abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15177916
Laat ik maar deel 4 openen, aangezien ik net de laatste post van deel 3 geplaatst heb.

jeetje wat gaat dat eigenlijk snel...

Vorige draadjes:
De "KUNST" van het loslaten van een ex...
De "KUNST" van het loslaten van een ex (deel 2)
De "KUNST" van het loslaten.....(deel 3)

Groetjes,

Eisselstijn

[Dit bericht is gewijzigd door Eisselstijn op 05-12-2003 16:06]

¨The better you look, the more you see.¨
pi_15178306
Toch maar even reageren, alhoewel ik wel aan het minderen ben...

Update: ik ga verhuizen, voor een klein deel ook wel omdat er nog wel veel herinneringen in dit huis en deze buurt aan mijn ex zijn, maar voornamelijk om meer in de stad te wonen in een rustiger, schoner huis.

Ik vind het wel raar dat mijn ex niks van zich heeft laten horen, ze heeft wel aangegeven niet toe te zijn aan contact, maar toch, om dan helemaal niks te laten horen is ook wel wat anders. Dat vind ik wel jammer en dat doet me ook wel wat.
De feestdagen: niet superveel speciale betekennis, vorig jaar waren we dan ook nog net niet samen. Ik ga haar wel een kerstkaart sturen en haar gewoon het beste wensen, ik neem wel aan dat ze dan wel zal reageren en ik hoop ook wel dat we dan weer eens wat af kunnen spreken... we zien wel, het blijft moeilijk.

Het loslaten lukt nog steeds niet 100% vooral in de zin dat ik best wel veel nog aan haar denk, ook als ik me wel bezig houdt blijft ze soms door mijn hoofd spoken, iemand tips???

Fijne feestdagen alvast iedereen...

Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
pi_15178897

Vanavond ga ik mn ex weer voor het eerst zien sinds een maand en ik weet niet of ik er al aan toe ben maar ik wil het toch wel graag nu. Als het nu niet gaat hoeft het over een tijd ook niet voor mij. Af en toe spreek ik hem ik nog wel maar het moet altijd van mij komen, dat contact. Soms komt het van hem. Af en toe zijn de gesprekken erg en pijnlijk maar soms weer leuk en dan lijkt het zelfs alsof het niet uit is. Ik moet hem laten gaan en ik weet nou ook wel dat ik niet zo iemand wil als hij maar ik blijf de goede kanten van hem zien en de slechte niet. Best stom. Misschien vinden jullie het stom om hem nou te zien vanavond maar ik wil het een plek geven. Het afronden ofzo. Kijken of ik nog wat voel of dat ik nu zie dat hij een eikel is om een relatie mee te hebben.
pi_15179117
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 16:37 schreef Radiohoofdje het volgende:

Vanavond ga ik mn ex weer voor het eerst zien sinds een maand en ik weet niet of ik er al aan toe ben maar ik wil het toch wel graag nu. Als het nu niet gaat hoeft het over een tijd ook niet voor mij. Af en toe spreek ik hem ik nog wel maar het moet altijd van mij komen, dat contact. Soms komt het van hem. Af en toe zijn de gesprekken erg en pijnlijk maar soms weer leuk en dan lijkt het zelfs alsof het niet uit is. Ik moet hem laten gaan en ik weet nou ook wel dat ik niet zo iemand wil als hij maar ik blijf de goede kanten van hem zien en de slechte niet. Best stom. Misschien vinden jullie het stom om hem nou te zien vanavond maar ik wil het een plek geven. Het afronden ofzo. Kijken of ik nog wat voel of dat ik nu zie dat hij een eikel is om een relatie mee te hebben.
Waarom zou dat stom moeten zijn? Het zou pas stom zijn als je niet datgene doet waar je je goed bij voelt. Je komt er op die manier vanzelf achter welke weg je in moet slaan. Veel sterkte en wijsheid!
pi_15179166
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 16:37 schreef Radiohoofdje het volgende:

[..]

Misschien vinden jullie het stom om hem nou te zien vanavond maar ik wil het een plek geven. Het afronden ofzo. Kijken of ik nog wat voel of dat ik nu zie dat hij een eikel is om een relatie mee te hebben.

Hoi RH, herinner je je de volgende post uit kut kan mijn ex ECHT niet vergeten!! nog?
Ik herinnerde het me nog wel...
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 15:32 schreef Radiohoofdje het volgende:

[..]

Ik ben bang dat als ik hem helemaal nooit meer zie dat ik hem dan zo erg ga missen en dat ik er dan nooit overheen kom. Misschien dat ik vrijdag zie dat hij gewoon niet is wat ik wil en dat ik me eroverheen kan zetten. Of dat hij inziet dat hij me niet kan missen. dat wil ik niet eens denken maar het gaat vanzelf.

[..]

Kijk je wel uit dat je het niet langer laat doorgaan dan goed voor je is?
Op een gegeven moment zul je je conclusies moeten trekken, of ze nou leuk of minder leuk zijn.
  vrijdag 5 december 2003 @ 17:00:53 #6
52363 Logix
love the cow..
pi_15179647
Hmm,
ik heb geen contact meer met mijn ex sinds ze weet van mijn nieuwe vriendin. Ik voel me hier aan de ene kant best lullig over, ik zou het zelf ook niet leuk gevonden hebben als ZIJ na 5,5 / 6 week alweer een ander had.. Maarja het is me overkomen en ik had het ook nooit verwacht (en nee ik ben er absoluut zeker van dat mijn nieuwe vriendin geen reboundje is/wordt)

Ik vraag me wel eens af hoe het met mijn ex gaat, maar ze wil echt voorlopig helemaal geen contact meer. Dat komt wel over een tijdje dan, dan zal ik haar weer eens toevoegen op MSN en informeren.

Eisselstijn, hoe gaat ie nu met jou? Aangezien ik al redelijk op de hoogte was van jouw situatie ben k wel benieuwd!

ginormous, egantic!
pi_15179671
gaat wel goed, alleen het terug denken en het denken dat ze met ander kan prutsen is gewoon verrot, verder is het niet meer alle aandacht beetje verrot maarja een mooi woord...... TIJD
pi_15180127
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 17:00 schreef Logix het volgende:
Hmm,
ik heb geen contact meer met mijn ex sinds ze weet van mijn nieuwe vriendin. Ik voel me hier aan de ene kant best lullig over, ik zou het zelf ook niet leuk gevonden hebben als ZIJ na 5,5 / 6 week alweer een ander had.. Maarja het is me overkomen en ik had het ook nooit verwacht (en nee ik ben er absoluut zeker van dat mijn nieuwe vriendin geen reboundje is/wordt)

Ik vraag me wel eens af hoe het met mijn ex gaat, maar ze wil echt voorlopig helemaal geen contact meer. Dat komt wel over een tijdje dan, dan zal ik haar weer eens toevoegen op MSN en informeren.

Eisselstijn, hoe gaat ie nu met jou? Aangezien ik al redelijk op de hoogte was van jouw situatie ben k wel benieuwd!

Hoi Logix!

Het gaat nu helemaal prima. Dank je! Ik ben helemaal gelukkig vrijgezel. De laatste tijd hou ik me niet meer bezig met het verwerken, dus ik denk dat ik wel helemaal over mijn ex heen ben. Ik ben zelfs een beetje gek geworden op een vrouw die ik wel eens op mijn werk tegenkom. Jammergenoeg is dat af en toe voor een paar minuten, maar ik vind haar echt lief, stijlvol, mooi... Hopelijk wordt het wat!

Hoe gaat het met je nieuwe relatie? Heb jij de relatie met je ex kunnen verwerken? Of ben je daar nog een beetje mee bezig? Iig veel geluk met je nieuwe relatie!

[Dit bericht is gewijzigd door Eisselstijn op 05-12-2003 17:20]

pi_15180161
Zo! De eerste 4 weken ben ik doorgekomen geloof ik. Het valt me wel op dat het beter met me gaat als ik niet thuis ben (waar we allebei nog wonen). Als ik wel thuis ben voel ik veel meer verdriet en af en toe twijfel, dan denk ik af en toe "waarom?". Maar zodra ik "alleen" ben of ergens anders is dat gevoel vrijwel niet aanwezig, dan weet ik dat het het beste is zo. Best vreemd! Ik kan niet goed omgaan met de afstandelijkheid van m'n soon-to-be-ex, dat doet me pijn, net of al die jaren ineens weg zijn of zoiets. Ik voel dan boosheid opkomen dat hij zo afstandelijk kan doen omdat ik niet geloof dat hij niets voelt. En als ik eerlijk ben is ook m'n trots dan gekrenkt, zoveel jaren lang ben je echt alles voor iemand en nu ineens meer niets? Ik weet ook wel dat je hier gewoon doorheen moet en dat het beter wordt, maar ik denk dat dat pas echt lukt als ik m'n eigen plek heb (en dat kan nog wel even duren, krappe huizenmarkt en zo...).

Nu ga ik maar eens sinterklaas vieren (laatste familiaire verplichting).

Iedereen een fijne sinterklaasavond gewenst! Maak er wat van!

Als je me zou vragen wat de mooiste dag van m'n leven was, zal ik antwoorden dat ik hoop dat die nog moet komen...
pi_15181330
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 16:46 schreef Bombie het volgende:

[..]

Hoi RH, herinner je je de volgende post uit kut kan mijn ex ECHT niet vergeten!! nog?
Ik herinnerde het me nog wel...
[..]

Kijk je wel uit dat je het niet langer laat doorgaan dan goed voor je is?
Op een gegeven moment zul je je conclusies moeten trekken, of ze nou leuk of minder leuk zijn.

ja ik weet het, en het duurt ook al lang en ik weet ook wel dat ik nou moet doorzetten omdat ik me eigenlijk in de relatie op het laatst nog erger voelde omdat alles weer van mijn kant kwam
Maar ik vind het gewoon raar om iemand helemaal los te laten na 1,5 jaar alsof je elkaar nooit gekend hebt. Dat wil ik (nu nog) niet.
pi_15181727
Ik ben zo stom geweest om met een ex van 2 jaar geleden weer wat af te spreken. Hebben ongeveer de hele avond gezoend, en kan me er zelf wel om slaan.

Heb ik er een jaar over gedaan hem uit m'n hoofd te krijgen, zit hij er binnen 1 avond weer helemaal in

pi_15181787
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:24 schreef stipjes het volgende:
Ik ben zo stom geweest om met een ex van 2 jaar geleden weer wat af te spreken. Hebben ongeveer de hele avond gezoend, en kan me er zelf wel om slaan.

Heb ik er een jaar over gedaan hem uit m'n hoofd te krijgen, zit hij er binnen 1 avond weer helemaal in

Ja, ik vind het toch raar. Vinden sommige het gewoon leuk om iemands hoofd zo op hol te laten slaan of is er dan echt sprake van liefde? Dat laatste vind ik dan wel weer mooi maar blijf je altijd een zwak voor elkaar houden?
pi_15181961
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:26 schreef Radiohoofdje het volgende:

[..]

Ja, ik vind het toch raar. Vinden sommige het gewoon leuk om iemands hoofd zo op hol te laten slaan of is er dan echt sprake van liefde? Dat laatste vind ik dan wel weer mooi maar blijf je altijd een zwak voor elkaar houden?

Het is natuurlijk behoorlijk vleiend als er iemand is die helemaal met jou bezig is en die jou idoliseert, terwijl jij niet die angst heb om iets heel waardevols kwijt te raken, waardoor je dus lekker 'overzichtelijk' (in tegenstelling tot het op hol slaan van je hoofd) kunt genieten. Het is macht en het gevoel belangrijk en onmisbaar te zijn. De zeer lokale privé-popster uithangen, zeg maar.

Disclaimer: Niet bij iedereen werkt dat zo, natuurlijk.

pi_15182130
nu 7 weken uit en ik mis haar nog steeds super erg .... k wil haar weer vragen maar das nie slim
046
Dank aan Yeahinho
pi_15186588
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:35 schreef Bombie het volgende:

[..]

Het is natuurlijk behoorlijk vleiend als er iemand is die helemaal met jou bezig is en die jou idoliseert, terwijl jij niet die angst heb om iets heel waardevols kwijt te raken, waardoor je dus lekker 'overzichtelijk' (in tegenstelling tot het op hol slaan van je hoofd) kunt genieten. Het is macht en het gevoel belangrijk en onmisbaar te zijn. De zeer lokale privé-popster uithangen, zeg maar.

Disclaimer: Niet bij iedereen werkt dat zo, natuurlijk.

Ja, was weer stom van me ...echt ik stond weer voor lul omdat het goedging en we het wel leuk hadden en dan komt het gevoel weer meteen opzetten. Wilt niet weten wat ik allemaal gezegd heb maar weet nu zeker dat ik nooit meer contact wil omdat ik anders niet verder kan. *had weer jankbui* We zouden gedicht maken voor Sinterklaas en hij had er een knuffel bij gedaan en dat deed me al zoveel
Ik heb eigenlijk de hele tijd nog contact gezocht en als ik dat nou niet meer doe zou dat idool-gevoel dan weg zijn?
ik ben een oen.... Misschien is het extra moeilijk omdat het mn eerste echte liefde was. Ik denk nou echt dat het gevoel niet meer weggaat elke keer dat ik hem ooit nog zie hoor.
pi_15189880
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:53 schreef Radiohoofdje het volgende:

[..]

Ja, was weer stom van me ...echt ik stond weer voor lul omdat het goedging en we het wel leuk hadden en dan komt het gevoel weer meteen opzetten. Wilt niet weten wat ik allemaal gezegd heb maar weet nu zeker dat ik nooit meer contact wil omdat ik anders niet verder kan.

Ik weet niet precies hoe de situatie van hem uit nu is, maar dat kun je hem ook duidelijk maken natuurlijk; Dat je zo gewoon geen contact kunt hebben en dat hij óf volledig voor jou kiest en daar voor gaat, óf dat je allebei verder gaat in elk een andere richting. Ik vind het niet meer dan terecht dat je je op een zeker moment zo opstelt, want niemand heeft er baat bij om de hele tijd met iets bezig te zijn waar geen toekomst in zit.
quote:
Ik heb eigenlijk de hele tijd nog contact gezocht en als ik dat nou niet meer doe zou dat idool-gevoel dan weg zijn?
Dat weet ik niet. Het hoeft helemaal niet zo te zijn dat dat zo bij hem werkt. Als je geen contact meer met hem wilt, zou dat moeten zijn omdat je daar zelf niet meer in gelooft en omdat het jou alleen maar pijn blijft doen terwijl er nooit iets verandert. Als jij contact met hem zou kunnen hebben en je er niet rot over voelt... prima! Maar anders zul je serieus moeten nadenken over wat dat contact precies inhoudt en alle consequenties die het steeds maar weer met zich meebrengt en wat voor schade het kan aanrichten op de lange termijn (ofwel: hoe het je eigen ontwikkeling vertraagt).

Uiteindelijk ben je beter af met óf vriendschappelijk contact waarvan je verder niks verwacht, óf geen contact 'at all', waarbij je verder kunt met je leven en accepteert dat iemand niet 100% voor jou heeft gekozen. Dat is namelijk al genoeg om te beseffen dat hij simpelweg niet je 'ware' is. De 'ware' kiest namelijk ook voor jou.

quote:
ik ben een oen....
Welnee.
Maar misschien dat je veel later pas weet wat je nu het beste had kunnen doen voor jezelf. Tot die tijd blijft het een kwestie van ervaren, uitvinden en je hoofd stoten. En daar weer van leren.
quote:
Misschien is het extra moeilijk omdat het mn eerste echte liefde was. Ik denk nou echt dat het gevoel niet meer weggaat elke keer dat ik hem ooit nog zie hoor.
Toch gaat ook dát over. Althans... als je dat toestaat.
  zaterdag 6 december 2003 @ 01:13:25 #17
52363 Logix
love the cow..
pi_15191631
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 17:18 schreef Eisselstijn het volgende:

[..]
Hoe gaat het met je nieuwe relatie? Heb jij de relatie met je ex kunnen verwerken? Of ben je daar nog een beetje mee bezig? Iig veel geluk met je nieuwe relatie!

Met mijn nieuwe relatie gaat t goed! Behalve dan dat ze momenteel ziek is, maarja We zien wel waar 't schip strand. Ze is echt totaal anders dan mijn ex... Ben helemaal verkocht Raar hoe dingen soms lopen in 't leven, maar wel mooi

JIj suc6 met je vrouwtje @ work hou ons maar op de hoogte, hehe..

ginormous, egantic!
pi_15193909
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 23:53 schreef Bombie het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe de situatie van hem uit nu is, maar dat kun je hem ook duidelijk maken natuurlijk; Dat je zo gewoon geen contact kunt hebben en dat hij óf volledig voor jou kiest en daar voor gaat, óf dat je allebei verder gaat in elk een andere richting. Ik vind het niet meer dan terecht dat je je op een zeker moment zo opstelt, want niemand heeft er baat bij om de hele tijd met iets bezig te zijn waar geen toekomst in zit.
[..]

Dat weet ik niet. Het hoeft helemaal niet zo te zijn dat dat zo bij hem werkt. Als je geen contact meer met hem wilt, zou dat moeten zijn omdat je daar zelf niet meer in gelooft en omdat het jou alleen maar pijn blijft doen terwijl er nooit iets verandert. Als jij contact met hem zou kunnen hebben en je er niet rot over voelt... prima! Maar anders zul je serieus moeten nadenken over wat dat contact precies inhoudt en alle consequenties die het steeds maar weer met zich meebrengt en wat voor schade het kan aanrichten op de lange termijn (ofwel: hoe het je eigen ontwikkeling vertraagt).

Uiteindelijk ben je beter af met óf vriendschappelijk contact waarvan je verder niks verwacht, óf geen contact 'at all', waarbij je verder kunt met je leven en accepteert dat iemand niet 100% voor jou heeft gekozen. Dat is namelijk al genoeg om te beseffen dat hij simpelweg niet je 'ware' is. De 'ware' kiest namelijk ook voor jou.
[..]

Welnee.
Maar misschien dat je veel later pas weet wat je nu het beste had kunnen doen voor jezelf. Tot die tijd blijft het een kwestie van ervaren, uitvinden en je hoofd stoten. En daar weer van leren.
[..]

Toch gaat ook dát over. Althans... als je dat toestaat.

Hmmm, ik weet wel dat dit echt fout was. Werd vannacht weer de hele tijd wakker en dacht eraan. Alles kwam weer naar boven. Dromen en verdriet. Toen om half 6 mn zus belde...(ja ze waren net een uur weg maar waren een nummer vergeten op te schrijven) dacht ik echt dat hij het zou zijn en was ik gewoon teleurgesteld dat hij het niet was.
probeer maar te blijven denken dat hij een eikel is en als ik een tijdje (na een week al) geen contact heb geloof ik het ook echt telkens.(totdat ik weer een telefoontje of mailtje krijg) Want dat was hij ook heel vaak en dat moet ik gewoon zien. Ik moet gewoon zien dat hij er niks voor over had/heeft en dat ik zo iemand niet eens wil. Over een paar weken lukt dat denk ik wel weer zonder contact
Ik vind je advies iig fijn want het is echt realistisch wat je zegt en ik heb er echt iets aan. Vandaag en morgen me weer even op mn tentamens richten. Twee weken lang en goed mn best doen want de laatste weken heb ik best veel aan me voorbij laten gaan.
pi_15194307
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 01:13 schreef Logix het volgende:

[..]

Met mijn nieuwe relatie gaat t goed! Behalve dan dat ze momenteel ziek is, maarja We zien wel waar 't schip strand. Ze is echt totaal anders dan mijn ex... Ben helemaal verkocht Raar hoe dingen soms lopen in 't leven, maar wel mooi

JIj suc6 met je vrouwtje @ work hou ons maar op de hoogte, hehe..

Erg leuk om te lezen! Idd mooi hoe sommige zaken verlopen in het leven. Best grappig dat je weer helemaal in de wolken bent van iemand die toch anders is dan je ex. Het is je zeker gegund na al dat gedoe met je ex! Veel geluk en plezier samen en geniet er lekker van!

Binnenkort heb ik een kerstborrel op mijn werk, dus dan heb ik de kans om eindelijk wat langer met haar te kletsen.

pi_15194364
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 09:36 schreef Radiohoofdje het volgende:

[..]

Vandaag en morgen me weer even op mn tentamens richten. Twee weken lang en goed mn best doen want de laatste weken heb ik best veel aan me voorbij laten gaan.

Veel succes Radiohoofdje! En natuurlijk veel sterkte de komende tijd! Onthoud goed dat er niets belangrijker is dan jezelf.

[Dit bericht is gewijzigd door Eisselstijn op 06-12-2003 10:59]

pi_15195780
Nu precies een week geleden
Kan deze keer niet lostlaten
pi_15199064
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 09:36 schreef Radiohoofdje het volgende:

[..]

Vandaag en morgen me weer even op mn tentamens richten. Twee weken lang en goed mn best doen want de laatste weken heb ik best veel aan me voorbij laten gaan.

Goedzo! Uiteindelijk is dat veel belangrijker omdat je daar veel meer eigen verantwoordelijkheid en controle over hebt en dat kan niemand anders van je afnemen, plus dat het veel meer effect op de lange termijn zal hebben. Of je het nu goed of slecht doet. Beter goed, natuurlijk.

Die knop omzetten is niet makkelijk, maar het ís mogelijk...
Succes!

pi_15202970
Vanmiddag liep ik in "de" stad te winkelen toen ik plotseling iemand mijn naam hoorde roepen. Ik keek om. Enige herkenning... Het was de vader van mijn ex, een hele norse man. Hij stopte zelfs om even een praatje te maken. Het leek erop dat hij het leuk vond om me weer eens te zien. Heel gek. Ik had dat echt niet verwacht. Ik dacht juist dat haar ouders me niet mochten, omdat ik hun dochter heb verlaten (tenminste dat was mijn indruk toen het uit ging).

Al met al was het best een leuk gesprek. Het ging goed met hem en met mijn ex schijnt het ook goed te gaan. Ik vond het achteraf gezien leuk om hem weer eens gezien te hebben. Misschien ga ik toch maar een kerstkaartje sturen, maar dan gericht tot de hele familie.

Waar ik nu blij mee ben, is dat het me geen klote gevoel heeft gegeven. Ik vond het juist best leuk en heb er goede gevoelens aan overgehouden. Wel ben ik een heel klein beetje nieuwsgierig naar de reactie van mijn ex als ze dit van haar vader te horen krijgt...

pi_15208939
Uitgerekend de laatste dag dat ik in dit huis woon, morgen verhuizen, komt mijn ex op bezoek bij een huisgenootje... Ik hoorde haar binnenkomen en kon het gewoon niet laten om even aan te kloppen. Ze was nogal verrast en zei praktisch niks, m'n huisgenootje moest nota bene zeggen dat ze me niet wilde spreken, maar later kwam ze dus nog wel even langs...

Het was allemaal erg hectisch, allebei in tranen en ik had niet verwacht dat het me nog zoveel zou doen... Ik besef nu wel heel goed dat ik ook nog niet toe ben aan contact met haar. Ik heb nog geprobeerd haar te zoenen maar ik ben wel blij dat we dat niet gedaan hebben. Ik had echt niet verwacht dat ik dat nog zo willen na al die tijd, maar het was gewoon een enorm emotioneel moment en ze blijft gewoon heel aantrekkelijk. Ze verontschuldigde zich zelf nog dat ze dat niet kon, ze voelde zich er haast schuldig over.

Gelukkig heb ik er niet echt een rotgevoel aan overgehouden, het is alleen nu nog wel duidelijker dat het iig heel lang gaat duren en misschien wel helemaal niet meer dat we ooit 'normaal' contact kunnen hebben, en ja dat zou ik toch jammer vinden, want ze blijft gewoon een heel bijzonder persoon voor mij...

Verder heb ik genoeg andere dingen aan mijn hoofd, verhuizen, sport, studie, werk, stage, het gaat ook stukken beter en ik richt me wel op de toekomst, ik hoop alleen dat ik me er nu écht goed bij neer kan leggen dat ze gewoon geen contact wil en dat ik dat gewoon moet accepteren, want dat is precies hetgene wat ik nog moeilijk vind en waardoor zij ook in mijn gedachten is, iets wat helemaal niet nodig is, ik heb wel betere dingen heb dan met haar bezig zijn...

Tot slot nog een mooie spreuk die ik vandaag las: De oogst van al je inspanningen is de overwinning op jezelf. Wie dit weet, kan niet verslagen worden. Echt wel iets om over na te denken.

Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
pi_15210253
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:55 schreef Ambivalent het volgende:

Het was allemaal erg hectisch, allebei in tranen en ik had niet verwacht dat het me nog zoveel zou doen... Ik besef nu wel heel goed dat ik ook nog niet toe ben aan contact met haar. Ik heb nog geprobeerd haar te zoenen maar ik ben wel blij dat we dat niet gedaan hebben. Ik had echt niet verwacht dat ik dat nog zo willen na al die tijd, maar het was gewoon een enorm emotioneel moment en ze blijft gewoon heel aantrekkelijk. Ze verontschuldigde zich zelf nog dat ze dat niet kon, ze voelde zich er haast schuldig over.

Gelukkig heb ik er niet echt een rotgevoel aan overgehouden, het is alleen nu nog wel duidelijker dat het iig heel lang gaat duren en misschien wel helemaal niet meer dat we ooit 'normaal' contact kunnen hebben, en ja dat zou ik toch jammer vinden, want ze blijft gewoon een heel bijzonder persoon voor mij...

Had ik gister ook dat ik hem wilde zoenen. Echt erg...voelde nog steeds een spanning maar zal wel in mijn hoofd zitten. Heb me voor lul gezet. In het begin ging het wel maar we vierden een beetje Sinterklaas en hij had kleine dingen voor me gekocht maar deed me veel.
Besloten om echt GEEN contact meer te hebben.(vandaag nog wel gebeld om te zeggen dat het me spijt van gister, dat ik het verpestte)
Anders blijf ik er aan denken. En dat kan echt niet meer want ik heb de laatste tijd echt weinig gedaan aan school en nergens zin in gehad. Vannacht nog flink gehuild omdat ik me zo voor lul gezet heb en dat het toch nog zo ontzettend veel pijn doet om hem te zien maar nu voel ik me weer beter. Ik hoop dat ik over een tijd weer echt plezier kan hebben en niet meer elke dag aan hem denk want elke dag heb ik nog wel mn momenten.
Waar ik de laatste tijd veel aan denk is of er wel mensen zijn met echt lange relaties? daarmee bedoel ik dus tot de dood. Echt stom dat ik er zo over nadenk maar ik vind het maar saai als je na een tijd weer uit elkaar gaat. Ok, dan heb je een leuke tijd gehad maar ik zou me gewoon aan die persoon verbonden voelen dan. Ik ben gewoon echt ouderwets volgens mij.... echte liefde, trouwen, een mooie baan en kinderen is mijn droom voor later en liefde in dat rijtje is nog het belangrijkste!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')