abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juni 2004 @ 19:55:37 #1
17750 alkaholic63
Geniet, maar FOK met mate
  maandag 7 juni 2004 @ 19:57:38 #2
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19710549
Mij waarschijnlijk ook niet lang meer

nu de rest ook!
OJAAJOH?
  maandag 7 juni 2004 @ 20:05:25 #3
17750 alkaholic63
pi_19710749
quote:
Op maandag 7 juni 2004 19:57 schreef hellmondunited het volgende:
Mij waarschijnlijk ook niet lang meer

nu de rest ook!
Ja ik begreep dat er een lijmpoging eraan zit te komen.
Nou dat zit er bij mij niet in.
Heb wel gewerkt dat aandacht van het andere geslacht het proces "loslaten van een ex" een hoop versnelt. Maar twijfel nu of ik al wel een nieuwe relatie wil. Dat mijn ex-vriendin na 2 weken al samenwoont kan er bij mij niet in. maar ja
Dip me in chocolate and throw me to the lesbians
  maandag 7 juni 2004 @ 20:06:58 #4
22955 skizmo
#undef BUSH
pi_19710797
quote:
Hierboven de vorige delen.
Hieruit is op te maken dat tijd de wonden heelt. .
. . dus ga je maar zitten fokken ???????
Religion : Mankind's Worst Invention!
  maandag 7 juni 2004 @ 20:08:26 #5
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_19710850
vrouwen........
  maandag 7 juni 2004 @ 20:15:29 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19711045
quote:
Op maandag 7 juni 2004 20:08 schreef Bill_E het volgende:
vrouwen........
Vertel? De bron van alle kwaad?
  maandag 7 juni 2004 @ 20:17:18 #7
61996 MisszJ
You can look but...
pi_19711096
quote:
vrouwen........
die moeten ook ex-en loslaten hoor...tsssss!
It's never where you think you'll find it
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=61996
  maandag 7 juni 2004 @ 20:19:05 #8
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19711148
quote:
Op maandag 7 juni 2004 20:05 schreef alkaholic63 het volgende:

[..]

Ja ik begreep dat er een lijmpoging eraan zit te komen.
Nou dat zit er bij mij niet in.
Heb wel gewerkt dat aandacht van het andere geslacht het proces "loslaten van een ex" een hoop versnelt. Maar twijfel nu of ik al wel een nieuwe relatie wil. Dat mijn ex-vriendin na 2 weken al samenwoont kan er bij mij niet in. maar ja
Had ik bij mijn vriendin Dáárvoor ook. Toen kwam ik snel daarna Dagmar tegen waar ik het een flinke tijd mee heb gehad en er nu inderdaad weer wat aan zit te komen. Heb door de relatie met Dagmar die ex daarvoor ook makkelijker kunnen vergeten.

Heeft jou ex net 2 weken een relatie? damn dan al samenwonen is wel beetje triest ja..
maar laat je niet kennen joh! jij komt er nog wel en word misschien nog wel gelukkiger dan haar.

heb je nog contact met haar? misschien is het maar beter dat je dat gewoon verbreekt. Dan hoef je er ook minder over na te denken..

in ieder geval succes
OJAAJOH?
  maandag 7 juni 2004 @ 20:25:16 #9
27636 bigwig
No pain, no gain
pi_19711359
Tjaaaaa, beste werkt alle contact verbreken en zo snel iemand anders scoren, des noods een tussen doortje....
  maandag 7 juni 2004 @ 21:06:22 #10
17750 alkaholic63
pi_19712126
quote:
Op maandag 7 juni 2004 20:19 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

Had ik bij mijn vriendin Dáárvoor ook. Toen kwam ik snel daarna Dagmar tegen waar ik het een flinke tijd mee heb gehad en er nu inderdaad weer wat aan zit te komen. Heb door de relatie met Dagmar die ex daarvoor ook makkelijker kunnen vergeten.

Heeft jou ex net 2 weken een relatie? damn dan al samenwonen is wel beetje triest ja..
maar laat je niet kennen joh! jij komt er nog wel en word misschien nog wel gelukkiger dan haar.

heb je nog contact met haar? misschien is het maar beter dat je dat gewoon verbreekt. Dan hoef je er ook minder over na te denken..

in ieder geval succes
Nope, heb helemaal gen contact meer met haar. En het gaat steeds beter met me. Merk wel dat elke keer wanneer ik haar naam hoor zeggen door een ander persoon dan mijzelf dat ikdan een vreemd gevoel krijg in mijn buik.
pi_19713437
Sinds gister is het uit met mijn vriend, we hadden meer dan 19 maanden verkering. Hij heeft niet meer genoeg gevoelens en vindt dat we niet bij elkaar passen, misschien is dat ook zo. Het voelt bij mij gewoon zo ongelooflijk kut. Net of de wereld weg is geslagen onder me voeten. Het gaat voor de rest ook heel erg slecht met m'n leven en ik voel me zo alleen. Ik weet niet hoe ik dit gevoel wegrkijg
  maandag 7 juni 2004 @ 21:49:01 #12
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19713443
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:06 schreef alkaholic63 het volgende:

[..]

Nope, heb helemaal gen contact meer met haar. En het gaat steeds beter met me. Merk wel dat elke keer wanneer ik haar naam hoor zeggen door een ander persoon dan mijzelf dat ikdan een vreemd gevoel krijg in mijn buik.
ken dat gevoel, had ik eerst ook. Wilde het liefst dat ze van de aardbol verdween en dat iedereen hun kop hielden over haar.

maar ben blij dat het dan wat beter gaat met je!
OJAAJOH?
  maandag 7 juni 2004 @ 23:54:54 #14
96857 igist
ik is jan
pi_19717459
Kheb bijna 2 jaar verkering gehad, maar toen ging het door een ruzie uit. Daarna is het nog weer een weekje aan geweest, maar kregen we weer ruzie.
Dat hebben we weer goed gepraat. Maar ik was nog steeds ergens verliefd op dr. Maar nu hebben we alweer ruzie. Maar dat helpt wel. Kan nu makkelijk zonder haar. Ook heeft ze al met een ander gezoend iig weer. Als ik daar aan denk, hoef ik dr ook niet meer terug.
ik is jan
pi_19735147
Jah dat scheelt, niet dat ik wil dat me ex zoent met iemand anders, maar als je met ruzie uit elkaar gaat, ik vind haar nog steeds zo leuk...
pi_19735261
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:06 schreef alkaholic63 het volgende:

[..]

Jah bij mij gaat het poosje goed, en dan verveel ik me ff ofzo, of weet ik veel wat en dan krijg ik ook dat brandende kloppende gevoel in me buik... zoals nu weer, terwijl paar dagen geen last heb gehad...
pi_19745621
Het is weer zover, ik kan weer niet zonder d'r ....
Heb een geweldig weekend achter de rug en elke dag had ik eigenlijk heerlijk moeten vinden.
Maar er is geen dag dat ik niet aan haar gedacht heb en vanochtend word ik al weer zwaar verdrietig wakker denkend dat ze deze zomer iemand anders tegenkomt. Ze manipuleert me gewoon om 'vrienden' te blijven.... want ik weet dat dat haar het gelukkigst maakt. Maar ik ben er een wrak door. Ze biedt mij alle kansen om er vriendschappelijk uit te stappen zodat het MIJN keus zou zijn om haar nooit meer te zien. Maar het voelt aan alsof zij de enige is bij wie de last van de wereld van me afvalt.... als ik dat doe heb ik niets meer.
Doe eens wild ....
pi_19746190
Dat heb ik ook gehad in het begin, maar als je jezelf telkens terug laat vallen tot haar dan gaat het nooit weg, niet dat het bij mij nu weg is, maar heb minder de drang om per se haar te bellen ofzo...
pi_19754078
Ik ben een tijdje afwezig geweest op dit topic, maar i'm back!!

Het ging lekker met me, zolang ik haar maar niet sprak of zag was er niets aan de hand.
Tot gisteren avond toe dan. Ik lag al op bed, half te slapen en opeens gaat mn telefoon over. Aangezien ik meestal snachts niet gebeld wordt stond het geluid gewoon aan.

En ja hoor... wie was dat? M'n ex!

Ik heb niet opgenomen, wel een smsje teruggestuurd dat ik net lekker lag te slapen en nu dus weer klaar wakker was.

Krijg ik net een smsje van dr: sorry ik wilde je niet bellen maar je stond als snelkiesnr en daardoor belde ik je per ongeluk.

Ik weet zelf niet goed wat ik wil. Ik vind het fijn om aandacht van haar te krijgen, zij wil een sexrelatie ik sta er misschien ook wel voor open, maar toch.. ik weet niet hoor.. Aan de ene kant heel leuk al dat contact, aan de andere kant enorm pijnlijk als je weet dat er verder niets voor je in zit dan sexen.. (heb toch gevoelens voor die meid gehad en 'speciaal' is ze nog steeds voor me)

[ Bericht 20% gewijzigd door JayTD op 09-06-2004 14:44:14 ]
the week is a useless interruption of the weekend
visit my site: http://www.jaytd.nl
pi_19754145
Door zoiets ging het bij mij dus ook minder sinds dit weekend, kameraad van me... Marijke vroeg nog naar je... ok zo??? WHY??? WAT??? Wo... damn... even later... Sorry, bedoelde Marieke...

Maar goed, toen had ik inmiddels mijn ex alweer vol hoop gesproken, na 3 weken no-contact... hoe dan ook, als je van het kutgevoel af wil...NO-CONTACT... tenminste dat denk ik... is op het moment mijn mening...
pi_19754319
urrghhh

Gister langs zijn huis moeten rijden. Mijn auto was stuk en de man die hem altijd maakt woont ook in dat bos. En je MOET dus langs het huis van mijn ex om bij die man te komen.
Staat er een vreemde auto op de oprit...bleerrrrgghhh. Meteen malen, is het nou zijn nieuwe-oude auto (jeep die hij had was gestolen, hij heeft wel al een nieuwe jeep maar die moet nog ingevoerd worden) OF is het de auto van z'n "nieuwe" en liggen ze nu lekker te krikken op de bank

En een dilemma.
Komend weekend is kermis in ons durrep, we gaan meestal lekker 2 dagen naar café.
Maar jaaaaaa, dikke kans dus dat hij er ook is. Met het nieuwe mokkel.
Zucht. Wel gaan, niet gaan, niet gaan en vrienden laten bellen of hij er is of niet (en als hij er niet is toch gaan). En dan de hele avond naar de deur staren mocht hij nog komen.....
Ik heb al overwogen om te sms-en of te mailen ("Blijf thuis vieze slet, ik weet het toch allemaal")
Maar ja. Zucht.

Zou het niet beter voor me zijn om duidelijkheid te hebben? Dus bellen, met de vraag of er een ander is? En dan snel neerleggen? Momenteel zou ik 'm het liefst nog steeds een been breken of ander lichamelijk letsel toebrengen (wat het zien van een auto op een oprit niet allemaal teweegbrengt).

Verder hoorde ik net dat de guy-from-work die me leuk vond weer terug is bij zijn ex. De ex die hij in december gedumpt had omdat hij iets met mij wilde (maar ik dus niet met hem). De ex waar het al eens mee uit was geweest, waar hij toch niks meer in zag, *bladibladibla*. Ja gezellig, dat vergroot het vertrouwen in de mannen weer enorrum ja.

Hier bedoel ik niet de mannen in dit topic mee hoor, jullie zijn gewoon net zo sneu als ik, hahahahaaha, geintje, jullie zijn okay. Er zijn ook zat stomme vrouwen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:44:56 #22
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19754444
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:31 schreef JayTD het volgende:
Ik ben een tijdje afwezig geweest op dit topic, maar i'm back!!

Het ging lekker met me, zolang ik haar maar niet sprak of zag was er niets aan de hand.
Tot gisteren avond toe dan. Ik lag al op bed, half te slapen en opeens gaat mn telefoon over. Aangezien ik meestal snachts niet gebeld wordt stond het geluid gewoon aan.

En ja hoor... wie was dat? M'n ex!

Ik heb niet opgenomen, wel een smsje teruggestuurd dat ik net lekker lag te slapen en nu dus weer klaar wakker was.

Krijg ik net een smsje van dr: sorry ik wilde je niet bellen maar je stond als snelkiesnr en daardoor belde ik je per ongeluk.

Ik weet zelf niet goed wat ik wil. Ik vind het fijn om aandacht van haar te krijgen, zij wil een sexrelatie ik sta er misschien ook wel voor open, maar toch.. ik weet niet hoor.. Aan de ene kant heel leuk al dat contact, aan de andere kant enorm pijnlijk als je weet dat er verder niets voor je in zit dan sexen.. (heb toch gevoelens voor die meid gehad en 'speciaal' is ze nog steeds voor me)
om eerlijk te zijn.. geloof niet dat ze dat heel per ongeluk deed.. vraag er nog maar eens na..
OJAAJOH?
pi_19754467
Ik kan vanuit de bus ook altijd het huis van mijn ex zien, en laatst zag ik dus ook een Seatje voor hun huis staan, ik direct denken, jah tuurlijk, ze heb alweer nieuw vriendje, echt zo'n jongeren auto'tje... ik wilde het per se weten, later zag ik dat het de auto van de buren was, dat luchtte op, maar als het wel bij hun was, was het alleen maar erger geweest...

en jah dat moment gaat dus wel komen, dat ze een ander heeft, misschien nu al... ik vind het alleen fijn met uitgaan om te weten of ze uit gaat, dan vraag ik meestal via een omweg via vrienden, of ze uit gaat in het centrum, nee... ok relaxt feesten, jah... ohw... beetje eng... als ik het niet weet dan ben ik constant oplettend, schrik ik van zelfde kledingstijl en zelfde kleur haar enzo...

Is weten nou beter of niet... ik weet het niet...

(ps... maar iedereen zegt wel, laat je leven niet leiden door haar, maar das toch moeilijk...)
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:48:51 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19754579
Syrena, wat zou je er dan mee op schieten te weten dat hij een ander had? Dan is het toch nog net zo uit als nu?
Het zit er dik in dat het gebeurd, en dat het snel gebeurd zal ook best wel.

Het was het eerste dat ik tegen mijn ex zei toen we elkaar de volgende dag spraken: 'En? Nu zeker op zoek naar een lekker jong, blond ding met dikke tieten? '

Het is een kwestie van live and let live, keihard, niet leuk, hardstikke pijnlijk... Maar het moet wel.

En die collega, die klinkt zowieso als een sneu tiepje om steeds maar terug naar zijn ex te gaan. Zou hem nou niet als representatief nemen voor 'de mannen'.
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:49:06 #25
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19754593
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:41 schreef Syrena het volgende:
urrghhh

Verhaaltje
hey, lees net zo je verhaal.. ik denk dat iedereen hier wel zo weet wat jij bedoelt met je gepieker. Maar maak je niet zo druk joh. Als hij een ander heeft ok, dat is klote.. en weet hoe dat voelt hoor, maar misschien was het wel gewoon een vriend die op bezoek was Ja ok ik heb makkelijk praten.. je gaat dan toch van het ergste uit..

Waarom ga je niet gewoon lekker ergens op stap in een andere kroeg met de kermis? dan weet je zeker dat je niet zo'n moeilijke avond hebt als dat je de hele tijd zit te piekeren of je ex zo binnenkomt!

misschien leer je dan nog wel nieuwe mensen kennen ook!
OJAAJOH?
pi_19754638
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:33 schreef jd1982 het volgende:
Door zoiets ging het bij mij dus ook minder sinds dit weekend, kameraad van me... Marijke vroeg nog naar je... ok zo??? WHY??? WAT??? Wo... damn... even later... Sorry, bedoelde Marieke...
Het is toch iets met exen en namen die beginnen met Mar hoor.. (mijne heette marlies)
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:50:31 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19754639
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:45 schreef jd1982 het volgende:
Is weten nou beter of niet... ik weet het niet...
Ja, in mijn ogen is weten beter. De meeste mensen 'denken het toch wel te weten', dus waarom dan niet de bevestiging... En ja, je gaat het dan ook vast wel een keer zien ook. Too bad. Je wil je toch ook niet de komende maanden blijven verstoppen...
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:51:30 #28
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19754671
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:50 schreef JayTD het volgende:

[..]

Het is toch iets met exen en namen die beginnen met Mar hoor.. (mijne heette marlies)
mijne eindigt op MAR haha ze heet dagmar
OJAAJOH?
pi_19754675
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:50 schreef JayTD het volgende:

[..]

Die van Stefkuh heette Marleen geloof ik...
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:52:26 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19754713
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:51 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

mijne eindigt op MAR haha ze heet dagmar
Maar daarom komt het bij jullie mss ook weer goed!
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:52:56 #31
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19754733
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Maar daarom komt het bij jullie mss ook weer goed!
OJAAJOH?
pi_19754769
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:52 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

Bij ons mss???
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:55:50 #33
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19754836
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:53 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Bij ons mss???
Ook bij jou komt het goed! is het niet met je ex, dan kom je wel een ander tegen. geloof me, ik kon dat ook niet geloven maar op de een of ander manier had ik als ik wou ondertusse wel 2 meiden kunnen hebben. Jij komt je geluk wel tegen! is het niet met je ex, dan wel met een ander. Probeer open te staan voor de rest van de wereld, je leven is groter dan alleen je ex.

(ik zeg dit wel, ook ik dacht zo niet, maar toch moet je eigenlijk wel )
OJAAJOH?
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:56:08 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19754851
foutje
pi_19754954
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:55 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

Ook bij jou komt het goed! is het niet met je ex, dan kom je wel een ander tegen. geloof me, ik kon dat ook niet geloven maar op de een of ander manier had ik als ik wou ondertusse wel 2 meiden kunnen hebben. Jij komt je geluk wel tegen! is het niet met je ex, dan wel met een ander. Probeer open te staan voor de rest van de wereld, je leven is groter dan alleen je ex.

(ik zeg dit wel, ook ik dacht zo niet, maar toch moet je eigenlijk wel )
Ohw dat komt wel goed... met mijn ex zowiezo niet meer, maar af en toe is't gewoon nog ff moeilijk, vooral als je je verveelt... heb nu best veel aandacht, vagelijk van vrouwen MET vriend heb je nix aan, haha...

Ook zoiets vaags, alle "nieuwe" vriendinnen waar ik nu mee om ga lijken een hekel te hebben aan mijn ex... 2 gaan elke keer haar heel arrogant aankijken tijdens uitgaan, vraag me niet waarom... en eentje heb zelfs zwaar de pest aan haar, dat schept een band...
pi_19754958
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:49 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

hey, lees net zo je verhaal.. ik denk dat iedereen hier wel zo weet wat jij bedoelt met je gepieker. Maar maak je niet zo druk joh. Als hij een ander heeft ok, dat is klote.. en weet hoe dat voelt hoor, maar misschien was het wel gewoon een vriend die op bezoek was Ja ok ik heb makkelijk praten.. je gaat dan toch van het ergste uit..

Waarom ga je niet gewoon lekker ergens op stap in een andere kroeg met de kermis? dan weet je zeker dat je niet zo'n moeilijke avond hebt als dat je de hele tijd zit te piekeren of je ex zo binnenkomt!

misschien leer je dan nog wel nieuwe mensen kennen ook!
"We" hebben maar een paar kroegen in het dorp, liggen ook nog naast elkaar.
2 kroegen = 65+ (dat hij daar maar heen gaat hehehe)
1 kroeg= Zigeuners (en daar wil je niet tussen staan)
1 kroeg = hardrock (zie de zigeuners )
1 kroeg= leuk.

Naja, ik ga gewoon, en ik ga het LEUK hebben, en als hij er wel is en ik trek het niet dan ga ik gewoon naar huis. Kan ik op de terugweg een steen door z'n raam flikkeren want hij is er toch niet *harharhar*

Alsof ik 1. in mijn eentje door het bos durf 's nachts, en 2. alsof ik goed kan mikken en dan hard wegrennen... duh...
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:01:06 #37
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19755064
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:58 schreef Syrena het volgende:

[..]

"We" hebben maar een paar kroegen in het dorp, liggen ook nog naast elkaar.
2 kroegen = 65+ (dat hij daar maar heen gaat hehehe)
1 kroeg= Zigeuners (en daar wil je niet tussen staan)
1 kroeg = hardrock (zie de zigeuners )
1 kroeg= leuk.

Naja, ik ga gewoon, en ik ga het LEUK hebben, en als hij er wel is en ik trek het niet dan ga ik gewoon naar huis. Kan ik op de terugweg een steen door z'n raam flikkeren want hij is er toch niet *harharhar*

Alsof ik 1. in mijn eentje door het bos durf 's nachts, en 2. alsof ik goed kan mikken en dan hard wegrennen... duh...
Jij gaat het inderdaad leuk hebben en als hij komt ga jij NIET naar huis. dat zeg ik je toch even
jij laat je niet wegjagen door je ex. Want jij hebt tenslotte nog je eigen leven. ookal is t dan even moeilijk, laat je niet aan de kant slaan
OJAAJOH?
pi_19755081
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:48 schreef Brighteyes het volgende:

En die collega, die klinkt zowieso als een sneu tiepje om steeds maar terug naar zijn ex te gaan. Zou hem nou niet als representatief nemen voor 'de mannen'.
Daarom zag ik het ook niet zitten tussen ons. Hij begon met "vriendschap"bla, maar ondertussen wel liggen pushen om wat af te spreken, contstant voor m'n neus staan etc.
Ach ja.
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:02:19 #39
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19755119
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:58 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Ohw dat komt wel goed... met mijn ex zowiezo niet meer, maar af en toe is't gewoon nog ff moeilijk, vooral als je je verveelt... heb nu best veel aandacht, vagelijk van vrouwen MET vriend heb je nix aan, haha...

Ook zoiets vaags, alle "nieuwe" vriendinnen waar ik nu mee om ga lijken een hekel te hebben aan mijn ex... 2 gaan elke keer haar heel arrogant aankijken tijdens uitgaan, vraag me niet waarom... en eentje heb zelfs zwaar de pest aan haar, dat schept een band...
dat betekent toch dat jij hoog in het vaandel staat geschreven bij hun
maar snap wel wat je bedoelt hoor. Zelfs ik heb die rare gevoelens nu nog wel eens ookal zit er een dikke kans in dat ik binnenkort niet meer vrijgezel ben
OJAAJOH?
pi_19755354
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 15:01 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

Jij gaat het inderdaad leuk hebben en als hij komt ga jij NIET naar huis. dat zeg ik je toch even
jij laat je niet wegjagen door je ex. Want jij hebt tenslotte nog je eigen leven. ookal is t dan even moeilijk, laat je niet aan de kant slaan
JUIST! *dit uitprint en alvast in portemonnee stopt om mee te nemen zaterdag*

Ik ben ook gewoon heel erg kwaad op 'm. Om dat gedoe met die reisde...leidster.
Ik vind 'm gewoon hypocriet, toen we nog een relatie hadden gaf hij altijd aan dat hij vond dat ik al veel mannen "gehad" had (11 stuks en ik ben 27, valt imho wel mee). Als ik dan zei dat hij 45 was en er geheid veel en veel en veel meer had gehad dan was het van: Ja maar dat vind ik ook heel érg hoor. Om dan 1,5 week na onze relatie met iemand te gaan neuken, en die zet ie na een week ook weer aan de kant. En dan lekker sneaky met iemand die honderden kilometers verderop zit, zodat ze er in het durrep maar niet achter komen. En dan ook maar steeds beweren dat de reputatie die hij zou hebben niet terecht is.

(zit helemaal te stomen van woede en ik heb het al zo warm op m'n werk)
pi_19755458
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:48 schreef Salie het volgende:
Sinds gister is het uit met mijn vriend, we hadden meer dan 19 maanden verkering. Hij heeft niet meer genoeg gevoelens en vindt dat we niet bij elkaar passen, misschien is dat ook zo. Het voelt bij mij gewoon zo ongelooflijk kut. Net of de wereld weg is geslagen onder me voeten. Het gaat voor de rest ook heel erg slecht met m'n leven en ik voel me zo alleen. Ik weet niet hoe ik dit gevoel wegrkijg
Salie, hoe gaat het er vandaag mee?
Doe eens wild ....
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:12:20 #42
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19755465
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 15:09 schreef Syrena het volgende:

[..]

JUIST! *dit uitprint en alvast in portemonnee stopt om mee te nemen zaterdag*

Ik ben ook gewoon heel erg kwaad op 'm. Om dat gedoe met die reisde...leidster.
Ik vind 'm gewoon hypocriet, toen we nog een relatie hadden gaf hij altijd aan dat hij vond dat ik al veel mannen "gehad" had (11 stuks en ik ben 27, valt imho wel mee). Als ik dan zei dat hij 45 was en er geheid veel en veel en veel meer had gehad dan was het van: Ja maar dat vind ik ook heel érg hoor. Om dan 1,5 week na onze relatie met iemand te gaan neuken, en die zet ie na een week ook weer aan de kant. En dan lekker sneaky met iemand die honderden kilometers verderop zit, zodat ze er in het durrep maar niet achter komen. En dan ook maar steeds beweren dat de reputatie die hij zou hebben niet terecht is.

(zit helemaal te stomen van woede en ik heb het al zo warm op m'n werk)
Ah, als ik dit zo lees zou ik helemaaaaaaaaaal blijven! wat een hufter zeg. nee jij gaat mooi feesten, print dit uit, als je de kroeg binnenkomt nog even doorlezen, dan weet je t allemaal weer

nee even serieus: echt blijven he.. hij is zielig bezig, niet jij! je verdient beter
OJAAJOH?
pi_19756255
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:55 schreef hellmondunited het volgende:
Jij komt je geluk wel tegen! is het niet met je ex, dan wel met een ander. Probeer open te staan voor de rest van de wereld, je leven is groter dan alleen je ex.
Dit vind ik lastig! Ik post doorgaans niet in dit topic, omdat mijn ex mijn leven absoluut niet meer beheerst. Die gast is in het dagelijks leven vrijwel geheel uit mijn gedachten, MAAR als het dan erg gezellig begint te worden met een nieuwe man, komt ie ineens even terug in mijn gedachten en bedenk ik me dat het met hem toch leuker was. Niemand haalt het bij hem, voor mijn gevoel. Hier begin ik van te balen!
Wat doe je als het iets begint te worden met een man die te leuk is om niet mee in zee te gaan, maar toch gewoon niet zo leuk als de vorige? Is dat een weg die je gewoon maar niet in moet slaan, omdat je klaarblijkelijk niet echt verliefd bent? Of moet ik het toch de kans geven om te 'groeien', omdat ik anders volgens mij werkelijk nooit meer verliefd ga worden? Lastig, lastig!
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:41:10 #44
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19756417
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 15:36 schreef thaleia het volgende:

[..]

Dit vind ik lastig! Ik post doorgaans niet in dit topic, omdat mijn ex mijn leven absoluut niet meer beheerst. Die gast is in het dagelijks leven vrijwel geheel uit mijn gedachten, MAAR als het dan erg gezellig begint te worden met een nieuwe man, komt ie ineens even terug in mijn gedachten en bedenk ik me dat het met hem toch leuker was. Niemand haalt het bij hem, voor mijn gevoel. Hier begin ik van te balen!
Wat doe je als het iets begint te worden met een man die te leuk is om niet mee in zee te gaan, maar toch gewoon niet zo leuk als de vorige? Is dat een weg die je gewoon maar niet in moet slaan, omdat je klaarblijkelijk niet echt verliefd bent? Of moet ik het toch de kans geven om te 'groeien', omdat ik anders volgens mij werkelijk nooit meer verliefd ga worden? Lastig, lastig!
Is inderdaad een lastige positie. Maar toch zou ik voor die laatste keuze gaan. Iets laten groeien moet je altijd doen. Want kap je het meteen af, dan kun je er later wel eens spijt van krijgenSowieso is het moeilijk iemand te vinden die je ex overtreft omdat je daar vaak toch een hele mooie tijd mee hebt gehad. Alleen misschien krijg je dat ook wel met iemand anders weer een keer.

een nieuwe relatie nadat je al een relatie hebt gehad is gewoon moeilijk en zal zeker veel tijd kosten.
OJAAJOH?
pi_19756420
quote:

[..]

Dit vind ik lastig! Ik post doorgaans niet in dit topic, omdat mijn ex mijn leven absoluut niet meer beheerst. [...] Lastig, lastig!
Ik zou zeggen laten groeien. Er komt op een gegeven moment dat hij niet meer 'te leuk is om niet mee in zee te gaan' en dan sta je voor de keus. Als je dan nog niet verliefd bent houdt het op. Zolang je tegen die vent maar wel eerlijk bent over hoe je in de relatie staat.

[ Bericht 18% gewijzigd door Tarot op 09-06-2004 15:43:43 (grammatica!) ]
Doe eens wild ....
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:49:25 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19756691
quote:

[..]

Ik ga daar wel mee in zee. Niet met alles en iedereen die zich aan biedt (alsof ze zich in hordes voor me op de grond storten ) maar ik ga ook in op dingen waar ik in eerste instantie niet helemaal zeker van ben, maar wel interesse in heb...
Ik 'gebruik' dat puur om te wennen aan 'een ander', om te kijken wat ik wel wil in iemand en wat ik niet wil in iemand.
Plus dat ik idd niet het risico wil lopen dat ik dingen niet een kans geef.

DISCLAIMER: het is echt niet zo erg als het hier klinkt!
pi_19757459
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 15:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik ga daar wel mee in zee. Niet met alles en iedereen die zich aan biedt (alsof ze zich in hordes voor me op de grond storten ) maar ik ga ook in op dingen waar ik in eerste instantie niet helemaal zeker van ben, maar wel interesse in heb...
Ik 'gebruik' dat puur om te wennen aan 'een ander', om te kijken wat ik wel wil in iemand en wat ik niet wil in iemand.
Plus dat ik idd niet het risico wil lopen dat ik dingen niet een kans geef.

DISCLAIMER: het is echt niet zo erg als het hier klinkt!
Mee eens. Alleen biedt zich hier niks aan .
Ik vind zelf dat ik meer directer moet worden, niet in stilte liggen lijden als ik er niks aan vind of als een man iets doet of zegt waar ik het niet mee eens ben.
Ok, dat is een rare zin, maar jullie snappen me wel (hoop ik).
Ik heb nog veel te veel last van het "please vind me aardig" syndroom.
pi_19757486
Eigenlijk is het meer het "Je bent een zak maar je moet me toch aardig vinden" syndroom
  woensdag 9 juni 2004 @ 16:19:03 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19757606

[Edit]
Brighteyes!
Wat doe je!
Je manieren!

[ Bericht 40% gewijzigd door BE op 09-06-2004 16:28:55 ]
pi_19758057
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 16:19 schreef Brighteyes het volgende:

[Edit]
Brighteyes!
Wat doe je!
Je manieren!

Wat stond er dan????
  woensdag 9 juni 2004 @ 16:40:56 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19758169
*poef*

Beschuitjes zijn altijd lekker

Als reactie op hierbeneden:
Ehm, ja, nou ja, dat is wel waar ja, maar goed, na het beschuit kan je hem toch gewoon de deur wijzen, en zeggen ik bel je wel als ik een nieuwe rol nodig heb?
pi_19758254
Owjaaa, in bed heb ik ook nergens last van Tis meer bij het ontbijt dat het begint...*hahahhahaa*

Pf. Ik had het al zo warrem.
pi_19758746
Pfoei... wat is dit... haha... suc6 jongens... nouja jongen en dame... please vind mij aardig syndroom is aan mijn kant volledig aan het omslaan naar... Schijt aan Alles, fuck you, ken ik jouw, nee, nou wat kijk je dan
  woensdag 9 juni 2004 @ 17:10:48 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19758973
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 17:02 schreef jd1982 het volgende:
Pfoei... wat is dit... haha... suc6 jongens... nouja jongen en dame... please vind mij aardig syndroom is aan mijn kant volledig aan het omslaan naar... Schijt aan Alles, fuck you, ken ik jouw, nee, nou wat kijk je dan
Volgens mij zijn wij toch alle twee dames!!!
pi_19766280
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 15:12 schreef Tarot het volgende:

[..]

Salie, hoe gaat het er vandaag mee?
Tja ik heb erg veel aan dit topic. Te zien dat ik niet de enige ben die hier mee worstelt. Het is nog maar zo kort geleden voor mij dat het uit is, maar ik heb het idee dat ik er lang mee zal gaan zitten. Had ik met m'n vorige ex ook en daar had ik een veel slechtere en kortere relatie mee.

Ik was erg afhankelijk van hem en ik wil nu eigenlijk ook nog iedere minuut van de dag weten wat hij aan het doen is, waar hij mee bezig is. Ik weet, dit klinkt ziekelijk. Maargoed ik bel hem dan ongeveer nog 2x per dag en hij vindt dat ik daar mee op moet houden. Tis gewoon zo vaag, opeens mag ik niks meer. En als ik dan wat met m'n vriendinnen aan het doen ben dan vergeet ik hem enigzins (hij blijft wel in me gedachten rondspoken) maar dan op internet wil ik weer weten of hij online is of ik bel hem om te vragen of hij online komy of ik kijk op sites waar hij regelmatig komt om te kijken of hij nog wat heeft veranderd aan profielen ed.

Ik had zelf ook tijdens de relatie af en toe het idee van jah het is beter als het uit is, maar dan kon ik dat weer niet omdat ik teveel van hem hield. En ik dacht dat ik er wel vrede mee zou kunnen als het uitging, maar nu heb ik zo verschrikkelijk veel pijn.

Ik deed veel dingen met hem en die kunnen nu allemaal niet meer. Daarom voel ik me ook erg eenzaam. Ik voelde me altijd heel erg prettig bij hem in de buurt.

We gaan morgen fitnessen (voor het eerst sinds het uit is zien we elkaar weer) omdat we samen op dezelfde sportschool zitten. Maar ik ga fitness opzeggen.

Hij wil gewoon heel graag vrienden blijven die af en toe, 2x per maand, iets met elkaar gaan doen. Maar ik kan dat gewoon (nu) nog niet aan. Misschien heb ik niet geaccepteerd dat het uit is ofzo. Maar ik ben zo gewend dat ik meerdere keren per week wat met hem deed en ook het knuffelen enzo wat nu allemaal niet meer kan.

Het doet gewoon zo'n pijn, ook al is het waarschijnlijk beter zo. Ik mis hem zo, ik wou gewoon dat hij nog van me hield en zei Renee het was allemaal een grapje, ik hou nog steeds van je. Maar ik weet dat dat niet zal gebeuren.

Hij zei zelf tegen mij: Als ik een verkeerde beslissing neem dan kom ik heus wel weer bij je terug. Maar hij is super content met deze oplossing. En ik weet als we weer verkering zouden krijgen zou het op den duur toch weer fout gaat bij hem. Maar ik kan het gewoon nog niet aan. Ben ik ziekelijk of wat?
pi_19766409
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:48 schreef Salie het volgende:

[..]

Tja ik heb erg veel aan dit topic.

...
. Maar ik kan het gewoon nog niet aan. Ben ik ziekelijk of wat?
Nee, je bent niet ziekelijk ... love can do strange things to people ...

neem de tijd om het te verwerken ...

maar ik zou wel meer afstand bewaren en hem niet meer proberen zo veel te contacteren ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_19766422
Oja op het moment ben ik eigenlijk wel redelijk rustig, maar zodra er op tv iets te zien is over liefde of een liedje op de radio of dat ik zie op internet mensen die een gelukkige verkering hebben, dan word ik zo onrustig. Dan moet ik afreageren, maar ik weet simpelweg niet HOE ik dit moet afreageren.Of als ik denk dat alles vanaf nu niet meer zal zijn zoals vroeger. Als ik denk aan dat ik hem morgen zie. dan word ik rustig dan lijkt het alsof we nog een soort relatie hebben, maar als ik dan bedenk: het is uit, niks is meer hetzelfde, ik kan nooit meer leuk met hem omgaan.
Dan voel ik me gewoon zo rot.
Waarom is liefde uitgevonden?
Overal om je heen gaat het om liefde, daarom doet liefdesverdriet zo'n pijn.
pi_19766483
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:52 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Nee, je bent niet ziekelijk ... love can do strange things to people ...

neem de tijd om het te verwerken ...

maar ik zou wel meer afstand bewaren en hem niet meer proberen zo veel te contacteren ...
Ik weet dat je gelijk hebt. Maar ik kan het gewoon niet
  woensdag 9 juni 2004 @ 21:55:51 #59
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19766533
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:48 schreef Salie het volgende:

[..]
jij bent zeker niet ziekelijk!
hoelang is het uit als ik vragen mag?
Het is echt niet gek dat je nu even niks leuks met hem wil doen. Het heeft ook niks te maken met het feit dat je niet accepteerd dat het uit is want dat doe je wel. Wat je wel moet proberen is het contact wat minderen (2x per dag bellen is best veel) Wie weet gaat hij dan ook doorkrijgen van ja het is uit, ik mis nu wat. Als je te veel achter hem aan blijft lopen vind hij jou helemaal niet leuk meer. Hoe hard het ook is.

maar in ieder geval veel sterkte, merk wel dat je het er erg moeilijk mee hebt!
OJAAJOH?
pi_19769691
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:55 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

jij bent zeker niet ziekelijk!
hoelang is het uit als ik vragen mag?
Het is echt niet gek dat je nu even niks leuks met hem wil doen. Het heeft ook niks te maken met het feit dat je niet accepteerd dat het uit is want dat doe je wel. Wat je wel moet proberen is het contact wat minderen (2x per dag bellen is best veel) Wie weet gaat hij dan ook doorkrijgen van ja het is uit, ik mis nu wat. Als je te veel achter hem aan blijft lopen vind hij jou helemaal niet leuk meer. Hoe hard het ook is.

maar in ieder geval veel sterkte, merk wel dat je het er erg moeilijk mee hebt!
het is ongeveer 3 dagen uit
pi_19769774
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:20 schreef Salie het volgende:

[..]

niet verstandig om de eerste dagen dan nog zo een intens contact te onderhouden ...
je duwt hem alleen maar verder weg ook ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:22:40 #62
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19769782
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:20 schreef Salie het volgende:

[..]

klinkt moeilijk, maar probeer zoveel mogelijk afstand te nemen en laat zien dat jij met je leven doorgaat. Dat werkt vaak heel goed in het terug krijgen van je ex mocht je dat willen (wat ik uit jou posts opmaak) zorg dat je in ieder geval naar HEM toe sterk over komt. bij de rest hoeft dat niet, daar kun je lekker uithuilen enzo (das ook erg belangrijk )

sterkte!
OJAAJOH?
pi_19771550
bij mij is het ook uitgegaan doordat we ieder andere dingen deden en niet de juiste tijd in elkaar staken en communiceerde! Na deze 2+ jaar weet ik iig hoeveel ze voor mij waard is en ze wil nog contact houden! Ik voel me na enkele weken al weer helemaal goed en ook de manier hoe het gelopen is! Wel denk ik nog erg veel aan haar maar weet wel zij doet dit zeker ook! Ik zelf ben er goed uitgekomen en ik zie het ook iets als een fase in je leven!

mensen veranderen mensen hebben lief verbreken dit en zien later in dat die ene meid toch wel erg leuk was en door het vriendschappelijke contact opeens de vonken weer overvliegen en het alsnog wat kan worden! (zeker als je jaren al iets met iemand hebt) Bij mij is het dus uitgaan omdat we niet nog de tijd voor elkaar konder geven zoals ik zou willen! Ik laat haar op dit moment rusten en ze zal inzien dat er ook andere mannen zijn die ERG leuk zullen zijn maar toch die 2+ jaar band die je met iemand hebt gehad een nieuw iemand NOOIT zo kan geven in het begin! Het is vertrouwen dat je opgebouwd hebt! Het is gewoon de afweging die gaat spelen van ben ik tevreden met deze persoon OF lopen er nog meer mannen rond die leuker dan mij zullen zijn

time will tell , houden contact 1x per maand nog stappen en daarna kan het overgaan doordat je zelf iemand tegenkomt die ook erg leuk is .. maar ja dat vertrouwen..... nieuwe relaties gaan uit en als je rond de 30 bent weet je ongeveer wel wat de juiste is! en misschien is dit wel weer je -ex
pi_19771561
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Daddy_100 op 10-06-2004 00:22:00 ]
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:07:04 #65
17750 alkaholic63
pi_19776045
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:53 schreef Salie het volgende:
Oja op het moment ben ik eigenlijk wel redelijk rustig, maar zodra er op tv iets te zien is over liefde of een liedje op de radio of dat ik zie op internet mensen die een gelukkige verkering hebben, dan word ik zo onrustig. Dan moet ik afreageren, maar ik weet simpelweg niet HOE ik dit moet afreageren.Of als ik denk dat alles vanaf nu niet meer zal zijn zoals vroeger. Als ik denk aan dat ik hem morgen zie. dan word ik rustig dan lijkt het alsof we nog een soort relatie hebben, maar als ik dan bedenk: het is uit, niks is meer hetzelfde, ik kan nooit meer leuk met hem omgaan.
Dan voel ik me gewoon zo rot.
Waarom is liefde uitgevonden?
Overal om je heen gaat het om liefde, daarom doet liefdesverdriet zo'n pijn.
Inderdaad en vooral met dit weer zijn de stelletjes lekker aan het tortelduiven.
Lekker hand in hand lopen in de zon, tegen elkaar hangen op het terras, elkaar insmeren aan het strand. Noem maar op. Dingen die je normaal niet opvallen, beginnen je te irriteren, Dat wil ik ook!

Heb ook gemerkt dat ik hetzelfde heb als eerder besproken, dat je nieuwe vriend(in) verbleekt bij je ex. Er is altijd iets wat bij je ex beter is
Moet wel zeggen dat ik mijn ex op dit moment romantizeer, maar ik mis vooral d'r lieve gezichtje

Ondanks alles wat ze me geflikt heeft, krijg ik haar maar niet uit mijn hoofd.
Sociaal gaat alles ok, ga gewoon naar mijn werk, sport, ga uit en heb leuk contact met andere dames, maar in mijn kop zit het heel wat minder lekker. De illusie dat het goed komt heb ik niet omdat mijn ex binnen 2 weken al bij een ander is ingetrokken.
Ik realiseer dat het geen zin meer heeft om aan mijn ex te denken, maar ik krijg het er maar niet uit en dat na 2 maanden alweer.

Hoelang gaat dit toch allemaal duren * zucht.
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:20:05 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19776271
* Brighteyes slikt even een brok weg...

Ja, ook na lange tijd kan toch ineens... *auw*
Gaat wel weer weg, maar toch...
pi_19776352
De illusie dat het goed komt heb ik niet omdat mijn ex binnen 2 weken al bij een ander is ingetrokken.

pppffff dan weet je wel wat voor een rotmeid het is! Als je binnen 2 weken al bij iemand anders bent heeft ze nooit 100% van je gehouden!

anyway denk eens na ga naar buiten zie al die VEEL mooiere meiden en go for it!
pi_19776394
Gisteravond even overwogen om hem te sms-en:
Zet het bad maar alvast aan, kom er zo aan, lekker ff samen afkoelen en dan weer opwarmen...Kus (en dan m'n naam)

En dan erachteraan een sms met: SHIT, verkeerde nummer!!! SORRY!!

Hehehe, toch maar niet gedaan (maar wel lol gehad in het bedenken).

[ Bericht 2% gewijzigd door Syrena op 10-06-2004 10:33:31 ]
pi_19776913
Hehe... het zijn de kleine dingen die je toch nog kunnen opvrolijken, heb ik ook "last" van...

Maar vannacht is er iemand "neergestoken" in de flat, dus heb tot half 5 politie over de vloer gehad, en heb er dus tijdje helemaal NIET aan gedacht...
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:54:53 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19777032
Tsja, dat is ook afleiding, maar liever toch wat andere afleiding
pi_19777176
Grrr... op een 1 of andere manier kan ik nog steeds niet tegen alles wat met haar te maken heeft, net zag ik op het forum iemand die het over Xbox Live had... daardoor kregen we ruzie, waardoor we het uiteindelijk hebben uitgemaakt... haar nieuwe bijna vriendje kent ze ook via dat gedoe... maar goed, vreemdgaan zit in de genen hoorde ik, haar ma is laatst vreemd gegaan, dus... beter af... toch...
  donderdag 10 juni 2004 @ 14:26:10 #72
17750 alkaholic63
pi_19783085
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 10:23 schreef Daddy_100 het volgende:
De illusie dat het goed komt heb ik niet omdat mijn ex binnen 2 weken al bij een ander is ingetrokken.

pppffff dan weet je wel wat voor een rotmeid het is! Als je binnen 2 weken al bij iemand anders bent heeft ze nooit 100% van je gehouden!

anyway denk eens na ga naar buiten zie al die VEEL mooiere meiden en go for it!
Ik geloof wel dat ze van me gehouden heeft, we zijn 5 jaar bij elkaar geweest. Alleen de vraag is inderdaad wanneer is het minder geworden en hoelang heeft ze de schijn opgehouden??!?!
we waren bezig met huur of koophuizen. 2 uur voordat ze het uitmaakte heb ik nog op 2 huurhuizen gereageerd die zij dezelfde week nog had omcirkeld

Dat bedoelde ik dus ookl met ondanks alles dat ze me geflikt heeft. Ik weet dat ik leuke meiden kan vinden (iig qua karakter) maar ja 5 jaar is niet niks. Dat zie ik ook aan brighteyes, die kan het ook niet 1,2,3 naast haar neerleggen.
  donderdag 10 juni 2004 @ 14:27:17 #73
17750 alkaholic63
pi_19783128
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:00 schreef jd1982 het volgende:
Grrr... op een 1 of andere manier kan ik nog steeds niet tegen alles wat met haar te maken heeft, net zag ik op het forum iemand die het over Xbox Live had... daardoor kregen we ruzie, waardoor we het uiteindelijk hebben uitgemaakt... haar nieuwe bijna vriendje kent ze ook via dat gedoe... maar goed, vreemdgaan zit in de genen hoorde ik, haar ma is laatst vreemd gegaan, dus... beter af... toch...
Zie de link niet precies tussen ruzie over een x-box en vreemdgaan?
Maar heb inderdaad ook gelezen dat vreemdgaan in de genen zit.
pi_19783768
Ohw nee, maar goed, das een heel verhaal... het gaat om bepaalde dingen die je van iemand herinnert... en dingen waardoor je daar weer aan denkt...
  donderdag 10 juni 2004 @ 14:49:58 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19783915
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 14:26 schreef alkaholic63 het volgende:
Dat zie ik ook aan brighteyes, die kan het ook niet 1,2,3 naast haar neerleggen.
Sterker nog, ik wil het niet eens!

Maar ik heb wel het voordeel tov van velen hier dat het bij ons een gezamelijk besluit was.
Waar ik soms heel graag op terug wilde komen, maar waarvan ik ook weet dat het het enige juiste besluit was.
Verder is hij me zo dierbaar, en is hij heel erg belangrijk voor mij, hij was er tijdens bepaalde gebeurtenissen etc. En dus moet ik af en toe maar even op mijn tandjes bijten, maar helemaal loslaten is voor mij dus echt absoluut niet ter sprake.
Er zal altijd een lijntje tussen ons lopen. Het lijntje van hele, hele goede vrienden.

Ik 'verlang' ook niet meer naar hem hoor. Het is alleen wel zo dat ik soms de kneuterigheid van een relatie mis. Dat er iemand is die op je wacht, of die zich om je bekommert. Of je wel veilig thuis bent gekomen ed. Dat soort dingen. Gewoon dingen delen met iemand...
Maar goed, dat komt van zelf wel weer een keertje.
  donderdag 10 juni 2004 @ 15:28:11 #76
17750 alkaholic63
pi_19785145
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 14:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Sterker nog, ik wil het niet eens!

Maar ik heb wel het voordeel tov van velen hier dat het bij ons een gezamelijk besluit was.
Waar ik soms heel graag op terug wilde komen, maar waarvan ik ook weet dat het het enige juiste besluit was.
Verder is hij me zo dierbaar, en is hij heel erg belangrijk voor mij, hij was er tijdens bepaalde gebeurtenissen etc. En dus moet ik af en toe maar even op mijn tandjes bijten, maar helemaal loslaten is voor mij dus echt absoluut niet ter sprake.
Er zal altijd een lijntje tussen ons lopen. Het lijntje van hele, hele goede vrienden.

Ik 'verlang' ook niet meer naar hem hoor. Het is alleen wel zo dat ik soms de kneuterigheid van een relatie mis. Dat er iemand is die op je wacht, of die zich om je bekommert. Of je wel veilig thuis bent gekomen ed. Dat soort dingen. Gewoon dingen delen met iemand...
Maar goed, dat komt van zelf wel weer een keertje.
Dat is inderdaad fijn als je die vriendschap zou kunnen houden en dit loopt ook naar wens. Het zou anders als je zelf niet kiest om uit elkaar te gaan. Was dat in het begin niet vreemd/moeilijk ook al hebben jullie de keuze niet gemaakt? Ik merkte dat een dag nadat ze het uitgemaakt had en we elkaar zagen ik haar nog gewoon schat noemde

Heb je geen relatie meer gehad na hem?
Ik vind het op dit moment moeilijk, in alles ga ik vergelijken etc. Maar mis vooral die persoon om me heen inderdaad, die knuffel etc.
pi_19785359
quote:
Het is alleen wel zo dat ik soms de kneuterigheid van een relatie mis.
Dat is toch niet kneuterig! dat is volgens mij een van de belangrijkste dingen.
pi_19786016
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 15:34 schreef Timz het volgende:

[..]

Precies, 's avonds op de bank bij een film tegen niemand aan zitten/liggen, btje omhelzen, just you and me gevoel, het smsje van waar ben je, hoe laat kom je thuis schat... dat is eigenlijk wat je mist... vooral op saaie momenten...
  donderdag 10 juni 2004 @ 16:00:03 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19786176
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 15:28 schreef alkaholic63 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad fijn als je die vriendschap zou kunnen houden en dit loopt ook naar wens. Het zou anders als je zelf niet kiest om uit elkaar te gaan. Was dat in het begin niet vreemd/moeilijk ook al hebben jullie de keuze niet gemaakt? Ik merkte dat een dag nadat ze het uitgemaakt had en we elkaar zagen ik haar nog gewoon schat noemde
Haha, dat gaat nog wel eens mis ja. Vorige week nog. Hij was mij aan het helpen mijn nieuwe wasmachine op zijn plek te zetten. Zijn nieuwe vriendinnetje zat binnen, wij buiten en er zaten ook wat buren buiten. (woon op een hofje, dus we delen de tuin) En op een gegeven moment deed hij weer eens iets 'stoms' en ik dus op het gebruikelijke licht geirriteerde toontje: Ja maar lieverd, luister nou even...
Tsja, dan heb je wel even zoiets van... ehm... de buren... Maar het is een automatisme.
Ze glippen er bij ons nog redelijk vaak doorheen, maar ik stoor me er niet aan.
Het enige dat het me doet realiseren is wat een gewoontedieren we zijn en hoe erg het eigenlijk is
dat je niet eens meer nadenkt bij dat soort dingen...
quote:
Heb je geen relatie meer gehad na hem?
Ik vind het op dit moment moeilijk, in alles ga ik vergelijken etc. Maar mis vooral die persoon om me heen inderdaad, die knuffel etc.
Ik heb wat gescharreld hier en daar, en nog, en ja, dat is raar. Vergelijken doe ik niet. Althans, wel qua lichamen enzo, mijn huidige 'scharrel' is vrij mager, terwijl mijn ex vrij breed was met een beetje gewatteerd laagje. Dat is even vreemd, maar echt vergelijken nee... Daar zijn de verschillen overigens ook gewoon te groot voor.
  donderdag 10 juni 2004 @ 16:01:16 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19786210
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 15:34 schreef Timz het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ook niet negatief hoor! Het was even de beste manier om te omschrijven wat ik miste aan een relatie. En blijkbaar terecht, want jij leest er ook in wat ik ermee bedoel.
pi_19789379
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:22 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

klinkt moeilijk, maar probeer zoveel mogelijk afstand te nemen en laat zien dat jij met je leven doorgaat. Dat werkt vaak heel goed in het terug krijgen van je ex mocht je dat willen (wat ik uit jou posts opmaak) zorg dat je in ieder geval naar HEM toe sterk over komt. bij de rest hoeft dat niet, daar kun je lekker uithuilen enzo (das ook erg belangrijk )

sterkte!
Ik ben juist bang dat als ik hem negeer, dat hij mij dan vergeet en dat hij dan heel snel iemand anders vindt.

Vandaag had ik hem voor het eerst sinds het uitging weer gezien en in het begin ging het wel redelijk. Hij gaf me een kus, een knuffel, maar hield wel degelijk afstand. Beetje leuk gekletst. We gingen naar de fitness, tijdens het fitnessen nog wat woordenwisselingen.

Hij had me dus beloofd dat wij nog samen een weekje op vakantie gingen. Dus ik vroeg wanneer dat dan was, zodat ik daarmee rekening kon houden met vakantiewerk. Zegt ie van nou ga maar werken, want je gaat al op vakantie.

Ik werd kwaad en ik zei, ok ik ga naar huis. Toen is hij meegefietst en ik daar *boos* *zwijgend* naast. Hij weet dat ik boos ben, maar doet er niks mee. Hij probeert gewoon door te gaan met vage verhalen lullen, ik reageer niet terug. Toen we thuis waren ging hij meteen weg. Dus ik zeg : ok doei, fijn dat alles is gelogen wat je hebt gezegd.

Zegt ie: ik heb je niet beloofd dat wij op vakantie gaan, alleen als jij niet op vakantie ging. En je gaat nu op vakantie dus ga ik niet met jou blablabla.

Het ergste is gewoon dat ik weet dat hij gewoon geen zin heeft om met me te gaan. En als ik moet huilen krijgt ie medelijden met me en beloofd ie allerlei dingen die hij toch niet waar kan maken. Hij beloofde ook dat we dagjes uit zouden gaan in de zomervakantie. Maar ik weet zeker dat dat toch allemaal niet waar is.

Maar ik heb gezegd: Fijn, je kunt in de stront zakken en ik ben weggegaan.
Geen zin meer om tegen zo iemand te praten, wat een lul
En nu zit ik hier met een onwijs kutgevoel, terwijl het hem allemaal niks kan schelen en hij nu al vrolijk over internet allerlei sletjes zit op te zoeken.
pi_19789597
Ik kom mijn ex ook geregeld tegen, vooral eerste keer ging ik expres bij haar staan zodat er niet een andere jongen bij haar ging staan in't cafe... maar daardoor kregen we weer ruzie... nu geen contact gaat beter...
  donderdag 10 juni 2004 @ 18:15:05 #83
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19789998
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:51 schreef Salie het volgende:

[..]

Ik ben juist bang dat als ik hem negeer, dat hij mij dan vergeet en dat hij dan heel snel iemand anders vindt.

Vandaag had ik hem voor het eerst sinds het uitging weer gezien en in het begin ging het wel redelijk. Hij gaf me een kus, een knuffel, maar hield wel degelijk afstand. Beetje leuk gekletst. We gingen naar de fitness, tijdens het fitnessen nog wat woordenwisselingen.

Hij had me dus beloofd dat wij nog samen een weekje op vakantie gingen. Dus ik vroeg wanneer dat dan was, zodat ik daarmee rekening kon houden met vakantiewerk. Zegt ie van nou ga maar werken, want je gaat al op vakantie.

Ik werd kwaad en ik zei, ok ik ga naar huis. Toen is hij meegefietst en ik daar *boos* *zwijgend* naast. Hij weet dat ik boos ben, maar doet er niks mee. Hij probeert gewoon door te gaan met vage verhalen lullen, ik reageer niet terug. Toen we thuis waren ging hij meteen weg. Dus ik zeg : ok doei, fijn dat alles is gelogen wat je hebt gezegd.

Zegt ie: ik heb je niet beloofd dat wij op vakantie gaan, alleen als jij niet op vakantie ging. En je gaat nu op vakantie dus ga ik niet met jou blablabla.

Het ergste is gewoon dat ik weet dat hij gewoon geen zin heeft om met me te gaan. En als ik moet huilen krijgt ie medelijden met me en beloofd ie allerlei dingen die hij toch niet waar kan maken. Hij beloofde ook dat we dagjes uit zouden gaan in de zomervakantie. Maar ik weet zeker dat dat toch allemaal niet waar is.

Maar ik heb gezegd: Fijn, je kunt in de stront zakken en ik ben weggegaan.
Geen zin meer om tegen zo iemand te praten, wat een lul
En nu zit ik hier met een onwijs kutgevoel, terwijl het hem allemaal niks kan schelen en hij nu al vrolijk over internet allerlei sletjes zit op te zoeken.
en daarom moet jij toch laten zien dat jij doorgaat met je leven!
geloof mij, op het begin zal hij je inderdaad niet missen. maar na een tijdje (kan goed al naar een maandje zijn) dan denkt hij weldegelijk aan je. Ze is toch wel verder gegaan met haar leven en mis toch wel een arm om haar heen.. Hij vergeet jou echt niet zomaar hoor! Hij heeft ook een fijne tijd gehad met jou! Ik dacht ook dat ik zo werd vergeten.

het is echt heel moeilijk maar hou een beetje afstand.. echt doen ook om jezelf te beschermen
OJAAJOH?
pi_19791017
Hoi allemaal! Hier weer eens een update van mij.. Eigenlijk hoort het niet meer in dit topic thuis maar ik heb hier een maand of twee terug toch aardig wat gepost en ik dacht ik laat toch nog even weten hoe het gegaan is.

Zoals jullie misschien nog weten was het na bijna 3 jaar uitgegaan met m'n vriendin. Had het daarna, net zoals velen van jullie erg moeilijk. Rottijd achter de rug. Vooral doordat je bepaalde dingen leest of hoort die je eigenlijk helemaal niet wilt weten. Het totale contact verbreken was voor mij toen een oplossing. Toch hebben we, nadat het zo'n twee maanden uit was geweest (waarin we geen contact hadden gehad), weer contact gekregen (door omstandigheden eigenlijk). Veel gepraat. Eindelijk ook eens rustig en goed gepraat eigenlijk. En eigenlijk zijn we na een weekje tot de conclusie komen dat we elkaar eigenlijk helemaal niet kwijt willen en dat we het nog eens willen proberen. En dat was toch wel even wennen, maar aan de andere kant.. ik voel me nu best wel weer super, aangezien alles veel beter gaat dan hiervoor. Heb nog wel m'n twijfelmomenten natuurlijk.. maar goed. Zolang het lekker gaat gaat het lekker (mooi gezegd ja ).

Zo zie je maar, het kan ook goed aflopen. Misschien wel een beetje lullig om hier te posten want ik zou zulke verhalen liever niet hebben gehoord, twee maanden geleden, maar goed.. Wilde toch even een kleine update geven

Heel erg veel succes en sterkte iedereen hier. Heb zelf twee maanden ervaren hoe ongelooflijk moeilijk het is, en.. tsja, dat gevoel dat gun je niemand. Hoop dat jullie er snel bovenop zijn allemaal! Vast wel! En mij zien jullie hier voorlopig (hopelijk) niet meer!!
  donderdag 10 juni 2004 @ 19:00:32 #85
95870 Viva_La_Buff
pom pom bunny power
pi_19791130
Ik kan alleen maar blij zijn als ik lees dat het tussen sommige mensen weer goed komt, dan heb ik namelijk niet het idee dat het echt afgelopen is.
Ook al weet ik dat het beter zou zijn als ik me er bij zou neerleggen dat het over is, dat kan ik gewoon nog niet.
please give me all you're chocolate
  donderdag 10 juni 2004 @ 19:08:31 #86
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19791298
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 18:55 schreef Innuendo het volgende:
Hoi allemaal! Hier weer eens een update van mij.. Eigenlijk hoort het niet meer in dit topic thuis maar ik heb hier een maand of twee terug toch aardig wat gepost en ik dacht ik laat toch nog even weten hoe het gegaan is.

Zoals jullie misschien nog weten was het na bijna 3 jaar uitgegaan met m'n vriendin. Had het daarna, net zoals velen van jullie erg moeilijk. Rottijd achter de rug. Vooral doordat je bepaalde dingen leest of hoort die je eigenlijk helemaal niet wilt weten. Het totale contact verbreken was voor mij toen een oplossing. Toch hebben we, nadat het zo'n twee maanden uit was geweest (waarin we geen contact hadden gehad), weer contact gekregen (door omstandigheden eigenlijk). Veel gepraat. Eindelijk ook eens rustig en goed gepraat eigenlijk. En eigenlijk zijn we na een weekje tot de conclusie komen dat we elkaar eigenlijk helemaal niet kwijt willen en dat we het nog eens willen proberen. En dat was toch wel even wennen, maar aan de andere kant.. ik voel me nu best wel weer super, aangezien alles veel beter gaat dan hiervoor. Heb nog wel m'n twijfelmomenten natuurlijk.. maar goed. Zolang het lekker gaat gaat het lekker (mooi gezegd ja ).

Zo zie je maar, het kan ook goed aflopen. Misschien wel een beetje lullig om hier te posten want ik zou zulke verhalen liever niet hebben gehoord, twee maanden geleden, maar goed.. Wilde toch even een kleine update geven

Heel erg veel succes en sterkte iedereen hier. Heb zelf twee maanden ervaren hoe ongelooflijk moeilijk het is, en.. tsja, dat gevoel dat gun je niemand. Hoop dat jullie er snel bovenop zijn allemaal! Vast wel! En mij zien jullie hier voorlopig (hopelijk) niet meer!!
Super man! echt mooi om te horen! hehe veel plezier met haar

nu ben ik aan de beurt en de andere uit dit topic natuurlijk ook
OJAAJOH?
  donderdag 10 juni 2004 @ 19:13:33 #87
95870 Viva_La_Buff
pom pom bunny power
pi_19791437
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 19:08 schreef hellmondunited het volgende:

nu ben ik aan de beurt en de andere uit dit topic natuurlijk ook
Nou, als het even kan... graag!
please give me all you're chocolate
pi_19791539
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 18:55 schreef Innuendo het volgende:

verhaal...
Ach ja eigenlijk mogen wij geen hoop meer hebben, maar tis toch goed om te horen dat het toch weer goed kan komen. Hierdoor moeten wij geen hoop krijgen, maar nu weten we ook dat het toch nog goed kan gaan. Zou ik mogen weten waarom het destijds uit is gegaan?
pi_19798525
Ik hoor verschillende verhalen van mensen bij wie 'het' weer goedkomt, natuurlijk hardstikke mooi, zeker als het dan goed en zelfs beter gaat. Het is alleen voor anderen (mezelf) beter om niet teveel hoop te koesteren. Achteraf had dat me een hoop leed bespaart denk ik zo, mede door onduidelijkheid van haar. Altijd maar vragen waarom? maar daar is gewoon geen antwoord op... iedereen moet het voor zichzelf uitvinden, het is moeilijk, vooral in de eerste tijd, maar het wordt beter en makkelijker en alle andere cliche's gaan ook op.
Ik heb inmiddels nog een reactie van haar, waarin ze toch aangeeft geen contact te willen omdat het nu toch weer te moeilijk is... Zo is het eigenlijk al een aantal keer gegaan, beetje contact, dan werd het te moeilijk, even geen contact en dan toch weer...

Héél even was er dat vreemde gevoel wat ik al tijden niet meer had gevoeld, die bepaalde spanning of 'pijn', toen ik op msn zat en een bericht kreeg: nieuwe email ontvangen van haar...
Heel even voelde ik me weer zo, maar het gekke was: ik had er gelijk vrede mee en ik heb er nauwelijks meer aan gedacht, het doet me niet veel meer...

Verder mis ik een relatie ook wel ergens idd die kleine dingetjes, zoo herkenbaar. Grappig dat ik hier nu al ongeveer 8 topics heb overleefd, waarvan ik voornamelijk in het begin vrij intensief gepost heb.
Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
  donderdag 10 juni 2004 @ 23:41:15 #90
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19799634
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 23:08 schreef Ambivalent het volgende:
Ik hoor verschillende verhalen van mensen bij wie 'het' weer goedkomt, natuurlijk hardstikke mooi, zeker als het dan goed en zelfs beter gaat. Het is alleen voor anderen (mezelf) beter om niet teveel hoop te koesteren. Achteraf had dat me een hoop leed bespaart denk ik zo, mede door onduidelijkheid van haar. Altijd maar vragen waarom? maar daar is gewoon geen antwoord op... iedereen moet het voor zichzelf uitvinden, het is moeilijk, vooral in de eerste tijd, maar het wordt beter en makkelijker en alle andere cliche's gaan ook op.
Ik heb inmiddels nog een reactie van haar, waarin ze toch aangeeft geen contact te willen omdat het nu toch weer te moeilijk is... Zo is het eigenlijk al een aantal keer gegaan, beetje contact, dan werd het te moeilijk, even geen contact en dan toch weer...

Héél even was er dat vreemde gevoel wat ik al tijden niet meer had gevoeld, die bepaalde spanning of 'pijn', toen ik op msn zat en een bericht kreeg: nieuwe email ontvangen van haar...
Heel even voelde ik me weer zo, maar het gekke was: ik had er gelijk vrede mee en ik heb er nauwelijks meer aan gedacht, het doet me niet veel meer...

Verder mis ik een relatie ook wel ergens idd die kleine dingetjes, zoo herkenbaar. Grappig dat ik hier nu al ongeveer 8 topics heb overleefd, waarvan ik voornamelijk in het begin vrij intensief gepost heb.
zoiets doe ik stiekem ook, put hoop uit alles van mijn ex. Al weet ik dat dat gewoon dom is want het kan bedroge uitkomen. Maar toch doen. Vind het knap dat je er zo koel onder blijft!
wat dat contact verbreken betreft. Is bij mij en haar ook al 2x zo geweest. 1x vanuit haar, 1x vanuit mij maar nu hebben we weer heel goed contact.. en toch zit ik nu met buikpijn van wat er komen gaat.
OJAAJOH?
  donderdag 10 juni 2004 @ 23:46:46 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19799825
voor hellmondunited. Het is zo onzeker nu! Kan me die buikpijn goed indenken.
  donderdag 10 juni 2004 @ 23:48:17 #92
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19799874
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 23:46 schreef Brighteyes het volgende:
voor hellmondunited. Het is zo onzeker nu! Kan me die buikpijn goed indenken.
thnx! zijn inderdaad spannende tijden nu. Weet gewoon niet waar ik aan toe ben omdat ik niet weet wat ze wil vertellen en ze toch oh zo belangrijk voor me is. Maja someday we'll all be happy ofzo
OJAAJOH?
  vrijdag 11 juni 2004 @ 02:52:06 #93
1092 Nilis
Här kommer Pippi Långstrump
pi_19803005
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 10:25 schreef Syrena het volgende:
Gisteravond even overwogen om hem te sms-en:
Zet het bad maar alvast aan, kom er zo aan, lekker ff samen afkoelen en dan weer opwarmen...Kus (en dan m'n naam)

En dan erachteraan een sms met: SHIT, verkeerde nummer!!! SORRY!!

Hehehe, toch maar niet gedaan (maar wel lol gehad in het bedenken).
Wees blij dat je dat toch maar niet hebt gedaan....verder helemaal niet opzichtig ofzo..
tjolahopp, tjolahej, tjolahoppsan sa
---> FootoowBoek! <---
pi_19803926
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 02:52 schreef Nilis het volgende:

[..]

Wees blij dat je dat toch maar niet hebt gedaan....verder helemaal niet opzichtig ofzo..
Hehehehe, ja dat vond ik ook, daarom maar niet gedaan. Maar ja, hij is vreselijk a-technisch, dus misschien was ie er wel ingetrapt, "Ow ja, per ongeluk, ken beuren natuurlijk...."

Z'n GSM staat trouwens meestal uit, dus was het toch nooit zo aangekomen als ik bedoeld had....
  vrijdag 11 juni 2004 @ 10:00:31 #95
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_19804831
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 23:41 schreef hellmondunited het volgende:
zoiets doe ik stiekem ook, put hoop uit alles van mijn ex. Al weet ik dat dat gewoon dom is want het kan bedroge uitkomen. Maar toch doen. Vind het knap dat je er zo koel onder blijft!
wat dat contact verbreken betreft. Is bij mij en haar ook al 2x zo geweest. 1x vanuit haar, 1x vanuit mij maar nu hebben we weer heel goed contact.. en toch zit ik nu met buikpijn van wat er komen gaat.
Ik moet je zeggen dat ik het daar in het begin ook veel moeilijker mee had, gewoon het idee van contact geheel verbreken dat is nogal wat. Ik heb haar nu ook al een aantal maanden niet gezien en dan kan het me gek genoeg ook niet zoveel meer doen. Ik vind dat ik echt mijn best heb gedaan om nog contact te houden, maar als het dan niet echt van harte gaat, dan hoeft het niet voor mij... Wel jammer, maar het is niet anders.
www.biopsychiatry.com
pi_19806408
quote:
vrouwen........
quote:
Op maandag 7 juni 2004 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vertel? De bron van alle kwaad?
maar da's toch algemeen bekend?

* PdeHoog komt even kijken en vond een schot voor open doel
tevens verkapte terugvindpost
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 11 juni 2004 @ 11:15:26 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19806445
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 11:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

[..]

maar da's toch algemeen bekend?

* PdeHoog komt even kijken en vond een schot voor open doel
tevens verkapte terugvindpost
He, hoe'st met jou dan? Zat me van de week te bedenken dat ik je hier al een hele tijd niet meer had gezien.
pi_19807741
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 10:00 schreef Ambivalent het volgende:

[..]

Ik moet je zeggen dat ik het daar in het begin ook veel moeilijker mee had, gewoon het idee van contact geheel verbreken dat is nogal wat. Ik heb haar nu ook al een aantal maanden niet gezien en dan kan het me gek genoeg ook niet zoveel meer doen. Ik vind dat ik echt mijn best heb gedaan om nog contact te houden, maar als het dan niet echt van harte gaat, dan hoeft het niet voor mij... Wel jammer, maar het is niet anders.
Ik heb in het begin ook met alle moeite geprobeerd "gewoon" vrienden te blijven, maar dat lukte gewoon niet, wel jammer op zich, want je hebt in al die jaren toch iets sterks opgebouwd, maar jah, nu 3/4 weken geen contact meer en het gaat stukken beter met me, alleen af en toe als ik haar zie fietsen ofzo of zie in het centrum dan ff die schrik, maar das binnen een uurtje weer over...
pi_19808877
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 11:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

He, hoe'st met jou dan? Zat me van de week te bedenken dat ik je hier al een hele tijd niet meer had gezien.
Goed! We leven nog !

Ik heb het stervensdruk met van alles en eigenlijk geen zin om het te doen en het gedoe met ex-en weet ik vooralsnog erg goed te onderdrukken ondanks dat ik weer veeeeeeeeeeeeeeel te weinig slaap.

normaal gaat dat heel erg spelen als ik moe ben en teveel knappe dames zie buiten, maar het valt nu heel erg mee.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_19838184
Maar weer even therapeutisch wat van me af schrijven.

Net een middag met m'n ex achter de rug. We hadden afgesproken samen het huis in orde te maken, zodat er bezichtigingen kunnen plaatsvinden.

Het was onverwacht goed verlopen.. Geen ruzie, geen irritaties. helemaal niets van dat alles.

Het enige wat ik kon denken was; 'oh wat heeft ze toch een lief gezichtje', 'Damn wat een lekkere kont' en 'goh wat is ze toch lief'.
Maar aan de andere kant gingen er gedachten als 'Ik ben toch wel blij dat het uit is', 'ja, 1x in de twee weken elkaar zien is vaak genoeg.' en 'pffff. wat een geouwehoer..' door mijn hoofd

I'm confused!!
  zaterdag 12 juni 2004 @ 17:44:48 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19838417
Kan me de confusion wel voorstellen, maar het lijkt erop dat je toch meer tot haar lichaam aangetrokken bent op dit moment dan wie zij als persoon is, en in die zin denk ik dat je je beter kan focussen op die gedachten over 'blij dat het uit is' en 'wat een geouwehoer'. Dat zegt genoeg...
pi_19841844
Ik ben blij dat het uit is..
etc..

Maar ze blijft lief..
  zaterdag 12 juni 2004 @ 19:59:15 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19841913
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 19:57 schreef tekkno het volgende:
etc..

Maar ze blijft lief..
Haha, natuurlijk!
pi_19842150
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 19:57 schreef tekkno het volgende:
etc..

Maar ze blijft lief..
Als we gaan vanavond en hij is er ook zal ik die laatste zin maar vervangen door: Maar het blijft toch een eikel

Heb nu een beetje een knoop in m'n maag (maar dat kan ook van die twee worstenbroodjes komen)
Nog niks gehoord van m'n achterban, dalijk gaan we niet eens, zit ik voor niks met een knoop in m'n ondergoed achter de PC, gebadderd, geshaved en gebody-lotionned.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 20:09:36 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19842240
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 20:06 schreef Syrena het volgende:
zit ik voor niks met een knoop in m'n ondergoed achter de PC, gebadderd, geshaved en gebody-lotionned.

Weer eens wat anders dan een knoop in je zakdoek
pi_19843051
We gaan pas om elf uur

Dat had ik vroeger eens moeten voorstellen, elf uur, half negen was vroeger het maximum.....

Café is open tot 3 uur, maar dat zullen we wel niet redden. Hm.
  zondag 13 juni 2004 @ 00:05:55 #107
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19847755
ik ben genaaid..
OJAAJOH?
  zondag 13 juni 2004 @ 00:08:03 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19847807
quote:
Op zondag 13 juni 2004 00:05 schreef hellmondunited het volgende:
ik ben genaaid..
Ik zag je al in HVJJN.
Echt heel rot voor je...
pi_19847862
quote:
Op zondag 13 juni 2004 00:05 schreef hellmondunited het volgende:
ik ben genaaid..
Kerel, is allemaal dus niet zo goed gegaan als je gehoopt had ..

Dacht juist dat het helemaal goed ging komen met je .... sorry, hier heb je niet veel aan...
  zondag 13 juni 2004 @ 00:11:34 #110
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19847890
quote:
Op zondag 13 juni 2004 00:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik zag je al in HVJJN.
Echt heel rot voor je...
[afbeelding]
weet je.. heb t gewoon echt gehad.. heb t gevoel alsof ik gewoon NOOIT eens gelukkig mag zijn.. NOOIT!! nu heb ik weer een jaar nodig om er over heen te komen. Tegen die tijd ben ik dadelijk nog depressief ook

damn..
OJAAJOH?
  zondag 13 juni 2004 @ 00:13:20 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19847944
quote:
Op zondag 13 juni 2004 00:11 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

weet je.. heb t gewoon echt gehad.. heb t gevoel alsof ik gewoon NOOIT eens gelukkig mag zijn.. NOOIT!! nu heb ik weer een jaar nodig om er over heen te komen. Tegen die tijd ben ik dadelijk nog depressief ook

damn..
Ja, een hart is zo gestolen, maar als het eenmaal gebroken is duurt het lijmen zo fucking lang!
Heel veel sterkte hellmond... je hebt er geen zak aan maar toch...
  zondag 13 juni 2004 @ 00:16:16 #112
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19848032
quote:
Op zondag 13 juni 2004 00:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, een hart is zo gestolen, maar als het eenmaal gebroken is duurt het lijmen zo fucking lang!
Heel veel sterkte hellmond... je hebt er geen zak aan maar toch...
thnx brighteyes! och je bedoelt het goed. teminste iemand die t doet
damn raak zo wel weer lekker in een isolement..
OJAAJOH?
pi_19848100
quote:
Op zondag 13 juni 2004 00:16 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

damn raak zo wel weer lekker in een isolement..
Nope, daar is dit topic toch voor ......
  zondag 13 juni 2004 @ 00:20:41 #114
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19848161
quote:
Op zondag 13 juni 2004 00:18 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Nope, daar is dit topic toch voor ......
ik weet het, maar ik was ooit een prater. Tegenwoordig kan ik tegen niemand mijn mond meer open doen. Zit overal maar stil bij en t leven gaat maar langs me heen. heb steeds minder contact met mensen omdat ik niet weet wat ik moet zeggen. Niemand snapt me ondertussen en laten me dus links liggen..
OJAAJOH?
pi_19848204
Mag ik vragen wat er precies is mis gegaan ?

Laatst zag alles er nog 'happy' uit enzo ....
  zondag 13 juni 2004 @ 00:25:13 #116
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19848266
quote:
Op zondag 13 juni 2004 00:22 schreef Dwaashaas het volgende:
Mag ik vragen wat er precies is mis gegaan ?

Laatst zag alles er nog 'happy' uit enzo ....
ik werd idd gewoon aan het lijntje gehouden. Wat in haar mail stond was datgene dat ze wilde vertellen zei ze. eigenlijk had ze dat dus al gedaan, maar merkte aan haar dat er meer achter zat en dat ze zich heeft bedacht ofzo
OJAAJOH?
pi_19848365
quote:
Op zondag 13 juni 2004 00:25 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

ik werd idd gewoon aan het lijntje gehouden. Wat in haar mail stond was datgene dat ze wilde vertellen zei ze. eigenlijk had ze dat dus al gedaan, maar merkte aan haar dat er meer achter zat en dat ze zich heeft bedacht ofzo
Valse hoop dus .... klinkt niet echt opbeurend maar je weet nu wel waar je aan toe bent.
Voor hetzelfde geld hield ze dat nog maanden aan, waardoor jou liefde voor haar maar meer en meer zou worden, die klap was dan nóg erger geweest ......
  zondag 13 juni 2004 @ 00:43:11 #118
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19848586
quote:
Op zondag 13 juni 2004 00:31 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Valse hoop dus .... klinkt niet echt opbeurend maar je weet nu wel waar je aan toe bent.
Voor hetzelfde geld hield ze dat nog maanden aan, waardoor jou liefde voor haar maar meer en meer zou worden, die klap was dan nóg erger geweest ......
mwa, t komt nog wel.. kan dit echt niet meer hebben nu. was eindelijk bezig mijn leven opnieuw op te bouwen.. nu dit weer.. WEER OPNIEUW beginnen nee daar heb ik nu de puf niet voor
OJAAJOH?
pi_19848666
Gewoon rustig aan doen ...... niet te veel peikeren (klinkt té simpel...) heeft gewoon tijd nodig...
  zondag 13 juni 2004 @ 00:58:03 #120
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19848844
quote:
Op zondag 13 juni 2004 00:47 schreef Dwaashaas het volgende:
Gewoon rustig aan doen ...... niet te veel peikeren (klinkt té simpel...) heeft gewoon tijd nodig...
tijd nodig ja.. HEEL VEEL TIJD! misschien ben ik over een jaar of 10 eens gelukkig
OJAAJOH?
  zondag 13 juni 2004 @ 01:29:09 #121
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19849304
OK nu kan ik echt niet meer. krijg net te horen dat ze ondertussen ook nog eens met een ander zowat heeft gezoend.. nee ik kan niet meer echt niet meer ben op GVD!
OJAAJOH?
pi_19851796
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 20:06 schreef Syrena het volgende:
gebadderd, geshaved en gebody-lotionned.
Ga je buikschuiven?
  zondag 13 juni 2004 @ 10:55:24 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19851827
hellmond, wat klote voor je zeg! En wat lullig dat zij (en je eigen hart en hoop) je weer voor de gek hebben gehouden. Ik kan me voorstellen hoe je je nu voelt. Een paar maanden geleden dacht ik ook weer even dat ik hem terug wilde en hij mij ook. Ik heb me toen van alles in mijn hoofd zitten halen, heb me als een idioot aan lopen stellen, lopen flirten met hem etc. Achteraf bleek dat ik eea verkeerd begrepen had etc. Dat duurde een week. Toen ben ik ook weer een soort van ingestort, maar dat duurde 1 week. En in die week was ik verdrietig, super down, helemaal in de war en kwaad. Kwaad op hem en op mezelf. En die kwaadheid heeft mij toen geholpen. Na die week was het weg en het is niet meer teruggekomen. Ik kan nu zeggen dat ik er toch wel overheen ben.

Het 'verdriet' dat nu nog wel eens de kop op steekt is meer sentiment en verlangen naar de goede oude tijd. Niet meer naar hem...

Ik zeg niet dat het jou zo zal vergaan, maar ik hoop het wel voor je. Het is zo oneerlijk dat de bodem ineens weer onder je vandaan is geslagen... Dikke, dikke
pi_19856469
Grrr... wat een kutnacht... gistermiddag belt een "halve kameraad" van me, gewoon zo iemand die je tegenkomt bij uitgaan en ff bij gaat staan... die belt me dus... wat is het nummer van ex???

Ik zo WTF??? Hoezo???

Nou ze had d'r nummer gegeven maar die ben ik kwijt, en ze zou misschien mee uit gaan vanavond... ik zo damn, fucking eikels, ik ben m kwijt, zoek maar in telefoonboek...

Belt ie even later weer, wat is haar adres, want er staan 2 in... ik denk echt zo fuck off, wat moet je nou dan...

Dus ik 's avonds naar mijn stamkroegje, want ik ga al niet meer naar een ander cafe omdat ik haar daar altijd tegenkom, jahoor, 15min later, komt ze aan... en blijft ze hele avond daar met een stuk of 8 jongens... damn flikker toch op dacht ik, dis nu mijn cafe, vermaak me eindelijk weer een beetje...

maar goed na 30 bonk bonk en shaky handjes kon ik het niet laten, ff naar d'r toe, proberen normaal te doen... alles goed? wat doe jij hier? nou toen ging het al fout, hoezo zegt ze, ik mag toch zelf weten waar ik uit ga... grrr... ik zeg zo, nou ik ga nog ff wat drinken en dan ergens anders heen, maar goed daar is het niks aan dus na 10min was ik al terug...

Kon het uiteindelijk niet laten om te vragen of ze nou vrienden wilde blijven, jah, en ook wat afspreken nog binnenkort... NEE, werd ze direct pissig enzo... en ze is daar de hele kutavond gebleven, ben uiteindelijk maar gaan slapen, wat een kutwijf...
pi_19859664
quote:
Op zondag 13 juni 2004 00:25 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

Zij hield je niet aan het lijntje, jij zag dingen die er niet waren ws.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 13 juni 2004 @ 17:34:15 #126
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19859927
quote:
Op zondag 13 juni 2004 17:22 schreef milagro het volgende:

[..]

Zij hield je niet aan het lijntje, jij zag dingen die er niet waren ws.
heb haar vandaag nog even gesproken en ze was wel degelijk aan t twijfelen of ze toch niet misschien over nieuw moest beginnen..
OJAAJOH?
pi_19860126
whatever, het is over.
pi_19860446
vandaag was m'n ex er weer (tis nu week uit) We hebben geknuffeld en gezoend. Maar hij wil zn belofte niet nakomen die hij had gemaakt. Ik boos, verdrietig.
Ik voel me gewoon zo eenzaam zonder hem, met hem voel ik me echt gelukkig. Ik weet niet wat ik moet doen om dit gevoel kwijt te raken. Iemand anders opzoeken? Met het risico dat ik die minder leuk vindt, dat het misgaat, dat het allemaal te snel gaat? Tis pas een week uit, waarom kan ik niet zonder vriend?
Waarom voel ik me zo kut, waarom kan ik dit niet gewoon naast me neer leggen. Ik maak echt van die plannen dat ik weg wil lopen of zelfmoord plegen ofzo, zo kut voel ik me gewoon. Ben ten einde raad.
pi_19860470
quote:
Op zondag 13 juni 2004 17:34 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

heb haar vandaag nog even gesproken en ze was wel degelijk aan t twijfelen of ze toch niet misschien over nieuw moest beginnen..
Ik snap je gevoel, tis echt heel kut. Probeer het naast je neer te leggen, is heel kut I know. Probeer ook naar andere meisjes te kijken, ook al heb je daar geen behoefte aan. Jouw geluk komt vast gauw weer
pi_19860480
quote:
Op zondag 13 juni 2004 17:43 schreef milagro het volgende:
whatever, het is over.
En hoe weet jij dat was je erbij ofzo
// Je bent zo mooi Anders
Niet meer of minder Anders
Maar zo mooi Anders.//
pi_19860656
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:02 schreef La-Fosca het volgende:

[..]

En hoe weet jij dat was je erbij ofzo
hij huilt tranen met tuiten nu toch?
zij hield hem aan het lijntje zegt-ie nu toch?
zij is met een ander nu toch?

verdrietig, maar het wordt denk ik zo onderhand tijd een en ander achter je te laten.
zolang verdriet hebben én hoop houden is niet okay, dat zie je nu maar weer.
driedubbel zo hard de klap.
het is over, en nu verder.
pi_19863778
quote:
Op zondag 13 juni 2004 17:59 schreef Salie het volgende:
Ik maak echt van die plannen dat ik weg wil lopen of zelfmoord plegen ofzo, zo kut voel ik me gewoon. Ben ten einde raad.
DON'T ! je bent nog jong, heel leven voor je, niet lullig bedoeld maar hij is echt niet de enige hoor !

Het blijft misschien effe klote, maar als je steeds blijft knuffelen etc. kun je er ook niet overheen komen lijkt mij. Vermijd contact, lijkt mij het beste, in de tussen tijd ga je dingen doen die jij leuk vind te doen, zoek afleiding.... meestal helpt dat wel alleen heeft het tijd nodig ......
pi_19871886
Jah precies, die gevoelens heb ik ook gehad, contact totaal verbroken, ging even heeeeel kut, maar al gauw stukken beter, gaat nu goed met me, behalve de momenten wanneer ik haar bijvoorbeeld tegenkom, dan komt die schrik even weer, of als ik haar in cafe zie en er staan weer 5 jongens omheen te slijmen ofzo, dan heb ik het ff moeilijk...
  maandag 14 juni 2004 @ 09:20:46 #134
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_19873679
Wel een goed stukje wat ik laatst ergens las: (wel in het engels)
quote:
A break up from a long term relationship can be murder on your limbic system, self esteem and well being. The main reason for this is that you have mental issues you’ve learned to deal with. A (wo)man comes along who not only makes your dealing with those issues easier, but quells them altogether. (S)he makes you feel desirable to (wo)men, makes you feel like a good lover, makes you feel like someone worthy of love. (S)he leaves, BOOM, you aren’t only missing her/his ability to quell these issues, but NOW have to learn to deal with them and get used to them all over again. Realize this. Use a pain filled break up as an opportunity to recognize and GET RID of these self esteem problems. Don’t be a co- dependant, always defining who is important to you by what gaps of yours they can fill (mind out of the gutter people), instead be a complete person (self help jargon I know). Seek the permanent company of people you WANT around you, not NEED around you. Eventually you don’t hurt anymore this way.

OFTEN when you don’t want a relationship to end and it does anyway you will hold onto the pain as a means of not accepting it as REALLY over. You fantasize about the other person crawling back begging to be with you, because they’ve seen the error of their ways. Not a good idea, this only prolongs things, focus on YOU and what (s)he did to “complete you” that needs to be complete on its own by your own rethinking of self esteem, goals and ability to succeed. Remember YOU are physically the same now as before you were ever hurting over this (wo)man, only now you aren’t used to being you anymore, you are used to being you AND her together. The electricity in that brain of yours lies, true love is new love, not someone sticking around forever in order to fill each others needs.
www.biopsychiatry.com
pi_19874175
quote:
Op maandag 14 juni 2004 09:20 schreef Ambivalent het volgende:
Wel een goed stukje wat ik laatst ergens las: (wel in het engels)
[..]
Inderdaad een goed stuk! Herkenbaar ook, pas als het een tijdje uit is merk ik dat ik mezelf weer terugkrijg, ik zit weer lekker uren achter de comp te pielen met m'n mp3's, ik koop weer kleding die IK leuk vind, zonder de gedachte: O, dat zal hij wel niet zo mooi vinden....

Ondertussen denk ik ook heus wel aan wat er mis is met mij waarom vinden mannen mij alleen in het begin leuk...*wheeehhh* *zelfmedelijden* en dan denk ik, zou ik dat zelf nog wel leuk vinden, iemand die helemaal mee zou gaan in mijn hobbies etc etc. Naja, blijft genoeg over om aan te werken, om een "beter en completer mens" te worden ( zelfhulpboeken, haha).
pi_19874188
Het is onvoorstelbaar hoe lang een mens kan doen of er niks aan de hand is.. Het is onvoorstelbaar hoe lang je kunt leven op een soort van roes die helemaal niet waar blijkt te zijn..

Ik ben diegene die van m'n maatje een ex heb gemaakt. Nu pas zie ik in dat ik de afgelopen periode heb lopen kloten en nu is het dus te laat om te ont-exen. En ik altijd maar denken dat het ooit misschien nog wel goed zou kunnen komen. Kan je nagaan hoe fucking naief ik altijd al ben geweest..
Triumph starts with a try and ends with an oempfh
  maandag 14 juni 2004 @ 11:03:25 #137
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_19875547
quote:
Op maandag 14 juni 2004 09:56 schreef Aphrodite het volgende:
Het is onvoorstelbaar hoe lang een mens kan doen of er niks aan de hand is.. Het is onvoorstelbaar hoe lang je kunt leven op een soort van roes die helemaal niet waar blijkt te zijn..

Ik ben diegene die van m'n maatje een ex heb gemaakt. Nu pas zie ik in dat ik de afgelopen periode heb lopen kloten en nu is het dus te laat om te ont-exen. En ik altijd maar denken dat het ooit misschien nog wel goed zou kunnen komen. Kan je nagaan hoe fucking naief ik altijd al ben geweest..
Kan het niet helemaal volgen...

Je hebt het uitgemaakt en hebt er nu spijt van?
Of het is uit en je bent te lang bezig geweest met hopen dat het weer goed kwam?
Welke roes blijkt helemaal niet waar te zijn?
Waarom vind je jezelf naief?
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_19876417
quote:
Op maandag 14 juni 2004 09:56 schreef Aphrodite het volgende:

Ik deed denk ik ook alsof het goed ging, na 3 maanden, dacht ik... het gaat wel, ik hoef haar niet terug, maar toen ik haar uiteindelijk zag zaterdagavond, stond ik na een uur bij haar te vragen of we niet nog een keertje samen uit konden gaan...

Ik had gewoon al die tijd diep van binnen nog steeds zoiets van, het komt ooit wel goed... en ik kom daar niet vanaf... heb het gevoel dat ik weer 2 maanden terug in de tijd ben gezakt in 1 avondje tijd.
pi_19877052
Dat gevoel wat jd1982 beschrijft heb ik ook continue.

Elke keer gaat het goed met me. (althans denk ik dan) Ik heb veel afwisseling en denk er niet teveel bij na. Vervolgens stuurt ze wat smsjes, waar ik ook gewoon netjes op terugreageer. Beetje babbelen aan de telefoon ook allemaal okay.

Vervolgens zie ik dr in de stad, zij ziet mij en ik wil met haar gaan babbelen. Zij slaat helemaal dicht en geeft een paar korte antwoorden op mn vragen en that's it. Verder totaal geen belangstelling omdat ze er té erg in haar hoofd mee bezig is. Ze bedoeld het niet negatief maar komt wel heel erg zo over.

Hier heb ik gewoon geen zin meer in. Elke keer wanneer ik haar in de stad tegenkom voel ik me zwaar klote. Ik loop dan ook al enkele weken met mn grote bek te verkondigen dat dit echt de laatste keer was dat ik me in 'de stad' laat zien .. (alleen t komt er elke keer weer op neer dat ik er toch weer naartoe ga)
pi_19878087
Yep, heb ik ook, alleen ik had me voorgenomen om niet meer naar het cafe te gaan waar zij altijd heen gaat, en dat kon ik eindelijk volhouden, nu was ze opeens in mijn nieuwe stamcafe, de hele avond, en vriendinnen nee die heeft ze niet, gaat ze maar met 5/6 jongens... waaronder kennissen van mij... zal ik maar weer een nieuw cafe zoeken ofzo... en allemaal slijmen als de pest, Sukkels!!!

En jah, mijn ex kan ook niet normaal reageren, zo kortaf, zo van ga nou maar weg want het komt niet meer goed, maar dat werkt juist tegen... als ze gewoon leuk zou reageren, hey!!! alles goed... ofzo, nee echt zo'n bang gezichtje... ohw heb je hem ook weer...
pi_19878284
idd erg herkenbaar.. die ex van mij houdt dan ook nog eens vol dat ze het allemaal niet zo bedoeld dat ze wel gewoon aardig tegen me wilt doen enz.. nou k geloof er weinig meer van .

De mijne gaat ook continue met kerels om ipv meiden.. Wann ik dr dan in t café zie staan er opeens al gelijk een paar van die gasten op dr te geilen waar zij dan vervolgens de grootste lol mee heeft.. nee leuk is dat
pi_19878324
Jah precies, ik heb inmiddels allemaal leuke nieuwe vrienden enzo, maar nee zij heb geen vriendinnen, maar jongens gaan maar al te graag met haar mee, belt ze ook kameraden van mij, die ze via mij kent of die nog uit gaan, omdat ze anders niemand heeft om mee uit te gaan behalve d'r broertje of kleine nichtje...
pi_19878391
Owja, de mijne was er godzijdank niet zaterdag bij het uitgaan. Maar ja, sta je toch ff te zweten voordat je alle hoeken van het café nagekeken hebt

Weten jullie nog van de zatte andere ex? (heb ik over gepost in het vorige deel). De jongen die na dik negen jaar kennelijk nog steeds hoop heeft... Hij wordt deze week 30, vraagt ie of ik mee uit eten ga. Dus ik met mn blije kop: Ojaaa...lekkerrrr !! Meteen daarna denk ik: Had je nou niet moeten zeggen... Hij reageerde echt superblij, begon meteen zestig restaurants op te noemen...

En dat terwijl ie dus iets heeft met een ander meisje. Nou ja, heeft, hij loopt voortdurend over haar te klagen, zegt dat ie nu ECHT niks meer met 'r te maken wil hebben. Het is een beetje een probleemmeid, voortdurend een lang gezicht, reageert heel raar. Ik heb haar maar 1 keer gezien, maar ze heeft kennelijk een enorme tyfushekel aan mij (zou ik ook hebben als de jongen die ik leuk vind niet kan ophouden over z'n ex). Ze is ook in therapie enzo (en ik ook bijna, haha, maar zij heeft dus echt problemen om met mensen om te gaan etc.)(ik ben alleen een bange doos).

Nu was de buurman van de zatte ex er ook (ook zat) en die was werkelijk de héle avond aan het roepen dat we maar verkering moesten nemen, ik was toch zoveel leuker dan "die met het lange gezicht". "Nou zeg me es, wat is er dan verkeeeeeeerd an die jongen???"
Ja, hallo, ik VOEL NIKS VOOR HEM!! Zucht. Ik kon 'm niet aan z'n verstand peuteren dat het echt ontzettend vervelend is als mensen tegen mijn ex zeggen dat we zo leuk zijn bijelkaar. Hij krijgt daar gewoon onterecht hoop van !

En nu moet ik 'm dus gaan vertellen dat dat uit eten dus mooi niet doorgaat.
Ik wil best mee, maar ik wil niet de problemen tussen hem en zijn vriendin groter maken, dat moet ie zelf maar oplossen. Ik was ook altijd kwaad als mijn ex met anderen op stap ging, kon ie nog zo hard roepen dat er niks was. En ik heb ook geen zin om de hele avond van die herte-ogen tegenover me te zien... ZUUUHUUUUUCHT.

Oke, ben weer uitgeklaagd....
pi_19879399
Vaag eigenlijk dat je na een relatie vrijwel nooit meer normaal met elkaar om kan gaan, er zit altijd een "maar" aan... en ook al heeft 1 van de 2 nog gevoelens, wat boeit dat... voordat je wat hebt met elkaar is er vaak ook eerst maar 1 die wat voelt voor de ander, daarvoor ga je toch ook normaal met elkaar om... soms heb ik het gevoel dat diegene die GEEN gevoel meer heeft er een probleem van maakt...
pi_19880212
quote:
Op maandag 14 juni 2004 13:28 schreef jd1982 het volgende:
Vaag eigenlijk dat je na een relatie vrijwel nooit meer normaal met elkaar om kan gaan, er zit altijd een "maar" aan... en ook al heeft 1 van de 2 nog gevoelens, wat boeit dat... voordat je wat hebt met elkaar is er vaak ook eerst maar 1 die wat voelt voor de ander, daarvoor ga je toch ook normaal met elkaar om... soms heb ik het gevoel dat diegene die GEEN gevoel meer heeft er een probleem van maakt...
Ik vind het gewoon enorm vervelend om van alle kanten te horen dat M. nog gek op me is. Omdat daar tussen de regels door misschien de boodschap inzit van: En jij bent een trut dat je dat niet weet en niet weer gewoon verkering met hem neemt.

Bovendien weet ik maar al te goed wat het met je kan doen als jij nog wel veel gevoelens voor iemand hebt, maar andersom niet.
Je gaat achter elk woord en gebaar wat zoeken.
Dus het boeit in mijn ogen wel degelijk of 1 van de 2 nog gevoelens heeft, de "vriendschap" is dan niet gelijkwaardig. Hij zoekt overal wat achter en zodra iemand tegen hem zegt dat hij of zij me kent, dan volgt er van hem meteen een hele zieleuitstorting over mij. Wat ik dan weer terughoor, en me weer moet verdedigen waarom "het niks wordt met M."
En ik voel dat ik niet meer spontaan kan zijn tegen hem, voordat ik iets zeg moet ik drie keer nadenken hoe hij het zou kunnen opvatten.

Plus ben ik het gepotel meer dan beu, als ie wat gedronken heeft en me wat wil vertellen dan krijg k eerst een por, dan een hand in m'n zij, en vervolgens een wang en een mond tegen m'n oor.
Komt er een jongen met me praten dan wordt er haantjesachtig heen- en weer gewipt, etc.
pi_19880645
quote:
Op maandag 14 juni 2004 11:03 schreef Hihat het volgende:

[..]

Kan het niet helemaal volgen...

Je hebt het uitgemaakt en hebt er nu spijt van?
Of het is uit en je bent te lang bezig geweest met hopen dat het weer goed kwam?
Welke roes blijkt helemaal niet waar te zijn?
Waarom vind je jezelf naief?
Okay, met het risico dat dit een extreem lang verhaal gaat worden:

In november heb ik de relatie na bijna 5 jaar beeindigd. Ik werd steeds maar verliefd op anderen waar ik soms wel en soms niet iets mee deed. In ieder geval dacht ik erdoor dat ik helemaal niet tevreden was met mijn huige relatie. Ik deed wat me het beste leek, de relatie beeindigen. De persoon op wie ik toen verliefd was, heb ik wat mee gekregen, eigenlijk al na een dag. Ik heb nooit de tijd genomen om de relatie te laten voor wat het was, maar ben meteen doorgerend. Dat ging natuurlijk ook niet goed. Al na een maand zag ik visioenen van mij en m'n ex, ik miste hem bij alles wat ik deed, miste onze etentjes op zondag, miste onze weekenden samen en miste alle films die we altijd keken. Ik heb toen een brief geschreven naar mijn ex waarin ik dit vertelde. Hij wist eerst niet helemaal wat ie ermee aan moest, maar na een tijdje gaf hij groen licht voor een nieuwe poging. Heel vreemd heb ik eerst nog een maand gewacht, heb het wederom uitgemaakt met die persoon van toen en uiteindelijk zijn we naar het strand gegaan, pakte hij meteen m'n hand, gaf me een zoen en bleef na een week slapen. Ik kreeg toen allemaal visioenen van wat ik allemaal met die reboundgozer heb uitgespookt en besefte dat dit ook weer veels te snel ging. Door een stomme fout, hij dacht dat ik zou bellen en ik was in de veronderstelling dat hij zou bellen, werd hij boos op me en heeft me een maand volledig genegeerd. Ik had wel door dat hij boos was ofzo, maar ik dacht: als hij een probleem heeft, komt ie maar naar me toe. Na een maand was dit nog steeds niet gebeurd en doordat hij me negeerde vond ik het allemaal wel goed en ben ik verder gegaan, op zoek naar wat ik dacht te zoeken. Ik ben een gesprek met hem aangegaan en dat ontaardde in een verschrikkelijke ruzie. Na die ruzie hebben we eens een goed gesprek gehad, tenminste, ik huilde alleen maar en hij liep naast me. Intussen zie ik weer die visioenen van ons samen vroeger en het meest kwetsende wat hij kon doen, niet op mijn verjaardag komen, heeft ie uitgevoerd. Misschien heel suf dat ik daar zoveel waarde aan hechtte maar zo voelde het voor mij nu eenmaal..

Vandaag maar eens het risico genomen en een sms gestuurd: Is alle hoop op ons verkeken. Daar kreeg ik helaas het antwoord 'ja' op. Ik mis hem gewoon zo.. Waarom werd ik steeds verliefd op andere mensen en heb ik hem daardoor in de kou laten staan en hem gebruikt? Waarom, en waarom kan ik dat nu niet meer goed zetten? Ik wou dat ik alles een jaar of drie kon terugdraaien. Ik zit nu weer helemaal in een psychologisch diep freaking gat. En ik heb echt het gevoel dat ik er alleen uit kan komen door te verhuizen naar een compleet nieuwe omgeving. Ik zie hem elke week en kijk (keek) daar onwijs naar uit. Ik wil hem vertellen dat ik spijt heb van alles en hem gewoon terig wil. Hij blijkt de persoon te zijn voor mij, mijn droomvent met wie ik oud wil worden en kinderen krijgen. Ik kan nu niet meer tegen zoenende mensen en word er alleen maar depressed van.. Ik heb het gevoel dat ik nu in een dubbele knoop zit en de enige die me los kan knopen is hij.
pi_19880653
Dan moet je dus maar 100% no contact doen...
pi_19880702
quote:
Op maandag 14 juni 2004 14:10 schreef Aphrodite het volgende:

[..]Ik heb het gevoel dat ik nu in een dubbele knoop zit en de enige die me los kan knopen is hij.
Dat is gelukkig niet zo... heb ik ook gehad, alleen diegene stopt je af en toe wel weer in die knoop... grrr...
  maandag 14 juni 2004 @ 20:19:54 #149
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_19890099
Ik heb een groot aantal pagina's van dit topic doorgelezen (maar niet allemaal, wat zijn het er veel!), een groot deel is heel herkenbaar, een deel ook weer niet. Ergens doet het goed om te zien dat er zoveel meer mensen zich net zo slecht voelen ...
Ik zal m'n eigen verhaal nog wel eens spuien, nu blijft het hier even bij.
censuur :O
pi_19891088
quote:
Op maandag 14 juni 2004 13:55 schreef Syrena het volgende:
Ik vind het gewoon enorm vervelend om van alle kanten te horen dat M. nog gek op me is.
Kan je hem dan niet beter een keer goed duidelijk maken dat er echt geen hoop meer is voor hem?
pi_19892970
quote:
Op maandag 14 juni 2004 20:53 schreef tekkno het volgende:

[..]

Kan je hem dan niet beter een keer goed duidelijk maken dat er echt geen hoop meer is voor hem?
Doe ik al negen jaar. Dan doet ie wat vaag van: "Jaahaa, weet ik...blaah"
Tis gewoon een rotte situatie. Zijn pa was een alko (en een flinke), terroriseerde z'n ma en de rest van het gezin. Hij is gestorven aan Korsakov (op het einde veel schelden, laatste keer dat ie z'n pa zag hebben ze nog liggen schelden op mekaar). Nou ja, pa dood, dus we dachten allemaal dat z'n moeder het wat rustiger kreeg. Die kreeg nauwelijks een jaar later een hartinfarct, ze hadden haar weer wat opgelapt, hij loopt met z'n broers haar ziekenhuiskamer uit, ze zeggen gedag en ze sterft aan een aortabreuk voordat ze goed en wel de drempel over zijn.

Nu heeft ie dus geen ouders meer, herrie met z'n 3 broers etc.
Ik weet dat ik me dat allemaal niet aan moet trekken, maar het is gewoon echt een goeie jongen.
Die ook uitermate irritant kan wezen

Maar goed, ik ken hem dus al negen jaar, het is de neef van mijn allerbeste vriendin.
Ik denk dat ik mee ga eten, en dan eens goed met hem praten. Ook over relaties en dat ie zelf ook eens met iemand moet gaan praten over het verliezen van z'n vader en moeder enzo.

Dus 0 contact zit er niet in, ik zal hem zeker bij m'n vriendin steeds tegenkomen.
Voel me zelf ook gewoon niet lekker in m'n vel, en dan ga ik me al snel weer verantwoordelijk voelen voor andermans gevoelens enzo, terwijl er 1. misschien niks aan de hand is en 2. het niet aan mij is om het op te lossen.

Ondertussen weer enorme zin om de ex te bellen, maar ik doe het n.i.e.t.
Donderdag aanstaande negen weken zonder contact....een record.
pi_19898818
veel te lang alleen .... als ze is verdwenen

heb het kunstje nog niet onder de knie na 2 jaar ....
less sad then 14-6
pi_19900788
Hij wil niet met me praten, reageert niet op smsjes en neemt de telefoon niet op.. Ik word daar zo stalkerig van.. Ik wil met hem praten, desnoods zou ik uit kunnen zoeken waar hij zich bevind maar dan passeer ik die dunne lijn tussen irritant zijn.. Kutzooi
  dinsdag 15 juni 2004 @ 09:14:25 #154
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_19901382
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 08:12 schreef Aphrodite het volgende:
Hij wil niet met me praten, reageert niet op smsjes en neemt de telefoon niet op.. Ik word daar zo stalkerig van.. Ik wil met hem praten, desnoods zou ik uit kunnen zoeken waar hij zich bevind maar dan passeer ik die dunne lijn tussen irritant zijn.. Kutzooi
Dan passeer je imho geen dunne lijn hoor, die is best wel dik.
Het klinkt hard, maar als jij degene bent geweest die de relatie heeft verbroken en hij probeerd zijn leven weer op te pakken dan kan je niets anders doen dan dat te respecteren.
Je maakt je het jezelf helemaal onmogelijk als je hem blijft lastigvallen en heb je eenig idee hoeveel pijn je hem doet? Denk je dat eerst in voordat je hem gaat stalken!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 15 juni 2004 @ 09:37:26 #155
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_19901689
quote:
Op maandag 14 juni 2004 14:10 schreef Aphrodite het volgende:

[..]

Okay, met het risico dat dit een extreem lang verhaal gaat worden:
Lange verhalen zijn we wel gewend hier .
quote:
Lang verhaal hoe het allemaal gegaan is...
Tsja...als ik dit zo lees krijg ik het idee dat hij misschien wel de ideale persoon voor je is/was, alleen op het verkeerd moment. Denk dat jij nog niet toe was aan een relatie 'voor het leven'. Dat je eerst wilde kijken wat er allemaal te koop was op deze wereld. Je wordt niet voor niets steeds weer verliefd, kan ook een vorm van nieuwsgierigheid zijn. Hij was gewoon de juiste man in de verkeerde periode, lijkt het wel.
quote:
Vandaag maar eens het risico genomen en een sms gestuurd: Is alle hoop op ons verkeken. Daar kreeg ik helaas het antwoord 'ja' op. Ik mis hem gewoon zo.. Waarom werd ik steeds verliefd op andere mensen en heb ik hem daardoor in de kou laten staan en hem gebruikt? Waarom, en waarom kan ik dat nu niet meer goed zetten? Ik wou dat ik alles een jaar of drie kon terugdraaien. Ik zit nu weer helemaal in een psychologisch diep freaking gat. En ik heb echt het gevoel dat ik er alleen uit kan komen door te verhuizen naar een compleet nieuwe omgeving. Ik zie hem elke week en kijk (keek) daar onwijs naar uit. Ik wil hem vertellen dat ik spijt heb van alles en hem gewoon terig wil. Hij blijkt de persoon te zijn voor mij, mijn droomvent met wie ik oud wil worden en kinderen krijgen. Ik kan nu niet meer tegen zoenende mensen en word er alleen maar depressed van.. Ik heb het gevoel dat ik nu in een dubbele knoop zit en de enige die me los kan knopen is hij.
Tsja....ik denk dat hij ook een hele tijd in de knoop heeft gezeten. Door jou persoonlijk daar in geknoopt, zeg maar. Waarschijnlijk heeft hij zich nu net weer ontknoopt en wat heeft hij daarvan geleerd? Dat hij dat niet nog een keer gaat laten gebeuren. Hij zal genoeg gekwetst zijn door je overspelige gedrag, draaikonterij over wat je nou wel en niet wilt en je verliefdheden. Bekijk het eens vanuit zijn positie. En de communicatie tussen jullie laat volgens mij ook te wensen over als je een maand lang ruzie kunt blijven houden over een misverstand over wie er nou wie zou bellen.

Je moet hem echt loslaten denk ik. Je/jullie hebben het verknald. Leer ervan voor de volgende keer, maak niet nog eens dezelfde fouten. Nu voel je je waarschijnlijk alsof je nooit meer verliefd zult worden, nooit meer dat vertrouwde intieme gevoel zult ervaren. Maar dat is een kwestie van tijd.

Ooit zul je samen met je grote liefde (en je kids) aan een relatie als hierboven terugdenken. En lachen om de aaneenstapeling van fouten die toen gemaakt werd. En tegelijk zul je dan denken dat als dat allemaal niet gebeurd zou zijn, je deze geweldige man nooit zou hebben ontmoet.

Geloof me, dat gaat echt gebeuren.

Voor nu is het echter een schrale troost. Doorbijten de komende tijd.
En vaak je hart uitstorten (hier bijvoorbeeld).

Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_19902310
Uiteindelijk, na een hele dag gesmeek, gaan we toch met elkaar praten.. Hij wilde eerst helemaal niet en ik trek uit het feit dat hij toch overboord is gekomen toch wel ietsjepietsje hoop. Ik ken zijn ego, en ik weet ook dat misschien, heel misschien nu hij toch een gesprek aan wil gaan wel iets over zijn ego heen heeft kunnen stappen..

In ieder geval gaat dit mijn uberallerlaatste kans worden, voor mij word het alles of niets. Draait het inderdaad nergens op uit, dan wil en kan ik hem nooit meer zien en mijn vrienden ook niet meer omdat ik dan altijd via hen zal blijven vissen naar hem. Bovenstaand scenario hoop ik natuurlijk niet.. Ik ben een stukje rustiger met het vooruitzicht op een gesprek. maar niet veel.. Ik hoop echt dat alles goed gaat komen..
  dinsdag 15 juni 2004 @ 10:36:12 #157
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_19902911
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 10:09 schreef Aphrodite het volgende:
Uiteindelijk, na een hele dag gesmeek, gaan we toch met elkaar praten.. Hij wilde eerst helemaal niet en ik trek uit het feit dat hij toch overboord is gekomen toch wel ietsjepietsje hoop

[Niet doen! Dan maak je je zelf alleen maar gek mee! Hoop sucks bigtime.... (been there, done that)]

Ik ken zijn ego, en ik weet ook dat misschien, heel misschien nu hij toch een gesprek aan wil gaan wel iets over zijn ego heen heeft kunnen stappen..

[leg uit, klinkt niet echt als een basis om iets opnieuw te gaan doen. Het is nu net of alles zijn fout is geweest!]

In ieder geval gaat dit mijn uberallerlaatste kans worden, voor mij word het alles of niets. Draait het inderdaad nergens op uit, dan wil en kan ik hem nooit meer zien en mijn vrienden ook niet meer omdat ik dan altijd via hen zal blijven vissen naar hem.

[ounounou, dat is wel erg dramatisch he?]

Bovenstaand scenario hoop ik natuurlijk niet.. Ik ben een stukje rustiger met het vooruitzicht op een gesprek. maar niet veel.. Ik hoop echt dat alles goed gaat komen..

[Zo klink je niet ]
Maareh sterkte met je gesprek!

[ Bericht 0% gewijzigd door Jumparound op 15-06-2004 10:41:46 ]
Ecosia
pi_19903684
quote:
Op maandag 14 juni 2004 21:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

Doe ik al negen jaar. Dan doet ie wat vaag van: "Jaahaa, weet ik...blaah"
Misschien moet je een date voor hem regelen?
pi_19903899
ik heb het maar ff geknipt en plakt enzo ..
tis slotje ... en het is uberwazig geschreven
komt er op neer .. ik ben al 2 jaar bezig om me erover heen te zetten
---
ze zei ik zou zo maar niet gaan blowen als ik jou anders word je nog depresiever
ja maar dat had ik al gedaan voordat ik belde vanmorgen

onderwijl net een rondje gelopen en dacht ik ben toch al getikt
en zingen gaat me slecht af .. (TT van doe maar)

so dont mind if i just type a bit

laat ik een stukje teruggaan
zo rond half april anno 2000 nog wel kwam ik haar tegen
dat ging al snel goed en binnen een maand wist ik het zeker
dit is een blijvertje, sow en dat was een mooie tijd
ondanks enkele diepe ravijnen kijk ik er graag op terug

tis even een tijdje terug.. uuh ja 00 dus .. toen was ik nog 18 en zij nog 14
goed... so far so good, hier kwam ik alleen een beetje laat achter
heeft even geduurd maar toen was zelfs dat overwonnen (het was al "snel" 15 en 19)
ik dwaal af, het werd met de dag beter en het heeft zelfs nog een
lange tijd stand gehouden.

tis uit dus zeg je dan. ja... but ill cut to the chaser .. so to speak
dat was dus fucking 2 jaar terug... en ik ben compleet van haar gaan houden in
een 2 jaar tijd... zelfs zo erg dat ik volgens mij nog bijna elke dag sinds aan haar loop te denken
"get over it" .. uhhuh

meanwhile .. back in reality
er ging een paar maand overheen .. voor me gevoel
ach om het kort te houden ik puzel nog steeds over wat er de neuck uberhaupt gebeurt is
het ging vlak voordat het uitging ineens nowhere fast, blijkbaar

"is het ooit weer goed gekomen dan?" .. nee en ondanks dat ik dat wel wist dat het ook niet zo zou gaan zaten we wel vorig jaar (?.. time flies) ineens weer naast elkaar in het bubbelbad
en waarop bij mij al eerder relaties een ijsberg tegenkwamen doordat ik dus echt uberklef ben
heb ik haar ongeveer geen seconde losgelaten in de tijd dat we wel wat hadden

"maar je zit in een bubbelbad en dan".. ja nou chemistry is er altijd al geweesd tussen ons en ik heb ook meteen naar de koude douche moeten rennen maar meer dan elkaar opgeilen was het niet te noemen (but ill ask my conscience now.. uh huh oh he's sleeping)

[iets met afspreken .. ik willen .. beetje vozen .. paar keer afspreken .. maar .. i dont know....staat nog wel in link]
maar je raad het zo ongeveer jazekers .. niet geneuckt .. wel weer de huisgenote

"spreek dan ergens anders af .. "
ja nou dat slaan we over maar idd nee .. .. (hey wakker [concience]) sow dat was afdwalen zeg
tis dus nooit goedgekomen ... maar nou ja laat ik het maar zo zeggen ik mis haar
en ik ben in de laatste 2 jaar best unhappy geweesd .. gister [13op14] lag ik net in mijn bed
en heb ik ook goed lopen huilen, en al doende kijkend op mijn horloge

oh tja zo'n datum ..hmm dat verklaard wat .. dont ask but zo kwam het over .. reken
reken .. 50 maand zucht...ik zweer je dat ik daar nu[14@ten tijde van schrijven] achter kom goed
dat was dus het begin .. en ik was niet zo vrolijk vanmorgen maar ik had nog foto's te goed
en ik haar missen enzo en verrek die lul belt haar op

eigenlijk beetje casual talk en dat eindigde met " oh die heb ik wel gevoeld de laatste tijd ik heb een nieuw vriendje" en ik was redelijk blij dat zij kort daarna ophing
ik ben blij voor haar maar basically wil ik haar nog steeds
en dat zit je dan nog dwars ook .. dus stuur je een sms met alsnog zeggend .. dat "wilde zeggen lag vannacht al te huilen maar gefeli en bedankt dat je zegt neuken" ...

ze houd nog wel van me .. maar wel anders dan toen
ik had haar niet veel later aan de telefoon
maar dat is ongeveer wel wat ik nu samenvat van het gesprek
en dat ik haar moet vergeten

toen dacht ik .... ik ga ff roken :'(
------------------
alvast paar dingen die ik hoorde

Come on er zijn meer vrouwen op de wereld Ik weet t sommige vrouwen hebben iets en dat kan je moeilijk of niet loslaten. Ik denk dat je het maar weg moet laten slijten door de tand des tijds Naja iig veel succes
--- reply
tnx .. denk ik ook maar ik vind 2 jaar een beetje lang worden
en het laatste wat ik dan ook weer wil is haar vergeten
.. i know is niet hetzelfde als wegslijten
--------------------
Ik snap je verhaal, en kan me ook wel enigszins vinden in je...
Er is voor mij ook nog altijd iemand die ik zonder meer zou terug nemen en voor wie ik alles aan de kant zou zetten...

Sterkte Sadclown, en probeer je te richten op andere mensen dan alleen haar, doe ik ook, en 't werkt, en anders, als je der terug wilt, en zij gaat in bepaalde dingen mee, probeer het dan nog eens??
less sad then 14-6
  dinsdag 15 juni 2004 @ 11:30:54 #160
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_19904199
Nah, ik snap je verhaal niet helemaal.... maar wil ze nou wel / niet / mischien (streep de foute antwoorden weg)
Ecosia
pi_19904425
2 jaar treuren om een verbroken relatie is dus echt treurig
jezus, man, raap jezelf bij elkaar , verman je en ga verder.

ik snap daar dus echt niets van, hè.
2 jaar stilstaan en dat voor niets.
pi_19904650
Ja, is wel erg lang.. 2 jaar..
pi_19904710
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 11:30 schreef Jumparound het volgende:
Nah, ik snap je verhaal niet helemaal.... maar wil ze nou wel / niet / mischien (streep de foute antwoorden weg)
mss flauw maar .. dat was het foute antwoord
er komt ook een gezellig intiem gesprekje aan binnenkort
en ze zei zelf al dat ze niet helemaal aardig is geweesd de laatste maand(en)
van toen we nog wat hadden...ik ben benieuwd iig
less sad then 14-6
pi_19904796
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 11:38 schreef milagro het volgende:

idd .. maar tis niet dat ik expliciet ervoor koos om 2 jaar stil te staan ofzo
less sad then 14-6
pi_19904839
quote:

Jij snapt wel vaker iets niet, laat staan iets begrijpen.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 11:52:31 #166
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_19904861
Hehe. lees eerst ff het verhaal van hellmondunited terug voordat je hoop krijgt... scheelt je ws een hoop pijn en shit....
Ecosia
pi_19905347
ik kan zijn beginverhaal nog niet vinden
wel veel overoomkomsten
quote:
ik snap dat ook niet dat sommige mensen na zon lange tijd zich er zo makkelijk over heen zetten. Alsof alles voor niets is geweest wat je hebt gedaan, alsof het niks was.
less sad then 14-6
pi_19905502
ik heb stiekem mss nog wel hoop
maar eigenlijk niet ... beetje verwarrend

maar o1oa manier heb ik zwaar moeite om er overheen te komen
beetje in de trend van .. ik heb me hart weggegeven .. hoe moet ik het lijmen dan ?
less sad then 14-6
  dinsdag 15 juni 2004 @ 12:41:35 #169
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_19906257
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 12:15 schreef Sadclown het volgende:
ik heb stiekem mss nog wel hoop
maar eigenlijk niet ... beetje verwarrend

maar o1oa manier heb ik zwaar moeite om er overheen te komen
beetje in de trend van .. ik heb me hart weggegeven .. hoe moet ik het lijmen dan ?
Yup, dat gevoel is de meeste van ons wel bekend denk ik. En er zijn ook geen tips om dat gevoel kwijt te raken.

Misschien is het tijd misschien is het afleiding. U never know, thats for sure.
Ecosia
pi_19907311
hmm ok
tnx anyway

trouwens best veel levenservaring voor een 4 jarige
less sad then 14-6
pi_19907710
Ik kom net van mijn derde gesprek bij Maatschappelijk Werk, hebben we het erover gehad dat het goed gaat zolang ik haar maar niet tegenkom ofzo, dat ik dan direct weer rare hartkloppingen krijg en zenuwachtig wordt enzo... maar overwogen om totaal elkaar te gaan negeren, en vooral zorgen elkaar niet tegen te komen, na anderhalf uur gesprek was ik wel weer beetje rustig, en had weer ZIN in vanavond!

Half uur later... ik stap in de bus naar stage... wie zit daar... mijn ex... fuckzooi, en net heel leuk vanalles voorgenomen, was direct weer terug bij af...
  dinsdag 15 juni 2004 @ 13:32:14 #172
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_19907763
ja, kom uit een probleem gezin.en ik heb 3 jaar een relatie gehad met het meisje dat altijd naast me in de buggy zat op de kinderoppas / kleuterschool.....
Ecosia
pi_19907965
ik denk dat elkaar totaal negeren ook nooit een oplossing kan zijn
je hebt immers wel een deel van je leven met elkaar gedeeld
elkaar negeren levert alleen maar weer meer frustratie op

het ergste wat je iemand kan aan doen is diegene totaal negeren
en dan hoeft diegene nog niet eens een ex te zijn bedoel ik
less sad then 14-6
pi_19908252
Ik weet niet... misschien wel, misschien niet, heb me hele leven al een hekel aan clowns...
pi_19908288
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 11:51 schreef Sadclown het volgende:

[..]

idd .. maar tis niet dat ik expliciet ervoor koos om 2 jaar stil te staan ofzo
dat is het dus wel op een gegeven moment, een keuze.
pi_19908465
ik ken je verhaal niet .. zal zo ff bladeren ..bedoel iig

met rust laten denk ik dat MW bedoelde
negeren .. niet doen ..

subtiel verschilletje
met rust laten = je kan elkaar nog in de ogen kijken als je elkaar weer tegen komt .. ooit
negeren .. ach weet je wel zeker dat het nooit meer goed kan komen

laat ik het anders zeggen ... hoe zou jij het vinden om genegeerd te worden
less sad then 14-6
pi_19908560
Elke keer als we elkaar tegen komen en ik probeer normaal te doen, doet ze al zo van... praat nou niet met me, want ik wil mijn eigen leven oppakken, het is 100% zeker dat het nooit meer goed komt...
pi_19908753
@jd1982 zolang je "niet met haar praten en haar met rust laten"
maar niet verward met "haar negeren"

@milagro .. ja idd .. maar uuh...dan wel een die je hart neemt en niet je hoofd
less sad then 14-6
pi_19908944
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 14:08 schreef Sadclown het volgende:
@jd1982 zolang je "niet met haar praten en haar met rust laten"
maar niet verward met "haar negeren"

@milagro .. ja idd .. maar uuh...dan wel een die je hart neemt en niet je hoofd
en toch kan je dat sturen op een gegeven moment.
rouwen om een relatie die voorbij is, okay.
maar na 2 jaar geen stap verder zijn, is een keuze.
je kunt echt het besluit nemen "en nu genoeg"
langer treuren dan de relatie duurde en/of leuk was, is gewoon eenrare zelf verkozen manier van zelfkastijding.
Wel lekker makkelijk en veilig, dat blijven hangen in verdriet, maar het levert niets op.

Het is over, het gaat niet gebeuren, maar jouw leven wel, als jij het wilt.
Maar dan moet je wel wat dóen, investeren, energie erin steken, je zelf dwingen dingen te ondernemen, knopen door te hakken en het roer om te gooien.
"Het is genoeg geweest nu, ik ben er klaar mee".

en niet miepen
pi_19909387
tnx ..

hmm .. kwam af en toe wel babystapjes vooruit maar eigenlijk geen meter idd

zelfkastijding .. .(blijkbaar)

[ Bericht 93% gewijzigd door Sadclown op 15-06-2004 14:42:03 ]
less sad then 14-6
pi_19913450
quote:
Jumparound schreef
[Niet doen! Dan maak je je zelf alleen maar gek mee! Hoop sucks bigtime.... (been there, done that)]

Ik ken zijn ego, en ik weet ook dat misschien, heel misschien nu hij toch een gesprek aan wil gaan wel iets over zijn ego heen heeft kunnen stappen..

[leg uit, klinkt niet echt als een basis om iets opnieuw te gaan doen. Het is nu net of alles zijn fout is geweest!]
Hij is altijd al heel koppig geweest, en een echte binnenvetter. De eerste keer wilde hij mij ook compleet niet zien of spreken. Uiteindelijk is dat gezakt. Toen we eindelijk soort van begonnen waren aan een wederopbouw ging hij zo freaking snel dat ik dat niet wilde. Door dat stomme misverstand hebben we elkaar toen een maand helemaal niet gesproken maar hij heeft me toen echt genegeerd. Dat was zijn manier van boos op me zijn. Dat is nu eindelijk sinds anderhalve week weer opgelost. Hij heeft toen toegegeven dat hij iets te snel zijn conclusie had getrokken maar hij zei dat we daar dan nu maar mee moesten leren leven. Ik heb toen dat gesprek niet veel meer gedaan als huilen en ik dacht ook dat ik het ermee eens was. Totdat ik afgelopen zondag compleet gecrushed was toen hij niet op mijn verjaardag kwam. Toen had ik door dat ik het er dus helemaal niet zo mee eens was als ik dacht. Dus vandaar dat ik er hoop uit put, dat hij uiteindelijk toch toegeeft aan een gesprek. Ik wil eigenlijk weten wat er veranderd is in die maand dat hij zo boos op me was, terwijl alles weer goed leek te gaan.. Ik wil gewoon de tijd een maand terugdraaien en vanaf daar weer verder gaan..
pi_19914284
als we eens tijd konden terugdraaien he ...

anyways ..iig met hoop enzo
laat dat de ander ook ff weten

werd net gebeld en eigenlijk gehoord dat ze niet wist dat ik dit zo voelde
jawel de eerste maanden .. maar nu nog en zo erg ...

[zucht]
en ik juist niet elke maand zeggen .. ik houd nog van je en ik wil je terug
maar imo het wel duidelijk laten merken .... nou niet dus
wel dat ik nog duidelijk niet over haar heen was... denk ik ... denk dat ze dat wel doorhad
iig nu wel

less sad then 14-6
pi_19914310
nog gefeliciteerd
less sad then 14-6
pi_19917701
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 14:01 schreef jd1982 het volgende:
Elke keer als we elkaar tegen komen en ik probeer normaal te doen, doet ze al zo van... praat nou niet met me, want ik wil mijn eigen leven oppakken, het is 100% zeker dat het nooit meer goed komt...
Nou, dan zou ik d'r zeker negeren.
Ben ik wel van plan als ik mijn ex tegenkom, ik heb geen zin in leuke praatjes van "en hoe is het", heeeeeel misschien doe ik nog een knikje van vage herkenning maar voor de rest

Vandaag terugkoppeling gehad van het RIAGG-intakegesprek. Ik dacht dat het niks voor zou stellen, nou, ze hadden "mijn geval" dus besproken in het overleg. Er was kennelijk onenigheid over de behandelwijze??? Komt erop neer dat een aantal mensen vonden dat ik maar langdurig moest opgenomen worden, klinisch behandeld!!

WTF! Tweede optie was een groepstherapie ( ) met "jongvolwassenen" en dan nog individuele psychotherapie. Godzijdank is de wachtlijst 3 maanden daarvoor.

Najaaaaa, dat ik niet helemaal spoor, ok, maar opname....huh.

Stel nou dat ik echt ramen was gaan ingooien bij m'n ex, ik bedoel, dan kan ik me dat advies wel voorstellen
pi_19919315
een maat is keertje bij het riagg geweesd
hij deelde me mee dat ze eigenlijk nogal hun best deden om geschikte medicijnen te vinden

een ander maatje is een tijdje opgenomen geweesd
dat werd eigenlijk ook .. plathouden en rustig houden
terwijl die eigenlijk juist minder drugs moest krijgen ...
....

ik zeg niet dat ze geen goed werk doen
maar uuuh ... just dont do drugs
(medicamenten in dit geval dus he)

ik weet niet hoe je er terecht bent gekomen maar als dat om relationele problemen gaat dan raad ik aan om jezelf "te genezen" en hen over te halen dat je dat ook bent ...(los van of je het bent)
en dan kan je daarna dit vrolijk met je vrienden bespreken.. lijkt me veel beter... en via Fok natuurlijk

volgens mij kan je nog beter in de gevangenis zitten dan opgenomen worden.....iig als je wel gezond bent
less sad then 14-6
pi_19919441
quote:
ik heb geen zin in leuke praatjes van "en hoe is het", heeeeeel misschien doe ik nog een knikje van vage herkenning maar voor de rest
dit is een vorm van met rust laten idd
mss niet de aardigste ...maar wel stukken beter dan echt negeren
dat was wat ik bedoelde iig ... en dat is gewoon lomp
imo
less sad then 14-6
pi_19923531
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 20:36 schreef Sadclown het volgende:

ik weet niet hoe je er terecht bent gekomen maar als dat om relationele problemen gaat dan raad ik aan om jezelf "te genezen" en hen over te halen dat je dat ook bent ...(los van of je het bent)
en dan kan je daarna dit vrolijk met je vrienden bespreken.. lijkt me veel beter... en via Fok natuurlijk

volgens mij kan je nog beter in de gevangenis zitten dan opgenomen worden.....iig als je wel gezond bent
Ik ging om voor m'n faalangst af te komen. Ze hebben tot nu toe nog geen medicatie aangeboden.
Wil ik trouwens zelf niet. Ik kijk het eerst wel ff aan voordat ik me ergens in laat stoppen
  woensdag 16 juni 2004 @ 01:13:29 #188
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19926840
quote:

je snapt er inderdaad niet veel van nee. evenals bij mij. Sommige hebben ECHT zoveel van iemand gehouden dat het even veel pijn doet als iemand verliezen met de dood. Is hartstikke normaal en vind zoiets alleen maar respect vol, dat je niet de een na de ander neemt maar probeert er voor te knokken
OJAAJOH?
  woensdag 16 juni 2004 @ 01:18:33 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19926897
Nou, je hebt knokken en knokken natuurlijk. Laten we wel even reeël blijven. Als je na 2 jaar nog zo enorm treurt denk ik dat je wel een probleem hebt hoor. Dan zou ik toch eens ernstig met iemand gaan praten, want zo lang op iemand blijven wachten vind ik meer een gevalletje 'plaat voor je kop' dan respectvol... Hoeveel je ook van iemand gehouden heb. Ooit gehoord van 'to love is to be able to let go'?

En ik denk niet dat dit te vergelijken is met rouwen om een dode hoor. Ik vind dit meer een soort van zelf-marteling. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het na 2 jaar nog jammer vindt, maar om nog steeds zo diep aan de grond te zitten? Je moet toch eens door met leven?
pi_19928190
Ik snap dat wel. Het zijn momenten waarin je nog met vraagtekens zit. Je bent in feite bezig om het de volgende keer anders te doen om liefdesverdriet proberen te voorkomen. Dit doe je door de issues van vorige relatie nog even op te rakelen en daarvan te leren. Dat zal vaak pijnlijk zijn, en het kan zijn dat je eigenlijk nooit zal snappen waarom het stuk liep. Als het dan niet te begrijpen valt, dan zal je het daarbij moeten laten en het advies aannemen dat je gewoon verder moet gaan.
Onbeantwoorde liefde en wensen die niet mogen uitkomen doen het leven nogal zuur smaken maar dan neemt niet weg dat je nogsteeds lief kan hebben en dromen koestert.
pi_19928210
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 01:13 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

je snapt er inderdaad niet veel van nee. evenals bij mij. Sommige hebben ECHT zoveel van iemand gehouden dat het even veel pijn doet als iemand verliezen met de dood. Is hartstikke normaal en vind zoiets alleen maar respect vol, dat je niet de een na de ander neemt maar probeert er voor te knokken
2 Jaar lang treuren om een relatie helemaal als die korter geduurd heeft dan dat is gewoon treurig, en is meer een kwestie van bewust blijven hangen in verdriet, slachtofferisme en passiviteit.
En nee het is niet normaal als je zolang verdriet hebt om en verbroken relatie in die mate dat het je belemmert de draad weer op te pakken.
En met de draad oppakken bedoel ik dus niet je meteen weer in een andere relatie storten.
Dat je van de ene relatie op de andere zou moeten overgaan slaat nergens op want dat zeg ik dus helemaal niet, als je even goed gelezen had.
Er bestaat ook nog zoiets als even géén relatie, weet je wel?
Je kunt ook heel happy zijn zónder partner, wist je dat?

En als zou je dat wel doen, het heeft niets met respectloosheid naar de ander te maken.
Stel je voor zeg.
Dat het niet leuk is voor de verlatene, is logisch, maar het leven gaat door, en je hoeft het niet 'on hold' te zetten omdat de ander er 'nog niet tegen kan', als jij wél de draad weer oppikt.

Het is gewoon een keuze, om je leven niet langer te laten leiden en lijden door verdriet om hem of haar.
Dat jij dat niet wilt geloven, dat snap ik, dat doet niemand die hartzeer heeft, ik ook niet de keren dat ik het had.
Maar ik heb zelf gemerkt dat als ik me anders opstelde, mijn zinnen verzette, écht accepteerde dat het over was, gedane zaak dus geen keer, me zelf streng toesprak en luisterde naar hen die het goed met me voorhadden en geen contact zocht met hem die me zo'n verdriet deed, hem ook zei geen contact meer met mij te zoeken voorlopig, me de kans te geven te 'vergeten' dat het stukken beter ging dan de keer dat ik al die dingen niet deed, sterker nog ze, die exen, zijn mijn beste vrienden geworden, maar dat kostte tijd, afzien en inzet, van mij dus.
pi_19928357
Sow dat ging best goed vannacht, haar niet tegen gekomen, me prima vermaakt, hoewel ik met veel "stelletjes" was en niet veel kan herinneren, maar goed... toen ik wakker werd had ik wel ff een vaag gevoel weer... beetje eenzaam...
pi_19929583
Ik voel me verontrust en ongeduldig.. Ik wil dat gesprek nu nu nu nu hebben en niet nog moeten wachten...

Zijn horoscoop van vandaag:
"de komende twee dagen staan in het teken van liefdesproblemen. Mogelijk moet u kiezen tussen uw partner en een nieuwe vlam. Wees eerlijk en hak de knoop door"

Als ik ergens bang voor ben is het wel dat hij een nieuwe vriendin heeft, en dat dat is wat er is veranderd in de afgelopen maand.. Ik moet er niet aan denken, de gedachte alleen al is zo benauwend dat ik er bijna spontaan van zou gaan hyperventileren.. Ik wil niet meer wachten, ik wil nu praten.. Maar ik moet op zijn sms wachten, met daarin wanneer we kunnen praten.. Damnit..
pi_19929677
Aphrodite,

Schrijf het alvast op, wat je kwijt wilt.
Dan lucht al enigzins op.
Als je het een uurtje later terugleest ( dus niet versturen!) dan zie je vaak dingen die je niet moet zeggen, of anders moet zeggen of juist die je vergeten bent.
pi_19935273
Het gesprek word vrijdag avond pas.. Wat moet ik in godsnaam tot die tijd doen???
pi_19935357
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:30 schreef Aphrodite het volgende:
Het gesprek word vrijdag avond pas.. Wat moet ik in godsnaam tot die tijd doen???
Lees nou...schrijf het op, dan voorkom je ms dat je te emotioneel reageert.
Stuur niets weg, stuur het helemaal niet weg ms zelfs, maar zeg het hem als je hem weer spreekt.

En gebruik de tussenliggende tijd met leuke dingen doen, dat kan namelijk , weet je, ook als voel je je nu niet zo toppie.
Je gevoel zal je gedrag volgen als je jezelf leuk bezig houdt, of desnoods laat houden.

Simmen in een hoekje en treurig posten op Fok maken het alleen maar erger en de tijd gaat zoveel langzamer als je gaat zitten wachten...
pi_19936031
milagro ..

[goedpraatmodes] .. tis ook niet dat ik niets anders deed dan treuren enzo .. mss wel blijven hangen .... t kwam allemaal gewoon weer heel hard bovendrijven .. en dat met telefoontje was een goede druppel die de emmer liet huilen ..[/]
iig tnx

Syrena.. opnemen lijkt me iig niet zonder medicamenten gepaard gaan (imo)
less sad then 14-6
pi_19937342
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:56 schreef Sadclown het volgende:
milagro ..

[goedpraatmodes] .. tis ook niet dat ik niets anders deed dan treuren enzo .. mss wel blijven hangen .... t kwam allemaal gewoon weer heel hard bovendrijven .. en dat met telefoontje was een goede druppel die de emmer liet huilen ..[/]
iig tnx

Syrena.. opnemen lijkt me iig niet zonder medicamenten gepaard gaan (imo)
Jawel, maar dan doe je de hele dag therapie-dingen, kleien enzo (grapje). In het hele gesprek is het woord medicatie niet gevallen, in het eerste gesprek werd wel al meteen gezegd dat dat niet zinvol was. Het gaat hier om een klinische behandeling. Meer info: http://www.deviersprong.net/brochure%20kkp.htm

Ff doorgelezen, daar ga ik dus écht mooi niet naar toe. Boogschieten ! Ik heb trouwens net een boek over die transactionele therapie uit de kast gehaald... Zucht.

Nou ja, wel alweer een halve dag niet aan mijn ex gedacht! (die kon zo'n opname ook wel gebruiken als ik die site doorlees)
pi_19948520
ja opnemen in een groep is wat anders als opnemen in een loony tuin ...
maar dan nog.......

maar mij moet je het ook niet vragen ... ik loop ook wel eens moeilijk te doen
less sad then 14-6
pi_19951508
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:33 schreef milagro het volgende:

[..]

Lees nou...schrijf het op, dan voorkom je ms dat je te emotioneel reageert.
Stuur niets weg, stuur het helemaal niet weg ms zelfs, maar zeg het hem als je hem weer spreekt.

En gebruik de tussenliggende tijd met leuke dingen doen, dat kan namelijk , weet je, ook als voel je je nu niet zo toppie.
Je gevoel zal je gedrag volgen als je jezelf leuk bezig houdt, of desnoods laat houden.

Simmen in een hoekje en treurig posten op Fok maken het alleen maar erger en de tijd gaat zoveel langzamer als je gaat zitten wachten...
I know, dat ga ik ook zeker doen, morgen.. Ik zit er alleen beetje mee dat dat gesprek dus voor onze kroeg gaat plaats vinden, meneer komt uit z'n werk en vind het niet nodig om dan eerst langs mij te komen.. Een vriend van me zei al: Ik ben nu zeker niet diegene die eisen kan gaan stellen.. Ik ben dan ook van plan om naar een vlakbij gelegen veldje te lopen, ik ga daar niet voor alle gasten die ik wekelijks zie mijn tranen laten lopen, wat misschien wel kan gebeuren.. Ik moet me inderdaad bezig gaan houden met leuke dingen.. Morgen maar eens naar de videotheek en mezelf op een marathon trakteren. Juist hetgene waarvan ik verwachtte dat het me door de week zou slepen, het maken van een verslag, verliep zo vlot dat we een week te vroeg klaar zijn.. Aan de ene kant ben ik blij met die vrijheid maar aan de andere kant ook bang voor de leegte. Datzelfde gevoel heb ik over de zomervakantie. Ik heb nu een baan gevonden, die me hopelijk genoeg werk oplevert in de vakantie zodat ik zo min mogelijk thuis en alleen hoef te zijn..

Maaruh, die brief die ik schrijf die dient natuurlijk als steuntje in de rug zodat ik alles vertel, maar kan/zal ik die brief daarna ook nog geven?
pi_19952656
uit gesloten topic:
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 23:48 schreef SJA het volgende:
Heren en dames,

ik zal jullie eens wat vertellen, ik heb net een klein jaartje achter de rug met mijn meisje...
Helaas mocht het niet werken, was en ben er echt nog steeds kapot van. Probeerde er toch de hele tijd wat van te maken maar helaas, tevergeefs. Ik heb de moed opgegeven, alhoewel het misschien ooit nog eens goed zou kunnen komen. Maar hier ga ik niet meer op wachten...
Ik kan je een ding vertellen. Heb me zelf maanden lang klote gevoeld. Ik heb me de hele tijd bezig gehouden met hoe ik het weer voor ons kon oplappen, maar dat heeft geen zin als de andere het niet weet of niet meer wil.
Het enige wat me op de been hield de laatste tijd is veel praten met andere mensen... Ze zien het van een andere kant en kunnen het wat meer relativeren. Als je verliefd bent zie je die dingen helemaal niet. Dus ik zou zeggen, praat er met mensen over en zoek afleiding.... erg belangrijk....

Verliefd zijn kan mooi zijn maar kan ook voor veel problemen zorgen....

Dit was en is nog steeds mijn manier van verwerken, weet niet of deze goed is maar tot nu toe helpt het me nog een beetje op de been te houden.

Succes allen die ook in deze situatie zitten.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_19952911
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 23:14 schreef Aphrodite het volgende:

[..]

I know, dat ga ik ook zeker doen, morgen.. Ik zit er alleen beetje mee dat dat gesprek dus voor onze kroeg gaat plaats vinden, meneer komt uit z'n werk en vind het niet nodig om dan eerst langs mij te komen.. Een vriend van me zei al: Ik ben nu zeker niet diegene die eisen kan gaan stellen.. Ik ben dan ook van plan om naar een vlakbij gelegen veldje te lopen, ik ga daar niet voor alle gasten die ik wekelijks zie mijn tranen laten lopen, wat misschien wel kan gebeuren.. Ik moet me inderdaad bezig gaan houden met leuke dingen.. Morgen maar eens naar de videotheek en mezelf op een marathon trakteren. Juist hetgene waarvan ik verwachtte dat het me door de week zou slepen, het maken van een verslag, verliep zo vlot dat we een week te vroeg klaar zijn.. Aan de ene kant ben ik blij met die vrijheid maar aan de andere kant ook bang voor de leegte. Datzelfde gevoel heb ik over de zomervakantie. Ik heb nu een baan gevonden, die me hopelijk genoeg werk oplevert in de vakantie zodat ik zo min mogelijk thuis en alleen hoef te zijn..

Maaruh, die brief die ik schrijf die dient natuurlijk als steuntje in de rug zodat ik alles vertel, maar kan/zal ik die brief daarna ook nog geven?
Dat ligt eraan, ms heb je alles al (zonder verwijten, dan klappen veel mannen dicht meteen en dan luisteren ze ook niet meer) kunnen duidelijk maken en is het nie tnodig.

Ikzelf heb nogal eens te snel gereageerd per email en te snel op send gedrukt
Toen ik de email waarop ik reageerde teruglas (en nu dus rustig) las ik ineens heel wat anders (die toon die ik er eerst in las of wilde lezen die was er helemaal niet) en sloeg mij email vol verwijten nergens op

Dus schrijf het op, lees het door, en jijbak er niet in, hoe lastig dat ook is.
Zeg wat jij voelt, niet wat hij je aandoet, maar zoals het overkomt.
En als je het niet duidelijk kan maken, kun je de mail of brief alsnog geven.
En onthoud dan veel mannen vaak niet direct kunnen reageren, ze hebben even de tijd nodig een en ander te laten bezinken.
Wij willen nog wel eens ongeduldig zijn en die wachttijd als onverschilligheid uitleggen, wat het niet persé hoeft te zijn.

En, please ga niet zitten piekeren nu en tot die tijd.
Je verandert er nu niets mee, behalve dat je je zelf ziek maakt.
pi_19956431
Tenk joe.. Jouw woorden zijn een steun Ik probeer ook om zo normaal mogelijk te doen maar dat blijkt nog best moeilijk te zijn.. Er spelen zich allemaal scenario's door m'n hoofd maar ik ben ook al 6 stappen verder, ik bedoel ik idealiseer bijvoorbeeld al een vakantie terwijl er nog niks gezegd is, positief of negatief.. In ieder geval, het enige wat ik voorlopig kan doen is wachten..
pi_19957302
... Loslaten van me ex gaat nog niet echt lukken zo Ik sprak dr gisteren nog even en na een tijdje besloten we maar dat we eens wat af moesten spreken om gewoon een beetje te babbelen. Ze komt vanavond dus 'film kijken' bij mij thuis. Ik zet het maar tussen haakjes want ik weet toch al waar dat weer op uit gaat draaien...

* JayTD is beetje verward...
pi_19957437
Damn, en dat probeer ik de hele tijd voor elkaar te krijgen, maar toch ben ik ergens blij dat ze het niet wil...
pi_19957520
Okay ik heb gistermiddag de vaagste droom gehad, beetje nachtmerrie achtig, ik ben er de laatste tijd achter gekomen dat mensen mij erg graag mogen (natuurlijk een enorme steun in de rug), maar dat velen mijn ex niet mochten, heel veel, heel opmerkelijk. Nu droomde ik dus het volgende:

Ik was met een jongen (kameraad van me ofzo), in een manege (nooit geweest, heb ook niks met paarden, mijn ex ook niet), en ik zat op de tribune, we zaten te kijken naar mijn ex die op een paard ging klimmen, toen ze erop zat ging het paard stijgeren en ze viel achterover, wij lachen, toen viel ze achter het paard, trapte dat paard haar keihard, ik zeg zo, haha, net goed (waarom weet ik niet), toen sloeg dat paard op hol en trapte nog een keer toen zei ik tegen die jongen die mee was, nu vind ik het eigenlijk wel zielig. Uiteindelijk werd het zo erg dat ze als het ware geplet werd onder dat paard en ik was heel bang en machteloos en 2 onbekenden moesten haar redden toen ze stikte ofzo, heel vaag, toen schrok ik wakker.

Ik herinnerde me niets van die droom, totdat 's avonds mijn broertje langs kwam met een film: The Last Samurai, waarin veel paarden voor kwamen en ook mensen geplet werden onder paarden etc... toen dacht ik opeens weer aan die droom en krijg hem niet uit me gedachten...
pi_19964104
Mijn ex-vriendin zegt dat ik absoluut niet (meer) tot haar belangrijkste mensen in haar leven behoor, maar ik ben wel de enige naar wie ze komt als ze sex wil.... en ze vindt het heerlijk om uren lang met mij te praten of gewoon lekker op de bank hangen en tv kijken. Soms als ze het een tijdje erg moeilijk heeft dan zegt ze al haar afspraken met andere vrienden af en heeft ze mijn aandacht echt nodig.

Ik wil haar dus niet geloven dat ik ze denkt: "Voor hem 10 anderen". Het lijkt wel alsof ze zichzelf probeert te overtuigen.

Ze heeft ook wat psychologische problemen, dus ik wil haar niet in de steek laten, omdat ik nog steeds van haar hou. En kan ook moeilijk beslissen wat het beste voor haar is.
Doe eens wild ....
pi_19964260
01:30 telefoon ... goh wie zou het zijn

ik net richting bed gaan zeg kleed me ff uit
tussen neus en lippen door of ik nog buikspieren had enfin
of ik er al een beetje overheen was...
... zaterdag zouden we al gaan praten

hmmpf dat telefoontje hielp echt wel ...
... en het dan voor je gevoel nog relatieveren ... wel weer dat lieve stemmetje gehoord

.. zucht

......... al vaak zat haar aan de telefoon dat zij zich ineens omkleed ,moet douchen enzo .. en wel gezegd van hou dat nou lekker voor je ik word er geil van ... doe ik het eens per ongeluk .. draaid ze het om en dan weer ...

ik kom nog wel een keertje terug in dit topic
less sad then 14-6
  donderdag 17 juni 2004 @ 14:14:49 #209
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_19964771
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 13:50 schreef Tarot het volgende:
Mijn ex-vriendin zegt dat ik absoluut niet (meer) tot haar belangrijkste mensen in haar leven behoor, maar ik ben wel de enige naar wie ze komt als ze sex wil.... en ze vindt het heerlijk om uren lang met mij te praten of gewoon lekker op de bank hangen en tv kijken. Soms als ze het een tijdje erg moeilijk heeft dan zegt ze al haar afspraken met andere vrienden af en heeft ze mijn aandacht echt nodig.

Ik wil haar dus niet geloven dat ik ze denkt: "Voor hem 10 anderen". Het lijkt wel alsof ze zichzelf probeert te overtuigen.

Ze heeft ook wat psychologische problemen, dus ik wil haar niet in de steek laten, omdat ik nog steeds van haar hou. En kan ook moeilijk beslissen wat het beste voor haar is.
Kan je haar niet voor de keuze stellen? Sex en aandacht + relatie of geen sex en aandacht en vrienden?

Dit lijkt me echt zo klote, zo kan je het toch niet verwerken?
Ecosia
pi_19964960
hmmm

* JayTD vraagt zich af hoe laat t ex dinnetje afbelt voor t 'filmavondje'

(geloof eerlijk gezegd niet dat ze op komt dagen)
pi_19965284
Hmmmz... dit lijkt niet meer op een verwerkingstopic, iedereen probeert het nogmaals, behalve ik
pi_19965526
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 14:33 schreef jd1982 het volgende:
Hmmmz... dit lijkt niet meer op een verwerkingstopic, iedereen probeert het nogmaals, behalve ik
dat zeg je goed ja : PROBEREN ... ik zeg niet dat ze op komt dagen.. Vrees namelijk dat ze ook gewoon afzegt en dat voel ik me eigen alleen maar kutter maarja we zullen zien.

Vrouwen.. je ken beter kippen houden!
pi_19966005
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 14:14 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Kan je haar niet voor de keuze stellen? Sex en aandacht + relatie of geen sex en aandacht en vrienden?

Dit lijkt me echt zo klote, zo kan je het toch niet verwerken?
Ze voelt door die psychologische problemen (ADHD) heel snel de druk van 'een relatie'. Ze kan ruzies niet aan, dan wil ze liever gewoon alles afkappen. Maar andere momenten heeft ze de aandacht die ze van mij kan krijgen gewoon heel hard nodig. Ik zit dus met het dilemma, welk gedrag moet ik als een ziekte zien, en welke als haar persoonlijkheid?
Doe eens wild ....
pi_19966617
Ik ben nog steeds 100% bezig afleiding te zoeken, te feesten, etc... alleen op de momenten als ik haar zie (met andere jongens) of alleen (eenzaam) ben gaat het nog niet goed...
pi_19967073
quote:
Ik ook niet hoor. Moet me wel steeds voorhouden dat het een vieze, smerige, met twee maten metende, voetballende, ouwe slet is. En zelfs dat werkt niet altijd.

En dan heb ik het wel al bijna vier jaar geprobeerd. Zelfde verhaal als die jongen met het ADHD-meisje, alleen had de mijne dat niet. Dus ik denk dat je aan het lijntje wordt gehouden. En in hoeverre dat met die ADHD te maken heeft, en in hoeverre je daarin wil meegaan moet je echt zelf beslissen.

Na zelf 3 jaar van die zeik gehad te hebben zou ik zeggen f*ck you, maar ik weet ook dat dat heel erg moeilijk is. Maar wel beter voor jezelf uiteindelijk. Hoop ik toch
pi_19968885
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 13:50 schreef Tarot het volgende:
Mijn ex-vriendin zegt dat ik absoluut niet (meer) tot haar belangrijkste mensen in haar leven behoor, maar ik ben wel de enige naar wie ze komt als ze sex wil....
Vind je dat niet lastig? Sex met je ex.
Maarja, aan de andere kant; jij hebt tenminste nog sex
pi_19968918
nog steeds niets gehoord.. zullen het maar houden op geen nieuws is goed nieuws....
pi_19968965
quote:
Ach, ik ook niet hoor.. Ben nu zelfs op het punt dat ik het niet ééns meer zou willen, al lag ze smekend mijn voeten te kussen. (maar toch mis ik haar nog steeds)
pi_19969588
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 16:31 schreef tekkno het volgende:

[..]

Vind je dat niet lastig? Sex met je ex.
Maarja, aan de andere kant; jij hebt tenminste nog sex
Sex met haar is zeldzaam lekker ... we passen op dat gebied 100% procent bij elkaar.
En dat komt ook omdat ik me tijdens de sex meer macho voel en dus helemaal niet meer zo
afhankelijk ben van haar. En daarnaast heeft zij het meer nodig dan ik, dus liggen de touwtjes wat dat betreft bij mij.
Doe eens wild ....
pi_19969648
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 16:34 schreef tekkno het volgende:

[..]

Ach, ik ook niet hoor.. Ben nu zelfs op het punt dat ik het niet ééns meer zou willen, al lag ze smekend mijn voeten te kussen. (maar toch mis ik haar nog steeds)
Op zo'n punt zit ik ook .... ik weet niet eens meer of ik haar wel zou vertrouwen als ze zegt toch weer verliefd te zijn.
Doe eens wild ....
pi_19971562
en ja hoor!! madame heeft afgebeld zoals ik al verwachtte ... dus ...
pi_19971582
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 18:16 schreef JayTD het volgende:
Klote voor je en al helemaal omdat je het al verwachtte
pi_19972396
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 18:16 schreef JayTD het volgende:
why ???
pi_19976183
JayTD... wel kut, klote exen geven je hoop waar je bij staat, als ik je beter kende had ik je morgen uitgenodigd op een feestje...
pi_19979929
Nahja zo ze zich nu gedraagd elke keer met dat vage gedoe altijd ben ik het gewoon helemaal strontbeuh.. dan maar gewoon helemaal geen contact ofzo. Ik ga dit weekend lekker stappen en morgen sporten enzo dus da's dan wel weer beter

Zolang ik maar dingen te doen heb denk ik toch niet zoveel bij dr na. De klap kwam minder hard aan vandaag omdat ik al zo'n voorgevoel had. (wat dus uiteindelijk bleek te kloppen)

Dwaashaas : ze kwam met het excuus huiswerk, maar de echte reden is denk ik dat ze de stap niet durft te nemen om hier heen te komen. Bang dat het allemaal nogal uit de hand loopt als we bij elkaar zijn enzo.

jd1982: dit is niet de eerste keer dat ze met zo'n actie aan komt zetten, dusja eigenlijk sta ik er niet zo vreemd van te kijken. Het is klote van die hoop die je stiekem toch hebt. Jouw ondertitel is trouwens ook wel bij mij van toepassing..
  donderdag 17 juni 2004 @ 23:51:04 #226
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_19980061
Vrouwen.
Nu al weer 11 weken uit.. relatie van 1.5 jaar. En ik ben nog zo hopeloos verliefd op haar.
En dan lees je haar msn naam, ***** In love!!
Jahoor het is zo ver na 10 weken heeft ze een ander.

Nu is ze verliefd op hem.
Aleen de gedachte al, dat hij haar kust.
of met haar naar bed gaat.
Dat hij al haar geheimen leert kennen.
Dat hij het luisterende oor is.
Dat hij leuke dingen met haar doet,
Dat zij samen uitgaan.
Dat ons liedje nu mischien wel hun liedje is.
Dat ik de ex ben waar ze het over heeft.

Dat zei met een ander is.
Terwijl ik dacht dat zei voor eeuwig bij mijn was.

En nog steeds.
Nog steeds staat haar foto langs mijn bed.
Nog steeds haar brieven in mijn nachtkastje
Nog steeds haar nachtjapon die onder haar kussen naast me in mijn bed liggen.
Maar niet meer de geur van haar parfum.
Niet meer de zoennen en de knuffels.
Dat heeft hij nou. Hij heeft zoveel geluk. Hij krijgt wat ik graag wil.
Ik hoop dat hij er goed mee om gaat. Dat hij aardig voor haar is.
Dat hij haar begrijpt beter dan ik.
Dat hij wel de ware is.
Ik hoop dat zij nu nog gelukkiger is als ze ooit was.
Dat zij nu nog beter met iemand kan praten.
Dat zij nu wel teverden is en voor altijd verliefd blijft......

Zoals ik nog steeds verliefd op haar ben.
Ik hou van haar. En ben bang dat dit gevoel niet meer weg gaat.
Zij weet het. Zij wil het niet meer proberen met mijn.
Ik heb haar nooit pijn gedaan.
Ik heb haar nooit bedrogen. Zoals ze mijn wel gedaan heeft.
Ik heb pijn. Ik ben zielig, en heb zelfmedeleiden.

Zij heeft mijn niet meer nodig.

Nu ik haar zo hard nodig heb.

Gaat dit gevoel ooit weg?
pi_19981010
Ja, dat gevoel gaat wel weg ....

Ik had bijna 2 jaar een relatie, alleen binnen 2 weken had ze weer een andere gozer, 9 jaar ouder (zij 18, hij 27)..... waarna ze vervolgens vrolijk over die relatie loog ......... het is nu ruim anderhalve maand uit tussen ons...... als vrienden uit elkaar, yeah right....

Denk ook nog dagelijks aan haar, hoe anders het had kunnen zijn, al die gedachten die jij hebt, had ik ook, alleen is het de moeite waard ? Schiet je er mee op ?

Ik niet, werd er alleen maar erger door. Ik heb vooral afleiding gezocht, gitaar spelen (merk vooruitgang), teksten schrijven (nooit eerder gedaan), sporten (gaat geconcentreerder), (oude) vrienden opzoeken .... Dat soort dingen.....

Gaat nu stukken beter hoewel er kut momenten zijn uiteraard, maar dan denk ik weer aan de dingen die kut waren of gewoon echt niet klopten aan onze relatie ...... helpt tijdelijk en op deze manier slijt het vanzelf wel denk ik ......
  vrijdag 18 juni 2004 @ 00:31:07 #228
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_19981127
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 23:51 schreef Bill_E het volgende:
En nog steeds.
Nog steeds staat haar foto langs mijn bed.
Nog steeds haar brieven in mijn nachtkastje
Nog steeds haar nachtjapon die onder haar kussen naast me in mijn bed liggen.
Maar niet meer de geur van haar parfum.
Niet meer de zoennen en de knuffels.
Dat heeft hij nou. Hij heeft zoveel geluk. Hij krijgt wat ik graag wil.
Ik hoop dat hij er goed mee om gaat. Dat hij aardig voor haar is.
Dat hij haar begrijpt beter dan ik.
Dat hij wel de ware is.
Ik hoop dat zij nu nog gelukkiger is als ze ooit was.
Dat zij nu nog beter met iemand kan praten.
Dat zij nu wel teverden is en voor altijd verliefd blijft......

Gaat dit gevoel ooit weg?
`

Eerst maar moven met nachtpon en foto's... en een keer flink bier zuipen en kut roepen...
dat is niet de oplossing, maar het lucht wel op
Ecosia
  vrijdag 18 juni 2004 @ 01:18:32 #229
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_19982094
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 00:31 schreef Jumparound het volgende:

[..]

`

Eerst maar moven met nachtpon en foto's... en een keer flink bier zuipen en kut roepen...
dat is niet de oplossing, maar het lucht wel op
Klopt maar die fase heb ik al gehad.. Iedere week zat thuiskomen. terwijl ik eerst niet vaak meer uitging enz.. En die spullen weg.. ach.. het geeft me een "vertrouwt" gevoel.
pi_19983724
Bill_E .. .. uuh welkom bij de club

heb heel weinig op me kamer over wat nog aan haar zou laten denken ... maar dat doet zelfs je bed en de douche.... en die zijn lastig om weg te doen ...suc6 men
less sad then 14-6
pi_19983727
quote:
zonder verwerken .. weinig loslaten
en daar ben ik wel half achter
less sad then 14-6
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:03:49 #232
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_19984326
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 01:18 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Klopt maar die fase heb ik al gehad.. Iedere week zat thuiskomen. terwijl ik eerst niet vaak meer uitging enz.. En die spullen weg.. ach.. het geeft me een "vertrouwt" gevoel.
en dat zal je moeten lozen voordat je verder kan (als je dat al wilt, het kan natuurlijk zijn dat je wilt blijven hangen).

Je bent onwijs jalours op haar nieuwe vriend, waarom maak je het jezelf zo moeilijk?
Ecosia
  vrijdag 18 juni 2004 @ 18:00:21 #233
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_19999270
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:03 schreef Jumparound het volgende:

[..]

en dat zal je moeten lozen voordat je verder kan (als je dat al wilt, het kan natuurlijk zijn dat je wilt blijven hangen).

Je bent onwijs jalours op haar nieuwe vriend, waarom maak je het jezelf zo moeilijk?
A die dingen zijn al een aantal keer weggehaald door mijn dat wel. Maargoed. dan mis ik de herinderingen enzo.
En tja waarom niet jalours zijn op die nieuwe vriend. Normaal toch.
Ik ben blij voor haar dat het met haar in iedergeval goed gaat.
En ik bekijk het ook maar zo: Van af dit punt kan het aleen maar beter worden.
De geschiedenis vergeten.
Denken aan een nieuwe toekomst.
De tekst hierboven is een moment op name .Nu voel ik me stukken beter. Dat wisseld enorm bij mijn.

Ik ben al een tijdje bezig al mijn herinderingen over mijn ex op te schrijven zodat ik die tijd niet meer vergeet. ( hoe graag ik haar nu wel wil vergeten) En heb ondertussen ook de meeste dingetjes die me aan haar herinderen in 1 doos gedaan.
Ik heb nog ca 1 maand te schirjven in onze relatie. Als ik allezs heb geschreven gaat die in de doos.
Samen met een afscheids brief aan mijn ex ( die zij nooit krijgt te lezen) En da gaat de doos voor lange tijd dicht.

das mijn plan,
En vanavond lekker stappen!
pi_19999398
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 18:00 schreef Bill_E het volgende:

[..]
<knip>
das mijn plan,
[..]
Deze manier van loslaten doet de naam van de topic eer aan.... het is een KUNST
Doe eens wild ....
pi_20006245
Laat ik ook maar is posten op Fok! en vooral op iets waar ik over kan meepraten...
Mijn relatie van 4 jaar is een paar week geleden uitgegaan... Was mijn eerste echte vriendin.
Klote is dat je pas merkt wat je mist als het daadwerkelijk ook helemaal uit je leven gerukt is. We wonen een heel stuk van elkaar dus ze heeft er ook een punt achter gezet aan de telefoon.. Dat geeft mij het probleem dat ik het gewoon niet echt kan afsluiten.
Ik heb vanalles geprobeerd gewoon normaal tegen haar doen, extra aardig tegen haar doen...., haar een paar keer geblocked op msn en om één of andere reden maakte ik dat een paar uur later weer ongedaan Nu heb ik van de week haar min of meer uit gescholden Ze moest zo nodig even zeggen dat ze met een vriendin en 6 (vreemde) gasten uitging.... Terwijl ik me nog helemaal zat op te vreten... En toen knapte er iets... En heb dingen gezegd die ik nooit dacht uit mijn mond te krijgen.. (wel later excusses voor aangeboden...).

Dat was Bill_E zegt is zoooooo herkenbaar... maar je kan beter maar bepaalde dingen opruimen en uit het zicht zetten. Ik ga geen foto's ofzo weg gooien... Je hebt toch een heel stuk geschiedenis met één persoon gehad... maar bepaalde dingen heb ik wel weg gezet.
Ik heb af en toe nog wel een dikke dip dat wel... Je moet gewoon niet na gaan denken wat ze aan het doen is of met wie or whatever.. (maar soms gaat dat zo ongemerkt). I still miss her..

Maar goed ik ben van de week wel sinds tig jaar weer goed uitgeweest en heb een instelling gehad van fuck it... En ben voor het eerst echt dronken geweest , ik en dansen?? ik weet niet wat ik gedaan heb op die dansvloer het zal er wel niet uitgezien hebben, maar ik stond er wel, terwijl ik daar vroeger 1000 keer over nadacht van zal ik het wel doen? Maar goed sinds die tijd voel ik me wel ietsje beter.. Probeer mijn eigen leven weer enigsinds op de rails te krijgen.
Alles wat ik met haar deed was in principe routine.. vrijdag naar haar toe en maandag terug. En dat ritme ben ik nu totaal kwijt...
pi_20008468
Vanavond dus geen gesprek gehad.. Ik kwam te laat van een etentje met m'n vader en in de kroeg was er nog bonje tussen een gokverslaafde en de barmedewerkster dus alles stond op z'n kop. Toch maar goed dus dat ik die brief had geschreven, ik heb hem ook gegeven. Maar op het moment dat ik die brief gaf zei ik: 'Ik had al zo'n gevoel dat er vanavond niet veel van praten zou komen, vandaar dat ik een brief heb geschreven.' Die blik op zijn gezicht was weer zo van: Hier is mijn muur en daar kom je niet doorheen. Hij reageerde alsof het hem helemaal geen reet kon schelen.

Ik heb wel een goed gesprek gehad met een gezamelijke vriend. Duidelijk is gewoon dat hij iemand wil die vol voor hem gaat of helemaal niet. En nu zie ik dus pas in dat ik WEL vol voor hem en ons wil gaan.. Nu moet ik hem dat nog duidelijk maken.. Ik heb hem nog een sms gestuurd: Ik meen alles wat er in de brief staat en in de vorige brieven. Ik wil echt vol voor ons gaan..

Alleen nog geen bericht, maar in dit geval is geen bericht beter als: Flikker toch op trut..
pi_20014739
Ik kan zo slecht tegen het wachten op een teken van hem.. Wanneer kan ik een sms sturen of bellen zonder dat het verkeerd over komt? Ik ben echt ongeduldig..
pi_20014801
Zeur niet zo, Aphrodite, ga wat doen.
pi_20014860
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 13:13 schreef Aphrodite het volgende:
Ik kan zo slecht tegen het wachten op een teken van hem.. Wanneer kan ik een sms sturen of bellen zonder dat het verkeerd over komt? Ik ben echt ongeduldig..
Mijn ex vroeg alleen hoe is het met je, als ze in het 2e sms daarop wat nodig had.... dus ik ga echt geen moeite meer steken in het sturen van een bericht naar haar, hoewel ik soms ook wel de neiging heb....
pi_20016008
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 13:17 schreef milagro het volgende:
Zeur niet zo, Aphrodite, ga wat doen.
Wat ben je toch altijd lekker to the point!
  zaterdag 19 juni 2004 @ 14:31:52 #241
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_20016077
aphrodite. vergeet hem. Denk aan een nieuwe toekomst. En veel sterkte.
pi_20019228
Nog steeds geen reactie. Over een uur, als ik zeker weet dat hij thuis is, ga ik bellen.. Om wat af te spreken, of voor vanaaf of voor morgen.. Stomme doos ben ik ook.
pi_20019339
laat het gewoon even..laat hem even met rust..
pi_20019487
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 17:31 schreef milagro het volgende:
laat het gewoon even..laat hem even met rust..
idd, niet bellen joh .. als hij je afwijst zit je daar weer mee .... Beter iets voor jezelf gaan doen, dan ben je later trots op jezlef, omdat je sterk bent geweest door geen contact met m op te nemen .. let maar op
  zaterdag 19 juni 2004 @ 18:08:57 #245
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_20019960
@ Aphrodite: idd niet handig om te bellen, ik weet dat het supermoeilijk is, maar zoek toch maar wat afleiding omdat je niks bereikt door te bellen. Je weet zelf dat je er alles aan gedaan hebt, meer kan je niet doen en als het niet werkt dan werkt het gewoon niet, het is keihard, maar wel de waarheid. Je kan iemand niet dwingen om van je te houden of het een nieuwe kans te geven, verlies jezelf daar dan ook niet in.

Zoiets heb ik zelf ook meegemaakt, alles proberen om haar terug te krijgen, het nog een kans te geven en contact te houden. Veel energie ingestopt, maar het hielp uiteindelijk niks, behalve dat het alleen maar langer duurde voor ik er echt overheen was. Teveel aan het verleden vasthouden kan bijna alleen maar teleurstellingen opleveren. Natuurlijk is het goed om je best te doen voor een relatie, maar als het ernaar uitziet dat de ander het niet (meer) ziet zitten is het beter je erbij neer te leggen, hoe moeilijk dat ook is. Het is niet leuk, maar je kunt er niks aan doen. Je weet in ieder geval dan dat je je best hebt gedaan, maar laat dit niet ten koste van jezelf gaan... iets wat ik denk ik wel gedaan heb. Je kunt je wel duizend keer afvragen, waarom? maar daar is toch geen antwoord op, neem het gewoon mee, leer ervan, maar ga er niet aan onderdoor door je er teveel aan vast te klampen.
---- Zelfs net nog, ik kwam op de site van haar complex en op een of andere manier moest ik even op de site van haar huis kijken, en ja hoor, foto's en leuke hobbylijstjes... zat gelijk weer met een klotegevoel in mijn maag. Ik kan er wel mee gaan zitten en me er klote over blijven voelen, maar daar heeft niemand wat aan... Ik denk gewoon maar: zij kan het nog steeds niet aan, jammer, niks aan te doen en vooral ook niks meer aan doen. Die herinnering blijft toch wel, daar hoef je je geen zorgen over te maken, het belangrijkste is dat je voor jezelf zorgt, jij hoeft echt niet voor de ander te zorgen. Niemand heeft gezegd dat het leuk is, maar het is wel iets waar je dan doorheen moet. Sterkte.

[ Bericht 65% gewijzigd door Ambivalent op 19-06-2004 18:30:43 ]
www.biopsychiatry.com
pi_20036279

Godverdegodver... het is dus duidelijk dat ik dus nog fucking bijna niks heb verwerkt...

Gisteravond werken, vrij, direct door naar de kroeg, kom binnen, geen ex, wel bekenden, ohw leuk... geld pakken kroeg weer in... leuke eerste helft...

ff wat eten...

2e helft loop weer naar me plek, staat ze precies op de plek waar ik de 1e helft stond, samen met een of andere gozer (ik gok nieuwe vriend, vorige week zag ik haar ook al met hem en nog een paar anderen nu alleen met hem), denk nouja boeie... 2e helft werd ik ook niet vrolijker op, ik maar naar ander cafe, elke keer als ik ergens anders heen liep zag ik haar weer lopen met die gozer...

heb d'r compleet genegeerd, niet eens aangekeken... overal waar ik was dook zij ook op, grrr... denk dus nog de hele avond aan d'r... proberen te slapen, van die kutdromen weer...

fuckzooi, hoe lang gaat dit nog in hemelsnaam duren???
pi_20036502
Ik heb dus uiteindelijk een sms gestuurd, met de vraag of hij m'n brief al had gelezen. Daarop kreeg ik terug: Ik heb je brief gelezen ja. Maar het vrijgezellenleven bevalt me prima. Het spijt me.

Daarna ben ik in een soort van trance terecht gekomen. Dit was een ontzettende klap in m'n gezicht. Ik was totaal gesloopt en had een ontzettende drang om naar hem toe te gaan of om hem te zien, maar ik wist dat hij een verjaardag had. Ik heb die sms aan m'n moeder laten lezen en zij heeft hem uiteindelijk gebeld (achteraf wel erg triest, maar ik kon amper praten en wilde hem echt even zien). Hij is naar mij toegekomen en we hebben een goed gesprek gehad. Hij heeft nu geen trek in een relatie of in verplichtingen, hij heeft een heleboel aan z'n hoofd; een laatste poging om te mogen blijven studeren (in augustus moet hij weetikhoeveel tentamens over doen en die MOET hij ook halen, en een bedrijf wat bijna failliet gaat waar hij veel werkt en wat hij dus een maand in de zomer moet opvangen. Hij vind het doen waar hij zin in heeft nu perfect en wil aan niemand verplichtingen of verantwoording afleggen. Dat snap en respecteer ik natuurlijk. Hij vind het niet leuk dat ik ongelukkig ben en wil me ook niet kwijt uit zijn leven, integendeel. We hebben afgesproken om elkaar vaker te zien, in eerste instantie vanuit vriendschap, want er valt veel te zeggen over ons, we waren in ieder geval de allerbeste maatjes en ook dat mis ik. Hij weet ook dat ik er een andere insteek instap, in mijn ogen staat vriendschap op de eerste plaats en ga ik ook proberen of er van zijn kant ook liefde bij kan komen. Want zoals hij zegt, de deur is niet gesloten maar nu is zijn voornamelijkste doel tov mij de vriendschap die we hadden. Misschien dat hij in de loop van de tijd wel weer verliefd op me word, maar dat kan hij me niet garanderen. Logisch natuurlijk.. We gaan dus dinsdag samen naar de stad, hebben afgesproken om wat meer samen opte trekken, samen films kijken bijvoorbeeld en om als het kan, qua tijd en geld, samen een weekje op vakantie te gaan oid. Aan de ene kant ben ik dus wel blij met zoals het nu gegaan is (onder het mom beter iets als niets), maar aan de andere kant ben ik nog steeds een wrak en kijk ik ontzettend uit naar de dagen dat we dingen samen zullen doen. Ik loop nog steeds huilend door het huis en ik moet nog omschakelen naar het 'in-eerste-instantie-vrienden'-gevoel.

Ik heb met hem afgesproken dat hij het meteen zegt als ik me opdring (want dat zie ik mezelf doen. Ik voel nog steeds een onverklaarbare dwang om hem te smsen of te bellen of te zijn en weten waar hij nu is en wat hij doet), en ook dat hij het meteen zegt als bij hem de deur inderdaad gesloten is.

Het van me afschrijven doet me goed. Maar ik weet niet hoe ik me dinsdag ga voelen. Ik wou dat het al dinsdag was. Maar zoals ik het nu zie: Wat schiet ik daar dan mee op? Zelfkwelling? Ik wil het wel heel graag, het is al iets, maar momenteel kan ik er nog even niet mee omgaan. Dit zal dus een grote test worden: Hoe sterk ben ik nu echt? Momenteel voel ik me een mier..
pi_20037361
quote:
Op zondag 20 juni 2004 12:25 schreef Aphrodite het volgende:
Ik voel nog steeds een onverklaarbare dwang om hem te smsen of te bellen of te zijn en weten waar hij nu is en wat hij doet), en ook dat hij het meteen zegt als bij hem de deur inderdaad gesloten is.
Dat blijft ook nog wel een tijdje, ik heb dat nog steeds, vooral als ik alleen ben of niet kan slapen of weer zo'n kutdroom heb gehad, ik wordt er niet goed van...

In het begin hoorde ik bijv. dat ze in bepaald cafe was, wilde ik er per se heen, nu ga ik mijn eigen gang, en kom ik haar juist heel erg vaak tegen, terwijl het juist beter ging als ik haar helemaal niet zag of op zocht...
  zondag 20 juni 2004 @ 19:30:00 #249
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_20046812
quote:
Op zondag 20 juni 2004 12:25 schreef Aphrodite het volgende:
<knip>
Ik ben bang dat je aan het lijntje gehouden word. laat hem los!
pi_20047573
Aphrodite, je hebt nu al weer hoop en wanhoop.

Ik denk dat je sterker staat als je hem laat weten nu zélf even afstand te willen.
Dat vriendschap leuk en aardig is voor hem nu, maar voor jou even niet, simpelweg omdat jij meer wilt en niet zomaar even die knop om kan gooien.

Het is heel verdrietig, maar ik denk dat als je nu me hem verder gaat op zijn voorwaarden, je jezelf ontzettend veel pijn gaat (laten) doen.
Want je gaat hoe dan ook teleurgesteld worden.

Als je nu zelf het heft in handen neemt, en afstand houdt, weet ik zeker, ook als het niet zo loopt uiteindelijk zoals je wilt, je er sterker voor staan en uitkomt.

Maak jezelf sterk, laat hem (even) los, en maak hem even niet zo belangrijk in je leven.
Met jou moet je iig nog een leven verder dus wie is er nu belangrijker?
pi_20050522
quote:
Op zondag 20 juni 2004 20:02 schreef milagro het volgende:
Je hebt deels gelijk. Misschien heb ik niet duidelijk gemaakt dat ik hem ook als vriend terug wil. Dat bedoelde ik met: We waren een hoop, maar ook elkaars beste maatjes. Kijk, ik heb nu nog die hoop dat er eventueel meer in zit. En dit kan ik ook niet eeuwen blijven voeden. Daarom heb ik een soort ultimatum voor mezelf gesteld. We zullen elkaar nu vaker en regelmatiger zien, leuk. Ik ga hem misschien vaker bellen, hij mij misschien ook, leuk. En we gaan samen op vakantie. Tijdens of na die vakantie wil ik weten hoe hij er dan tegenover staat. Tot die tijd zie ik het wel. En blijf ik hopen. Na die vakantie zou hij mij weer genoeg gezien en normaal meegemaakt moeten hebben, dat hij in ieder geval beter kan oordelen over hoe en wat. Is er van hem tegen die tijd geen verandering, dan geef ik het op en zal ik ermee moeten leven. Tegen die tijd zie ik dan ook wel of ik sterk genoeg ben om hem alleen als vriend te zien. Voorlopig zit er voor mij meer achter. En dat weet hij ook.

Over twee maanden weet ik veel en veel meer.. Althans, van zijn kant af dan. Ik weet genoeg, hij is het voor mij..
  zondag 20 juni 2004 @ 21:55:58 #252
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_20050597
Topic moet gestuurd worden naar een vriend van mij, die nu ook weer moet loslaten met zijn ex-vriendin. Als buitenstaander probeer ik hem op te peppen door te zeggen dat wanneer het niet gaat, het niet gaat, en dat het dus niet zo bedoeld is. Ik wil dan zeggen van, lukt het wel, dan pas je bij elkaar.

Antwoord is meestal... Weet ik wel, maar het is toch moeilijk. De beste manier is om zo snel mogelijk een nieuwe relatie aan te gaan, of om te beslissen dat je voorlopig genoeg hebt van die ellende.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_20050749
quote:
Op zondag 20 juni 2004 21:53 schreef Aphrodite het volgende:

[..]

Je hebt deels gelijk. Misschien heb ik niet duidelijk gemaakt dat ik hem ook als vriend terug wil. Dat bedoelde ik met: We waren een hoop, maar ook elkaars beste maatjes. Kijk, ik heb nu nog die hoop dat er eventueel meer in zit. En dit kan ik ook niet eeuwen blijven voeden. Daarom heb ik een soort ultimatum voor mezelf gesteld. We zullen elkaar nu vaker en regelmatiger zien, leuk. Ik ga hem misschien vaker bellen, hij mij misschien ook, leuk. En we gaan samen op vakantie. Tijdens of na die vakantie wil ik weten hoe hij er dan tegenover staat. Tot die tijd zie ik het wel. En blijf ik hopen. Na die vakantie zou hij mij weer genoeg gezien en normaal meegemaakt moeten hebben, dat hij in ieder geval beter kan oordelen over hoe en wat. Is er van hem tegen die tijd geen verandering, dan geef ik het op en zal ik ermee moeten leven. Tegen die tijd zie ik dan ook wel of ik sterk genoeg ben om hem alleen als vriend te zien. Voorlopig zit er voor mij meer achter. En dat weet hij ook.

Over twee maanden weet ik veel en veel meer.. Althans, van zijn kant af dan. Ik weet genoeg, hij is het voor mij..
Tja... ik vind het niet verstandig, maar goed, ik kan je neus niet voor je stoten natuurlijk.

Hij kan het wel voor jou zijn, maar wat heb je er aan als dat omgekeerd niet zo is?
Dat impliceert meteen trouwens dat hij het dus niet is, maar jij dat (nog) niet wilt accepteren.

Voor hem is deze manier van omgaan met jou geen probleem , het geeft hem juist rust, wetende dat hem niets verweten kan worden, als hij je dadelijk nogmaals afwijst, je was gewaarschuwd immers.
pi_20050805
Helemaal mee kappen, Aphrodite, je hebt alleen jezelf ermee. Volledig afstand nemen, niet bellen, niet elkaar zien, niet mailen en al helemaal niet met elkaar op vakantie . Als het goed 'hoort' te komen, gebeurt dat echt wel. Nu gaat het alleen maar volgens zijn voorwaarden en daar klamp je je met alle macht aan vast omdat je nog hoop hebt. Voorwaarden waar je in 'normale' gemoedstoestand nooit mee akkoord zou gaan. Maar daar kom je wel achter, over een tijd (hoop ik).
pi_20050971
Nee, lijkt me niet echt een goed plan samen op vakantie te gaan........ Dan ben je daar met z;n tweeen... vreemd land, alcohol, je kent het wel .... Misschien dat hij dingen zal doen waar jij blij mee bent, maar hij achteraf spijt van heeft, en jij dus weer een bloedneus hebt ......
  maandag 21 juni 2004 @ 00:42:45 #256
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_20054896
quote:
Op zondag 20 juni 2004 19:30 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Ik ben bang dat je aan het lijntje gehouden word. laat hem los!
Nou niet die gozer de schuld gaan geven hoor!
Had ze maar eerder duidelijk moeten zijn, en toen ze hem terug had hoefde ze hem niet meer....

[ Bericht 18% gewijzigd door Jumparound op 21-06-2004 00:54:30 ]
Ecosia
pi_20057675
Hmmmz... ik heb mijn ex zaterdagavond compleet genegeerd, had best wel spijt zondag, niet dat zij het denk ik erg vond, maar ik voelde me heel lullig, uiteindelijk gisteravond een smsje gestuurd: "sorry dat ik je negeerde, maar ik dacht dat dat beter voor me was, maar voelde me alleen maar schuldig zondag"... geen reactie... dacht, fuck it, zag ik haar net weer fietsen, weer een smsje gestuurd: "hee lekker naar school aan het fietsen? haha, oja je mag wel reageren hoor."

Zucht...
pi_20057829
quote:
Op maandag 21 juni 2004 08:32 schreef jd1982 het volgende:
Hmmmz... ik heb mijn ex zaterdagavond compleet genegeerd, had best wel spijt zondag, niet dat zij het denk ik erg vond, maar ik voelde me heel lullig, uiteindelijk gisteravond een smsje gestuurd: "sorry dat ik je negeerde, maar ik dacht dat dat beter voor me was, maar voelde me alleen maar schuldig zondag"... geen reactie... dacht, fuck it, zag ik haar net weer fietsen, weer een smsje gestuurd: "hee lekker naar school aan het fietsen? haha, oja je mag wel reageren hoor."

Zucht...
lekker irritant bezig dus.
pi_20057850
Jah en dat terwijl het 2,5 maand steeds beter ging... totdat zij opeens vorige week opdook in mijn stamcafe en daar nu opeens elke keer zit wanneer ik daar ook ben, terwijl ze daar nooit kwam...
pi_20057893
quote:
Op maandag 21 juni 2004 08:53 schreef jd1982 het volgende:
Jah en dat terwijl het 2,5 maand steeds beter ging... totdat zij opeens vorige week opdook in mijn stamcafe en daar nu opeens elke keer zit wanneer ik daar ook ben, terwijl ze daar nooit kwam...
is haar goed recht.

jij doet irritant, niet zij.
pi_20057952
quote:
Op maandag 21 juni 2004 00:42 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Nou niet die gozer de schuld gaan geven hoor!
Had ze maar eerder duidelijk moeten zijn, en toen ze hem terug had hoefde ze hem niet meer....
Ja, precies. Ik heb nu weinig te eisen zeg maar. Ik zou blij moeten zijn met wat ik nu krijg..

Grappig is de tegenstelling in berichten, mijn vrienden en mensen die dichterbij staan als jullie allemaal op het forum, moedigen me aan om hiermee door te gaan en praten me hoop in. Jullie, however, zijn het er over eens dat ik mezelf niet zo voor de gek moet houden..

Ik heb toch besloten om hiermee door te gaan. We kennen elkaar inmiddels wel, en naar mijn idee is dit hele plan van hem een manier om zijn muurtje steentje voor steentje af te laten breken. Naar mijn idee weet je snel genoeg of je iemand weer leuk vind of leuk kunt vinden, dus mijn 'ultimatum' is helemaal niet zo onredelijk. Nu moet ik me alleen laten zien zoals ik was, en dat was niet somber en depressed.. Dus vandaag een nieuwe baan zoeken, morgen gezellig naar de stad en dan zien we wel wat er verder van komt..
pi_20057971
quote:
Op maandag 21 juni 2004 09:06 schreef Aphrodite het volgende:

[..]

Ja, precies. Ik heb nu weinig te eisen zeg maar. Ik zou blij moeten zijn met wat ik nu krijg..
oh jee oh jee
pi_20058000
quote:
Op maandag 21 juni 2004 09:08 schreef milagro het volgende:

[..]

oh jee oh jee
Ik bedoel het ook weer niet helemaal zo krom als het er staat. Nu moet ik gewoon even zijn spelletje meespelen en over een week of twee, drie, ga ik nog eens goed met hem praten..
  maandag 21 juni 2004 @ 09:37:17 #264
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_20058337
quote:
Op maandag 21 juni 2004 09:11 schreef Aphrodite het volgende:

[..]

Ik bedoel het ook weer niet helemaal zo krom als het er staat. Nu moet ik gewoon even zijn spelletje meespelen en over een week of twee, drie, ga ik nog eens goed met hem praten..
Tot over een week of 2 à 3

Jij kent hem beter dan dat wij dat doen, succes en ik hoop dat het wat wordt!
Ecosia
pi_20058351
Ik voel me bijna elk weekend k*t na het uitgaan. Of ik haar nou tegen ben gekomen of niet maakt weinig uit. Behalve dan als ik het echt onwijs naar m'n zin heb gehad, dan voel ik me wel voldaan, maar over het algemeen ga ik elke vrijdag en zaterdag nacht met een k*tgevoel naar mn bed
pi_20058701
Misschien ff niet meer uitgaan? Of ergens anders gaan stappen?
pi_20059066
Niet meer uitgaan is geen optie, ik woon naast een danscafe, slapen voor 6uur gaat niet op zaterdag...

en Milagro, jij weet niet eens wat er gebeurd is...
pi_20059211
quote:
Op zondag 20 juni 2004 21:53 schreef Aphrodite het volgende:

[..]

Zou ik geweest kunnen zijn. Behalve dan de vakantie. Ik hoop nog steeds, maar die hoop laat ik langzaam varen. Schiet voor mijn gevoel niet op. Als we dingen samen doen voel ik me heerlijk, ben ik weer thuis, moet ik huilen, dan wil ik bij hem zijn en besef ik dat het waarschijnlijk toch niks meer wordt. Maar hij zegt A en doet zo B, dat is voor mij de verwarring.....normaal ben ik nooit zo, maar deze keer was het heel anders, ik deed anders en voelde me veel beter dan in andere relaties. Daarom probeer ik het vast te houden, misschien dat er nog een kans in zit denk ik dan. Ik wil niet opgeven, omdat alles zo goed was. En nee, ik maak het niet beter dan dat het was, het was perfect...en wij passen perfect bij elkaar..........
pi_20059457
quote:
Op maandag 21 juni 2004 09:11 schreef Aphrodite het volgende:

[..]

er is er maar 1 die een spelletje speelt en dat ben jij.
pi_20059512
quote:
Op maandag 21 juni 2004 10:28 schreef jd1982 het volgende:
Niet meer uitgaan is geen optie, ik woon naast een danscafe, slapen voor 6uur gaat niet op zaterdag...

en Milagro, jij weet niet eens wat er gebeurd is...
"hee lekker naar school aan het fietsen? haha, oja je mag wel reageren hoor"

eng.
  maandag 21 juni 2004 @ 10:55:07 #271
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_20059548
ik heb een vraagje, hopelijk breng ik het goed onder woorden.
Ik heb voor mezelf het gevoel dat ik de laatste tijd redelijk tot goed over me ex te zijn (althans over de relatie). Ik weet dat ik voor haar heel irritant geweest bent een periode lang maar ja dat doet er even niet toe . Maar ja hoewel ik dus het gevoel heb aardig over de relatie heen te zijn mis ik wel haar vriendschap. Ik had in die periode met haar zo goed als geen vrienden dat is nou wel aan het verandere maar ja zij was dus me beste maatje en dat mis ik nou wel. Misschien domme vraag maarben ik nou over me ex heen ja of nee :S (klinkt wel heel dom zo'n vraag of niet )
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_20059790
Als je in een relatie zit ben je ook, als het goed is, beste vrienden. Tuurlijk kan je die vriendschap missen, betekend niet perse dat je niet over haar heen bent. Je hebt een deel van je leven gedeeld met die persoon. Ik vind het niet raar en denk wel dat je aardig over haar heen bent....
pi_20060875
Door die -lieve, schattige, maar vooral duidelijke,- Milagro heb ik de hele boel aan stront getrapt, flikker ook maar lekker op met je kut fok forum godverdomme!!!

[ Bericht 16% gewijzigd door Frenkie op 21-06-2004 12:34:43 (doe effe normaal) ]
  maandag 21 juni 2004 @ 12:07:38 #274
17750 alkaholic63
pi_20061389
quote:
Op maandag 21 juni 2004 11:50 schreef jd1982 het volgende:
Door die - lieve, schattige, maar vooral duidelijke,- Milagro heb ik de hele boel aan stront getrapt, flikker ook maar lekker op met je kut fok forum godverdomme!!!
Hoe bedoel je, wat heb je nu gedaan?
Ik ben ook nog niet over mijn ex heen, en hetgeen Milago zegt komt misschien bot over en kan misschien ook wel eens bot zijn.

Maar wat ze eigenlijk wil zeggen is dat je voor jezelf moet kiezen.
Leef je eigen leven, steek je kop niet in het zand.
Je mag best van iemand houden, maar van jezelf het meest.
Etc etc. voor mij is bovenstaande gedachte ook moeilijk, maar wel waar.

Tsjonge wat een wijze praat voor iemand die zaterdag zijn ex zo gemist heeft en dat na meer dan 2 maanden

[ Bericht 8% gewijzigd door Frenkie op 21-06-2004 12:35:17 (edit: reactie op edit) ]
pi_20061571
Zooo, deeltje 10 alweer. Ik dacht: laat ik eens even kijken op het forum dat mij destijds een behoorlijke uitlaatklep bood en waar ik gerust over mijn gevoelens kon praten.

En wat zien we als eerste?
Een of andere jd1982 die eens even lekker op zijn eigen manier het forum als uitlaatklep gebruikt.
Schijnbaar is er weinig veranderd in de tussentijd...
Of toch wel? Doe ff normaal man
Saw things so much clearer, once you were in my rearviewmirror... - Pearl Jam
pi_20061677
quote:
Door die - lieve, schattige, maar vooral duidelijke,- Milagro heb ik de hele boel aan stront getrapt, flikker ook maar lekker op met je kut fok forum godverdomme!!!
dan had die f***ing k****er milagro dus gewoon een punt, anders kon die f***ing k****er milagro je niet zo over de zeik krijgen

[ Bericht 4% gewijzigd door Frenkie op 21-06-2004 12:35:43 (reactie op edit) ]
  FOK!fossiel maandag 21 juni 2004 @ 12:24:26 #277
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_20061909
quote:
Stel je voor, iemand met een andere mening. Oei oei oei .

Ik ben ook bezig een ex los te laten (zucht, ja alweer ) en dat ga ik verder lekker niet hier posten .

[ Bericht 3% gewijzigd door Frenkie op 21-06-2004 12:36:05 (reactie op edit) ]
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_20062030
Ik kom hier alleen om me verhaal kwijt te kenne en met anderen erover te hebben, maar schijt ook maar aan alles, dit maakt het alleen maar erger... en jah het is alweer bijna 3 maanden uit, heb 3,5 jaar gehad en 1,5 jaar samen gewoond en nu heb ze weer een nieuwe vriend en nee ik kan NIET tegen kritiek!!!
pi_20062095
In deel 7 of 8 had ik erg veel aan dit forum door het er met anderen over te hebben, maar goed, dit werkt niet meer zo...
  maandag 21 juni 2004 @ 12:33:25 #280
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_20062126
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:29 schreef jd1982 het volgende:
Ik kom hier alleen om me verhaal kwijt te kenne en met anderen erover te hebben, maar schijt ook maar aan alles, dit maakt het alleen maar erger... en jah het is alweer bijna 3 maanden uit, heb 3,5 jaar gehad en 1,5 jaar samen gewoond en nu heb ze weer een nieuwe vriend en nee ik kan NIET tegen kritiek!!!
Stuur haar dan een sms'je dat het een f*ck*ng t*r*ng hoer is, en dat het kennelijk niets voor haar betekende, en dat ze lekker de gr*f t**f*s kan krijgen met haar nieuwe vriend i.p.v. "us milagro"(:P) af te zeiken ondanks dat ze een punt heeft!
Ecosia
pi_20062163
Tjah, iedereen zei hier altijd dat niet te doen
pi_20062213
Hij kan beter tegen mij schelden dan tegen haar, mij raakt het niet, niet figuurlijk en natuurlijk al helemaal niet letterlijk, wat een agressie, zeg

Nog beter is niet meer hier te posten , en ms ook irl er niet teveel over te praten met anderen, het helpt je duidelijk niet

Ga sporten of zo, legaal die agressie uit je lijf slaan
  maandag 21 juni 2004 @ 12:38:38 #283
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_20062242
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:29 schreef jd1982 het volgende:
Joh dat meisje is 19, dacht je nou echt dat dat voor eeuwig was. Dat is wel erg naief. Je gaat toch ook niet met een meisje van net 17 samenwonen
pi_20062249
Tjah, ik kon altijd lekker afreageren op hekken van tegenstanders, maar de voetbalcompetitie is niet meer moet wachten tot na de zomer... ik mis geen thuis of uitwedstrijd, hoe slechter ze spelen hoe meer agressie ik kwijt kan
pi_20062281
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:38 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Joh dat meisje is 19, dacht je nou echt dat dat voor eeuwig was. Dat is wel erg naief. Je gaat toch ook niet met een meisje van net 17 samenwonen
Wel als je uit huis gaat vanwege ruzie met je ouders, en dus alleen woont en als de ouders van je vriendin dan in scheiding zitten en altijd ruzie hebben wil ze ook graag daar weg...
pi_20062410
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:40 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Wel als je uit huis gaat vanwege ruzie met je ouders, en dus alleen woont en als de ouders van je vriendin dan in scheiding zitten en altijd ruzie hebben wil ze ook graag daar weg...
het was dus een vlucht.

en dat doet er nu allemaal niet meer toe, het is over en jij kan je er kwaad over maken, mensen verrot schelden je verandert er niets mee, behalve dan dat je je het jezelf nog moeilijker maakt, en je niet bepaald sympathiek overkomt en dat laatste is best handig als je niet alleen wilt eindigen
  maandag 21 juni 2004 @ 12:50:28 #287
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_20062548
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:38 schreef jd1982 het volgende:
Tjah, ik kon altijd lekker afreageren op hekken van tegenstanders, maar de voetbalcompetitie is niet meer moet wachten tot na de zomer... ik mis geen thuis of uitwedstrijd, hoe slechter ze spelen hoe meer agressie ik kwijt kan
Emmen hooligans
Als je nog bezig met haar bent als het seizoen begint is het ook wel heel ernstig.
Was het ook jouw eerste verkering.
pi_20062922
Haha... Hooligans... nouw... wat een hooligans, gewoon lekker schelden...

Neej de zoveelste verkering, maar de 2e echte serieuze waar ik echt het gevoel had dat ik van iemand hield... en langzaam ook (beide) aan een toekomst ging denken...
pi_20062938
ps... Milagro tis eruit hoor
pi_20063200
quote:
Op maandag 21 juni 2004 10:51 schreef milagro het volgende:

[..]

er is er maar 1 die een spelletje speelt en dat ben jij.
Hoezo dat?

Ik speelde een spelletje ja. Maar nu niet meer.
pi_20063284
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:15 schreef Aphrodite het volgende:

[..]

Hoezo dat?

Ik speelde een spelletje ja. Maar nu niet meer.
Juist wel, je zegt het zelf nota bene.
Hij is eruit, hoor, wat hij wil, hij wil geen verplichtingen, hij wilt jou niet, niet zoals jij hem wilt.
Jij gaat nu een relatie in geheel onder zijn voorwaarden, je eigen gevoelens weg zettend.
pi_20063311
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:04 schreef jd1982 het volgende:
ps... Milagro tis eruit hoor
je scheldt maar een eind weg, hoor, al houd ik niet zo van smijten met ziektes
pi_20063377
Je kan iemand een Turk noemen zonder racistisch te zijn en iets een Kankerzooi noemen zonder verdere bedoelingen, ik heb zelf familie die er aan is overleden en heb ook turkse vrienden, maar goed zal me inhouden...
pi_20063397
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:18 schreef milagro het volgende:

[..]

Juist wel, je zegt het zelf nota bene.
Hij is eruit, hoor, wat hij wil, hij wil geen verplichtingen, hij wilt jou niet, niet zoals jij hem wilt.
Jij gaat nu een relatie in geheel onder zijn voorwaarden, je eigen gevoelens weg zettend.
Zoals ik het zie, speel ik zijn spelletje mee. Tegen de tijd dat blijkt dat ik van het bord afgeveegd word, dan pas geef ik hem op.
Ik zei gister al tegen een vriendin: Die muur van hem komt nu met steentje voor steentje naar beneden. Ik zie het als een kwestie van geduld hebben, binnen niet al te lange tijd moet je toch kunnen weten of je iemand leuk vind of leuk gaat vinden. Dat hij daar nu geen tijd voor heeft is een ander punt. Maar ook daar kan ik me omheen werken.

Ik snap jullie standpunt ook. Maar ik hoop dat je het mijne ook snapt. Ik teer op deze hoop. Diverse mensen geven me deze hoop en door een stom psychologisch verschijnsels weegt dat zwaarder dan de afkeuring die hier schijnt te heersen.. Ik respecteer jullie mening en waardeer deze ook.. Ik ben ook zo iemand die later I told you so zegt.. En ik zal ook de eerste zijn die zegt: you told me so..
pi_20063651
Er is geen muur misschien.
Hij ziet jullie relatie niet meer zitten.
Jij verzint een muur omdat je dat niet wil accepteren.
Je vult van alles in voor hem om je hoop te rechtvaardigen.

Maar goed, als jij denkt dat je hier goed aan doet, vooral doen
Ik denk dat het uitstel van executie is
pi_20063711
Was t bij mij ook... nadeel is dat die executie dan nog zeerder doet...
pi_20063888
Maar goed die hoop krijg je toch niet weg tenzij je het zelf wil... bij mij ging die pas weg toen ik inzag dat ze helemaal niet zo perfect was en ook niet zo'n lekkerding meer liefde maakt blind... ze is ook helemaal ni zo lief als ik haar altijd vond...

en... ik kwam er ook nog eens achter dat bijna niemand haar mag...
pi_20064081
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:31 schreef milagro het volgende:
Er is geen muur misschien.
Hij ziet jullie relatie niet meer zitten.
Jij verzint een muur omdat je dat niet wil accepteren.
Je vult van alles in voor hem om je hoop te rechtvaardigen.

Maar goed, als jij denkt dat je hier goed aan doet, vooral doen
Ik denk dat het uitstel van executie is
Maar daar kan ik achter komen door het simpelweg te vragen toch? Zijn woorden waren: 'De deur is in ieder geval niet gesloten' en ook een mooie opmerking van hem: 'Ik wil je niet kwijt uit mijn leven, integendeel..' en 'Samen op vakantie gaan, dat lijkt me hartstikke leuk'

Misschien valse hoop, maar dit zijn zijn zinnen waar ik de hoop uit trek..
pi_20064178
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:47 schreef Aphrodite het volgende:

[..]

'De deur is in ieder geval niet gesloten' en ook een mooie opmerking van hem: 'Ik wil je niet kwijt uit mijn leven, integendeel..' en 'Samen op vakantie gaan, dat lijkt me hartstikke leuk'
Wel de lusten. niet de lasten..
pi_20064195
doe maar

maakt niet uit wat wie dan ook zegt , je wilt toch niet horen behalve wat je wilt en da's maar goed ook, je moet zelf je neus stoten immers
pi_20064247
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:51 schreef tekkno het volgende:

[..]

Wel de lusten. niet de lasten..
precies en dan hij achteraf kunnen zeggen "ik zei toch dat ik alleen vriendschap wilde, voor mij zat er niets meer bij, ik kan niet helpen dat jij er meer achterzocht, sorry..." etc.. dus je kunt hem dan niets verwijten, en dat is driedubbel frustrerend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')