Ja ik begreep dat er een lijmpoging eraan zit te komen.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:57 schreef hellmondunited het volgende:
Mij waarschijnlijk ook niet lang meer
nu de rest ook!
. . dus ga je maar zitten fokken ???????quote:Hierboven de vorige delen.
Hieruit is op te maken dat tijd de wonden heelt. .
Vertel? De bron van alle kwaad?quote:Op maandag 7 juni 2004 20:08 schreef Bill_E het volgende:
vrouwen........
die moeten ook ex-en loslaten hoor...tsssss!quote:Op maandag 7 juni 2004 20:08 schreef Bill_E het volgende:
vrouwen........
Had ik bij mijn vriendin Dáárvoor ook. Toen kwam ik snel daarna Dagmar tegen waar ik het een flinke tijd mee heb gehad en er nu inderdaad weer wat aan zit te komen. Heb door de relatie met Dagmar die ex daarvoor ook makkelijker kunnen vergeten.quote:Op maandag 7 juni 2004 20:05 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Ja ik begreep dat er een lijmpoging eraan zit te komen.
Nou dat zit er bij mij niet in.
Heb wel gewerkt dat aandacht van het andere geslacht het proces "loslaten van een ex" een hoop versnelt. Maar twijfel nu of ik al wel een nieuwe relatie wil. Dat mijn ex-vriendin na 2 weken al samenwoont kan er bij mij niet in. maar ja
Nope, heb helemaal gen contact meer met haar. En het gaat steeds beter met me. Merk wel dat elke keer wanneer ik haar naam hoor zeggen door een ander persoon dan mijzelf dat ikdan een vreemd gevoel krijg in mijn buik.quote:Op maandag 7 juni 2004 20:19 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Had ik bij mijn vriendin Dáárvoor ook. Toen kwam ik snel daarna Dagmar tegen waar ik het een flinke tijd mee heb gehad en er nu inderdaad weer wat aan zit te komen. Heb door de relatie met Dagmar die ex daarvoor ook makkelijker kunnen vergeten.
Heeft jou ex net 2 weken een relatie? damn dan al samenwonen is wel beetje triest ja..
maar laat je niet kennen joh! jij komt er nog wel en word misschien nog wel gelukkiger dan haar.
heb je nog contact met haar? misschien is het maar beter dat je dat gewoon verbreekt. Dan hoef je er ook minder over na te denken..
in ieder geval succes
ken dat gevoel, had ik eerst ook. Wilde het liefst dat ze van de aardbol verdween en dat iedereen hun kop hielden over haar.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:06 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Nope, heb helemaal gen contact meer met haar. En het gaat steeds beter met me. Merk wel dat elke keer wanneer ik haar naam hoor zeggen door een ander persoon dan mijzelf dat ikdan een vreemd gevoel krijg in mijn buik.
Jah bij mij gaat het poosje goed, en dan verveel ik me ff ofzo, of weet ik veel wat en dan krijg ik ook dat brandende kloppende gevoel in me buik... zoals nu weer, terwijl paar dagen geen last heb gehad...quote:Op maandag 7 juni 2004 21:06 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Nope, heb helemaal gen contact meer met haar. En het gaat steeds beter met me. Merk wel dat elke keer wanneer ik haar naam hoor zeggen door een ander persoon dan mijzelf dat ikdan een vreemd gevoel krijg in mijn buik.
om eerlijk te zijn.. geloof niet dat ze dat heel per ongeluk deed.. vraag er nog maar eens na..quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:31 schreef JayTD het volgende:
Ik ben een tijdje afwezig geweest op dit topic, maar i'm back!!![]()
Het ging lekker met me, zolang ik haar maar niet sprak of zag was er niets aan de hand.
Tot gisteren avond toe dan. Ik lag al op bed, half te slapen en opeens gaat mn telefoon over. Aangezien ik meestal snachts niet gebeld wordt stond het geluid gewoon aan.
En ja hoor... wie was dat? M'n ex!
Ik heb niet opgenomen, wel een smsje teruggestuurd dat ik net lekker lag te slapen en nu dus weer klaar wakker was.
Krijg ik net een smsje van dr: sorry ik wilde je niet bellen maar je stond als snelkiesnr en daardoor belde ik je per ongeluk.
Ik weet zelf niet goed wat ik wil. Ik vind het fijn om aandacht van haar te krijgen, zij wil een sexrelatie ik sta er misschien ook wel voor open, maar toch.. ik weet niet hoor.. Aan de ene kant heel leuk al dat contact, aan de andere kant enorm pijnlijk als je weet dat er verder niets voor je in zit dan sexen.. (heb toch gevoelens voor die meid gehad en 'speciaal' is ze nog steeds voor me)
hey, lees net zo je verhaal.. ik denk dat iedereen hier wel zo weet wat jij bedoelt met je gepieker. Maar maak je niet zo druk joh. Als hij een ander heeft ok, dat is klote.. en weet hoe dat voelt hoor, maar misschien was het wel gewoon een vriend die op bezoek wasquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:41 schreef Syrena het volgende:
urrghhh
Verhaaltje
Het is toch iets met exen en namen die beginnen met Mar hoor..quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:33 schreef jd1982 het volgende:
Door zoiets ging het bij mij dus ook minder sinds dit weekend, kameraad van me... Marijke vroeg nog naar je... ok zo??? WHY??? WAT??? Wo... damn... even later... Sorry, bedoelde Marieke...
Ja, in mijn ogen is weten beter. De meeste mensen 'denken het toch wel te weten', dus waarom dan niet de bevestiging... En ja, je gaat het dan ook vast wel een keer zien ook. Too bad. Je wil je toch ook niet de komende maanden blijven verstoppen...quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:45 schreef jd1982 het volgende:
Is weten nou beter of niet... ik weet het niet...
mijne eindigt op MAR haha ze heet dagmarquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:50 schreef JayTD het volgende:
[..]
Het is toch iets met exen en namen die beginnen met Mar hoor..(mijne heette marlies)
quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:50 schreef JayTD het volgende:
[..]
Het is toch iets met exen en namen die beginnen met Mar hoor..(mijne heette marlies)
Maar daarom komt het bij jullie mss ook weer goed!quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:51 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
mijne eindigt op MAR haha ze heet dagmar
quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar daarom komt het bij jullie mss ook weer goed!
Ook bij jou komt het goed! is het niet met je ex, dan kom je wel een ander tegen. geloof me, ik kon dat ook niet geloven maar op de een of ander manier had ik als ik wou ondertusse wel 2 meiden kunnen hebben. Jij komt je geluk wel tegen! is het niet met je ex, dan wel met een ander. Probeer open te staan voor de rest van de wereld, je leven is groter dan alleen je ex.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:53 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Bij ons mss???
Ohw dat komt wel goed... met mijn ex zowiezo niet meer, maar af en toe is't gewoon nog ff moeilijk, vooral als je je verveelt... heb nu best veel aandacht, vagelijk van vrouwen MET vriendquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:55 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Ook bij jou komt het goed! is het niet met je ex, dan kom je wel een ander tegen. geloof me, ik kon dat ook niet geloven maar op de een of ander manier had ik als ik wou ondertusse wel 2 meiden kunnen hebben. Jij komt je geluk wel tegen! is het niet met je ex, dan wel met een ander. Probeer open te staan voor de rest van de wereld, je leven is groter dan alleen je ex.
(ik zeg dit wel, ook ik dacht zo niet, maar toch moet je eigenlijk wel)
"We" hebben maar een paar kroegen in het dorp, liggen ook nog naast elkaar.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:49 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hey, lees net zo je verhaal.. ik denk dat iedereen hier wel zo weet wat jij bedoelt met je gepieker. Maar maak je niet zo druk joh. Als hij een ander heeft ok, dat is klote.. en weet hoe dat voelt hoor, maar misschien was het wel gewoon een vriend die op bezoek wasJa ok ik heb makkelijk praten.. je gaat dan toch van het ergste uit..
Waarom ga je niet gewoon lekker ergens op stap in een andere kroeg met de kermis? dan weet je zeker dat je niet zo'n moeilijke avond hebt als dat je de hele tijd zit te piekeren of je ex zo binnenkomt!
misschien leer je dan nog wel nieuwe mensen kennen ook!
Jij gaat het inderdaad leuk hebben en als hij komt ga jij NIET naar huis. dat zeg ik je toch evenquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
"We" hebben maar een paar kroegen in het dorp, liggen ook nog naast elkaar.
2 kroegen = 65+ (dat hij daar maar heen gaat hehehe)
1 kroeg= Zigeuners (en daar wil je niet tussen staan)
1 kroeg = hardrock (zie de zigeuners)
1 kroeg= leuk.
Naja, ik ga gewoon, en ik ga het LEUK hebben, en als hij er wel is en ik trek het niet dan ga ik gewoon naar huis. Kan ik op de terugweg een steen door z'n raam flikkeren want hij is er toch niet *harharhar*
Alsof ik 1. in mijn eentje door het bos durf 's nachts, en 2. alsof ik goed kan mikken en dan hard wegrennen... duh...![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
En die collega, die klinkt zowieso als een sneu tiepje om steeds maar terug naar zijn ex te gaan. Zou hem nou niet als representatief nemen voor 'de mannen'.
dat betekent toch dat jij hoog in het vaandel staat geschreven bij hunquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:58 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Ohw dat komt wel goed... met mijn ex zowiezo niet meer, maar af en toe is't gewoon nog ff moeilijk, vooral als je je verveelt... heb nu best veel aandacht, vagelijk van vrouwen MET vriendheb je nix aan, haha...
Ook zoiets vaags, alle "nieuwe" vriendinnen waar ik nu mee om ga lijken een hekel te hebben aan mijn ex... 2 gaan elke keer haar heel arrogant aankijken tijdens uitgaan, vraag me niet waarom... en eentje heb zelfs zwaar de pest aan haar, dat schept een band...![]()
JUIST! *dit uitprint en alvast in portemonnee stopt om mee te nemen zaterdag*quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:01 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Jij gaat het inderdaad leuk hebben en als hij komt ga jij NIET naar huis. dat zeg ik je toch even
jij laat je niet wegjagen door je ex. Want jij hebt tenslotte nog je eigen leven. ookal is t dan even moeilijk, laat je niet aan de kant slaan
Salie, hoe gaat het er vandaag mee?quote:Op maandag 7 juni 2004 21:48 schreef Salie het volgende:
Sinds gister is het uit met mijn vriend, we hadden meer dan 19 maanden verkering. Hij heeft niet meer genoeg gevoelens en vindt dat we niet bij elkaar passen, misschien is dat ook zo. Het voelt bij mij gewoon zo ongelooflijk kut. Net of de wereld weg is geslagen onder me voeten. Het gaat voor de rest ook heel erg slecht met m'n leven en ik voel me zo alleen. Ik weet niet hoe ik dit gevoel wegrkijg
Ah, als ik dit zo lees zou ik helemaaaaaaaaaal blijven! wat een hufter zeg. nee jij gaat mooi feesten, print dit uit, als je de kroeg binnenkomt nog even doorlezen, dan weet je t allemaal weerquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
JUIST! *dit uitprint en alvast in portemonnee stopt om mee te nemen zaterdag*
Ik ben ook gewoon heel erg kwaad op 'm. Om dat gedoe met die reisde...leidster.
Ik vind 'm gewoon hypocriet, toen we nog een relatie hadden gaf hij altijd aan dat hij vond dat ik al veel mannen "gehad" had (11 stuks en ik ben 27, valt imho wel mee). Als ik dan zei dat hij 45 was en er geheid veel en veel en veel meer had gehad dan was het van: Ja maar dat vind ik ook heel érg hoor. Om dan 1,5 week na onze relatie met iemand te gaan neuken, en die zet ie na een week ook weer aan de kant. En dan lekker sneaky met iemand die honderden kilometers verderop zit, zodat ze er in het durrep maar niet achter komen. En dan ook maar steeds beweren dat de reputatie die hij zou hebben niet terecht is.(zit helemaal te stomen van woede en ik heb het al zo warm op m'n werk)
![]()
Dit vind ik lastig! Ik post doorgaans niet in dit topic, omdat mijn ex mijn leven absoluut niet meer beheerst. Die gast is in het dagelijks leven vrijwel geheel uit mijn gedachten, MAAR als het dan erg gezellig begint te worden met een nieuwe man, komt ie ineens even terug in mijn gedachten en bedenk ik me dat het met hem toch leuker was. Niemand haalt het bij hem, voor mijn gevoel. Hier begin ik van te balen!quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:55 schreef hellmondunited het volgende:
Jij komt je geluk wel tegen! is het niet met je ex, dan wel met een ander. Probeer open te staan voor de rest van de wereld, je leven is groter dan alleen je ex.
Is inderdaad een lastige positie. Maar toch zou ik voor die laatste keuze gaan. Iets laten groeien moet je altijd doen. Want kap je het meteen af, dan kun je er later wel eens spijt van krijgenSowieso is het moeilijk iemand te vinden die je ex overtreft omdat je daar vaak toch een hele mooie tijd mee hebt gehad. Alleen misschien krijg je dat ook wel met iemand anders weer een keer.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:36 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dit vind ik lastig! Ik post doorgaans niet in dit topic, omdat mijn ex mijn leven absoluut niet meer beheerst. Die gast is in het dagelijks leven vrijwel geheel uit mijn gedachten, MAAR als het dan erg gezellig begint te worden met een nieuwe man, komt ie ineens even terug in mijn gedachten en bedenk ik me dat het met hem toch leuker was. Niemand haalt het bij hem, voor mijn gevoel. Hier begin ik van te balen!
Wat doe je als het iets begint te worden met een man die te leuk is om niet mee in zee te gaan, maar toch gewoon niet zo leuk als de vorige? Is dat een weg die je gewoon maar niet in moet slaan, omdat je klaarblijkelijk niet echt verliefd bent? Of moet ik het toch de kans geven om te 'groeien', omdat ik anders volgens mij werkelijk nooit meer verliefd ga worden? Lastig, lastig!
Ik zou zeggen laten groeien. Er komt op een gegeven moment dat hij niet meer 'te leuk is om niet mee in zee te gaan' en dan sta je voor de keus. Als je dan nog niet verliefd bent houdt het op. Zolang je tegen die vent maar wel eerlijk bent over hoe je in de relatie staat.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:36 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dit vind ik lastig! Ik post doorgaans niet in dit topic, omdat mijn ex mijn leven absoluut niet meer beheerst. [...] Lastig, lastig!
Ik ga daar wel mee in zee. Niet met alles en iedereen die zich aan biedt (alsof ze zich in hordes voor me op de grond stortenquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:36 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dit vind ik lastig! Ik post doorgaans niet in dit topic, omdat mijn ex mijn leven absoluut niet meer beheerst. Die gast is in het dagelijks leven vrijwel geheel uit mijn gedachten, MAAR als het dan erg gezellig begint te worden met een nieuwe man, komt ie ineens even terug in mijn gedachten en bedenk ik me dat het met hem toch leuker was. Niemand haalt het bij hem, voor mijn gevoel. Hier begin ik van te balen!
Wat doe je als het iets begint te worden met een man die te leuk is om niet mee in zee te gaan, maar toch gewoon niet zo leuk als de vorige? Is dat een weg die je gewoon maar niet in moet slaan, omdat je klaarblijkelijk niet echt verliefd bent? Of moet ik het toch de kans geven om te 'groeien', omdat ik anders volgens mij werkelijk nooit meer verliefd ga worden? Lastig, lastig!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ga daar wel mee in zee. Niet met alles en iedereen die zich aan biedt (alsof ze zich in hordes voor me op de grond storten) maar ik ga ook in op dingen waar ik in eerste instantie niet helemaal zeker van ben, maar wel interesse in heb...
Ik 'gebruik' dat puur om te wennen aan 'een ander', om te kijken wat ik wel wil in iemand en wat ik niet wil in iemand.
Plus dat ik idd niet het risico wil lopen dat ik dingen niet een kans geef.
DISCLAIMER: het is echt niet zo erg als het hier klinkt!
Wat stond er dan????quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:19 schreef Brighteyes het volgende:
[Edit]
Brighteyes!
Wat doe je!
Je manieren!
Volgens mij zijn wij toch alle twee dames!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:02 schreef jd1982 het volgende:
Pfoei... wat is dit... haha... suc6 jongens... nouja jongen en dame... please vind mij aardig syndroom is aan mijn kant volledig aan het omslaan naar... Schijt aan Alles, fuck you, ken ik jouw, nee, nou wat kijk je dan
Tja ik heb erg veel aan dit topic. Te zien dat ik niet de enige ben die hier mee worstelt. Het is nog maar zo kort geleden voor mij dat het uit is, maar ik heb het idee dat ik er lang mee zal gaan zitten. Had ik met m'n vorige ex ook en daar had ik een veel slechtere en kortere relatie mee.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:12 schreef Tarot het volgende:
[..]
Salie, hoe gaat het er vandaag mee?
Nee, je bent niet ziekelijk ... love can do strange things to people ...quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:48 schreef Salie het volgende:
[..]
Tja ik heb erg veel aan dit topic.
...
. Maar ik kan het gewoon nog niet aan. Ben ik ziekelijk of wat?
Ik weet dat je gelijk hebt. Maar ik kan het gewoon nietquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Nee, je bent niet ziekelijk ... love can do strange things to people ...
neem de tijd om het te verwerken ...
maar ik zou wel meer afstand bewaren en hem niet meer proberen zo veel te contacteren ...
jij bent zeker niet ziekelijk!quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:48 schreef Salie het volgende:
[..]
het is ongeveer 3 dagen uitquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:55 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
jij bent zeker niet ziekelijk!
hoelang is het uit als ik vragen mag?
Het is echt niet gek dat je nu even niks leuks met hem wil doen. Het heeft ook niks te maken met het feit dat je niet accepteerd dat het uit is want dat doe je wel. Wat je wel moet proberen is het contact wat minderen (2x per dag bellen is best veel) Wie weet gaat hij dan ook doorkrijgen van ja het is uit, ik mis nu wat. Als je te veel achter hem aan blijft lopen vind hij jou helemaal niet leuk meer. Hoe hard het ook is.
maar in ieder geval veel sterkte, merk wel dat je het er erg moeilijk mee hebt!
niet verstandig om de eerste dagen dan nog zo een intens contact te onderhouden ...quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:20 schreef Salie het volgende:
[..]
het is ongeveer 3 dagen uit
klinkt moeilijk, maar probeer zoveel mogelijk afstand te nemen en laat zien dat jij met je leven doorgaat. Dat werkt vaak heel goed in het terug krijgen van je ex mocht je dat willen (wat ik uit jou posts opmaak) zorg dat je in ieder geval naar HEM toe sterk over komt. bij de rest hoeft dat niet, daar kun je lekker uithuilen enzo (das ook erg belangrijkquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:20 schreef Salie het volgende:
[..]
het is ongeveer 3 dagen uit
Inderdaad en vooral met dit weer zijn de stelletjes lekker aan het tortelduiven.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:53 schreef Salie het volgende:
Oja op het moment ben ik eigenlijk wel redelijk rustig, maar zodra er op tv iets te zien is over liefde of een liedje op de radio of dat ik zie op internet mensen die een gelukkige verkering hebben, dan word ik zo onrustig. Dan moet ik afreageren, maar ik weet simpelweg niet HOE ik dit moet afreageren.Of als ik denk dat alles vanaf nu niet meer zal zijn zoals vroeger. Als ik denk aan dat ik hem morgen zie. dan word ik rustig dan lijkt het alsof we nog een soort relatie hebben, maar als ik dan bedenk: het is uit, niks is meer hetzelfde, ik kan nooit meer leuk met hem omgaan.
Dan voel ik me gewoon zo rot.
Waarom is liefde uitgevonden?
Overal om je heen gaat het om liefde, daarom doet liefdesverdriet zo'n pijn.
Ik geloof wel dat ze van me gehouden heeft, we zijn 5 jaar bij elkaar geweest. Alleen de vraag is inderdaad wanneer is het minder geworden en hoelang heeft ze de schijn opgehouden??!?!quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:23 schreef Daddy_100 het volgende:
De illusie dat het goed komt heb ik niet omdat mijn ex binnen 2 weken al bij een ander is ingetrokken.
pppffff dan weet je wel wat voor een rotmeid het is! Als je binnen 2 weken al bij iemand anders bent heeft ze nooit 100% van je gehouden!
anyway denk eens na ga naar buiten zie al die VEEL mooiere meiden en go for it!
Zie de link niet precies tussen ruzie over een x-box en vreemdgaan?quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:00 schreef jd1982 het volgende:
Grrr... op een 1 of andere manier kan ik nog steeds niet tegen alles wat met haar te maken heeft, net zag ik op het forum iemand die het over Xbox Live had... daardoor kregen we ruzie, waardoor we het uiteindelijk hebben uitgemaakt... haar nieuwe bijna vriendje kent ze ook via dat gedoe... maar goed, vreemdgaan zit in de genen hoorde ik, haar ma is laatst vreemd gegaan, dus... beter af... toch...
Sterker nog, ik wil het niet eens!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:26 schreef alkaholic63 het volgende:
Dat zie ik ook aan brighteyes, die kan het ook niet 1,2,3 naast haar neerleggen.
Dat is inderdaad fijn als je die vriendschap zou kunnen houden en dit loopt ook naar wens. Het zou anders als je zelf niet kiest om uit elkaar te gaan. Was dat in het begin niet vreemd/moeilijk ook al hebben jullie de keuze niet gemaakt? Ik merkte dat een dag nadat ze het uitgemaakt had en we elkaar zagen ik haar nog gewoon schat noemdequote:Op donderdag 10 juni 2004 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sterker nog, ik wil het niet eens!
Maar ik heb wel het voordeel tov van velen hier dat het bij ons een gezamelijk besluit was.
Waar ik soms heel graag op terug wilde komen, maar waarvan ik ook weet dat het het enige juiste besluit was.
Verder is hij me zo dierbaar, en is hij heel erg belangrijk voor mij, hij was er tijdens bepaalde gebeurtenissen etc. En dus moet ik af en toe maar even op mijn tandjes bijten, maar helemaal loslaten is voor mij dus echt absoluut niet ter sprake.
Er zal altijd een lijntje tussen ons lopen. Het lijntje van hele, hele goede vrienden.
Ik 'verlang' ook niet meer naar hem hoor. Het is alleen wel zo dat ik soms de kneuterigheid van een relatie mis. Dat er iemand is die op je wacht, of die zich om je bekommert. Of je wel veilig thuis bent gekomen ed. Dat soort dingen. Gewoon dingen delen met iemand...
Maar goed, dat komt van zelf wel weer een keertje.
Dat is toch niet kneuterig! dat is volgens mij een van de belangrijkste dingen.quote:Het is alleen wel zo dat ik soms de kneuterigheid van een relatie mis.
Precies, 's avonds op de bank bij een film tegen niemand aan zitten/liggen, btje omhelzen, just you and me gevoel, het smsje van waar ben je, hoe laat kom je thuis schat... dat is eigenlijk wat je mist... vooral op saaie momenten...quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:34 schreef Timz het volgende:
[..]
Dat is toch niet kneuterig! dat is volgens mij een van de belangrijkste dingen.
Haha, dat gaat nog wel eens mis ja. Vorige week nog. Hij was mij aan het helpen mijn nieuwe wasmachine op zijn plek te zetten. Zijn nieuwe vriendinnetje zat binnen, wij buiten en er zaten ook wat buren buiten. (woon op een hofje, dus we delen de tuin) En op een gegeven moment deed hij weer eens iets 'stoms' en ik dus op het gebruikelijke licht geirriteerde toontje: Ja maar lieverd, luister nou even...quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:28 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad fijn als je die vriendschap zou kunnen houden en dit loopt ook naar wens. Het zou anders als je zelf niet kiest om uit elkaar te gaan. Was dat in het begin niet vreemd/moeilijk ook al hebben jullie de keuze niet gemaakt? Ik merkte dat een dag nadat ze het uitgemaakt had en we elkaar zagen ik haar nog gewoon schat noemde
Ik heb wat gescharreld hier en daar, en nog, en ja, dat is raar. Vergelijken doe ik niet. Althans, wel qua lichamen enzo, mijn huidige 'scharrel' is vrij mager, terwijl mijn ex vrij breed was met een beetje gewatteerd laagje. Dat is even vreemd, maar echt vergelijken nee... Daar zijn de verschillen overigens ook gewoon te groot voor.quote:Heb je geen relatie meer gehad na hem?
Ik vind het op dit moment moeilijk, in alles ga ik vergelijken etc. Maar mis vooral die persoon om me heen inderdaad, die knuffel etc.
Ik bedoel dat ook niet negatief hoor! Het was even de beste manier om te omschrijven wat ik miste aan een relatie. En blijkbaar terecht, want jij leest er ook in wat ik ermee bedoel.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:34 schreef Timz het volgende:
[..]
Dat is toch niet kneuterig! dat is volgens mij een van de belangrijkste dingen.
Ik ben juist bang dat als ik hem negeer, dat hij mij dan vergeet en dat hij dan heel snel iemand anders vindt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:22 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
klinkt moeilijk, maar probeer zoveel mogelijk afstand te nemen en laat zien dat jij met je leven doorgaat. Dat werkt vaak heel goed in het terug krijgen van je ex mocht je dat willen (wat ik uit jou posts opmaak) zorg dat je in ieder geval naar HEM toe sterk over komt. bij de rest hoeft dat niet, daar kun je lekker uithuilen enzo (das ook erg belangrijk)
sterkte!
en daarom moet jij toch laten zien dat jij doorgaat met je leven!quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:51 schreef Salie het volgende:
[..]
Ik ben juist bang dat als ik hem negeer, dat hij mij dan vergeet en dat hij dan heel snel iemand anders vindt.
Vandaag had ik hem voor het eerst sinds het uitging weer gezien en in het begin ging het wel redelijk. Hij gaf me een kus, een knuffel, maar hield wel degelijk afstand. Beetje leuk gekletst. We gingen naar de fitness, tijdens het fitnessen nog wat woordenwisselingen.
Hij had me dus beloofd dat wij nog samen een weekje op vakantie gingen. Dus ik vroeg wanneer dat dan was, zodat ik daarmee rekening kon houden met vakantiewerk. Zegt ie van nou ga maar werken, want je gaat al op vakantie.
Ik werd kwaad en ik zei, ok ik ga naar huis. Toen is hij meegefietst en ik daar *boos* *zwijgend* naast. Hij weet dat ik boos ben, maar doet er niks mee. Hij probeert gewoon door te gaan met vage verhalen lullen, ik reageer niet terug. Toen we thuis waren ging hij meteen weg. Dus ik zeg : ok doei, fijn dat alles is gelogen wat je hebt gezegd.
Zegt ie: ik heb je niet beloofd dat wij op vakantie gaan, alleen als jij niet op vakantie ging. En je gaat nu op vakantie dus ga ik niet met jou blablabla.
Het ergste is gewoon dat ik weet dat hij gewoon geen zin heeft om met me te gaan. En als ik moet huilen krijgt ie medelijden met me en beloofd ie allerlei dingen die hij toch niet waar kan maken. Hij beloofde ook dat we dagjes uit zouden gaan in de zomervakantie. Maar ik weet zeker dat dat toch allemaal niet waar is.
Maar ik heb gezegd: Fijn, je kunt in de stront zakken en ik ben weggegaan.
Geen zin meer om tegen zo iemand te praten, wat een lul![]()
En nu zit ik hier met een onwijs kutgevoel, terwijl het hem allemaal niks kan schelen en hij nu al vrolijk over internet allerlei sletjes zit op te zoeken.
Super man! echt mooi om te horen! hehe veel plezier met haarquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:55 schreef Innuendo het volgende:
Hoi allemaal! Hier weer eens een update van mij.. Eigenlijk hoort het niet meer in dit topic thuis maar ik heb hier een maand of twee terug toch aardig wat gepost en ik dacht ik laat toch nog even weten hoe het gegaan is.
Zoals jullie misschien nog weten was het na bijna 3 jaar uitgegaan met m'n vriendin. Had het daarna, net zoals velen van jullie erg moeilijk. Rottijd achter de rug. Vooral doordat je bepaalde dingen leest of hoort die je eigenlijk helemaal niet wilt weten. Het totale contact verbreken was voor mij toen een oplossing. Toch hebben we, nadat het zo'n twee maanden uit was geweest (waarin we geen contact hadden gehad), weer contact gekregen (door omstandigheden eigenlijk). Veel gepraat. Eindelijk ook eens rustig en goed gepraat eigenlijk. En eigenlijk zijn we na een weekje tot de conclusie komen dat we elkaar eigenlijk helemaal niet kwijt willen en dat we het nog eens willen proberen. En dat was toch wel even wennen, maar aan de andere kant.. ik voel me nu best wel weer super, aangezien alles veel beter gaat dan hiervoor. Heb nog wel m'n twijfelmomenten natuurlijk.. maar goed. Zolang het lekker gaat gaat het lekker (mooi gezegd ja).
Zo zie je maar, het kan ook goed aflopen. Misschien wel een beetje lullig om hier te posten want ik zou zulke verhalen liever niet hebben gehoord, twee maanden geleden, maar goed.. Wilde toch even een kleine update geven![]()
Heel erg veel succes en sterkte iedereen hier. Heb zelf twee maanden ervaren hoe ongelooflijk moeilijk het is, en.. tsja, dat gevoel dat gun je niemand. Hoop dat jullie er snel bovenop zijn allemaal! Vast wel! En mij zien jullie hier voorlopig (hopelijk) niet meer!!
Nou, als het even kan... graag!quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:08 schreef hellmondunited het volgende:
nu ben ik aan de beurten de andere uit dit topic natuurlijk ook
![]()
Ach ja eigenlijk mogen wij geen hoop meer hebben, maar tis toch goed om te horen dat het toch weer goed kan komen. Hierdoor moeten wij geen hoop krijgen, maar nu weten we ook dat het toch nog goed kan gaan. Zou ik mogen weten waarom het destijds uit is gegaan?quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:55 schreef Innuendo het volgende:
verhaal...
zoiets doe ik stiekem ook, put hoop uit alles van mijn ex. Al weet ik dat dat gewoon dom is want het kan bedroge uitkomen. Maar toch doen. Vind het knap dat je er zo koel onder blijft!quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:08 schreef Ambivalent het volgende:
Ik hoor verschillende verhalen van mensen bij wie 'het' weer goedkomt, natuurlijk hardstikke mooi, zeker als het dan goed en zelfs beter gaat. Het is alleen voor anderen (mezelf) beter om niet teveel hoop te koesteren. Achteraf had dat me een hoop leed bespaart denk ik zo, mede door onduidelijkheid van haar. Altijd maar vragen waarom? maar daar is gewoon geen antwoord op... iedereen moet het voor zichzelf uitvinden, het is moeilijk, vooral in de eerste tijd, maar het wordt beter en makkelijker en alle andere cliche's gaan ook op.
Ik heb inmiddels nog een reactie van haar, waarin ze toch aangeeft geen contact te willen omdat het nu toch weer te moeilijk is... Zo is het eigenlijk al een aantal keer gegaan, beetje contact, dan werd het te moeilijk, even geen contact en dan toch weer...
Héél even was er dat vreemde gevoel wat ik al tijden niet meer had gevoeld, die bepaalde spanning of 'pijn', toen ik op msn zat en een bericht kreeg: nieuwe email ontvangen van haar...
Heel even voelde ik me weer zo, maar het gekke was: ik had er gelijk vrede mee en ik heb er nauwelijks meer aan gedacht, het doet me niet veel meer...
Verder mis ik een relatie ook wel ergens idd die kleine dingetjes, zoo herkenbaar. Grappig dat ik hier nu al ongeveer 8 topics heb overleefd, waarvan ik voornamelijk in het begin vrij intensief gepost heb.
thnx!quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:46 schreef Brighteyes het volgende:voor hellmondunited. Het is zo onzeker nu! Kan me die buikpijn goed indenken.
Wees blij dat je dat toch maar niet hebt gedaan....verder helemaal niet opzichtig ofzo..quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:25 schreef Syrena het volgende:
Gisteravond even overwogen om hem te sms-en:
Zet het bad maar alvast aan, kom er zo aan, lekker ff samen afkoelen en dan weer opwarmen...Kus (en dan m'n naam)
En dan erachteraan een sms met: SHIT, verkeerde nummer!!! SORRY!!
Hehehe, toch maar niet gedaan (maar wel lol gehad in het bedenken).
Hehehehe, ja dat vond ik ook, daarom maar niet gedaan. Maar ja, hij is vreselijk a-technisch, dus misschien was ie er wel ingetrapt, "Ow ja, per ongeluk, ken beuren natuurlijk...."quote:Op vrijdag 11 juni 2004 02:52 schreef Nilis het volgende:
[..]
Wees blij dat je dat toch maar niet hebt gedaan....verder helemaal niet opzichtig ofzo..
Ik moet je zeggen dat ik het daar in het begin ook veel moeilijker mee had, gewoon het idee van contact geheel verbreken dat is nogal wat. Ik heb haar nu ook al een aantal maanden niet gezien en dan kan het me gek genoeg ook niet zoveel meer doen. Ik vind dat ik echt mijn best heb gedaan om nog contact te houden, maar als het dan niet echt van harte gaat, dan hoeft het niet voor mij... Wel jammer, maar het is niet anders.quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:41 schreef hellmondunited het volgende:
zoiets doe ik stiekem ook, put hoop uit alles van mijn ex. Al weet ik dat dat gewoon dom is want het kan bedroge uitkomen. Maar toch doen. Vind het knap dat je er zo koel onder blijft!
wat dat contact verbreken betreft. Is bij mij en haar ook al 2x zo geweest. 1x vanuit haar, 1x vanuit mij maar nu hebben we weer heel goed contact.. en toch zit ik nu met buikpijn van wat er komen gaat.
quote:Op maandag 7 juni 2004 20:08 schreef Bill_E het volgende:
vrouwen........
quote:Op maandag 7 juni 2004 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vertel? De bron van alle kwaad?
He, hoe'st met jou dan? Zat me van de week te bedenken dat ik je hier al een hele tijd niet meer had gezien.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]maar da's toch algemeen bekend?
![]()
![]()
* PdeHoog komt even kijken en vond een schot voor open doel![]()
tevens verkapte terugvindpost
Ik heb in het begin ook met alle moeite geprobeerd "gewoon" vrienden te blijven, maar dat lukte gewoon niet, wel jammer op zich, want je hebt in al die jaren toch iets sterks opgebouwd, maar jah, nu 3/4 weken geen contact meer en het gaat stukken beter met me, alleen af en toe als ik haar zie fietsen ofzo of zie in het centrum dan ff die schrik, maar das binnen een uurtje weer over...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:00 schreef Ambivalent het volgende:
[..]
Ik moet je zeggen dat ik het daar in het begin ook veel moeilijker mee had, gewoon het idee van contact geheel verbreken dat is nogal wat. Ik heb haar nu ook al een aantal maanden niet gezien en dan kan het me gek genoeg ook niet zoveel meer doen. Ik vind dat ik echt mijn best heb gedaan om nog contact te houden, maar als het dan niet echt van harte gaat, dan hoeft het niet voor mij... Wel jammer, maar het is niet anders.
Goed! We leven nogquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
He, hoe'st met jou dan? Zat me van de week te bedenken dat ik je hier al een hele tijd niet meer had gezien.
Haha, natuurlijk!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:57 schreef tekkno het volgende:
Ik ben blij dat het uit is..
etc..
Maar ze blijft lief..
Als we gaan vanavond en hij is er ook zal ik die laatste zin maar vervangen door: Maar het blijft toch een eikelquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:57 schreef tekkno het volgende:
etc..
Maar ze blijft lief..
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:06 schreef Syrena het volgende:
zit ik voor niks met een knoop in m'n ondergoed achter de PC, gebadderd, geshaved en gebody-lotionned.
Ik zag jequote:Op zondag 13 juni 2004 00:05 schreef hellmondunited het volgende:
ik ben genaaid..
Kerel, is allemaal dus niet zo goed gegaan als je gehoopt had ..quote:Op zondag 13 juni 2004 00:05 schreef hellmondunited het volgende:
ik ben genaaid..
weet je.. heb t gewoon echt gehad.. heb t gevoel alsof ik gewoon NOOIT eens gelukkig mag zijn.. NOOIT!! nu heb ik weer een jaar nodig om er over heen te komen. Tegen die tijd ben ik dadelijk nog depressief ookquote:Op zondag 13 juni 2004 00:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zag jeal in HVJJN.
Echt heel rot voor je...
[afbeelding]
Ja, een hart is zo gestolen, maar als het eenmaal gebroken is duurt het lijmen zo fucking lang!quote:Op zondag 13 juni 2004 00:11 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
weet je.. heb t gewoon echt gehad.. heb t gevoel alsof ik gewoon NOOIT eens gelukkig mag zijn.. NOOIT!! nu heb ik weer een jaar nodig om er over heen te komen. Tegen die tijd ben ik dadelijk nog depressief ook![]()
damn..
thnx brighteyes! och je bedoelt het goed. teminste iemand die t doetquote:Op zondag 13 juni 2004 00:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, een hart is zo gestolen, maar als het eenmaal gebroken is duurt het lijmen zo fucking lang!
Heel veel sterkte hellmond...je hebt er geen zak aan maar toch...
Nope, daar is dit topic toch voor ......quote:Op zondag 13 juni 2004 00:16 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
damn raak zo wel weer lekker in een isolement..
ik weet het, maar ik was ooit een prater. Tegenwoordig kan ik tegen niemand mijn mond meer open doen. Zit overal maar stil bij en t leven gaat maar langs me heen. heb steeds minder contact met mensen omdat ik niet weet wat ik moet zeggen. Niemand snapt me ondertussen en laten me dus links liggen..quote:Op zondag 13 juni 2004 00:18 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Nope, daar is dit topic toch voor ......
ik werd idd gewoon aan het lijntje gehouden. Wat in haar mail stond was datgene dat ze wilde vertellen zei ze. eigenlijk had ze dat dus al gedaan, maar merkte aan haar dat er meer achter zat en dat ze zich heeft bedacht ofzoquote:Op zondag 13 juni 2004 00:22 schreef Dwaashaas het volgende:
Mag ik vragen wat er precies is mis gegaan ?
Laatst zag alles er nog 'happy' uit enzo ....
Valse hoop dus .... klinkt niet echt opbeurend maar je weet nu wel waar je aan toe bent.quote:Op zondag 13 juni 2004 00:25 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik werd idd gewoon aan het lijntje gehouden. Wat in haar mail stond was datgene dat ze wilde vertellen zei ze. eigenlijk had ze dat dus al gedaan, maar merkte aan haar dat er meer achter zat en dat ze zich heeft bedacht ofzo
mwa, t komt nog wel.. kan dit echt niet meer hebben nu. was eindelijk bezig mijn leven opnieuw op te bouwen.. nu dit weer.. WEER OPNIEUW beginnen nee daar heb ik nu de puf niet voorquote:Op zondag 13 juni 2004 00:31 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Valse hoop dus .... klinkt niet echt opbeurend maar je weet nu wel waar je aan toe bent.
Voor hetzelfde geld hield ze dat nog maanden aan, waardoor jou liefde voor haar maar meer en meer zou worden, die klap was dan nóg erger geweest ......
tijd nodig ja.. HEEL VEEL TIJD! misschien ben ik over een jaar of 10 eens gelukkigquote:Op zondag 13 juni 2004 00:47 schreef Dwaashaas het volgende:
Gewoon rustig aan doen ...... niet te veel peikeren (klinkt té simpel...) heeft gewoon tijd nodig...
Ga je buikschuiven?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:06 schreef Syrena het volgende:
gebadderd, geshaved en gebody-lotionned.
Zij hield je niet aan het lijntje, jij zag dingen die er niet waren ws.quote:Op zondag 13 juni 2004 00:25 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik werd idd gewoon aan het lijntje gehouden. Wat in haar mail stond was datgene dat ze wilde vertellen zei ze. eigenlijk had ze dat dus al gedaan, maar merkte aan haar dat er meer achter zat en dat ze zich heeft bedacht ofzo
heb haar vandaag nog even gesproken en ze was wel degelijk aan t twijfelen of ze toch niet misschien over nieuw moest beginnen..quote:Op zondag 13 juni 2004 17:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Zij hield je niet aan het lijntje, jij zag dingen die er niet waren ws.
Ik snap je gevoel, tis echt heel kut. Probeer het naast je neer te leggen, is heel kut I know. Probeer ook naar andere meisjes te kijken, ook al heb je daar geen behoefte aan. Jouw geluk komt vast gauw weerquote:Op zondag 13 juni 2004 17:34 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
heb haar vandaag nog even gesproken en ze was wel degelijk aan t twijfelen of ze toch niet misschien over nieuw moest beginnen..
En hoe weet jij dat was je erbij ofzoquote:Op zondag 13 juni 2004 17:43 schreef milagro het volgende:
whatever, het is over.
hij huilt tranen met tuiten nu toch?quote:Op zondag 13 juni 2004 18:02 schreef La-Fosca het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat was je erbij ofzo![]()
DON'T ! je bent nog jong, heel leven voor je, niet lullig bedoeld maar hij is echt niet de enige hoor !quote:Op zondag 13 juni 2004 17:59 schreef Salie het volgende:
Ik maak echt van die plannen dat ik weg wil lopen of zelfmoord plegen ofzo, zo kut voel ik me gewoon. Ben ten einde raad.
quote:A break up from a long term relationship can be murder on your limbic system, self esteem and well being. The main reason for this is that you have mental issues you’ve learned to deal with. A (wo)man comes along who not only makes your dealing with those issues easier, but quells them altogether. (S)he makes you feel desirable to (wo)men, makes you feel like a good lover, makes you feel like someone worthy of love. (S)he leaves, BOOM, you aren’t only missing her/his ability to quell these issues, but NOW have to learn to deal with them and get used to them all over again. Realize this. Use a pain filled break up as an opportunity to recognize and GET RID of these self esteem problems. Don’t be a co- dependant, always defining who is important to you by what gaps of yours they can fill (mind out of the gutter people), instead be a complete person (self help jargon I know). Seek the permanent company of people you WANT around you, not NEED around you. Eventually you don’t hurt anymore this way.
