Weer wat typos eruit gewerkt...quote:Op zondag 6 juni 2004 23:08 schreef ranja het volgende:
Belsen je nummering klopt soms niet helemaal. Met wat uitzoekwerk is het meeste wel duidelijk alleen 16 horizontaal kan ik niet helemala plaatsen... tenzij die (3) moet zijn.
Of een paar keer, moeilijke vragen hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:23 schreef dolle_hond het volgende:
dit topic moet alleen af en toe omhooggeschopt
Damn, ik kan hier niet luisteren.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:57 schreef Berkery het volgende:
Meer hints voor de introvraag:
De eerste letters van de titels:
1)IHGZOOTS
2)MW
3)RH,RN
4)WIWY
5)N
6)OMOC
7)M
8)COAP
9)BB
Ik herken er 1quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:20 schreef bartrid het volgende:
iemand al met mijn vraag begonen? Zo ja, hints nodig?
Das meer dan ikquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:18 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik herken er 1
hehe, die van mij is volgens mij niet onoplosbaar, mochten mensen behoefte hebben aan hints dan gelieve even te melden. Ik zelf krijg werkelijk waar niks opgelost....quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:22 schreef dolle_hond het volgende:
ik ben vandaag aan de vraag van bigshadow begonnen: wat een werk
En toch zitten we er (nog) dicht op...quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:07 schreef ranja het volgende:
Ok
Bukgeit is echt snel gegaan.....
ik hoor het wel als er hints nodig zijn...quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Das meer dan ikmet een half oog voorlopig, maar toch
bij een aantal weet ik de band wel maar ken ik geen of weinig titels van die band. Ik heb er inmiddels 2 vrij zekerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:21 schreef bartrid het volgende:
die van mij was met de hints niet zo moeilijk toch?
Ohquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:40 schreef bartrid het volgende:
2, 4, 7,9 en 10 heb je de songtitel van nodig.
idem, dag wimquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:10 schreef bigshadow het volgende:
Een eervolle vermelding, ach voor een leek zoals mij al een enorme eer
quote:En opgezocht (ohh), ik ben er sinds het 59-ste deel dus niet echt een grandioos gemiddelde, ben ik dan die triviaspeler die altijd zoveel onzin uitkraamt
Stuur je oplossingen wel op want wie weet krijg je er nog punten voor!quote:Op woensdag 16 juni 2004 08:41 schreef Mark het volgende:
Ik heb een heleboel letters maar te weinig tijd en animo om er in te steken. Sorry, maar ik stop ermee.
De oplossing is: PEDRO THE LIONquote:Op zondag 6 juni 2004 00:06 schreef bukgeit het volgende:
Ga op zoek naar de associatie tussen de beide plaatjes. Noteer de eerste letter van iedere associatie, zet die letters achter elkaar en er ontstaat een bandnaam van twaalf letters.
Mail je antwoord naar fokmuziektrivia@hotmail.com
nooit van gehoordquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:07 schreef bukgeit het volgende:
[..]
De oplossing is: PEDRO THE LION
Aaaah, nu zie ik het ook pas. Begreep al niet wat Eels en Piet gemeen hadden.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:07 schreef bukgeit het volgende:Paling (E van eels en Piet Veerman)
Daar heb ik gewoon een cd vanquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:07 schreef bukgeit het volgende:
[..]
De oplossing is: PEDRO THE LION
Idemquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nooit van gehoord
En dat is 2 waar ik nog nooit van gehoord hebquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:48 schreef belsen het volgende:
'THE WONDER STUFF'
Oasis had ik, maar ik had toch echt RHCP herkendquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:04 schreef bigshadow het volgende:
Netjes Belsen, voor de rest
Beta Band, Stereophonics, Oasis, Starsailer, The verve en placebo waren de verknipte bands
Ik denk dat iedereen een beetje schrok van de geluidsframenten, ik wel tenminste... Daarna niet meer gekeken.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:58 schreef ranja het volgende:
heeft niemand wat ingestuurd op mijn vraag?
The size of a cow is legendarisch!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:05 schreef Mark het volgende:
[..]
En dat is 2 waar ik nog nooit van gehoord heb
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:06 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen een beetje schrok van de geluidsframenten, ik wel tenminste... Daarna niet meer gekeken.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:07 schreef ranja het volgende:
[..]
ik had graag 3 punten gegeven aan degene die de meeste fragmenten en/of plaatjes had herkend...
the wonder stuff ken ik dan wel weer, presenteerde die zanger niet vroeger 120 minutes op mtv? Miles heette die geloof ik.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:05 schreef Mark het volgende:
[..]
En dat is 2 waar ik nog nooit van gehoord heb
blue monday in een vage versiequote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:07 schreef ranja het volgende:
[..]
ik had graag 3 punten gegeven aan degene die de meeste fragmenten en/of plaatjes had herkend...
Je hebt helemaal gelijk maar ik kwam niet verder dan:quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:44 schreef ranja het volgende:
bij mij kon je ook luisteren
Je moet die fantasie ergens voor gebruikenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Oasis had ik, maar ik had toch echt RHCP herkend
Idem, de hoeveelheid schrok me af.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:53 schreef bigshadow het volgende:
Maar ik had overal iets en heb ook niks ingestuurd, ik had het de afgelopen weken zo druk dat ik er nooit voor ben gaan zitten, stom achteraf! Maar het waren echt hele mooie vragen die de mensen hadden gemaakt!
nogmaalsdaarvoor
Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneerquote:Op woensdag 30 juni 2004 01:31 schreef bukgeit het volgende:
De crypto was het leukst
Zanger die in de jaren 70 naar de weg vroeg was toch Rob de Nijs?
Kijk eens bij de antwoorden: Ron de Rijk van Studio Sportquote:Op woensdag 30 juni 2004 02:05 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer
Die herkende ik.quote:Op woensdag 30 juni 2004 02:53 schreef Berkery het volgende:
Allereerst: Zoë![]()
en de oplossing van mijn vraag was als volgt:
Het - Ik heb geen zin om op te staan
Jesus Jones - Right here, right now
Hanson - MMMbop
Offspring - Come out and play
en toch ook ZZ en de maskers ipv zij en de makkersquote:Op woensdag 30 juni 2004 09:19 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Kijk eens bij de antwoorden: Ron de Rijk van Studio Sport
Ik moet eerlijk bekennen dat ik enkele uit je rijtje wist omdat ik ze me nog kon herinneren van trivia vorig jaarquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:12 schreef dolle_hond het volgende:
de oplossingen van mijn quizje:
knip
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |