neen, meneer is geen homo, en zou zichzelf ook nooit links durven noemen.
Dat je zo'n verrukkelijk brok mannenvlees bent natuurlijk, Waipie.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:22 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik snap hem niet?
Koos Voos doet de make up wel voor je.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:23 schreef Ype het volgende:
Welke foto bedoel je?
Vertel me eens iets wat ik nog niet weet.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat je zo'n verrukkelijk brok mannenvlees bent natuurlijk, Waipie.
Die pukkeltjes bedoel je?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Koos Voos doet de make up wel voor je.
Mijn linkervoet is iets groter dan mijn rechtervoet en voor mijn ballen geldt het omgekeerde.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:24 schreef Ype het volgende:
[..]
Vertel me eens iets wat ik nog niet weet.
Alles. Je krijgt een complete makeover, ik vertrouw Koos daar op. Koos?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:25 schreef Ype het volgende:
[..]
Die pukkeltjes bedoel je?
Gooi RQ ook eens door de wasstraat.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Alles. Je krijgt een complete makeover, ik vertrouw Koos daar op. Koos?
Niet nodig, ik doe het al prima bij de vrouwen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Alles. Je krijgt een complete makeover, ik vertrouw Koos daar op. Koos?
Is die in de friet meegebakken? Waar is die?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gooi RQ ook eens door de wasstraat.
Ik denk dat hij weer het meesterlijke schimmenspel van vlekken maken op de Penthouse beoefent.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is die in de friet meegebakken? Waar is die?
Voorlopig blijkt dat nergens uit.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:27 schreef Ype het volgende:
[..]
Niet nodig, ik doe het al prima bij de vrouwen.
Me love you long time. Me 1 2 move.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:30 schreef Tuana het volgende:Ik heb zojuist een heel lief smsje gekregen
![]()
Maar ik weet niks om terug te sturen
Ik ook van jou of zo?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:30 schreef Tuana het volgende:Ik heb zojuist een heel lief smsje gekregen
![]()
Maar ik weet niks om terug te sturen
Nee, "ik houd van je" zeg ik alleen wanneer ik het meenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ook van jou of zo?
Euhm, dat nadat ik haar heb verteld dat ik haar wil, ze bij me komt eten?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Voorlopig blijkt dat nergens uit.
Je hebt nog niet echt veel geleerd tijdens je studie he ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:33 schreef Tuana het volgende:
[..]
Nee, "ik houd van je" zeg ik alleen wanneer ik het meen
Dit blijkt ook nergens uit.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:34 schreef Ype het volgende:
[..]
Euhm, dat nadat ik haar heb verteld dat ik haar wil, ze bij me komt eten?
Talking to me boy?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg Ay, wie IS die jongeman?
Mag ik hem naar de linkerkant van het spectrum meppen, of kan hij niet verder ?
En de intrige dan? Dat verspeel je nu.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:33 schreef Tuana het volgende:
[..]
Nee, "ik houd van je" zeg ik alleen wanneer ik het meen
You ain't got the balls to call me ''boy'' to my face.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Talking to me boy?
Xenofobie is jou interpretatie, ik vind de plannen voor verbetering van de integratie juist wel liberaal. De VVD is altijd al voor zoveel mogelijk verantwoordelijkheid voor de burger, het oude beleid was er op gericht om immigranten zoveel mogelijk bij te staan waardoor die mensen afhankelijk werden gemaakt. Nu maak je gewoon duidelijk wat er van nieuwkomers en nog niet voldoende geintegreerde medelanders verwacht word, veel duidelijker imo.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:19 schreef du_ke het volgende:
@ Chewie
[..]
De nadruk die ze momenteel leggen op het integratiebeleid, haast grenzend aan xenofobie is de belangrijkste indicator.
Ja dat is slordig van Zalm, blijft een goede minister imo, maar hij heeft het niet makkelijk. Bij het CDA word het ook moeilijker om er meer bezuingingen door te krijgen. Stoppen met gedogen is ook goed, dat is niet duidelijk. VVD is trouwens niet voor een verbod op soft-drugs. Het beleid mag van mij wel liberaler, maar het probleem is dat je met het CDAquote:Verder hebben ze last van een vice premier die moeite heeft een solide begroting in elkaar te knutselen. Verder is er nog de nadruk op strenger straffen en stoppen met gedogen. En het landbouwbeleid dat de VVD door de LPF laat bepalen.
Waarom zou je hem in hemelsnaam willen "meppen"quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg Ay, wie IS die jongeman?
Mag ik hem naar de linkerkant van het spectrum meppen, of kan hij niet verder ?
Boy, want to come again without that sparkling white mouth?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
You ain't got the balls to call me ''boy'' to my face.
Damned, daar heb je wel gelijk in.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit blijkt ook nergens uit.
Yo' momma got a sparkling white mouth.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Boy, want to come again without that sparkling white mouth?
He's either with me or against me.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:37 schreef Tuana het volgende:
[..]
Waarom zou je hem in hemelsnaam willen "meppen"?
Don't you ever mention my mum again, boy.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Yo' momma got a sparkling white mouth..
Geloof me, ik heb tijdens mijn studie héél veel geleerdquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je hebt nog niet echt veel geleerd tijdens je studie he ?
Je tweede naam is "Walker"?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
He's either with me or against me.
Yo' momma so old, Jesus signed her year book.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Don't you ever mention my mum again, boy.![]()
Ja. First name: Johnny.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:41 schreef Tuana het volgende:
[..]
Je tweede naam is "Walker"?
Hé, dan sta je bij mij in de kastquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja. First name: Johnny.
Gelukkig niet in de schuld.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:43 schreef Tuana het volgende:
[..]
Hé, dan sta je bij mij in de kast
You wish you'd never been born, boy.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Yo' momma so old, Jesus signed her year book.
Yo' momma so big, she don't take pictures, she take posters.
Yo mama so greasy Texaco buys Oil from her
Yo mama so poor when I ring the doorbell I hear the toilet flush!
Yo mama so flat she's jealous of the wall!
Yo mama so nasty she brings crabs to the beach.
Just like you did when you first saw yo momma!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
You wish you'd never been born, boy.![]()
![]()
Ja, dit is geen liefde, hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:45 schreef Tuana het volgende:
En ik heb nog steeds geen idee wat ik moet terug sturenZijn er geen kant-en-klare smsjes te vinden op het internet? Ik ga eens zoeken via google...
Nu je het zegt, ik krijg nog 2000,- Euro van je!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gelukkig niet in de schuld.
Wat stond er in?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:45 schreef Tuana het volgende:
En ik heb nog steeds geen idee wat ik moet terug sturenZijn er geen kant-en-klare smsjes te vinden op het internet? Ik ga eens zoeken via google...
Liefde, liefde... wie heeft het hier over liefde???quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, dit is geen liefde, hoor.
Ik heb nog wel wat SMSjes van je liggen die ik hem kan sturen. :') .
Okay, you win, my mum is dead ugly, just like my teeth, wanna kiss?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Just like you did when you first saw yo momma!
' Cause yo mama so ugly she looks out the window and got arrested for mooning.
Iets heel schattigs, had niet gedacht dat hij eraan zou denken... maar was erg liefquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat stond er in?
Schatje, neem ik voor het weekend een setje inlegkruisjes voor je mee?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:50 schreef Tuana het volgende:
[..]
Iets heel schattigs, had niet gedacht dat hij eraan zou denken... maar was erg lief
Lief? Overreden puppies zijn lief.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:50 schreef Tuana het volgende:
[..]
Iets heel schattigs, had niet gedacht dat hij eraan zou denken... maar was erg lief
Sink 'em into me, kid.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Okay, you win, my mum is dead ugly, just like my teeth, wanna kiss?![]()
I'll blow you nipples from the inside.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Sink 'em into me, kid..
Niet spotten met de geestverwanten van SCH.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:18 schreef Johan_de_With het volgende:
S5 ?
Iew... ziek in je hoofd ofzo?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Lief? Overreden puppies zijn lief.
Ze ZIJN toch lief? Als ze lief waren toen ze nog leefden, zijn ze het nog naquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:54 schreef Tuana het volgende:
[..]
Iew... ziek in je hoofd ofzo?
Laat me jou eens lekker doodknuffelen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ze ZIJN toch lief? Als ze lief waren toen ze nog leefden, zijn ze het nog na
KEEEPLAAAAAAAATSJ.
Ja, en jij wil dan zeker sex met lijken? "Hey, je was een lekker ding toen je leefde, maar nu je dood bent ben je nog steeds lekker..."quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ze ZIJN toch lief? Als ze lief waren toen ze nog leefden, zijn ze het nog na
KEEEPLAAAAAAAATSJ.
Zo mager ben je toch niet ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:57 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ja, en jij wil dan zeker sex met lijken?
Pfff, gaan we daar ook al moeilijk over doen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:57 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ja, en jij wil dan zeker sex met lijken? "Hey, je was een lekker ding toen je leefde, maar nu je dood bent ben je nog steeds lekker..."
Kan tot zuurstofgebrek leiden.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Laat me jou eens lekker doodknuffelen.![]()
Wij hebben nooit seks gehadquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo mager ben je toch niet ?.
Tekort. Je hebt een spraaktekort.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kan tot zuurstofgebrek leiden.
Pfff, gaan we daar ook al moeilijk over doen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:59 schreef Tuana het volgende:
[..]
Wij hebben nooit seks gehad
Ik zal jou een spraaktekort geven door mijn beste zwemploeg door je huig te hengsten.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tekort. Je hebt een spraaktekort.
wel mooi.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Aangezien Monidique er niet is:
Continu
Levensangst
Overal zaniken enquetes
De lach van Zalm
Scherven van de dag
En ik wil naar je lachen
Maar de trein komt niet
Is het voor Meki ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal vrijwillig jullie adem inhouden voor zo'n 3 uur.
The circle of life.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
wel mooi.
Bij gebrek aan RQ
Piemol.
Moslims.
Bier.
Hoeren.
Rukken.
Sterven.
Nee, ik ben gewoon in een rotbui. Ondanks de feit dat het vrijdag is.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is het voor Meki ?
Ik zal jouw eens anale problemen geven door 24 zwaar geschapen negers op je los te laten.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zal jou een spraaktekort geven door mijn beste zwemploeg door je huig te hengsten.
De feit? Jij bent een kloon van meki!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon in een rotbui. Ondanks de feit dat het vrijdag is.
Ga eens een leven hebben en iets drinken.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon in een rotbui. Ondanks de feit dat het vrijdag is.
Negers zijn nooit zwaar geschapen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik zal jouw eens anale problemen geven door 24 zwaar geschapen negers op je los te laten.
Ik heb er 1 gestuurd met een bom als attachment.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:02 schreef Tuana het volgende:
Ik heb een smsje
ezel ezel ezel ezelquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De feit? Jij bent een kloon van meki!![]()
Ja, en het recht om te stemmen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:02 schreef Tuana het volgende:
Ik heb een smsje
Ik steun je in deze missie, ondanks je slechte adem.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wie heeft hier een uitkering
want dan weet ik het - want ik zie veel mensen niet werken die in staat zijn om te werken ( veel fokkers )
ik wil niet meer belasting betalen
dus zeg me wie een uitkering hebt
Negers nooit zwaar geschapen? Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Negers zijn nooit zwaar geschapen.
Ze zijn zwaar de lul, dat is iets anders.
En die ''oewee'' moet oeweg uit ''jouw.''
Wreed gedist.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
ezel ezel ezel ezel
ezel ezel ezel ezel
ezel ezel ezel ezel
ezel ezel ezel ezel
Aaahikwordgek heeft de verstand ve baby.
nofi uiteraard
Dat was een andere uitkomst van het onderzoek naar de Bell Curve.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:04 schreef Tuana het volgende:
[..]
Negers nooit zwaar geschapen? Waar haal je dat vandaan?
Dora is jood. Me ouders zeggen ook. Joden fout, wil Islaam weg.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
ezel ezel ezel ezel
ezel ezel ezel ezel
ezel ezel ezel ezel
ezel ezel ezel ezel
Aaahikwordgek heeft de verstand ve baby.
nofi uiteraard
Ik heb het recht om te stemmen ja, maar lang haar en goede herinneringen aan jou? Waar haal je dát nou weer vandaan?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, en het recht om te stemmen.
En lang haar.
En goede herinneringen aan mij.
Uit je SMS.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:05 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik heb het recht om te stemmen ja, maar lang haar en goede herinneringen aan jou? Waar haal je dát nou weer vandaan?
Het is een schande. Hij moet belasting betalen over zijn eerlijk gestolen portemonnees (waaronder die van mij).quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik steun je in deze missie, ondanks je slechte adem.
Ga je daar ook al moeilijk over doen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:05 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik heb het recht om te stemmen ja, maar lang haar en goede herinneringen aan jou? Waar haal je dát nou weer vandaan?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
(waaronder die van mij).
Zorg er dan ook voor dat die "bom" ontploft.... zo heb ik er toch niks aan?!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gestuurd met een bom als attachment.
En nog homo ookquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dora is jood.
Nee, jij leent je creditcard uit aan die meisje van je.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Niet die van mij.
Welke sms?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Uit je SMS.
Jawel, je laat hem afgaan bij een jood.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:07 schreef Tuana het volgende:
[..]
Zorg er dan ook voor dat die "bom" ontploft.... zo heb ik er toch niks aan?!
Als enige vrouw in dit gezelschap is het mijn plicht om moeilijk te doenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ga je daar ook al moeilijk over doen?
Wacht, ik pak hem even.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:07 schreef Tuana het volgende:
[..]
Welke sms?
Varken is vies. Homo is varken. Dora varken en onrein.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En nog homo ook.
Die beschouw ik niet als mensen. Van mij mogen ze homo zijn maar dan beschouw ik niet als mensen.
De homo-huwelijk moet verboden worden. Weg met Balkkende.
Zoiets als de Zesdaagse Oorlog.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Jawel, je laat hem afgaan bij een jood.
Ben je nu nog misselijk ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:08 schreef Tuana het volgende:
[..]
Als enige vrouw in dit gezelschap is het mijn plicht om moeilijk te doen
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Balkanende..
Ik laat hem zeker nietbij een jood afgaanquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Jawel, je laat hem afgaan bij een jood.
Wat ?!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Verban hem! Snij hem de lange neus af!![]()
![]()
Nee, vandaag niet... heb er tabletjes voor gehaald bij drogistquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ben je nu nog misselijk ?
Dora = jood = homo = varkenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Varken is vies. Homo is varken. Dora varken en onrein.
In Congo zijn weer een stel gekken die elkaar de typisch lange neus willen afsnijden.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat ?!
Ik hebquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, jij leent je creditcard uit aan die meisje van je.
Dora is liefquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dora = jood = homo = varken
Pinokkio beschermen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat doen die belgen daar trouwens nog steeds?
Dora is een lievvvv varken.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:12 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dora is lief![]()
Pauper.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb geen creditcard
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Pinokkio beschermen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:12 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dora is lief![]()
Maar wel een portemonnaie.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Pauper.
Gepetto is al afgemaakt met kapmessen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Pinokkio beschermen.
Je beweerde eerder geen portemonnee te hebben. En ik heb inmiddels ook een nieuwe hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar wel een portemonnaie.
Bikkel.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
. En ik heb inmiddels ook een nieuwe hoor.
Hoezo? Wat kun je voor interessants doen met Meki, behalve hem de strot afsnijden?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Meki wordt trouwens steeds minder waard. Koop hem nu, als een leuke investering.
De waarde van zijn site is al tijden onder het vriespunt.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Meki wordt trouwens steeds minder waard. Koop hem nu, als een leuke investering.
Christen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bikkel.
Zionistische moslim? Bestaan die?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ziomo.
Dronken een mijnenveld insturen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoezo? Wat kun je voor interessants doen met Meki, behalve hem de strot afsnijden?
Hem gedwongen varkensvlees en alcohol voeren.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dronken een mijnenveld insturen.
Bommeldingen laten plegen.
Je scriptie laten nakijken.
Maar voornamelijk geld onvrijwillig laten inzamelen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dronken een mijnenveld insturen.
Bommeldingen laten plegen.
Je scriptie laten nakijken.
''Naast je wakker worden was het beste moment van mijn dag.''quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:20 schreef Tuana het volgende:
Jeee... ik moet wéér een smsje verzinnen. ARGHH.. ik denk dat ik gewoon mijn mobiel uitzet vandaag.
Ruften in een drukke lift en hem de schuld geven.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Maar voornamelijk geld onvrijwillig laten inzamelen.
Sinds wanneer ben jij ook anti-Meki?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:22 schreef Tuana het volgende:
Meki je scriptie laten nakijken?! Hoe diep kan je zinken...
Nee, da's mij te zoetsappigquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Naast je wakker worden was het beste moment van mijn dag.''
Die Romeinse Rijk werdt door High Caesar uitgebrijd met Gall en Gall.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:22 schreef Tuana het volgende:
Meki je scriptie laten nakijken?! Hoe diep kan je zinken...
Ik ben niet anti-Meki...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij ook anti-Meki?
NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM MEquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:23 schreef Tuana het volgende:
[..]
Nee, da's mij te zoetsappig
Je kan ook overdrijven...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME NEEM ME
Anders was je ook een racist.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:24 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik ben niet anti-Meki...
Laat ons juichen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:25 schreef Tuana het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven...
Waarom zeg je dan 'hoe diep kun je zinken?'quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:24 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik ben niet anti-Meki...
Ik constateer slechts feitenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:26 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan 'hoe diep kun je zinken?'
Let's do the wavequote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Laat ons juichen.
Jij bent hier de varkenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Dora
Wat een knor, ha!.
Baby-verstand! Baby-verstand! Baby-verstand!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jij bent hier de varken.
Hier op het platteland kan het zonder wouten. Alleen de lokale middelbare school is zo zwart als roet. Misschien compenseerd dat het geweldloze voetbal.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Meki zonder fouten is als voetbal zonder wouten.
Met de yell ''Zwarte Piet, schie tschiet schiet schiet schiet'' kan het niet meer stuk.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hier op het platteland kan het zonder wouten. Alleen de lokale middelbare school is zo zwart als roet. .
Waar woon jij? Toch niet in D:renthe he?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hier op het platteland kan het zonder wouten.
Afgelegd met een d.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
VMBO Wiskunde:
Met 33 k/m fietst jan naar huis. Hij doet er een uur over. Hoe groot is de afstand die hij heeft afgelegt?
Gemeente Apeldoorn. Tussen dequote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Waar woon jij? Toch niet in D:renthe he?
Dat is als dommer dan Meki. Onmogelijk dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nog humorlozer dan Denthe.
Nee, da's mij te zoetsappigquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:35 schreef Tuana het volgende:
Deze is zoooo lief: "Mijn beltegoed is bijna op, maar ik wilde je nog even welterusten wensen... Slaap zacht. Kus, "![]()
Dit is lief bedoeld en niet als geslijm...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, da's mij te zoetsappig
Met mensen die op principes rijden, is het oppassen.
Ga dan maar slapen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:37 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dit is lief bedoeld en niet als geslijm...
Had ik kritiek op je geliefde dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ga dan maar slapen.
Turken? Bah, eeuwen geknokt om ze buiten te houden en dan komen ze een beetje je geliefde bekritiseren. Als ik....
Ja, het was een direct citaat van haar.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:40 schreef Tuana het volgende:
[..]
Had ik kritiek op je geliefde dan?
Ik dacht heel even dat Robert_Jensen terug was, met die avatar van je.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, het was een direct citaat van haar.
Maar dat kon jij niet weten.
Slaap lekker.
Ah, mijn oprechte excuses dan Alhoewel ik het nog steeds een zoetsappig smsje vindquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, het was een direct citaat van haar.
Maar dat kon jij niet weten.
Slaap lekker.
Het is een ode.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat Robert_Jensen terug was, met die avatar van je.
Wat is daar nuquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat Robert_Jensen terug was, met die avatar van je.
Zo is ze.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:43 schreef Tuana het volgende:
[..]
Alhoewel ik het nog steeds een zoetsappig smsje vind
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:04 schreef Monidique het volgende:
Ik zal maar niet over de Tweede Wereldoorlog beginnen,!
Moet jij niet neuken ofzoquote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:33 schreef Ype het volgende:
Shit, leefden we nog maar onder paars, dan waren de monden van domme mensen met debiele meningen tenminste nog gesnoerd.
Ze komt volgende week bij me eten.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:36 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Moet jij niet neuken ofzo
foto!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:36 schreef Ype het volgende:
[..]
Ze komt volgende week bij me eten.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:37 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
foto!
Welke van de twee komt bij je eten dan?quote:
Geen van die twee, maar je denkt toch niet dat ik een foto van dat meisje hier ga neerzetten of wat?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:41 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Welke van de twee komt bij je eten dan?
Kom even op IRC, dan PM je mij de link.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:44 schreef Ype het volgende:
[..]
Geen van die twee, maar je denkt toch niet dat ik een foto van dat meisje hier ga neerzetten of wat?
Je mag potentieel van mij aannemen dat ze er goed uitziet, en anders heb ik er alsnog geen boodschap aan, want ik vind haar leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |