quote:Dat is heel erg waar! Ik bedoel, ik mis m'n ex (nu het 7 maanden uit is) nog steeds iedere dag, en ik hou nog veel van haar (op een of andere rare manier) Ik moet mezelf telkens voorhouden dat ik een jaar geleden dit topic Lange relatie; ik mis de kriebels heb gepost.
Op donderdag 25 september 2003 22:46 schreef leonard_jaag het volgende:
Ik denk ook dat een groot deel van de problemen met je ex, zich tussen je oren afspelen.
M.a.w. toen had ik dus soms de drang om weer vrijgezel te zijn.
Het grootste probleem met gedumpt worden is de machteloosheid. Je hebt het niet zelf in de hand.
Nog een mooi voorbeeldje, een vriendin van mij dacht erover om het uit te maken met haar vriendje. Ze gaf het nog een poging met hem, zonder hem over die gedachtes te vertellen. Een tijdje later maakt hij het uit. Ik heb zelden zo'n heftige vorm van liefdesverdriet bij dat meiske gezien.
Kortom...het idealiseren van je ex is niet reëel en moet je dus ook niet doen. Uiteindelijk zijn we allemaal mensen met onze tekortkomingen. Zelfs exen....
Deze meeting staat voor zondagmiddag 12 oktober gepland, in Eindhoven. Het wordt wat mij betreft geen zwaar kringgesprek ofzo, maar gewoon een middagje in de kroeg/grand-café hangen ofzo en in informele sfeer ervaringen uitwisselen, of gewoon het gevoel krijgen dat je niet de enige bent. Of gewoon kletsen over hele andere dingen.
Wil je op de hoogte gehouden worden, stuur dan effe een mail naar waterman1971@hotmail.com
quote:Hoe is het afgelopen, PdeHoog? Voel je je beter nu je die mail hebt gestuurd?
Op donderdag 25 september 2003 18:27 schreef PdeHoog het volgende:Ik heb vandaag een mailtje gehad van mijn ex en ik zit me nu sterk af te vragen of ik nog zal antwoorden. Het was een reactie op de kaart die ze gisteren heeft gekregen voor haar verjaardag. Wat is wijsheid he? Aan de ene kant wil ik geen contact meer. Aan de andere kant waren we wel vrienden voor 9,5 jaar. Misschien heb ik teveel van haar verwacht na het einde van onze relatie (even voor de duidelijkheid: het einde van de relatie is niet hetgene waarom ik zo boos op haar ben geworden. Dat was meer haar gedrag daarna, maar daar geldt dus: ben ik niet te veeleisend geweest?). Het wordt weer een feest de komende tijd....
Edit: toch een antwoord gestuurd. Weet niet of het slim was, maar ja....We zullen wel eens kijken hoe dit uitpakt. Misschien dat het helpt om de situatie op een bevredigende manier af te sluiten, want zo kan het ook niet langer. Ik denk er nu elke dag aan en loop me weer een beetje op te vreten.
![]()
Ik zit nu bij mezelf te denken van: "Zal ik haar een kaart sturen? Is dat wel verstandig?" Maar ik vind het aan de andere kant niet meer dan normaal dat ik een kaartje stuur, omdat ik weet dat ze jarig is en haar gewoon een hele fijne dag wens.
Vandaag gaat het wel weer wat beter.
Heb gisteren met ex een goeie avond gehad. Beetje gepraat, beetje gehuild en ook nog gelachen. Daarna hapje gegeten en gewoon op een goeie manier afgesloten.
Ben er ook wel over uit dat ik binnenkort maar eens moet proberen wat minder contact te hebben, gewoon om een beetje afstand te kunnen nemen. Maar dit weekend hebben we nog een sporttoernooi soort van samen. Hij bij de heren en ik bij de dames. En daarna gaan we maar eens proberen het wat meer op m'n eentje te doen.
quote:Jij ook
Op vrijdag 26 september 2003 10:57 schreef Brighteyes het volgende:Hihat, je hebt mail.
quote:Volgens mij ben je wijs bezig, brighteyes. Afstand nemen helpt je niet steeds geconfronteerd te worden met hem. Take care!
Op vrijdag 26 september 2003 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Hihat, je hebt mail.Vandaag gaat het wel weer wat beter.
Heb gisteren met ex een goeie avond gehad. Beetje gepraat, beetje gehuild en ook nog gelachen. Daarna hapje gegeten en gewoon op een goeie manier afgesloten.Ben er ook wel over uit dat ik binnenkort maar eens moet proberen wat minder contact te hebben, gewoon om een beetje afstand te kunnen nemen. Maar dit weekend hebben we nog een sporttoernooi soort van samen. Hij bij de heren en ik bij de dames. En daarna gaan we maar eens proberen het wat meer op m'n eentje te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |