weet niet eens wat het isquote:Op maandag 7 juni 2004 20:08 schreef Roa het volgende:
Ojah, bijna vergeten, het zijn samples uit The O.C. en het kan zijn dat je het nog niet gezien hebt![]()
hele matige serie, met een paar lekkere wijfe er inquote:Op maandag 7 juni 2004 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
weet niet eens wat het is
seelenluft - manila (de remix neem ik aan)quote:Op maandag 7 juni 2004 21:24 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik zoek een house/dance plaat ( ik weet niet precies wat voor stijl het is) die wel eens op ID&T word gedraait een vrouwtje zingt in de text: and so we started to dance with out wearing a seatbelt,
kan iemand me verder helpen?
Tipsy van J-Kwon.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:35 schreef cyberterrorist het volgende:
hoorde net op de radio een nieuw hophop/rap liedje
door een man gezongen
hij zegt heel vaak, two, three, four enz
wie kan mij helpen?
alvast bedankt
Maakt niet uit, er zijn misschien mensen die het wel kennen en die graag onwetend blijven, ik zei het er alleen bij voor mensen die het iets kon schelen. Maar misschien ken je de muziek wel, daarvoor hoef je de serie niet te kennenquote:Op maandag 7 juni 2004 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
weet niet eens wat het is
poppin' them thangs van G-unit???quote:Op maandag 7 juni 2004 22:00 schreef soulfly1983 het volgende:
in een loods komen verschillende mensen bij elkaar.. grote auto's en een beetje pimp kleding
ze zitten in een kring en in het begin word iedereen voor gesteld.
ik dacht zelf aan usher of 50 cents, maar het zijn meerdere rappers die het nummer samen doen.
wie weet hoe het nummer en de groep heet?
thnq! dat is hemquote:Op maandag 7 juni 2004 22:11 schreef shredder het volgende:
[..]
poppin' them thangs van G-unit???
Edit:quote:Op maandag 7 juni 2004 23:12 schreef Roa het volgende:
Adverteerder/merk: Orange
Product: Telefonie
Titel commercial: Wisdom
Reclamebureau: Red Cell Not Just Film
Eerste uitzending: onbekend
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: Wisdom
Componist: Klaas Berings
Uitvoerende(n): Klaas Berings
http://info.omroep.nl/ster
quote:Op maandag 7 juni 2004 23:12 schreef Roa het volgende:
Adverteerder/merk: Orange
Product: Telefonie
Titel commercial: Wisdom
Reclamebureau: Red Cell Not Just Film
Eerste uitzending: onbekend
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: Wisdom
Componist: Klaas Berings
Uitvoerende(n): Klaas Berings
http://info.omroep.nl/ster
Oke dan...sorry.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:28 schreef da-dogg het volgende:
[..]
thnx.
Kan kloppen he, tis speciaal voor die reclame gemaakt, dat probeer ik je dus te zeggenquote:Op maandag 7 juni 2004 23:51 schreef da-dogg het volgende:
tja ik ben aan het zoeken over het hele web, maar niks helpt. lijkt wel of het nummer niet bestaat
je kan bookmarken tegenwoordig hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 19:39 schreef DJ_Fritz het volgende:
terugvindpost
Zoek anders op 'Wij zijn twee vrienden' dat is toch de titel van dat 'nummer'? Met een beetje Kazaa ofzo kan je die zelfs vindenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:27 schreef zoeperzazke het volgende:
heeft er iemand toevallih 'hoeba hoeba hop' van Dennie Christiaan ? Vraag me alsjeblieft niet waarom ik het nummer hebben wil, maar ik kan het iig nergens vinden enzo... Iemand? *kijkt héél lief en smekend*
Iets van Bauhaus misschien?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:11 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zoek een liedje dat erg in Joy Division-stijl is, alleen Duitstalig. Ook een hele diepe stem en de typische goth/wave sound. Het eingdigde met een paar keer hetzelfde woordje te zeggen (nein nein nein of iets ) Ik herkende het toen ik het hoorde, maar kwam niet op de titel dus zal het niet al te onbekend zijn...
Shit, dan heb ik het dus al jaaaren verkeerd in mijn hoofd zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:07 schreef RichardQuest het volgende:
Bauhaus is toch Engels?
Heb er 2!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:27 schreef zoeperzazke het volgende:
heeft er iemand toevallih 'hoeba hoeba hop' van Dennie Christiaan ? Vraag me alsjeblieft niet waarom ik het nummer hebben wil, maar ik kan het iig nergens vinden enzo... Iemand? *kijkt héél lief en smekend*
Misschien BAP - Kristallnaach?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:11 schreef RichardQuest het volgende:
Ik probeer het nog 1x...
Ik zoek een liedje dat erg in Joy Division-stijl is, alleen Duitstalig. Ook een hele diepe stem en de typische goth/wave sound. Het eingdigde met een paar keer hetzelfde woordje te zeggen (nein nein nein of iets ) Ik herkende het toen ik het hoorde, maar kwam niet op de titel dus zal het niet al te onbekend zijn...
Capella - U & Me ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:43 schreef shredder het volgende:
Ken iemand dit liedje: dance liedje, waarschijnlijk een cover van een oud nummer
Een vrouw die zingt: forever... and ever, you and me. (of zoiets)
tis al een paar jaar oud, 6 ofzo.
Het is iig een plaat uit 1994. Ik heb 'm ergens op een verzamelaar staan. Zal straks even kijken. Tiny tiny moet volgens mij overigens tonguey tonguey (spelling?) zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:57 schreef afca het volgende:
pussy pussy dicky dicky tiny tiny licky licky
dat zinnetje zit in het liedje die ik zoek..
No Sukkaz - 1-2-3-4 All the ladies on the floor [1995]quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:57 schreef afca het volgende:
pussy pussy dicky dicky tiny tiny licky licky
dat zinnetje zit in het liedje die ik zoek..
Helaas, ik zoek een nummer dat véél donkerder klinkt.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien BAP - Kristallnaach?
Nee die is het niet. Volgens mij ging het zo:quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:22 schreef Zap het volgende:
Capella - U & Me ?
Shot in the dark: Brothers in Crime - Forever [1996]quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:44 schreef shredder het volgende:
[..]
Nee die is het niet. Volgens mij ging het zo:
refrein: forever and ever, our dreams come true and I love you and ever forever, you're in my heart.
Zoiets, enig idee?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:52 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Nee die is het niet. Volgens mij ging het zo:
refrein: forever and ever, our dreams come true and I love you and ever forever, you're in my heart.
Zoiets, enig idee?
Gezongen door een vrouw? En danceliedje? Gecovered?quote:Shot in the dark: Brothers in Crime - Forever [1996]
DAF - Der Mussolini?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Helaas, ik zoek een nummer dat véél donkerder klinkt.
Ja! Ja! Ja!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:19 schreef shredder het volgende:
[..]
[..]
Gezongen door een vrouw? En danceliedje? Gecovered?
some girls dance with women?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:09 schreef Staaf het volgende:
En dan nog 'n ander nummer van JC Chasez, ik zag em voorbij komen op TMF, ik zag staan (-----) ft. JC Chasez, en de titel weet ik dus ook niet. Klonk ook wel een beetje rock/pop achtig. Alvast bedankt!
Ja volgens mij is dit m! thanks kan alleen brother in crime lyrics niet vinden laat staan liedje in kazaaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:37 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Ja! Ja! Ja!
Mocht dat het zijn: het origineel is van Dionne Warwick (1967)
Andere versies zijn er van o.a.: Aretha Franklin, Bomb the Bass en The Radios.
Dus check the songtekst anders eens... kijken of je iets herkend.
Nee het is niet Some girls, dat was zijn vorige single.. ik kan echt niet meer op de naam komen. Ik weet alleen dat ik in die ondertitel van de clip zag staan ****** ft. JC Chavezquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:49 schreef shredder het volgende:
[..]
some girls dance with women?
Volgens mij heeft JC een lied samen met daft punk weet niet zeker
Deze is trouwens ook erg goed: blowing me up with her love. Was alleen uit in V.S
MSN dan maar?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:53 schreef shredder het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dit m! thanks kan alleen brother in crime lyrics niet vinden laat staan liedje in kazaa
offtopic: dat is erg aardig, maar msn overdracht lukt niet bij mij om de een of andere reden. Documenten worden steevast geweigerd ook al druk ik op acceptieren.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:04 schreef Muziekstad2000 het volgende:
MSN dan maar?
ha ik heb het opgegoogeled voor je:quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:02 schreef Staaf het volgende:
Nee het is niet Some girls, dat was zijn vorige single.. ik kan echt niet meer op de naam komen. Ik weet alleen dat ik in die ondertitel van de clip zag staan ****** ft. JC Chavez
Yep, dat was em, dank je wel!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:11 schreef shredder het volgende:
[..]
ha ik heb het opgegoogeled voor je:
basement jaxx feat. JC chavez- plug it in.
dus toch niet daftpunk
het is A.D.I.D.A.S., de afkorting voor All day long I dream about sex...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:02 schreef Staaf het volgende:
[..]
Nee het is niet Some girls, dat was zijn vorige single.. ik kan echt niet meer op de naam komen. Ik weet alleen dat ik in die ondertitel van de clip zag staan ****** ft. JC Chavez
Het heet Dragostea Din Tei, van wie weet ik zo niet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:26 schreef BIGMAMA het volgende:
Ik zoek dat nummer van de reclama van Giel Beelen, t'is een beetje een irritant nummer,
het gata de hele tijd van Baila Hi Baila Ha Baila hihi Baila Ha,
Van wie is het nummer en hoe heet het??? Volgens mij waren ze laatst ook bij BNN TOTP
Bedankt alvast
Haiducii - Dragostea din teiquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:26 schreef BIGMAMA het volgende:
Ik zoek dat nummer van de reclama van Giel Beelen, t'is een beetje een irritant nummer,
het gata de hele tijd van Baila Hi Baila Ha Baila hihi Baila Ha,
Van wie is het nummer en hoe heet het??? Volgens mij waren ze laatst ook bij BNN TOTP
Bedankt alvast
Rune - Calabria?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:19 schreef chiQa het volgende:
Kan iemand mij helpen aan de titel van een dance nummertje wat nu vaak wordt gedraaid in clubs en op de radio.. tis een nummer waarin je vaak een saxofoon hoort.. heb ooit de naam gehoord, maar ben het weer vergeten.. (kan zijn dat t een tvp is, maar heb em tot nu toe niet kunnen vinden..)
Alvast bedankt!
D'r zij veel remixen van gemaakt, dit is er eentje:quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoorde gisteren om half zes op ID&T een hardhouse nummer, het zou een anthem kunnen zijn...
Het intro van het nummer lijkt ontzettend op Oh Fortuna...
Iemand?
rammstein - du hast ligt een beetje te veel voor de hand denk ik....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Helaas
Maar wel een vet nummer![]()
DAT KLOPTquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:51 schreef Kletz het volgende:
ik zie wel eens die megamix van DJ PAUL ELSTAK met 3 of 4 nummers. En ik ben opzoek naar dat laatste nummer. Volgens mij heet ie: Life is like a dance.
KLOPT DIT?
Ik denk dus geen van beidenquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:58 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
D'r zij veel remixen van gemaakt, dit is er eentje:
Unknown - No Fortuna
Ben benieuwd of dat je die ergens kan 'vinden', tis een gelimiteerde bootleg
Edit: Kan trouwens ook van Da Bootleggers zijn, genaamd O Fortuna. En DJ Outblast heeft ook een versie. Succes ermee
where's your head at - basement jaxx?quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:21 schreef Robzilla het volgende:
Een nummer, met van die aapjes vroeger in de clip. Ik geloof dat al die aapjes in de studio kwamen. Het is al een paar jaar oud en geloof ik van Fatboy Slim..
Anyone?
Videoclips zijn niet mijn sterkste kant... maar dit waren de singles:quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:21 schreef Robzilla het volgende:
Een nummer, met van die aapjes vroeger in de clip. Ik geloof dat al die aapjes in de studio kwamen. Het is al een paar jaar oud en geloof ik van Fatboy Slim..
Anyone?
Geloof het wel, thanksquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:36 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij bedoel je hetzelfde als deze : Help! Ik zoek een nummer/titel/artiest Deel 106
(ik ken de videoclip niet)
Heb ook even gezocht, ik kom op DJ Stef - Losing My Religion (E-Rick Mix)quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:25 schreef davinci het volgende:
Gezocht: een remix van REM's Losing My Religion. Laatste tijd op ID&T. Met originele vocals. Heb al gezocht, maar kom alleen keiharde terror tegen en een versie met vrouwelijke vocals.
owja! thnx!quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:28 schreef bartrid het volgende:
[..]
where's your head at - basement jaxx?
De versie die ik zoek, is dus absoluut niet hard en die van die vrouw is verschrikkelijk...quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb ook even gezocht, ik kom op DJ Stef - Losing My Religion (E-Rick Mix)
Maar hij klinkt voor geen meter en is vrij hard...
De versie met vrouwelijke vocals is Sydney - Losing my Religion
Dat is Jordy - Dur dur d'être bébé.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:34 schreef riskymark het volgende:
Ik zoek een nummer van zo'n 10 jaar terug denk ik. Het was een nummer gezongen door een kleuter en dat zag je in de clip ook. Hij zong iets van Dur Dur D'etre bébé.
Nee, geen Rammstein, 100% zeker. Goth/Wave-muziek..... Laibach ken ik niet, ik zal er 's naar kijken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:58 schreef bartrid het volgende:
[..]
rammstein - du hast ligt een beetje te veel voor de hand denk ik....
Iets van Laibach misschien?
http://www.theshow.comquote:Op maandag 7 juni 2004 22:00 schreef Roa het volgende:
[..]
ojah, hier nogmaals de samples, uit The O.C.:
http://home.planet.nl/~hanek038/Naamloos2.WMV
http://home.planet.nl/~hanek038/Naamloos3.WMV
Isley Brothers - Contagious [2002]quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:47 schreef afca het volgende:
Ik zoek weer een liedje..
you're contaiginous
touch me baby
give me what you got
Zo'n nigger liedje..van ongeveer een jaar oud..
alvast dank u
google is je vriend:) http://www.tophitsonline.com/lyrics.php?songid=712quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:47 schreef afca het volgende:
Ik zoek weer een liedje..
you're contaiginous
touch me baby
give me what you got
Zo'n nigger liedje..van ongeveer een jaar oud..
alvast dank u
quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:56 schreef bartrid het volgende:
[..]
google is je vriend:) http://www.tophitsonline.com/lyrics.php?songid=712
contagious van de isley brothers.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Time of the season - Zombies?
Iemand?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:46 schreef rthls het volgende:
Ik zoek een nr. is al wel redelijk oud dacht ik.
Paar stukjes tekst: Why don't you close the door for me
En: I love you in so many many ways (Of I love you so many many more)
Iemand zei tegen me dat die van Don McLean was, maar ik kan hem niet vinden
Het was dus niet Don McLean?quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:35 schreef rthls het volgende:
[..]
Iemand?
SBS aan staan?quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:40 schreef T1andonly het volgende:
Zomers nummer van vorig jaar
tekst ::
"feel like i wanna be around you when the sun goes down, as long as Im gonna be around you when the sun goes down yeah"
Naam ligt op puntje van mijn tong, maar toch mogen jullie raden...
Heeft een sample van:quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:01 schreef made het volgende:
hoe heet het orginele nummer wat je op de achtergrond hoort van de nummer 1 hit :
I don't wana know van Mario Winans ft Enya & P diddy ?
http://www.megacharts.nl/full.jsp?
euh... volgens mij heb je dan de sleutelwoorden alquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:52 schreef 3mph het volgende:
Ik zit net naar "Max in alle staten" op RTL4 te kijken en dan ging ie naar een stadje in Death valley waar een vrouwtje een theatre heeft gebouwd.
Bij de openings scene hoorde je dat mondharmonica aka western tunetje van volgens mij "ennio morricone" uit once uppon a time in the west....
Kent iemand deze tune? of liever wat is de naam? of load hem ff up?
Wat weer een sample heeft van Enya ("Boadicea")quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:52 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Heeft een sample van:
The Fugees - Ready or not [1996]
TNX !!!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:52 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Heeft een sample van:
The Fugees - Ready or not [1996]
Peter R. de Vries ja, mijn moeder was aan't kijken...quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
SBS aan staan?
Cassius - Sound Of Violence.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:12 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Peter R. de Vries ja, mijn moeder was aan't kijken...
Clip is heel erg kleurvol, je vliegt over een landschap, maar geen natuurlijk, met de computer gemaakt vrolijke kleurtjes enzo...
quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:57 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Cassius - Sound Of Violence.
Ik denk dat ie een wat actueler nummer bedoelt:quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:50 schreef ThisIsMe85 het volgende:
dat de zangeres van Evanescence zingt met nog een kerel...?![]()
Seether feat. Amy Lee - Broken [2004]quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:08 schreef sir_Tachyon het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een wat actueler nummer bedoelt:
Zingt zon vent met lang haar en Amy Lee(Evanescence) met zwarte "vleugels". Bedoel je die ThisIsMe85!?!??!!
Das de band Seether (titel van het nummer ben ik vergeten) feat. Amy Lee. Die zanger is het vriendje van Amy Lee. THE LUCKY BASTARD. Heel mooi nummer.
G - UNIT - poppin them thangsquote:Op maandag 7 juni 2004 22:00 schreef soulfly1983 het volgende:
in een loods komen verschillende mensen bij elkaar.. grote auto's en een beetje pimp kleding
ze zitten in een kring en in het begin word iedereen voor gesteld.
ik dacht zelf aan usher of 50 cents, maar het zijn meerdere rappers die het nummer samen doen.
wie weet hoe het nummer en de groep heet?
Ah dat is Katana met Fancy Fairquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:01 schreef tha_dus het volgende:
Ik zoek al heel lang de titel van dit nr(en van wie die is natuurlijk)
http://home.wanadoo.nl/steijnomw/MUZIEK.wav
dit is opgenomen bij een live set in de <<O>> (mooie ouwe tijd..)
Enige top 40 hit van SDD die mij te binnen schiet: What's My Name?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:45 schreef WiXX het volgende:
Ey, ik zoek een plaat van Snoop Dogg. Hij word best vaak gebruikt voor tv programma's maar heb geen idee hoe hij heet.
Het gaat iets van
(alleen bass) Tuu tuu tuu toe (ff pauze) tuu tuu tuu toe (ff pauze) Who's the man with the plan?
En dan nog iets, Ik weet niet wat hij zegt maar zoiets zegt hij.
Die muziek is zo goed als zeker van de hand van regisseur Dick Maas zelf..zal waarschijnlijk ook wel niet te kopen of downloaden zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:06 schreef pieter_pontiac het volgende:
Help! Ik zoek de naam van het nummer op de volgende link:
klik
rechtermuisknop - opslaan als, anders doet de link het niet![]()
Die draaien ze in Flodder 1. Moet dus uit 1986 komen ongeveer...
Ik weet het niet, in de films draaiden ze altijd bestaande muziek, en dit klinkt ook niet erg Dick Maas-achtig, het komt me zelfs vaag bekend voor...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die muziek is zo goed als zeker van de hand van regisseur Dick Maas zelf..zal waarschijnlijk ook wel niet te kopen of downloaden zijn.
19quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:36 schreef robh het volgende:
Ik zoek een nummer tussen de 10 en de 24. Het is geen 12. Wie o wie?
Check! Thanks.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Howard Jones - Hide & seek
Dat kunnen alleen maarquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:36 schreef robh het volgende:
Ik zoek een nummer tussen de 10 en de 24. Het is geen 12. Wie o wie?
Ik ken hem niet, maar dit is perfect voor een electro-clash track...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:06 schreef pieter_pontiac het volgende:
klik
Toevoeging: te vinden op Kazaa of neem ff contact op met Muziekstad2000. Ik noem drie letters in willekeurige volgorde NSM, kijk maar wat je ermee kanquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:44 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen maar
11, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 en 23 zijn... De enige mogelijkheden, dus probeer ze allemaal eens uit!
*zucht*![]()
Dat klinkt als Vive la Fete. En aangezien die een nummer hebben dat Schwarzkopf heet, gok ik dat het die is.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:03 schreef Spirit_Of_Atlantis het volgende:
Jullie kennen misschien wel die reklamespot van "Live Color XXL".
Het is een reklame voor een haarkleur product van Schwarzkopf.
Ik hoor in die reklame op een bepaald moment een hele vette bass-achtige pulserende zoomtoon...klinkt best vet.
I meende ook een Franse vrouw/meisje te horen zingen...klonk heel Parijs-club-achtig...ik zou graag willen weten wat de titel van die lied is en van welke artiest het is.
Voor wie de reklame nog niet gezien heeft let maar eens op.
Er zijn reklames voor verschillende kleuren haar....maar ik heb het over die waar je ineens rode "Live Color XXL" letters op het scherm ziet verschijnen.
Vette muziek al zeg ik het zelf, ben normaalgesproken niet zo'n fan van clubmuziek maar dit klonk best vet.
PS: Ik ben al wezen kijken op de duitse website van het product en de reklame en daar zijn filmpjes te downloaden....maar die zijn van de Duitse versie en die hebben ANDERE muziek....die zijn het dus NIET!!!
Ik heb het over de Nederlandse versie....het kan misschien zijn dat ie hetzelfde is als de Franse en/of Belgische.
Probeer eens: Chris Liebing Bootleg Remix van deze plaatquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:52 schreef TAR het volgende:
De tweede is een dance/trance remix van seven nation army van the White Stripes.
Flashrider - Attenzionequote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:31 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zoek een nummer, waar men in roept "Attention" beetje op z'n Italiaans, gevolgd door zo'n toeter. Je hoort het regelmatig voorbij komen op kermissen.
Weet iemand hoe dit nummer heet?
Club Robbers - White Stripesquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:52 schreef TAR het volgende:
De tweede is een dance/trance remix van seven nation army van the White Stripes.
Hij lijkt er op, maar het is 'm niet. Op de kermis, hoor je het vaak als 'kreet' voorbij komen. A-a-a-aaaatention! gevolgd door zo'n voetbaltribune-toeter.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:37 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Flashrider - Attenzione
Ja ik dacht al dat het hem niet zou zijn, maar ik weet niet of dat wat jij bedoelt wel een bestaand nummer is. Volgens mij is dat gewoon een kermis-jinglequote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij lijkt er op, maar het is 'm niet. Op de kermis, hoor je het vaak als 'kreet' voorbij komen. A-a-a-aaaatention! gevolgd door zo'n voetbaltribune-toeter.
Waar moet ik dan wezen voor die vraag?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:15 schreef ThomasBerge het volgende:
Het gaat hiet, om de titel van een nummer te achterhalen. Niet om de vraag waar een bepaald nummer te downloaden is![]()
nee, het is een wat ouder nummer geloof ik. Ze draaien het wel eens op de geheime zender (geheime zenderquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:39 schreef SAF1908 het volgende:
Schade Deutschland alles ist vorbei... zul je bedoelen.
Marmor, stein und eisen bricht - Drafi Deutscherquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:29 schreef Apoc2003 het volgende:
Ik zoek een duits liedje waarin word gezongen:
Alles alles alles ist vorbei .....
en iets van dum dum, dum dum
beter kan ik het niet uilteggen .. .ik hoop dat iemand het weet.
appleton- fantasyquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:40 schreef classpc het volgende:
Ik zoek dat nummer dat ze gebruiken in die nieuwe Breil reclame
Die eerste is geloof ik van Wiseguys... ooh la la.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:21 schreef Jerommeke het volgende:
Ik zoek de titel van de volgende 2 nummers.
In de clip rijden ze op een crossbaan auto's in puin. Echt Engels nummer, tekst gaat als volgt..
Say oeh la la say tonk (of zo) come on come on. en dat herhaalt zich vaker.
2e nummer is een Duits (?) techno/trance nummer uit de midden 90er jaren. Een houterig computer piano riedeltje loopt continu door het plaatje alsmede een hoge (vrouwelijke?) stem die zegt.
What i've got.... is what you need (en dan spellend) L.O.V.E. love
Wie o wie.... weet het antwoord??
![]()
Toevoeging: er zitten fragmenten van Charlie Chaplin tussen. En dat van de jaren '30 kan ik fout hebben, maar 't wordt een keer gezegd. 't Sppelt zich in ieder geval vroeger af.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:59 schreef Eveli het volgende:
Ik zoek de naam van het liedje dat vandaag op The Box bij New Video's voorbijkwam. Het refrein lijkt op opera en de coupletten zijn een beetje hiphop/rap door een blanke man. De clip was soms of de hele tijd in zwart-wit en het speelde zich ongeveer in de jaren '30 af. Weet iemand wie de artiesten zijn en/of hoe het liedje heet?
J-Five feat. Charlie Chaplin - Modern times [2004]quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:43 schreef Eveli het volgende:
[..]
Toevoeging: er zitten fragmenten van Charlie Chaplin tussen. En dat van de jaren '30 kan ik fout hebben, maar 't wordt een keer gezegd. 't Sppelt zich in ieder geval vroeger af.
hee grappig: die werd nog niet zolang geleden ook gevraagd:quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:40 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Die eerste is geloof ik van Wiseguys... ooh la la.
Ja, die is het ! Bedankt !quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:47 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
J-Five feat. Charlie Chaplin - Modern times [2004]
Dat zei ik ja...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:49 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
hee grappig: die werd nog niet zolang geleden ook gevraagd:
Wise Guys - Ooh la la [1998] ..inderdaad
Ik quote jou toch ook?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:34 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat zei ik ja...
Ja achquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:20 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ik quote jou toch ook?Meer als bevestiging zeg maar ...
In dit geval antwoorde je met "geloof ik" ..... en ik bevestig alleen maar... Zie niet dat daar iets mis aan is? Ik bekrachtig alleen maar, dat "geloof ik" waarheid is.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:39 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja achIk snap niet waarom je ook altijd de al beantwoorde vragen nogmaals moet beantwoorden ...
Niemand suggesties behalve Dick Maas?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:06 schreef pieter_pontiac het volgende:
klik
origineel nummer is ian brown - f.e.a.r.quote:Op zondag 13 juni 2004 08:45 schreef Careca het volgende:
Iemand enig idee welk nummer gebruikt wordt bij de reclame en op de site van Njoy The Festival?
http://njoy.id-t.com/
Super relaxed nummer![]()
Thanks that's it !quote:Op zondag 13 juni 2004 08:52 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
origineel nummer is ian brown - f.e.a.r.
weet niet van wie de remix is.
edit: is dus een UNKLE-remix
probeer eens: 666 - Alarmaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:31 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zoek een nummer, waar men in roept "Attention" beetje op z'n Italiaans, gevolgd door zo'n toeter. Je hoort het regelmatig voorbij komen op kermissen.
Weet iemand hoe dit nummer heet?
of Jet - Are You Gonna Be My Girlquote:Op zondag 13 juni 2004 10:42 schreef ChicaC het volgende:
Hoi,
Ik ben op zoek naar het nummer uit de Vodafone reclame. Sorry als de vraag al eerder voorbij is gekomen, maar krijg hem niet gevonden met de search.
BVD!![]()
Origene - Sanctuaryquote:Op zondag 13 juni 2004 01:19 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik zoek liedje a lá delerium - slience, veel zang iets met this day / new day / tomorrow oid
hangt me nog vaag in de kop van 't uitgaan van eergister
iemand?
bedoel je van It's a fine day ..... lalalala di da da daquote:Op zondag 13 juni 2004 13:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Origene - Sanctuary![]()
Covers project is het tamelijk met je eens: http://www.coversproject.com/search/?query=heavens+doorquote:Op zondag 13 juni 2004 15:10 schreef PteV het volgende:
Ik zoek geen nummer, maar alleen wat info. Van wie is het origineel van 'Knockin' on heaven's door'? Ik dacht zelf van Bob Dylan, maar wie kan dit aantonen?
ja volgens mij wel!quote:Op zondag 13 juni 2004 14:36 schreef Reda het volgende:
[..]
bedoel je van It's a fine day ..... lalalala di da da da
Inderdaad.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Motors - Airport
't is een oudje maar ik zoek hem ff voor je op.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:32 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
ja volgens mij wel!
ok tnxquote:Op zondag 13 juni 2004 15:54 schreef Reda het volgende:
[..]
't is een oudje maar ik zoek hem ff voor je op.
zet je mailadres maar neer dan mail ik je de titel wel
Dat is Miss Jane - it is a fine dayquote:Op zondag 13 juni 2004 15:32 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
ja volgens mij wel!
Wealthy beggar, 1 letter anders...misschien maakt dat het verschil tussen niet vinden en vindenquote:Op zondag 13 juni 2004 16:32 schreef mighty_myte het volgende:
ik zoek naar een lied wat ik verstond als:
wealthy begger - reminder
bekend lied inmiddels, maar ik kan het nergens vinden.
klopt de titel zoals ik hem vermeld? of heet de groep/het lied anders?
kazaa kan het niet vinden, zuur.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:43 schreef PteV het volgende:
[..]
Wealthy beggar, 1 letter anders...misschien maakt dat het verschil tussen niet vinden en vinden
Het is hem inderdaad!. Bedankt!quote:Op zondag 13 juni 2004 13:54 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
of Jet - Are You Gonna Be My Girl
quote:Op zondag 13 juni 2004 16:39 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Dat is Miss Jane - it is a fine day
Heerlijk nummer![]()
Bedoel je dit bosmongooltje ?quote:Op zondag 13 juni 2004 18:00 schreef CreativeMind het volgende:
Hoe heet dat liedje wat begint met zo'n bosmongooltje wat racegeluiden of iets dergelijks zit te maken?
De schoolfotospot is nog altijd Outkast - Hey Ya, of is er al een nieuwe?quote:Op zondag 13 juni 2004 19:43 schreef MOD het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet, dat ze in die nieuwe KPN reclame gebruiken ?
Feestteam - 50CCquote:Op zondag 13 juni 2004 18:00 schreef CreativeMind het volgende:
Hoe heet dat liedje wat begint met zo'n bosmongooltje wat racegeluiden of iets dergelijks zit te maken?
Jaaaa, die zocht ik nu weet ik het weer. Bedanktquote:Op zondag 13 juni 2004 20:05 schreef MOD het volgende:
music was my first love etc..?
Nee niet die, de reclame speelt zich af op een vliegveld...quote:Op zondag 13 juni 2004 19:49 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
De schoolfotospot is nog altijd Outkast - Hey Ya, of is er al een nieuwe?
Dank U beide voor de input, maar het 2e nummer is niet van 1983 maar midden jaren 90 maar we gaa net proberenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:49 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
hee grappig: die werd nog niet zolang geleden ook gevraagd:
Wise Guys - Ooh la la [1998] ..inderdaad
En die 2e:
Unique - What i got is what you need [1983]
]
nummer is een Duits (?) techno/trance nummer uit de midden 90er jaren. Een houterig computer piano riedeltje loopt continu door het plaatje alsmede een hoge (vrouwelijke?) stem die zegt.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:23 schreef Jerommeke het volgende:
[..]
Dank U beide voor de input, maar het 2e nummer is niet van 1983 maar midden jaren 90 maar we gaa net proberen
![]()
![]()
FF op blijven letten, ik had je vraag al beantwoord...quote:Op zondag 13 juni 2004 21:34 schreef CreativeMind het volgende:
[..]
Ja
en hoe heet dat wat er dan achteraan hoort?
Thanks, je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 13 juni 2004 21:38 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
FF op blijven letten, ik had je vraag al beantwoord...
Feestteam - 50CC
Jaaaaa! Dat is m! Dankjewel newbiedoobiedoo!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Marmor, stein und eisen bricht - Drafi Deutscher
Bedoel je niet die van Marco Borsato en Do?quote:Op maandag 14 juni 2004 09:26 schreef Radio-silence het volgende:
hoi,
Ik zoek de echte titel van de cover Voorbij van Paul de Leeuw en Simone kleinsma
Het is half italiaans/engels
weet alleen die titel niet meer!![]()
nee die niet....quote:Op maandag 14 juni 2004 10:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Bedoel je niet die van Marco Borsato en Do?
Riccardo Cocciante. Per lei.quote:Op maandag 14 juni 2004 09:26 schreef Radio-silence het volgende:
hoi,
Ik zoek de echte titel van de cover Voorbij van Paul de Leeuw en Simone kleinsma
Wilde gok:quote:Op maandag 14 juni 2004 08:04 schreef Polleke83 het volgende:
kweet nog dat het een nummer was wat wel wat weg had van bennie benassie - satisfaction, tussenstukjes dan.
John Miles - Music?quote:Op zondag 13 juni 2004 19:57 schreef Quriuz.com het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje waar ik de titel en artiest niet van weet.
Volgens mij wordt dit een hele moeilijke omschrijving maar ik ga het wagen.
Ik hoorde het vanmorgen op rtlfm en het ging over "music".
Het nummer begon langzaam en op een gegeven moment gaat het snel en later word het weer langzaam. Het is een best bekend nummer maar ik ken de titel en artiest niet.
Andrea Bocelli & Gerardina Trovato - Viverequote:Op maandag 14 juni 2004 09:26 schreef Radio-silence het volgende:
hoi,
CD is out of print maar... ik kan wel iets voor je regelen.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:51 schreef sir_Tachyon het volgende:
Wie weet waar (winkel liefst online) waar ik de CD kan kopen van Bad News waar het nummer/cover Bohemian Rapsody op staat. Die kan ik nergens vinden. Is een cover van Queen (nee echt) alleen is nogal op een stuntelige manier gezongen. Resultaat: JE LACHT JE DOOD. Ikzelf heb hem ergens gehoord in een bus naar een festival en we kwamen niet meer bij van het lachen.
Dus als iemand weet waar ik dat nummer kan vinden???
U heeft mail.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:51 schreef sir_Tachyon het volgende:
Wie weet waar (winkel liefst online) waar ik de CD kan kopen van Bad News waar het nummer/cover Bohemian Rapsody op staat. Die kan ik nergens vinden. Is een cover van Queen (nee echt) alleen is nogal op een stuntelige manier gezongen. Resultaat: JE LACHT JE DOOD. Ikzelf heb hem ergens gehoord in een bus naar een festival en we kwamen niet meer bij van het lachen.
Die heb ik gewoon kunnen downloaden van Kazaa. Zoeken op Young ones (zijn dezelfde gasten) en op RHapsodyquote:Op maandag 14 juni 2004 13:51 schreef sir_Tachyon het volgende:
666 - amokkquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij lijkt er op, maar het is 'm niet. Op de kermis, hoor je het vaak als 'kreet' voorbij komen. A-a-a-aaaatention! gevolgd door zo'n voetbaltribune-toeter.
quote:Op maandag 14 juni 2004 02:49 schreef BL_Henkie het volgende:
De zangeres van
Ferry Corsten's
It's time
wie is dat?
ow, heb het zelf gevonden, waarop ik naar opzoek was: Royal Gigolos - California Dreamingquote:Op zondag 13 juni 2004 22:14 schreef Polleke83 het volgende:
ok, ik zoek ook een nummer, hoop dat jullie me hier kunnen helpen, want ik kan het niet vinden!
volgens mij is de titel: in the end i be your only friend.
het is een oud nummer, dat in een nieuw jasje gestoken is, maar door wie?
Alvast bedankt!
Welke search was dát dan?quote:Op maandag 14 juni 2004 21:21 schreef kaminawanalaya het volgende:
Kent iemand dat liedje met de text: "you look so fine and I really wanna make you mine" please?? (heb search gebruikt.)
ja dankuwelquote:Op maandag 14 juni 2004 21:25 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Welke search was dát dan?
Probeer deze es: http://www.google.com/sea(...)make%20you%20mine%22
Iemand?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:33 schreef Leffe48 het volgende:
Bassgitaar solo nummer van Level 42
Hoe heet die?
Het is de reclame van KPN idd en ik ben ook Gruwelijk op zoek naar wie dit nummer heeft gemaakt en hoe het heet................ ik MOET deze hebbenquote:Op zondag 13 juni 2004 20:07 schreef MOD het volgende:
[..]
Nee niet die, de reclame speelt zich af op een vliegveld...
Tis ook een oud nummer als ik het goed heb..
Ik kan trouwens ook in de war zijn met UPCmaar dat weet ik niet zeker
vaak te vinden op de sijt van sterreclame (of IP ofzo)quote:Op maandag 14 juni 2004 22:19 schreef B_BOY het volgende:
liedje bij de reclame van de krat-koeler van hertog jan. zeg ut me.
"Time in a bottle" door Jim Croce (tenminste, dat is het origineel. Ik weet niet van wie die 'reclame'-versie is).quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:19 schreef IsaacD het volgende:
hmmm hoorde net op Radio10een nummer met als refrein "but there never seems enough time to do the things you wanna do". Ik herinner me dat ze jaaaaaaaaren terug voor 1 of andere reclame een stevigere gitaarversie hadden opgenomen van dit nummer. Iemand?
The Motors - Airportquote:Op maandag 14 juni 2004 23:27 schreef _martijn_ het volgende:
[..]
Het is de reclame van KPN idd en ik ben ook Gruwelijk op zoek naar wie dit nummer heeft gemaakt en hoe het heet................ ik MOET deze hebben
linkje van het liedje en een gekke duitser:quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:45 schreef I.z.g.st het volgende:
hoorde vanavond op 538 een duits tranceachtig nummer met een "zang"geluid wat zo gaat:
humbaheaieee humbaheauuhhh humbaheeooooo humbaheaaahaha
Je doet je naam eer aan............. heel erg bedanktquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:23 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
The Motors - Airport
zag hem net in eens
Dank je, Zander. Ik zocht dus die van Jim Crocequote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:23 schreef Zander het volgende:
[..]
"Time in a bottle" door Jim Croce (tenminste, dat is het origineel. Ik weet niet van wie die 'reclame'-versie is).
Naaa laat nu de CD maar zitten. Ik heb weer genoten van het nummer. En is die gitaarsolo echt door May ingespeeld, wat gaaf. Leek net of ze het voor de eerste keer deden.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die heb ik gewoon kunnen downloaden van Kazaa. Zoeken op Young ones (zijn dezelfde gasten) en op RHapsodywil ook wel helpen. De beroerde gitaarsolo is trouwens echt door Brian May ingespeeld.
Edit: oeps, goed lezen, je wilt de CD
Nou, het orgineel is van Cher en volgens mij heeft de ENgelse band Crazyhead het ook eens gedaan. Maar een remix.. geen idee.. :-)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Schijnt dat er een remix bestaat van Nancy Sinatra's Bang Bang, u weet wel, die van Kill Bill 1.
Kent iemand die?
David Guetta - Just A Little More Love (wally lopez remix)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:10 schreef NatteKip het volgende:
oke..wie kan mij helpen aan het volgende nr: de clip van het nr. toont een hele grote groep mensen al dansend op een strand ( lijkt wel een live festival ) een mannelijke dj draait, het nummer is in het genre funk / dance! Het is een heerlijk nr. alleen ik weet het gewoon niet meer!
quote:Op maandag 14 juni 2004 11:30 schreef Dizer het volgende:
Hoi,
Ik zoek het nummer dat bij de biscooptrailer van Spider-Man: 2 gedraait wordt.
Begint heel rustig en dan gaat het steeds harder en zo. Ik weet niet wat voor soort muziek ik dit moet noemen, beetje classic vs new ietsBeetje LOTR achtig muziek.
Thx
Dizer
Na lang nagedacht te hebben weet ik het weer: Kurtis Mantronik - 77 strings (vorig jaar was er ook een vocale versie onder de naam How Did You Know.)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:15 schreef NatteKip het volgende:
is um dat jah? mm lijkt me sterk...de clip toont echt duizenden mensen dansend op het strand ( zou zo in brazilië kunnen zijn! ) De DJ lacht de hele tijd en geniet van zijn plaatje!
Schijnt gemaakt te zijn door Immediate Music en het heet Lacrimosa, als het goed isquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Had pas de clip nog gezien vandaarquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:55 schreef NatteKip het volgende:
how did you know jah!!!! Iggy je bent fantastisch!!!!
Thxquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Schijnt gemaakt te zijn door Immediate Music en het heet Lacrimosa, als het goed is
En komt van een cdtje genaamd: "Themes for Orchestra and Choir"
Fat Boy Slim's remixquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:01 schreef NatteKip het volgende:
jah heerlijke plaat..maar goed...er is trouwens ook een vage remix van raven maize uit met dat queen nr...iemand enig idee welke dat kan zijn?
ik kijk ffquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:05 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Fat Boy Slim's remix
Marco V bootleg mixquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Schijnt dat er een remix bestaat van Nancy Sinatra's Bang Bang, u weet wel, die van Kill Bill 1.
Kent iemand die?
Was die niet van Zuco 103 ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:50 schreef mrbombastic het volgende:
Als Villa Bvd begint, hoor je een Portugees nummer waarin over Futebol wordt gezongen.
Iemand een idee hoe dit nummer heet?
Ja, Futebal van Zuco 103quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:19 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Was die niet van Zuco 103 ?
Inderdaad, het staat ook nog eens frontaal op de bvd-site.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:21 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja, Futebal van Zuco 103
Dit is hem idd, heel erg bedanktquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat zal wel Unchained melody van Righteous brothers zijn, uit Ghost.
Herman van Veen - Liefde van laterquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:19 schreef SuperUli het volgende:
Herman van Veen, origineel is van Jacques Brel (geloof ik), en het is iets met liefde...
Anyone?.
Sorry voor de weinige info, ik weet echt niks meer verder.Meer info
:
als liefde dan zo lang moet duren, dan moet het echte liefde zijn
Martin Solveig - Rocking Musicquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:46 schreef Radiohoofdje het volgende:
Iets heel doms... ik zoek even een liedje wat best nieuw is. Met een vrouw die zwart geverfd is en staat de dansen in die clip en op het einde wordt alles eraf gewassen![]()
Iemand die weet hoe het nummer heet?
Rolling Stones - long long whilequote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:25 schreef sybsyb het volgende:
ik zoek het nummer van de rollingstones
met de woorden
babe babe it a long long time ........but you ware stronger
of zoiets
quote:...
Baby, baby been a long, long time, been a long, long time
Been a long, long time, I was wrong girl and you were right
Baby, bay, took a long, long while, took a long, long while
Took a long, long while, but I found out you were right
...
"Back in Black"quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:44 schreef Onderbroek het volgende:
Ik zoek een AC/DC nummer.
Het begint met drums die erg relaxed en rustig drumt, de gitaren spelen dan met de drums mee.
Daarna gaat die zanger zingen, ik kan het niet goed verstaan maar het klinkt als:"I'm glad to be back" "<kan ik niet verstaan> from the news" en iets later:"cuz I'll never die"
Zoiets zingt ie in het begin, ik kan het lang niet allemaal verstaan...bovenstaande is het enigste wat ik ongeveer kan verstaan..
Je moet dan ook de STER site hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:01 schreef Bosco het volgende:
Ik zoek een nummer van een reclame voor een auto, volgens mij de nieuwe colt van mitsubitsi..die auto rijdt onder water en dan hoor je:
"and you feel...me..coming...home..ofzoiets" Niet te vinden op die NOS site btw!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |