Ja en dat is een VVD-burgemeester. Zegt geen bal.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Tuurlijk, is het in Rotterdam niet veiliger doorhet nieuwe beleid?
jawohl.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:59 schreef Mutant01 het volgende:
nein
Wat doet die burgemeester dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja en dat is een VVD-burgemeester. Zegt geen bal.
Lintjes knippen, beetje blaten, borreltje hier, borreltje daar. Beetje netwerken, vragen of alles kits gaat. Peoplemanagen en wethouders lekker laten werken.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat doet die burgemeester dan?
Nee, ik ben er niet. Net als jij.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:05 schreef Silmarwen het volgende:
Het is mooi weer en jullie zitten op fok?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, ik ben er niet. Net als jij.
lekker vozen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ga je mee naar het vondelpark
Maar, moet ik dan met Knut op de vuist?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ook goed
Misschien zit je wel met Knut een afspraak te makenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar, moet ik dan met Knut op de vuist?![]()
Die is aan het werk.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar, moet ik dan met Knut op de vuist?![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Misschien zit je wel met Knut een afspraak te maken![]()
heb je gedouched?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Die is aan het werk.
en geschoren??quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
heb je gedouched?
Waar zie je me vooraan. Ben zelfs al ingesmeerd met zonnebrand.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
heb je gedouched?
Dat vraag je een dame nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
en geschoren??
Geil. Hitsig.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Waar zie je me vooraan. Ben zelfs al ingesmeerd met zonnebrand.
eerder plakkerig...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Geil. Hitsig.
Maar waarom Vondelpark, waarom niet strand?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:18 schreef Silmarwen het volgende:
eerder plakkerig...
Hee, ik ben een slet volgens Sidekick, dus is zo'n vraag van me te verwachten en het is iets wat altijd graag wil weten, want dan weet ik of ik me tondeuse en scheerspulletjes mee moet nemenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat vraag je een dame niet
Ja dus
Vondelpark is 2 minuten lopenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar waarom Vondelpark, waarom niet strand?
Dat gaat schuren, al dat zandquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar waarom Vondelpark, waarom niet strand?
Gewoon kaal. Ik hou het zelf bij. Niemand die mij scheert. Strax gaat het mis en vrouwenbesnijdenis is inhumaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hee, ik ben een slet volgens Sidekick, dus is zo'n vraag van me te verwachten en het is iets wat altijd graag wil weten, want dan weet ik of ik me tondeuse en scheerspulletjes mee moet nemen.
Huh? Heb je dat ook in Leiden?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:20 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Vondelpark is 2 minuten lopen
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Waar zie je me vooraan. Ben zelfs al ingesmeerd met zonnebrand.
Ik ben bij Knutquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Huh? Heb je dat ook in Leiden?
helemaal vind ik ook niks.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:20 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Gewoon kaal. Ik hou het zelf bij. Niemand die mij scheert. Strax gaat het mis en vrouwenbesnijdenis is inhumaan.
Ik vindt het altijd wel een leuk tijdverdrijfquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:20 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Gewoon kaal. Ik hou het zelf bij. Niemand die mij scheert. Strax gaat het mis en vrouwenbesnijdenis is inhumaan.
Wel voldoende tuig dat in het Vondelpark niet zou misstaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Huh? Heb je dat ook in Leiden?
Kut.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:21 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ben bij Knut
hoor hemquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:21 schreef RichardQuest het volgende:
Piemol, poep, kontebonke.
Al dat gezever hier
Bekrompen Westerling.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:20 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
vrouwenbesnijdenis is inhumaan.
Lijkt steeds erger te worden, respectloos jong tuig.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wel voldoende tuig dat in het Vondelpark niet zou misstaan.
Ze zijn te stoned om respectloos te zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lijkt steeds erger te worden, respectloos jong tuig.
Maak er dan een pijltje van en om de lippen moet ook wat zitten.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:23 schreef Silmarwen het volgende:
DoG Neen ik scheer mijzelf.
Aaah een streepje is passe
En Johan en vondelpark is altijd rustig en iedereen is er lievvvv
Nee geen haar op je lippen dat jeukt.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maak er dan een pijltje van en om de lippen moet ook wat zitten.
Maak je vlechtjes in je konthaar?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:23 schreef RichardQuest het volgende:
Streepje is inderdaad passé, ik ben er maar mee opgehouden.
Dan neem je er toch een met een snor.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maak er dan een pijltje van en om de lippen moet ook wat zitten.
Konthaar dat hij van Monidique zijn borst haalt.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maak je vlechtjes in je konthaar?
What's corny?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee geen haar op je lippen dat jeukt.
Pijltje is wel weer leuk maar ook wel erg corny.
Lenny Kravitz heeft dreads gemaakt van zn schaamhaarquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maak je vlechtjes in je konthaar?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dan neem je er toch een met een snor.
Weet je hoeveel dat kost ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dan neem je er toch een met een snor.
Onorgineel, ordinair.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
What's corny?
a shaved arrow just above the cunt, that's cornyquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
What's corny?
Nee, oubollig.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:25 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Onorgineel, ordinair.
ordinair is goed. Een vriendin van me wil wel slet genoemd worden, maar niet hoer. Vrouwen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:25 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Onorgineel, ordinair.
which side up?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
a shaved arrow just above the cunt, that's corny
depends, if the object of interest has a smelly cunt but nice looking boobs its up, but if the point of insertion is nice and fresh it must be definitaly be pointing southwardsquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
which side up?
Blaas niet zo hoog van de toren waar je niet op zit.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:27 schreef Silmarwen het volgende:
Dit niveau zakt mij iet wat te snel.
Zo werkt het al je hele leven.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:28 schreef RichardQuest het volgende:Eerst ons warmmaken met sexy praatjes en dan verdwijnen
Zo werkt het niet!
Ja, of je bedoelt dat wij Italie moeten definieren. En zelfs dan is het niet goed.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
volgens mij heb ik een spelfout
lebberquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:29 schreef Silmarwen het volgende:![]()
Och och,quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:27 schreef Silmarwen het volgende:
Ja ik ga er weer vandoor.
Dit niveau zakt mij iet wat te snel.
nu hopen dat de zon lief doet en ik voor een keer in mijn leven bruin mag worden!
En ik heb nog wel uren liggen zoenen op de muziek van die smeerlap.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:25 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Lenny Kravitz heeft dreads gemaakt van zn schaamhaar
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, of je bedoelt dat wij Italie moeten definieren. En zelfs dan is het niet goed.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En ik heb nog wel uren liggen zoenen op de muziek van die smeerlap.
Heel vindingrijk, opbeffertje. Nu nog ''hele'' leren schrijven.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het spijt me voor je
Nee, dat heet sex.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:33 schreef RichardQuest het volgende:
Zoenen moet op de muziek van Barry White
Oprotten, piemolgristen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heel vindingrijk, opbeffertje. Nu nog ''hele'' leren schrijven.
Liever Miles Davis.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:33 schreef RichardQuest het volgende:
Zoenen moet op de muziek van Barry White
Nee, zoenen is wat anders dan seks. Heeft je mamma je dat niet uitgelegd. Seks is met je piemol.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dat heet sex.
Sex met Barry White op de achtergrondquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dat heet sex.
Volgens mij is bij jou sex vnl. spuiten met de piemol.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, zoenen is wat anders dan seks. Heeft je mamma je dat niet uitgelegd. Seks is met je piemol.
Alsof er een beer met je meeneukt.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Sex met Barry White op de achtergrond![]()
Nee, dat is niet echt stimulerend imho.
Over mamma gesproken, ze heeft scholletjes gebakken.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, zoenen is wat anders dan seks. Heeft je mamma je dat niet uitgelegd. Seks is met je piemol.
Een tweede beer, dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Alsof er een beer met je meeneukt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een tweede beer, dan.
Waar woont je mamma dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Over mamma gesproken, ze heeft scholletjes gebakken.
Haast je!
Twee beren, halen me uit me concentratie met dat gesmeer van hun broodjesquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een tweede beer, dan.
Dat is heel eenvoudig te berekenen, gewoon vijfhonderd meter verwijderd van de plek waar jij staat.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waar woont je mamma dan?
Concentreer je dan op het smeren van andere broodjes.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Twee beren, halen me uit me concentratie met dat gesmeer van hun broodjes![]()
Ja, probeer is dat te doen als er twee beren broodjes zitten te smeren, zoiets wonderlijks gebeurd je niet elke dag.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Concentreer je dan op het smeren van andere broodjes.
Oh, nou, dan geef ik je moeder nog even een snelle wip erbij.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is heel eenvoudig te berekenen, gewoon vijfhonderd meter verwijderd van de plek waar jij staat.
Zwengel de piemol 200 meter vantevoren aan.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, nou, dan geef ik je moeder nog even een snelle wip erbij.
Je bedoelt dat je weer gaat staan rukken tot onze mongoolse duivelsdog je het vel over de oren haalt.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, nou, dan geef ik je moeder nog even een snelle wip erbij.
Nee, ik bedoel dat ik je moeder zometeen ga neuken.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je weer gaat staan rukken tot onze mongoolse duivelsdog je het vel over de oren haalt.
Die van jou moest laatst poepen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik je moeder zometeen ga neuken.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik je moeder zometeen ga neuken.
Hmmm, wie stuurde dan onder jouw naam deze foto per email?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb geen zus, en ze poseert zeker niet met yvonne.
Wellicht haar broer?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hmmm, wie stuurde dan onder jouw naam deze foto per email?
pberends doet wel aan crossposting...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:59 schreef Sidekick het volgende:
Toch opmerkelijk dat pberends als enige voor een politieke insteek in dit topic zorgt.
PvdD blijft echt winnen, damn.
En crossdressing.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
pberends doet wel aan crossposting...![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:01 schreef Johan_de_With het volgende:
Dit is overigens erg boeiend:
http://www.jfk-online.com/jfk100menu.html
Maar wel een nuttige gestoorde.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat ben je voor een lunatic als je zo'n uitgebreid onderzoek doet naar een film?
Wat heeft JFK nou weer met moslims te maken?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:01 schreef Johan_de_With het volgende:
Dit is overigens erg boeiend:
http://www.jfk-online.com/jfk100menu.html
JFK was toch moslim?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat heeft JFK nou weer met moslims te maken?
Khalil Hakim Oswald.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat heeft JFK nou weer met moslims te maken?
Oswald was toch gewoon geslachtofferd? Ik geloof nog steeds in een complot. Zo is de familie Bush aan de macht gekomen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Zie toch die wilskrachtige Texaanse gelaten en die prachtige hoeden, die zo fraai afsteken bij de vroegkalende Communist..
tuanaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:08 schreef Afrodite het volgende:
edit: onder ander account
Nee, het was de Mossad.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oswald was toch gewoon geslachtofferd? Ik geloof nog steeds in een complot. Zo is de familie Bush aan de macht gekomen.![]()
![]()
Dat staat duur en chique! En daardoor ben je iemand! Heel belangrijk in deze maatschappij.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waarom noemt iedereen tegenwoordig een opstel maken een essay schrijven?
Aangezien niemand anders zo serieus met een essay bezig isquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
tuana
quote:Nijs lijkt nog vertrouwen te hebben
DEN HAAG De kans lijkt gering dat de
Tweede Kamer staatssecretaris Nijs tot
aftreden dwingt.De coalitie lijkt nog
voldoende vertrouwen in haar te hebben.
Later vandaag volgt een spoeddebat.
De VVD gaat er vanuit dat de relatie
met minister Van der Hoeven voldoende
hersteld is na het gesprek dat de twee
gisteren hadden met premier Balkenende
en minister Zalm.Het CDA vindt dat Nijs
zichzelf beschadigd heeft,maar hoopt
dat ze de problemen nu gaat aanpakken.
D66 noemt de situatie heel ernstig,maar
lijkt Nijs ook nog een kans te willen
geven.De oppositie ziet niet hoe Nijs
nu verder nog kan functioneren.
****************************zie 107 ***
Inderdaad, alsof je al een gerenommeerde schrijver bent met credits.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:09 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat staat duur en chique! En daardoor ben je iemand! Heel belangrijk in deze maatschappij.
Schrijf een essay over stemmen in je hoofd.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:10 schreef Tuana het volgende:
[..]
Aangezien niemand anders zo serieus met een essay bezig is![]()
Dat wordt dan een boekwerkquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Schrijf een essay over stemmen in je hoofd.
Noem het Hersenschimmen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:13 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dat wordt dan een boekwerk
quote:In de aanloop naar de verkiezingen voor het Europees Parlement stellen we de lijsttrekkers aan je voor. Hier het muzikale paspoort van Marianne Thieme (28), lijsttrekster van de Partij voor de Dieren, een van de kanshebbers onder de nieuwe partijen. Ze speelt een beetje piano, al oefent ze tegenwoordig te weinig en is ze zo’n beetje blijven steken bij Au Clair De La Lune.
MUZIEKSMAAK
Ze houdt erg van dansen, dus ritmische muziek met een mooie baslijn is altijd goed. Maar ze luistert ook naar de laatste CD van Madonna en heeft alles van The Beatles. Haar laatste concert was van Prince, alweer tien jaar geleden. De laatste CD die ze kocht was de soundtrack van de film Love Actually. Daarnaast is ze de enige lijsttrekker die weet hoe je kunt downladen. Ze downloadt wekelijks ongeveer tien nummers naar haar computer.
EUROPESE MUZIEKKWESTIES
Goed idee als cd’s net als boeken in het lage BTW-tarief komen?
“Ja, want boeken en muziek zijn prachtige produkten waar de mensen vrolijk van worden.”
In Frankrijk moet de radio verplicht 40% nationaal produkt draaien, is dat iets voor Europa?
“Ik zou het zeker niet verplichten, maar nationaal produkt liever stimuleren door subsidies.”
De majors BMG en Sony willen graag fuseren, maar de Europese Commissie is daar tegen.
“Zo’n fusie is geen goede zaak. Ik ben niet tegen grote multinationals, maar het midden- en kleinbedrijf moet ook bestaansrecht hebben, want kleine maatschappijen experimenteren meer.”
Hoe staat u tegenover downloaden?
“Je kan nu bij Noordzee FM legale mp3’-tjes downloaden, maar het blijft een beetje toekomstmuziek. Legaal downloaden het handig ter voorkoming van virussen.”
O JA, OVER ANDERE POLITIEK
“Dieren kunnen niet voor zichzelf opkomen: we behandelen ze als beesten, omdat ze geen stem hebben. Daarom moeten wij voor ze opkomen in navolging van de rechten voor slaven en vrouwen. Dat is een stukje beschaving.”
Jouw piemel ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:14 schreef RichardQuest het volgende:
Essay, dat heeft sinds BSB een vreemde nasmaak gekregen
Plagiaat-alertquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Noem het Hersenschimmen.
Smaakte het gisteren vreemd ja? Misschien moet je er 's 's avonds in plaats van 's morgens aan zuigenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jouw piemel ook.
Na je ochtenderectie ben je niets meer waard.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Smaakte het gisteren vreemd ja? Misschien moet je er 's 's avonds in plaats van 's morgens aan zuigen
Te laat.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:12 schreef Tuana het volgende:
Kan iemand (Sidekick? Sizzler?) het berichtje van 'Afrodite' verwijderen? Anders heb ik straks een probleem...
Dit vind ik nog de ergstequote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar ze luistert ook naar de laatste CD van Madonna en heeft alles van The Beatles. Haar laatste concert was van Prince, alweer tien jaar geleden. De laatste CD die ze kocht was de soundtrack van de film Love Actually.
Wat een doos.
Als ik gelukkig word van vrouwen besnijden, moet het dan ook gesubsidieerd worden?quote:“Ja, want boeken en muziek zijn prachtige produkten waar de mensen vrolijk van worden.”
Dit bericht ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:08 schreef Afrodite het volgende:
edit: onder ander account
Kut, 2 dagen voor de verkiezingen. Op wie moet ik nu stemmen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar ze luistert ook naar de laatste CD van Madonna en heeft alles van The Beatles. Haar laatste concert was van Prince, alweer tien jaar geleden. De laatste CD die ze kocht was de soundtrack van de film Love Actually.
Wat een doos.
Kars Veling.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kut, 2 dagen voor de verkiezingen. Op wie moet ik nu stemmen?
Wat is dat?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kars Veling.
Hmmm, nou, misschien kan je moeder dat morgenochtend beter maken.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Na je ochtenderectie ben je niets meer waard.
* Tuana rent voor haar levenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Te laat.![]()
CU en directeur VMBO.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat is dat?
vanwaar die angstvlucht? Bang voor jezelf?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:19 schreef Tuana het volgende:
[..]
Tuana rent voor haar leven
Toch niet die droplul van het VMBO in Den Haag?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
CU en directeur VMBO.
Kill youquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit bericht ?
Dat is geen kloon ja!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
vanwaar die angstvlucht? Bang voor jezelf?
je lover? Een vrouw?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:21 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dat is geen kloon ja!![]()
Nee, van een all-white Gristenschool in Overijssel.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Toch niet die droplul van het VMBO in Den Haag?
Ik val niet op vrouwenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
je lover? Een vrouw?![]()
Oh. Nou, doe hem de groeten. Ik stem toch op Marianne, gewoon een lekkere kop.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, van een all-white Gristenschool in Overijssel.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"Tuana" is een kloon dan?
Afrodite?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:23 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen![]()
Dat is zo.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh. Nou, doe hem de groeten. Ik stem toch op Marianne, gewoon een lekkere kop.![]()
Onbeschoft volk, die Turken.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:21 schreef Tuana het volgende:
[..]
Kill you![]()
Niet genoeg geslapen, schatje? Het was inderdaad een wilde nacht gisterenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:23 schreef Tuana het volgende:
[..]
![]()
Jongen (8) geschorst om seksuele intimidatiequote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Niet genoeg geslapen, schatje? Het was inderdaad een wilde nacht gisteren
Niet meer doen, Coen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jongen (8) geschorst om seksuele intimidatie
Snoep verstandig, lik m'n reet.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Niet meer doen, Coen.
OMG, hoe wéét jij dat?!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Niet genoeg geslapen, schatje? Het was inderdaad een wilde nacht gisteren
Ze heeft kleine borsten.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kunnen we even niet over Marianne praten, ik word er weer hitsig van.![]()
![]()
Lieverd, dat doe je al in me dromen, je moet ooit eens rust nemenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:19 schreef Tuana het volgende:
[..]
* Tuana rent voor haar leven
Ik heb d'r verkiezingsposter eraf gehaald, het hangt nu boven m'n bed.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kunnen we even niet over Marianne praten, ik word er weer hitsig van.![]()
![]()
Spierpijn, raad ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:27 schreef Tuana het volgende:
[..]
OMG, hoe wéét jij dat?!
Nou nou... onbeschoft? Ik ben hartstikke liefquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Onbeschoft volk, die Turken.
Altijd blij als ik weer thuis ben.
Maakt het nog geiler, die kunnen nl. alleen maar groter worden.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ze heeft kleine borsten.
Tien jaar geleden, ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maakt het nog geiler, die kunnen nl. alleen maar groter worden.![]()
Héé DoG!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Lieverd, dat doe je al in me dromen, je moet ooit eens rust nemen
Ken je die nieuwe film, met die vrouw die elke dag vergeet wat ze de dag ervoor gedaan heeft? Ben jij zo'n type? We hebben gisteren gewoon lekker geneukt, Tuana.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:27 schreef Tuana het volgende:
[..]
OMG, hoe wéét jij dat?!
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:28 schreef Tuana het volgende:
[..]
Héé DoG!![]()
Ik doe het niet met mannen die Richard heten, en al helemaal niet met allochtonen...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ken je die nieuwe film, met die vrouw die elke dag vergeet wat ze de dag ervoor gedaan heeft? Ben jij zo'n type? We hebben gisteren gewoon lekker geneukt, Tuana.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:29 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik doe het niet met mannen die Richard heten, en al helemaal niet met allochtonen...
Ken je dan mijn tweede naam niet ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:29 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik doe het niet met mannen die Richard heten, en al helemaal niet met allochtonen...
Daarom, allochtoonquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ben een echte Brit hoor, pure white
Ik ben de ayatollah van iran, zeker weten?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:29 schreef Tuana het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ken je dan mijn tweede naam niet ?
Nee, baarden zijn geil wil je zeggen...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ben de ayatollah van iran, zeker weten?![]()
Bondage en likkenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:32 schreef Tuana het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met je ? Ik las je automessage; je hebt het maar druk zeg!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]Tuana
Met slagroom.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Bondage en likken
IRC of MSNquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:34 schreef Tuana het volgende:
[..]
Hoe is het met je ? Ik las je automessage; je hebt het maar druk zeg!
Don´t think so... gisteren hele andere dingen gedaanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Maar je hebt gisteren geneukt, met mij.
MSNquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
IRC of MSN
Wroar, wat voor vieze spelletjes dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:35 schreef Tuana het volgende:
[..]
Don´t think so... gisteren hele andere dingen gedaan![]()
Geld, macht, snelle auto's, zwembaden, juwelen, pracht en praal, fruit, drank.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:33 schreef Tuana het volgende:
[..]
Nee, baarden zijn geil wil je zeggen...![]()
Doener ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:35 schreef Tuana het volgende:
[..]
Don´t think so... gisteren hele andere dingen gedaan![]()
Slagroom word je op den duur misselijk vanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Met slagroom.
Das een omgekeerde vuiliszakquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:35 schreef Sidekick het volgende:
Ik presenteer, de Abu Ghraib-smiley:
[afbeelding]
Niet zoals ik hem maakquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:36 schreef Tuana het volgende:
[..]
Slagroom word je op den duur misselijk van
Er was een "doener" in het spel jaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Doener ?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik wil je!
Rummikub.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:37 schreef Tuana het volgende:
[..]
Er was een "doener" in het spel ja
Vieze spelletjes???? Tis helemaal niet vies....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wroar, wat voor vieze spelletjes dan?
Wat een zak!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:35 schreef Sidekick het volgende:
Ik presenteer, de Abu Ghraib-smiley:
[afbeelding]
Nee, je bent open-minded hè.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:38 schreef Tuana het volgende:
[..]
Vieze spelletjes???? Tis helemaal niet vies....
met piemol.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik dacht dat Tuana een dame was.
No thanks, I need a man, not a toyboyquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Geld, macht, snelle auto's, zwembaden, juwelen, pracht en praal, fruit, drank.![]()
![]()
Je bent niet Turks, Turken doen alles voor een grote tv, auto en andersoortig bezit.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:39 schreef Tuana het volgende:
[..]
No thanks, I need a man, not a toyboy
Je merkte gisteravond dat dat niet zo wasquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Shocking!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je merkte gisteravond dat dat niet zo was![]()
Nee, jou vuilniszakicon was politiek hoogdravendquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:41 schreef Sidekick het volgende:
Ehmm, kan het "geflirt" ed. in dit topic wat minderen?
Het hele topic staat al vol met onzin, op een paar posts na.
jaloers? Achter aansluiten.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:41 schreef Sidekick het volgende:
quote:Mogelijke resten Atlantis gevonden
Trancentral en DaCode hadden ons via de nieuws-submit te melden:
Rainer Kühne van de Universiteit van Wuppertal heeft op satelietopnamen van Marisma de Hinojos, een ondiep water nabij de stad Cadiz in Spanje, kenmerken gevonden die overeenkomen met de beschrijving die Plato gaf van het eiland Atlantis. Dat zou in werkelijkheid een stuk van Spanje zijn dat tussen 800 en 500 voor Christus door een overstroming is verwoest.
De satellietfoto's tonen twee rechthoekige structuren in de modder en delen van concentrische ringen die ze moeten hebben omgeven.
Er is echter ook bij Kühne nog wel twijfel over de betrouwbaarheid van deze ontdekking. De gevonden strukturen lijken namelijk zo'n twintig procent groter te zijn dan Plato in zijn geschriften heeft aangegeven. Toch kan dit mogelijk verklaard worden. Het is namelijk heel goed mogelijk dat de oude maateenheid, die door Plato werd gebruikt om de afmetingen te omschrijven, in werkelijkheid groter zijn dan oorspronkelijk werd aangenomen. Als dit inderdaad zo is, dan is de kans dat deze ontdekking op waarheid berust in eens een stuk groter, aangezien de positionering van de resten bijzonder nauwkeurig overeen komt met de omschrijving van Plato.
Plattegrond van Atlantis op basis van Plato's omschrijvingen. © BBC
Scrabblequote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Rummikub.
Marrokanen?quote:***************************************
Politie pakt verdachten 'Madrid' op
ROME De politie heeft in Italië en
België drie arrestaties verricht in
verband met de treinaanslagen in Madrid
op 11 maart.Een van de arrestanten is
Rabei Osman Ahmed,alias de Egyptenaar.
Hij werd gearresteerd in Milaan.
Hij wordt gezien als één van de leiders
van de terreurgroep.Bij de aanslagen
kwamen 191 mensen om het leven.Volgens
de Spaanse politie had Osman Ahmed een
hechte band met het Tunesische brein
achter 'Madrid'.Die blies zichzelf op
toen de politie hem wilde arresteren.
Twintig personen,meest Marokkanen,zijn
aangeklaagd voor de aanslagen,zes van
hen voor massamoord.
Das toch zo'n klote spel waarbij je woorden moet vormen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:44 schreef Tuana het volgende:
[..]
Scrabble
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Als Turkije dit soort onverantwoordelijke dingen nou 's laat zittenquote:***************************************
VN:wijs PKK-kopstuk Kesbir niet uit
HILVERSUM De VN heeft minister Donner
van Justitie verzocht om PKK-kopstuk
Nuriye Kesbir niet uit te leveren aan
Turkije.Dat meldt het NOS Journaal.Ze
loopt gevaar om gemarteld te worden.
De afgelopen maand besloot de Hoge Raad
dat ze mag worden uitgeleverd.Turkije
wil haar berechten op beschuldiging van
betrokkenheid bij zeker 25 aanslagen in
de periode 1993-'95 op militaire doelen
in het oosten van Turkije.
De VN vindt uitlevering onverantwoord
tenzij onafhankelijke waarnemers haar
mogen opzoeken.In een soortgelijk geval
in Duitsland weigerde Ankara gehoor te
geven aan die voorwaarde.
Ik ga maar bier drinken ofzo, jij ook een pilsie?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dadelijk maar eens even vragenuurtje op ned2 opzetten. Het is gewoon komkommertijd.
Dan ken je mij nog niet...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je bent niet Turks, Turken doen alles voor een grote tv, auto en andersoortig bezit.
Ik speelde altijd Risk, om "Middle-East" te bezetten uiteraard.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Das toch zo'n klote spel waarbij je woorden moet vormen?
Hé, tis een leuk spel ja... je kan woorden als "doener" makenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Das toch zo'n klote spel waarbij je woorden moet vormen?
Zij doet alles voor de revolutie.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:47 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dan ken je mij nog niet...![]()
Een pilsie gaat er altijd in. Tuana moet even dat verslag gaan maken, anders zit ze dadelijk alle zomerdagen thuis.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ga maar bier drinken ofzo, jij ook een pilsie?
Tuana wil me toch niet spreken
We vinden jou ook nog lief hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:41 schreef Sidekick het volgende:
Daar zit ze sowieso de hele zomer; ze is Turks.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een pilsie gaat er altijd in. Tuana moet even dat verslag gaan maken, anders zit ze dadelijk alle zomerdagen thuis.![]()
WTF is doener?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:48 schreef Tuana het volgende:
[..]
Hé, tis een leuk spel ja... je kan woorden als "doener" maken
De revolutie heeft al plaatsgevonden... dus ik hoef er niks meer voor te doenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zij doet alles voor de revolutie.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Daar zit ze sowieso de hele avond; ze is Turks.
Nee hoor, deze zomer ben ik in Roemeniequote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een pilsie gaat er altijd in. Tuana moet even dat verslag gaan maken, anders zit ze dadelijk alle zomerdagen thuis.![]()
Turks voor Donner, zie het nieuwsbericht van mij.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
WTF is doener?
Lol, dan ken je mij zéker niet...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Daar zit ze sowieso de hele zomer; ze is Turks.
Die van de neocons heeft inderdaad al plaats gevonden.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:50 schreef Tuana het volgende:
[..]
De revolutie heeft al plaatsgevonden... dus ik hoef er niks meer voor te doen
JdW schreef doener i.p.v dönerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
WTF is doener?
lekker op zomerkampquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:51 schreef Tuana het volgende:
[..]
Nee hoor, deze zomer ben ik in Roemenie
Jawel, we hebben gisteren nog geneukt.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:51 schreef Tuana het volgende:
[..]
Lol, dan ken je mij zéker niet...![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
lekker op zomerkamp
sidekick is weg, we kunnen ongestoord flirten enzo
Ah, jammer dat ze dan de verkeerde lettercombi gebruiken.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:52 schreef Tuana het volgende:
[..]
JdW schreef doener i.p.v döner
Nee, en online komen lukt je ook al nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:53 schreef Tuana het volgende:
[..]
![]()
Ik flirt nooit![]()
Ben je blond?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jawel, we hebben gisteren nog geneukt.
Ik ben nu online, op FOK! weliswaar.... ga zo dat essay schrijven, ben nu op internet wat essays aan het doorlezenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, en online komen lukt je ook al niet
O-benen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, soms loop ik ook de Ganzepas
dat zei je zaterdag of zo ook al.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:55 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik ben nu online, op FOK! weliswaar.... ga zo dat essay schrijven, ben nu op internet wat essays aan het doorlezen
Ik weet het, zaterdag, zondag én maandag is er iets tussen gekomenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
dat zei je zaterdag of zo ook al.
de piemol van RQ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:57 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik weet het, zaterdag, zondag én maandag is er iets tussen gekomen
dan pleur ik er wel weer een auto message tegenaanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:55 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik ben nu online, op FOK! weliswaar.... ga zo dat essay schrijven, ben nu op internet wat essays aan het doorlezen
Da´s een allochtoonquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
de piemol van RQ?
Je hebt er ervaring mee ofzo?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:02 schreef RichardQuest het volgende:
Allochtone piemols zijn groot.
Hee knuffelquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:03 schreef du_ke het volgende:.
Ik zag gisteren weer een leuk stukje integratie.
Een zwaar ingepakte mevrouw die als begeleiding meeliep met ene schoolklas tijdens de avondvierdaagse.
Ik ben Brit. Britten hebben grote piemols want het zijn allochtonen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je hebt er ervaring mee ofzo?
Dat moet een ware vertoning zijn in Meppelquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:03 schreef du_ke het volgende:.
Een zwaar ingepakte mevrouw die als begeleiding meeliep met ene schoolklas tijdens de avondvierdaagse.
Britten zijn waardeloos in bed heb ik uit betrouwbare bronnen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ben Brit. Britten hebben grote piemols want het zijn allochtonen.
quote:***************************************
DEN HAAG Topcrimineel Mink K. is door
de Hoge Raad veroordeeld tot 3,5 jaar
cel voor wapenbezit.Daarmee heeft de
raad de straffen van lagere rechtbanken
bevestigd.Mink K. trachtte sinds 1999
via procedures zijn straf te ontlopen.
gadver... moslims ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:03 schreef du_ke het volgende:.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Britten zijn waardeloos in bed heb ik uit betrouwbare bronnen.
Helaas maar waar.
Nee, een paar vriendinnetjes van me van de eilandenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Je betrouwbare bron is je aars?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:05 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
gadver... moslims ?![]()
Da's echt niet waarquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:06 schreef du_ke het volgende:
[..]ja die schijnen we hier ook te hebben
.
grote stad zeker.. hier hebben we ze niet ..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:06 schreef du_ke het volgende:
[..]ja die schijnen we hier ook te hebben
.
Ik heb ze inderdaad ook nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:07 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Da's echt niet waar
Leugens, Leugens!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:07 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Da's echt niet waar
Moslims zijn van die donkere mannen met een snor volgens mij... Ik ben er echt nog nooit 1 tegen gekomen. Volgens mij zijn ze harstikke eng...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik heb ze inderdaad ook nog nooit gezien.
hallo btw![]()
Waar is pberends om over Maxime te bazelen wanneer je er om zit te springen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Leugens, Leugens!
Dan lopen ze zeker alleen in het donker, zodat ik ze altijd mis.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:11 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Moslims zijn van die donkere mannen met een snor volgens mij... Ik ben er echt nog nooit 1 tegen gekomen. Volgens mij zijn ze harstikke eng...
DoG
Mijn pappie zei dat ze stinkenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik heb ze inderdaad ook nog nooit gezien.
Mijn mammie zei dat mijn pappie is gejat door een moslimaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mijn pappie zei dat ze stinken
't Zijn ook altijd dezelfde hèquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Mijn mammie zei dat mijn pappie is gejat door een moslima
Komt die helemaal uit Israel overvliegen joh?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sharon in vragenuurtje....
Nee, onze dikke zeug van pvda.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Komt die helemaal uit Israel overvliegen joh?
dat zijn moslima's volgens mij ... de vrouwtjes zeg maarquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:11 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Moslims zijn van die donkere mannen met een snor volgens mij... Ik ben er echt nog nooit 1 tegen gekomen. Volgens mij zijn ze harstikke eng...
DoG
Oh, die zeug!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, onze dikke zeug van pvda.
Kan? Zal!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oh, die zeug!
Die moeten we ook nog eens dumpen, is alleen jammer dat als we dat gedrocht in zee pleuren er een Tsumani kan ontstaan
Lekker rellen et Verdonkquote:***************************************
Verdonk ontbiedt Dijkstal vrijdag
DEN HAAG Minister Verdonk heeft vrijdag
een gesprek met oud-VVD-leider Dijkstal
over zijn harde kritiek op haar beleid
in het AD.Verdonk eiste gisteren dat
hij het woord jodenster terugneemt dat
hij gebruikte in verband met een plan
om een inburgeringsvignet in te voeren.
Een besluit over het instrument dat de
inburgering meet,valt in september.De
minister kiest uit twee systemen.Een