abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 juni 2004 @ 14:32:25 #2
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19662191

Ik verveel me, tis helemaal geen mooi weer
  zaterdag 5 juni 2004 @ 14:34:25 #3
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19662230
morgen wordt het beter...zeggen ze
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_19662289
het begint hier in eindhoven net een beetje op te klaren

maar ja, ik moet nog steeds poetsen (ben nog niet eens begonnen)
  zaterdag 5 juni 2004 @ 14:38:03 #5
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19662297
Ga 's even héél snel aan de slag zeg
  zaterdag 5 juni 2004 @ 14:38:09 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19662301
quote:
GewoneMan - zaterdag 5 juni 2004 @ 11:59

morguh copycat
@copycat welke magazine is dat ?
The Face, Brits lifestyle mag over mode, muziek, cultuur et cetera enzovoorts.
Helaas was het nieuwe issue nog niet uit, dus heb me tijdens m'n lunch moeten vermaken met een National Enquirer. Ook leuk.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_19662317
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 14:38 schreef Aventura het volgende:
Ga 's even héél snel aan de slag zeg
eeerst ff ontbijten. poetsen op lege maag is ongezond.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 14:39:40 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19662330
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 14:37 schreef Byte_Me het volgende:
het begint hier in eindhoven net een beetje op te klaren
Zie het ook, ja.
Misschien dat ik nu de was weer buiten kan hangen. Had ik gister ook gedaan en die kon ik vandaag dus weer opnieuw in het masjien gooien.
Het is nog wel bewolkt, maar niet meer zo regendreigend als net...
pi_19662375
ik zie zon!!!

ff de hangmat ophangen
  zaterdag 5 juni 2004 @ 14:42:14 #10
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19662384
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 14:39 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

eeerst ff ontbijten. poetsen op lege maag is ongezond.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 14:46:07 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19662461
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 14:42 schreef Byte_Me het volgende:
ik zie zon!!!

ff de hangmat ophangen
Mijne ligt ook al klaar... naast m'n nieuwe bikini.
Alleen weinig zon in het Drents Dorp...
pi_19662474
nee, het duurde ook maar 10s
  zaterdag 5 juni 2004 @ 14:47:11 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19662479
pi_19662537
hoop dat ze het een beetje droog houden vandaag, op het E3 strand
  zaterdag 5 juni 2004 @ 14:54:27 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19662646
Oh ja, Frequence is vandaag.
Niet aan mij besteed.
Nog een klein maandje en dan vier volle dagen Rock Werchteren
  zaterdag 5 juni 2004 @ 14:55:45 #16
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19662678
ik wens iedereen met een hangmat of slaapzak veel plezier vandaag. ik ga het weer wegdrinken met wat pilseners. ciao.
pi_19662826
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 14:54 schreef Copycat het volgende:
Niet aan mij besteed.
daar ben ik nou nog nooit geweest. maar dat komt nog wel. wel naar pinkpop geweest, morgen naar virus, en over een tijdje naar lowlands, dan zitten mn festivals er weer op.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 15:06:18 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19662912
Virus, ook altijd leuk. Misschien toch even langs, morgen.
Pinkpop, Lowlands, Virus(je). Toch een aardig gemiddelde.
Helaas bestaat Drum Rhythm niet meer.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 15:22:08 #19
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19663252
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 14:54 schreef Copycat het volgende:
Niet aan mij besteed.
Ik ook
  zaterdag 5 juni 2004 @ 15:25:19 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19663329
Cool!
Heb er erge zin in!
Hoop maar dat het weer hetzelfde is als vorig jaar...

He, het zonnetje schijnt weer, kut... weer weg.
pi_19663461
en hij is er weer!
  zaterdag 5 juni 2004 @ 15:34:29 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19663519
weg van, zeker?
pi_19664399
De zon is er altijd, maar ik heb hem nog niet gezien
Kijk eens!...... kijk je al....? En nu dan..? En straks dan..? Hm...?
  zaterdag 5 juni 2004 @ 16:22:54 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19664458
Het is in ieder geval droog... hopen dat mijn was dat ook snel wordt.

Moet ook maar eens aan de schoonmaakslag...
pi_19664774
niets gepoetst

alleen een beetje opgeruimd. damn ik ben een lamzak. nou ja, ik ben er vandoor
  zaterdag 5 juni 2004 @ 16:39:24 #26
92409 Twinky
Little star.
pi_19664791
ik sta met m'n hangmat in m'n hand in de deuropening, klaar om keihard naar buiten te rennen ls het eerste straaltje zon verschijnt...
pi_19664912
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 16:39 schreef Twinky het volgende:
ik sta met m'n hangmat in m'n hand in de deuropening, klaar om keihard naar buiten te rennen ls het eerste straaltje zon verschijnt...
Moet je morgen doen..
pi_19666531
Heb ontzettende zin wat leuks te gaan doen, heb al bedacht dat het een parenclub gaat worden....

Maar waar zullen we heengaan, het zijn er zoveel en ik ben er in zoveel nog niet geweest, keuze's keuze's keuze's, het leven is maar zwaar
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 20:01:57 #29
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19667913
Ik ben naar de stad geweest voor apparaten voor mn nieuwe huisje.... Ik heb een stofzuiger gekocht voor 33 euro, zou dat wel goed zijn?
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_19675579
ik ben er weer

toppie mensen ben trots op jullie deel 4 is vol
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 6 juni 2004 @ 00:56:52 #31
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19675688
* dafjedaf irriteert zich aan: weather in the city

pi_19675774
quote:
Op zondag 6 juni 2004 00:56 schreef dafjedaf het volgende:
* GewoneMan irriteert zich aan: weather in the city

\___________/ om je zooi op te vangen

hoi hoi dafje hoest met je vandaag ?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19675858
complimenten voor Byte_Me voor het goede opzetten van deel 5

zondag 6 juni 2004 @ 02:07:19 #34
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19676744
quote:
Op zondag 6 juni 2004 01:02 schreef GewoneMan het volgende:
hoi hoi dafje hoest met je vandaag ?
Goedgoed, behalve dat ik niet van winkelen hou... Nu ga ik slapen
pi_19676769
quote:
Op zondag 6 juni 2004 02:07 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Goedgoed, behalve dat ik niet van winkelen hou... Nu ga ik slapen
ow ok... truste

WHATTTTTTTTT een vrouw die NIET van winkelen houdt ¿¿¿
  zondag 6 juni 2004 @ 02:13:00 #36
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19676816
Wat is er in godsnaam leuk aan winkelen?

Je loopt een pokke-eind tussen patatetende duitsers en hangwangige tukkers, je bekijkt een onmogelijke hoeveelheid lelijke meuk die je niet eens cadeau zou willen, je wordt lastig gevallen door een opgefokte wandelende verkooptruuk of een opgepompte vmbo bimbo, en het kost achterlijk veel geld. Bah!!!
pi_19676833
quote:
Op zondag 6 juni 2004 02:13 schreef dafjedaf het volgende:
Wat is er in godsnaam leuk aan winkelen?

Je loopt een pokke-eind tussen patatetende duitsers en hangwangige tukkers, je bekijkt een onmogelijke hoeveelheid lelijke meuk die je niet eens cadeau zou willen, je wordt lastig gevallen door een opgefokte wandelende verkooptruuk of een opgepompte vmbo bimbo, en het kost achterlijk veel geld. Bah!!!
wat er leuk aan is snap ik ook niet maare je bent een van de weinige die ik ken die er een hekel aan hebben
  zondag 6 juni 2004 @ 02:18:23 #38
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19676883
quote:
Op zondag 6 juni 2004 02:14 schreef GewoneMan het volgende:
wat er leuk aan is snap ik ook niet maare je bent een van de weinige die ik ken die er een hekel aan hebben
Electronica gaat dan nog enigzins, mekkeren ze iig niet dat mn router mooi kleurt bij mn ogen....

Maar het aller- aller- allerafschuwelijkst vind ik schoenenwinkels....
pi_19676900
quote:
Op zondag 6 juni 2004 02:18 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Electronica gaat dan nog enigzins, mekkeren ze iig niet dat mn router mooi kleurt bij mn ogen....

Maar het aller- aller- allerafschuwelijkst vind ik schoenenwinkels....
en ik moet nieuwe schoenen hebben
dafjedaf ga je mee ???
pi_19676956
mensjes ik ga slapuh truste
  zondag 6 juni 2004 @ 09:40:44 #41
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19678748
goeiemorgen deze zonnige zondag.
  zondag 6 juni 2004 @ 13:04:27 #42
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19681211
Goeiemorgen!! eerst maar s een kopje thee
pi_19681921
quote:
Op zondag 6 juni 2004 13:04 schreef dafjedaf het volgende:
Goeiemorgen!! eerst maar s een kopje thee
ow ja lekker
  zondag 6 juni 2004 @ 13:55:07 #44
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19682187
quote:
Op zondag 6 juni 2004 13:42 schreef GewoneMan het volgende:
ow ja lekker
suiker er in?
pi_19682214
quote:
Op zondag 6 juni 2004 13:55 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

suiker er in?
ja graag, wel toppie dat je wifi het nog doet probleem "opgelost" ?
  zondag 6 juni 2004 @ 14:27:54 #46
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19682815
Hallo!

Gister gevraagd of m'n vriend een sinaasappelboompje wilde kopen, of anders een andere leuke buitenplant. Ikk moest zelf namelijk werken. Resultaat: géén sinaasappelappelboom en géén andere plant!!! Hij belde me 's middags op m'n werk: hij had óóóveral gezocht (behalve daar waar ik had gezegd dat ze sinaasappelboompjes hadden), maar kon er nergens één vinden. Ik 'm naar die de bloemenwinkel gestuurd waar ze ze wél hadden. Maar blijkbaar zijn die krengen ontzettend duur. Omdat ze bij die bloemenzaak geen andere buitenplanten en het inmiddels al vijf uur was, zijn we dus maar met een plantje van het tankstation aan komen kakken...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  zondag 6 juni 2004 @ 14:29:47 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19682848
quote:
Op zondag 6 juni 2004 14:27 schreef Lllaura het volgende:
Hallo!

Gister gevraagd of m'n vriend een sinaasappelboompje wilde kopen, of anders een andere leuke buitenplant. Ikk moest zelf namelijk werken. Resultaat: géén sinaasappelappelboom en géén andere plant!!! Hij belde me 's middags op m'n werk: hij had óóóveral gezocht (behalve daar waar ik had gezegd dat ze sinaasappelboompjes hadden), maar kon er nergens één vinden. Ik 'm naar die de bloemenwinkel gestuurd waar ze ze wél hadden. Maar blijkbaar zijn die krengen ontzettend duur. Omdat ze bij die bloemenzaak geen andere buitenplanten en het inmiddels al vijf uur was, zijn we dus maar met een plantje van het tankstation aan komen kakken...
kan toch ook leuk zijn.
pi_19682917
quote:
Op zondag 6 juni 2004 14:27 schreef Lllaura het volgende:
Hallo!

hmm dat is niet zo slim van die vriend, als hij meteen daarheen was gegaan had je kunnen bepalen of het te duur was en wat je dan eventueel ipv zou kunnen kopen. maar het gaat om het gebaar hé
  zondag 6 juni 2004 @ 14:37:04 #49
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19682955

Net een halfuurtje wakker, ik voel me niet zo fit en dat is nog een understatement. Maar goed, dat is alleen lichamelijk, verder ben ik meer dan happy
pi_19682981
quote:
Op zondag 6 juni 2004 14:37 schreef Aventura het volgende:

Net een halfuurtje wakker, ik voel me niet zo fit en dat is nog een understatement. Maar goed, dat is alleen lichamelijk, verder ben ik meer dan happy
hoe komt dat, vertelllllllllllllllllllllllllll desnoods betalen we bij
  zondag 6 juni 2004 @ 14:39:37 #51
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19682999
Was ook wel leuk, de prijs alleen wat minder... En 't idee dat 't van een tankstation komt, is ook niet echt ...

Is gister een vriend van me in z'n gezicht gestoken tijdens het stappen. Hij is een paar jaar geleden al 's 'goed' met een mes gestoken door een gastje uit een groepje flink vervelende buitenlanders, stuk of vijf keer, vlak naast z'n halsslagader. Nou moet ik zeggen dat ie zelf ook geen lieverdje was (met de nadruk op 'was'), maar hij heeft nog nooit iemand neergestoken. Hij heeft al jaren een vriendin en is 100% bijgetrokken. Gisteravond liep ie met z'n vriendin hier in een discotheek, wordt ie vanuit 't niets met een stuk glas in z'n gezicht gestoken. Zo hard dat ie een tiental minuten bewusteloos is geweest. Meteen naar 't ziekenhuis vervoerd, weet niet hoe 't nu met 'm is...

Dat gastje dat 'm een paar jaar geleden heeft neergestoken, heeft trouwens bij elkaar twee maandjes vastgezeten en 100 euro schadevergoeding moeten betalen...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  zondag 6 juni 2004 @ 14:41:50 #52
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19683046
quote:
Op zondag 6 juni 2004 14:34 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

hmm dat is niet zo slim van die vriend, als hij meteen daarheen was gegaan had je kunnen bepalen of het te duur was en wat je dan eventueel ipv zou kunnen kopen. maar het gaat om het gebaar hé
Dat heb ik 'm dus ook proberen te vertellen. Volgende keer mag ik 't zelf doen van 'm...
  zondag 6 juni 2004 @ 14:41:58 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19683048
quote:
Op zondag 6 juni 2004 14:39 schreef Lllaura het volgende:
Was ook wel leuk, de prijs alleen wat minder... En 't idee dat 't van een tankstation komt, is ook niet echt ...

Is gister een vriend van me in z'n gezicht gestoken tijdens het stappen. Hij is een paar jaar geleden al 's 'goed' met een mes gestoken door een gastje uit een groepje flink vervelende buitenlanders, stuk of vijf keer, vlak naast z'n halsslagader. Nou moet ik zeggen dat ie zelf ook geen lieverdje was (met de nadruk op 'was'), maar hij heeft nog nooit iemand neergestoken. Hij heeft al jaren een vriendin en is 100% bijgetrokken. Gisteravond liep ie met z'n vriendin hier in een discotheek, wordt ie vanuit 't niets met een stuk glas in z'n gezicht gestoken. Zo hard dat ie een tiental minuten bewusteloos is geweest. Meteen naar 't ziekenhuis vervoerd, weet niet hoe 't nu met 'm is...

Dat gastje dat 'm een paar jaar geleden heeft neergestoken, heeft trouwens bij elkaar twee maandjes vastgezeten en 100 euro schadevergoeding moeten betalen...
het zijn hele rare tijden waarvan ik hoop dat ze snel zullen veranderen. de grenzen lijken nu toch wel bereikt kwa achterlijk gedrag.
pi_19683060
quote:
Op zondag 6 juni 2004 14:39 schreef Lllaura het volgende:

tja dat is klote hebben ze die gast nog gepakt ??? hoop iig dat het weer goed komt en de schade meevalt... gezicht is in dat opzicht een hele nare plek hoop dat ze die etter echt straffen maar met ons rechtssysteem zal dat wel niet
pi_19683121
quote:
Op zondag 6 juni 2004 14:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het zijn hele rare tijden waarvan ik hoop dat ze snel zullen veranderen. de grenzen lijken nu toch wel bereikt kwa achterlijk gedrag.
laten we het hopen maar vrees echter van niet, daarnaast is het erger om met glas gestoken te worden dan met een scherp mes als je het helings proces bekijkt iig en ook de lidtekens zullen bij glas erger zijn...

tegenwoordig veel controle op wapens op zich een goede zaak maar ja met een glas is vaak erger
  zondag 6 juni 2004 @ 14:46:58 #56
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19683141
quote:
Op zondag 6 juni 2004 14:42 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

tja dat is klote hebben ze die gast nog gepakt ???
Nope, de pliesie kwam aankakken toen de kust veilig was, doen ze altijd hier: blijven om een hoekje staan wachten tot de knokpartij over is en komen zich er dan mee bemoeien... Stelletje laffaards!
pi_19683176
quote:
Op zondag 6 juni 2004 14:46 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Nope, de pliesie kwam aankakken toen de kust veilig was, doen ze altijd hier: blijven om een hoekje staan wachten tot de knokpartij over is en komen zich er dan mee bemoeien... Stelletje laffaards!
tja dat is erg triest die gasten staan er om in te grijpen niet om af te wachten en dan te kijken naar de schade in dat geval kan je er beter een ambulance neer zetten...

helaas heb ik de hoop op een goed rechtsysteem al opgegeven, ze vinden flitsen belangrijker dan boeven vangen/betrappen want misdaden oplossen kost geld en flitsen levert geld op

misdaad loont dus :'(
  zondag 6 juni 2004 @ 14:56:25 #58
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19683309
Nou, erg leuke avond gehad, ging naar een feestje met de gedachte dat ik een paar uur zou blijven, maar het werden er iets meer Hele leuke man ontmoet namelijk
pi_19683328
quote:
Op zondag 6 juni 2004 14:56 schreef Aventura het volgende:
Nou, erg leuke avond gehad, ging naar een feestje met de gedachte dat ik een paar uur zou blijven, maar het werden er iets meer Hele leuke man ontmoet namelijk
congrats
  zondag 6 juni 2004 @ 15:00:59 #60
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19683397
quote:
Op zondag 6 juni 2004 14:56 schreef Aventura het volgende:
Vertel!
  zondag 6 juni 2004 @ 15:24:42 #61
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19683789
Hehe, ging eigenlijk heel raar, neef van me stond met een man te praten, ik stond een metertje verder pal voor hen aan de bar met mijn kont vol in beeld , toen ving ik achter me iets op: '..lekker ding, blabla....', waarna ik neef hoorde lachen en even later kwam die man naar me toe Verder geen wilde dingen gebeurd hoor, maar dat hoeft wmb. niet altijd gelijk, dit is net ietsjes spannender.
pi_19683816
quote:
Op zondag 6 juni 2004 15:24 schreef Aventura het volgende:
Hehe, ging eigenlijk heel raar, neef van me stond met een man te praten, ik stond een metertje verder pal voor hen aan de bar met mijn kont vol in beeld , toen ving ik achter me iets op: '..lekker ding, blabla....', waarna ik neef hoorde lachen en even later kwam die man naar me toe Verder geen wilde dingen gebeurd hoor, maar dat hoeft wmb. niet altijd gelijk, dit is net ietsjes spannender.
was jij dat jeetje wat een kleine wereld is het toch hé
  zondag 6 juni 2004 @ 15:35:25 #63
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19684028
  zondag 6 juni 2004 @ 16:13:57 #64
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19684842
hij heeft toch wel je nummer, hè?
  zondag 6 juni 2004 @ 16:17:04 #65
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19684905
Getverderdergetverdegetver! Ben huiswerk aan 't maken. Een presentatie in het Engels over Kuyichi, een kledingmerk en hoe 'sustainable' dat bedrijf wel niet is...

Buiten schijnt het zonnetje en fluiten de vogeltjes...
Wat is het leven toch oneerlijk!
pi_19684929
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:13 schreef Lllaura het volgende:
hij heeft toch wel je nummer, hè?
yep 0909-aventura (dat er toen geen belletje ging rinkelen bij muh )

oops gooi ik zo dr tel nr op het forum
  zondag 6 juni 2004 @ 16:19:10 #67
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19684942
Al vieze sms-jes gestuurd?
pi_19684952
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:17 schreef Lllaura het volgende:
Getverderdergetverdegetver! Ben huiswerk aan 't maken. Een presentatie in het Engels over Kuyichi, een kledingmerk en hoe 'sustainable' dat bedrijf wel niet is...

Buiten schijnt het zonnetje en fluiten de vogeltjes...
Wat is het leven toch oneerlijk!
arme ziel
pi_19684990
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:19 schreef Lllaura het volgende:
Al vieze sms-jes gestuurd?
nee alleen geile SMSjes
  zondag 6 juni 2004 @ 16:26:02 #70
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19685092
Weet jij een engelse site waar ik synoniemen voor engelse woorden kan vinden?
pi_19685119
anyway ik ga ff buiten potje bier drinken

proost hé
pi_19685700
Ik heb Jamai gister ontmoet in een homotent in Antwerpen.. ook ff meegepraat... geweldig he...
pi_19686386
quote:
Op zondag 6 juni 2004 01:05 schreef GewoneMan het volgende:
complimenten voor Byte_Me voor het goede opzetten van deel 5

handig he, dat doorlinken. dat zou een standaard optie in replique moeten worden.
  zondag 6 juni 2004 @ 17:31:55 #74
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19686445
quote:
Op zondag 6 juni 2004 13:56 schreef GewoneMan het volgende:
ja graag, wel toppie dat je wifi het nog doet probleem "opgelost" ?
hij lag er net weer 4 uur lang uit....
pi_19688108
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:29 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

handig he, dat doorlinken. dat zou een standaard optie in replique moeten worden.
ja zo doe ik het ook altijd, laatste deel link naar het nieuwe deel en in de OP de linkjes naar de vorige kleine moeite en heel handig en overzichtelijk
pi_19688136
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:31 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

hij lag er net weer 4 uur lang uit....
heb je al geprobeerd of geinformeerd naar een firmware update ? dit kan een hoop problems voorkomen cq fixen
pi_19688167
ik heb trouwens een home made waterpijpje die ga ik vanavond even inwijden
  zondag 6 juni 2004 @ 19:23:45 #78
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19688822
Wat is jullie visie op de toekomst van de groothandel in Nederland, rekening houdend met de opkomst van het internet?

Liefst een verslag van één kantje...
  zondag 6 juni 2004 @ 19:25:39 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19688851
meer oog voor transport. nieuwe vormen van transport. etc.
pi_19689182
quote:
Op zondag 6 juni 2004 19:25 schreef zoalshetis het volgende:
meer oog voor transport. nieuwe vormen van transport. etc.
ja idd dafjedaf heeft er al 1 uitgevonden... de knuffelberenstraal echt superhandig in een flits was haar magnetron bij mij...
  zondag 6 juni 2004 @ 20:08:16 #81
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19689634
Nee joh! Da's van de Troetelbeertjes!

pi_19689766
quote:
Op zondag 6 juni 2004 18:51 schreef GewoneMan het volgende:
ik heb trouwens een home made waterpijpje die ga ik vanavond even inwijden
hij werrukt
pi_19689777
quote:
Op zondag 6 juni 2004 20:08 schreef Lllaura het volgende:
Nee joh! Da's van de Troetelbeertjes!

[afbeelding]
dat meen je niet ???
  zondag 6 juni 2004 @ 20:19:49 #84
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19689871
Hoe heb je 'm gemaakt?
pi_19690007
quote:
Op zondag 6 juni 2004 20:19 schreef Lllaura het volgende:
Hoe heb je 'm gemaakt?
0,5 liter flesje van plastic en dan een "chilm" of " tjilm" weet niet hoe je het schrijft die kan je kopen bij een waterpijpen winkeltje ofzo (ik heb hem gekregen van een maat) dan onderin een gaatje daar duw je dat pijpje doorheen dan in de hals nog een klein gaatje (klapgat) pijpje tot op de bodem drukken water erin en dan een filter (kan je daar ook kopen) een gaasje van een kraan kan overigens ook en klaar

ik wil er wel een foto van maken maar heb geen ruimte om hem te plaatsen en een plaatje uploaden kan niet...
pi_19690080
vergeet niet je gaasje in te branden!

schijnt nogal slecht voor je te zijn anders.
pi_19690120
quote:
Op zondag 6 juni 2004 20:29 schreef Byte_Me het volgende:
vergeet niet je gaasje in te branden!

schijnt nogal slecht voor je te zijn anders.
zit nog gebruikt filtertje in dus die is al ingebrand maare hoezo inbranden ? en telt dat alleen voor 1 die je uit een kraan haalt?
  zondag 6 juni 2004 @ 20:37:18 #88
37769 erodome
Zweefteef
pi_19690241
Een goedenavond tesamen!!!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19690286
nee voor alle screentjes. voor gebruik ff tot roodgloeiend verhitten.
pi_19690313
quote:
Op zondag 6 juni 2004 20:37 schreef erodome het volgende:
avond hoe was het op de parenclub?
  zondag 6 juni 2004 @ 20:45:47 #91
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19690457
Nou hebben jullie 't ier geregeld (lees: dagelijks ) over blowen. Wie van jullie slikt er wel 's een pilletje of doet af en toe 's een lijntje?
pi_19690473
quote:
Op zondag 6 juni 2004 20:45 schreef Lllaura het volgende:
Nou hebben jullie 't ier geregeld (lees: dagelijks ) over blowen. Wie van jullie slikt er wel 's een pilletje of doet af en toe 's een lijntje?
ik gebruik uit principe GEEN chemische drugs maar als anderen het graag willen moeten ze het doen
  zondag 6 juni 2004 @ 20:47:01 #93
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19690475
quote:
Op zondag 6 juni 2004 20:37 schreef erodome het volgende:
Haaaaai!
  zondag 6 juni 2004 @ 20:50:22 #94
37769 erodome
Zweefteef
pi_19690548
quote:
Pilletje, ja jummy zo nu en dan, lijntjes niet, vind het maar niets dat door je neus gedoe....

Gewoneman, club was geslaagd
pi_19690574
quote:
Op zondag 6 juni 2004 20:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Pilletje, ja jummy zo nu en dan, lijntjes niet, vind het maar niets dat door je neus gedoe....

Gewoneman, club was geslaagd
doompjuh is er een mailtje zoek geraakt in de bekende molen of heb je je mail nog niet gelezen vanaf woensdag ? had namelijk woensdagmiddag gemaild

edit: en mn avatar werkt nog niet
pi_19690647
quote:
vroeger wel, maar nu niet meer.

been there, done that, got the t-shirt
  zondag 6 juni 2004 @ 20:54:51 #97
37769 erodome
Zweefteef
pi_19690654
Dan zal ik straks even op de andere comp kijken, zal hij daar wel binnengekomen zijn...
Morgen mail ik je wel terug, nu ben ik tot weinig anders in staat dan een beetje suffen
pi_19690673
quote:
Op zondag 6 juni 2004 20:54 schreef erodome het volgende:
Dan zal ik straks even op de andere comp kijken, zal hij daar wel binnengekomen zijn...
Morgen mail ik je wel terug, nu ben ik tot weinig anders in staat dan een beetje suffen
das goe
  zondag 6 juni 2004 @ 21:05:01 #99
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19690873
Ik slik wel 's een pilletje op een groot feest of als ik zin heb om het hier in de stad voor de verandering 's een keertje gezellig te hebben. Komt neer op zo'n 5 keer per jaar schat ik. En samen met goeie vrienden halen we ongeveer eens in de drie maanden 's een grammetje coke.

Edit:
Da's nog wel 'christelijk', toch..?
pi_19691024
quote:
Op zondag 6 juni 2004 21:05 schreef Lllaura het volgende:
Ik slik wel 's een pilletje op een groot feest of als ik zin heb om het hier in de stad voor de verandering 's een keertje gezellig te hebben. Komt neer op zo'n 5 keer per jaar schat ik. En samen met goeie vrienden halen we ongeveer eens in de drie maanden 's een grammetje coke.

Edit:
Da's nog wel 'christelijk', toch..?
ach ik heb het niet nodig om het gezellig te hebben en heb voor ik begon met blowen een grens gesteld dat het alleen bij softdrugs zou blijven. het is dus niet dat ik er niet nieuwschierig naar ben ofzo maar als je je eigen principes al het raam uitgooit tja dan is het eind zoek...

dus ik doe geen chemische drugs het is me vaak zat aangeboden (coke, speed en XTC) maar ik heb bedankt
pi_19694525
valt er nog wat te beleven hiero ???

* GewoneMan vult nog een pijpjuh
pi_19694711
* Byte_Me steekt jointje op

misschien topictitel veranderen naar sex, drugs en ... slowchat topic
pi_19694762
quote:
Op zondag 6 juni 2004 23:52 schreef Byte_Me het volgende:
* GewoneMan steekt jointje op

misschien topictitel veranderen naar sex, drugs en ... slowchat topic
whahahaha enne dan ipv slow fast
pi_19694977
ja met waterpijp is lekkerder dan een join IMO alleen het klapt er zo hard in ben het na meerdere jaren dan ook niet meer gewend (3 jaar op een paar hijsen hier en daar na)
pi_19696646
doe mij maar een vaporizer
pi_19696832
quote:
Op maandag 7 juni 2004 02:07 schreef Byte_Me het volgende:
doe mij maar een vaporizer
net ff gegoogled maar ach ik vind het wel best zo het effect is prima en de smaak ook en daar gaat het om

en nu ga ik maffen
  maandag 7 juni 2004 @ 09:22:35 #107
37769 erodome
Zweefteef
pi_19698188
Goedemorgen, het zonnetje schijn(de lucht is blauw, teletubby's kom maar gauw!!)t, het wordt heerlijk warm, kortom het is weer een heerlijke dag....

Even snel rondrennen op het forum, daarna snel het huis een beetje netjes maken en vanmiddag zonnen, eens zien of ik dit jaar weer een goudbruin gebakken kippetje kan worden
pi_19700215
morguhhh
  maandag 7 juni 2004 @ 11:08:53 #109
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19700245
Zo, net een presentatie achter de rug. Ik zat er wel tegenop, maar ging eigenlijk heel goe.d was totaal niet nerveus. Pfft, nu even een kop koffie. Is het al bijna tijd om naar huis te gaan? Heb het gevoel dat ik er al een hele dag op heb zitten
pi_19700335
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:08 schreef Aventura het volgende:
Zo, net een presentatie achter de rug. Ik zat er wel tegenop, maar ging eigenlijk heel goe.d was totaal niet nerveus. Pfft, nu even een kop koffie. Is het al bijna tijd om naar huis te gaan? Heb het gevoel dat ik er al een hele dag op heb zitten
mijn toestemming heb je
  maandag 7 juni 2004 @ 11:15:28 #111
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19700369
Ik sneak er gewoon vandoor, zouden ze het merken
" ik heb een vergadering buiten de deur"
  maandag 7 juni 2004 @ 11:17:21 #112
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19700400
Aventura heeft dan zeker een vergadering in Scheveningen ? (het is hier echt super lekker weer)
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_19700493
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:15 schreef Aventura het volgende:
Ik sneak er gewoon vandoor, zouden ze het merken
" ik heb een vergadering buiten de deur"
ik heb je baas al gesproken dus je kan met een gerust hart vertrekken, het is NIET nodig om het te controleren, en ik heb de koffie al klaarstaan
  maandag 7 juni 2004 @ 11:27:30 #114
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19700629
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:17 schreef ioko het volgende:
Aventura heeft dan zeker een vergadering in Scheveningen ? (het is hier echt super lekker weer)
Oja, dat is waar ook! Heel belangrijke vergadering in Scheveningen!
Agendapunten:
*welke cocktails bestellen we
*gaan we in bikini of gaan we topless
*welke cocktails bestellen we part II
*gaan we de zee in of blijven we lekker zitten
*wvttk
pi_19700727
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:27 schreef Aventura het volgende:

[..]

Agendapunten:
dat mag je zelf weten
quote:
topless
quote:
mag ik deze keer kiezen ?
quote:
eerst even pootje baden en als het warm genoeg is erin
quote:
*wvttk
¿¿¿
pi_19700762
[quote]Op maandag 7 juni 2004 11:31 schreef GewoneMan het volgende:
foutje
  maandag 7 juni 2004 @ 11:33:31 #117
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19700796
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:27 schreef Aventura het volgende:

[..]

Agendapunten:
*wvttk
Ik stuur je wel een belangrijk uitziende mail van het Ministerie van V&W , heb je een goed excuus.
Ik begin zelf ook langzaam zin te krijgen om naar het strand te gaan, in 10 minuten kan ik er zijn, dat maakt het er niet beter op .
1 tip kan ik je vast geven, doe maar een bikini . Die cocktails daar kom je wel uit
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 7 juni 2004 @ 11:34:45 #118
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19700827
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:31 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat mag je zelf weten
[..]

topless
[/quote]
[..]

[..]

¿¿¿
[/quote]
Hehehe, wvttk: wat verder ten tafel komt
pi_19700849
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:34 schreef Aventura het volgende:

[..]

[..]

[..]

¿¿¿
[/quote]
Hehehe, wvttk: wat verder ten tafel komt

[/quote]

kan wel een wietje meenemen
  maandag 7 juni 2004 @ 11:38:36 #120
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19700921
Dat doet het ook altijd goed op het strand
pi_19700978
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:38 schreef Aventura het volgende:
Dat doet het ook altijd goed op het strand
ghehe
  maandag 7 juni 2004 @ 11:40:52 #122
37769 erodome
Zweefteef
pi_19701001
Een wietje?????????

Pakt haar fiets om naar het strand te racen, is bij het eind van de straat en komt tot bezinning, snert das tever fietsen.......
pi_19701070
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:40 schreef erodome het volgende:
Een wietje?????????

Pakt haar fiets om naar het strand te racen, is bij het eind van de straat en komt tot bezinning, snert das tever fietsen.......
voor mij ook al

135 Km
pi_19701199
als aventura nou es zo lief is om ons op te halen ????
  maandag 7 juni 2004 @ 11:49:26 #125
37769 erodome
Zweefteef
pi_19701211
Ik ga straks denk ik het bad uit de garage halen, de compressor staat er nog(met een voetpomp is geen succes kan ik uit ervaring vertellen ), lekker warm water erin en badderen maar...

Wie komt er ook badderen, er passen zeker 6 mensen in met gemak
  maandag 7 juni 2004 @ 11:49:34 #126
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19701220
*Patst met z'n afstand van een kilometer of 4* Niet dat ik er wat aan heb
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 7 juni 2004 @ 11:50:02 #127
37769 erodome
Zweefteef
pi_19701227
Ja aventura, wees eens zo lief.........
pi_19701232
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:49 schreef erodome het volgende:
Ik ga straks denk ik het bad uit de garage halen, de compressor staat er nog(met een voetpomp is geen succes kan ik uit ervaring vertellen ), lekker warm water erin en badderen maar...

Wie komt er ook badderen, er passen zeker 6 mensen in met gemak
waar woon je ?
  maandag 7 juni 2004 @ 11:50:41 #129
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19701241
Als het meezit kan ik daar binnen een uurtje zijn, maar Zandvoort is voor mij handiger (halfuurtje)
  maandag 7 juni 2004 @ 11:51:10 #130
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19701255
Aventura is toch maar weer hard aan het werk, of al onderweg naar het strand
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_19701262
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:50 schreef Aventura het volgende:
Als het meezit kan ik daar binnen een uurtje zijn, maar Zandvoort is voor mij handiger (halfuurtje)
***kijkt aventura met trouwe puppie oogjes aan*** je haalt ons toch eerst op ???
  maandag 7 juni 2004 @ 11:51:56 #132
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19701265
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:50 schreef erodome het volgende:
Ja aventura, wees eens zo lief.........
Heheheh, ja ik kom wel even voorrijden met het bedrijfsbusje
Die mag ik vast wel even lenen voor mijn superbelangrijke vergadering buiten de deur.
  maandag 7 juni 2004 @ 11:52:24 #133
37769 erodome
Zweefteef
pi_19701282
Bij emmeloord in de buurt

Maar ik moet racen anders kom ik te laat bij school, kind kwaad(hij kan erg boos worden als ik telaat ben ).
pi_19701292
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:51 schreef Aventura het volgende:

[..]

Heheheh, ja ik kom wel even voorrijden met het bedrijfsbusje
Die mag ik vast wel even lenen voor mijn superbelangrijke vergadering buiten de deur.
jaaaaaaaaaaaaa en belangrijk is het zeker hoor
  maandag 7 juni 2004 @ 11:53:12 #135
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19701304
*Ioko typt al hard op een excuus-brief-mail die er erg belangrijk uitziet *
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_19701337
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:52 schreef erodome het volgende:
Bij emmeloord in de buurt

Maar ik moet racen anders kom ik te laat bij school, kind kwaad(hij kan erg boos worden als ik telaat ben ).
80 km pfffffffffff lekker dichtbij
  maandag 7 juni 2004 @ 11:55:05 #137
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19701365
Gewone man ziet volgens mij al allemaal mooie meiden in bikini voor zich (Glimmend van de olie )
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 7 juni 2004 @ 11:56:56 #138
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19701413
Bikini's, drankjes en jointjes
pi_19701438
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:56 schreef Aventura het volgende:
je vergeet het insmeren
  maandag 7 juni 2004 @ 11:59:38 #140
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19701496
Ik ga maar lunchen, door al dat gepraat over bikini's, insmeren en drankjes kan ik me niet meer concentreren, Leuk hoor !!!
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_19701511
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:59 schreef ioko het volgende:
Ik ga maar lunchen, door al dat gepraat over bikini's, insmeren en drankjes kan ik me niet meer concentreren, Leuk hoor !!!
hahaha eet smakelijk he
  maandag 7 juni 2004 @ 12:13:33 #142
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19701901
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:56 schreef Aventura het volgende:
Jaaaah, ik wiiiiiiiil......

Hoerige schijtenschede, ik eis een zee, NU!!!!
pi_19702276
quote:
Op maandag 7 juni 2004 12:13 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

~~~~~~~~~~~~~~\0/~~~~~~~\0/~~~~~~~~

aub een zee met zwemmende mensen
  maandag 7 juni 2004 @ 12:29:51 #144
48695 Grollie
Run Forrest, Run!
pi_19702298
quote:
Op maandag 7 juni 2004 12:13 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Dat wordt dan toch weer een middagje Rutbeek
Carpe Diem
  maandag 7 juni 2004 @ 12:32:27 #145
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19702360
quote:
Op maandag 7 juni 2004 12:29 schreef Grollie het volgende:
Dat wordt dan toch weer een middagje Rutbeek
Ik ga straks naar het huis van mn moeder, lekker in de tuin hangen in mn bikini, met vriendje, koelkast, en wietje bij de hand

Ik neem mn hangmat mee!!!
pi_19702379
quote:
Op maandag 7 juni 2004 12:32 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik ga straks naar het huis van mn moeder, lekker in de tuin hangen in mn bikini, met vriendje, koelkast, en wietje bij de hand

Ik neem mn hangmat mee!!!
klinkt ook niet verkeerd maar damn ik wil aan zee
  maandag 7 juni 2004 @ 12:33:23 #147
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19702380
HAHA, Dafjedaf wordt ook onrustig... (sorry Daphne, ik zal niet te hard lachen)
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 7 juni 2004 @ 12:35:42 #148
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19702424
quote:
Op maandag 7 juni 2004 12:33 schreef ioko het volgende:
HAHA, Dafjedaf wordt ook onrustig... (sorry Daphne, ik zal niet te hard lachen)
Lach maar Ik ga de hele dag chillen / neuken in het zonnetje, ga jij maar lachen, das gezond
  maandag 7 juni 2004 @ 12:36:29 #149
48695 Grollie
Run Forrest, Run!
pi_19702440
quote:
Op maandag 7 juni 2004 12:33 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

klinkt ook niet verkeerd maar damn ik wil aan zee
Zou best kunnen dat het aan zee nog niet eens zo heel erg lekker is.. frisse wind enzo.. zeewater nog niet boven de 15 graden.. brrrr
Carpe Diem
pi_19702453
quote:
Op maandag 7 juni 2004 12:35 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Lach maar Ik ga de hele dag chillen / neuken in het zonnetje, ga jij maar lachen, das gezond
damn tagnar is 1 lucky bastard
  maandag 7 juni 2004 @ 12:37:23 #151
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19702465
Damn, jij wint.... En chillen EN neuken. Beiden zijn voor mij vandaag niet weggelegd. Zo zie je maar weer, wie het laatst lacht........
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 7 juni 2004 @ 12:37:29 #152
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19702469
Zo, ik denk dat ik straks maar 's de bus pak naar m'n ouders en vanuit daar, drie kilometer verderop, op 't strand ga liggen... Lekker met m'n handdoekje op 't zand, ijsje erbij en aan 't eind van de middag een rosé'tje...

Nee hoor, moet heel de dag leren en vanavond gewoon werken.
Ben dat leren zo beu hè! Maja, nog ff doorzetten, laatste loodjes wegen 't zwaarst..!

pi_19702493
quote:
Op maandag 7 juni 2004 12:37 schreef Lllaura het volgende:
Zo, ik denk dat ik straks maar 's de bus pak naar m'n ouders en vanuit daar, drie kilometer verderop, op 't strand ga liggen... Lekker met m'n handdoekje op 't zand, ijsje erbij en aan 't eind van de middag een rosé'tje...

Nee hoor, moet heel de dag leren en vanavond gewoon werken.
Ben dat leren zo beu hè! Maja, nog ff doorzetten, laatste loodjes wegen 't zwaarst..!

we zullen aan je denken
  maandag 7 juni 2004 @ 12:39:16 #154
48695 Grollie
Run Forrest, Run!
pi_19702503
quote:
Op maandag 7 juni 2004 12:35 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat je moeder niet thuis is
Carpe Diem
  maandag 7 juni 2004 @ 12:39:25 #155
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19702510
Kom op laura, je kunt het !
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 7 juni 2004 @ 12:42:21 #156
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19702587
Dankjewel!

Ik ga me eerste maar 's aankleden, da's wel een 'pré'...
pi_19702592
maar ik ga ff shoppen moet ook gebeuren

dus tot zo
pi_19702602
quote:
Op maandag 7 juni 2004 12:42 schreef Lllaura het volgende:
Dankjewel!

nee hoor
  maandag 7 juni 2004 @ 12:45:30 #159
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19702652
Aankleden klinkt als een goed begin .

En GewoneMan : veel plezier

[ Bericht 0% gewijzigd door ioko op 07-06-2004 12:45:50 (typo) ]
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 7 juni 2004 @ 13:10:09 #160
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19703168
quote:
Op maandag 7 juni 2004 12:37 schreef GewoneMan het volgende:
damn tagnar is 1 lucky bastard
Er is rechtvaardigheid: de volgende dag moet ie om 7 uur 's ochtends weg....
  maandag 7 juni 2004 @ 13:14:24 #161
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19703245
Lijkt me meer dan genoeg tijd om eens flink te chillen, veel plezier
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 7 juni 2004 @ 13:16:15 #162
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19703272
quote:
Op maandag 7 juni 2004 12:39 schreef Grollie het volgende:
Dan hoop ik dat je moeder niet thuis is
Nope, ik moet op het huis passen, ze is op vakantie
  maandag 7 juni 2004 @ 13:17:25 #163
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19703300
quote:
Op maandag 7 juni 2004 12:42 schreef Lllaura het volgende:
Dat is best een goed idee weet je, dat moet ik ook maar eens gaan doen.... Tis wel warm genoeg voor een afgeknipte spijkerbroek, right?
  maandag 7 juni 2004 @ 13:18:57 #164
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19703331
Jezus, is er dan geen een vrouw aangekleed om half 2 ?! *mompeld iets over waarden en normen*
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 7 juni 2004 @ 13:20:39 #165
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19703373
quote:
Op maandag 7 juni 2004 13:18 schreef ioko het volgende:
Jezus, is er dan geen een vrouw aangekleed om half 2 ?! *mompeld iets over waarden en normen*
Ik heb een zolderkamer, het is hier 29 graden op het moment en ik ben alleen thuis, straks komt mn vriendje langs. Geef mij eens een goede reden om kleren aan te doen....
  maandag 7 juni 2004 @ 13:25:33 #166
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19703503
Nog erger dan vrouwen die geen kleren dragen, zijn vrouwen die gelijk hebben . Ik kan namelijk met de beste wil van de wereld geen reden bedenken waarom je kleren zou moeten aantrekken
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 7 juni 2004 @ 13:26:48 #167
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19703528
quote:
Op maandag 7 juni 2004 13:25 schreef ioko het volgende:
Ik kan namelijk met de beste wil van de wereld geen reden bedenken waarom je kleren zou moeten aantrekken
And justice for all...
  maandag 7 juni 2004 @ 13:31:02 #168
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19703626
Ja Dafje, ik weet dat je graag gelijk krijgt. Het is dat het zo'n mooi weer is, anders had ik wel wat redenen bedacht om je een laagje of 4 aan kleren te laten aantrekken. (maar het beeld dat ik nu heb is daar veels te mooi voor ) Dus ik laat je maar genieten van je overwinning, en de mooie dag.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 7 juni 2004 @ 13:47:58 #169
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19704067
quote:
Op maandag 7 juni 2004 13:31 schreef ioko het volgende:
Ja Dafje, ik weet dat je graag gelijk krijgt. Het is dat het zo'n mooi weer is, anders had ik wel wat redenen bedacht om je een laagje of 4 aan kleren te laten aantrekken. (maar het beeld dat ik nu heb is daar veels te mooi voor ) Dus ik laat je maar genieten van je overwinning, en de mooie dag.
Eh, ja. Mijn hart is eenvoudig diep menschelijk blij.

* dafjedaf eet een perenijsje en gaat op zoek naar bikini
  maandag 7 juni 2004 @ 13:53:59 #170
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19704237
Ik verlang naar de dag (meestal vakantie) dat het aandoen van een zwembroek ook mijn manier van aankleden is. Ohh ja, en ik verlang ook naar een perenijsje, die zijn echt het allerbest !!!
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 7 juni 2004 @ 14:07:07 #171
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19704569
O ja! Hier ligt ook nog één perenijsje!

Voor Laura!
  maandag 7 juni 2004 @ 16:06:22 #172
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19704898
he ! Nu is je ijsje zeker op.... Waarom ben ik de enige die geen perenijsjes heeft ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 7 juni 2004 @ 16:36:17 #173
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19705678
Ja! Maar ik heb wel een zak snoep geschept. Wat wil je: een gifgroen kikkertje, een Napoleon, een zuur beertje, een manneke pisdropje, en kokkintje of heksenhyl?
pi_19710735
quote:
Op maandag 7 juni 2004 16:36 schreef Lllaura het volgende:
Ja! Maar ik heb wel een zak snoep geschept. Wat wil je: een gifgroen kikkertje, een Napoleon, een zuur beertje, een manneke pisdropje, en kokkintje of heksenhyl?
wat dacht je van een potje bier ?
  maandag 7 juni 2004 @ 20:15:40 #175
61183 leonieke
Dan toch?
pi_19711049
En waarom heb ik nog nooit van een perenijsje gehoord???
pi_19711159
quote:
Op maandag 7 juni 2004 20:15 schreef leonieke het volgende:
En waarom heb ik nog nooit van een perenijsje gehoord???
weet ik niet maar geloof me ze zijn wel lekker maar ik heb nu de frambozen smaak (zelfde soort ijsje) try it out zou ik zegguh
  maandag 7 juni 2004 @ 20:21:02 #177
61183 leonieke
Dan toch?
pi_19711219
quote:
Op maandag 7 juni 2004 20:19 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

weet ik niet maar geloof me ze zijn wel lekker maar ik heb nu de frambozen smaak (zelfde soort ijsje) try it out zou ik zegguh
Zo'n ijs verkopen ze niet denk ik in België. Vanille, chocolade, banaan, aardbei, rhum, mokka, stracia-je-weet-wel-wat enzo wel, maar bananen en frambozen.. nee dat is nu echt iets nieuws

Is dat zo waterijs ofzo? (zoals een Calipo?)
pi_19711402
dat zijn toch die festini's?
pi_19711447
quote:
Op maandag 7 juni 2004 20:21 schreef leonieke het volgende:

[..]

Zo'n ijs verkopen ze niet denk ik in België. Vanille, chocolade, banaan, aardbei, rhum, mokka, stracia-je-weet-wel-wat enzo wel, maar bananen en frambozen.. nee dat is nu echt iets nieuws

Is dat zo waterijs ofzo? (zoals een Calipo?)
ja het is een waterijsje en nee niet zoals een calipo kijk

http://www.ola.nl/

klik op het menu en kijk bij festini peer

kleine rectificatie ik heb geen framboos maar aardbei
  maandag 7 juni 2004 @ 20:29:12 #180
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19711462
Geef mij maar een split, dat is by far het lekkerste ijsje :8
pi_19711484
quote:
Op maandag 7 juni 2004 20:27 schreef Byte_Me het volgende:
dat zijn toch die festini's?
jij gaat door voor hoofdprijs !!!! (prijs is NIET gegarandeerd)
pi_19711519
FOK forum lag eraf
  maandag 7 juni 2004 @ 21:25:00 #183
37769 erodome
Zweefteef
pi_19712684
Zo, weer nieuwe perenijsjes ingeslagen, ook maar gelijk aardbeienijsjes meegenomen en een pak met kinderijsjes, ik kom de eerste dagen niet zonder ijs te zitten igg

Het bad is opgehaalt, maar was lek, grmmmmmmmmfffffffffff.....
Bad staan plakken dus...

Kleine man was ziek, had mega koppijn en heeft vanmiddag gekotst, dus ook nog een uurtje liggen pitten met hem(hij wilde niet alleen zijn), aan het eind van de dag toch nog wat eten erin gekregen en toen trok hij aardig bij.

Te weinig gezond naar mijn zin dus....
pi_19712792
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:25 schreef erodome het volgende:
Zo, weer nieuwe perenijsjes ingeslagen, ook maar gelijk aardbeienijsjes meegenomen en een pak met kinderijsjes, ik kom de eerste dagen niet zonder ijs te zitten igg

Het bad is opgehaalt, maar was lek, grmmmmmmmmfffffffffff.....
Bad staan plakken dus...

Kleine man was ziek, had mega koppijn en heeft vanmiddag gekotst, dus ook nog een uurtje liggen pitten met hem(hij wilde niet alleen zijn), aan het eind van de dag toch nog wat eten erin gekregen en toen trok hij aardig bij.

Te weinig gezond naar mijn zin dus....
ik heb ook aardbeien nu
pi_19714182
drukt ijskoud ijsjuh op de onderrug van doompjuh
  maandag 7 juni 2004 @ 22:16:39 #186
37769 erodome
Zweefteef
pi_19714415
IIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!

Dat is koud joh!!!!!!!!!

Sluipt naar binnen, pakt het waterpistool, doet heel voorzichtig het raam iets open en PSSSSSSSSTTTTTTTTT recht in gewoneman zijn nek........
pi_19715071
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:16 schreef erodome het volgende:
IIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!

Dat is koud joh!!!!!!!!!

Sluipt naar binnen, pakt het waterpistool, doet heel voorzichtig het raam iets open en PSSSSSSSSTTTTTTTTT recht in gewoneman zijn nek........
hint kwam dus niet aan
ehhmm minder subtiel dan maar: E-mail
  maandag 7 juni 2004 @ 22:37:16 #188
37769 erodome
Zweefteef
pi_19715128
Ohhhhhhhhhhhh, e-mail
pi_19716711
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:37 schreef erodome het volgende:
Ohhhhhhhhhhhh, e-mail
mischien moet ik het innitiatief ff overnemen en jou billen eens onder handen nemen op de meet met je zweepje btw is het die ook in je fotoboek staat ?
  maandag 7 juni 2004 @ 23:40:11 #190
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19716953
Goeieavond!
  maandag 7 juni 2004 @ 23:42:56 #191
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19717042
Heb zoeloelippen van ongeveer een halve kilo gezouten zonnebloempitjes...
  maandag 7 juni 2004 @ 23:43:57 #192
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19717083
Mensen, bedankt voor deze boeiende conversatie, ik ga pitten!

maandag 7 juni 2004 @ 23:44:28 #193
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19717096
Welterusten!
pi_19718081
quote:
Op maandag 7 juni 2004 23:43 schreef Lllaura het volgende:
Mensen, bedankt voor deze boeiende conversatie, ik ga pitten!

graag gedaan al was ik een poos te laat

tot morguh
  dinsdag 8 juni 2004 @ 08:30:01 #195
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19721646
Goeiemorgen!

Nou lig ik godver al vanaf kwart over zeven wakker door dat teringgeblaf van die schijterige kuthond van de buren!
  dinsdag 8 juni 2004 @ 08:33:36 #196
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19721682
quote:
Op maandag 7 juni 2004 16:36 schreef Lllaura het volgende:
Sorry dat ik zo laat reageer Laura, maar het forum was een paar keer down. Je probeert me toch niet om te kopen met snoepjes he ? Ik wil wel graag een kikkertje, maar liever een perenijsje !
Ik naar de winkel gisteravond, om perenijsjes te scoren, waren er meer mensen op dat goede idee gekomen. En als er iets is dat ik nodig ga hebben vandaag, zijn het perenijsjes .
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 8 juni 2004 @ 08:34:54 #197
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19721689
Nou, een hele goeie morgen dan maar . Het is een veels te mooie dag om een slecht humeur te hebben, wat ga je vandaag doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door ioko op 08-06-2004 08:35:30 (typo) ]
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 8 juni 2004 @ 08:43:58 #198
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19721756
Goeiemorgen!

Ik ga vandaag een presentatie Engels in m'n hoofd stampen, een persoonlijk dossier in elkaar zetten, een oud marketingplan van een bedrijf analyseren en een adviesrapport maken voor Waterschap Zeeuwse Eilanden m.b.t. hun managementstijl.

En jij?
  dinsdag 8 juni 2004 @ 08:49:37 #199
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19721815
klinkt leuk . Nee serieus, volgens mij zit je een beetje in mijn richting qua vakgebied. Ik loop nu stage bij het ministerie van Verkeer en Waterstaat in Den Haag, en ben bezig met een onderzoek naar samenwerking, en het opzetten van een opleidingsprogramma voor het Management hier. (Management Development) Misschien kan ik je helpen met die managementstijlen, welk model gebruik je?
Ik ga wel weer erg ver, maar ja, ik moet ook aan mijn onderzoeksverslag en uitwerking van de gegevens werken.
En hopelijk eerder vrij vandaag, om naar mijn vrienden te gaan die hier 4 km vandaan op het strand gaan liggen bakken zometeen
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 8 juni 2004 @ 08:59:16 #200
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19721929

Ha, ambtenaartje! Daarom heb je tijd om de hele dag te Fok!ken!
Nee hoor, ff serieus, wat voor opleiding doe je?

Heb nog geen flauw idee hoe of via welk model ik het ga doen. Ff kijken hoor... Ik moet omschrijven welke welke lagen/niveaus er zijn en welke verantwoordelijkheden en bevoegdheden ze hebben, welke managementstijl dominant is en iets over de lagen van de managementstijl...

Veel plezier op 't strand!
  dinsdag 8 juni 2004 @ 09:00:27 #201
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19721942
Ff douchen hoor!
  dinsdag 8 juni 2004 @ 09:04:56 #202
48695 Grollie
Run Forrest, Run!
pi_19721996
ik heb er inmiddels alweer 1 1/2 uur opzitten hier op het werk waar de airco teveel zijn best doet... zit dus nu gewoon met kippevel achter de monitor

Hebben jullie allemaal al een poging gedaan om Venus te bekijken die momenteel voor de zon langsschuift??
Carpe Diem
  dinsdag 8 juni 2004 @ 09:11:50 #203
48695 Grollie
Run Forrest, Run!
pi_19722091
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 08:43 schreef Lllaura het volgende:

-- knip ---

En jij?
Mag vandaag weer verder met een document voor de Sales afdeling dat ze nodig hebben om de juiste hardware te kiezen bij bepaakde klantwensen... lekker saai eigenlijk
Carpe Diem
  dinsdag 8 juni 2004 @ 09:16:54 #204
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19722163
Allereerst ben ik maar stagair (gelukkig) en ten tweede lig ik nog lang niet op het strand .

Ik studeer organisatiepsychologie, en ga volgende jaar waarschijnlijk Bedrijfskunde doen.
En volgens mij heb je een goede opzet, maar je moet wel een model hebben, waar je de managementstijlen uithaald. (voorbeelden zoals, sturend, autoritair, delegeren) Misschien kan ik je wel een beetje helpen.
Als je het trouwens bij small-talk wil houden dat vind ik ook goed, anders blijf ik aan het werk he? Dat kan natuurlijk niet, ik moet ook ontspannen
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 8 juni 2004 @ 09:27:15 #205
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19722332
Staat Venus nu nog steeds voor de zon dan? Heb net gekeken door 20 negatieven, maar zie nix...
Heb diverse tests, weet alleen niet hoe ze heten en welke ik ga gebruiken. Eén test heeft als uitslag de basisstijlen, waaronder veel taak, weinig relatie; veel taak, veel relatie; weinig taak, veel relatie en weinig taak, weinig relatie. En nog een test waar de stijlen delegeren, raadplegen, motiveren en vertellen uit kunnen komen...

Ga er zo eens even naar kijken.

Bedankt voor je aanbod!
Heb helaas nu nog geen tijd om eraan te beginnen, er komt zo een klasgenote van me langs om Engels ff door te nemen.

Als ik iets wil weten, weet ik je te vinden!
  dinsdag 8 juni 2004 @ 09:28:47 #206
48695 Grollie
Run Forrest, Run!
pi_19722357
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 09:27 schreef Lllaura het volgende:
Staat Venus nu nog steeds voor de zon dan?
Als het goed is duurt dat tot 13.30... maar het is heel slecht te zien hoor zo'n klein stippie
Kijk maar eens op http://www.venusvoordezon.nl/8juni/DOTha.htm
Carpe Diem
  dinsdag 8 juni 2004 @ 09:31:16 #207
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19722395
Eerst 's m'n lenzen indoen...

Mócht je naar 't strand gaan: veel plezier! En werkse sowieso! Ik ga ontbijtje doen!
  dinsdag 8 juni 2004 @ 09:31:58 #208
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19722408
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 09:27 schreef Lllaura het volgende:
Staat Venus nu nog steeds voor de zon dan? Heb net gekeken door 20 negatieven, maar zie nix...
Heb diverse tests, weet alleen niet hoe ze heten en welke ik ga gebruiken. Eén test heeft als uitslag de basisstijlen, waaronder veel taak, weinig relatie; veel taak, veel relatie; weinig taak, veel relatie en weinig taak, weinig relatie. En nog een test waar de stijlen delegeren, raadplegen, motiveren en vertellen uit kunnen komen...

Ga er zo eens even naar kijken.

Bedankt voor je aanbod!
Heb helaas nu nog geen tijd om eraan te beginnen, er komt zo een klasgenote van me langs om Engels ff door te nemen.

Als ik iets wil weten, weet ik je te vinden!
Is goed ! Ik zit hier nog wel even.
Je kunt misschien die twee testen combineren, maar als je moet kiezen dan zou ik de eerste pakken, met taak + relatie.
In ieder geval succes met Engels
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 8 juni 2004 @ 09:32:03 #209
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19722411
Da's trouwens maar een piepklein stippeltje, dat zie ik niet, hoor!
  dinsdag 8 juni 2004 @ 09:41:10 #210
37769 erodome
Zweefteef
pi_19722564
quote:
Op maandag 7 juni 2004 23:31 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

mischien moet ik het innitiatief ff overnemen en jou billen eens onder handen nemen op de meet met je zweepje btw is het die ook in je fotoboek staat ?
Degene die in mijn fotoboek staat vind ik een heel lekkere zweep, dat is niet de nare

Maar mijn billen zijn ervoor om onder handen genomen te worden, dus be my guest
  dinsdag 8 juni 2004 @ 09:43:28 #211
37769 erodome
Zweefteef
pi_19722605
Snotverpielekus, ik ben vandaag weer eens een warhoofd eerste klas(ik ben altijd een warhoofd, maar vanochtend was het wel heel erg).

De kleine man wordt wakker en roept me, ik schrik me een hoedje, kiik op de klok zie dat het half 9!!!!! is, dus ik race naar boven, snel dat kind in zijn kleren hijsen, en met een rotgang naar school....

Is het schoolplein leeg, ik zoiets van huhhhhhhhhhhhhhh.....
Is het half 8

FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKk
  dinsdag 8 juni 2004 @ 09:46:58 #212
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19722670
Beter half 8 dan half 10 . Maar serieus, ik leef met je mee
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_19722899
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 08:43 schreef Lllaura het volgende:
Goeiemorgen!

Ik ga vandaag een presentatie Engels in m'n hoofd stampen, een persoonlijk dossier in elkaar zetten, een oud marketingplan van een bedrijf analyseren en een adviesrapport maken voor Waterschap Zeeuwse Eilanden m.b.t. hun managementstijl.

En jij?
ik ga lekker zwemmen
  dinsdag 8 juni 2004 @ 11:30:17 #214
37769 erodome
Zweefteef
pi_19722904
Als ik om half 10 wakker wordt heb ik tenminste uitgeslapen, dan zit er igg nog een positief punt aan
pi_19723051
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 09:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Degene die in mijn fotoboek staat vind ik een heel lekkere zweep, dat is niet de nare

Maar mijn billen zijn ervoor om onder handen genomen te worden, dus be my guest
en wie weet krijg ik ook een portie, moet me mischien nog wat misdragen hiero
  dinsdag 8 juni 2004 @ 11:36:38 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19723075
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 09:43 schreef erodome het volgende:
Snotverpielekus, ....

Is het half 8

pi_19723079
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 09:43 schreef erodome het volgende:
Snotverpielekus, ik ben vandaag weer eens een warhoofd eerste klas(ik ben altijd een warhoofd, maar vanochtend was het wel heel erg).

De kleine man wordt wakker en roept me, ik schrik me een hoedje, kiik op de klok zie dat het half 9!!!!! is, dus ik race naar boven, snel dat kind in zijn kleren hijsen, en met een rotgang naar school....

Is het half 8

1... 2... 3...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 11:45:48 #218
37769 erodome
Zweefteef
pi_19723324
Idd ik ben een doos eerste klas, ik heb al zovaak op woensdag om 12 uur bij het schoolplein gestaan zo van snert vandaag zijn ze om half 1 uit....

Nu dan te vroeg op school, ik ben gewoon een warhoofd
pi_19723353
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 11:45 schreef erodome het volgende:
Idd ik ben een doos eerste klas, ik heb al zovaak op woensdag om 12 uur bij het schoolplein gestaan zo van snert vandaag zijn ze om half 1 uit....

Nu dan te vroeg op school, ik ben gewoon een warhoofd
wil je erover praten lieverd?
  dinsdag 8 juni 2004 @ 11:51:45 #220
37769 erodome
Zweefteef
pi_19723455
Nee, eigenlijk niet echt, er is niet veel meer te melden dan dat ik een warhoofd ben, ben ik altijd al geweest en zal ik ook altijd wel blijven
pi_19723515
maar mensjes ik ga jullie verlaten ik ga lekker zwemmen
  dinsdag 8 juni 2004 @ 11:58:07 #222
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19723592
Ja doe maar lekker . Ik ga lekker zo lunchen ! Zwem ze
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 8 juni 2004 @ 11:59:12 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19723622
Zwem ze...
Ik ga zo maar even een blokje om. Met het risico dat ik vanmiddag helemaal geen werkethos meer heb...
  dinsdag 8 juni 2004 @ 12:41:21 #224
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19724596
Zo, de lunch achter de kiezen, en het wordt hier steeds warmer. Toch nog maar ff wat werk proberen te verzetten. En hopelijk niet te laat naar huis....
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 8 juni 2004 @ 13:27:22 #225
37769 erodome
Zweefteef
pi_19725753
Vanavond is het BBQ weer vind ik, zo maar even wat satevlees uithalen, nou ja, als ik er klaar mee ben is het satevlees
  dinsdag 8 juni 2004 @ 13:29:50 #226
37769 erodome
Zweefteef
pi_19725828
Oh, minder leuk trouwens, mijn grote bad is nogsteeds lek!!!!!!!!!!!

Snerterdesnert, het is mijn zoontje zijn schuld, die vond het vorig jaar nodig om op de laatste dag dat het bad er stond een kat in bad te doen, die dat niet zo'n goed plan vond, zie ze maar te vinden al die kleine gaatjes, grmmmmmmmmffffffffff....

Nou, dan maar de rubberboot vol laten lopen voor dat kind...
  dinsdag 8 juni 2004 @ 13:35:57 #227
48695 Grollie
Run Forrest, Run!
pi_19726012
Net terug van lunch in de stad... Wat is het dan goed om te zien dat de dames weer schaars gekleed gaan hihi... Alleen snap ik niet dat ze dan de band van de schoudertas tussen de borsten hebben zitten zodat dat juist extra wordt geaccentueerd.. Of is dat juist de bedoeling?
Carpe Diem
  dinsdag 8 juni 2004 @ 13:45:57 #228
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19726288
Daar snap ik ook niks van! Lijkt me niet dat er vrouwen zijn die het sexy vinden om met één omhoogestulpte tiet te lopen..! Ik let er in ieder geval altijd wel op dat het bij mij een beetje fatsoenlijk zit... Heb trouwens helemaal geen tassen met zo'n schuine band.

Ioko, Ik moet voor school een (oud) marketingplan opvragen van een bedrijf, kan jij misschien aan een plan komen van het bedrijf waar je stage loopt?
  dinsdag 8 juni 2004 @ 13:51:08 #229
37769 erodome
Zweefteef
pi_19726402
Als je de band tussen je borsten doet dan zakt de band niet steeds van je schouder af

Ik heb toch al een hekel aan tasjes enzo.....
  dinsdag 8 juni 2004 @ 13:55:25 #230
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19726511
Ik ook! Die laat ik overal staan en ik maak er altijd zo'n puinhoop van dat ik 'm helemaal leeg moet kiepen als ik iets nodig heb! Geef nu dus altijd m'n 'grote' spullen, zoals portemetnix en telefoon aan degene waarmee ik ben die wél een tasje heeft of diepe zakken. De rest prop ik zelf wel ik m'n zak..!
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:05:02 #231
48695 Grollie
Run Forrest, Run!
pi_19726787
Grappig dat jullie beiden geen fan van tasjes zijn, mijn ervaring is juist dat vrouwen dat wel graag willen. Mijn vriendin in ieder geval wel, die heeft een hele verzameling. Maar ze draagt ze gelukkig nooit zo met de band tussen de borsten
Carpe Diem
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:21:05 #232
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19727235
Hoi Laura, al lekker in het zonnetje? Ik heb eerst nog ff overleg met mijn begeleider, en dan laat ik ff subtiel weten dat ik ervandoor ga . (STRAND !!)

Ik kan geen digitale versie vinden van iets dat op een marketingplan lijkt. Wat voor zaken staan daar precies in?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:03:32 #233
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19728508
Pfff, ben net ff naar de stad geweest... Warm hoor!

In een marketingplan kijk je naar de interne omgeving om je relatieve sterktes en zwaktes te genereren (bedrijfsanalyse) en naar de externe omgeving om de kansen en bedreiging vanuit de markt en daarbuiten te genereren. Deze voeg je samen in bijvoorbeeld een SWOT analyse van waaruit je een confrontatiematrix maakt, waarin je strategische aandachtspunten voor de komende tijd kunt genereren.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:24:20 #234
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19729041
Ik kan wel een strategisch plan vinden, maar dat is meer een ondernemingsplan (komen wel ongeveer dezelfde onderdelen in terug) Dat lijkt erg op waar jij het over hebt. Wil je hem eens inkijken?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:26:06 #235
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19729088
Wacht !! ik heb hem, met SWOT en alles, hoe kan ik hem aan je geven?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:32:00 #236
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19729227
Das fijn!

[ Bericht 31% gewijzigd door Lllaura op 08-06-2004 16:02:33 ]
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:34:17 #237
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19729284

[ Bericht 93% gewijzigd door Lllaura op 08-06-2004 15:39:22 (Paar overenthousiaste smilies weggehaald...) ]
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:34:59 #238
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19729304
Oeps! Dat zijn er wel een hele hoop...
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:35:57 #239
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19729325
Ik stuur hem naar je toe, maar ik zou wel ff je e-mail weghalen hier, je weet maar nooit
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:36:38 #240
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19729343
Was ik ook van plan hoor! Heb je 'm genoteerd?
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:37:51 #241
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19729368
haha, wel leuk *ioko wordt erg blij van cheerleaders*
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:38:26 #242
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19729382
ja, hij is al onderweg
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:48:59 #243
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19729643
Héél héél héél hééééél erg bedankt!

Zou trouwens als ik jou was niet vertellen dat je 't marketingplan door hebt gemaild, de meeste bedrijven zijn daar nogal huiverig voor ivm concurrentie. Weet natuurlijk niet of dat ook het geval is voor het Ministerie van Verkeer en Waterstaat.

Ik doe er verder ook niks meer mee hoor, moet het alleen vergelijken met wat er in de theorie over gezegd wordt.

Nogmaals: heel erg bedankt! Dit scheelt me een hoop tijd!
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:54:23 #244
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19729783
Ik ga dat aan niemand vertellen inderdaad, en ik zou je zeker willen vragen om hem te wissen als je klaar bent. Al moet ik zeggen dat ze hier niet belachelijk streng zijn met deze zaken, leuk zullen ze het niet vinden .
Ik verzin nog wel een wederdienst, maar jou blij maken is eigenlijk al beloning genoeg. Ik ga naar het strand, veel succes
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:55:29 #245
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19729811
Beloof je plechtig hier geen misbruik van te maken!

Veel plezier op 't strand!
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:01:05 #246
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19729978
Wel ff je emailadres weghalen hoor ! (daar beloof ik ook geen misbruik van te maken )
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:09:14 #247
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19730218
Mmm, moet toch nog ff wachten, mijn onderzoek is ook zo leuk, ik kan geen afscheid nemen
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:10:13 #248
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19730244
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 16:01 schreef ioko het volgende:
Wel ff je emailadres weghalen hoor ! (daar beloof ik ook geen misbruik van te maken )
Mag wel hoor, is 't adres van m'n vriend!
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:14:21 #249
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19730351
Mmm, daar heb ik dan ook niets aan. Ik mail alleen met leuke, lieve en mooie vrijgezelle meisjes (vrouwen)
we maken een deal, als jij mijn document wist als je klaar bent, laat ik je vriend met rust
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:21:05 #250
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19730541

Da's een deal!
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:22:15 #251
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19730576
wat studeer je eigenlijk ? (ben nu toch nog met mijn onderzoek bezig)
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:32:51 #252
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19730839
Communicatie, eerste jaar.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:38:55 #253
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19731017
Je klinkt in elk geval alsof je er al veel vanaf weet.

Maar ik ben ervandoor, ik mag eindelijk naar het strand !! Zee, ik kom eraan !! Doei, laura
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:39:26 #254
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19731031
Doei doei!
pi_19732856
Ik hou wel van seks met een communicatiestudente.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 18:09:36 #256
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19733028
Hoe weet jij dat nou?

[ Bericht 52% gewijzigd door Lllaura op 08-06-2004 18:15:59 ]
pi_19733261
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 18:09 schreef Lllaura het volgende:
Hoe weet jij dat nou?
  dinsdag 8 juni 2004 @ 18:40:27 #258
92409 Twinky
Little star.
pi_19733568
hallo ik join dit hier
  dinsdag 8 juni 2004 @ 18:44:55 #259
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19733675
  dinsdag 8 juni 2004 @ 18:49:31 #260
92409 Twinky
Little star.
pi_19733791
is er nog een onderwerp ofzo? of waar zullen we het over hebben...
  dinsdag 8 juni 2004 @ 20:09:15 #261
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_19735649
nope. misschien over seks?
"Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule."
Friedrich Nietzsche
  dinsdag 8 juni 2004 @ 20:20:12 #262
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19735914
heb je wel eens een flinke schildpad horen neuken?
pi_19737463
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 18:49 schreef Twinky het volgende:
is er nog een onderwerp ofzo? of waar zullen we het over hebben...
vaste onderwerp is: wiet, sex en onzin

oh ja en zwemmen scoort ook hoog de laatste tijd

hoi hoi ik ben er weer
pi_19737481
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 18:40 schreef Twinky het volgende:
hallo ik join dit hier
welkom twinky
pi_19738185
mensen ik ga een pijpje stoppen wie o wie doet er mee?
  dinsdag 8 juni 2004 @ 22:15:55 #266
37769 erodome
Zweefteef
pi_19739140
Jaaaaaaaa give it to me baby!!!!!!

Geen wiet in huis
pi_19742575
yoooooo ben weer geland
pi_19745139
ging nog ff op de bank liggen ben net wakker denk ik deel het even met jullie

nu ga ik slapuhhhh truste
pi_19745140
hey,
al weg?
  woensdag 9 juni 2004 @ 08:37:43 #270
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19745680
Zo, weer een dag hard werken voor de boeg, maar gelukkig alleen vanochtend maar !!
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 9 juni 2004 @ 09:29:53 #271
37769 erodome
Zweefteef
pi_19746317
Zodeju zeg, ben kapotmoe, ben in slaap gevallen tijdens een film gisteren, maar voor de afwisseling weereens beroerd geslapen...

Ik duik zo nog even mijn lieve bedje in, even een beetje met rocket spelen, dan slaap ik beter daarna
  woensdag 9 juni 2004 @ 09:37:56 #272
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19746467
Ik begrijp er niets van, maar ik heb 7 uur geslapen als een roosje, al was het eigenlijk te warm.

Slaap lekker Ero
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:10:27 #273
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19748422
Ik heb een hele achterlijke week. Vorige week had ik een kamer gevonden, ik wilde een appartement, maar nou ja.

Word ik deze week opgebeld door de woningbouw, of ik een appartement wil. Gisteren gekeken, vandaag aangenomen. Ik had godzijdank nog niet getekend voor die kamer.... Nu zit ik goedkoper, groter, en met alles voor mij alleen
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:17:00 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19748621
Gefeliciteerd, dafjedaf!
Ik heb helemaal geen zin in werken vandaag.
Heb het ook niet erg druk en dan is alles wat je moet doen teveel moeite.
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:18:59 #275
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19748674
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:17 schreef Copycat het volgende:
Gefeliciteerd, dafjedaf!
Ik heb helemaal geen zin in werken vandaag.
Heb het ook niet erg druk en dan is alles wat je moet doen teveel moeite.
Ik heb ook zin om hier van de universiteit weg te fietsen en op mn nieuwe zelf gehuurde balkon te gaan zitten met perenijs
pi_19748679
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:10 schreef dafjedaf het volgende:
Ik heb een hele achterlijke week. Vorige week had ik een kamer gevonden, ik wilde een appartement, maar nou ja.

Word ik deze week opgebeld door de woningbouw, of ik een appartement wil. Gisteren gekeken, vandaag aangenomen. Ik had godzijdank nog niet getekend voor die kamer.... Nu zit ik goedkoper, groter, en met alles voor mij alleen
gefeliciteerd

wordt wel tracteren op de meet he
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:19:59 #277
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19748705
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:19 schreef GewoneMan het volgende:
gefeliciteerd

wordt wel tracteren op de meet he
De eerste tien mensen die goed gokken dat ik ik ben krijgen een lolly.

En daarna iedereen die ik aardig vind
pi_19748778
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:19 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

De eerste tien mensen die goed gokken dat ik ik ben krijgen een lolly.

En daarna iedereen die ik aardig vind
en heb je je nog problems met je wifi?
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:45:01 #279
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19749470
Oh nee, dafjedaf begint alweer over die lekker perenijsjes!

Toch erg gefeliciteerd met je appartementje hoor Daf, in welke metropool heb je dat appartement geregeld?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_19749527
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:18 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik heb ook zin om hier van de universiteit weg te fietsen en op mn nieuwe zelf gehuurde balkon te gaan zitten met perenijs
waneer mag je erin?
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:26:04 #281
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19753957
Haaidiehaai!

Heb vandaag Engels mondeling gehad, een presentatie, en ik heb minimaal een 7! Voor m'n schriftelijk Engels had ik al een 8.75, dat betekent dat ik voor m'n tentamen minimaal een 4 moet halen!

Tralalalala!

Wat een hoop blije mensen vandaag!!!
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:31:56 #282
92409 Twinky
Little star.
pi_19754097
hallo ik ben er ook weer!
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:34:38 #283
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19754161
Hoihoi!
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:42:39 #284
92409 Twinky
Little star.
pi_19754355
goed gedaan, engels!
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:46:24 #285
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19754490
We zijn trots op je laura .
Hoe haal je in godsnaam een 8.75 voor een schriftelijk examen? das echt goed!
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:47:56 #286
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19754550
Dank je! We hebben echt een trol van een Ierse lerares voor Engels... Als je dan opeens helemaal vastloopt tijdens je presentatie en je hulpzoekend haar kant op kijkt, zal ze je niet even bemoedigend toelachen, maar kijkt ze je aan met een uitdrukkingsloos grafgezicht alsof je net hebt verteld dat je ongeneeslijk ziek bent verklaard ofzo...

Niet echt een type die je zelfvertrouwen geeft dus...
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:52:45 #287
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19754724
nou dan heb je het gewoon goed gedaan. En nu? Nog meer leren, of wat vrije tijd ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:53:11 #288
92409 Twinky
Little star.
pi_19754746
whaha.. vervelend.. wij hebben ook een trol! met zululippen! en ze kan nog frans ook en ze praat altijd 'perfect brittish' en wij antwoorden dan in ae of nederlands. lol

volgens mij zijn alle leraren engels stom. IMO
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:09:16 #289
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19755357
Laura ligt al lekker in het zonnetje, met een perenijsje waarschijnlijk.

En jij Twinky, wat ben jij aan het doen ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:10:03 #290
92409 Twinky
Little star.
pi_19755382
een boekverslag aan het maken
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:19:23 #291
92409 Twinky
Little star.
pi_19755692
nou, ik ga nu eventjes de hond uitlaten, zie jullie later! groetje!
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:22:08 #292
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19755769
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 15:09 schreef ioko het volgende:
Laura ligt al lekker in het zonnetje, met een perenijsje waarschijnlijk.

En jij Twinky, wat ben jij aan het doen ?
Haha, wast maar waar! Moet nog superdepuper veel doen..! O.a. een adviesrapport schrijven over het bestaansrecht van Waterschap Zeeuwse Eilanden...

Jij bent zo al klaar zeker?
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:31:36 #293
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19756075
Had vandaag een bespreking met mijn begeleider in Utrecht, dus ben nu vrij. Maar ga zo wel naar huis (ben nu nog op de uni )
Veel succes in ieder geval
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:45:20 #294
92409 Twinky
Little star.
pi_19756560
zo... ben nu in de bieb.. zit naast een neger die is hier kei vaak en hij probeert me elke keer te versieren met de woorden 'weet jij nog een leuke chatsite' (ik zie er altijd heel anders uit qua stijl, make up en haar enzo, dus hij heeft niet in de gaten dat ik elke keer de zelfde ben...)
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:48:36 #295
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19756658
Zeg Twinky, weet jij nog een leuke chatsite ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:48:43 #296
92409 Twinky
Little star.
pi_19756665
aan de andere kant van mij zit nu een chineesje van een jaar of zeven, acht en daarvan zijn er twee in ons dorrup. Ze zijn echt precies precas precoes hetzelfde. Cool. Mijn broertje is nu 'ter introductie' bij mij op school.. hij is vandaag jarig en ik heb de brugklasleerjaarcoordinator gevraagd of die hem een lollie wil geven. Wat een lol
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:49:22 #297
92409 Twinky
Little star.
pi_19756686
een leuke chatsite? nee, wel een leuk forum
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:52:45 #298
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19756789
ga nou maar flink studeren !!
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 9 juni 2004 @ 15:58:43 #299
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19756987
Ik ga ook maar eens naar huis, spreek jullie snel weer !
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_19760725
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:53 schreef Twinky het volgende:
whaha.. vervelend.. wij hebben ook een trol! met zululippen! en ze kan nog frans ook en ze praat altijd 'perfect brittish' en wij antwoorden dan in ae of nederlands. lol

volgens mij zijn alle leraren engels stom. IMO
ik had een hele toffe engelse leraar!!! die ging zelfs met ons mee naar de kroeg in de pauze`s beetje jammer dat hij zich dood ging
  woensdag 9 juni 2004 @ 18:45:48 #301
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19761126
Tja, dat gaan ze allemaal... Dat is het nadeel van leraren Engels...

En we gaan gewoon weer verder in Centraal Slowchat Topic deel 6!!

[ Bericht 32% gewijzigd door Lllaura op 09-06-2004 19:17:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')