abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19778225
quote:
G8 bezorgd over kernprogramma N-Korea
SAVANNAH - De leiders van de zeven belangrijkste geïndustrialiseerde landen en Rusland, de G8, hebben woensdag in een verklaring hun zorg uitgesproken over de nucleaire programma's van Iran en Noord-Korea. Zij kwamen met een actieplan dat Noord-Korea ertoe moet bewegen zijn kernwapens te ontmantelen.

Daarin houden zij vast aan het overlegmodel waarbij zes partijen, de VS, Rusland, China, Noord- en Zuid-Korea en Japan, zijn betrokken. De G8-leden riepen Pyongyang met klem op zijn kernwapenprogramma stop te zetten.

De VS kregen bij de G8-leiders geen steun voor hun standpunt dat er voldoende reden is om aan te nemen dat Iran probeert kernwapens te ontwikkelen. Wel riepen de deelnemers aan de G8-top Teheran op tot volledige samenwerking met het Internationaal Atoom Agentschap (IAEA) van de Verenigde Naties.
Bezorgd op N-Korea maar niet Op Israel
Noord Korea hup aan het werk
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_19778254
Laat die hele IEAE lekker de douwtyfus krijgen en ik hoop van Harte dat ieder land zo'n kernkop gaat maken en de machtspositie van de landen nu doorbreken.
pi_19788585
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 01:40 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Je kan Israel vanalles noemen maar een bananenrepubliek of een slechte democratie is het niet.
Nou ben ik ook geen fan van veel wat Israel doet, maar qua democratie en een eerlijke verkiezingen zit het naar Westerse maatstaven wel goed in elkaar aldaar.
en
quote:
Steijn - donderdag 10 juni 2004 @ 01:48

quote:Op donderdag 10 juni 2004 01:40 schreef HarigeKerel het volgende:
Je kan Israel vanalles noemen maar een bananenrepubliek of een slechte democratie is het niet.

Sharon is wel een enorme machtspoliticus. Zo gooide hij afgelopen week 2 extreemrechtse ministers uit zijn kabinet opdat hij zijn nieuwe plan mbt. de nederzettingen er door kon drukken.
Untill I awake - / - Elu Elensar
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:25:18 #54
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_19788680
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 20:03 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Bijna geen enkel land in het m-o, behalve Israël en straks Irak, is een (echte) democratie. Er is nog veel te verbeteren, zolang er nog op grote schaal sprake is van terrorisme hebben democratiën het recht om zich te verdedigen.
Dat jezelf bewapenen en de strijd tegen het terrorisme niets, maar dan ook werkelijk niets met elkaar te maken hebben laten we in het belang van de discussie dan maar even buiten beschouwing.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:27:18 #55
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_19788737
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:43 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Met kop en schouders het meest democratische land in de gehele regio.
Of wacht, het feit dat alle Arabische landen (semi-)dictaturen zijn, is de schuld van het westen, niet?
Neuh, dat gaat wel er ver. Maar er zijn er genoeg die we graag in het zadel hielpen of anderszins steunden. Een goeie dictator is beter dan een verre bondgenoot.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_19788740
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:22 schreef Strijder het volgende:

[..]

en
[..]
Wat wil je duidelijk maken?
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:34:53 #57
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_19788968
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:22 schreef Strijder het volgende:

[..]

en
[..]
Bedankt voor je goed gemotiveerde en intressante post, het maakt een draadje als deze net wat intressanter.
Had iedereen maar een inzicht als jij, de wereld zou er zoveel beter uitzien.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_19789278
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:27 schreef Steijn het volgende:

[..]

Wat wil je duidelijk maken?
Dat Israel helemaal niet zo democratisch is, alleen als het uitkomt.
quote:
HarigeKerel - donderdag 10 juni 2004 @ 17:34
Bedankt voor je goed gemotiveerde en intressante post, het maakt een draadje als deze net wat intressanter.
Had iedereen maar een inzicht als jij, de wereld zou er zoveel beter uitzien.
Untill I awake - / - Elu Elensar
  Moderator donderdag 10 juni 2004 @ 17:50:08 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_19789357
want een onzin

voor het ontslaan van die ministers en dat ontruimingsplan heeft de regering een motie van wantrouwen moeten overleven (toch?) dit is zeg gelukt door een meerderheid en dus is het wel degenlijk democratisch verlopen.

bovendien waren die 2 ministers voor zover ik weet lid van Sharons eigen partij, natuurlijk mag hij die ontslaan als ze in zijn ogen domme dingen zeggen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_19789407
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 20:00 schreef Monidique het volgende:

[..]

Goeden versus de slechten, wat 'n onzin. Democratie versus dictatuur, dat zeg ik, en, ja, een democratie is superieur aan een dictatuur.
Democratie is de dictatuur van de helft plus 1
  vrijdag 11 juni 2004 @ 00:05:42 #61
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_19800401
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:29 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Amman, Beirut, Damascus, allemaal binnen bereik in één klap
ja die zullen het nu zeker wel uit hun koppen laten om de zesdaagse oorlog dunnetje over te doen
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  vrijdag 11 juni 2004 @ 00:08:19 #62
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_19800476
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 00:05 schreef speedcore het volgende:

[..]

ja die zullen het nu zeker wel uit hun koppen laten om de zesdaagse oorlog dunnetje over te doen
Nou ja, ik ging er vanuit dat ze dat sowieso al deden.

je icoon!
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 00:21:49 #63
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_19800901
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 00:08 schreef Dagonet het volgende:

[..]

je icoon!
ere wie ere toekomt ik heb em ooit geja van iemand anders op fok
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  vrijdag 11 juni 2004 @ 00:25:16 #64
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_19801011
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 01:48 schreef Steijn het volgende:

[..]

Sharon is wel een enorme machtspoliticus. Zo gooide hij afgelopen week 2 extreemrechtse ministers uit zijn kabinet opdat hij zijn nieuwe plan mbt. de nederzettingen er door kon drukken.
[..]

Daar moet ik je toch wel in gelijk geven. Neemt niet weg dat Israel er een enorme teringbende van maakt met zijn politiek. Het is ongehoord hoe ze van de week bij de Palestijnen hebben huisgehouden, gewone burgers (geen terroristen dus!!!!!) zijn dakloos gemaakt door tanks en de ambulances zijn een tijd lang tegen gehouden aan een grenspost. En dan blijven ze zich maar afvragen waarom de Palestijnen aanslagen blijven plegen, nou ik kan wel een reden bedenken. Ik zou het zelfde doen als ik dag in dag uit getreiterd zou worden.
Goh, ik ben het met je eens. Waren we nog maar in het pré Sharon tijdperk... Het is zo'n mooi land...dit is Zooooo zonde...
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  vrijdag 11 juni 2004 @ 00:38:42 #65
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_19801362
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 00:21 schreef speedcore het volgende:

[..]

ere wie ere toekomt ik heb em ooit geja van iemand anders op fok
Maar wel érg toepasselijk nu natuurlijk
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_19817245
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:33 schreef Strolie75 het volgende:
Overigens goede zaak, met landen als Syrië en Iran om je heen kun je je maar beter goed bewapenen. In elk geval genoeg kunnen afschrikken.
Met een land als israel om me heen zou ik kernwapens ontwikkelen!
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
pi_19817278
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:56 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En kruisraketten stribbelen niet tegen, piloten de laatste tijd wel.
Omdat ze inzien dat ze verkeerd bezig zijn.
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 18:34:26 #68
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_19817326
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 18:29 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Met een land als israel om me heen zou ik kernwapens ontwikkelen!
Euh, Israel, ligt hooguit langs een land, maar er niet omheen. Bovendien is Israel de laatste tijd goede bezig, mat bijvoorbeeld de terugtrekking uit de Gazastrook. Als ze zich uit de bezette gebied terugtrekken mogen ze van mij best kruisraketten met kernkoppen hebben. Overigens onder bezette gebieden valt niet Israel zelf.
I mean no harm
pi_19817377
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 18:34 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Euh, Israel, ligt hooguit langs een land, maar er niet omheen. Bovendien is Israel de laatste tijd goede bezig, mat bijvoorbeeld de terugtrekking uit de Gazastrook. Als ze zich uit de bezette gebied terugtrekken mogen ze van mij best kruisraketten met kernkoppen hebben. Overigens onder bezette gebieden valt niet Israel zelf.
Waarom mogen andere landen in die regio geen kernwapens en raketten bezitten?
pi_19817737
Ach israel heeft gewoon een stuk grond van de palestijnen gejat. Dit kan je op geen enkel manier goed praten. Dat ze daar een democratie draaien, inplaats van net als de rest a la dictatuur, verzacht de pijn voor mij ook stuk minder.
Ik hoop dat die kruisraket per ongeluk in hun gezicht ontploft ofzo...
Aakab account overleden...Adnan account herrezen
pi_19817779
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 18:34 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Ja en de gebied als ravage achterlaten, met je buldozers een grens trekken waarbij de palestijnse huizen vernietigd worden...goed bezig daar!

O nee tuurlijk israel zelf valt niet onder bezet gebied, het staat tenslotte in de bijbel enz he?
  vrijdag 11 juni 2004 @ 18:58:41 #72
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_19817785
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 18:56 schreef Adnan het volgende:
Ach israel heeft gewoon een stuk grond van de palestijnen gejat. Dit kan je op geen enkel manier goed praten. Dat ze daar een democratie draaien, inplaats van net als de rest a la dictatuur, verzacht de pijn voor mij ook stuk minder.
Ik hoop dat die kruisraket per ongeluk in hun gezicht ontploft ofzo...
Israël heeft dat gebied veroverd na een oorlog, al ben ik het met je eens dat ze dat gebied op termijn moeten teruggeven. Desalniettemin vind ik dat Israël het recht op zelfverdediging heeft aangezien het nogal agressieve buurlanden heeft.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_19817815
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 18:58 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Israël heeft dat gebied veroverd na een oorlog, al ben ik het met je eens dat ze dat gebied op termijn moeten teruggeven. Desalniettemin vind ik dat Israël het recht op zelfverdediging heeft aangezien het nogal agressieve buurlanden heeft.
Hhehe ze jatten dat stuk grond hehe van de bevolking daar, en dan heheh vergeten we dat en zeggen we gewoon dat ze agressieve buurlanden hebben..hehehe
Top!
pi_19817852
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 18:36 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Omdat dat geen stabiele en democratische landen zijn.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_19817876
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 18:59 schreef Adnan het volgende:

[..]

Hhehe ze jatten dat stuk grond hehe van de bevolking daar, en dan heheh vergeten we dat en zeggen we gewoon dat ze agressieve buurlanden hebben..hehehe
Top!
Logisch. Duitsland is na WO II ook heel wat grondgebied kwijtgeraakt, net zoals alle andere landen na oorlogen. Dus waarom zou Israel geen stukje land mogen bezetten om het voor zichzelf veiliger te maken?
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_19817911
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Logisch. Duitsland is na WO II ook heel wat grondgebied kwijtgeraakt, net zoals alle andere landen na oorlogen. Dus waarom zou Israel geen stukje land mogen bezetten om het voor zichzelf veiliger te maken?
Maar de hele staat Israel is onrechtmatig verkregen...ok stel dat zien we door de vingers...maar dan vind je ook dat ze nog recht hebben op grond waardoor ze zich veiliger gaan voelen?

Ben je op je hoofd gevallen ofzo? nofi
  vrijdag 11 juni 2004 @ 19:07:01 #77
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_19817969
Er is voor zover ik weet geen enkel land wat "rechtmatig verkregen" is dus als je die kriteria wil gebruiken, tja.

Waarom staat dit eigenlijk niet in het Centrale Topic?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_19817973
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:03 schreef Adnan het volgende:
Maar de hele staat Israel is onrechtmatig verkregen...
Nee hoor. De joden hadden een stukje grond toegewezen gekregen door de VN, maar die oerstomme Arabieren konden dat uiteraard niet accepteren, dus werd Israel aangevallen. In deze oorlog veroverde Israel een heel stuk land.
quote:
ok stel dat zien we door de vingers...maar dan vind je ook dat ze nog recht hebben op grond waardoor ze zich veiliger gaan voelen?
Zeker wel. Al helemaal als je je bedenkt wat Arabische landen zouden doen met de Israelische burgers, als Israel de oorlog had verloren.
quote:
Ben je op je hoofd gevallen ofzo? nofi
Nee, ik ben geen moslim of christen. Fi.
  † In Memoriam † vrijdag 11 juni 2004 @ 19:08:14 #79
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_19817992
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Omdat grondgebied dat is veroverd, via een oorlog of tijdens een gewapend conflict, nooit als grondgebied mag worden ingelijft. Grondbeginsel van de VN.

Als Israel dit grondbeginsel naast zich neer wil leggen, waarom zou de Arabische wereld dan nog de resolutie naleven waarin Israel als soevereine staat wordt erkent?
pi_19818045
Diezelfde VN wordt nu wel lekker genegeerd
pi_19818077
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Nee hoor. De joden hadden een stukje grond toegewezen gekregen door de VN, maar die oerstomme Arabieren konden dat uiteraard niet accepteren, dus werd Israel aangevallen. In deze oorlog veroverde Israel een heel stuk land.
[..]

Zeker wel. Al helemaal als je je bedenkt wat Arabische landen zouden doen met de Israelische burgers, als Israel de oorlog had verloren.
[..]

En jij vind het dus acceptabel dat ze dat zomaar krijgen? Kom op ieder mens die logisch kan nadenken en objectief is ziet toch in dat die arabieren onterecht is aangedaan?

Het is toch logisch dat die mensen daar een oorlog beginne tegen ze, kom op als turkije nu zou zeggen , Turken in nederland hebben recht op de randstad, en wij nemen dat in gaan jullie dan gewoon toekijken?
Dat is toch bullshit?

Destijds was de VN ook nog maar zo miezerig(klein) als de pest...vind je dat zo een kleine organisatie daar recht op heeft?
pi_19818175
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:08 schreef NorthernStar het volgende:
Omdat grondgebied dat is veroverd, via een oorlog of tijdens een gewapend conflict, nooit als grondgebied mag worden ingelijft. Grondbeginsel van de VN.

Als Israel dit grondbeginsel naast zich neer wil leggen, waarom zou de Arabische wereld dan nog de resolutie naleven waarin Israel als soevereine staat wordt erkent?
Van mij hoeven de Arabische landen Israel niet te erkennen hoor (wie heeft de erkenning van Arabische landen nodig?), zolang ze maar geen vijandelijkheden beginnen tegen het land en geen steun verlenen aan zelfmoordterroristen.
pi_19818197
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:10 schreef Meh7 het volgende:
Diezelfde VN wordt nu wel lekker genegeerd
Oh? Leg eens uit. Het is toch niet verboden (uitzonderingen daargelaten) om kruisraketten te ontwikkelen?
pi_19818247
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

De VN is dus USA!
quote:
Wat hebben de joden met de arabieren gedaan. Ze hebben ze massaal afgeslacht nadat ze hun land hadden ingepikt. Heb het over burgerslachtoffers!
quote:
Nee, je bent een jood.
pi_19818279
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:11 schreef Adnan het volgende:
En jij vind het dus acceptabel dat ze dat zomaar krijgen? Kom op ieder mens die logisch kan nadenken en objectief is ziet toch in dat die arabieren onterecht is aangedaan?
Niet echt. De Arabieren mochten in eerste instantie blijven in Israel, maar toen ze tijdens de oorlog de kant vd Arabieren kozen niet meer. Eigen schuld, dikke bult.
quote:
Het is toch logisch dat die mensen daar een oorlog beginne tegen ze, kom op als turkije nu zou zeggen , Turken in nederland hebben recht op de randstad, en wij nemen dat in gaan jullie dan gewoon toekijken?
Dat is toch bullshit?
Turkije is NIET de VN, gelukkig niet zeg. Bovendien zijn er niet net 6 miljoen Turken vergast en hebben Turken een veilig land waar ze niet worden vervolgd. Godsamme wat een domme vergelijking maak je hier zeg.
quote:
Destijds was de VN ook nog maar zo miezerig(klein) als de pest...vind je dat zo een kleine organisatie daar recht op heeft?
De belangrijkste landen ter wereld waren toen al lid vd VN, dus ja.
pi_19818282
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

wie heeft de erkenning van Arabische landen nodig
Waarom neem je hun olie dan wel aan?
  vrijdag 11 juni 2004 @ 19:20:27 #87
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_19818298
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 18:36 schreef onschuldig het volgende:

[..]

He, wat wie?!?! Dat heb ik niet gezegd, dat zeg jij en leg mij geen woorden in de mond!
I mean no harm
  † In Memoriam † vrijdag 11 juni 2004 @ 19:21:11 #88
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19818315
Met allemaal moordlustige staten om zich heen, is dit een logische en strategisch verantwoorde zet van Israel. Alleen Jordanie is nog te vertrouwen en redelijk gematigd.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_19818337
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:18 schreef onschuldig het volgende:
De VN is dus USA!
Nee, de VN is niet USA. Ik begrijp dat het verschil misschien te moeilijk is voor je, maar verdiep je in het onderwerp voordat je zo dom uit je nek begint te kletsen.
quote:
Wat hebben de joden met de arabieren gedaan. Ze hebben ze massaal afgeslacht
Bron?
quote:
Nee, je bent een jood.
Ik ben niet eens een jood joh. Maar jij hebt een hekel aan dat volk, dat is me wel duidelijk. Of gaat het je alleen om de religie?
pi_19818346
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:20 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

He, wat wie?!?! Dat heb ik niet gezegd, dat zeg jij en leg mij geen woorden in de mond!
Ik had het over VS
pi_19818365
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:19 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Ik neem niets aan, die olie is al eerder aangekocht door oliemaatschappijen en dus al lang niet meer "van" de Arabische landen .
  † In Memoriam † vrijdag 11 juni 2004 @ 19:23:21 #92
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19818379
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:19 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Wat mij betreft werd het hele midden-oosten genegeerd met hun olie. Hadden ze weinig meer om op te leven. Kortom, het is een zakelijke overeenkomst, net zoals moslimfundamentalisten toch ook een satelliettelefoon gebruiken, geheel tegen de regels in.
pi_19818415
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Met allemaal moordlustige staten om zich heen, is dit een logische en strategisch verantwoorde zet van Israel. Alleen Jordanie is nog te vertrouwen en redelijk gematigd.
Je vergist je. Nadat twee Mosad-agenten een paar jaar geleden vergif hadden gespoten in het oor van de hoogste leider vd Hamas, liet de koning hen gevangen nemen en eiste hij dat Israel het tegengif leverde. Ook werd Israel gedwongen om Palestijnse gevangenen (onder wie die rolstol) vrij te laten.
pi_19818434
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:21 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Nee, de VN is niet USA. Ik begrijp dat het verschil misschien te moeilijk is voor je, maar verdiep je in het onderwerp voordat je zo dom uit je nek begint te kletsen.
Plaat voor je kop heb!
quote:
Ik ben niet eens een jood joh. Maar jij hebt een hekel aan dat volk, dat is me wel duidelijk. Of gaat het je alleen om de religie?
Joden hebben altijd al hun afkomst ontkend in nederland. Vlak na de oorlog hebben ze massaal hun namen veranderd. Nog steeds zijn er Nederlandse joden die nooit zullen toegeven dat ze joods zijn. Ken ze persoonlijk. Weet eigenlijk niet waar ze zich voor schamen? Zou het hun religie zijn? Hun geschiedenis? Angst om gehaat te worden? Ik weet t niet ;
  † In Memoriam † vrijdag 11 juni 2004 @ 19:25:37 #95
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_19818437
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Van mij hoeven de Arabische landen Israel niet te erkennen hoor (wie heeft de erkenning van Arabische landen nodig?), zolang ze maar geen vijandelijkheden beginnen tegen het land en geen steun verlenen aan zelfmoordterroristen.
Mwah, als ze het niet hoeven te erkennen dan bestaat Israel niet en wordt het een binnenlands kwestie (van Jordanië en Egypte) waar andere landen zich niet mee mogen bemoeien.
pi_19818438
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Wat mij betreft werd het hele midden-oosten genegeerd met hun olie. Hadden ze weinig meer om op te leven. Kortom, het is een zakelijke overeenkomst, net zoals moslimfundamentalisten toch ook een satelliettelefoon gebruiken, geheel tegen de regels in.
"The Arab world, apart from oil, which was discovered, is being won and paid for by the West, what do they contribute to the world?"
Was een tijdje geleden de sig van BAZZA.
pi_19818470
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

"The Arab world, apart from oil, which was discovered, is being won and paid for by the West, what do they contribute to the world?"
Was een tijdje geleden de sig van BAZZA.
Ja. BAZZA de grootste moslimhater van nederland. Als je alles gelooft wat hij schrijft dan ben je echt lomp.

Durf bijna te zweren dat jij een kloon bent van die BAZZA sukkel!
  vrijdag 11 juni 2004 @ 19:27:28 #98
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_19818480
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:22 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Ik had het over VS
Ik had het over Israel en dat ik wel vond dat ze kruisraketten met Nuclaire missel mochten hebben als ze de bezette gebieden inleveren. Ik heb met geen woordt gerept over de VS in het stukje waar jij op reageerde en heb ook niet mijn mening gezegd over of de landen eromheen nuclaire wapens mogen bezitten. En dat doe ik nu ook niet.
I mean no harm
  † In Memoriam † vrijdag 11 juni 2004 @ 19:27:52 #99
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19818492
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:24 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Je vergist je. Nadat twee Mosad-agenten een paar jaar geleden vergif hadden gespoten in het oor van de hoogste leider vd Hamas, liet de koning hen gevangen nemen en eiste hij dat Israel het tegengif leverde. Ook werd Israel gedwongen om Palestijnse gevangenen (onder wie die rolstol) vrij te laten.
Hmmm, tja, dat zie ik als een spel, moet je ook geen geheime agenten inzetten.
pi_19818495
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:25 schreef onschuldig het volgende:
Plaat voor je kop heb!
Gefrustreerd dat de Palestijnen al maandenlang niet meer in staat zijn om zelfmoordaanslagen te plegen? Goed van Sharon dat hij Yassin en Al-Rantissi liet liquideren .
quote:
Joden hebben altijd al hun afkomst ontkend in nederland. Vlak na de oorlog hebben ze massaal hun namen veranderd. Nog steeds zijn er Nederlandse joden die nooit zullen toegeven dat ze joods zijn. Ken ze persoonlijk. Weet eigenlijk niet waar ze zich voor schamen? Zou het hun religie zijn? Hun geschiedenis? Angst om gehaat te worden? Ik weet t niet ;
Er zal een tijd komen waarin dit niet langer geldt voor joden, maar voor moslims. Dus kijk maar uit.

Ik ben niet joods, maar ongelovig. Je weet wel, de mensen die volgens jouw heilige Qnur'an naar de hel gaan en worden geleid door de duivel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')