OFTEN when you don’t want a relationship to end and it does anyway you will hold onto the pain as a means of not accepting it as REALLY over. You fantasize about the other person crawling back begging to be with you, because they’ve seen the error of their ways. Not a good idea, this only prolongs things, focus on YOU and what (s)he did to “complete you” that needs to be complete on its own by your own rethinking of self esteem, goals and ability to succeed. Remember YOU are physically the same now as before you were ever hurting over this (wo)man, only now you aren’t used to being you anymore, you are used to being you AND her together. The electricity in that brain of yours lies, true love is new love, not someone sticking around forever in order to fill each others needs.
Inderdaad een goed stuk! Herkenbaar ook, pas als het een tijdje uit is merk ik dat ik mezelf weer terugkrijg, ik zit weer lekker uren achter de comp te pielen met m'n mp3's, ik koop weer kleding die IK leuk vind, zonder de gedachte: O, dat zal hij wel niet zo mooi vinden....quote:Op maandag 14 juni 2004 09:20 schreef Ambivalent het volgende:
Wel een goed stukje wat ik laatst ergens las: (wel in het engels)
[..]
Kan het niet helemaal volgen...quote:Op maandag 14 juni 2004 09:56 schreef Aphrodite het volgende:
Het is onvoorstelbaar hoe lang een mens kan doen of er niks aan de hand is.. Het is onvoorstelbaar hoe lang je kunt leven op een soort van roes die helemaal niet waar blijkt te zijn..
Ik ben diegene die van m'n maatje een ex heb gemaakt. Nu pas zie ik in dat ik de afgelopen periode heb lopen kloten en nu is het dus te laat om te ont-exen. En ik altijd maar denken dat het ooit misschien nog wel goed zou kunnen komen. Kan je nagaan hoe fucking naief ik altijd al ben geweest..
Ik deed denk ik ook alsof het goed ging, na 3 maanden, dacht ik... het gaat wel, ik hoef haar niet terug, maar toen ik haar uiteindelijk zag zaterdagavond, stond ik na een uur bij haar te vragen of we niet nog een keertje samen uit konden gaan...quote:Op maandag 14 juni 2004 09:56 schreef Aphrodite het volgende:
Het is onvoorstelbaar hoe lang een mens kan doen of er niks aan de hand is.. Het is onvoorstelbaar hoe lang je kunt leven op een soort van roes die helemaal niet waar blijkt te zijn..
Ik ben diegene die van m'n maatje een ex heb gemaakt. Nu pas zie ik in dat ik de afgelopen periode heb lopen kloten en nu is het dus te laat om te ont-exen. En ik altijd maar denken dat het ooit misschien nog wel goed zou kunnen komen. Kan je nagaan hoe fucking naief ik altijd al ben geweest..
Ik vind het gewoon enorm vervelend om van alle kanten te horen dat M. nog gek op me is. Omdat daar tussen de regels door misschien de boodschap inzit van: En jij bent een trut dat je dat niet weet en niet weer gewoon verkering met hem neemt.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:28 schreef jd1982 het volgende:
Vaag eigenlijk dat je na een relatie vrijwel nooit meer normaal met elkaar om kan gaan, er zit altijd een "maar" aan... en ook al heeft 1 van de 2 nog gevoelens, wat boeit dat... voordat je wat hebt met elkaar is er vaak ook eerst maar 1 die wat voelt voor de ander, daarvoor ga je toch ook normaal met elkaar om... soms heb ik het gevoel dat diegene die GEEN gevoel meer heeft er een probleem van maakt...
Okay, met het risico dat dit een extreem lang verhaal gaat worden:quote:Op maandag 14 juni 2004 11:03 schreef Hihat het volgende:
[..]
Kan het niet helemaal volgen...
Je hebt het uitgemaakt en hebt er nu spijt van?
Of het is uit en je bent te lang bezig geweest met hopen dat het weer goed kwam?
Welke roes blijkt helemaal niet waar te zijn?
Waarom vind je jezelf naief?
Dat is gelukkig niet zo... heb ik ook gehad, alleen diegene stopt je af en toe wel weer in die knoop... grrr...quote:Op maandag 14 juni 2004 14:10 schreef Aphrodite het volgende:
[..]Ik heb het gevoel dat ik nu in een dubbele knoop zit en de enige die me los kan knopen is hij.
Kan je hem dan niet beter een keer goed duidelijk maken dat er echt geen hoop meer is voor hem?quote:Op maandag 14 juni 2004 13:55 schreef Syrena het volgende:
Ik vind het gewoon enorm vervelend om van alle kanten te horen dat M. nog gek op me is.
Doe ik al negen jaar. Dan doet ie wat vaag van: "Jaahaa, weet ik...blaah"quote:Op maandag 14 juni 2004 20:53 schreef tekkno het volgende:
[..]
Kan je hem dan niet beter een keer goed duidelijk maken dat er echt geen hoop meer is voor hem?
Dan passeer je imho geen dunne lijn hoor, die is best wel dik.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:12 schreef Aphrodite het volgende:
Hij wil niet met me praten, reageert niet op smsjes en neemt de telefoon niet op.. Ik word daar zo stalkerig van.. Ik wil met hem praten, desnoods zou ik uit kunnen zoeken waar hij zich bevind maar dan passeer ik die dunne lijn tussen irritant zijn.. Kutzooi
Lange verhalen zijn we wel gewend hierquote:Op maandag 14 juni 2004 14:10 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Okay, met het risico dat dit een extreem lang verhaal gaat worden:
Tsja...als ik dit zo lees krijg ik het idee dat hij misschien wel de ideale persoon voor je is/was, alleen op het verkeerd moment. Denk dat jij nog niet toe was aan een relatie 'voor het leven'. Dat je eerst wilde kijken wat er allemaal te koop was op deze wereld. Je wordt niet voor niets steeds weer verliefd, kan ook een vorm van nieuwsgierigheid zijn. Hij was gewoon de juiste man in de verkeerde periode, lijkt het wel.quote:Lang verhaal hoe het allemaal gegaan is...
Tsja....ik denk dat hij ook een hele tijd in de knoop heeft gezeten. Door jou persoonlijk daar in geknoopt, zeg maar. Waarschijnlijk heeft hij zich nu net weer ontknoopt en wat heeft hij daarvan geleerd? Dat hij dat niet nog een keer gaat laten gebeuren. Hij zal genoeg gekwetst zijn door je overspelige gedrag, draaikonterij over wat je nou wel en niet wilt en je verliefdheden. Bekijk het eens vanuit zijn positie. En de communicatie tussen jullie laat volgens mij ook te wensen over als je een maand lang ruzie kunt blijven houden over een misverstand over wie er nou wie zou bellen.quote:Vandaag maar eens het risico genomen en een sms gestuurd: Is alle hoop op ons verkeken. Daar kreeg ik helaas het antwoord 'ja' op. Ik mis hem gewoon zo.. Waarom werd ik steeds verliefd op andere mensen en heb ik hem daardoor in de kou laten staan en hem gebruikt? Waarom, en waarom kan ik dat nu niet meer goed zetten? Ik wou dat ik alles een jaar of drie kon terugdraaien. Ik zit nu weer helemaal in een psychologisch diep freaking gat. En ik heb echt het gevoel dat ik er alleen uit kan komen door te verhuizen naar een compleet nieuwe omgeving. Ik zie hem elke week en kijk (keek) daar onwijs naar uit. Ik wil hem vertellen dat ik spijt heb van alles en hem gewoon terig wil. Hij blijkt de persoon te zijn voor mij, mijn droomvent met wie ik oud wil worden en kinderen krijgen. Ik kan nu niet meer tegen zoenende mensen en word er alleen maar depressed van.. Ik heb het gevoel dat ik nu in een dubbele knoop zit en de enige die me los kan knopen is hij.
Maareh sterkte met je gesprek!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:09 schreef Aphrodite het volgende:
Uiteindelijk, na een hele dag gesmeek, gaan we toch met elkaar praten.. Hij wilde eerst helemaal niet en ik trek uit het feit dat hij toch overboord is gekomen toch wel ietsjepietsje hoop
[Niet doen! Dan maak je je zelf alleen maar gek mee! Hoop sucks bigtime.... (been there, done that)]
Ik ken zijn ego, en ik weet ook dat misschien, heel misschien nu hij toch een gesprek aan wil gaan wel iets over zijn ego heen heeft kunnen stappen..
[leg uit, klinkt niet echt als een basis om iets opnieuw te gaan doen. Het is nu net of alles zijn fout is geweest!]
In ieder geval gaat dit mijn uberallerlaatste kans worden, voor mij word het alles of niets. Draait het inderdaad nergens op uit, dan wil en kan ik hem nooit meer zien en mijn vrienden ook niet meer omdat ik dan altijd via hen zal blijven vissen naar hem.
[ounounou, dat is wel erg dramatisch he?]
Bovenstaand scenario hoop ik natuurlijk niet.. Ik ben een stukje rustiger met het vooruitzicht op een gesprek. maar niet veel.. Ik hoop echt dat alles goed gaat komen..
[Zo klink je niet]
Misschien moet je een date voor hem regelen?quote:Op maandag 14 juni 2004 21:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Doe ik al negen jaar. Dan doet ie wat vaag van: "Jaahaa, weet ik...blaah"
mss flauw maar .. dat was het foute antwoordquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:30 schreef Jumparound het volgende:
Nah, ik snap je verhaal niet helemaal.... maar wil ze nou wel / niet / mischien (streep de foute antwoorden weg)
idd .. maar tis niet dat ik expliciet ervoor koos om 2 jaar stil te staan ofzoquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:38 schreef milagro het volgende:
2 jaar treuren om een verbroken relatie is dus echt treurig
jezus, man, raap jezelf bij elkaar , verman je en ga verder.
ik snap daar dus echt niets van, hè.
2 jaar stilstaan en dat voor niets.
Jij snapt wel vaker iets niet, laat staan iets begrijpen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:38 schreef milagro het volgende:
quote:ik snap dat ook niet dat sommige mensen na zon lange tijd zich er zo makkelijk over heen zetten. Alsof alles voor niets is geweest wat je hebt gedaan, alsof het niks was.
Yup, dat gevoel is de meeste van ons wel bekend denk ik. En er zijn ook geen tips om dat gevoel kwijt te raken.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:15 schreef Sadclown het volgende:
ik heb stiekem mss nog wel hoop
maar eigenlijk niet ... beetje verwarrend
maar o1oa manier heb ik zwaar moeite om er overheen te komen
beetje in de trend van .. ik heb me hart weggegeven .. hoe moet ik het lijmen dan ?
dat is het dus wel op een gegeven moment, een keuze.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:51 schreef Sadclown het volgende:
[..]
idd .. maar tis niet dat ik expliciet ervoor koos om 2 jaar stil te staan ofzo
en toch kan je dat sturen op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:08 schreef Sadclown het volgende:
@jd1982 zolang je "niet met haar praten en haar met rust laten"
maar niet verward met "haar negeren"
@milagro .. ja idd .. maar uuh...dan wel een die je hart neemt en niet je hoofd
Hij is altijd al heel koppig geweest, en een echte binnenvetter. De eerste keer wilde hij mij ook compleet niet zien of spreken. Uiteindelijk is dat gezakt. Toen we eindelijk soort van begonnen waren aan een wederopbouw ging hij zo freaking snel dat ik dat niet wilde. Door dat stomme misverstand hebben we elkaar toen een maand helemaal niet gesproken maar hij heeft me toen echt genegeerd. Dat was zijn manier van boos op me zijn. Dat is nu eindelijk sinds anderhalve week weer opgelost. Hij heeft toen toegegeven dat hij iets te snel zijn conclusie had getrokken maar hij zei dat we daar dan nu maar mee moesten leren leven. Ik heb toen dat gesprek niet veel meer gedaan als huilen en ik dacht ook dat ik het ermee eens was. Totdat ik afgelopen zondag compleet gecrushed was toen hij niet op mijn verjaardag kwam. Toen had ik door dat ik het er dus helemaal niet zo mee eens was als ik dacht. Dus vandaar dat ik er hoop uit put, dat hij uiteindelijk toch toegeeft aan een gesprek. Ik wil eigenlijk weten wat er veranderd is in die maand dat hij zo boos op me was, terwijl alles weer goed leek te gaan.. Ik wil gewoon de tijd een maand terugdraaien en vanaf daar weer verder gaan..quote:Jumparound schreef
[Niet doen! Dan maak je je zelf alleen maar gek mee! Hoop sucks bigtime.... (been there, done that)]
Ik ken zijn ego, en ik weet ook dat misschien, heel misschien nu hij toch een gesprek aan wil gaan wel iets over zijn ego heen heeft kunnen stappen..
[leg uit, klinkt niet echt als een basis om iets opnieuw te gaan doen. Het is nu net of alles zijn fout is geweest!]
Nou, dan zou ik d'r zeker negeren.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:01 schreef jd1982 het volgende:
Elke keer als we elkaar tegen komen en ik probeer normaal te doen, doet ze al zo van... praat nou niet met me, want ik wil mijn eigen leven oppakken, het is 100% zeker dat het nooit meer goed komt...
dit is een vorm van met rust laten iddquote:ik heb geen zin in leuke praatjes van "en hoe is het", heeeeeel misschien doe ik nog een knikje van vage herkenning maar voor de rest![]()
Ik ging om voor m'n faalangst af te komen. Ze hebben tot nu toe nog geen medicatie aangeboden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:36 schreef Sadclown het volgende:
ik weet niet hoe je er terecht bent gekomen maar als dat om relationele problemen gaat dan raad ik aan om jezelf "te genezen" en hen over te halen dat je dat ook bent ...(los van of je het bent)
en dan kan je daarna dit vrolijk met je vrienden bespreken.. lijkt me veel beter... en via Fok natuurlijk
volgens mij kan je nog beter in de gevangenis zitten dan opgenomen worden.....iig als je wel gezond bent
je snapt er inderdaad niet veel van nee. evenals bij mij. Sommige hebben ECHT zoveel van iemand gehouden dat het even veel pijn doet als iemand verliezen met de dood. Is hartstikke normaal en vind zoiets alleen maar respect vol, dat je niet de een na de ander neemt maar probeert er voor te knokkenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:38 schreef milagro het volgende:
2 Jaar lang treuren om een relatie helemaal als die korter geduurd heeft dan dat is gewoon treurig, en is meer een kwestie van bewust blijven hangen in verdriet, slachtofferisme en passiviteit.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:13 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
je snapt er inderdaad niet veel van nee. evenals bij mij. Sommige hebben ECHT zoveel van iemand gehouden dat het even veel pijn doet als iemand verliezen met de dood. Is hartstikke normaal en vind zoiets alleen maar respect vol, dat je niet de een na de ander neemt maar probeert er voor te knokken
Lees nou...schrijf het op, dan voorkom je ms dat je te emotioneel reageert.quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:30 schreef Aphrodite het volgende:
Het gesprek word vrijdag avond pas.. Wat moet ik in godsnaam tot die tijd doen???
Jawel, maar dan doe je de hele dag therapie-dingen, kleien enzo (grapje). In het hele gesprek is het woord medicatie niet gevallen, in het eerste gesprek werd wel al meteen gezegd dat dat niet zinvol was. Het gaat hier om een klinische behandeling. Meer info: http://www.deviersprong.net/brochure%20kkp.htmquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:56 schreef Sadclown het volgende:
milagro ..
[goedpraatmodes] .. tis ook niet dat ik niets anders deed dan treuren enzo .. mss wel blijven hangen .... t kwam allemaal gewoon weer heel hard bovendrijven .. en dat met telefoontje was een goede druppel die de emmer liet huilen ..[/]
iig tnx
Syrena.. opnemen lijkt me iig niet zonder medicamenten gepaard gaan (imo)
I know, dat ga ik ook zeker doen, morgen.. Ik zit er alleen beetje mee dat dat gesprek dus voor onze kroeg gaat plaats vinden, meneer komt uit z'n werk en vind het niet nodig om dan eerst langs mij te komen.. Een vriend van me zei al: Ik ben nu zeker niet diegene die eisen kan gaan stellen.. Ik ben dan ook van plan om naar een vlakbij gelegen veldje te lopen, ik ga daar niet voor alle gasten die ik wekelijks zie mijn tranen laten lopen, wat misschien wel kan gebeuren.. Ik moet me inderdaad bezig gaan houden met leuke dingen.. Morgen maar eens naar de videotheek en mezelf op een marathon trakteren. Juist hetgene waarvan ik verwachtte dat het me door de week zou slepen, het maken van een verslag, verliep zo vlot dat we een week te vroeg klaar zijn.. Aan de ene kant ben ik blij met die vrijheid maar aan de andere kant ook bang voor de leegte. Datzelfde gevoel heb ik over de zomervakantie. Ik heb nu een baan gevonden, die me hopelijk genoeg werk oplevert in de vakantie zodat ik zo min mogelijk thuis en alleen hoef te zijn..quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Lees nou...schrijf het op, dan voorkom je ms dat je te emotioneel reageert.
Stuur niets weg, stuur het helemaal niet weg ms zelfs, maar zeg het hem als je hem weer spreekt.
En gebruik de tussenliggende tijd met leuke dingen doen, dat kan namelijk , weet je, ook als voel je je nu niet zo toppie.
Je gevoel zal je gedrag volgen als je jezelf leuk bezig houdt, of desnoods laat houden.
Simmen in een hoekje en treurig posten op Fok maken het alleen maar erger en de tijd gaat zoveel langzamer als je gaat zitten wachten...
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:48 schreef SJA het volgende:
Heren en dames,
ik zal jullie eens wat vertellen, ik heb net een klein jaartje achter de rug met mijn meisje...
Helaas mocht het niet werken, was en ben er echt nog steeds kapot van. Probeerde er toch de hele tijd wat van te maken maar helaas, tevergeefs. Ik heb de moed opgegeven, alhoewel het misschien ooit nog eens goed zou kunnen komen. Maar hier ga ik niet meer op wachten...
Ik kan je een ding vertellen. Heb me zelf maanden lang klote gevoeld. Ik heb me de hele tijd bezig gehouden met hoe ik het weer voor ons kon oplappen, maar dat heeft geen zin als de andere het niet weet of niet meer wil.
Het enige wat me op de been hield de laatste tijd is veel praten met andere mensen... Ze zien het van een andere kant en kunnen het wat meer relativeren. Als je verliefd bent zie je die dingen helemaal niet. Dus ik zou zeggen, praat er met mensen over en zoek afleiding.... erg belangrijk....
Verliefd zijn kan mooi zijn maar kan ook voor veel problemen zorgen....
Dit was en is nog steeds mijn manier van verwerken, weet niet of deze goed is maar tot nu toe helpt het me nog een beetje op de been te houden.
Succes allen die ook in deze situatie zitten.
Dat ligt eraan, ms heb je alles al (zonder verwijten, dan klappen veel mannen dicht meteen en dan luisteren ze ook niet meer) kunnen duidelijk maken en is het nie tnodig.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:14 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
I know, dat ga ik ook zeker doen, morgen.. Ik zit er alleen beetje mee dat dat gesprek dus voor onze kroeg gaat plaats vinden, meneer komt uit z'n werk en vind het niet nodig om dan eerst langs mij te komen.. Een vriend van me zei al: Ik ben nu zeker niet diegene die eisen kan gaan stellen.. Ik ben dan ook van plan om naar een vlakbij gelegen veldje te lopen, ik ga daar niet voor alle gasten die ik wekelijks zie mijn tranen laten lopen, wat misschien wel kan gebeuren.. Ik moet me inderdaad bezig gaan houden met leuke dingen.. Morgen maar eens naar de videotheek en mezelf op een marathon trakteren. Juist hetgene waarvan ik verwachtte dat het me door de week zou slepen, het maken van een verslag, verliep zo vlot dat we een week te vroeg klaar zijn.. Aan de ene kant ben ik blij met die vrijheid maar aan de andere kant ook bang voor de leegte. Datzelfde gevoel heb ik over de zomervakantie. Ik heb nu een baan gevonden, die me hopelijk genoeg werk oplevert in de vakantie zodat ik zo min mogelijk thuis en alleen hoef te zijn..
Maaruh, die brief die ik schrijf die dient natuurlijk als steuntje in de rug zodat ik alles vertel, maar kan/zal ik die brief daarna ook nog geven?
Kan je haar niet voor de keuze stellen? Sex en aandacht + relatie of geen sex en aandacht en vrienden?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:50 schreef Tarot het volgende:
Mijn ex-vriendin zegt dat ik absoluut niet (meer) tot haar belangrijkste mensen in haar leven behoor, maar ik ben wel de enige naar wie ze komt als ze sex wil.... en ze vindt het heerlijk om uren lang met mij te praten of gewoon lekker op de bank hangen en tv kijken. Soms als ze het een tijdje erg moeilijk heeft dan zegt ze al haar afspraken met andere vrienden af en heeft ze mijn aandacht echt nodig.
Ik wil haar dus niet geloven dat ik ze denkt: "Voor hem 10 anderen". Het lijkt wel alsof ze zichzelf probeert te overtuigen.
Ze heeft ook wat psychologische problemen, dus ik wil haar niet in de steek laten, omdat ik nog steeds van haar hou. En kan ook moeilijk beslissen wat het beste voor haar is.
dat zeg je goed ja : PROBEREN ... ik zeg niet dat ze op komt dagen.. Vrees namelijk dat ze ook gewoon afzegt en dat voel ik me eigen alleen maar kutter maarja we zullen zien.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:33 schreef jd1982 het volgende:
Hmmmz... dit lijkt niet meer op een verwerkingstopic, iedereen probeert het nogmaals, behalve ik
Ze voelt door die psychologische problemen (ADHD) heel snel de druk van 'een relatie'. Ze kan ruzies niet aan, dan wil ze liever gewoon alles afkappen. Maar andere momenten heeft ze de aandacht die ze van mij kan krijgen gewoon heel hard nodig. Ik zit dus met het dilemma, welk gedrag moet ik als een ziekte zien, en welke als haar persoonlijkheid?quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:14 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Kan je haar niet voor de keuze stellen? Sex en aandacht + relatie of geen sex en aandacht en vrienden?
Dit lijkt me echt zo klote, zo kan je het toch niet verwerken?
Ik ook niet hoor. Moet me wel steeds voorhouden dat het een vieze, smerige, met twee maten metende, voetballende, ouwe slet is. En zelfs dat werkt niet altijd.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:33 schreef jd1982 het volgende:
Hmmmz... dit lijkt niet meer op een verwerkingstopic, iedereen probeert het nogmaals, behalve ik
Vind je dat niet lastig? Sex met je ex.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:50 schreef Tarot het volgende:
Mijn ex-vriendin zegt dat ik absoluut niet (meer) tot haar belangrijkste mensen in haar leven behoor, maar ik ben wel de enige naar wie ze komt als ze sex wil....
Ach, ik ook niet hoor.. Ben nu zelfs op het punt dat ik het niet ééns meer zou willen, al lag ze smekend mijn voeten te kussen. (maar toch mis ik haar nog steeds)quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:33 schreef jd1982 het volgende:
Sex met haar is zeldzaam lekker ... we passen op dat gebied 100% procent bij elkaar.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:31 schreef tekkno het volgende:
[..]
Vind je dat niet lastig? Sex met je ex.
Maarja, aan de andere kant; jij hebt tenminste nog sex![]()
Op zo'n punt zit ik ook .... ik weet niet eens meer of ik haar wel zou vertrouwen als ze zegt toch weer verliefd te zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:34 schreef tekkno het volgende:
[..]
Ach, ik ook niet hoor.. Ben nu zelfs op het punt dat ik het niet ééns meer zou willen, al lag ze smekend mijn voeten te kussen. (maar toch mis ik haar nog steeds)
Klote voor je en al helemaal omdat je het al verwachttequote:Op donderdag 17 juni 2004 18:16 schreef JayTD het volgende:
en ja hoor!! madame heeft afgebeld zoals ik al verwachtte ... dus ...
why ???quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:16 schreef JayTD het volgende:
en ja hoor!! madame heeft afgebeld zoals ik al verwachtte ... dus ...
`quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:51 schreef Bill_E het volgende:
En nog steeds.
Nog steeds staat haar foto langs mijn bed.
Nog steeds haar brieven in mijn nachtkastje
Nog steeds haar nachtjapon die onder haar kussen naast me in mijn bed liggen.
Maar niet meer de geur van haar parfum.
Niet meer de zoennen en de knuffels.
Dat heeft hij nou. Hij heeft zoveel geluk. Hij krijgt wat ik graag wil.
Ik hoop dat hij er goed mee om gaat. Dat hij aardig voor haar is.
Dat hij haar begrijpt beter dan ik.
Dat hij wel de ware is.
Ik hoop dat zij nu nog gelukkiger is als ze ooit was.
Dat zij nu nog beter met iemand kan praten.
Dat zij nu wel teverden is en voor altijd verliefd blijft......
Gaat dit gevoel ooit weg?
Klopt maar die fase heb ik al gehad.. Iedere week zat thuiskomen. terwijl ik eerst niet vaak meer uitging enz.. En die spullen weg.. ach.. het geeft me een "vertrouwt" gevoel.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:31 schreef Jumparound het volgende:
[..]
`
Eerst maar moven met nachtpon en foto's... en een keer flink bier zuipen en kut roepen...
dat is niet de oplossing, maar het lucht wel op
zonder verwerken .. weinig loslatenquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:33 schreef jd1982 het volgende:
en dat zal je moeten lozen voordat je verder kan (als je dat al wilt, het kan natuurlijk zijn dat je wilt blijven hangen).quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:18 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Klopt maar die fase heb ik al gehad.. Iedere week zat thuiskomen. terwijl ik eerst niet vaak meer uitging enz.. En die spullen weg.. ach.. het geeft me een "vertrouwt" gevoel.
A die dingen zijn al een aantal keer weggehaald door mijn dat wel. Maargoed. dan mis ik de herinderingen enzo.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:03 schreef Jumparound het volgende:
[..]
en dat zal je moeten lozen voordat je verder kan (als je dat al wilt, het kan natuurlijk zijn dat je wilt blijven hangen).
Je bent onwijs jalours op haar nieuwe vriend, waarom maak je het jezelf zo moeilijk?
Deze manier van loslaten doet de naam van de topic eer aan.... het is een KUNSTquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:00 schreef Bill_E het volgende:
[..]
<knip>
das mijn plan,
[..]
Mijn ex vroeg alleen hoe is het met je, als ze in het 2e sms daarop wat nodig had.... dus ik ga echt geen moeite meer steken in het sturen van een bericht naar haar, hoewel ik soms ook wel de neiging heb....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:13 schreef Aphrodite het volgende:
Ik kan zo slecht tegen het wachten op een teken van hem.. Wanneer kan ik een sms sturen of bellen zonder dat het verkeerd over komt? Ik ben echt ongeduldig..
Wat ben je toch altijd lekker to the point!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:17 schreef milagro het volgende:
Zeur niet zo, Aphrodite, ga wat doen.
idd, niet bellen joh .. als hij je afwijst zit je daar weer mee .... Beter iets voor jezelf gaan doen, dan ben je later trots op jezlef, omdat je sterk bent geweest door geen contact met m op te nemen .. let maar opquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:31 schreef milagro het volgende:
laat het gewoon even..laat hem even met rust..
Dat blijft ook nog wel een tijdje, ik heb dat nog steeds, vooral als ik alleen ben of niet kan slapen of weer zo'n kutdroom heb gehad, ik wordt er niet goed van...quote:Op zondag 20 juni 2004 12:25 schreef Aphrodite het volgende:
Ik voel nog steeds een onverklaarbare dwang om hem te smsen of te bellen of te zijn en weten waar hij nu is en wat hij doet), en ook dat hij het meteen zegt als bij hem de deur inderdaad gesloten is.
Ik ben bang dat je aan het lijntje gehouden word.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:25 schreef Aphrodite het volgende:
<knip>
Je hebt deels gelijk. Misschien heb ik niet duidelijk gemaakt dat ik hem ook als vriend terug wil. Dat bedoelde ik met: We waren een hoop, maar ook elkaars beste maatjes. Kijk, ik heb nu nog die hoop dat er eventueel meer in zit. En dit kan ik ook niet eeuwen blijven voeden. Daarom heb ik een soort ultimatum voor mezelf gesteld. We zullen elkaar nu vaker en regelmatiger zien, leuk. Ik ga hem misschien vaker bellen, hij mij misschien ook, leuk. En we gaan samen op vakantie. Tijdens of na die vakantie wil ik weten hoe hij er dan tegenover staat. Tot die tijd zie ik het wel. En blijf ik hopen. Na die vakantie zou hij mij weer genoeg gezien en normaal meegemaakt moeten hebben, dat hij in ieder geval beter kan oordelen over hoe en wat. Is er van hem tegen die tijd geen verandering, dan geef ik het op en zal ik ermee moeten leven. Tegen die tijd zie ik dan ook wel of ik sterk genoeg ben om hem alleen als vriend te zien. Voorlopig zit er voor mij meer achter. En dat weet hij ook.quote:Op zondag 20 juni 2004 20:02 schreef milagro het volgende:
Tja... ik vind het niet verstandig, maar goed, ik kan je neus niet voor je stoten natuurlijk.quote:Op zondag 20 juni 2004 21:53 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Je hebt deels gelijk. Misschien heb ik niet duidelijk gemaakt dat ik hem ook als vriend terug wil. Dat bedoelde ik met: We waren een hoop, maar ook elkaars beste maatjes. Kijk, ik heb nu nog die hoop dat er eventueel meer in zit. En dit kan ik ook niet eeuwen blijven voeden. Daarom heb ik een soort ultimatum voor mezelf gesteld. We zullen elkaar nu vaker en regelmatiger zien, leuk. Ik ga hem misschien vaker bellen, hij mij misschien ook, leuk. En we gaan samen op vakantie. Tijdens of na die vakantie wil ik weten hoe hij er dan tegenover staat. Tot die tijd zie ik het wel. En blijf ik hopen. Na die vakantie zou hij mij weer genoeg gezien en normaal meegemaakt moeten hebben, dat hij in ieder geval beter kan oordelen over hoe en wat. Is er van hem tegen die tijd geen verandering, dan geef ik het op en zal ik ermee moeten leven. Tegen die tijd zie ik dan ook wel of ik sterk genoeg ben om hem alleen als vriend te zien. Voorlopig zit er voor mij meer achter. En dat weet hij ook.
Over twee maanden weet ik veel en veel meer.. Althans, van zijn kant af dan. Ik weet genoeg, hij is het voor mij..
Nou niet die gozer de schuld gaan geven hoor!quote:Op zondag 20 juni 2004 19:30 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je aan het lijntje gehouden word.laat hem los!
lekker irritant bezig dus.quote:Op maandag 21 juni 2004 08:32 schreef jd1982 het volgende:
Hmmmz... ik heb mijn ex zaterdagavond compleet genegeerd, had best wel spijt zondag, niet dat zij het denk ik erg vond, maar ik voelde me heel lullig, uiteindelijk gisteravond een smsje gestuurd: "sorry dat ik je negeerde, maar ik dacht dat dat beter voor me was, maar voelde me alleen maar schuldig zondag"... geen reactie... dacht, fuck it, zag ik haar net weer fietsen, weer een smsje gestuurd: "hee lekker naar school aan het fietsen? haha, oja je mag wel reageren hoor."
Zucht...
is haar goed recht.quote:Op maandag 21 juni 2004 08:53 schreef jd1982 het volgende:
Jah en dat terwijl het 2,5 maand steeds beter ging... totdat zij opeens vorige week opdook in mijn stamcafe en daar nu opeens elke keer zit wanneer ik daar ook ben, terwijl ze daar nooit kwam...
Ja, precies. Ik heb nu weinig te eisen zeg maar. Ik zou blij moeten zijn met wat ik nu krijg..quote:Op maandag 21 juni 2004 00:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Nou niet die gozer de schuld gaan geven hoor!
Had ze maar eerder duidelijk moeten zijn, en toen ze hem terug had hoefde ze hem niet meer....
oh jee oh jeequote:Op maandag 21 juni 2004 09:06 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik heb nu weinig te eisen zeg maar. Ik zou blij moeten zijn met wat ik nu krijg..
Ik bedoel het ook weer niet helemaal zo krom als het er staat. Nu moet ik gewoon even zijn spelletje meespelen en over een week of twee, drie, ga ik nog eens goed met hem praten..quote:Op maandag 21 juni 2004 09:08 schreef milagro het volgende:
[..]
oh jee oh jee
Tot over een week of 2 à 3quote:Op maandag 21 juni 2004 09:11 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook weer niet helemaal zo krom als het er staat. Nu moet ik gewoon even zijn spelletje meespelen en over een week of twee, drie, ga ik nog eens goed met hem praten..
Zou ik geweest kunnen zijn. Behalve dan de vakantie. Ik hoop nog steeds, maar die hoop laat ik langzaam varen. Schiet voor mijn gevoel niet op. Als we dingen samen doen voel ik me heerlijk, ben ik weer thuis, moet ik huilen, dan wil ik bij hem zijn en besef ik dat het waarschijnlijk toch niks meer wordt. Maar hij zegt A en doet zo B, dat is voor mij de verwarring.....normaal ben ik nooit zo, maar deze keer was het heel anders, ik deed anders en voelde me veel beter dan in andere relaties. Daarom probeer ik het vast te houden, misschien dat er nog een kans in zit denk ik dan. Ik wil niet opgeven, omdat alles zo goed was. En nee, ik maak het niet beter dan dat het was, het was perfect...en wij passen perfect bij elkaar..........quote:Op zondag 20 juni 2004 21:53 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Je hebt deels gelijk. Misschien heb ik niet duidelijk gemaakt dat ik hem ook als vriend terug wil. Dat bedoelde ik met: We waren een hoop, maar ook elkaars beste maatjes. Kijk, ik heb nu nog die hoop dat er eventueel meer in zit. En dit kan ik ook niet eeuwen blijven voeden. Daarom heb ik een soort ultimatum voor mezelf gesteld. We zullen elkaar nu vaker en regelmatiger zien, leuk. Ik ga hem misschien vaker bellen, hij mij misschien ook, leuk. En we gaan samen op vakantie. Tijdens of na die vakantie wil ik weten hoe hij er dan tegenover staat. Tot die tijd zie ik het wel. En blijf ik hopen. Na die vakantie zou hij mij weer genoeg gezien en normaal meegemaakt moeten hebben, dat hij in ieder geval beter kan oordelen over hoe en wat. Is er van hem tegen die tijd geen verandering, dan geef ik het op en zal ik ermee moeten leven. Tegen die tijd zie ik dan ook wel of ik sterk genoeg ben om hem alleen als vriend te zien. Voorlopig zit er voor mij meer achter. En dat weet hij ook.
Over twee maanden weet ik veel en veel meer.. Althans, van zijn kant af dan. Ik weet genoeg, hij is het voor mij..
er is er maar 1 die een spelletje speelt en dat ben jij.quote:Op maandag 21 juni 2004 09:11 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook weer niet helemaal zo krom als het er staat. Nu moet ik gewoon even zijn spelletje meespelen en over een week of twee, drie, ga ik nog eens goed met hem praten..
"hee lekker naar school aan het fietsen? haha, oja je mag wel reageren hoor"quote:Op maandag 21 juni 2004 10:28 schreef jd1982 het volgende:
Niet meer uitgaan is geen optie, ik woon naast een danscafe, slapen voor 6uur gaat niet op zaterdag...
en Milagro, jij weet niet eens wat er gebeurd is...
Hoe bedoel je, wat heb je nu gedaan?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:50 schreef jd1982 het volgende:
Door die - lieve, schattige, maar vooral duidelijke,- Milagro heb ik de hele boel aan stront getrapt, flikker ook maar lekker op met je kut fok forum godverdomme!!!
dan had die f***ing k****er milagro dus gewoon een punt, anders kon die f***ing k****er milagro je niet zo over de zeik krijgenquote:Op maandag 21 juni 2004 11:50 schreef jd1982 het volgende:
Door die - lieve, schattige, maar vooral duidelijke,- Milagro heb ik de hele boel aan stront getrapt, flikker ook maar lekker op met je kut fok forum godverdomme!!!
Stel je voor, iemand met een andere mening. Oei oei oeiquote:Op maandag 21 juni 2004 11:50 schreef jd1982 het volgende:
Stuur haar dan een sms'je dat het een f*ck*ng t*r*ng hoer is, en dat het kennelijk niets voor haar betekende, en dat ze lekker de gr*f t**f*s kan krijgen met haar nieuwe vriend i.p.v. "us milagro"(:P) af te zeiken ondanks dat ze een punt heeft!quote:Op maandag 21 juni 2004 12:29 schreef jd1982 het volgende:
Ik kom hier alleen om me verhaal kwijt te kenne en met anderen erover te hebben, maar schijt ook maar aan alles, dit maakt het alleen maar erger... en jah het is alweer bijna 3 maanden uit, heb 3,5 jaar gehad en 1,5 jaar samen gewoond en nu heb ze weer een nieuwe vriend en nee ik kan NIET tegen kritiek!!!
Joh dat meisje is 19, dacht je nou echt dat dat voor eeuwig was. Dat is wel erg naief. Je gaat toch ook niet met een meisje van net 17 samenwonenquote:Op maandag 21 juni 2004 12:29 schreef jd1982 het volgende:
Ik kom hier alleen om me verhaal kwijt te kenne en met anderen erover te hebben, maar schijt ook maar aan alles, dit maakt het alleen maar erger... en jah het is alweer bijna 3 maanden uit, heb 3,5 jaar gehad en 1,5 jaar samen gewoond en nu heb ze weer een nieuwe vriend en nee ik kan NIET tegen kritiek!!!
Wel als je uit huis gaat vanwege ruzie met je ouders, en dus alleen woont en als de ouders van je vriendin dan in scheiding zitten en altijd ruzie hebben wil ze ook graag daar weg...quote:Op maandag 21 juni 2004 12:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Joh dat meisje is 19, dacht je nou echt dat dat voor eeuwig was. Dat is wel erg naief. Je gaat toch ook niet met een meisje van net 17 samenwonen
het was dus een vlucht.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:40 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Wel als je uit huis gaat vanwege ruzie met je ouders, en dus alleen woont en als de ouders van je vriendin dan in scheiding zitten en altijd ruzie hebben wil ze ook graag daar weg...
Emmen hooligansquote:Op maandag 21 juni 2004 12:38 schreef jd1982 het volgende:
Tjah, ik kon altijd lekker afreageren op hekken van tegenstanders, maar de voetbalcompetitie is niet meermoet wachten tot na de zomer... ik mis geen thuis of uitwedstrijd, hoe slechter ze spelen hoe meer agressie ik kwijt kan
Hoezo dat?quote:Op maandag 21 juni 2004 10:51 schreef milagro het volgende:
[..]
er is er maar 1 die een spelletje speelt en dat ben jij.
Juist wel, je zegt het zelf nota bene.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:15 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ik speelde een spelletje ja. Maar nu niet meer.
je scheldt maar een eind weg, hoor, al houd ik niet zo van smijten met ziektesquote:Op maandag 21 juni 2004 13:04 schreef jd1982 het volgende:
ps... Milagro tis eruit hoor![]()
![]()
Zoals ik het zie, speel ik zijn spelletje mee. Tegen de tijd dat blijkt dat ik van het bord afgeveegd word, dan pas geef ik hem op.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Juist wel, je zegt het zelf nota bene.
Hij is eruit, hoor, wat hij wil, hij wil geen verplichtingen, hij wilt jou niet, niet zoals jij hem wilt.
Jij gaat nu een relatie in geheel onder zijn voorwaarden, je eigen gevoelens weg zettend.
Maar daar kan ik achter komen door het simpelweg te vragen toch? Zijn woorden waren: 'De deur is in ieder geval niet gesloten' en ook een mooie opmerking van hem: 'Ik wil je niet kwijt uit mijn leven, integendeel..' en 'Samen op vakantie gaan, dat lijkt me hartstikke leuk'quote:Op maandag 21 juni 2004 13:31 schreef milagro het volgende:
Er is geen muur misschien.
Hij ziet jullie relatie niet meer zitten.
Jij verzint een muur omdat je dat niet wil accepteren.
Je vult van alles in voor hem om je hoop te rechtvaardigen.
Maar goed, als jij denkt dat je hier goed aan doet, vooral doen
Ik denk dat het uitstel van executie is
Wel de lusten. niet de lasten..quote:Op maandag 21 juni 2004 13:47 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
'De deur is in ieder geval niet gesloten' en ook een mooie opmerking van hem: 'Ik wil je niet kwijt uit mijn leven, integendeel..' en 'Samen op vakantie gaan, dat lijkt me hartstikke leuk'
precies en dan hij achteraf kunnen zeggen "ik zei toch dat ik alleen vriendschap wilde, voor mij zat er niets meer bij, ik kan niet helpen dat jij er meer achterzocht, sorry..." etc.. dus je kunt hem dan niets verwijten, en dat is driedubbel frustrerendquote:Op maandag 21 juni 2004 13:51 schreef tekkno het volgende:
[..]
Wel de lusten. niet de lasten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |