Zijn die meisjes misschien aangespoord om een aanklacht in te dienen om zo de vader (leraar) van die jongen te treffen. Bovendien kan ik het me niet voorstellen een jongen van 8 die daarop uit is.quote:Een lagere school in Roujan (Zuid-Frankrijk) heeft een achtjarige leerling geschorst omdat hij zich schuldig gemaakt zou hebben aan seksuele intimidatie.
De zaak kwam enkele weken geleden aan het licht toen een vijfjarig meisje haar beklag deed over de jongen. Hij zou haar op de speelplaats en in de toiletten van de school betast hebben, soms zelfs gewelddadig.
Sindsdien hebben ook twee andere meisjes geklaagd over de jongen, die de zoon is van een leraar op de school.
De affaire zorgde voor heel wat commotie in het dorpje met amper 1.400 inwoners. De ouders van de andere schoolkinderen riepen een informele raad bijeen en eisten dat de jongen van school zou worden gestuurd.
www.hln.be
Waar baseer jij jouw aanname op dat het een complot is tegen die vader???quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:15 schreef DePresident het volgende:
Die meisjes zijn aangespoord om een aanklacht in te dienen om zo de vader (leraar) van die jongen te treffen. Bovendien kan ik het me niet voorstellen een jongen van 8 die daarop uit is.
Wat denk jij?
denk je? Misschien was het gewoon 'stoeien'quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar baseer jij jouw aanname op dat het een complot is tegen die vader???
Een jongetje van acht is heus wel in staat tot seksuele gevoelens.
oh sorryquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:23 schreef Copycat het volgende:
Ik weet wel zeker dat jongetjes van die leeftijd seksueel opgewonden kunnen raken, zeker sinds ik jaren geleden eens met mijn neefje van toen 5 onder de douche stond en hij een erectie kreeg. Dan sta je toch een beetje gegeneerd te kijken, als volwassene.
Jongetjes van acht experimenteren met alles, ook met seksualiteit en dominantie.
nergens uit maar ik vind het verhaal raar.......quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:28 schreef Castor het volgende:
Waar haal jij uit dat ze de leraar willen treffen?
meen je dat?quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:10 schreef PDOA het volgende:
Dat krijg je er nou van als je als ouder zijnde je kind naar late night shows laat kijken en geweldadige series. Gewoon na Sesamstraat naar bed en geen internet!
Nooit doktertje gespeeld vroeger?quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:15 schreef DePresident het volgende:
Bovendien kan ik het me niet voorstellen een jongen van 8 die daarop uit is.
Wat denk jij?
jawel, met mijn moederquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nooit doktertje gespeeld vroeger?
nee da's waar....quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:10 schreef Copycat het volgende:
Daarnaast, we weten ook niet wat er exact is gebeurd, wél dat het soms gewelddadig gebeurde.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:07 schreef DePresident het volgende:
[..]
jawel, met mijn moeder
maar de reactie is raar van die moeders toch?
Gelijk dat kind van school willen schoppen
normale mensen zeggen dan dat zoeits niet meer mag gebeuren
quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:35 schreef Famas het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het slachtoffertje er de dupe van is.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:18 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik kan me niet echt voorstellen dat een jongetje van acht enog benul heeft van waar hij mee bezig. Volgens mij is dit een typisch geval van een opvoeding waarbij de ouders te kort schieten want die jongen weet gewoon niet wat wel en niet kan
Dat ontken ik ook niet. IK vraag me wel af of zo'n meisje nu al doorheeft wat het eigenlijk betekent. Nu vind ze het alleen een vervelende jongen denk ik, trauma's die kunnen later pas komen als ze het echt begrijpt denk ikquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:24 schreef Moonah het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het slachtoffertje er de dupe van is.
Geloof me, dat meisje weet, ondanks haar 5 jaar, heel goed dat ze misbruikt is.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:33 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. IK vraag me wel af of zo'n meisje nu al doorheeft wat het eigenlijk betekent. Nu vind ze het alleen een vervelende jongen denk ik, trauma's die kunnen later pas komen als ze het echt begrijpt denk ik
ff profiel Moonah checkenquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:47 schreef Moonah het volgende:
[..]
Geloof me, dat meisje weet, ondanks haar 5 jaar, heel goed dat ze misbruikt is.
Aha, ze heeft er verstand van. Ik geloof jequote:Opleiding: Sociale Wetenschappen en pabo. En ik heb plannen voor een nieuwe studie.
Beroep: Leerkracht basisonderwijs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |