The Face, Brits lifestyle mag over mode, muziek, cultuur et cetera enzovoorts.quote:GewoneMan - zaterdag 5 juni 2004 @ 11:59
morguh copycat
@copycat welke magazine is dat ?
eeerst ff ontbijten. poetsen op lege maag is ongezond.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:38 schreef Aventura het volgende:
Ga 's even héél snel aan de slag zeg![]()
Zie het ook, ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:37 schreef Byte_Me het volgende:
het begint hier in eindhoven net een beetje op te klaren
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:39 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
eeerst ff ontbijten. poetsen op lege maag is ongezond.
Mijne ligt ook al klaar... naast m'n nieuwe bikini.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:42 schreef Byte_Me het volgende:
ik zie zon!!!
ff de hangmat ophangen
daar ben ik nou nog nooit geweest. maar dat komt nog wel. wel naar pinkpop geweest, morgen naar virus, en over een tijdje naar lowlands, dan zitten mn festivals er weer op.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:54 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, Frequence is vandaag.
Niet aan mij besteed.
Nog een klein maandje en dan vier volle dagen Rock Werchteren
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:54 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, Frequence is vandaag.
Niet aan mij besteed.
Nog een klein maandje en dan vier volle dagen Rock Werchteren
Moet je morgen doen..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:39 schreef Twinky het volgende:
ik sta met m'n hangmat in m'n hand in de deuropening, klaar om keihard naar buiten te rennen ls het eerste straaltje zon verschijnt...
\___________/ om je zooi op te vangenquote:Op zondag 6 juni 2004 00:56 schreef dafjedaf het volgende:
* GewoneMan irriteert zich aan: weather in the city
Goedgoed, behalve dat ik niet van winkelen hou... Nu ga ik slapenquote:Op zondag 6 juni 2004 01:02 schreef GewoneMan het volgende:
hoi hoi dafje hoest met je vandaag ?
ow ok... trustequote:Op zondag 6 juni 2004 02:07 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Goedgoed, behalve dat ik niet van winkelen hou... Nu ga ik slapen![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 02:13 schreef dafjedaf het volgende:
Wat is er in godsnaam leuk aan winkelen?
Je loopt een pokke-eind tussen patatetende duitsers en hangwangige tukkers, je bekijkt een onmogelijke hoeveelheid lelijke meuk die je niet eens cadeau zou willen, je wordt lastig gevallen door een opgefokte wandelende verkooptruuk of een opgepompte vmbo bimbo, en het kost achterlijk veel geld. Bah!!!
Electronica gaat dan nog enigzins, mekkeren ze iig niet dat mn router mooi kleurt bij mn ogen....quote:Op zondag 6 juni 2004 02:14 schreef GewoneMan het volgende:wat er leuk aan is snap ik ook niet maare je bent een van de weinige die ik ken die er een hekel aan hebben
![]()
en ik moet nieuwe schoenen hebbenquote:Op zondag 6 juni 2004 02:18 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Electronica gaat dan nog enigzins, mekkeren ze iig niet dat mn router mooi kleurt bij mn ogen....![]()
Maar het aller- aller- allerafschuwelijkst vind ik schoenenwinkels....![]()
ow ja lekkerquote:Op zondag 6 juni 2004 13:04 schreef dafjedaf het volgende:
Goeiemorgen!! eerst maar s een kopje thee
suiker er in?quote:Op zondag 6 juni 2004 13:42 schreef GewoneMan het volgende:
ow ja lekker![]()
ja graag, wel toppie dat je wifi het nog doetquote:Op zondag 6 juni 2004 13:55 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
suiker er in?
kan toch ook leuk zijn.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:27 schreef Lllaura het volgende:
Hallo!
Gister gevraagd of m'n vriend een sinaasappelboompje wilde kopen, of anders een andere leuke buitenplant. Ikk moest zelf namelijk werken. Resultaat: géén sinaasappelappelboom en géén andere plant!!! Hij belde me 's middags op m'n werk: hij had óóóveral gezocht (behalve daar waar ik had gezegd dat ze sinaasappelboompjes hadden), maar kon er nergens één vinden. Ik 'm naar die de bloemenwinkel gestuurd waar ze ze wél hadden. Maar blijkbaar zijn die krengen ontzettend duur. Omdat ze bij die bloemenzaak geen andere buitenplanten en het inmiddels al vijf uur was, zijn we dus maar met een plantje van het tankstation aan komen kakken...![]()
hmm dat is niet zo slim van die vriend, als hij meteen daarheen was gegaan had je kunnen bepalen of het te duur was en wat je dan eventueel ipv zou kunnen kopen. maar het gaat om het gebaar héquote:Op zondag 6 juni 2004 14:27 schreef Lllaura het volgende:
Hallo!
Gister gevraagd of m'n vriend een sinaasappelboompje wilde kopen, of anders een andere leuke buitenplant. Ikk moest zelf namelijk werken. Resultaat: géén sinaasappelappelboom en géén andere plant!!! Hij belde me 's middags op m'n werk: hij had óóóveral gezocht (behalve daar waar ik had gezegd dat ze sinaasappelboompjes hadden), maar kon er nergens één vinden. Ik 'm naar die de bloemenwinkel gestuurd waar ze ze wél hadden. Maar blijkbaar zijn die krengen ontzettend duur. Omdat ze bij die bloemenzaak geen andere buitenplanten en het inmiddels al vijf uur was, zijn we dus maar met een plantje van het tankstation aan komen kakken...![]()
hoe komt dat, vertelllllllllllllllllllllllllll desnoods betalen we bijquote:Op zondag 6 juni 2004 14:37 schreef Aventura het volgende:
Net een halfuurtje wakker, ik voel me niet zo fit en dat is nog een understatement. Maar goed, dat is alleen lichamelijk, verder ben ik meer dan happy
Dat heb ik 'm dus ook proberen te vertellen. Volgende keer mag ik 't zelf doen van 'm...quote:Op zondag 6 juni 2004 14:34 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hmm dat is niet zo slim van die vriend, als hij meteen daarheen was gegaan had je kunnen bepalen of het te duur was en wat je dan eventueel ipv zou kunnen kopen. maar het gaat om het gebaar hé
het zijn hele rare tijden waarvan ik hoop dat ze snel zullen veranderen. de grenzen lijken nu toch wel bereikt kwa achterlijk gedrag.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:39 schreef Lllaura het volgende:
Was ook wel leuk, de prijs alleen wat minder...En 't idee dat 't van een tankstation komt, is ook niet echt
...
Is gister een vriend van me in z'n gezicht gestoken tijdens het stappen. Hij is een paar jaar geleden al 's 'goed' met een mes gestoken door een gastje uit een groepje flink vervelende buitenlanders, stuk of vijf keer, vlak naast z'n halsslagader. Nou moet ik zeggen dat ie zelf ook geen lieverdje was (met de nadruk op 'was'), maar hij heeft nog nooit iemand neergestoken. Hij heeft al jaren een vriendin en is 100% bijgetrokken. Gisteravond liep ie met z'n vriendin hier in een discotheek, wordt ie vanuit 't niets met een stuk glas in z'n gezicht gestoken. Zo hard dat ie een tiental minuten bewusteloos is geweest. Meteen naar 't ziekenhuis vervoerd, weet niet hoe 't nu met 'm is...
Dat gastje dat 'm een paar jaar geleden heeft neergestoken, heeft trouwens bij elkaar twee maandjes vastgezeten en 100 euro schadevergoeding moeten betalen...![]()
tja dat is klote hebben ze die gast nog gepakt ??? hoop iig dat het weer goed komt en de schade meevalt... gezicht is in dat opzicht een hele nare plek hoop dat ze die etter echt straffen maar met ons rechtssysteem zal dat wel nietquote:Op zondag 6 juni 2004 14:39 schreef Lllaura het volgende:
Was ook wel leuk, de prijs alleen wat minder...En 't idee dat 't van een tankstation komt, is ook niet echt
...
Is gister een vriend van me in z'n gezicht gestoken tijdens het stappen. Hij is een paar jaar geleden al 's 'goed' met een mes gestoken door een gastje uit een groepje flink vervelende buitenlanders, stuk of vijf keer, vlak naast z'n halsslagader. Nou moet ik zeggen dat ie zelf ook geen lieverdje was (met de nadruk op 'was'), maar hij heeft nog nooit iemand neergestoken. Hij heeft al jaren een vriendin en is 100% bijgetrokken. Gisteravond liep ie met z'n vriendin hier in een discotheek, wordt ie vanuit 't niets met een stuk glas in z'n gezicht gestoken. Zo hard dat ie een tiental minuten bewusteloos is geweest. Meteen naar 't ziekenhuis vervoerd, weet niet hoe 't nu met 'm is...
Dat gastje dat 'm een paar jaar geleden heeft neergestoken, heeft trouwens bij elkaar twee maandjes vastgezeten en 100 euro schadevergoeding moeten betalen...![]()
laten we het hopen maar vrees echter van niet, daarnaast is het erger om met glas gestoken te worden dan met een scherp mes als je het helings proces bekijkt iig en ook de lidtekens zullen bij glas erger zijn...quote:Op zondag 6 juni 2004 14:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het zijn hele rare tijden waarvan ik hoop dat ze snel zullen veranderen. de grenzen lijken nu toch wel bereikt kwa achterlijk gedrag.
Nope, de pliesie kwam aankakken toen de kust veilig was, doen ze altijd hier: blijven om een hoekje staan wachten tot de knokpartij over is en komen zich er dan mee bemoeien... Stelletje laffaards!quote:Op zondag 6 juni 2004 14:42 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
tja dat is klote hebben ze die gast nog gepakt ???
tja dat is erg triest die gasten staan er om in te grijpen niet om af te wachten en dan te kijken naar de schade in dat geval kan je er beter een ambulance neer zetten...quote:Op zondag 6 juni 2004 14:46 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Nope, de pliesie kwam aankakken toen de kust veilig was, doen ze altijd hier: blijven om een hoekje staan wachten tot de knokpartij over is en komen zich er dan mee bemoeien... Stelletje laffaards!
congratsquote:Op zondag 6 juni 2004 14:56 schreef Aventura het volgende:
Nou, erg leuke avond gehad, ging naar een feestje met de gedachte dat ik een paar uur zou blijven, maar het werden er iets meerHele leuke man ontmoet namelijk
Vertel!quote:Op zondag 6 juni 2004 14:56 schreef Aventura het volgende:
Nou, erg leuke avond gehad, ging naar een feestje met de gedachte dat ik een paar uur zou blijven, maar het werden er iets meerHele leuke man ontmoet namelijk
was jij datquote:Op zondag 6 juni 2004 15:24 schreef Aventura het volgende:
Hehe, ging eigenlijk heel raar, neef van me stond met een man te praten, ik stond een metertje verder pal voor hen aan de bar met mijn kont vol in beeld, toen ving ik achter me iets op: '..lekker ding, blabla....', waarna ik neef hoorde lachen en even later kwam die man naar me toe
Verder geen wilde dingen gebeurd hoor, maar dat hoeft wmb. niet altijd gelijk, dit is net ietsjes spannender.
yep 0909-aventura (dat er toen geen belletje ging rinkelen bij muhquote:Op zondag 6 juni 2004 16:13 schreef Lllaura het volgende:
hij heeft toch wel je nummer, hè?
arme zielquote:Op zondag 6 juni 2004 16:17 schreef Lllaura het volgende:
Getverderdergetverdegetver! Ben huiswerk aan 't maken. Een presentatie in het Engels over Kuyichi, een kledingmerk en hoe 'sustainable' dat bedrijf wel niet is...![]()
Buiten schijnt het zonnetje en fluiten de vogeltjes...
Wat is het leven toch oneerlijk!![]()
nee alleen geile SMSjesquote:Op zondag 6 juni 2004 16:19 schreef Lllaura het volgende:
Al vieze sms-jes gestuurd?
handig he, dat doorlinken. dat zou een standaard optie in replique moeten worden.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:05 schreef GewoneMan het volgende:
complimenten voor Byte_Me voor het goede opzetten van deel 5
![]()
![]()
![]()
hij lag er net weer 4 uur lang uit....quote:Op zondag 6 juni 2004 13:56 schreef GewoneMan het volgende:
ja graag, wel toppie dat je wifi het nog doetprobleem "opgelost" ?
ja zo doe ik het ook altijd, laatste deel link naar het nieuwe deel en in de OP de linkjes naar de vorige kleine moeite en heel handig en overzichtelijkquote:Op zondag 6 juni 2004 17:29 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
handig he, dat doorlinken. dat zou een standaard optie in replique moeten worden.
heb je al geprobeerd of geinformeerd naar een firmware update ? dit kan een hoop problems voorkomen cq fixenquote:Op zondag 6 juni 2004 17:31 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
hij lag er net weer 4 uur lang uit....
ja idd dafjedaf heeft er al 1 uitgevonden... de knuffelberenstraal echt superhandig in een flits was haar magnetron bij mij...quote:Op zondag 6 juni 2004 19:25 schreef zoalshetis het volgende:
meer oog voor transport. nieuwe vormen van transport. etc.
hij werruktquote:Op zondag 6 juni 2004 18:51 schreef GewoneMan het volgende:
ik heb trouwens een home made waterpijpjedie ga ik vanavond even inwijden
![]()
dat meen je niet ???quote:Op zondag 6 juni 2004 20:08 schreef Lllaura het volgende:
Nee joh! Da's van de Troetelbeertjes!![]()
[afbeelding]
0,5 liter flesje van plastic en dan een "chilm" of " tjilm" weet niet hoe je het schrijft die kan je kopen bij een waterpijpen winkeltje ofzo (ik heb hem gekregen van een maat) dan onderin een gaatje daar duw je dat pijpje doorheen dan in de hals nog een klein gaatje (klapgat) pijpje tot op de bodem drukken water erin en dan een filter (kan je daar ook kopen) een gaasje van een kraan kan overigens ook en klaarquote:Op zondag 6 juni 2004 20:19 schreef Lllaura het volgende:
Hoe heb je 'm gemaakt?
zit nog gebruikt filtertje in dus die is al ingebrandquote:Op zondag 6 juni 2004 20:29 schreef Byte_Me het volgende:
vergeet niet je gaasje in te branden!
schijnt nogal slecht voor je te zijn anders.
avondquote:Op zondag 6 juni 2004 20:37 schreef erodome het volgende:
Een goedenavond tesamen!!!!!!
ik gebruik uit principe GEEN chemische drugs maar als anderen het graag willen moeten ze het doenquote:Op zondag 6 juni 2004 20:45 schreef Lllaura het volgende:
Nou hebben jullie 't ier geregeld (lees: dagelijks) over blowen. Wie van jullie slikt er wel 's een pilletje of doet af en toe 's een lijntje?
Haaaaai!quote:Op zondag 6 juni 2004 20:37 schreef erodome het volgende:
Een goedenavond tesamen!!!!!!
Pilletje, ja jummy zo nu en dan, lijntjes niet, vind het maar niets dat door je neus gedoe....quote:Op zondag 6 juni 2004 20:45 schreef Lllaura het volgende:
Nou hebben jullie 't ier geregeld (lees: dagelijks) over blowen. Wie van jullie slikt er wel 's een pilletje of doet af en toe 's een lijntje?
doompjuh is er een mailtje zoek geraakt in de bekende molen of heb je je mail nog niet gelezen vanaf woensdag ? had namelijk woensdagmiddag gemaildquote:Op zondag 6 juni 2004 20:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Pilletje, ja jummy zo nu en dan, lijntjes niet, vind het maar niets dat door je neus gedoe....
Gewoneman, club was geslaagd
vroeger wel, maar nu niet meer.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:45 schreef Lllaura het volgende:
das goequote:Op zondag 6 juni 2004 20:54 schreef erodome het volgende:
Dan zal ik straks even op de andere comp kijken, zal hij daar wel binnengekomen zijn...
Morgen mail ik je wel terug, nu ben ik tot weinig anders in staat dan een beetje suffen
ach ik heb het niet nodig om het gezellig te hebben en heb voor ik begon met blowen een grens gesteld dat het alleen bij softdrugs zou blijven. het is dus niet dat ik er niet nieuwschierig naar ben ofzo maar als je je eigen principes al het raam uitgooit tja dan is het eind zoek...quote:Op zondag 6 juni 2004 21:05 schreef Lllaura het volgende:
Ik slik wel 's een pilletje op een groot feest of als ik zin heb om het hier in de stad voor de verandering 's een keertje gezellig te hebben. Komt neer op zo'n 5 keer per jaar schat ik. En samen met goeie vrienden halen we ongeveer eens in de drie maanden 's een grammetje coke.
Edit:
Da's nog wel 'christelijk', toch..?
whahahaha enne dan ipv slow fastquote:Op zondag 6 juni 2004 23:52 schreef Byte_Me het volgende:
* GewoneMan steekt jointje op
misschien topictitel veranderen naar sex, drugs en ... slowchat topic
net ff gegoogled maar ach ik vind het wel best zo het effect is prima en de smaak ook en daar gaat het omquote:Op maandag 7 juni 2004 02:07 schreef Byte_Me het volgende:
doe mij maar een vaporizer
mijn toestemming heb jequote:Op maandag 7 juni 2004 11:08 schreef Aventura het volgende:
Zo, net een presentatie achter de rug. Ik zat er wel tegenop, maar ging eigenlijk heel goe.d was totaal niet nerveus. Pfft, nu even een kop koffie. Is het al bijna tijd om naar huis te gaan? Heb het gevoel dat ik er al een hele dag op heb zitten
ik heb je baas al gesproken dus je kan met een gerust hart vertrekken, het is NIET nodig om het te controleren, en ik heb de koffie al klaarstaanquote:Op maandag 7 juni 2004 11:15 schreef Aventura het volgende:
Ik sneak er gewoon vandoor, zouden ze het merken
" ik heb een vergadering buiten de deur"![]()
Oja, dat is waar ook! Heel belangrijke vergadering in Scheveningen!quote:Op maandag 7 juni 2004 11:17 schreef ioko het volgende:
Aventura heeft dan zeker een vergadering in Scheveningen ?(het is hier echt super lekker weer)
dat mag je zelf wetenquote:Op maandag 7 juni 2004 11:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oja, dat is waar ook! Heel belangrijke vergadering in Scheveningen!
Agendapunten:
*welke cocktails bestellen we
toplessquote:*gaan we in bikini of gaan we topless
mag ik deze keer kiezen ?quote:*welke cocktails bestellen we part II
eerst even pootje baden en als het warm genoeg is erinquote:*gaan we de zee in of blijven we lekker zitten
¿¿¿quote:*wvttk
Ik stuur je wel een belangrijk uitziende mail van het Ministerie van V&Wquote:Op maandag 7 juni 2004 11:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oja, dat is waar ook! Heel belangrijke vergadering in Scheveningen!
Agendapunten:
*welke cocktails bestellen we
*gaan we in bikini of gaan we topless
*welke cocktails bestellen we part II
*gaan we de zee in of blijven we lekker zitten
*wvttk
*welke cocktails bestellen we part IIquote:Op maandag 7 juni 2004 11:31 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat mag je zelf weten
[..]
topless
mag ik deze keer kiezen ?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
*welke cocktails bestellen we part II
ghehequote:Op maandag 7 juni 2004 11:38 schreef Aventura het volgende:
Dat doet het ook altijd goed op het strand
voor mij ook alquote:Op maandag 7 juni 2004 11:40 schreef erodome het volgende:
Een wietje?????????
Pakt haar fiets om naar het strand te racen, is bij het eind van de straat en komt tot bezinning, snert das tever fietsen.......
waar woon je ?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:49 schreef erodome het volgende:
Ik ga straks denk ik het bad uit de garage halen, de compressor staat er nog(met een voetpomp is geen succes kan ik uit ervaring vertellen), lekker warm water erin en badderen maar...
Wie komt er ook badderen, er passen zeker 6 mensen in met gemak
***kijkt aventura met trouwe puppie oogjes aan*** je haalt ons toch eerst op ???quote:Op maandag 7 juni 2004 11:50 schreef Aventura het volgende:
Als het meezit kan ik daar binnen een uurtje zijn, maar Zandvoort is voor mij handiger (halfuurtje)
Heheheh, ja ik kom wel even voorrijden met het bedrijfsbusjequote:Op maandag 7 juni 2004 11:50 schreef erodome het volgende:
Ja aventura, wees eens zo lief.........
jaaaaaaaaaaaaa en belangrijk is het zeker hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 11:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heheheh, ja ik kom wel even voorrijden met het bedrijfsbusje
Die mag ik vast wel even lenen voor mijn superbelangrijke vergadering buiten de deur.
80 km pfffffffffff lekker dichtbijquote:Op maandag 7 juni 2004 11:52 schreef erodome het volgende:
Bij emmeloord in de buurt
Maar ik moet racen anders kom ik te laat bij school, kind kwaad(hij kan erg boos worden als ik telaat ben).
je vergeet het insmerenquote:Op maandag 7 juni 2004 11:56 schreef Aventura het volgende:
Bikini's, drankjes en jointjes![]()
hahaha eet smakelijk hequote:Op maandag 7 juni 2004 11:59 schreef ioko het volgende:
Ik ga maar lunchen, door al dat gepraat over bikini's, insmeren en drankjes kan ik me niet meer concentreren, Leuk hoor !!!![]()
Jaaaah, ik wiiiiiiiil......quote:Op maandag 7 juni 2004 11:56 schreef Aventura het volgende:
Bikini's, drankjes en jointjes![]()
~~~~~~~~~~~~~~\0/~~~~~~~\0/~~~~~~~~quote:Op maandag 7 juni 2004 12:13 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jaaaah, ik wiiiiiiiil......
Hoerige schijtenschede, ik eis een zee, NU!!!!
Dat wordt dan toch weer een middagje Rutbeekquote:Op maandag 7 juni 2004 12:13 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jaaaah, ik wiiiiiiiil......
Hoerige schijtenschede, ik eis een zee, NU!!!!
Ik ga straks naar het huis van mn moeder, lekker in de tuin hangen in mn bikini, met vriendje, koelkast, en wietje bij de handquote:Op maandag 7 juni 2004 12:29 schreef Grollie het volgende:
Dat wordt dan toch weer een middagje Rutbeek![]()
klinkt ook niet verkeerd maar damn ik wil aan zeequote:Op maandag 7 juni 2004 12:32 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik ga straks naar het huis van mn moeder, lekker in de tuin hangen in mn bikini, met vriendje, koelkast, en wietje bij de hand
Ik neem mn hangmat mee!!!
Lach maarquote:Op maandag 7 juni 2004 12:33 schreef ioko het volgende:
HAHA, Dafjedaf wordt ook onrustig... (sorry Daphne, ik zal niet te hard lachen)
Zou best kunnen dat het aan zee nog niet eens zo heel erg lekker is.. frisse wind enzo.. zeewater nog niet boven de 15 graden.. brrrrquote:Op maandag 7 juni 2004 12:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
klinkt ook niet verkeerd maar damn ik wil aan zee![]()
damn tagnar is 1 lucky bastardquote:Op maandag 7 juni 2004 12:35 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Lach maarIk ga de hele dag chillen / neuken in het zonnetje, ga jij maar lachen, das gezond
![]()
we zullen aan je denkenquote:Op maandag 7 juni 2004 12:37 schreef Lllaura het volgende:
Zo, ik denk dat ik straks maar 's de bus pak naar m'n ouders en vanuit daar, drie kilometer verderop, op 't strand ga liggen... Lekker met m'n handdoekje op 't zand, ijsje erbij en aan 't eind van de middag een rosé'tje...![]()
Nee hoor, moet heel de dag leren en vanavond gewoon werken.![]()
Ben dat leren zo beu hè! Maja, nog ff doorzetten, laatste loodjes wegen 't zwaarst..!
![]()
Dan hoop ik dat je moeder niet thuis isquote:Op maandag 7 juni 2004 12:35 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Lach maarIk ga de hele dag chillen / neuken in het zonnetje, ga jij maar lachen, das gezond
![]()
nee hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 12:42 schreef Lllaura het volgende:
Dankjewel!
Ik ga me eerste maar 's aankleden, da's wel een 'pré'...
Er is rechtvaardigheid: de volgende dag moet ie om 7 uur 's ochtends weg....quote:Op maandag 7 juni 2004 12:37 schreef GewoneMan het volgende:
damn tagnar is 1 lucky bastard
Nope, ik moet op het huis passen, ze is op vakantiequote:Op maandag 7 juni 2004 12:39 schreef Grollie het volgende:
Dan hoop ik dat je moeder niet thuis is![]()
Dat is best een goed idee weet je, dat moet ik ook maar eens gaan doen.... Tis wel warm genoeg voor een afgeknipte spijkerbroek, right?quote:Op maandag 7 juni 2004 12:42 schreef Lllaura het volgende:
Ik ga me eerste maar 's aankleden, da's wel een 'pré'...
Ik heb een zolderkamer, het is hier 29 graden op het moment en ik ben alleen thuis, straks komt mn vriendje langs. Geef mij eens een goede reden om kleren aan te doen....quote:Op maandag 7 juni 2004 13:18 schreef ioko het volgende:
Jezus, is er dan geen een vrouw aangekleed om half 2 ?! *mompeld iets over waarden en normen*
And justice for all...quote:Op maandag 7 juni 2004 13:25 schreef ioko het volgende:
Ik kan namelijk met de beste wil van de wereld geen reden bedenken waarom je kleren zou moeten aantrekken![]()
Eh, ja. Mijn hart is eenvoudig diep menschelijk blij.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:31 schreef ioko het volgende:
Ja Dafje, ik weet dat je graag gelijk krijgt. Het is dat het zo'n mooi weer is, anders had ik wel wat redenen bedacht om je een laagje of 4 aan kleren te laten aantrekken. (maar het beeld dat ik nu heb is daar veels te mooi voor) Dus ik laat je maar genieten van je overwinning, en de mooie dag.
wat dacht je van een potje bier ?quote:Op maandag 7 juni 2004 16:36 schreef Lllaura het volgende:
Ja! Maar ik heb wel een zak snoep geschept. Wat wil je: een gifgroen kikkertje, een Napoleon, een zuur beertje, een manneke pisdropje, en kokkintje of heksenhyl?
weet ik niet maar geloof me ze zijn wel lekker maar ik heb nu de frambozen smaak (zelfde soort ijsje) try it out zou ik zegguhquote:Op maandag 7 juni 2004 20:15 schreef leonieke het volgende:
En waarom heb ik nog nooit van een perenijsje gehoord???
Zo'n ijs verkopen ze niet denk ik in België. Vanille, chocolade, banaan, aardbei, rhum, mokka, stracia-je-weet-wel-watquote:Op maandag 7 juni 2004 20:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
weet ik niet maar geloof me ze zijn wel lekker maar ik heb nu de frambozen smaak (zelfde soort ijsje) try it out zou ik zegguh![]()
ja het is een waterijsje en nee niet zoals een calipo kijkquote:Op maandag 7 juni 2004 20:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo'n ijs verkopen ze niet denk ik in België. Vanille, chocolade, banaan, aardbei, rhum, mokka, stracia-je-weet-wel-watenzo wel, maar bananen en frambozen.. nee dat is nu echt iets nieuws
Is dat zo waterijs ofzo? (zoals een Calipo?)
jij gaat door voor hoofdprijs !!!! (prijs is NIET gegarandeerd)quote:Op maandag 7 juni 2004 20:27 schreef Byte_Me het volgende:
dat zijn toch die festini's?
ik heb ook aardbeien nuquote:Op maandag 7 juni 2004 21:25 schreef erodome het volgende:
Zo, weer nieuwe perenijsjes ingeslagen, ook maar gelijk aardbeienijsjes meegenomen en een pak met kinderijsjes, ik kom de eerste dagen niet zonder ijs te zitten igg
Het bad is opgehaalt, maar was lek, grmmmmmmmmfffffffffff.....
Bad staan plakken dus...
Kleine man was ziek, had mega koppijn en heeft vanmiddag gekotst, dus ook nog een uurtje liggen pitten met hem(hij wilde niet alleen zijn), aan het eind van de dag toch nog wat eten erin gekregen en toen trok hij aardig bij.
Te weinig gezond naar mijn zin dus....
hint kwam dus niet aanquote:Op maandag 7 juni 2004 22:16 schreef erodome het volgende:
IIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!
Dat is koud joh!!!!!!!!!
Sluipt naar binnen, pakt het waterpistool, doet heel voorzichtig het raam iets open en PSSSSSSSSTTTTTTTTT recht in gewoneman zijn nek........
mischien moet ik het innitiatief ff overnemen en jou billen eens onder handen nemen op de meet met je zweepjequote:Op maandag 7 juni 2004 22:37 schreef erodome het volgende:
Ohhhhhhhhhhhh, e-mail
graag gedaan al was ik een poos te laatquote:Op maandag 7 juni 2004 23:43 schreef Lllaura het volgende:
Mensen, bedankt voor deze boeiende conversatie, ik ga pitten!
![]()
Sorry dat ik zo laat reageer Laura, maar het forum was een paar keer down. Je probeert me toch niet om te kopen met snoepjes he ?quote:Op maandag 7 juni 2004 16:36 schreef Lllaura het volgende:
Ja! Maar ik heb wel een zak snoep geschept. Wat wil je: een gifgroen kikkertje, een Napoleon, een zuur beertje, een manneke pisdropje, en kokkintje of heksenhyl?
Mag vandaag weer verder met een document voor de Sales afdeling dat ze nodig hebben om de juiste hardware te kiezen bij bepaakde klantwensen... lekker saai eigenlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:43 schreef Lllaura het volgende:
-- knip ---
En jij?
Als het goed is duurt dat tot 13.30... maar het is heel slecht te zien hoor zo'n klein stippiequote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:27 schreef Lllaura het volgende:
Staat Venus nu nog steeds voor de zon dan?
Is goed ! Ik zit hier nog wel even.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:27 schreef Lllaura het volgende:
Staat Venus nu nog steeds voor de zon dan? Heb net gekeken door 20 negatieven, maar zie nix...
Heb diverse tests, weet alleen niet hoe ze heten en welke ik ga gebruiken. Eén test heeft als uitslag de basisstijlen, waaronder veel taak, weinig relatie; veel taak, veel relatie; weinig taak, veel relatie en weinig taak, weinig relatie. En nog een test waar de stijlen delegeren, raadplegen, motiveren en vertellen uit kunnen komen...
Ga er zo eens even naar kijken.
Bedankt voor je aanbod!![]()
Heb helaas nu nog geen tijd om eraan te beginnen, er komt zo een klasgenote van me langs om Engels ff door te nemen.
Als ik iets wil weten, weet ik je te vinden!
Degene die in mijn fotoboek staat vind ik een heel lekkere zweep, dat is niet de narequote:Op maandag 7 juni 2004 23:31 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
mischien moet ik het innitiatief ff overnemen en jou billen eens onder handen nemen op de meet met je zweepjebtw is het die ook in je fotoboek staat ?
ik ga lekker zwemmenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:43 schreef Lllaura het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga vandaag een presentatie Engels in m'n hoofd stampen, een persoonlijk dossier in elkaar zetten, een oud marketingplan van een bedrijf analyseren en een adviesrapport maken voor Waterschap Zeeuwse Eilanden m.b.t. hun managementstijl.
En jij?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Degene die in mijn fotoboek staat vind ik een heel lekkere zweep, dat is niet de nare
Maar mijn billen zijn ervoor om onder handen genomen te worden, dus be my guest
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:43 schreef erodome het volgende:
Snotverpielekus, ....
Is het schoolplein leeg, ik zoiets van huhhhhhhhhhhhhhh.....
Is het half 8![]()
![]()
FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKk
1... 2... 3...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:43 schreef erodome het volgende:
Snotverpielekus, ik ben vandaag weer eens een warhoofd eerste klas(ik ben altijd een warhoofd, maar vanochtend was het wel heel erg).
De kleine man wordt wakker en roept me, ik schrik me een hoedje, kiik op de klok zie dat het half 9!!!!! is, dus ik race naar boven, snel dat kind in zijn kleren hijsen, en met een rotgang naar school....
Is het schoolplein leeg, ik zoiets van huhhhhhhhhhhhhhh.....
Is het half 8![]()
![]()
FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
wil je erover praten lieverd?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:45 schreef erodome het volgende:
Idd ik ben een doos eerste klas, ik heb al zovaak op woensdag om 12 uur bij het schoolplein gestaan zo van snertvandaag zijn ze om half 1 uit....
Nu dan te vroeg op school, ik ben gewoon een warhoofd
Mag wel hoor, is 't adres van m'n vriend!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:01 schreef ioko het volgende:
Wel ff je emailadres weghalen hoor ! (daar beloof ik ook geen misbruik van te maken)
vaste onderwerp is: wiet, sex en onzinquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:49 schreef Twinky het volgende:
is er nog een onderwerp ofzo? of waar zullen we het over hebben...
welkom twinkyquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:40 schreef Twinky het volgende:
hallo ik join dit hier
Ik heb ook zin om hier van de universiteit weg te fietsen en op mn nieuwe zelf gehuurde balkon te gaan zitten met perenijsquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:17 schreef Copycat het volgende:
Gefeliciteerd, dafjedaf!
Ik heb helemaal geen zin in werken vandaag.
Heb het ook niet erg druk en dan is alles wat je moet doen teveel moeite.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:10 schreef dafjedaf het volgende:
Ik heb een hele achterlijke week. Vorige week had ik een kamer gevonden, ik wilde een appartement, maar nou ja.
Word ik deze week opgebeld door de woningbouw, of ik een appartement wil. Gisteren gekeken, vandaag aangenomen. Ik had godzijdank nog niet getekend voor die kamer.... Nu zit ik goedkoper, groter, en met alles voor mij alleen
De eerste tien mensen die goed gokken dat ik ik ben krijgen een lolly.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:19 schreef GewoneMan het volgende:gefeliciteerd
![]()
![]()
wordt wel tracteren op de meet he![]()
en heb je je nog problems met je wifi?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:19 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
De eerste tien mensen die goed gokken dat ik ik ben krijgen een lolly.
En daarna iedereen die ik aardig vind
waneer mag je erin?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:18 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik heb ook zin om hier van de universiteit weg te fietsen en op mn nieuwe zelf gehuurde balkon te gaan zitten met perenijs
Haha, wast maar waar! Moet nog superdepuper veel doen..! O.a. een adviesrapport schrijven over het bestaansrecht van Waterschap Zeeuwse Eilanden...quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:09 schreef ioko het volgende:
Laura ligt al lekker in het zonnetje, met een perenijsje waarschijnlijk.
En jij Twinky, wat ben jij aan het doen ?
ik had een hele toffe engelse leraar!!! die ging zelfs met ons mee naar de kroeg in de pauze`squote:Op woensdag 9 juni 2004 14:53 schreef Twinky het volgende:
whaha.. vervelend.. wij hebben ook een trol! met zululippen! en ze kan nog frans ooken ze praat altijd 'perfect brittish' en wij antwoorden dan in ae of nederlands. lol
volgens mij zijn alle leraren engels stom. IMO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |