Sorry dat ik er jou erop aanspreek, maar ik neem aan dat je met 24 jaar toch wel een redelijk tekstje kunt typen?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:05 schreef foetre het volgende:
he ehhh have a little faith
come on carter blijft gewoon carter gaat geen rare dingen meer doen hoop ik dan
en carter en abby is gewoon huisje boompje beestje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:08 schreef furanku het volgende:
[..]
Sorry dat ik er jou erop aanspreek, maar ik neem aan dat je met 24 jaar toch wel een redelijk tekstje kunt typen?
Scanman:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Doe jij es even normaal, vriend!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:41 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En daarom ben ik al een tijdje afgehaakt met seizoen 9 en Avro..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:43 schreef Wieteke het volgende:
Van de site van de fucking klere nog meer lelijke woorden AVRO
(....info over de aflevering op 10 juni as....) ....
"Dit zal voorlopig de laatste uitzending zijn van seizoen 9. De resterende drie afleveringen zullen in het najaar worden uitgezonden. De reden hiervan is dat vanaf 12 juni het EK-voetbal losbarst op Nederland 2. "
Hoe halen ze het in hun botte hersens??![]()
![]()
![]()
![]()
Dusseh.. we kijken de komende weken nog gewoon seizoen 7 op Net5, vervolgens nog één aflevering seizoen 9 bij deAvro
. Daarna seizoen 8 bij diezelfde stinkAvro en dan in het najaar weer de laatste 3 afleveringen seizoen 9. En dan vanaf jan. 05 seizoen 10.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:43 schreef Wieteke het volgende:
"Dit zal voorlopig de laatste uitzending zijn van seizoen 9. De resterende drie afleveringen zullen in het najaar worden uitgezonden. De reden hiervan is dat vanaf 12 juni het EK-voetbal losbarst op Nederland 2. "
![]()
![]()
![]()
Dusseh.. we kijken de komende weken nog gewoon seizoen 7 op Net5, vervolgens nog één aflevering seizoen 9 bij deAvro
. Daarna seizoen 8 bij diezelfde stinkAvro en dan in het najaar weer de laatste 3 afleveringen seizoen 9. En dan vanaf jan. 05 seizoen 10.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:34 schreef Murray het volgende:
[..]
En hoe maak je die ene die z'n middelvinger opsteekt?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat gespreksonderwerp is hier niet toegestaanquote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:05 schreef CherryLips het volgende:
ok dan, waar downloaden jullie normaal gesproken de afleveringen?
Klotezooi!!! Waarom verschuiven ze het dan inderdaad niet naar een andere avond of naar een andere zender... nu moet je een paar weken wachten op het vervolg terwil je er helemaal in zit....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:43 schreef Wieteke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is precies de reden waarom ze het nu uitstellen. Met het EK op welke zender dan ook verliezen ze heel veel kijkers. En met een duur programma als ER willen ze dat niet lijkt me.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een half jaar geleden wisten ze toch ook al dat het EK eraan kwam?
ER is één van de grootste kijkcijferkanonnen van de Avro. Hadden ze daar geen andere zender of ander tijdstip voor kunnen vinden?
Zwak hoor!
Alleen seizoen 1 is op dvd uitgebracht (in Europa). Seizoen 2 is in de VS ook al te verkrijgen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:49 schreef foetre het volgende:
waar kan je eigenlijk alle delen op dvd nl ondertiteld kopen?
Ja, komende weken expres andere avonden ingeroosterd om die donderdagavond vrij te houdenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:12 schreef Murray het volgende:
Heb je speciaal voor ER je donderdagavonden vrijgenomen?
ja dat weet ik die heb ik al maar ik wil ze allemaalquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alleen seizoen 1 is op dvd uitgebracht (in Europa). Seizoen 2 is in de VS ook al te verkrijgen.
De DVD-Box van seizoen 1 ben ik aan het downloaden.
Btw, iemand zin in een petitie? Ik ben ook een voetbalfan, maar E.R. vind ik belangrijker!
Nee, ER moet terug naar Nederland 1. Voetbal mag en moet op Nederland 2 blijven.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:32 schreef foetre het volgende:
petitie lijkt me trouwens een goed idee voetbal gewoon naar een ander net ER is veel belangrijker
dat gaat tenminste om mensenlevens en voetbal is maar voetbal
Dan nog doen ze het niet, want met het EK op een andere zender kijkt er geen hond meer naar ER.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:32 schreef foetre het volgende:
petitie lijkt me trouwens een goed idee voetbal gewoon naar een ander net ER is veel belangrijker
dat gaat tenminste om mensenlevens en voetbal is maar voetbal
Tijdens het EK zullen ze het idd niet meer uitzenden, maar ze mogen/moeten E.R. wel zo snel mogelijk verplaatsen naar Nederland 1 zodat voetbal niet meer in de weg kan zitten.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan nog doen ze het niet, want met het EK op een andere zender kijkt er geen hond meer naar ER.
Nee? Ze hebben zeker betaald voor 1x uitzenden ofzo?? Weet niet zo goed hoe dat werkt.... Maar het was wel een goed idee, tochquote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:52 schreef mitt het volgende:
(knip) seizoen 9 niet binnen een bepaalde tijd mag uitzenden (knip)
Yeah, blame PSVquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:01 schreef Wieteke het volgende:
[..]
Nee? Ze hebben zeker betaald voor 1x uitzenden ofzo?? Weet niet zo goed hoe dat werkt.... Maar het was wel een goed idee, toch![]()
Enne, eigenlijk, eigenlijk, eigenlijk, is het de schuld van PSV, dus.
Nee, dat is al meer dan een jaarquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:09 schreef Wieteke het volgende:
[zeurmodus] en seizoen 8 dan?? wordt toch ook (bijna) binnen een jaar herhaald? [/zeurmodus]
Een DVD box van alle seizoenen!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:23 schreef Wieteke het volgende:
Iemand anders nog wel goede (legale) ideeen?
Zul je nog 5 jaar moeten wachten denk ikquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:39 schreef Murray het volgende:
[..]
Een DVD box van alle seizoenen!
Dan mag je nog een paar decennia wachten.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:39 schreef Murray het volgende:
[..]
Een DVD box van alle seizoenen!
Komt mooi uit want daar heb ik nu ook totaal geen geld voor...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zul je nog 5 jaar moeten wachten denk ik
Met het huidige tempo waarop ze die dingen uitbrengen wel ja..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zul je nog 5 jaar moeten wachten denk ik
Hier heb ik nou ook last van. 9 boeit me helemaal niet zo op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:34 schreef Wieteke het volgende:
Ik volg seizoen 9 zo slecht, en ben steeds verbaasd over dingen of personages die wel of niet voorbijkomen, (waarvan ik hier geen voorbeelden ga plaatsen, omdat ik geen zin heb om spoilertags neer te zetten)
Als je me Brighteyes wil noemen wel...quote:Op zondag 6 juni 2004 10:49 schreef Vicky het volgende:
Bright, zou je hem,. met toestemming van Wieteke natuurlijk, daarna naar mij kunnen sturen???
Ja, tuurlijk, het is jouw band!quote:Op zondag 6 juni 2004 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
Wieteke? Is that ok?
Nee, nog niets gezien, het wil er maar niet van komen... Maar vanavond iig die van vorige week donderdag...quote:Op zondag 6 juni 2004 13:07 schreef Wieteke het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, het is jouw band!![]()
Maarreh, heb je alle 3 de afleveringen al bekeken dan?
Misschien is dat wel hun opzet... Serie = duur, ze willen bezuinigen, dus misschien voeren ze wel een kijkersontmoedigingsbeleid zodat de kijkcijfers dalen en ze een excuus hebben het niet meer uit te zenden...quote:Op zondag 6 juni 2004 16:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Tja, een oplossing zou zijn om de serie massaal te boycotten, maar daar heb ik helemaal geen zin inToch is dit wel dé manier om een goede serie om zeep te helpen
Dan kijk ik NOOIT meer naar Ned1/2/3.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:00 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Misschien is dat wel hun opzet... Serie = duur, ze willen bezuinigen, dus misschien voeren ze wel een kijkersontmoedigingsbeleid zodat de kijkcijfers dalen en ze een excuus hebben het niet meer uit te zenden...![]()
En dat doe je nu welquote:Op maandag 7 juni 2004 08:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan kijk ik NOOIT meer naar Ned1/2/3.![]()
Hmmmm, niet meer gezien. Band ook niet bij me nu.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:19 schreef Vicky het volgende:
Brighteyes, jij ook!!!
Jaquote:Op maandag 7 juni 2004 09:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat doe je nu wel??
Nou, ik kijk dus verder ook alleen voetbal op de publieke omroep.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja
- Journaal
- E.R.
- Voetbal ([afbeelding])
- Films (zelden!)
Ja, echt heel sneu, ik denk toch dat die oma daar schuld aan heeft. Een oma weet heus niet altijd alles van wat haar kleinzoon uitspookt buitenshuis, en nu is er onnodig (wat natuurlijk altijd zo is) iemand besmet geraakt met HIV.quote:Op maandag 7 juni 2004 20:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Carter en dat HIV-patientje
quote:Op maandag 7 juni 2004 23:38 schreef Sanne het volgende:
ER star leaves amid 'age dispute'
[afbeelding]
Kingston said she had become "deeply unhappy" on the show
Actress Alex Kingston is to leave hit US TV hospital drama ER, saying producers saw her as one of "the old fogeys who are no longer interesting".
She told the Radio Times the producers decided not to renew her contract. She said it was "a shock and upsetting".
She plays icy surgeon Elizabeth Corday in the popular long-running NBC drama.
Kingston described suddenly feeling "very old" on set, adding: "Does it mean that I'm the geriatric being pushed out because she's too old?"
Kingston, 41, former wife of actor Ralph Fiennes, said she had also become "deeply unhappy" on the show and was aware she was being used less.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/tv_and_radio/3783739.stm
Ik vind dit ook niet echt een prettig vooruitzicht... Maar wie weet komen er verrassingen in de vorm van nieuwe acteurs?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zo is al meer dan de helft van de cast uit seizoen 7 verdwenen...
Slechte zaak, want die nieuwe karakters kunnen mij voorlopig nog niet zo boeien als de 'oude' karakters.
Mweh, zelfs de mensen die er al langer inzitten nu vind ik niet boeiend. Alleen Carter, Weaver en Romano nog échtquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:44 schreef ImPrEzA het volgende:
het duurt altijd even, het wennen aan de nieuwe karakters, maar toch kom je er altijd weer helemaal in...
Elizabeth zat er ook niet vanaf het begin bij, Abby ook niet, Luka ook niet, etc... en toch zijn die inmiddels eigenlijk niet meer weg te denken
zo zal het met nieuwe karakters na verloop van tijd ook wel zijn
Ze heeft toch een prijs gewonnen met deze gast-rol?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:22 schreef scanman01 het volgende:
met een schitterende rol van Sally Field
Verschrikkelijk goed gedaan... Ik kreeg het er koud van... En dan Benton, tijdens zijn wanhopige poging... Hoe hij bebloed, verslagen, naar Jackie loopt...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:35 schreef mitt het volgende:
Jackie met der schreeuw
Same here, elke keer nog krijg ik het er koud van..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:11 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Verschrikkelijk goed gedaan... Ik kreeg het er koud van... En dan Benton, tijdens zijn wanhopige poging... Hoe hij bebloed, verslagen, naar Jackie loopt...
Zeer aangrijpend geacteerd en gefilmd, één van de betere afleveringen!
wat een lompe actie van cordayquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:35 schreef mitt het volgende:
irritante Maggie..
Corday![]()
Jackie met der schreeuw
Carol Hathaway (Julianna Margulies)? Die is naar dr. Ross vertrokkenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:13 schreef gurlie het volgende:
waar is donkere krullen dinges eigenlijk heen? heb wat afleveringen gemist
hathaway jaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Carol Hathaway (Julianna Margulies)? Die is naar dr. Ross vertrokken
ik vind luka op zich wel ok, het lijkt me alleen niet logisch dat je steeds zo makkelijk in relaties valt als je je gezin kwijtgeraakt bent..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:25 schreef scanman01 het volgende:
Luka fladdert van de ene naar de andere, dat is nu al wel duidelijk. De schrijvers maken van hem toch niet zo'n aardig karakter volgens mij.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:11 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Verschrikkelijk goed gedaan... Ik kreeg het er koud van... En dan Benton, tijdens zijn wanhopige poging... Hoe hij bebloed, verslagen, naar Jackie loopt...
Zeer aangrijpend geacteerd en gefilmd, één van de betere afleveringen!
Juist wel, die man is één groot wrak geestelijk gezienquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:31 schreef gurlie het volgende:
[..]
ik vind luka op zich wel ok, het lijkt me alleen niet logisch dat je steeds zo makkelijk in relaties valt als je je gezin kwijtgeraakt bent..
Ze is niet teruggekomen in het ziekenhuis, volgens mij, ik heb haar in elk geval niet meer gezien.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:28 schreef Koningin het volgende:
Hoe is het trouwens met Lizzy afgelopen? Is ze terug gegaan naar het ziekenhuis? Om de een of andere reden heb ik dat gemist.
wie?wat?quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Uhoh.
Hij ontdekt 't toch niet hier he?
Ja, ik was ook verbaasd dat dat nu al kwam...quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wie?wat?
mark ziek, hier al?
Wat me op zich zeer terecht lijkt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Lizzy aangeklaagd
en toch als je topics terugleest wordt er erg vaak verzucht: wat een afleveringquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dit is toch wel wat anders.
Lizzy aangeklaagd en zwanger. Mark krijgt 'het bericht' () en een giga-explosie.
klopt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat me op zich zeer terecht lijkt.
Nee, nog niet hoorquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:47 schreef DarkElf het volgende:
ja nou lekker allemaal zo...
lizzie zwanger mark gaat dood
Corday wordt aangeklaagd vanwege de fout van gisteren.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:11 schreef foetre het volgende:
vertel wat is er precies gebeurd ben het Vergeten op te nemen ben werken KUTTTTT!!
Carter tilde Abby uit de ontplofte kamer en heeft haar verder geholpen. Behalve een gekneusde rib heeft ze er niets aan overgehouden.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:37 schreef foetre het volgende:
whoa shit he dit moet ik eerst ff verwerken.........................
jezs wat een aflevering heb ik gemist ik kan het nog ff allemaal niet bevatten
mark gaat er toch niet uit?/!!!!!!
wat heeft abby nu voor vewondingen?
krijgt carter nu ook een rechtszaak aan ze broek??
Dat heb je snel als je in een ziekenhuis werkt. Elisabeth kreeg meteen een echo (terwijl ze net 2 minuten wist dat ze zwanger was)quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:33 schreef Koningin het volgende:
Vond het wel vreemd, want hij heeft nooit ergens last van gehad, wordt een keertje niet goed en dan gelijk in de scan. Maar goed, dat maakt niet uit.
Volgens mij niet... maar op de dvd-box staat ie als het goed is welquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:53 schreef furanku het volgende:
Ik kan me het niet meer herinneren, maar heeft net5 de pilot wel uitgezonden?
Dus de aflevering waarmee het allemaal begon en beslist werd of E.R. een tvserie werd of niet..
Heb hem namelijk op me pc al een stuk of 5x bekeken
I was thinking about you, toen ik dat hierboven schreef.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:15 schreef DarkElf het volgende:
*lief* ik vind deze afleveringen vreselijk, raakt me echt zo hard allemaal.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
I was thinking about you, toen ik dat hierboven schreef.
Dat kan ik me voorstellen, vooral omdat het nu nog steeds allemaal zo'n impact op je heeft. Ik vind het knap dat je ernaar kan kijken...quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
*lief* ik vind deze afleveringen vreselijk, raakt me echt zo hard allemaal.
*ril*
*stiekum blij is dat ze nu alleen is.. even zonder gene meeleven...*quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, vooral omdat het nu nog steeds allemaal zo'n impact op je heeft. Ik vind het knap dat je ernaar kan kijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
als je zulke familieleden hebt is het vaak zo dat het altijd om jou gaat aangezien jij altijd in een crisis zit door hun.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
Wow, ik kan Carter wel begrijpen...
Ik 'snap' het. Dwz, ik kan er in komen...quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je zulke familieleden hebt is het vaak zo dat het altijd om jou gaat aangezien jij altijd in een crisis zit door hun.
das lastig voor je vrienden en bijv. partner.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik 'snap' het. Dwz, ik kan er in komen...
Romano is een heldquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:49 schreef golfer het volgende:
Romano wordt per aflevering leuker om te zien en te spelen.
Die van 18.40uur heb ik dus gewoon gemist vandaagquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:37 schreef Oxymoron het volgende:
Was mooie aflevering. Op Net5 gaat het toch nog wel een tijdje door?!
Die aflevering van vanavond 18.40 uur was ook heel goed!
Ah, net als Ally McBeal en The Practise die ook 2 afleveringen bij elkaar in de serie zaten.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:47 schreef California het volgende:
Geen spin off, maar een cross over. Is het vervolg van een aflevering van ER uit seizoen 8. (Third Watch is van dezelfde maker als ER.)
De aflevering waar Susan d'r zus en d'r nichtje gaat zoeken toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:47 schreef California het volgende:
Geen spin off, maar een cross over. Is het vervolg van een aflevering van ER uit seizoen 8. (Third Watch is van dezelfde maker als ER.)
Yep, aflevering heette 'Brothers and Sisters' (seizoen 8)quote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:50 schreef milagro het volgende:
[..]
De aflevering waar Susan d'r zus en d'r nichtje gaat zoeken toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, long play-banden doen echt heel raar bij mij, nauwelijks geluid en slecht beeld... maar bedankt voor t aanbieden!quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
Cherrylips, ik heb het wel opgenomen maar op Long Play en het is al vaker gebeurd dat dat bij een andere video met Long Play niet werkt.
Heb je uberhaupt Long Play? Dan kunnen we het iig proberen...
Jammer! Succes met je zoektocht naar een wel werkende band dan.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, long play-banden doen echt heel raar bij mij, nauwelijks geluid en slecht beeld... maar bedankt voor t aanbieden!
ja, in het allerlaatste shot. Je hoort het hem niet zeggen maar door middel van suggestie. Daarna een omhelsing en de aftitelingquote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:43 schreef Koningin het volgende:
Heeft Marc trouwens al tegen Lizzy gezegd wat ie heeft???
Daarna kwam eerst nog een klein stukje van Abby.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:45 schreef lily het volgende:
ja, in het allerlaatste shot. Je hoort het hem niet zeggen maar door middel van suggestie. Daarna een omhelsing en de aftiteling
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:45 schreef lily het volgende:
[..]
ja, in het allerlaatste shot. Je hoort het hem niet zeggen maar door middel van suggestie. Daarna een omhelsing en de aftiteling
(Marc heeft nog 6 tot 9 maanden te leven)
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Yep, aflevering heette 'Brothers and Sisters' (seizoen 8)
[afbeelding]Altijd leuk zo'n crossovers, vooral tussen mijn 2 favoriete seriesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien overleeft ie het wel....I hope so....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
:'( :'( :'( :'(
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:00 schreef BoredBadger het volgende:
Als ik LIzzy was zou ik Mark's hoofd opensnijden en dat ding eruit rukken...![]()
Deb (Jing Mey ofzo) ging bevallen en ze belde Carter uit bed. Die kwam meteen naar het ziekenhuis toe en heeft haar tijdens de bevalling helemaal bijgestaan. De adoptieouders waren ook al in het ziekenhuis en na de bevalling heeft ze, met toch enige moeite, de baby afgestaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:31 schreef gurlie het volgende:
enn ik moest werken
praat me bij alsjeblieft
en corday weet het nog niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deb (Jing Mey ofzo) ging bevallen en ze belde Carter uit bed. Die kwam meteen naar het ziekenhuis toe en heeft haar tijdens de bevalling helemaal bijgestaan. De adoptieouders waren ook al in het ziekenhuis en na de bevalling heeft ze, met toch enige moeite, de baby afgestaan.
Carter werd nog meerdere keren tijdens zijn slaap gestoord en greep op een gegeven moment naar een potje pillen en nam er een paar in. Hij werd niet goed, stak zijn vingers in de keel en kotste ze weer uit. Hij ging er met Abby over praten en zij haalde hem over mee te gaan naar een bijeenkomst.
Mark heeft te horen gekregen van een speciale chirurg dat hij zijn leven misschien nog kan verlengen tot 2 jaar.
ze was erbij toen hij dat hoordequote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
en corday weet het nog niet?
Nou... de vertaling viel wel een beetje tegenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:34 schreef Wieteke het volgende:
klopte het een beetje wat ze zeiden, Miss_D?
Meerdere: ze kwakte de koffie in de prullenbak én vroeg toen Romano om handschoenen vroeg: allebeiquote:Abby maakte ook nog een goede grap, ben hem even kwijt.
ik wil ook weer kijken ik mis echt alles zoquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ze was erbij toen hij dat hoorde
Corday wist het de vorige aflevering alquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
en corday weet het nog niet?
Jaaaa!! Dat was hem! "Both?" Enne van die koffie kan ik me even niet herinneren...Zag er ook al een eerdere post over.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Meerdere: ze kwakte de koffie in de prullenbak én vroeg toen Romano om handschoenen vroeg: allebei![]()
![]()
![]()
dan lijkt het bijna echtquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:37 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Altijd leuk zo'n crossovers, vooral tussen mijn 2 favoriete series![]()
Dan loopt de video op langzame snelheid, waardoor de speelduur van een videoband verdubbeld wordt.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:36 schreef Wieteke het volgende:
BE, wat is eigenlijk Long Play? Te lui om te googlen.
NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!quote:Op zondag 13 juni 2004 15:36 schreef Wieteke het volgende:
Dat betekent dat woensdag 30 juni de laatste aflevering op Net5 zal zijn.
Idd, en aangezie ik elke dag standaard opneem en dan ook nog eens donderdag van half negen tot middernacht voor het geval dat... is dat longplay wel handig. Dan heb ik het minste risico dat mijn band ineens vol is...quote:Op zondag 13 juni 2004 16:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan loopt de video op langzame snelheid, waardoor de speelduur van een videoband verdubbeld wordt.
Dan kun je dus 8 uur kwijt op een 4 uur videoband.
quote:Op maandag 14 juni 2004 00:50 schreef Wieteke het volgende:
maar die laat me tenminste nooit in de steek en daar hebben anderen ook profijt van![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 15:36 schreef Wieteke het volgende:
Even tellen, nog 13 afleveringen van seizoen 7 te gaan. Dat betekent dat woensdag 30 juni de laatste aflevering op Net5 zal zijn.
Was het een tijd geleden niet zo dat diverse omroepen op Nederland 1 rond 18.00-18.30 oude series uitzonden? Heeft wel als consequentie dat het gecensureerd is...quote:Om nou niet al te grote afkickverschijnselen te krijgen, zal de 'zomer' bij de Avro toch snel moeten beginnen.
Weer 22 afleveringen te gaan in seizoen 8, dus dat betekent toch minstens 2 per week. Nu hoop ik wel dat deze 's avonds laat uitgezonden gaan worden (lees: ongecensureerd). Van 2 jaar terug kan ik me echter herinneren dat de uitzendtijd niet vast stond. Varieerde tussen 23.00 en 00.30. Da's dan videotechnisch niet erg handig....
Dat was de beste van die aflevering hoor!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Meerdere: ze kwakte de koffie in de prullenbak én vroeg toen Romano om handschoenen vroeg: allebei![]()
![]()
Wel cool dat twee series in elkaar 'overlopen', ik vraag me altijd af als ik een film of serie kijk die in Chicago gesitueerd is waarom zieken niet naar County General gaan. Zou ik wel doen.. Carterquote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Yep, aflevering heette 'Brothers and Sisters' (seizoen 8)
[afbeelding]
Het ging anders wel om Eric, de broer waar ze al maanden niets van gehoord had en waarvan ze zelfs even dacht dat 'ie dood wasquote:Op maandag 14 juni 2004 12:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
Vond het trouwens erg zielig voor Carter dat Abby hem gewoon alleen liet gaan. Ze denkt alleen aan zich zelf.
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:02 schreef Vicky het volgende:
Brighteyes, Ik heb je video binnen gehad.
Le-zen, BE, le-zen!quote:Op maandag 14 juni 2004 00:55 schreef Brighteyes het volgende:
Btw Vicky Is hij al aangekomen?
Precies! En bovendien: Carters oma is toch al dood. Of je de begrafenis diezelfde dag of morgen regelt, dat maakt niet zoveel uit. Abby's broer leeft. Ik vind het niet zo gek dat ze haar levende broer voor zijn dode oma laat gaan.quote:Op maandag 14 juni 2004 15:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Het ging anders wel om Eric, de broer waar ze al maanden niets van gehoord had en waarvan ze zelfs even dacht dat 'ie dood was. Als ze met Carter was meegegaan was 'ie waarschijnlijk weer maanden verdewenen. Dus ik vond Carter eerder egoistisch.
De VS is iets groter dan Nederland hé.quote:Op maandag 14 juni 2004 16:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat ik me afvroeg he...
Is dat in de VS normaal ofzo? Of ligt dat echt aan ER?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik al gepost Brighteyesquote:Op zondag 13 juni 2004 14:02 schreef Vicky het volgende:
Brighteyes,
Ik heb je video binnen gehad. Zat alleen geen adres bij waar ik 'm terug kan sturen.
*gaat vanavond ER van 27 mei kijken*
In Amerika zijn de afstanden enorm, je hebt het al gauw over enkele duizenden kilometers. Geen idee wat de verhouding is tussen de prijzen van binnenlandse vluchten en van trein- of busreizen, maar de manier van reizen is niet te vergelijken met die in Europa...quote:Op maandag 14 juni 2004 16:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat ik me afvroeg he...
Waarom stappen die doktors uit ER altijd meteen op het vliegtuig, alsof het niets is? Is dat in de VS normaal ofzo? Of ligt dat echt aan ER?
Nu ook weer Abby, die ineens weer ergens naartoe is gevlogen (Ik ben het overigens met BS eens over de kwestie Carter-Abby.).
Daar zal het aan gelegen hebben iddquote:Op maandag 14 juni 2004 16:27 schreef Wieteke het volgende:
[..]
[..]
Le-zen, BE, le-zen!
Jij hebt ook helemaal geen tijd om te Fokken! Je moet dozen inpakken en laminaat leggen en de Ikea leegkopen enzo. Veel succes![]()
Ja, is al geweest, paar weekjes terug geloof ik.quote:Op maandag 14 juni 2004 22:57 schreef Davitamon het volgende:
Is die aflevering die begint met een nummer van Bush al geweest? Staat me zoiets van bij van de vorige keer dat ze dit seizoen uitzonden.
op wie of wat reageer jij nuquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:20 schreef DarkElf het volgende:
nee vindt ik eigenlijk niet; hij wordt veel te veel geleid door zijn emoties (hoe begrijpelijk ook!)..
dat kan echt niet als arts. iig niet zo vaak.
ooooooooooooooooooh..snappumquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:22 schreef DarkElf het volgende:
blaatschaap haar duim omhoog
Dat nichtje (?) van Benton, omdat hij 'r naar een opvanggezin heeft gestuurd.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:33 schreef gurlie het volgende:
ik snap het niet meer
wie heeft dat huis overhoop gegooid en wat is er tussen weaver en die kim gebeurt
oh dat heb ik wel gezien ja, maar het was toch het appartement van die vriendin?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:37 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Dat nichtje (?) van Benton, omdat hij 'r naar een opvanggezin heeft gestuurd.
Ja, maar die wou haar ook steeds weg hebben namelijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:40 schreef gurlie het volgende:
[..]
oh dat heb ik wel gezien ja, maar het was toch het appartement van die vriendin?
hm ok.. en dat met die kim en weaver?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:59 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Ja, maar die wou haar ook steeds weg hebben namelijk.
Weaver die tot de conclusie komt dat ze toch eigenlijk wel ene lesbo isquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:11 schreef gurlie het volgende:
[..]
hm ok.. en dat met die kim en weaver?
ik dacht al iets in die richting jaquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:16 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Weaver die tot de conclusie komt dat ze toch eigenlijk wel ene lesbo is
Is dat niet de vriendin van zijn overleden neefje danquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:37 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Dat nichtje (?) van Benton, omdat hij 'r naar een opvanggezin heeft gestuurd.
Was de aflevering van maandagquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat ik deze weken ER van videoband moet volgen. Er is iedere avond om 6 uur voetbal om en dat gaat voor natuurlijk. De aflevering van vandaag was bijzonder omdat het bijna geheel werd gefilmd vanuit het oogpunt van de patienten. Carter en zijn collega's werden opeens bijrolspelers. Wel leuk als afwisseling (maar niet te vaak aub)
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:09 schreef DarkElf het volgende:
hopplakee zonder verdoving die slang erin jassen, kovac
Ja.quote:[b]Op dinsdag 15 juni 2004 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:[/]
Is dat niet de vriendin van zijn overleden neefje dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |