Het waren gewoon timeoutsquote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
En de duistere melding "page not found".
Back-up klaar staan?
Volgens mij was de AT gewoon even leeg en loopt 'ie nu weer vol.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:39 schreef schatje het volgende:
A.T. is ingekort.
Ging het daar om?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:39 schreef schatje het volgende:
A.T. is ingekort.
Daar lijkt het wel op idd, het groeitquote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:41 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Volgens mij was de AT gewoon even leeg en loopt 'ie nu weer vol.
Ja, het is nu wel duidelijk hoor.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op idd, het groeit.
Er zat te veel expulsie op de 67-compressie die het fragmentload gedeelte plaatst.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:37 schreef Mugen_Honda het volgende:
Ik kon hele tijd niet komen op de forum, en de active topics was leeg.
Wat is er gebeurd.
ik meette ook een female defloration op sectie 8b, in de verticale transformatieSemiDefluctor.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zat te veel expulsie op de 67-compressie die het fragmentload gedeelte plaatst.
Bovendien ging er iets mis met de modem van het schijfdeel in de oude 895.
Bedankt voor deze heldere uitleg...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zat te veel expulsie op de 67-compressie die het fragmentload gedeelte plaatst.
Het was niet onaardig bedoelt hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, het is nu wel duidelijk hoor.
te veel star trek is slecht voor je, m'kayquote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:44 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
[..]
ik meette ook een female defloration op sectie 8b, in de verticale transformatieSemiDefluctor.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:46 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet serieus is, anders, hoe weet jij dat dan?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:46 schreef Mugen_Honda het volgende:
Ik neem aan dat dit niet serieus is, anders, hoe weet jij dat dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |