Zeker aftellen, na volgend weekend nog 1 dag naar school en dan vakantiequote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:15 schreef methodmich het volgende:
Nog een week. We tellen af!
Is het ook.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:19 schreef pascalheister het volgende:
* Legolas_Greenleaf heeft Amelie vanmiddag weer is gekeken blijft een mooie film![]()
Een leuke film.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
Is Amelie een lief meisje?
nog liever dan je vriendin mmquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
Is Amelie een lief meisje?
Hij heeft geen band, elke wedstrijd krijgt 'ie gewoon tape over z'n bovenarmquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:41 schreef methodmich het volgende:
Gaaf! Wat staat er op je band?
Veel plezier mmquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:00 schreef methodmich het volgende:
Zo, lekker eten en dan naar de verjaardag van m'n moeder.
Rare combo Frankyquote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeieavond mensen!
Doe mij een Bacardi Lemon met Ice-Tea!
gaan we goochelen met combi's?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeieavond mensen!
Doe mij een Bacardi Lemon met Ice-Tea!
Voor mij een boksi danquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaan we goochelen met combi's?
dan doe mij maar yogi met pasoa![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:06 schreef Vom het volgende:
[..]
Voor mij een boksi dan![]()
jonge borrel met taksi![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:31 schreef tuindwerg het volgende:Hools! Fok deed het niet.
![]()
Had je al ontwenningsverschijnselen?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Klopt.
Nee.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:45 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Had je al ontwenningsverschijnselen?
Jeetje... Hij maakt zich er maar druk om.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee.
Briljante uitspraak:
Op zaterdag 5 juni 2004 21:40 schreef RuudGullit het volgende:
GVD, ik heb nog liever een zooitje rellende hooligans dan dit tyfus-publiek..
Die hebben nog meer respect voor hun eigen spelers als deze josti's..
Knuddequote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:01 schreef vegeta het volgende:
Wat een westrijd.
Ik schaam me gewoon voor zoon nederlands elftal.
Dacht dat fc knudde erg voetbalde maar dit.
![]()
Spel ?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Knudde
Leuk spel was dat.
En een spel, een jaar of 7 terug.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spel ?
Was een serie 20 jaar geleden.
ja, die hebben wij ook nog! Ik was vooral vet goed in Wielrennen en Snowboarden...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En een spel, een jaar of 7 terug.
F1, Speerwerpen en Snowboarden waren mijn specialiteitenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:16 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
ja, die hebben wij ook nog! Ik was vooral vet goed in Wielrennen en Snowboarden...![]()
Ik ga maar eens op zoek naar m'n bed, moet er morgen asociaal vroeg uit.
Slaap lekker alvast allemaal!![]()
Speerwerpen en Fierljeppen kon ik niet... Stomme spellen waren dat. Voetbal was altijd wel grappig...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
F1, Speerwerpen en Snowboarden waren mijn specialiteiten
Fierljeppen was wel leuk, ik zat alleen 50 % van de tijd in het water c.q op de steiger.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:23 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Speerwerpen en Fierljeppen kon ik niet... Stomme spellen waren dat. Voetbal was altijd wel grappig...
F1 was ik ook wel goed in trouwens, net als dat ballonvaren.
Oja, ik ging slapen. Dag hools!![]()
Die spelletjes waarbij je heel snel de control-knop (toch?) moest indrukken kon ik gewoon niet. Deed ik altijd samen met m'n zusje, allebei 1 van de knopjes.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Fierljeppen was wel leuk, ik zat alleen 50 % van de tijd in het water c.q op de steiger.
Ballonvaren was klote.Kon het gewoon niet goed.
Zat ook vaak vast.
Ik had een vriend die echt enorm snel de CTRL knop kon indrukken, heeft me met een spel of 2 geholpen. (Asterix en Knudde.)quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:25 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Die spelletjes waarbij je heel snel de control-knop (toch?) moest indrukken kon ik gewoon niet. Deed ik altijd samen met m'n zusje, allebei 1 van de knopjes.![]()
Ballonvaren was tof... ik zat nooit vast. Wel heel irritant was dat soms 1 van je tegenstanders vast zat, dan kon jij ook niets meer en moest je het spel afsluiten. Jeetje... jeugdherinneringen.
Nu ben ik echt weg.![]()
Anders ik wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:47 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik ben nu ergens wel heel blij dat het EK-forum er is.......
die ieren zullen nu nog wel ergens in de stad aan t vieren zijnquote:Op zondag 6 juni 2004 00:18 schreef Againzender het volgende:
Het was vanmiddag erg gezellig met al die Ieren in de stad, maakt zo'n zaterdagmiddag-winkel-actie een stuk beter uit te houden
Ik ga maar gelijk pitten denk ik, trusten
het was gewoon een kutwedstrijd.. dat moet toch voor iedereen duidelijk zijn, het was gewoon een grote aanfluitingquote:Op zondag 6 juni 2004 00:28 schreef tong80 het volgende:
Mijn god justme zeg gewoon dat het kut was.
nope.. er was afgesproken dat we om 22.30 uur bij de bus moesten zijn dus dat bloemengooien hebben we nét niet meer meegemaaktquote:Op zondag 6 juni 2004 00:50 schreef rubbereend het volgende:
nog een bos bloemen van de spelers gevangen jm?
geen frans bauer meer gezien (was het hoogtepunt van de avondquote:Op zondag 6 juni 2004 00:55 schreef just me het volgende:
[..]
nope.. er was afgesproken dat we om 22.30 uur bij de bus moesten zijn dus dat bloemengooien hebben we nét niet meer meegemaakt
quote:Op zondag 6 juni 2004 01:07 schreef just me het volgende:
Ik heb Fransje nog wel een stukje meegemaakt, ik heb meegezongen
ik heb niet gezien dat ze die toeters uitdeelden er waren er idd heel veel!!
quote:Op zondag 6 juni 2004 01:09 schreef tong80 het volgende:
Zeg dat je gedwongen was justme. Je was gedwongen hè ?
en bedankt hequote:Op zondag 6 juni 2004 02:21 schreef Bluezz het volgende:
watjes
ach ja,tussen het eBayen door kan ik wel een bacootje pakkenquote:Op zondag 6 juni 2004 02:23 schreef rubbereend het volgende:
heee t wordt weer druk in hools
*bacootje geeftquote:Op zondag 6 juni 2004 02:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ach ja,tussen het eBayen door kan ik wel een bacootje pakken
Neuh,alleen wat dingetjes bij "watch this item" gezetquote:Op zondag 6 juni 2004 02:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
*bacootje geeft
al iets gekocht of alleen maar geboden?
quote:Op zondag 6 juni 2004 02:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Neuh,alleen wat dingetjes bij "watch this item" gezet
Laatste moment bieden is het toverwoord
dit interessant genoeg?quote:Op zondag 6 juni 2004 02:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]aha, dus iedereen bieden en dan komt dg en neemt t spul mee naar huis.......
nog iets bijzonders op de uitkijk gezet?
coolquote:Op zondag 6 juni 2004 02:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dit interessant genoeg?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)TRK%3AMEWA%3AIT&rd=1
Yups,zo zie je ze alleen in de UK.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
cool
Leyton Orient, wat is dat toch een prachtige naam voor een voetbalclub
Linkerbal op blauwquote:Op zondag 6 juni 2004 02:22 schreef rubbereend het volgende:
goedzo bluezz, maar gelukkig ben jij er nog
quote:Op zondag 6 juni 2004 02:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Linkerbal op blauw
Geeft DG een groot glas kilkenny of zoiets.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:41 schreef DutchGooner het volgende:
![]()
of Brighton & hove albion en Accrington Stanleyquote:Op zondag 6 juni 2004 02:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yups,zo zie je ze alleen in de UK.
Rushden & Diamonds
Queen of the South
Kidderminster Harriers
![]()
IK DRINK NIET!quote:Op zondag 6 juni 2004 02:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geeft DG een groot glas kilkenny of zoiets.
quote:Op zondag 6 juni 2004 02:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Linkerbal op blauw
Yups,Farnborough Townquote:Op zondag 6 juni 2004 02:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of Brighton & hove albion en Accrington Stanley
Ik zag dat Franzzie ook zijn matje had uitgerold, dus het kan nog.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:43 schreef rubbereend het volgende:dat is weer ff geleden dat de mat is uitgerold in hools
mijn zusje gaat volgend schooljaar een tijdje in bristol studeren, dus als k op bezoek ga wil k heel graag een keertje naar een wedstrijd in de wat lagere divisies daar, lijkt me enorm gaaf, maar dan meot ik alleen nog ff kiezen welke club in bristolquote:Op zondag 6 juni 2004 02:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yups,Farnborough Town
West Bromwich Albion
Preston North End
alles kan bluezz anders hadden we m alsnog uitgeroldquote:Op zondag 6 juni 2004 02:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zag dat Franzzie ook zijn matje had uitgerold, dus het kan nog.
Dan zou ik voor de club gaan die op Ashton Gate speeltquote:Op zondag 6 juni 2004 02:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mijn zusje gaat volgend schooljaar een tijdje in bristol studeren, dus als k op bezoek ga wil k heel graag een keertje naar een wedstrijd in de wat lagere divisies daar, lijkt me enorm gaaf, maar dan meot ik alleen nog ff kiezen welke club in bristol
ojee, zo erg ben k niet thuis welke van de 2 is t?quote:Op zondag 6 juni 2004 02:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan zou ik voor de club gaan die op Ashton Gate speelt
Die is van City,Twerton Park is van de Rovers.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojee, zo erg ben k niet thuis welke van de 2 is t?
prachtige naam wederom, nu van t stadion
klinkt beter dan pak m beet t gelredome
oke worldstadiums maakt dus een foutje.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die is van City,Twerton Park is van de Rovers.
Ze bespelen allebei iig nog een authentieke Engelse Ground naar mijn weten
Om 1 of andere reden trekt City mij meer
t wordt echt een vlucht want k heb geen auto. maar t millenium stadium vind k een erg gaaf stadion van wat ik er tot nu toe op tv enzo gezien heb. stadions fascineren me sowieso, prachtig om ze te zienquote:Op zondag 6 juni 2004 02:57 schreef DutchGooner het volgende:
Is niet bekend bij mij,als je de tijd hebt trouwens is een bezoekje aan het Millenium Stadium in Cardiff ook niet echt vervelend,ga er in de zomer voor de 2 maal naar toe
Als je met de auto naar Bristol gaat kom je trouwens ook langs het Madjeski Stadium van Reading
Is een auto huren dan geen optie? Europecar is niet echt duur wat ik begrepen heb.quote:Op zondag 6 juni 2004 03:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
t wordt echt een vlucht want k heb geen auto. maar t millenium stadium vind k een erg gaaf stadion van wat ik er tot nu toe op tv enzo gezien heb. stadions fascineren me sowieso, prachtig om ze te zien
o, dat is misschien een goed idee, linksrijden lijkt me ook wel een apparte ervaring, maargoed, t duurt nog ff en mn zusje moet ook amar wat voor me uitzoeken tegen die tijd qua vervoerquote:Op zondag 6 juni 2004 03:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is een auto huren dan geen optie? Europecar is niet echt duur wat ik begrepen heb.
Is misschien wel goedkoper dan treinen want dat is gewoon asociaal duur op het eiland
Heb vandaag besloten dat ik wederom naar de CS ga tegen manyoo in augustus
wat ik altijd hoor is dat je dat zo oppikt ja, maar k zie er toch enigsinds tegenop. maar k wil t zeker een keer doen. t zal ook wel schelen natuurlijk dat t stuur al aan de ander kant zitquote:Op zondag 6 juni 2004 03:13 schreef DutchGooner het volgende:
Mochten de beide Bristols toevallig niet thuisspelen dan zijn Newport,Cardiff,Swansea,Swindon,Reading,Exter en Oxford goed te doen met de auto vanuit Bristol
Links rijden is a piece of cake
let trouwens wel op de "roundabouts"quote:Op zondag 6 juni 2004 03:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat ik altijd hoor is dat je dat zo oppikt ja, maar k zie er toch enigsinds tegenop. maar k wil t zeker een keer doen. t zal ook wel schelen natuurlijk dat t stuur al aan de ander kant zit
denk het nietquote:Op zondag 6 juni 2004 03:18 schreef RedGuy het volgende:
Is er nog iemand wakker?
quote:Op zondag 6 juni 2004 03:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
let trouwens wel op de "roundabouts"
dat valt je nog tegen denk ikquote:Op zondag 6 juni 2004 03:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]t scheelt dat je moeilijk moet doen om ze verkeerd om te nemen
![]()
Dat zou wel een cliche zijn zegquote:leuk zou trouwens zijn om exeter - carlisle te zien
Dat gaat hem niet lukken zolang wij Robin hebbenquote:Op zondag 6 juni 2004 03:21 schreef rubbereend het volgende:
rondje op kosten van Mourinho, hij beloofd de titel binnen nu en 4 jaar te behalen, dat durf ik ook nog wel aan als je mag kopen wat je wil.
quote:Op zondag 6 juni 2004 03:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet lukken zolang wij Robin hebben
Dat kan nietquote:Op zondag 6 juni 2004 03:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja t zal t komend seizoen boring chelski worden
quote:Op zondag 6 juni 2004 03:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat kan niet
Wij zijn al Boring Boring Arsenal
Heerlijk omdat te zingen nadat we de tegenstander wederom van de mat geveegd hebben
niet rustiger dan een half uur geledenquote:Op zondag 6 juni 2004 03:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja dat zijn ze niet meer, maarja als je de plannen van Mourinho hoort zal t wel niet anders worden.
maar volgens mij is t nu wel aardig rustig geworden in hools
quote:Op zondag 6 juni 2004 03:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
niet rustiger dan een half uur geleden
Maar ze durven niet,bang van jou denk ikquote:Op zondag 6 juni 2004 03:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat klopt, zo nu end an komt er iemand om de hoek gluren
dat zal t zijn, k ben ook geen pleziertje om te zienquote:Op zondag 6 juni 2004 03:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar ze durven niet,bang van jou denk ik
idem dito hierquote:Op zondag 6 juni 2004 03:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zal t zijn, k ben ook geen pleziertje om te zienvandaar dat k veel op fok! zit
soms voor n boodschap, maar dat is omdat t dorp inmiddels aan me gewend isquote:Op zondag 6 juni 2004 03:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idem dito hier
Alleen voor wat potjes voetbal mag ik eruit
Wamel was het he?quote:Op zondag 6 juni 2004 03:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
soms voor n boodschap, maar dat is omdat t dorp inmiddels aan me gewend is
yes, nog geweest, ojee, vrije markt?quote:Op zondag 6 juni 2004 03:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wamel was het he?
Vandaag nog geweest trouwens
yups,de man van mijn nicht is 1 van de eigenaren daar,vandaarquote:Op zondag 6 juni 2004 03:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
yes, nog geweest, ojee, vrije markt?
gezeur weer op t rtl nieuws over de ek bal
aha, kan t zijn dat dat een man met een zwarte baard is volgens mij heeft hij tenminste een baardquote:Op zondag 6 juni 2004 03:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yups,de man van mijn nicht is 1 van de eigenaren daar,vandaar
Neuh,een gast van rond de 35,bril,gezetquote:Op zondag 6 juni 2004 03:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha, kan t zijn dat dat een man met een zwarte baard is volgens mij heeft hij tenminste een baard
ooooh hij, ja die heb k ook regelmatig zien lopenquote:Op zondag 6 juni 2004 03:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Neuh,een gast van rond de 35,bril,gezet
Kom er alleen als er iets te halen valtquote:Op zondag 6 juni 2004 04:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ooooh hij, ja die heb k ook regelmatig zien lopen, tis om de hoek hier dus k loop of fiets er regelmatig langs en soms kom k ook binnen
kijk daar heb je nog eens wat aan, waarvoor ben je dan afgereisd naarons prachtige dorpquote:Op zondag 6 juni 2004 04:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kom er alleen als er iets te halen valt
Hij weet dat ik voetbalmemorabilia verzamel en als 1 van die handelaren weer wat heeft geeft ie een belletje
voor handelquote:Op zondag 6 juni 2004 04:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijk daar heb je nog eens wat aan, waarvoor ben je dan afgereisd naarons prachtige dorp?
quote:Op zondag 6 juni 2004 04:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
voor handel
Stomme vraag van je dan eigenlijk hequote:Op zondag 6 juni 2004 04:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]joh, dat scheelt daar komen daar meer mensen voor
k verbaas me af en toe hoeveel auto's er wel niet komen.
k hoor verdomme al vogels buiten en ik moet nog gaan slapen
hahahaa, ja t wordt weer zomer, t wordt weer te vroeg licht, vooral zaterdag op zondagquote:Op zondag 6 juni 2004 04:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Stomme vraag van je dan eigenlijk he
De hond die blafte net even,denk ga even kijken,staat die koekert voor de deur,moet ie een plasje doen,doe de deur open is het al bijna licht....
"'t wordt weer zomer en dan ga ik,even lekker uit mijn bol....":quote:Op zondag 6 juni 2004 04:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hahahaa, ja t wordt weer zomer, t wordt weer te vroeg licht, vooral zaterdag op zondag
en over een maand of wat zingen we:quote:Op zondag 6 juni 2004 04:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
"'t wordt weer zomer en dan ga ik,even lekker uit mijn bol....":
Ken je klassiekers zou ik zo zeggen
idd en dan komt de tijd weer van "Zachtjes druppelt regen op mijn zolderraam..."quote:Op zondag 6 juni 2004 04:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en over een maand of wat zingen we:
"tis weer voobij die mooie zomer........."
en tis nu echt tijd voor "slaap kindje slaap"quote:Op zondag 6 juni 2004 04:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd en dan komt de tijd weer van "Zachtjes druppelt regen op mijn zolderraam..."
Adiosquote:Op zondag 6 juni 2004 04:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en tis nu echt tijd voor "slaap kindje slaap"
k ga nu echt 2 meter verderop mijn bedje opzoeken.
het was me een genoegen deze nacht DG
weltrusten
net een stelletje ouwe wijvenquote:Op zondag 6 juni 2004 06:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Lekker veel gepraat hier vannacht?
Moggûh.
Moggûh JM.quote:Op zondag 6 juni 2004 09:29 schreef just me het volgende:
[..]
net een stelletje ouwe wijvengoeiemorgen!!
beide keren eerst "achter de schermen" overlegdquote:Op zondag 6 juni 2004 10:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat is dus 2 keer dat JM een post edit die ik aangeef vanmorgen.![]()
Toeval of niet?
De soundtrack isquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:19 schreef pascalheister het volgende:
* Da_Sandman heeft Amelie vanmiddag weer is gekeken blijft een mooie film![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 10:38 schreef just me het volgende:
[..]
beide keren eerst "achter de schermen" overlegd![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 10:38 schreef Da_Sandman het volgende:JM, soms kan vrijwilliger zijn ontzettend mooi zijn...
Hei PH, alles bon ?quote:Op zondag 6 juni 2004 11:29 schreef pascalheister het volgende:
mogge![]()
alles prima hier en bij u?quote:Op zondag 6 juni 2004 11:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hei PH, alles bon ?
hier wordt niet gemoppert, daar er geen enkele aanleiding toe is !quote:Op zondag 6 juni 2004 11:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
alles prima hier en bij u?![]()
*jaloers isquote:Op zondag 6 juni 2004 11:43 schreef Againzender het volgende:
Goedemorgen, wat een prachtig weer!
AZ gaat lekker koffie drinken op zijn terras aan het water
* geeft tip.....blijf niet binnen !!!!quote:Op zondag 6 juni 2004 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Geloof dat het hier ook wel mooi weer is..
*eens na gaat denken wat daar mee te doen...
Het is al middag hoor.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:30 schreef Inquistor87 het volgende:
Mogguh
Gast, je bent op zondagmorgen voor 7 uur wakker.quote:Op zondag 6 juni 2004 06:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Lekker veel gepraat hier vannacht?
Moggûh.
Om 6:00, en ik kon niet verder slapen.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gast, je bent op zondagmorgen voor 7 uur wakker.
Toen lag ik nog niet zo gek lang te slapen.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Om 6:00, en ik kon niet verder slapen.
jeumig, toen lag ik er net in.......quote:Op zondag 6 juni 2004 13:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Om 6:00, en ik kon niet verder slapen.
Haha, wij ook niet.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:40 schreef zjroentje het volgende:
Toen lag ik nog niet zo gek lang te slapen.
de spreekwoordelijke vogeltjesquote:Op zondag 6 juni 2004 13:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha, wij ook niet.
Het is heerlijk om in het weekend je bedje pas in te stappen als de vogeltjes gaan fluiten
quote:Op zondag 6 juni 2004 13:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gast, je bent op zondagmorgen voor 7 uur wakker.
WE gaaan eraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan ik moet nog allemaal dingen doenquote:Op zondag 6 juni 2004 14:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Oh hemeltjelief, de wereld vergaat weer eens.
Juni 2004 - The Apocalypse
Das waarquote:Op zondag 6 juni 2004 14:40 schreef pfaf het volgende:
Als de Aarde vergaat, hoef je al die dingen toch niet meer te doen Inq.
neukuhquote:Op zondag 6 juni 2004 14:39 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
WE gaaan eraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan ik moet nog allemaal dingen doen
quote:Op zondag 6 juni 2004 15:48 schreef rubbereend het volgende:voor de mensen die weleens kamperen of festivals bezoek is dit erg lachen, iemand treft voorbereidingen want hij verwacht de een vloedgolf ofzo op lowlands
A Campingflight to Lowlands Paradise deeltje 4
ziet er wel leuk uit jaquote:Op zondag 6 juni 2004 15:57 schreef methodmich het volgende:
Tja, heeft Lowlands een beetje een programmering dit jaar?
Zekerquote:Op zondag 6 juni 2004 15:57 schreef methodmich het volgende:
Tja, heeft Lowlands een beetje een programmering dit jaar?
Faithlessquote:Op zondag 6 juni 2004 16:12 schreef pfaf het volgende:
dEUS
The Hives
Mintzkov Luna
Soulwax
White Stripes
The Veils
Auf der maur
I am kloot
goede lijst.
En dan ken ik Danko Jones en oceansize niet.
Die laat ik niet voor niets uit m'n lijstjequote:Op zondag 6 juni 2004 16:16 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Faithless
Franz Ferdinand
Keane
Meer is beter.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:20 schreef methodmich het volgende:
Mintzkov Luna: dEUS speelt toch al?
Offspring, Sum 41, Blink 182, allemaal 13-in-een-dozijn-bandjes IMO.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Meer is beter.
liever 2 dEUS' dan 1 dEUS en 1 Offspring
2 Unlimited nietquote:Op zondag 6 juni 2004 16:32 schreef methodmich het volgende:
Alles met een nummertje erin Lego.
Laat me raden:quote:Op zondag 6 juni 2004 16:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Verhuizen is niet goed voor je grote teen
laat me raden er is een grote zware doos op je teen gevallenquote:Op zondag 6 juni 2004 16:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2004 16:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Nee, 's nachts een splinter erin gekregen, maar te slaapdronken om het eruit te halenquote:Op zondag 6 juni 2004 16:52 schreef pascalheister het volgende:
laat me raden er is een grote zware doos op je teen gevallen
tip: volgende keer schoenen met stalen neuzen
Slim.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nee, 's nachts een splinter erin gekregen, maar te slaapdronken om het eruit te halen
Denk je een heel spannend verhaal te horen te krijgen....quote:Op zondag 6 juni 2004 16:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nee, 's nachts een splinter erin gekregen, maar te slaapdronken om het eruit te halen
Wat een knurft.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:48 schreef rubbereend het volgende:voor de mensen die weleens kamperen of festivals bezoek is dit erg lachen, iemand treft voorbereidingen want hij verwacht de een vloedgolf ofzo op lowlands
A Campingflight to Lowlands Paradise deeltje 4
Een beetje tent en laarzen doen wonderen.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat een knurft.
Neuh, pas over 2 maandenquote:Op zondag 6 juni 2004 16:58 schreef methodmich het volgende:
Is Tony verhuisd naar de grote stad?
Waar verhuis je dan heen, als ik even nieuwsgierig mag zijn?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Neuh, pas over 2 maanden
Dit was een vriend die ergens tussen Aachen en Köln ging wonen
Tilburgquote:Op zondag 6 juni 2004 17:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Waar verhuis je dan heen, als ik even nieuwsgierig mag zijn?
Yup, die ene die moest.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:05 schreef methodmich het volgende:
Oh, okee. Die ene die moest?
Ga je samenwonen?
Waar precies als ik vragen mag?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dit was een vriend die ergens tussen Aachen en Köln ging wonen
Laarzen?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Een beetje tent en laarzen doen wonderen.
Je moet ook niet een tent hebben die een groot oppervlak 'vlak' heeft. (Dus zoals deze lijn: _____________ )
Een tent moet bolvormig zijn, dan lekt ie ook veel minder snel door. (En geloof me, ik heb er ervaring mee.)
Nörwenich (zo ongeveer goed gespeldquote:Op zondag 6 juni 2004 17:10 schreef zjroentje het volgende:
Waar precies als ik vragen mag?
Ik heb het over de alledaagse camping, niet over een festival.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Laarzen?
Dat ga je toch niet allemaal meeslepen naar een festival. Alleen een tent, reserve paar kleren, misschien een zuivere onderbroek en een tree bier. Meer heb je niet nodig.
Absoluut, de 15e ben ik er sowiesoquote:Op zondag 6 juni 2004 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
TM gaat het Zeeuwse weer verlaten dus, als je in de weekenden maar een biertje hier komt halen
Ik bestel niets via internet.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:23 schreef methodmich het volgende:
Cassis voor Lego.
Bij bol.com allerlei dingen van jouw Muse voor 8 euro.
Living Apart Together To End Nicely?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben weer thuis
Latten sucks
bol.com is duurquote:Op zondag 6 juni 2004 17:23 schreef methodmich het volgende:
Cassis voor Lego.
ga trouwen meidquote:Op zondag 6 juni 2004 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben weer thuis
Latten sucks
En zeg dat tegen Inq.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:23 schreef methodmich het volgende:
Cassis voor Lego.
quote:Op zondag 6 juni 2004 17:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga trouwen meid
Ja...., Bluezz maagdelijk in het wit, zoals het hoort.quote:
waarom kijk je dan zoquote:Op zondag 6 juni 2004 17:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb zin in kip volgens moeders recept.
Die ruik ik hier nu al een half uur, en ik zit zo ongeveer te watertanden onderhand.![]()
![]()
Omdat ik zin heb in eten, en ik het nog niet kan krijgen.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarom kijk je dan zo![]()
Het leek lang alsof ie er onder uit wou komenquote:Op zondag 6 juni 2004 18:52 schreef golfer het volgende:
Rondje op kosten van Gaudio.
Graag, m'n mond brandt nog na van de kip.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:52 schreef golfer het volgende:
prachtige finalequote:Op zondag 6 juni 2004 18:52 schreef golfer het volgende:
Scrabble is leuk.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:22 schreef rubbereend het volgende:
avond, k ga maar eens scrabblen met mn zusje en dr vriend, tot zo
Wat is daarop?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit lekker TV 1 te kijken
*Geeft oplap-kit aan tuindwerg*quote:Op zondag 6 juni 2004 20:59 schreef tuindwerg het volgende:
Dahaaag! Ik ben er weer even... helemaal kapot. Heb wel genoten vandaag.![]()
Voetballiefhebbers VS Voetbalhatersquote:Op zondag 6 juni 2004 20:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wat is daarop?
quote:Op zondag 6 juni 2004 21:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voetballiefhebbers VS Voetbalhaters
Teletoeters versus domoren.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wat is daarop?
Vandaag naar Six Flags geweest. De hele dag lachen, rennen, springen, hoedjes opzetten, lopen, over de kop, kletsen met personeel, kletsen met vrienden, knuffelen en ga zo maar door...quote:Op zondag 6 juni 2004 21:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
*Geeft oplap-kit aan tuindwerg*
Wieso das?
Ciao.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:31 schreef tuindwerg het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Truste allemaal!![]()
Nog 10 dagen, waarvan 4 school, 5 toets en 1 excursie en dan heb ik vakantie.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:10 schreef Ajaxno1 het volgende:
Nog 4 dagen waarvan 2 toetsdagen en dan eindelijk vakantie (zal het vast al eerder gemeld hebben maar heb er zoveeeeeeeel zin in)
quote:Op zondag 6 juni 2004 22:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nog 10 dagen, waarvan 4 school, 5 toets en 1 excursie en dan heb ik vakantie.
Eigenlijk best dom dat ze aan het eind van het jaar nog toetsen houden, dan wil iedereen juist snel weg enzo dus alles snel afmaken half leren...quote:Op zondag 6 juni 2004 22:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nog 10 dagen, waarvan 4 school, 5 toets en 1 excursie en dan heb ik vakantie.
Ik ken mensen die maar wat blij zijn met een proefwerkweek aan het einde van het jaar.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:18 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Eigenlijk best dom dat ze aan het eind van het jaar nog toetsen houden, dan wil iedereen juist snel weg enzo dus alles snel afmaken half leren...
Maar tjah kan niet anders![]()
Leuk spel, ja.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Scrabble
Zou je me zo voor wakker kunnen maken
Hoi, doei.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:40 schreef Doc het volgende:
Say Hello and Wave Goodbye
wie houdt daar nou vanquote:Op zondag 6 juni 2004 22:52 schreef rubbereend het volgende:
k kijk nu voetbalmonologen, voor de liefhebbers van vrouwelijkschoon is dit echt
duh..dat was haar rolquote:Op zondag 6 juni 2004 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Katja zat weer echt met zo'n kijk-mij-eens-mooi-opzitten houding
Daar hebben we SBS6 voorquote:Op zondag 6 juni 2004 23:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien moet de Nederlandse journalistiek juist eens wat minder negatief gaan doen.
Ben em aant kijken, wie weet...quote:Op zondag 6 juni 2004 23:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nu komt Fever Pitch, kent iemand die film? Zoja, de moeite waard?
Heel aardig, draaide een aantal jaren geleden op Canal+. Mooi relaas over hoe de beleving van sommige supporters kan zijnquote:Op zondag 6 juni 2004 23:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nu komt Fever Pitch, kent iemand die film? Zoja, de moeite waard?
Dan neem je een volk haar favoriete hobby af, zeiken om het zeikenquote:Op zondag 6 juni 2004 23:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien moet de Nederlandse journalistiek juist eens wat minder negatief gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |