114,45quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:23 schreef greatgonzo het volgende:
kan iemand me vetellen hoeveel het kaartje precies kost inc. servicekosten?
Ik waarschuw je maar alvast, 1 keer gaan is verslaafd raken en elk jaar "moeten"quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:37 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb een paar dagen terug ook een kaartje gehaald, ben er nog nooit geweest.
Heb er echt zin in.
Dankjewel!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gefeliciteerd, dat was best een flinke prijs toch, kaartje inclusief een tent daar enzo?
[nieuwsgierigheidsmodus]quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:37 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb een paar dagen terug ook een kaartje gehaald, ben er nog nooit geweest.
Heb er echt zin in.
Hij is ook nog niet zo oud dus het is niet zo gek dat hij nog nooit geweest is hequote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:09 schreef philipnorth het volgende:
[..]
[nieuwsgierigheidsmodus]
En waarom ga je dit jaar dan?
Vanwege bepaalde bands?
[/nieuwsgierigheidsmodus]
Ik ben net 18, en we waren vaak weg en zo, en nu heb ik het geldquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij is ook nog niet zo oud dus het is niet zo gek dat hij nog nooit geweest is he
mooi, kan ik in alle rust wachten tot ik geld hebquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:09 schreef philipnorth het volgende:
[..]
[nieuwsgierigheidsmodus]
En waarom ga je dit jaar dan?
Vanwege bepaalde bands?
[/nieuwsgierigheidsmodus]
Er schijnen nog plusminus 35000 kaarten beschikbaar te zijn dus....
Mja dat zag ik al.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:11 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik ben net 18, en we waren vaak weg en zo, en nu heb ik het geld![]()
de 1e keer neem je toch altijd te veel mee. handig: iets tegen de regen want die krijgen we toch wel weer. en voor de rest kan k zo snel nix bijzonders verzinnen, k zal eens nadenken voor mij is t allemaal inmiddels een beetje standaard wat k meeneem, zoals een rubberbootquote:Op zondag 6 juni 2004 11:25 schreef Camoth het volgende:
Hallo mensjes![]()
Ik ga dit jaar voor het eerst, any tips waarop ik moet letten, wat ik cker wel of niet moet doen en cker moet meenemen of thuis laten?
Heb er zin in!![]()
Volgens mij is rubber uberhaupt al een goed idee om mee te nemenquote:Op zondag 6 juni 2004 13:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de 1e keer neem je toch altijd te veel mee. handig: iets tegen de regen want die krijgen we toch wel weer. en voor de rest kan k zo snel nix bijzonders verzinnen, k zal eens nadenken voor mij is t allemaal inmiddels een beetje standaard wat k meeneem, zoals een rubberboot
Ja ik ook, want ben zo blut als wat.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi, kan ik in alle rust wachten tot ik geld heb
quote:Op zondag 6 juni 2004 15:34 schreef Ixnay het volgende:
Zo aangezien mijn noodweer trauma's van Pukkelpop 2003, worden er dit jaar goeie maatregelen genomen tegen regen. Ik heb samen met iemand een plan van aanpak gemaakt.
Even een dwarsprofiel van de tent, het is een doorsnede.
[afbeelding]
1. De waterafvoergoot wordt uitgegraven rondom de plaats waar de tent komt, de uitgegraven grond wordt op het "eiland" gegooid.
2. De grond op het "eiland" wordt hard aangestampt, zodat er een afschot is, en het water richting goot zal stromen.
3. De pallet wordt geplaatst, hij wordt nog eerst ff hard met een hamer een paar cm de grond ingeklopt, zodat hij niet makkelijk wegdrijft.![]()
4. De folie wordt over de pallet gespannen.
5. De tent wordt opgezet op de folie laag, de buitentent wordt aan de grond vastgemaakt
6. De folie die onder de tent uitkomt wordt omhoog geklapt en gevouwen, en met tape vast gemaakt, zodat het omhoog blijft staan, en er geen water in de binnentent komt.
Pallet, maar die van ons wordt wat groter, of we gebruiken er meer:
[afbeelding]
Folie, maar dan veel breder natuurlijk:
[afbeelding]
Van mij mag het gaan regenen.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 15:48 schreef Ixnay het volgende:
Als die pallet niet mag, nemen we gewoon houten planken mee en dan timmeren we dat ding daar in elkaar.
Ja, maar misschien gaan we wel naar Pukkelpop, we kijken gewoon waar de beste bands zijn.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid, het kampeerterrein is niet zo golvend als op pukkelpop, tis gewoon en vlakte waat hoogstens de geasfalteerde paden hoger liggen
anti regenspul (poncho/regenjack)quote:Op zondag 6 juni 2004 11:25 schreef Camoth het volgende:
Hallo mensjes![]()
Ik ga dit jaar voor het eerst, any tips waarop ik moet letten, wat ik cker wel of niet moet doen en cker moet meenemen of thuis laten?
Heb er zin in!![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 16:04 schreef Ixnay het volgende:
Ik neem m'n gitaar mee, voor als er een band uitvalt.![]()
ik dank Uquote:Op zondag 6 juni 2004 16:01 schreef philipnorth het volgende:
[..]
anti regenspul (poncho/regenjack)
Bier
Wat te eten (voor in de rij/als je er net bent):)
Een goed humeur
en anders is t ideaal om een vuurtje mee op te stokenquote:Op zondag 6 juni 2004 16:04 schreef Ixnay het volgende:
Ik neem m'n gitaar mee, voor als er een band uitvalt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |