Mijn god, ik dacht dat ik goede ogen had, maar jij slaat alles!quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:47 schreef againstthegrain het volgende:
DJ Shadow - The private Press??
Meen dat op te maken uit de tekst op de hoes...
Volgens mij zou dat goed zijn geweestquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:03 schreef ranja het volgende:
Ik zou dit topic trouwens CIC genoemd hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat terwijl ik gister nog naar de oogarts ben geweestquote:Op donderdag 3 juni 2004 15:57 schreef Z het volgende:
[..]
Mijn god, ik dacht dat ik goede ogen had, maar jij slaat alles!
In 1 keer goed!quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:34 schreef bukgeit het volgende:
Toots & The Maytals
Ik ken er 2, maar daar heb ik nog geen overeenkomst tussen kunnen ontdekken.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:54 schreef bukgeit het volgende:
Geef aan wat de overeenkomst is tussen:
Joy Division - Unknown Pleasures
Deep Purple - Deep Purple In Rock
Pixies - Bossanova
Godspeed You! Black Emperor - Lift Your Skinny Fists Like Antennas To Heaven
oke getalsmatig hequote:Op donderdag 3 juni 2004 16:54 schreef bukgeit het volgende:
Yipom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geef aan wat de overeenkomst is tussen:
Joy Division - Unknown Pleasures
Deep Purple - Deep Purple In Rock
Pixies - Bossanova
Godspeed You! Black Emperor - Lift Your Skinny Fists Like Antennas To Heaven
stom gokje pakt goed uit, wist het namelijk alleen van GSYBE, maar ja, aangezien mijn vorige vraag al werd geraden binnen de 5 seconden een iets lastigere opgave:quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:06 schreef bukgeit het volgende:
Damn right.
bigshadow +1
nee, helaasquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:17 schreef Z het volgende:
Dave Clarke?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:31 schreef methodmich het volgende:
Armin van Buuren?
Volgens mij hebben we er nog véél meerquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:33 schreef methodmich het volgende:
Potverdrie. Michel de Heij?
Dan heb ik alle DJ's gehadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of Joost van Bellen
dat is geen serieuze pogingquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
DJ's die ik ken. Of nee, DJ Jean ook.
Nee, volgens mij heb ik een trivi(ale) achilleshiel te pakkenquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:38 schreef bukgeit het volgende:
Michel de Hey?
ja of jij bent echt die ene fan..quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:54 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb ik een trivi(ale) achilleshiel te pakkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ga je gang bukgeit, ik was op zoek naar sander kleinenberg, en ik ben niet eens fanquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:02 schreef bukgeit het volgende:
Tijd om de vraag te liquideren. Je hebt nog een kwartier, bigshadow.
ik ga nu weg dus lijkt me niet handig eerlijk gezegdquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:12 schreef bukgeit het volgende:
Stel anders een nieuweom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens AMG en deze sitequote:Op donderdag 3 juni 2004 18:58 schreef bigshadow het volgende:
het album kwam uit in:
deep purple - 1970
joy division - 1980
pixies - 1990
GSYBE- 2000
Maar goed, had er zelf niet zoiets simpels achter gezochtquote:UNKNOWN PLEASURES
[...]
Released in June 1979 in Europe and July 1980 in the US
Hallo, TSE!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Donner...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:37 schreef ranja het volgende:
Heinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
never te nooit niet gewetenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:01 schreef bukgeit het volgende:
Let the games begin:
wat is de achternaam van Gabber Piet?
Denk niet dat iemand die zo op kan lepelen, er zijn grenzen aan foute vragenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:01 schreef bukgeit het volgende:
Let the games begin:
wat is de achternaam van Gabber Piet?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:44 schreef Mark het volgende:
Tavares!
Zo is het maar net!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Piet van Dolen
Er zijn toch mensen die dit weten, hoe fout dan ook...
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:08 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Zo is het maar net!
iggy +1
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:20 schreef dolle_hond het volgende:
transvision vampom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat is later in het jaar en niet in het centrum en vooral niet "fout", maar wel onjuistquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:38 schreef iggy_in_the_house het volgende:
festival mundial?
kijk, zo moeilijk was het nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:11 schreef Mark het volgende:
Festival van het Levenslied?
Jawohl! Had gedacht dat ranja wel met het punt zou gaan lopen, maar die vermijdt vandaag dit topic, geloof ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:38 schreef dolle_hond het volgende:
x mal deutschland - incubus succubusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
niet bewust, dat heet 'werk'quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:41 schreef Mark het volgende:
die vermijdt vandaag dit topic, geloof ik.
Een vriend van mij is de initiatiefnemer, vandaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:54 schreef dolle_hond het volgende:
waarom doet Mark niet ook nog mee, max. 4 personen per team, dan is onze gehele top4, dus echt de besten, vertegenwoordigdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Veel succes en mogen de fokkers winnen! Wat is jullie teamnaam?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:51 schreef bukgeit het volgende:
Hier ook maar even melden: belsen, ranja en bukgeit nemen aanstaande zondag deel aan de nationale popquiz in P60 te Amstelveen.
Bedankt! Teamnaam durf ik hier niet te zeggenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Veel succes en mogen de fokkers winnen! Wat is jullie teamnaam?
dat is de volgende vraagquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:00 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Bedankt! Teamnaam durf ik hier niet te zeggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dochter is natuurlijk Josefienquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:27 schreef ranja het volgende:
Chris Rea?
Nu ben ik wel heel benieuwd gewordenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:21 schreef dolle_hond het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik vergeten ben waarom ze hem niet mochten.
quote:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.,Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., andJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.were members of producerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.'s in-house studio band in the early '80s before they formedJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., a techno-pop group whose music was an amalgam of studio gimmickry, tape splicing, and synthesized beats.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.took material from a variety of sources: hip-hop, rock, jazz, R&B, traditional pop, found sounds, and noise all worked their way into the group's distinctly post-modern soundscapes.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:48 schreef bigshadow het volgende:
robbie ronaldsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kutkonijn :')quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:49 schreef Mark het volgende:
Ik geloof dat het dieptepunt nu wel bereikt is, dit is echt een all-time low....
heel goedquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
britney spears - china?
iets te makkelijk misschienquote:China wil heel graag weten wat Britney Spears aan heeft, wanneer ze haar eerste tour door het Aziatische land gaat maken. Het Chinese ministerie van cultuur heeft al haar toestemming voor de concerten gegeven, maar wil toch nog even weten wat de sexy zangeres van plan is te gaan dragen op het podium.
note to self: ga niet naar de wc als er zogenaamd 'foute' vragen gesteld worden. veel te laat dus.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
britney spears - china?
* Mark maakt aantekening: geen concertagenda's bekijken, veel te laatquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:00 schreef ranja het volgende:
[..]
note to self: ga niet naar de wc als er zogenaamd 'foute' vragen gesteld worden. veel te laat dus.
Tiffanyquote:
pas op dat je niet verbitterd raakt ranjaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:04 schreef ranja het volgende:
note to self: ga geen smilies typen als de vragen makkelijk zijn.
2 keer na elkaar te laatquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:05 schreef bigshadow het volgende:
[..]
pas op dat je niet verbitterd raakt ranjaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Koel! Waar? Ik ga nu maar even kaartjes voor in de bierhal regelen!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:05 schreef bartrid het volgende:
off topic: gisteravond de pixies gezienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:13 schreef zlapelooz het volgende:
meeste haar per vierkante bezoeker?
Klopt! In 1995 gingen er 118.000 mensen langs de kassa's. Er staat me bij dat er ook eens een file-record gevestigd is, maar dat kan ik niet meer terugvinden.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:13 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Meeste betalende bezoekers
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:34 schreef zlapelooz het volgende:
Patti Labelle?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:50 schreef Bimmel het volgende:
Soul II Soul meisje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of in elk geval begin jaren 90 tot 95?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:54 schreef zlapelooz het volgende:
Crystal Waters?
weggevertje toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:56 schreef bigshadow het volgende:
Robin S?
Op den duur welquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
weggevertje toch?
zoals robin haar liefde spreidt doe ik dat met puntjesquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:03 schreef Mark het volgende:
David Byrne
Inderdaad, ik had al het vermoeden dat nummer 7 het weg zou geven, klopte dat?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:33 schreef bukgeit het volgende:
Axis: Bold As Love
Chris, daar istie weer.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:38 schreef dolle_hond het volgende:
chris de burgh
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:38 schreef bukgeit het volgende:
Chris, daar istie weer.
kijk, dat bedoel ik met ik ken er nog een: een Chrisquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:19 schreef ranja het volgende:
Chris Normanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zanger van Smokie en zong samen met Suzi Q 'Stumblin in'.
quote:Althoughom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.'s music is unashamedly commercial pop, their impeccable indie credentials (keyboardist and drummer were formerly ofJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.andJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., and singer had no professional experience at all before joining), jazz-tinged arrangements, and knack for clever hooks move them closer to the indie dance territory of St. Etienne or late period Everything but the Girl than to theJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
cookie-cutter dance-pop of Kylie Minogue or Paula Abdul.
Die zijn maar met zijn 2-enquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:36 schreef bukgeit het volgende:
Moloko?
Die zijn maar met zijn 2-enquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:39 schreef dolle_hond het volgende:
lambom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
sorry, ik heb de namen weggehaald en niet vervangen door smiliesquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:41 schreef bukgeit het volgende:
Ik las het als keyboardist/drummer.
Juist. Half/eind jaren 80 net als Paula en Kylie.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:03 schreef Mark het volgende:
Swing out sister?
Maar Iggy krijgt het punt!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:24 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Jocelyn Brown?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:32 schreef bukgeit het volgende:
Quazar?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:34 schreef Mark het volgende:
2 unlimited?
yup, en niet met holy noise volgens mij. Dat was met hardcore house, niks voor vocalenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:36 schreef belsen het volgende:
The Sonic Surfers...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat snap ik eerlijk gezegd niet....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:16 schreef belsen het volgende:
Sorry dolle hond, nu moet ik hem wel aan Ranja geven...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat is de creativiteits factor (je weet, dat X geval)quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:27 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat snap ik eerlijk gezegd niet....
Bukgeit +1[/b]quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:47 schreef bukgeit het volgende:
Billy Joel The stranger
Fleetwood mac Mirage
Heart Little queen
Human league Hysteria
INXS Listen like thieves
Kim Wilde Select
Linda Ronstadt Simple dreams
Olivia Newton-John Totally hot
Simple minds Empires and dance
Styx Cornerstone
quote:In fact,om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.initial pop smash, 1962's chart-toppingJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., was quite reminiscent of Holly's "Peggy Sue," utilizing a very similar throbbing drum beat andJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.'s hiccuping vocal.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heb ik het foutquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:40 schreef Berkery het volgende:
Ik heb 'm al opgezocht & gelukkig maar, ik was er met twee vrachtwagens vol hints nog niet opgekomen
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
heb ik het foutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klopt inderdaad. Nummer van hun album Chocolate & Cheese.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:54 schreef JDude het volgende:
Was dat niet iets met 'don't shit where you eat?'
ken het nummer niet volgens mij, maar de naam zegt me vaag wat
same here.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:40 schreef Berkery het volgende:
Ik heb 'm al opgezocht & gelukkig maar, ik was er met twee vrachtwagens vol hints nog niet opgekomen
Dat duurde langquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Tommy Roe - Sheila misschien?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:56 schreef belsen het volgende:
Wayne Kramer?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:39 schreef RichardQuest het volgende:
JJ Caleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hahaquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:28 schreef RichardQuest het volgende:
Hans van Breukhoven?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:43 schreef belsen het volgende:
André Rieu?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
George Baker? Of Wibi Soerjadi?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:16 schreef bukgeit het volgende:
Welke Nederlander verkocht al 17 miljoen CD's?
Correct!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:43 schreef belsen het volgende:
André Rieu?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Liverpool, England's theom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.were mistakenly included in the New Romantic movement when they first appeared. However, although Peter Coyle (vocals), Jeremy Kelly (guitar), Mike Dempsey (bass), and Stephen Creese (drums) had the elegant attire and fashionable haircuts of New Romantic bands, their music was more understated and folksy than the synthesized Euro disco of Japan, Visage, and Duran Duran. TheJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.formed in 1982. Coyle was originally a member of the Jass Babies while Kelly played guitar for the Wild Swans with ex-Teardrop Explodes keyboardist Paul Simpson. Coyle and Kelly wanted to work together, but the Jass Babies had no need for a guitarist. Consequently, they began recording as theJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.and were signed to Arista Records.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:43 schreef dolle_hond het volgende:
lotus eaters dus
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:15 schreef bartrid het volgende:
toots thielemans?
nee, volgens mij zong die geen Sofietje..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:43 schreef keitel het volgende:
de kerel die 'sofietje' zong?
jules it isquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:04 schreef Berkery het volgende:
Jules de Corte
ben weg
Dan waarschijnlijk Hall...quote:Op zondag 6 juni 2004 08:17 schreef dolle_hond het volgende:
die ene van hall & oatesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., alleen geen idee wie wie wasJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop