Ja, het spijt me.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:30 schreef Tuana het volgende:
Ja hoor, ben ik heel eventjes weg... is er wéér een nieuwe slowchat....
Kan je dan ook niks goed doen?! En bovendien ben je vergeten te vermelden dat het om de slowchat gaatquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:29 schreef Johan_de_With het volgende:
O, het moet Deus vicit of Veni vidi vici zijn.
Sidekick.
Disgustingquote:
Ga jij eens snel met je tante trouwen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kickie, dit is er een die gaat voor de 48 uurs ban.
Mag die niet met zijn oom trouwen? Racisme!!! Discriminatie!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ga jij eens snel met je tante trouwen.
Er stond een artikel over geregistreerd partnerschap met je tante in een of ander tijdschrift, weet niet meer welke... Zo kon een meisje de miljoenen van haar tante erven zonder maar ook 1 cent belasting te betalen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, een ban voor Johan... dan kan hij geen slowchat meer openenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kickie, dit is er een die gaat voor de 48 uurs ban.
Ja, dan moet ik het weer doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:37 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ja, een ban voor Johan... dan kan hij geen slowchat meer openen![]()
Ik vind het niet erg genoeg om de nsb knop ervoor te gebruiken, misschien kun je het proberen met videotje met zichbaar eruitvallende hersenen. Gebrek ervan is not-done.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar woont je zus ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg genoeg om de nsb knop ervoor te gebruiken, misschien kun je het proberen met videotje met zichbaar eruitvallende hersenen. Gebrek ervan is not-done.
Ik weet wel waar jouw huis woont.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar woont je zus ?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed, er is werkelijk nog niet EEN politiek onderwerp besproken.
Wat gaan jullie stemmen ?
Dan maak jij mij maar af tot ik er aan dood ga.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik weet wel waar jouw huis woont.
Stemmen, wazdaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed, er is werkelijk nog niet EEN politiek onderwerp besproken.
Wat gaan jullie stemmen ?
Ik ga jou dood vermoorden.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan maak jij mij maar af tot ik er aan dood ga.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik ga jou dood vermoorden.
Ik ben zijn moeder.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:51 schreef DaveM het volgende:
he Aaaahikwordgek, ben je de tweelingbroer van RichardQuest of gewoon een kloon?
Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ben zijn moeder.
Hier kots ik nóg makkelijker op.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:07 schreef Tuana het volgende:
De Internationale op z'n Haags:
Persoonlijke redenen.quote:Na Tenet opnieuw hoge CIA'er opgestapt
WASHINGTON - Nadat donderdag de directeur van de Amerikaanse inlichtingendienst CIA, George Tenet, zijn ontslag indiende, is vrijdag een tweede topfunctionaris van de CIA opgestapt. Nieuwszender CNN meldde dat het gaat om James Pavitt. De CIA bevestigde dit bericht.
Pavitt, die directeur operaties van de dienst was, zou om persoonlijke redenen stoppen, net als zijn baas. Hij zou zijn besluit al enkele weken voor Tenets aftreden hebben genomen. De mededeling over het vertrek van George Tenet kwam volgens Amerikaanse media onverwacht, hoewel er al langer werd gespeculeerd dat de 51-jarige afscheid ging nemen. Het Witte Huis maakte donderdagavond bekend niet om het aftreden van Tenet te hebben gevraagd.
Een reden
Tenet zelf zei om persoonlijke redenen te vertrekken, en dat er maar één reden is voor zijn afscheid: ,,Het welzijn van mijn geweldige familie, niet meer en niet minder.'' President Bush heeft het ontslag aanvaard en zei Tenet te zullen missen.
The New York Times meldde vrijdag dat het vertrek van Tenet wellicht is bespoedigd door een zeer kritisch niet geopenbaard rapport van een Senaatscommissie. Het geheime rapport is opgesteld door de inlichtingencommissie van de Senaat en vorige maand overhandigd aan de CIA.
Het bevat volgens overheidsfunctionarissen en medewerkers van Tenet een gedetailleerd verslag van alle fouten en misrekeningen die Amerikaanse inlichtingendiensten hebben gemaakt over vermeende massavernietigingswapens in Irak. Volgens de krant verschijnt in de loop van juni een openbare versie van het rapport.
ANP
Bron: LC
Klotesidekick, je kunt ook geen humor hebbenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:20 schreef pberends het volgende:
Ik ben het een keer eens met D66.
En ik ben snel, al bij de 2de view zat ie op slot.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:24 schreef Tuana het volgende:
Don't mess with Sidekick... hij heeft macht
Ik zou er trots op zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En ik ben snel, al bij de 2de view zat ie op slot.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik zou er trots op zijn.
Tuana geilt nu op mij.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik zou er trots op zijn.
Denk je.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:31 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Tuana geilt nu op mij.
![]()
Ik laat je maar in de waanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:31 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Tuana geilt nu op mij.
![]()
quote:in procenten van Allen LPF VVD CDA D66 PvdA SP GrLinks
Ik doe het graag, want met het geld wordt de Nederlandse samenleving draaiende gehouden
14% 2% 7% 6% 29% 18% 27% 59%
Je leest verkeerd, VVD is het minst nationalistisch.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
De LPF-stemmer is het minst nationalistisch:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
De LPF-stemmer is het minst nationalistisch:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:15 schreef DaveM het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop.
Ik denk dat ik de gelukkige vader ook al weet...
*kijkt naar Aaahikwordgek's ondertitel...
Moordwijf!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:32 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik laat je maar in de waan
Nee. What's up, sport?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee. Yo.
Je bent ook zo direct. Wel duidelijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Nu heb ik hem weggejaagd. Schrale eikel met gevoelige tepels en prostate tenderness.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee. What's up, sport?
Waarom? Zo'n beetje alles is al gezegd.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:42 schreef Monidique het volgende:
Ik moet zo maar es reageren in het Von Däniken-topic.
Het is leuk.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom? Zo'n beetje alles is al gezegd.
quote:Ga liever mijn werkstuk schrijven.
Goth? Van alle lijdenskreten.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is leuk.
[..].
Sorry, dat niveau kan ik niet aan. *goth*En omdat ik een verschirkkelijke jeugd heb gehad, kan ik nu geen opdrachten maken,
. *goth*
Ach, ik moest toch wát kiezen?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Goth? Van alle lijdenskreten.
Kon je niet herhalen dat je van jezelf walgt ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ach, ik moest toch wát kiezen?
Vezellufquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kon je niet herhalen dat je van jezelf walgt ?
En dus kom je hier de one-liners lezen en flauwe plaatjes kijken waar niet eens een tepel in ondraaglijke negentienjarige opwinding door een stuk stof priemt.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:53 schreef Monidique het volgende:
Ach, ik word een beetje moe van die one-liners en goedgebekte smoeltjes op de televisie. Het kan mij niet echt meer boeien.
Dat heb ik nu dus ook. Ik ben steeds meer voorstander van een check op partijprogramma's. Houdt een partij zich er aan bij het regeren? Zo nee, opdonderen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:53 schreef Monidique het volgende:
Ach, ik word een beetje moe van die one-liners en goedgebekte smoeltjes op de televisie. Het kan mij niet echt meer boeien.
Ja, maar dan word ik weer geband.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:56 schreef Monidique het volgende:
Ach, wellicht heeft iemand nog een bekoorlijk afbeeldinkje van een, ach eventuele, wulpse dame?
'Allen' staat er nog voorquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Je leest verkeerd, VVD is het minst nationalistisch.
Haar broekje wordt ook al nat.quote:
Waag het niet een vent met nat broekje te tonen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Kap eens met die vouwen
.
Oke, ik toon wel een vent zonder nat broekje.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waag het niet een vent met nat broekje te tonen.![]()
![]()
Mwoah, hij had wel erg lange tenen. Een geintje van Bos kon van Aartsen niet waarderen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:03 schreef UnderWorld_ het volgende:
Van Aartsen was erg sterk. Bos ging totaal de mist in.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waag het niet een vent met nat broekje te tonen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:04 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Oke, ik toon wel een vent zonder nat broekje.
D-Day, homo-invasie.quote:
Sidekick is nog online, dus ik wacht nog evenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kut.
Wat noem je te duur?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:06 schreef Monidique het volgende:
Waar zijn trouwens cijfers dat het huidig sociale stelsel te duur zal worden?
Sidekick is anti-meki.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Sidekick is nog online, dus ik wacht nog even.
Nee, de Yanks tegen de Jappen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
D-Day, homo-invasie.![]()
Daar gaat het inderdaad om, wat is te duur. Ik heb zo'n beetje begrepen dat de internationale strijd om arbeid in ieder geval nadelig voor ons zal zijn wanneer we zo'n stelsel behouden.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat noem je te duur?
De beheerder is altijd Meki.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sidekick is anti-meki.
Wat moesten de jappen ook in Frankrijk!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, de Yanks tegen de Jappen.
Eat ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
De beheerder is altijd Meki.
Niks. Ik ben met een veel leuker meisje naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Hey Johan de W., hoe was die meisje vorige week?
Ja, dan gaan de minimumlonen er aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daar gaat het inderdaad om, wat is te duur. Ik heb zo'n beetje begrepen dat de internationale strijd om arbeid in ieder geval nadelig voor ons zal zijn wanneer we zo'n stelsel behouden.
Niet arisch?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niks. Ik ben met een veel leuker meisje naar huis gegaan.
Ook al niet Arisch.
Ze stamt af van Genghis Kahn, mongool.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Niet arisch?.
Zeker met zo'n pigmentgehandicapte?.
Rasverrader.
.
Hé, ik verzin het niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Pre-pensioen. Wat een kuthypewoord.
Ik dacht dat er een gemiddelde groei van 3% nodig zou zijn om het intact te houden.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daar gaat het inderdaad om, wat is te duur. Ik heb zo'n beetje begrepen dat de internationale strijd om arbeid in ieder geval nadelig voor ons zal zijn wanneer we zo'n stelsel behouden.
Ze had zeker ook wat Kahn op haar bovenlip?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ze stamt af van Genghis Kahn,
quote:mongool.
Dat is waar, maar ik verwonder me er altijd over hoe men in de politiek zo snel klakkeloos zo'nquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hé, ik verzin het niet.
Welke homo-code is dit nu weer?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:14 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ze had zeker ook wat Kahn op haar bovenlip?
Ach, ik begin me zorgen te maken over jouw geaardheid. Als je niet eens een Marokkaanse meisje met snor en theedoek kunt temmen...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Welke homo-code is dit nu weer?
Wat valt er dan nog te temmen ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ach, ik begin me zorgen te maken over jouw geaardheid. Als je niet eens een Marokkaanse meisje met snor en theedoek kunt temmen...
Hij is een fel gehate Christenfundamentalist die leuke uitspraken doet en sterke gelijkenis vertoont met een hert dat in fel licht tuurt.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:18 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Herr Johann, wat is er zo goed aan Dubya?.
Wil je ze temmen dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat valt er dan nog te temmen ?
Haar snorharen misschien?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat valt er dan nog te temmen ?
Houd jij van christenfundamentalisten?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij is een fel gehate Christenfundamentalist die leuke uitspraken doet en sterke gelijkenis vertoont met een hert dat in fel licht tuurt.
Johan schijnt een poster van Ashcroft boven z'n bed hebben hangen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Houd jij van christenfundamentalisten?
Ja. Ik houd ook van Israel, Miss February en knoflooksaus over mijn gamba's.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Houd jij van christenfundamentalisten?
Wie niet? Stelletje verderfelijke zionisten hier.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja. Ik houd ook van Israel
Deze?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Johan schijnt een poster van Ashcroft boven z'n bed hebben hangen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wie niet? Stelletje verderfelijke zionisten hier.
Zijn er kolonies in Canada?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]Israël
== Amerika in het klein
Ontario = Groot-Massachusetts.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zijn er kolonies in Canada?
Ja. En omdat Jeruzalem little New York is en Tel Aviv little Jerusalem, heten die Germantown.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zijn er kolonies in Canada?
Rotterdam = Groot-Harlem.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:26 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ontario = Groot-Massachusetts.
Nee, in mijn slaapkamer.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:27 schreef Monidique het volgende:
Speelt The Whole Nine Yards zich nou af in Montreal?
Nee, met een meisje eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:30 schreef Monidique het volgende:
Dude.
Houd toch eens op met die grappen, zeker wanneer je zelf louter op Village People valt.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Haar snorharen misschien?
[afbeelding]
Goed. Ik begrijp dat het tussen jou en die meisje wel snor zit?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Houd toch eens op met die grappen
Die meisje kon wel eens mijn grote liefde blijken te zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Goed. Ik begrijp dat het tussen jou en die meisje wel snor zit?
Dat je steenkolen - Engels schrijft.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wat zouden de bezoeker vh John Kerry-forum vinden van deze post?
http://forum.johnkerry.co(...)90&st=0entry277154
Dat klinkt wel ERG verdacht. Heb je je credit card nog?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die meisje kon wel eens mijn grote liefde blijken te zijn.
Zelfs haar huisgenotes doen op verzoek aardig tegen mij..
"consequense"quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat je steenkolen - Engels schrijft.
Het nummer, de naam van cardholder en de verstrijkingsdatum volstaat hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat klinkt wel ERG verdacht. Heb je je credit card nog?
De bezoeker... vinden. Misschien had DrW inderdaad gelijk...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wat zouden de bezoeker vh John Kerry-forum vinden van deze post?
Dan zal ik binnenkort maar eens een bezoekje brengen aan de oogarts.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:48 schreef Monidique het volgende:
Ja, meters verschil.
Je moet hem eerst even opnemen op je lijstje onder het kopje: Extreem gevaarlijke moslims. Dit is geen extremisme, maar extreem extremisme.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Hoera, Fok heeft een nieuwe user.
achmet
Wat een aanwinst.
Dat mag niet meer van de lieve mod met die vreselijke avatar.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:01 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Je moet hem eerst even opnemen op je lijstje onder het kopje: Extreem gevaarlijke moslims.
haha, heeft SIdekick het 'verboden'? Dat is inderdaad een zwaktebod.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat mag niet meer van de lieve mod met die vreselijke avatar.
Nee, sizzler.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:28 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
haha, heeft SIdekick het 'verboden'?
Niet echt. Hij had wel gelijk.quote:Dat is inderdaad een zwaktebod.
Hoezo? Je lijstje was haatdragend richting moslims?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, sizzler.
[..]
Niet echt. Hij had wel gelijk.
Nee.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:31 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Hoezo? Je lijstje was haatdragend richting moslims?
Ja, moet ik nu weer een tegenvraag gaan stellen. Je kan toch zelf ook wel verzinnen dat ik nu wil weten wat dan wel de reden was....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee.
Ik weet niet meer wat de reden was, alleen dat hij eigenlijk wel gelijk had. Nu heb ik ook eigenlijk niet zoveel zin om na te denken, ik ga morgen wel bedenken waarom dat zo was, oke?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:34 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ja, moet ik nu weer een tegenvraag gaan stellen. Je kan toch zelf ook wel verzinnen dat ik nu wil weten wat dan wel de reden was....
Heb je een lekker homo naast je zitten?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat de reden was, alleen dat hij eigenlijk wel gelijk had. Nu heb ik ook eigenlijk niet zoveel zin om na te denken, ik ga morgen wel bedenken waarom dat zo was, oke?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:37 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Heb je een lekker homo naast je zitten?
het gaat erom spannen voor Groen!, gaan ze de kiesdrempel van 5% net halen of niet, als je deze peiling moet geloven welquote:131 tt-TV1 131 za 05 jun 01:40:24
binnenland
DE RESULTATEN VAN DE PEILING
2003 peil.april peil.mei
CD&V/N-VA 26,3% 30,3% 31,4%
SP.A-SPIRIT 24% 23,6% 22,3%
VLD-VIVANT 25,9% 18,8% 20,3%
VLAAMS BLOK 18,2% 21,7% 19,8%
GROEN! 3,9% 4,8% 5,9%
Met de uitslag van de laatste peiling
heeft paars geen Vlaamse meerderheid,
maar paars-groen wel.
quote:Guatemala biedt fietsen in ruil voor wapens
Gepost door Frank (Sc0rPi0n) - Bron: Nieuws.nl
Gepubliceerd: vrijdag 4 juni 2004 @ 00:08
President Oscar Berger van Guatemala heeft gezegd dat er een ruilprogramma komt om het aantal wapens in het land te verminderen. In ruil voor een wapen krijgt de eigenaar een stuk dakbedekking. Bij het inleveren van twee wapens levert dat de eigenaar een fiets op. En wie er drie inlevert krijgt een naaimachine. Dit programma wordt binnenkort officieel voorgesteld.
In 2002 was dit een groot succes in Mozambique. Eerdere pogingen in Guatemala om wapens in te zamelen door inbeslagname of een aanbod van zo'n honderd euro per wapen sloegen niet aan.
Er zijn volgens de regering 236.000 geregistreerde wapens in Guatemala, dat kampt met hoge criminaliteitscijfers. Volgens het Instituut voor Duurzame Ontwikkeling zijn het er een miljoen.
Ja, duhquote:Gepost door Bas (DePresident) - Bron: nu.nl
Gepubliceerd: vrijdag 4 juni 2004 @ 00:00
RuudGullit had ons via de nieuws-submit te melden:
Maarliefst 37 procent van alle mannen zet toch de televisie aan wanneer hun echtgenote jarig is en het Nederlands elftal toevallig op dezelfde dag speelt. Dat blijkt uit een enquête van Intomart, in opdracht van het KRO tv-programma 'Wat zou jij doen?'.
Het verjaardagsfeest moet maar verschoven worden of het bezoek moet meekijken, aldus de mannen. Uit de enquête blijkt tevens dat één op de zes mannen een avond voetbal kijken verkiest boven een romantisch avondje. Eén op de tien mannen zou zelfs zijn trouwdag verschuiven wanneer het Nederlands elftal op die dag zou spelen.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:02 schreef RichardQuest het volgende:
Brak
Ja lekkerquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
nee toch?!?
op je bolletje. Wil je een glaasje melk?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:33 schreef Sidekick het volgende:
Sizzler had gelijk.
*zweefvliegtuigje huurt*
heb ik al eens iets van gezien.. lachen wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Big Brother in het midden-oosten te revolutionair... Morgen op ned3, 20.55u.
LOL!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:03 schreef UnderWorld_ het volgende:
Van Aartsen was erg sterk. Bos ging totaal de mist in.
23 terabyte is wel erg weinig voor het internet. Een beetje Mainframe heeft meer.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:03 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
heb ik al eens iets van gezien.. lachen wel.
ben nog ff aan het downloaden
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:26 schreef pberends het volgende:
Alleen de rijkere kiezers zullen dat misschien waarderen, maar daar zit het electoraat niet van Aartsen.
Ik zou het niet weten, het was een uitspraak van een bewindspersoon op tv.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:47 schreef Monidique het volgende:
Maar, Underworld, je zegt dat er drie procent groei moet zijn om het huidig sociale stelsel te behouden. Dit kan zo zijn, maar dan wordt er natuurlijk rekening gehouden met een situatie waarin niets anders verandert. Zo hoeft het echter niet te zijn, de belastingen kunnen, bij voorbeeld, worden verhoogd. Of zeg ik nu iets raars?
LOLquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:03 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
heb ik al eens iets van gezien.. lachen wel.
ben nog ff aan het downloaden
[afbeelding]
Hoi.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:26 schreef Tuana het volgende:
Hallo![]()
Weet iemand positieve "slechte" eigenschappen te noemen, het is voor bij een sollicitatiegesprek...
Denk niet dat ik bij een sollicitatiegesprek met "flirten" kan aankomen zetten...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hoi.
Positieve "slechte" eigenschap, wat vind je "slecht"? Flirten, bluffen?
Te ambitieus? Te idealistisch?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:26 schreef Tuana het volgende:
Hallo![]()
Weet iemand positieve "slechte" eigenschappen te noemen, het is voor bij een sollicitatiegesprek...
Je kan het wel gebruiken...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:30 schreef Tuana het volgende:
[..]
Denk niet dat ik bij een sollicitatiegesprek met "flirten" kan aankomen zetten...![]()
te ambitieus.. die vind ik goed !quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Te ambitieus? Te idealistisch?
Wat voor beeld heb jij van mij zeg?!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je kan het wel gebruiken...
Ongeduldig.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:26 schreef Tuana het volgende:
Hallo![]()
Een beetje flirten kan nooit kwaad.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:34 schreef Tuana het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb jij van mij zeg?!![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:34 schreef Tuana het volgende:
[..]
te ambitieus.. die vind ik goed !(klopt ook wel een beetje)
"Ik kan niet wachten om te beginnen met werken" slijm, slijm...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ongeduldig.
Ik zoek nog een leuke.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, sizzler.
quote:Hij had wel gelijk.
Makkelijk om te roepen dat dingen anders moeten zonder concreet te worden. Maar ja de gevolgen van neoliberaal beleid zijn ook niet zo leuk voor niet-rijken dus daar kun je ook beter niet concreet over zijn. Je kunt beter zulke enge gedachten de kop indrukken door je partij ineens aan te duiden met volkspartij zoals hij vanmorgen bij Kamerbreed de hele tijd deed en wat ook de presentatrice opviel.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:44 schreef UnderWorld_ het volgende:
Van aartsen was het juist die aangaf dat er hervormingen moesten plaatsvinden, dat de fundamentele verhoudingen opnieuw bekeken moesten worden.
Het tegengaan van te grote verschillen in welvaart is inderdaad niet van vandaag de dag.quote:BOs daarentegen verviel weer in oude ideeen en wist weer 'sociaal' en 'solidair' als enige begrippen aan te halen.
Ik flirt nooit tijdens sollicitatiegesprekkenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een beetje flirten kan nooit kwaad.
Dan houd ik zelf amper iets overquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Draag je als je de baan krijgt 1 euro per uur dan aan mij af?
![]()
Zonder mij had je die baan namelijk nooit kunnen kijgen.
Gebruik van vrouwelijke charmes kan nooit kwaad.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:42 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik flirt nooit tijdens sollicitatiegesprekken
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
In navolging van Mao:
[afbeelding]
"Spreek Chinees"
Woon je in Drenthe soms?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
In navolging van Mao:
[afbeelding]
"Spreek Chinees"
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Woon je in Drenthe soms?
En op welke manier is dat relevant voor mij? Ik wil die euro die mij toekomt allahverdomme.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:43 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dan houd ik zelf amper iets over![]()
Door racisme ingegeven verwaandheid.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:26 schreef Tuana het volgende:
Hallo![]()
Waarom schaffen ze trouwen niet af, het voegt niks toe.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:54 schreef Koos Voos het volgende:
Duma rejects proposed law on marriages before 16
The Russian State Duma has withdrawn from further consideration a draft law that would have allowed local governments to permit as exceptions and in light of extraordinary circumstances marriages for children between the ages of 14 and 16, at their request and with the consent of their parents. As reported by a Rosbalt correspondent, the decision was taken Friday by the lower house.
The proposed legislation (an amendment to Article 13 of the Family Code of the Russian Federation) was rejected by the Federation Council in November 2002. Senators then reached the conclusion that 14-year-olds were not ready to enter into marriage because of physical, psychological and intellectual immaturity. In addition, the conclusions of the Federation Council Committee for Social Policy contained the opinion that the proposed legislation did not conform to the Penal Code of the Russian Federation with respect to responsibility for the corruption of minors. The senators' opinion was shared by 286 deputies.
bron: Pravda![]()
Kijk, als je het zo verwoordt dan kinkt het al gauw minder ergquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gebruik van vrouwelijke charmes kan nooit kwaad.
ach, die ene euro kan ik ook best missen... waarom ook nietquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En op welke manier is dat relevant voor mij? Ik wil die euro die mij toekomt allahverdomme.
moi?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Door racisme ingegeven verwaandheid.
quote:
Nee, daar ben jij te suf voor.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:59 schreef Tuana het volgende:
[..]
moi?
Pardon?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, daar ben jij te suf voor.
Je bent dan ook nog niet Angelsaksisch.
Noem gewoon dingen waar ze niets aan hebben. Gat in de hand tijdens het winkelen, te hard rijden, niet kunnen inparkeren etc.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:42 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik flirt nooit tijdens sollicitatiegesprekken
Het laatste klopt, ik ben idd niet Angelsaksisch... maar suf, dacht het toch ff niet hequote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom ?
Sex verslaafd.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Noem gewoon dingen waar ze niets aan hebben. Gat in de hand tijdens het winkelen, te hard rijden, niet kunnen inparkeren etc.
lol, die ga ik onthoudenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Noem gewoon dingen waar ze niets aan hebben. Gat in de hand tijdens het winkelen, te hard rijden, niet kunnen inparkeren etc.
Nee, eerder vurig.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:08 schreef Tuana het volgende:
[..]
Het laatste klopt, ik ben idd niet Angelsaksisch... maar suf, dacht het toch ff niet he
Ik prefereer temperamentvolquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, eerder vurig.
Kind van de eufemisme - en sorrycultuur.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:11 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik prefereer temperamentvol
Sorry cultuur was voor mijn generatiequote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kind van de eufemisme - en sorrycultuur.
Jij ben lid van een cultuurloze generatie ?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:14 schreef Tuana het volgende:
[..]
Sorry cultuur was voor mijn generatie
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Melkert: "maar ik kan toch geen kwartje van Melkert introduceren?"
Kok: "Ach, gewoon doen, kijk maar naar mij, ik ben binnen. Wacht, ik laat je de cheque van shell zien..."
Waarvoor ga je eik solliciteren?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:09 schreef Tuana het volgende:
[..]
lol, die ga ik onthouden
ja, ben lid van dezelfde generatie waar jij ook toe behoort.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij ben lid van een cultuurloze generatie ?
ROFLMAO !quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
In navolging van Mao:
[afbeelding]
"Spreek Chinees"
Ik ben een anachronisme.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:21 schreef Tuana het volgende:
[..]
ja, ben lid van dezelfde generatie waar jij ook toe behoort.
Ik heb maandag sollicitatiegesprek bij een onderzoeks/adviesbureau voor de functie van fieldresearcher.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:17 schreef sizzler het volgende:
[..]
Waarvoor ga je eik solliciteren?
of was dat al gevraagd?
Klinkt goed. Welk field?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:22 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik heb maandag sollicitatiegesprek bij een onderzoeks/adviesbureau voor de functie van fieldresearcher.
was in een andere slowchat al gevraagd, maar maakt niet uit
Jawel, kado van de goden.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:22 schreef Monidique het volgende:
Ik heb geen cultuur.
Ah, je beschouwt jezelf niet van deze tijd... wat dan wel?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben een anachronisme.
Mijn haters noemen mij christelijk-conservatief.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:25 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ah, je beschouwt jezelf niet van deze tijd... wat dan wel?
Beter!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:21 schreef sizzler het volgende:
Nieuwe icon.
Het bedrijf waar ik ga solliciteren heeft verschillende werkgebieden, je draait ploegendiensten waardoor je ook op verschillende afdelingen moet werken. Dus waar ik terecht kom, is nog niet bekend.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
Klinkt goed. Welk field?
Oh?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jawel, kado van de goden.
Hoe zou dat nou komenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mijn haters noemen mij christelijk-conservatief.
(Ook wanneer daartoe geen aanleiding is..)
exit -> fok -> go studyquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:30 schreef Tuana het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou komen
Geld ook voor mij.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:32 schreef pberends het volgende:
[..]
exit -> fok -> go study
ja mamquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:32 schreef pberends het volgende:
[..]
exit -> fok -> go study
Doordat zij rabiaat links zijn.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:30 schreef Tuana het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou komen
Moet je je zoon overhoren?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:32 schreef pberends het volgende:
[..]
exit -> fok -> go study
Denk je nou echt dat het aan al die linkse mensen ligt?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Doordat zij rabiaat links zijn.
Hahaha... jij en arrogant... hoe kóm je erbijquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik word trouwens ook wel ''arrogant'' genoemd, maar sommigen vinden dit juist leuk..
De demonisatie komt van links.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:36 schreef Tuana het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat het aan al die linkse mensen ligt?![]()
Ja, hoe anders enig zelfvertrouwen te behouden ?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:36 schreef Tuana het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat het aan al die linkse mensen ligt?![]()
Nee, die heeft andere activiteiten met een bepaalde moslim. Als ze maar geen aanslagen aan't voorbereiden zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moet je je zoon overhoren?
Ach gossie... arme jijquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, hoe anders enig zelfvertrouwen te behouden ?
Nee, nog niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:38 schreef Monidique het volgende:
Ben je al zionist genoemd?
Ben je trouwens wel es links genoemd omdat je een of ander histroisch feitje moest vertellen op Fok?
Hou dat rapaille in de gaten!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, die heeft andere activiteiten met een bepaalde moslim. Als ze maar geen aanslagen aan't voorbereiden zijn![]()
Ze zijn naar het allochtonenbos.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, die heeft andere activiteiten met een bepaalde moslim. Als ze maar geen aanslagen aan't voorbereiden zijn![]()
Pas maar op hoor!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar goed, ik werd vroeger al rechts genoemd als ik zei dat Stalin een klootzak was.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:38 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ach gossie... arme jij
Zij is allochtoon, hij smultquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ze zijn naar het allochtonenbos.
Als je het maken een dynamietgordel lekker vind wel uiteraard.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Zij is allochtoon, hij smult
Ik heb een fascinatie voor Stalin... ben ik nu communist?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar goed, ik werd vroeger al rechts genoemd als ik zei dat Stalin een klootzak was.
Tenminste, door bepaalde mensen. Waarvan er nu een aan de UL Geschiedenis studeert, nota bene..
Nee, je hebt gewoon behoefte aan een vader-figuur.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:42 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik heb een fascinatie voor Stalin... ben ik nu communist?
Antifa's.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:44 schreef pberends het volgende:
Rellen in Den Haag bij NVU-betoging
NVU goes islam!
AFAquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:44 schreef pberends het volgende:
Rellen in Den Haag bij NVU-betoging
NVU goes islam!
Zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, je hebt gewoon behoefte aan een vader-figuur.
Therapy.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Beter!
Van welke CD is die alweer?
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat nog nooit hebt gedaan??!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als je het maken een dynamietgordel lekker vind wel uiteraard.
En jij aan een moederfiguur.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, je hebt gewoon behoefte aan een vader-figuur.
Bied je je aan?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:48 schreef pberends het volgende:
[..]
En jij aan een moederfiguur.
Inderdaad! Eentje van begin jaren 90 denk ik.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:48 schreef sizzler het volgende:
[..]
Therapy.
Maar welke cd....
Niet per se.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:42 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik heb een fascinatie voor Stalin... ben ik nu communist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |