DAF - Der Mussolini?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Helaas, ik zoek een nummer dat véél donkerder klinkt.
Ja! Ja! Ja!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:19 schreef shredder het volgende:
[..]
[..]
Gezongen door een vrouw? En danceliedje? Gecovered?
some girls dance with women?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:09 schreef Staaf het volgende:
En dan nog 'n ander nummer van JC Chasez, ik zag em voorbij komen op TMF, ik zag staan (-----) ft. JC Chasez, en de titel weet ik dus ook niet. Klonk ook wel een beetje rock/pop achtig. Alvast bedankt!
Ja volgens mij is dit m! thanks kan alleen brother in crime lyrics niet vinden laat staan liedje in kazaaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:37 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Ja! Ja! Ja!
Mocht dat het zijn: het origineel is van Dionne Warwick (1967)
Andere versies zijn er van o.a.: Aretha Franklin, Bomb the Bass en The Radios.
Dus check the songtekst anders eens... kijken of je iets herkend.
Nee het is niet Some girls, dat was zijn vorige single.. ik kan echt niet meer op de naam komen. Ik weet alleen dat ik in die ondertitel van de clip zag staan ****** ft. JC Chavezquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:49 schreef shredder het volgende:
[..]
some girls dance with women?
Volgens mij heeft JC een lied samen met daft punk weet niet zeker
Deze is trouwens ook erg goed: blowing me up with her love. Was alleen uit in V.S
MSN dan maar?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:53 schreef shredder het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dit m! thanks kan alleen brother in crime lyrics niet vinden laat staan liedje in kazaa
offtopic: dat is erg aardig, maar msn overdracht lukt niet bij mij om de een of andere reden. Documenten worden steevast geweigerd ook al druk ik op acceptieren.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:04 schreef Muziekstad2000 het volgende:
MSN dan maar?
ha ik heb het opgegoogeled voor je:quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:02 schreef Staaf het volgende:
Nee het is niet Some girls, dat was zijn vorige single.. ik kan echt niet meer op de naam komen. Ik weet alleen dat ik in die ondertitel van de clip zag staan ****** ft. JC Chavez
Yep, dat was em, dank je wel!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:11 schreef shredder het volgende:
[..]
ha ik heb het opgegoogeled voor je:
basement jaxx feat. JC chavez- plug it in.
dus toch niet daftpunk
het is A.D.I.D.A.S., de afkorting voor All day long I dream about sex...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:02 schreef Staaf het volgende:
[..]
Nee het is niet Some girls, dat was zijn vorige single.. ik kan echt niet meer op de naam komen. Ik weet alleen dat ik in die ondertitel van de clip zag staan ****** ft. JC Chavez
Het heet Dragostea Din Tei, van wie weet ik zo niet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:26 schreef BIGMAMA het volgende:
Ik zoek dat nummer van de reclama van Giel Beelen, t'is een beetje een irritant nummer,
het gata de hele tijd van Baila Hi Baila Ha Baila hihi Baila Ha,
Van wie is het nummer en hoe heet het??? Volgens mij waren ze laatst ook bij BNN TOTP
Bedankt alvast
Haiducii - Dragostea din teiquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:26 schreef BIGMAMA het volgende:
Ik zoek dat nummer van de reclama van Giel Beelen, t'is een beetje een irritant nummer,
het gata de hele tijd van Baila Hi Baila Ha Baila hihi Baila Ha,
Van wie is het nummer en hoe heet het??? Volgens mij waren ze laatst ook bij BNN TOTP
Bedankt alvast
Rune - Calabria?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:19 schreef chiQa het volgende:
Kan iemand mij helpen aan de titel van een dance nummertje wat nu vaak wordt gedraaid in clubs en op de radio.. tis een nummer waarin je vaak een saxofoon hoort.. heb ooit de naam gehoord, maar ben het weer vergeten.. (kan zijn dat t een tvp is, maar heb em tot nu toe niet kunnen vinden..)
Alvast bedankt!
D'r zij veel remixen van gemaakt, dit is er eentje:quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoorde gisteren om half zes op ID&T een hardhouse nummer, het zou een anthem kunnen zijn...
Het intro van het nummer lijkt ontzettend op Oh Fortuna...
Iemand?
rammstein - du hast ligt een beetje te veel voor de hand denk ik....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Helaas
Maar wel een vet nummer![]()
DAT KLOPTquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:51 schreef Kletz het volgende:
ik zie wel eens die megamix van DJ PAUL ELSTAK met 3 of 4 nummers. En ik ben opzoek naar dat laatste nummer. Volgens mij heet ie: Life is like a dance.
KLOPT DIT?
Ik denk dus geen van beidenquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:58 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
D'r zij veel remixen van gemaakt, dit is er eentje:
Unknown - No Fortuna
Ben benieuwd of dat je die ergens kan 'vinden', tis een gelimiteerde bootleg
Edit: Kan trouwens ook van Da Bootleggers zijn, genaamd O Fortuna. En DJ Outblast heeft ook een versie. Succes ermee
where's your head at - basement jaxx?quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:21 schreef Robzilla het volgende:
Een nummer, met van die aapjes vroeger in de clip. Ik geloof dat al die aapjes in de studio kwamen. Het is al een paar jaar oud en geloof ik van Fatboy Slim..
Anyone?
Videoclips zijn niet mijn sterkste kant... maar dit waren de singles:quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:21 schreef Robzilla het volgende:
Een nummer, met van die aapjes vroeger in de clip. Ik geloof dat al die aapjes in de studio kwamen. Het is al een paar jaar oud en geloof ik van Fatboy Slim..
Anyone?
Geloof het wel, thanksquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:36 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij bedoel je hetzelfde als deze : Help! Ik zoek een nummer/titel/artiest Deel 106
(ik ken de videoclip niet)
Heb ook even gezocht, ik kom op DJ Stef - Losing My Religion (E-Rick Mix)quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:25 schreef davinci het volgende:
Gezocht: een remix van REM's Losing My Religion. Laatste tijd op ID&T. Met originele vocals. Heb al gezocht, maar kom alleen keiharde terror tegen en een versie met vrouwelijke vocals.
owja! thnx!quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:28 schreef bartrid het volgende:
[..]
where's your head at - basement jaxx?
De versie die ik zoek, is dus absoluut niet hard en die van die vrouw is verschrikkelijk...quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb ook even gezocht, ik kom op DJ Stef - Losing My Religion (E-Rick Mix)
Maar hij klinkt voor geen meter en is vrij hard...
De versie met vrouwelijke vocals is Sydney - Losing my Religion
Dat is Jordy - Dur dur d'être bébé.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:34 schreef riskymark het volgende:
Ik zoek een nummer van zo'n 10 jaar terug denk ik. Het was een nummer gezongen door een kleuter en dat zag je in de clip ook. Hij zong iets van Dur Dur D'etre bébé.
Nee, geen Rammstein, 100% zeker. Goth/Wave-muziek..... Laibach ken ik niet, ik zal er 's naar kijken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:58 schreef bartrid het volgende:
[..]
rammstein - du hast ligt een beetje te veel voor de hand denk ik....
Iets van Laibach misschien?
http://www.theshow.comquote:Op maandag 7 juni 2004 22:00 schreef Roa het volgende:
[..]
ojah, hier nogmaals de samples, uit The O.C.:
http://home.planet.nl/~hanek038/Naamloos2.WMV
http://home.planet.nl/~hanek038/Naamloos3.WMV
Isley Brothers - Contagious [2002]quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:47 schreef afca het volgende:
Ik zoek weer een liedje..
you're contaiginous
touch me baby
give me what you got
Zo'n nigger liedje..van ongeveer een jaar oud..
alvast dank u
google is je vriend:) http://www.tophitsonline.com/lyrics.php?songid=712quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:47 schreef afca het volgende:
Ik zoek weer een liedje..
you're contaiginous
touch me baby
give me what you got
Zo'n nigger liedje..van ongeveer een jaar oud..
alvast dank u
quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:56 schreef bartrid het volgende:
[..]
google is je vriend:) http://www.tophitsonline.com/lyrics.php?songid=712
contagious van de isley brothers.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Time of the season - Zombies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |