Op Egypte en nog 1 of 2 landen na erkent geen enkel Arabisch land Israel. Maar ze zijn verder ook te laf om iets tegen het machtige Israel te doen, zou ik ook zijn. Alsof ze met hun kamelen het technologisch superieure Israel aankunnen. Niet dusquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mwah, als ze het niet hoeven te erkennen dan bestaat Israel niet en wordt het een binnenlands kwestie (van Jordanië en Egypte) waar andere landen zich niet mee mogen bemoeien.
Ja, ik ben een sukkel. Zweer maar op het graf vd Profeet dat ik een kloon ben van BAZZA.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:27 schreef onschuldig het volgende:
[..]
Ja. BAZZA de grootste moslimhater van nederland. Als je alles gelooft wat hij schrijft dan ben je echt lomp.
Durf bijna te zweren dat jij een kloon bent van die BAZZA sukkel!
Het is wel opvallend inderdaad, stijgende lijn. Probleem is onder controle, nu naar een houdbare en duurzame oplossing waar beide partijen vrede mee hebben. Het is een feit dat Arafat dat probleem niet onder controle had of wilde hebben. Hoe zit dat daar nu met een Palestijnse premier, heeft die al wat te vertellen of moeten we wachten tot die ouwe sok dood is?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Gefrustreerd dat de Palestijnen al maandenlang niet meer in staat zijn om zelfmoordaanslagen te plegen? Goed van Sharon dat hij Yassin en Al-Rantissi liet liquideren.
En het de Hamas maar toestaan om vanuit Syrie te opereren?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hmmm, tja, dat zie ik als een spel, moet je ook geen geheime agenten inzetten.
Nee, maar Jordanie heeft het dan ook moeilijk, willen redelijk neutraal blijven tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En het de Hamas maar toestaan om vanuit Syrie te opereren?
Laat me niet lachen man. Die nep-profeet van je liet al een hele joodse stam met 700 leden uitmoorden.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:29 schreef Adnan het volgende:
En iedereen erin trappen en men vergeet weer de hele geschiedenis ...Moslims heben altijd in vrede met de joden kunnen leven,
En nu vangen WIJ afvallige moslims op, terwijl jullie ze het liefst zouden stenigenquote:we hebben ze ook heel vaak opgevangen(spaanse inqui. etc), terwijl de christenen hiero ze als zijnde ketters verband hadden.
Nou, lekker neutraal ditquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, maar Jordanie heeft het dan ook moeilijk, willen redelijk neutraal blijven tegenwoordig.
quote:In 1997, Israeli agents tried to kill Mr Meshaal. The operation was authorised by the government of Prime Minister Benjamin Netanyahu (), which described Mr Meshaal was the "pre-eminent figure in Hamas and responsible for the murder of innocent Israeli civilians".
Israeli Mossad agents disguised as Canadian tourists injected poison into his ear but he was rushed to hospital before it took hold. His life was literally saved by Jordanian King Hussein, who demanded the Israeli Government hand over the antidote. The agents were arrested and exchanged for an Israeli apology and the release of Sheikh Yassin and 19 other prisoners.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/3563635.stm .
Dat 'technologisch superieure Israel' ligt aan een infuus op Amerika te teren. Hoelang gaat dat nog goed denk je? In tegenstelling tot wat je misschien mag denken gun ik Israel en haar bewoners alle goeds. Maar de Palestijnen evenzeer. Ik ben tegen het beleid van Israel, tegen bewapening, tegen annexatie en tegen de muur omdat geen van allen echte veiligheid zal brengen. Alleen maar meer ellende voor iedereen in de regio.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Op Egypte en nog 1 of 2 landen na erkent geen enkel Arabisch land Israel. Maar ze zijn verder ook te laf om iets tegen het machtige Israel te doen, zou ik ook zijn. Alsof ze met hun kamelen het technologisch superieure Israel aankunnen. Niet dus.
Er komt vast nog wel een aanslag (of 1000000) Kwestie van tijdquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Gefrustreerd dat de Palestijnen al maandenlang niet meer in staat zijn om zelfmoordaanslagen te plegen? Goed van Sharon dat hij Yassin en Al-Rantissi liet liquideren.
Das het verschil tussen jouw soort en Moslims. Wij zijn niet bang voor de dood. Wij zullen onze religie nooit ontkennen omdat we er trots op zijn!quote:Er zal een tijd komen waarin dit niet langer geldt voor joden, maar voor moslims. Dus kijk maar uit.
Blijf maar ontkennen Hebreeërquote:Ik ben niet joods, maar ongelovig. Je weet wel, de mensen die volgens jouw heilige Qnur'an naar de hel gaan en worden geleid door de duivel.
Niet echt een frisse aktie van Israel. Sorry, dit vind ik laffe daden van israel, waar ze zelf zo op afgeven, doen ze zelf.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nou, lekker neutraal dit.
[..]
Uhhh jezus 700 hele mensen..hmm klinkt weinig man..zeg gewoon dat het er 6 miljoen waren, net zoals het gehele gebeuren rond de holocaust(pff wat een woord)...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Laat me niet lachen man. Die nep-profeet van je liet al een hele joodse stam met 700 leden uitmoorden.
[..]
En nu vangen WIJ afvallige moslims op, terwijl jullie ze het liefst zouden stenigen.
Toen liepen jullie voor, nu lopen jullie achter, en niet zo'n klein beetje ook.
Hoeveel steun ontvangt Israel van Amerika? Veel meer dan 2 mrd dollar per jaar zal het toch niet zijn, of wel? Zelfs zonder die steun is Israel nog steeds het meest welvarende en democratische land in het Midden-Oosten.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat 'technologisch superieure Israel' ligt aan een infuus op Amerika te teren.
Nah, ik weet wel dat jij zowel de Israeli's als de Palestijnen alle goeds toewenst. De mensen bij wie ik daaraan twijfel zijn bijvoorbeeld mensen die zelfmoordaanslagen tegen Israel toejuichen.quote:Hoelang gaat dat nog goed denk je? In tegenstelling tot wat je misschien mag denken gun ik Israel en haar bewoners alle goeds. Maar de Palestijnen evenzeer.
Ik ben ook in principe tegen het beleid van Israel, maar ik vraag me serieus af wat een beschaafd land kan doen tegen een stel fanatici die niet voor rede vatbaar zijn. Vergeet niet, Hamas c.s. zullen geen enkele concessie van Israel aanvaarden, hun doel is om de laatste jood Palestina uit te schoppen en van Palestina een islamitische staat te maken.quote:Ik ben tegen het beleid van Israel, tegen bewapening, tegen annexatie en tegen de muur omdat geen van allen echte veiligheid zal brengen. Alleen maar meer ellende voor iedereen in de regio.
dat blijft door de eeuwigheid goed gaan om dat niet alleen de VS israel steunt maar ook de eu steunt ze plus ze zitten in de navoquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat 'technologisch superieure Israel' ligt aan een infuus op Amerika te teren. Hoelang gaat dat nog goed denk je? In tegenstelling tot wat je misschien mag denken gun ik Israel en haar bewoners alle goeds. Maar de Palestijnen evenzeer. Ik ben tegen het beleid van Israel, tegen bewapening, tegen annexatie en tegen de muur omdat geen van allen echte veiligheid zal brengen. Alleen maar meer ellende voor iedereen in de regio.
In maart werd sjeik Yassin uit zijn rolstoel geschoten. Hamas zei dat de poorten naar de hel geopend waren, maar wat gebeurde er? Niets. Een maand later werd Al-Rantissi uit zijn auto geschoten. Hamas zei wraak te nemen, maar wat is er sindsdien gebeurd? Niets.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:35 schreef onschuldig het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een aanslag (of 1000000) Kwestie van tijd
Elk land waar er veel joden zijn, is enorm welvarend. En in elk land waar er veel moslims zijn, is de situatie zo ellendig als de pest. Wees maar trots!quote:Das het verschil tussen jouw soort en Moslims. Wij zijn niet bang voor de dood. Wij zullen onze religie nooit ontkennen omdat we er trots op zijn!
Blijf maar ontkennen Hebreeër
Wat is er precies mis mee?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet echt een frisse aktie van Israel. Sorry, dit vind ik laffe daden van israel, waar ze zelf zo op afgeven, doen ze zelf.
de muur zo goed zijn als hij op israelische grond staatquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoeveel steun ontvangt Israel van Amerika? Veel meer dan 2 mrd dollar per jaar zal het toch niet zijn, of wel? Zelfs zonder die steun is Israel nog steeds het meest welvarende en democratische land in het Midden-Oosten.
[..]
Nah, ik weet wel dat jij zowel de Israeli's als de Palestijnen alle goeds toewenst. De mensen bij wie ik daaraan twijfel zijn bijvoorbeeld mensen die zelfmoordaanslagen tegen Israel toejuichen.
[..]
Ik ben ook in principe tegen het beleid van Israel, maar ik vraag me serieus af wat een beschaafd land kan doen tegen een stel fanatici die niet voor rede vatbaar zijn. Vergeet niet, Hamas c.s. zullen geen enkele concessie van Israel aanvaarden, hun doel is om de laatste jood Palestina uit te schoppen en van Palestina een islamitische staat te maken.
En die muur lijkt effectief te zijn, evenals het liquidatiebeleid. Waarom zijn er anders zo weinig zelfmoordaanslagen gepleegd, de laatste tijd?
700 mensen doden is dus niet erg? Kijken hoe je piept als ik morgen 700 moslims vermoord.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:38 schreef Adnan het volgende:
Uhhh jezus 700 hele mensen..hmm klinkt weinig man..zeg gewoon dat het er 6 miljoen waren, net zoals het gehele gebeuren rond de holocaust(pff wat een woord)...
"Kerel"? Dat zeg je maar tegen je vriendje Allah.quote:Maarja...valt dus duidelijk niet met jou te praten...geniet van het leven kerel...
Korte termijn oplossing. En werkt imo als een hoge drukpan waar op een gegeven moment het deksel met een geweldsexplosie af zal vliegen. Het zijn geen oplossingen. De enige oplossing is een akkoord waar beide partijen zich in kunnen vinden. Dat zal hier en daar wel even pijn doen, maar men krijgt er ook iets voor terug nietwaar? Daarna mogen voor mij alle grootmachten van de wereld steun verlenen om de groepen die het niet willen accepteren uit te schakelen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik ben ook in principe tegen het beleid van Israel, maar ik vraag me serieus af wat een beschaafd land kan doen tegen een stel fanatici die niet voor rede vatbaar zijn. Vergeet niet, Hamas c.s. zullen geen enkele concessie van Israel aanvaarden, hun doel is om de laatste jood Palestina uit te schoppen en van Palestina een islamitische staat te maken.
En die muur lijkt effectief te zijn, evenals het liquidatiebeleid. Waarom zijn er anders zo weinig zelfmoordaanslagen gepleegd, de laatste tijd?
Alles op zijn tijd.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
In maart werd sjeik Yassin uit zijn rolstoel geschoten. Hamas zei dat de poorten naar de hel geopend waren, maar wat gebeurde er? Niets. Een maand later werd Al-Rantissi uit zijn auto geschoten. Hamas zei wraak te nemen, maar wat is er sindsdien gebeurd? Niets.
De VS en Israel ja, je zou eens naar het contrast moeten kijken tussen rijk en arm. Daar waar joden zijn worden de armen vergeten. joden zijn egoistisch. Daarom wou Hitler ze ook opruimen.quote:Elk land waar er veel joden zijn, is enorm welvarend. En in elk land waar er veel moslims zijn, is de situatie zo ellendig als de pest. Wees maar trots!
Het liquideren an sich is niet erg, wel de manier waarop. Mossad-agenten trekken zich ook niets aan van soevereiniteit in andere landen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat is er precies mis mee?
Geef nou maar toe dat Hamas aan slagkracht heeft moeten inboeten, dat is makkelijker en de waarheid.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:47 schreef onschuldig het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd.
Waar heb ik geschreven dat het anders is. Dat Hamas aan slagkracht heeft ingeboed moge duidelijk zijn. Is in het verleden vaker gebeurd. Maar telkens kwamen ze trug. Hoop dat ze het in de toekomst wel goed gaan doen en alleen millitaire doelen gaan aanvallen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:49 schreef pomtiedom het volgende:
Geef nou maar toe dat Hamas aan slagkracht heeft moeten inboeten, dat is makkelijker en de waarheid.
Klopt, de Israeli's en de Palestijnen. Met de terroristische groeperingen valt niet te onderhandelen, die moeten dus worden uitgeschakeld. Ik ben voor een Palestijnse staat, maar dan moet het geweld tegen Israel wel ophouden.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Korte termijn oplossing. En werkt imo als een hoge drukpan waar op een gegeven moment het deksel met een geweldsexplosie af zal vliegen. Het zijn geen oplossingen. De enige oplossing is een akkoord waar beide partijen zich in kunnen vinden. Dat zal hier en daar wel even pijn doen, maar men krijgt er ook iets voor terug nietwaar? Daarna mogen voor mij alle grootmachten van de wereld steun verlenen om de groepen die het niet willen accepteren uit te schakelen.
Goed, dat is al wat. Onschuldige burgers mogen nooit het slachtoffer zijn van geweld ongeacht hun afkomst en dat pakketje menselijke keuzes.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:51 schreef onschuldig het volgende:
[..]
Waar heb ik geschreven dat het anders is. Dat Hamas aan slagkracht heeft ingeboed moge duidelijk zijn. Is in het verleden vaker gebeurd. Maar telkens kwamen ze trug. Hoop dat ze het in de toekomst wel goed gaan doen en alleen millitaire doelen gaan aanvallen.
De soevereiniteit van Jordanie lijkt me nou niet echt iets wat gerespecteerd moet worden.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het liquideren an sich is niet erg, wel de manier waarop. Mossad-agenten trekken zich ook niets aan van soevereiniteit in andere landen.
jij bent echt doorgedraaitquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:47 schreef onschuldig het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd.
[..]
De VS en Israel ja, je zou eens naar het contrast moeten kijken tussen rijk en arm. Daar waar joden zijn worden de armen vergeten. joden zijn egoistisch. Daarom wou Hitler ze ook opruimen.
Kijk, DAT is verzet. Militairen zijn moeilijker te pakken dan burgers, maar die zijn een legitiem doelwit, aangezien ze deelnemen aan de strijd. Het opblazen van onschuldige burgers is gewoon puur terroristisch.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:51 schreef onschuldig het volgende:
[..]
Hoop dat ze het in de toekomst wel goed gaan doen en alleen millitaire doelen gaan aanvallen.
Jouw onderschrift zegt genoeg over de rijkdom die het westen heeft vergaard en de manier waarop.quote:
1/10 van de huidige rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages
Moet je Sharon proberen duidelijk te maken. Denk niet dat Sharon het met je eens is.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Het opblazen van onschuldige burgers is gewoon puur terroristisch.
Ja, door de Industriele Revolutie.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:54 schreef onschuldig het volgende:
[..]
Jouw onderschrift zegt genoeg over de rijkdom die het westen heeft vergaard en de manier waarop.
Kun jij dan even de criteria opnoemen waaraan je moet voldoen om een staat wel rechtmatig te verkrijgen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:03 schreef Adnan het volgende:
[..]
Maar de hele staat Israel is onrechtmatig verkregen...
Blind zijn voor de waarheid is jouw hobbie zeker?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, door de Industriele Revolutie.
Als die dikzak voor het doden van onschuldige burgers was, waren er in de afgelopen 5 jaar echt wel meer dan 2800 onschuldige Palestijnen omgekomen hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:57 schreef onschuldig het volgende:
[..]
Moet je Sharon proberen duidelijk te maken. Denk niet dat Sharon het met je eens is.
ben je nu echt domquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:54 schreef onschuldig het volgende:
[..]
Jouw onderschrift zegt genoeg over de rijkdom die het westen heeft vergaard en de manier waarop.
2800 is al veels teveel. Hij weet ook wel dat hij niet openlijk mensen kan vermoorden. Sharon is erg sneaky!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:59 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Als die dikzak voor het doden van onschuldige burgers was, waren er in de afgelopen 5 jaar echt wel meer dan 2800 onschuldige Palestijnen omgekomen hoor.
Ja, maar dat getal was veel en veel groter geweest als Israel elke mogelijkheid had aangegrepen om onschuldige Palestijnen te doden.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:01 schreef onschuldig het volgende:
[..]
2800 is al veels teveel.
Hooguit mijn hobby. Maar zet gerust uiteen hoe het Westen zo rijk is geworden.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:58 schreef onschuldig het volgende:
[..]
Blind zijn voor de waarheid is jouw hobbie zeker?
ja het zijn er teveel maar als hamas eens ophoud met aanslagen dan hoeft israel niet steeds huizen van familieleden plat te gooien.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:01 schreef onschuldig het volgende:
[..]
2800 is al veels teveel. Hij weet ook wel dat hij niet openlijk mensen kan vermoorden. Sharon is erg sneaky!
Als het 700 hele Moslims waren geweest, was het wel erg?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:38 schreef Adnan het volgende:
[..]
Uhhh jezus 700 hele mensen..hmm klinkt weinig man..zeg gewoon dat het er 6 miljoen waren, net zoals het gehele gebeuren rond de holocaust(pff wat een woord)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |