quote:[GEZ] of [TK]
Op zaterdag 10 januari 2004 18:27 schreef dutchqueenfan het volgende:
zal wel aan mij liggen maar wat is een tags ????
Ik heb nog wel een CD van het optreden van Brian May en Roger Taylor op het museumplein in Amsterdam... Die kun je wel kopen als je wilt...
[Dit bericht is gewijzigd door dutchqueenfan op 10-01-2004 18:44]
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 18:40 schreef dutchqueenfan het volgende:
Aan ingewikkelde taal heb ik niks, wat is nu toch een tags ???
quote:Ja. Wil je die CD van mij nou nog of niet?
Tjees, ik denk, ik doe heel wat fout gaan het alleen maar om een of andere afkorting voor te koop of te ruil ??
quote:[off-topic]
Tjees, ik denk, ik doe heel wat fout gaan het alleen maar om een of andere afkorting voor te koop of te ruil ??
Oohh dat mag niet!
Ik heb pas bootlegs liggen, daar kan zo'n amateur als Pim niet tegen op.
Sue me, ik heb je lijst gezien.
quote:Waarom mag dat niet - ik zeg toch niet dat ik ze verkoop
Op zondag 11 januari 2004 00:56 schreef Michaeltjuh het volgende:
Oohh dat mag niet!
quote:
niet luisteren naar die eikeltjes van Queenonline, die doen alleen maar zielig !
quote:Je begrijpt het nog steeds niet he Emmy? Jíj begrijpt er geen fuck van hoe dit forum werkt en als iemand er iets van zeg heeft ie natuurlijk weer iets tegen jou. Als jij je cd's wil verkopen moet je je maar aan de regels houden en niet gaan huilen als iemand zegt dat je de FAQ moet doornemen voordat je allemaal topics opnieuw gaat openen "omdat je ze niet meer ziet".
als ik eerlijk ben vind ik het op dit forum een beetje een opgeFOKte bedoening, mensen willen meteen antwoord anders vertrouwen ze de boel niet , niet iedereen is 24 uur per dag online ! Daarbij willen die zielenpoten van Queenonline van mijn PC afblijven, hacken is nog altijd verboden !
Overigens vind ik dat hacken inderdaad niet kunnen - hoewel ik me niet kan voorstellen dat iemand dat heeft gedaan. Ik ken 3 of 4 mensen van Fok die ook op QOL zitten en dat zijn allemaal relaxte gasten die dat nooit zouden doen. Volgens mij stel je je gewoon aan - WAT hebben ze gedaan dan?
Dat gedoe met "het is hier een opgefokte bedoening" slaat ook nergens op. Jij wil die cd's verkopen, dus dan kun je verwachten dat er mensen reageren die ze willen - dan moet je niet gaan zeuren dat je maar 1 uur per dag online bent. Jij wilt handelen, doe dat dan ook - maar stel je alsjeblieft niet zo aan de hele tijd.
Overigens heb ik wél goede ervaringen met Emmy in het verleden, heb diverse videos van haar gekocht een paar jaar terug.
quote:je moet met de tijd meegaan he
Op maandag 12 januari 2004 11:57 schreef dutchqueenfan het volgende:
Men moet wel het geduld op kunnen brengen om een dagje op antwoord te wachten. Vroeger met de papieren post moest men soms wel een week wachten op een reaktie,waarom kan dat nu dan niet meer ???
quote:Pff, het is ook niet gauw goed bij jou he Emmy? Ron heeft een hoop te koop staan, ik heb je destijds m'n bootleg lijst gemaild (waar ik een bod van welgeteld 10 euro per stuk voor kreeg - dááág)....Verwacht je nu echt dat hier mensen zitten met een paarse BoRhap en die voor een paar euro aan jou willen verkopen?
Op woensdag 14 januari 2004 14:15 schreef dutchqueenfan het volgende:
Ja mensen, als je echt iets te koop hebt, mail me dan prive.Ik heb geen zin in oeverloze discussies hier met die moraalridders en betwetertjes van Queenonline....
quote:Volgens mij heeft mijn vader die thuis staan.
Op woensdag 14 januari 2004 19:07 schreef PimD het volgende:[..]
Pff, het is ook niet gauw goed bij jou he Emmy? Ron heeft een hoop te koop staan, ik heb je destijds m'n bootleg lijst gemaild (waar ik een bod van welgeteld 10 euro per stuk voor kreeg - dááág)....Verwacht je nu echt dat hier mensen zitten met een paarse BoRhap en die voor een paar euro aan jou willen verkopen?
quote:mail mij maar als je serieus bent, dan komen we er vast wel uit
Op vrijdag 16 januari 2004 12:54 schreef engessa het volgende:[..]
Volgens mij heeft mijn vader die thuis staan.
quote:Ben bang dat mijn vader die niet weg doet. Misschien over 50 jaar, als hij er niet meer is en ik geld tekort heb. Was eigenlijk ook alleen maar een soort verkapte 'pats-post', sorry daarvoor.
Op vrijdag 16 januari 2004 14:25 schreef PimD het volgende:[..]
mail mij maar als je serieus bent, dan komen we er vast wel uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |