quote:afgelopen zaterdag een "fundraiser" gehad voor mijn sportclub. de funds werden vooral geraised door bier te drinken, en ja, dan kan ik wel wat funds raisen....
in elk geval ben ik aan het eind van de avond met een meisje mee naar huis geweest. en op de een of andere idiote manier lijkt dat wel erg te helpen. goed voor mijn zelfvertrouwens ofzo....
is volgens mij geen kunst aan ..quote:De KUNST van het loslaten van een ex
Nou ja goed, 'wij' hebben er nu toch al 6 topics voor nodig gehad, dus blijkbaar zijn er toch ook wel mensen die het trucje niet kennen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:17 schreef Flierp het volgende:
[..]
is volgens mij geen kunst aan ..
Kan me wel voorstellen. Zou idd een rustig restaurant of iets dergelijks kiezen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:47 schreef Copycat het volgende:
Kreeg eergister een brief terug van mijn ex.
Hij wil graag nog een keer afspreken om het echt helemaal af te sluiten.
Begrijp ik en ergens vind ik ook wel dat ik dat aan hem, mezelf en onze voorbije relatie verplicht ben.
Wil wel op neutraal terrein afspreken, om mezelf en hem te behoeden voor weer een 'terugvalletje' dat alles alleen maar moeilijker en slepender maakt.
je hebt nog duidelijk niet in die situatie gezetenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:48 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Ach ja... je kan het natuurlijk voor jezelf ook moeilijk maken hè...
Over = over...
Leven gaat door.
My thoughts exactly...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:07 schreef zwaaibaai het volgende:
je hebt nog duidelijk niet in die situatie gezeten
1983-01-26 zegt voor mij genoeg. Niet eens de moeite waard om op te reageren...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
My thoughts exactly...
Vaak genoeg...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:07 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
je hebt nog duidelijk niet in die situatie gezeten
Ja hoor Einstein... dream onquote:1983-01-26 zegt voor mij genoeg. Niet eens de moeite waard om op te reageren...
Net droog achter de oren en het woord 'langdurige relatie' is hij nog niet tegengekomen...
Ben benieuwd: Hoe lang duurde jouw langste relatie?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:46 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Ja hoor Einstein... dream on
Dat is dan heel erg leuk voor jou, maar dan zou je ook kunnen weten dat het dus niet altijd zo makkelijk is.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:46 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Vaak genoeg...
Heb er ook genoeg van geleerd.
Tsja, sorry hoor. Maar als ik jouw leeftijd zie dan kan ik best geloven dat je een paar jaar verkering hebt gehad, maar dat dat waarschijnlijk het woord 'relatie' niet waard is.quote:Ja hoor Einstein... dream on
Nee hoor, daar gaat het niet om. Misschien had ik 'duurzaam' moeten gebruiken ipv langdurig.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:50 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Wat heeft tijdsduur te maken met het loslaten van een ex?
Dacht dat een relatie om liefde ging... blijkbaar gaat het om hoe lang je het bij elkaar uit kunt houden voordat je in walging uitbarst en vervolgens 'iets' mist.
Jammer... zo ervaar ik het dus niet.
En daar hoef ik niet voor in 1975 geboren te zijn.
quote:niemand veroordeeld
Hmmm.. ja... geduld is ook een schone zaak...quote:kneus
Ok, laatste keer dan.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:57 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
[..]
Hmmm.. ja... geduld is ook een schone zaak...
*ying-yangt* weer vrolijk verder....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:59 schreef zwaaibaai het volgende:
Haal eens adem brighteyesIeder zijn mening.....
Een langer gemeenschappelijk leven leidt tot meer herinneringen samen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:50 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Wat heeft tijdsduur te maken met het loslaten van een ex?
Wat je zegt klopt. Het gaat ook om liefde. Maar liefde heeft geen aan- en uitschakelaar.quote:Dacht dat een relatie om liefde ging... blijkbaar gaat het om hoe lang je het bij elkaar uit kunt houden voordat je in walging uitbarst en vervolgens 'iets' mist.
Denk niet dat jij kunt beoordelen of iemand zich aanstelt of niet. Hoe iemand zich voelt bij het verbreken van een relatie is niet objectief meetbaar. Je kunt hoogstens vinden dat iemand zich aanstelt, omdat je denkt dat je zelf in dezelfde situatie anders zou reageren. En dat hoeft helemaal geen juiste constatering te zijn van jouw kant.quote:Oh.. en ik heb heus wel respect voor mensen die er moeite mee hebben.
Maar er zijn genoeg mensen die zich aanstellen in een dergelijke situatie... ja die heb ik ook al meegemaakt in de korte periode die ik hier op deze aardbol sta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |