Hot shots!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:38 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ben de titel van een film vergeten, het is een 'Top Gun' achtige film. In deze film hebben de straaljagers remmen en andere vage features aan boord. Ook zie je in het begin iemand op een motor bij een wigwam op een duurbel drukken en heeft de indiaan die in die wigwam woont later nog batterijen voor zijn walkman nodig.
Ik hoop dat iemand de titel van deze film weet, want het is echt een toffe film waar je flink om kunt lachen.
Ik dacht de eerste.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:48 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Hot shots!
of hot shots part deux!
iig één van die twee, ben niet zeker maar ik gok op de tweede..
is dat niet (return to) Eden?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:41 schreef Karina het volgende:
Ik zoek de titel van een Australische miniserie, tachtiger jaren (denk ik). Het ging over een vrouw die door haar man en diens minnares uit een boot werd gegooid en toen door krokodillen (bijna) werd opgegeten. De man en zijn minnares denken dat ze dood is, maar ze is gered en krijgt plastische chirurgie en komt later terug als fotomodel om wraak te nemen. Er is later ook nog een vervolg op geweest geloof ik.
Ja dat is hem! Bedankt.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:51 schreef Jelief het volgende:
[..]
is dat niet (return to) Eden?
Even trailer van part deux bekeken, zal indd eerste film zijn dus.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik dacht de eerste.
Het is idd deel 2, heel erg bedanktquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:48 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Hot shots!
of hot shots part deux!
iig één van die twee, ben niet zeker maar ik gok op de tweede..
twentemeisje had m bij mij gescoordquote:Op donderdag 3 juni 2004 14:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Under the Tuscan Sun is dat
MadMaxquote:Op zondag 6 juni 2004 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
ik zoek ook een filmtis al een redelijk oude, zo rond 1990 geloof ik.
Echt het verhaal weet ik niet meer, ik weet alleen dat er reusachtige mecha's in voorkomen en daar worden wedstrijden in gehouden. Het zijn een soort van bokswedstrijden. Tis erg onduidelijk ik weet het, maar meer weet ik er na al die jaren ook niet meer vansorry is er iemand die me kan helpen?
Wat zijn "mecha's"?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
ik weet alleen dat er reusachtige mecha's in voorkomen
ROBOJOX NATUURLIJK!!!quote:Op zondag 6 juni 2004 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
ik zoek ook een filmtis al een redelijk oude, zo rond 1990 geloof ik.
Echt het verhaal weet ik niet meer, ik weet alleen dat er reusachtige mecha's in voorkomen en daar worden wedstrijden in gehouden. Het zijn een soort van bokswedstrijden. Tis erg onduidelijk ik weet het, maar meer weet ik er na al die jaren ook niet meer vansorry is er iemand die me kan helpen?
Zomaar over mij praten terwijl ik er niet bij benquote:Op zondag 6 juni 2004 10:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
twentemeisje had m bij mij gescoord
goede herinneringenquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:26 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Zomaar over mij praten terwijl ik er niet bij ben![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
goede herinneringen
Moet wel een film van Nadrew Blake zijn he..quote:
volgens mij nietquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:02 schreef Nizzle1982 het volgende:
Moet wel een film van Nadrew Blake zijn he..![]()
De dames zouden anders zo in Andrew zijn films passen hoor..quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:20 schreef shook-one het volgende:
[..]
volgens mij niet![]()
Dat welquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:24 schreef Nizzle1982 het volgende:
De dames zouden anders zo in Andrew zijn films passen hoor..
Mikey?quote:Op zondag 13 juni 2004 22:59 schreef zillah666 het volgende:
zoek de titel van de volgende film....
gaat over een jongetje van ongeveer 12/13 jaar, die nogal crimineel is, en wat hij meemaakt. in de film komen telken stukjes van het nummer Violet van Hole langs.
ik weet niet van wanneer deze film is, maar ik heb hem een jaar of 5/6 geleden gezien op tv, dus niet meer zo nieuw...
tnx
zou kunnen, heb even rondgezocht op de titel, maar ik kan niets over hole vinden, en dat is het enige wat ik zeker weet. maar anders kijk ik mikey gewoon een keer en dan zie ik het welquote:
hoi, dank voor jullie reactie maar fresh was het niet (het jongetje was blank).quote:Op maandag 14 juni 2004 12:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Fresh is inderdaad goed mogelijk. Was hij een neger en speelde hij schaak met zijn vader in het park?
Kun je, je een acteur herinneren ofzo? Alles helpt namelijk om de titel uit mijn geheugen op te diepen. Het hoeft niet noodzakelijk de hoofdrolspeler te zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:01 schreef zillah666 het volgende:
[..]
hoi, dank voor jullie reactie maar fresh was het niet (het jongetje was blank).
ik weet ook helemaal niet meer zo goed waar hij verder over ging alleen dat het nummer Violet van Hole er nogal eens in voorkwan (als achtergrond muziek zeg maar)
maar toch bedankt![]()
neen, helaas niet...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kun je, je een acteur herinneren ofzo? Alles helpt namelijk om de titel uit mijn geheugen op te diepen. Het hoeft niet noodzakelijk de hoofdrolspeler te zijn.
Uit welk jaar is dat liedje Violet van Hole? Misschien kan ik er aan de hand van dat jaartal wel achter komen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:08 schreef zillah666 het volgende:
[..]
neen, helaas niet...
dit is dus ook precies de reden waarom ik die titel nog steeds niet weet![]()
jammer
wow, wat een service zegquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Uit welk jaar is dat liedje Violet van Hole? Misschien kan ik er aan de hand van dat jaartal wel achter komen.
was toch een blond jochie in de hoofdrol?quote:Op zondag 13 juni 2004 22:59 schreef zillah666 het volgende:
gaat over een jongetje van ongeveer 12/13 jaar, die nogal crimineel is, en wat hij meemaakt. in de film komen telken stukjes van het nummer Violet van Hole langs.
ik weet niet van wanneer deze film is, maar ik heb hem een jaar of 5/6 geleden gezien op tv, dus niet meer zo nieuw...
tnx
En die beschrijving van O-DOG? Klopt die?quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:52 schreef zillah666 het volgende:
hoi,
kids was het iig niet (heb ik pas nog gezien, wel een coole film trouwens) en het was ook niet met macaulay culkin.
hihi, ik weet wel heel goed wat het niet is....![]()
dan is dat waarschijnlijk wel die filmquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:52 schreef O-DOG het volgende:
inderdaad wordt Violet er vaak in gedraaid in de film waar ik het over heb..
alleen gay dat ik die titel niet meer weet..
Volgens mij was de titel van de film de voornaam van dat blonde jochie..
Shit, vergeet ik nou 'gigantische'?quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:19 schreef California het volgende:
[..]
Shit, vergeet ik nou 'gigantische'?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
![]()
Ga je dan ook mee, Mike?quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:09 schreef Mike het volgende:
Huur een hotelkamer, ofzo.
no way, die gozer is veel te jongquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Mikey was idd een blond ventje. Dit kereltje:
[afbeelding]
Brian Bonsall hij speelde ook Andy in Family Ties.
Herken je hier wat in? Misschien zet dit de zoektocht op een nieuw spoor....quote:Vraag 3
Een jaar of 6 geleden heb ik een film op Ned 3 gezien (ik meende bij de VPRO) waarvan ik de titel niet weet. Volgens mij was het een Engels/Ierse film over een jongetje uit een achterstandswijk. Het jochie kon enorm goed tekenen en woonde in het huis van zijn ouders in een kast. Hij raakt verzeild in het criminele circuit (diefstal, drugs, geweld) en pleegt uiteindelijk zelfmoord door de keuken van het huis in brand te steken (zijn ouders liggen op dat moment te slapen) en naar zijn slaapkamer/kast te gaan. Terwijl de rook zich verspreidt door het huis maakt hij zijn laatste tekening af. In de film zat ook enorm goede muziek (vond ik destijds) van onder meer Hole (Violet) en Radiohead (Creep). Ik zou heel erg graag willen weten welke film dit is.
Ik heb ook een mailtje gestuurd naar de VPRO, zij dachten dat het The Cement Garden van Andrew Birkin is, maar volgens mij is het die niet.
(Robbert Lammertink)
Antwoord 3
De suggestie dat het hier om THE CEMENT GARDEN gaat is wel begrijpelijk, omdat een aantal plotelementen oppervlakkige gelijkenis vertonen met de gezochte film: verweesde kinderen in Engeland begraven hun moeder in de kelder, maar verbergen haar dood voor de buitenwereld. Ik ben het eens met het oordeel dat deze film naar een boek van Ian MacEwan niet de film is die u zoekt.
Maar welke dan wel? Ook THE BUTCHER BOY (Neil Jordan, 1997) komt in aanmerking, maar die film gaat over een hoogbegaafd kind met een manisch-depressieve moeder en alcoholistische vader, dat in een inrichting eindigt en daar dood en verderf zaait. Ook de muziekaanwijzingen helpen niet veel verder. Internet Movie Data Base vermeldt de genoemde nummers van Hole en Radiohead nooit samen op dezelfde soundtrack, wat betekent dat er daar geen gegevens bestaan over de soundtrack van de gezochte film, ervan uitgaand dat de door u verstrekte informatie klopt. Dat gegeven wijst erop dat het wel eens een speciaal voor televisie vervaardigde film zou kunnen zijn. Mij komt het verhaal niet erg bekend voor. Dus zet ik het publiek als hulplijn in. Wie weet welke film Robbert Lammertink zoekt?
Alien Abduction: Incident in Lake Countyquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:14 schreef devv05 het volgende:
Weet iemand de naam van die serie/film waar een heel gezin samen in een huisje oid zit en opeens bezoek krijgt van buitenaardse wezens? Het geheel is een beetje blair witch achtig gefilmt en lijkt hierdoor net echt.. Ooit eens een stukje van op Canal+ gezien en ik zou m wel helemaal willen kijken..
het verhaal wat die gast omschrijft klopt wel met wat op imdb staat over the butcher boyquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:12 schreef twentemeisje het volgende:
Ik las dit net op een andere filmsite:
[..]
Herken je hier wat in? Misschien zet dit de zoektocht op een nieuw spoor....
Little criminals?quote:Op zondag 13 juni 2004 22:59 schreef zillah666 het volgende:
tnx
tnx, deze zou het ook wel heel goed kunnen zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Little criminals?
Lijkt daarover te gaan en het nummer Violet van Hole komt voor in de film. (zie user comments)
DIt is m!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Little criminals?
Lijkt daarover te gaan en het nummer Violet van Hole komt voor in de film. (zie user comments)
quote:Aangrijpende film over de 11-jarige Des, die ondanks zijn jonge leeftijd bij de politie bekend staat als een geduchte crimineel. Des is een jongen van 11 jaar oud die samen met zijn bende de stad onveilig maakt. Als hij op een dag de wat naïeve Cory tegenkomt is het vriendschap op het eerste gezicht. Des laat al snel zijn bende links liggen en trekt er samen met Cory op uit. Maar dan vindt Des bij een inbraak een pistool en wordt, zelfs voor Cory, wat begon als een opwindend spel plotseling dodelijk gevaarlijk.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:02 schreef O-DOG het volgende:
[..]
DIt is m!
hoofdpersoon heet Des
[..]
Deel 1quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
En dezeSorry voor het vragen, is de laatste: (is LOTR maar welk deel...)
[afbeelding]
superquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:02 schreef O-DOG het volgende:
[..]
DIt is m!
hoofdpersoon heet Des
[..]
Hij staat hier ongetwijfeld tussenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:15 schreef suusjuh het volgende:
Wie weet de titel van deze film?
Bleek om de geest van een vrouw te gaan die een verhouding had met een neger en door haar man was vermoord toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:15 schreef suusjuh het volgende:
Het ging over een huis waarvan ze zeiden dat het er spookten en er waren allemaal wetenschappers naartoe gegaan om het te onderzoeken. Het nieuws was erbij en het leek net of je naar een nieuwsuitzending zat te kijken. Ik viel er middenin, dus ik dacht eerst nog dat het echt was. Maar omdat het op een gegeven momen te ongeloofwaardig werd, begreep ik dat het een film was. Wie kan mij alsjeblieft aan de titel van deze film helpen??
Nee, dat was een andere film. Die heb ik opgenomen, alleen heb ik het einde er niet opstaan. Maar ik heb het gezien totdat alle deuren dicht zaten en er brand uitbrak. Toen was de band vol.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bleek om de geest van een vrouw te gaan die een verhouding had met een neger en door haar man was vermoord toch?
Er staat me vaag iets van bij. Kun je je nog een acteur ofzo herinneren?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:09 schreef suusjuh het volgende:
[..]
Nee, dat was een andere film. Die heb ik opgenomen, alleen heb ik het einde er niet opstaan. Maar ik heb het gezien totdat alle deuren dicht zaten en er brand uitbrak. Toen was de band vol.
Maar de film die ik bedoel is een andere.. Het is gefilmd alsof je naar een live-nieuwsuitzending zat te kijken
The Texas Chainsaw Massacre begint ook met een nieuwsuitzending by the way.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:09 schreef suusjuh het volgende:
Maar de film die ik bedoel is een andere.. Het is gefilmd alsof je naar een live-nieuwsuitzending zat te kijken
Nederlands, Engels, Duits, Chileens?quote:Op maandag 21 juni 2004 23:27 schreef furanku het volgende:
2 jongens staan met een belangrijk document in hun handen en die willen ze kopieren.. maar dat lukt niet want het document gaat per ongeluk door de papierversnipperaar..
was vandaag een stukje op tv..
wie?
Cinemaniaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:20 schreef RedDevil085 het volgende:
Bonjour, ik zoek de volgende film.
Een jaar of 2 geleden las ik een advertentie over een film die zou gaan over een groepje mensen, die als enige tijdsbesteding films keken (in bioscopen, door New York). Ze gaan dus niet werken, niet op vakantie & niet gezellig naar de opera... Nee, ze kijken alleen films...
Dit is zo'n beetje de enige details die ik me nog herinner, maar ik denk dat ze duidelijk genoeg zijn om de echte die-hard filmkenner een idee te geven van welke flick ik bedoel.
the perfect score.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:27 schreef furanku het volgende:
2 jongens staan met een belangrijk document in hun handen en die willen ze kopieren.. maar dat lukt niet want het document gaat per ongeluk door de papierversnipperaar..
was vandaag een stukje op tv..
wie?
You the man!!!quote:
Prince of Darknessquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:14 schreef rick_ast1337 het volgende:
er was eens... Een jaren 80 horror film over een groep mensen die de duivel (gevangen in een soort stalen tube) vind onder een kerk. Door de krachten die vrijkomen bij deze vondst worden alle mensen buiten deze kerk een soort zombies, maar de mensen in de kerk worden nog beschermd door de kerk. Maar de kracht van de duivel wordt steeds sterker........en dan weet ik het ook niet meer precies.
Weet iemand de titel? Het is iig niet The church van argento, alhoewel het verhaal er wel aan doet denken. De film die ik bedoel vond ik een stuk beter dan The Church.
Ghostwatch?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:15 schreef suusjuh het volgende:
Het ging over een huis waarvan ze zeiden dat het er spookten en er waren allemaal wetenschappers naartoe gegaan om het te onderzoeken. Het nieuws was erbij en het leek net of je naar een nieuwsuitzending zat te kijken. Ik viel er middenin, dus ik dacht eerst nog dat het echt was. Maar omdat het op een gegeven momen te ongeloofwaardig werd, begreep ik dat het een film was. Wie kan mij alsjeblieft aan de titel van deze film helpen??
Deze bedoel je denk ik:quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:26 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik ben opzoek naar de titel van een film die gaat over tieners in NYC. De film is, zover ik weet, ergens halverwege de jaren '90 gemaakt. Een groep tieners hebben een feestje, daar wordt er flink op los geneukt en geblowed en geslikt etc. En dan blijkt de volgende dag dat een meisje zwanger is geraakt van een jongen omdat ze onveilig hebben gevreeen. Dit meisje gaat dan opzoek naar die jongen (geloof ik).
Beetje vage beschrijving, maar het is al een tijd geleden dat ik hem heb gezien. De film is nog niet zo lang geleden uitgezonden (week van 7 t/m 13 juni) op NED1/2/3, dit weet ik omdat ik een voorstukje zag. Helaas heb ik de gids van die week al weggegooid
Klopt, dat is umquote:
No problem.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:29 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Klopt, dat is um
Ik had al op IMDB gezocht op Teens en Teenagers. Zat ik toch enigszins in de buurt.
Thanks!
Hee! Dat zou hem wel eens kunnen zijn ja! Het werd op de BBC uitgezonden, dus grote kans dat het een BBC-productie is! Bedankt!quote:
Preyquote:Op zondag 4 juli 2004 15:21 schreef Roa het volgende:
hmmm...heb ik een uitdaging voor jullie(denk ik)
De serie ging over een vrouwelijke dokter/laboratorium medewerkster ofzo, kweet niet precies, maar zij ontdekt dat er een nieuws mensen ras is geëvolueerd die tussen de normale mens leven en proberen de macht te grijpen (oid)
Marked for Deathquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:03 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hoe heet die film van Steven Seagal met Srewface, en die Jamaicanen ook al weer
KLOPTquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:37 schreef Posdnous het volgende:
'Malenkaya Vera' zou het kunnen zijn.
Léonquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:27 schreef Whizzkith het volgende:
Ik zoek een naam van een film
Samenvatting film:
Ouders van +- 14 jarig meisje worden vermoord door maffia, meisje gaat bij een man in zelfde flat wonen, man is huurmoordenaar, meisje wil het ook worden, man leert het meisje mensen te vermoorden, man sleept btw ook altijd een plant mee, einde weet ik niet meer echt maar volgens mij ging de man dood en kreeg het meisje al zijn geld...
Weten jullie het?
Leon. Met Jean Reno en Natalie Portman.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:27 schreef Whizzkith het volgende:
Ik zoek een naam van een film
Samenvatting film:
Ouders van +- 14 jarig meisje worden vermoord door maffia, meisje gaat bij een man in zelfde flat wonen, man is huurmoordenaar, meisje wil het ook worden, man leert het meisje mensen te vermoorden, man sleept btw ook altijd een plant mee, einde weet ik niet meer echt maar volgens mij ging de man dood en kreeg het meisje al zijn geld...
Weten jullie het?
Innocent Blood???quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:49 schreef mellowdtc het volgende:
Hallo, ik zoek een film die ik tussen 1990 en 1995 gezien heb op filmnet.
Het ging om een vrouwelijke vampier die al haar slachtoffers neer schoot nadat ze hem leeggezogen had. 1 van die personen ontsnapt en sticht een soort gang in de stad. De vrouwelijke vampier wordt verlieft op een normaal mens (man). Daar komen ook enkele sex scenes in voor tussen de vampier en de man waar letterlijk de vonken van af vliegen.
Jigureul Jikyeora! ofwel Save the Green Planet.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:48 schreef shook-one het volgende:
[afbeelding]
uit welke film komt deze scene????![]()
jepz, dat is 'm! BIG TNXquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:34 schreef shook-one het volgende:
[..]
Innocent Blood???
http://us.imdb.com/title/tt0104511/
Waar ging die film over?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:45 schreef Pompiedom het volgende:
Ik heb afgelopen woensdag 07 juli om 23.50 op de bbc (1 of 2 weet ik niet echt meer) een frans/japanse film uit het jaar 2001 gezien. heeft iemand enig idee hoe die film heette, even voor de duidelijkheid deze film stond niet in onze gids vermeld, en achteraf heb ik ook niet meer op teletekst oid gekeken. BVD
Daar moest ik ook aan denken, en die is afgelopen week idd op t.v. geweest.quote:Op zondag 11 juli 2004 01:12 schreef Posdnous het volgende:
Yamakasi?
Ik maak ff een klein foutje, Yamakasi komt woensdag pas op t.v.quote:Op zondag 11 juli 2004 04:25 schreef victorinox het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken, en die is afgelopen week idd op t.v. geweest.
Dit wassem ja, dank u welquote:Op zondag 11 juli 2004 04:36 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik maak ff een klein foutje, Yamakasi komt woensdag pas op t.v.
De film die gezocht wordt is waarschijnlijk:
Wasabi
Die bedoelde ikquote:Op zondag 11 juli 2004 04:36 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik maak ff een klein foutje, Yamakasi komt woensdag pas op t.v.
De film die gezocht wordt is waarschijnlijk:
Wasabi
Nee, ik weet het niet zeker. Maar het speelde zich af en in de sneeuw etc. En dat lijkt me dan niet echt Zuid Amerika. En ik kan me ook niet herinneren dat Robert de Niro erin zat.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:20 schreef Sasandra het volgende:
En je wist al zeker dat het niet The Mission was? Oh nee, dat speelt zich niet in Noord-Amerika af. Laat maar.
Weet je nog een acteur ofzo?quote:Op maandag 12 juli 2004 16:43 schreef OutKast het volgende:
[..]
Nee, ik weet het niet zeker. Maar het speelde zich af en in de sneeuw etc. En dat lijkt me dan niet echt Zuid Amerika. En ik kan me ook niet herinneren dat Robert de Niro erin zat.
Dus volgens mij is het niet The Mission.
Nee, geen een. Maar het is ook alweer een aantal jaar terug dat ik m gezien heb. Maar zo op het eerste gezicht was er geen mega bekende acteur in, anders had ik die zeker onthouden. De film had een hele grimmige sfeer en volgens mij werd die priester aan het eind ook gedood.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weet je nog een acteur ofzo?
Nee die is het niet. Echt heel irritant want ik wil die film erg graag zien. Maar ja, zo populair was hij blijkbaar niet want niemand kent hem. Misschien weten jullie nog een andere plaats waar ik eventueel kan zoeken ?quote:Op maandag 12 juli 2004 19:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien is het deze: Walker met Ed Harris.
Gaat over een huurling in de 19e eeuw. Het is al een jaartje of 10 geleden dat ik hem keek maar ik geloof dat er Indianen in voorkwamen.
Mmm dat weet ik niet. Ik heb maar een stukje van die film gezien.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:32 schreef Posdnous het volgende:
Kwam die missionaris toevallig helemaal alleen in dat Indianengebied? En was er een oudere priester daar die hem in de moeilijke omstandigheden nog een klein beetje wegwijs kon maken?
Yep, that's him! Thank you very much! Hij is minder oud dan ik dacht....... 1990.quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:04 schreef pazuzu het volgende:
Black Robe.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:07 schreef Posdnous het volgende:
Battle Royale![]()
Bedoel je misschien "Pappa och himlen"? Zie ook: http://www.imdb.com/title/tt0082881/quote:Op zondag 18 juli 2004 17:32 schreef 2xD het volgende:
Ik zoek een de titel van een zweedse film die pas geleden op TV was. Het ging over een echt paar die een nieuw huis gingen bouwen, maar die man die had nog een vriendin. Het kwam er in ieder geval op neer dat hun kind onder een boeken kast kwam en in het zieken huis lag.
Weet iemand hoe deze heet. Staat me vaag bij dat hij 'Bog Pappa...." en dan nog iets heet maar kan daar niks op vinden in het engels bevatte de titel het woord "House" dacht ik.
Any help ?
Een van de vele Gundam series misschien?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:08 schreef Chasin het volgende:
Ik zoek de naam van een oude tekenfilm serie dat ik vroeger echt helemaal geweldig vond. Ongeveer van 10 jaar terug schat ik. Wat ik er nog van weet is dat het om een groep mensen ging die de bad guys bevochten met een robot/mech "suit". Iedereen had z'n eigen robot enzoVerder kan ik me er echt nauwelijks van herinneren behalve dus dat ik het geweldig vond
Ah Galaxy Rangers misschien? http://www.geocities.com/TelevisionCity/Set/4721/gr/quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:17 schreef Chasin het volgende:
nee... was geen japanse serie, de robots waren ook maar ietsjes groter dan de mensen.
Bionic 6?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:08 schreef Chasin het volgende:
Ik zoek de naam van een oude tekenfilm serie dat ik vroeger echt helemaal geweldig vond. Ongeveer van 10 jaar terug schat ik. Wat ik er nog van weet is dat het om een groep mensen ging die de bad guys bevochten met een robot/mech "suit". Iedereen had z'n eigen robot enzoVerder kan ik me er echt nauwelijks van herinneren behalve dus dat ik het geweldig vond
weet niemand dit ???...ik heb al gezocht op de website van SBS en Yorinquote:Op maandag 26 juli 2004 17:11 schreef egmo het volgende:
gisteren zag ik een aankondiging voor een nieuw TV-programma waarvoor mensen werden gevraagd die boks cq. gevechtservaringen hadden. Voor ik het door had was het spotje weer over.
weet iemand om welk programma het gaat en waar je je kan opgeven ??
bijvoorbaat dank voor reacties
De Bluffers. En die kerel heet klandestino.quote:Op donderdag 29 juli 2004 01:04 schreef biancie het volgende:
Oke ik heb jullie hulp nodig. Vroeger (teminste een tijdje geleden) was er een tekenfilm daarin speelde een figuurtje die heete klantestino/kwantestino ofzoiets. Kunnen jullie je misschien herrinneren welke tekenfilm dat was ik kan er niet op komen.
Alvast bedankt.
Volgens mij bedoel je Veronica Fight Master. Ik heb op de websites niets gevonden maar via onderstaande url vind je wel wat meer info:quote:Op maandag 26 juli 2004 17:11 schreef egmo het volgende:
gisteren zag ik een aankondiging voor een nieuw TV-programma waarvoor mensen werden gevraagd die boks cq. gevechtservaringen hadden. Voor ik het door had was het spotje weer over.
weet iemand om welk programma het gaat en waar je je kan opgeven ??
bijvoorbaat dank voor reacties
quote:"Think of the obstacles you've overcome, think of what it took to get this far."
...
"Look to your friends, believe in the tremendous powers of the human spirit."
...
"Don't be afraid."
Bij de familie Sanders is het altijd anders, als ik het mij goed herinner.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:34 schreef Parthenope het volgende:
Oké, ik zoek dus al heel lang de titel van een tekenfilm die ik vroeger wel eens keek. Ik weet niet meer waar het precies over ging, en ik weet niet eens of ik het wel een leuke tekenfilm vondMaar goed
Het ging over een familie, met vader, moeder, zoontje en een dochter. Tijdens de begintune sprongen ze geloof ik met een parachute uit het vliegtuigHet zoontje had een beetje JP balkenende haar. Het was ook best wel lelijk getekend geloof ik, en het kan ook zijn dat alle familie leden een bril droegen, maar dat weet ik allemaal niet zeker
Heeft iemand enig idee welke tekenfilm dit is? (het is niet de familie robinson, die tekenfilm over die schipbreukelingen, hoewel de tekenfilm die ik zoek ook over schipbreukelingen kan gaan)
Exo Squad.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:08 schreef Chasin het volgende:
I Know.....worship mequote:Op zondag 1 augustus 2004 20:41 schreef Chasin het volgende:
O mijn god, dat is em!!!![]()
?????quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:32 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik las net iets over 'The Wonder Years'. Grappig om te weten; dat nerd vriendje van de hoofdrolspeler, die altijd die bril met die tape ophad.....dat is nu Marylin Manson...
En jij denkt niet dat meneer Manson zijn naam aanpast? Verassing; ook Brian Warner is niet zijn echte naam. Maar goed, het was maar een gerucht geloof ik.quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:22 schreef Posdnous het volgende:
Josh Saviano, lijkt me niet dus![]()
Dat is een vreselijke Urban Legend, en bullshit van jewelstequote:Op zondag 1 augustus 2004 13:32 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Exo Squad.
http://www.imdb.com/title/tt0106842/
Vond dat ook gewelidg.
Ik las net iets over 'The Wonder Years'. Grappig om te weten; dat nerd vriendje van de hoofdrolspeler, die altijd die bril met die tape ophad.....dat is nu Marylin Manson...
Hoorde het ook alleen maar, ken Manson niet persoonlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:08 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat is een vreselijke Urban Legend, en bullshit van jewelste
Is het misschien deze film:quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:14 schreef ruudjuh31 het volgende:
Volgende uitdaging:
Ik zoek een japanse film, die een jaar of wat terug op Canal+ is geweest, jammer genoeg heb ik de film niet af kunnen kijken.
Het onderwerp is ook een vreemde, namelijk vrouwelijke ejaculatie ( nee het is geen p0rn ) en een man die werkeloos is en op zoek is naar een baan.
Heel langzaam tempo en ik heb ge-IMDBed en gegoogled, maar als ik daar \\\"japan female ejaculation movie\\\" intoets, krijg ik alleen maar flink spuitende dames ( niets mis mee trouwens)
Through the Magic Pyramid (1981) (TV)quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:33 schreef Pitbulleke het volgende:
Egypte, piramides, teleportatie enzo
Ik heb ooit eens een film gezien die ging over een jongetje (in Amerika) die helemaal idolaat is van Egypte en piramides 'n stuff en die heeft een piramide van een metertje hoog ofzo, gemaakt van stokken of iets dergelijks in zijn slaapkamer staan. Als ie daarin gaat zitten wordt ie op mysterieuze wijze geteleporteerd naar het oude Egypte. Daar beleeft ie allemaal avonturen en krijgt een vriendinnetje maar als ie aan het bijna-eind weer terug gaat naar zijn eigen wereld raakt ie haar kwijt. De volgende dag thuis komen er echter nieuwe buren naast hem wonen en rara het nieuwe buurmeisje is een look-a-like of reïncarnatie van zijn Egyptische vriendinnetje. Wie oh wie kent de titel van deze film, ik denk dat ik hem rond 1980 heb gezien (met een paar jaar marge beide kanten op).
Groundhog day met Bill Murray?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hallo
ik zoek een film (maar ben dus uiteraard de titel kwijt)
het gaat over een journalist die in een klein plaatsje verslag moet doen van een jaarlijks terugkerend feest. De volgende dag komt hij erachter dat het wéér de feestdag is. De tijd zit in een lus en hij moet iets doen om weer naar het gewone leven terug te kunnen keren...
verdomme, als ik de naam van dat feest wist, kan ik me de naam van de film ook wel herinneren
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Groundhog day met Bill Murray?
Léon (1994)quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:28 schreef broer het volgende:
Goed. Ik vertrouw op jullie...
Een hele tijd terug zag ik (een deel van) een film op tv. Ik viel er middenin en was gefascineerd. Dat kwam vooral door het geweld, dat van Quentin Tarantino-achtige omvang was.
Het probleem is dat ik er nog maar weinig van weet. De volgende dingen herinner ik me nog:
* het genoemde excessieve geweld,
* een man zit te wachten op een bezoeker die moet beoordelen of hij geschikt is als pleegouder,
* alles gaat mis, dus de man ziet zijn kansen op het kind kleiner en kleiner worden,
* een tamelijk expliciete seksscène (masturbatie, als ik me goed herinner),
* veel bezoek van criminelen die 'nog iets af te rekenen' hebben,
* de hele film (of in ieder geval het deel dat ik heb gezien) speelt zich af in hetzelfde huis - voornamelijk in de keuken.
Dat zijn de herinneringen. Ik realiseer me dat het niet veel is. Maar jullie hebben al meer mysteries opgelost.
Alvast bedankt.
Ik weet het wel zeker, kijk maar es op:quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:05 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat meneer Manson zijn naam aanpast? Verassing; ook Brian Warner is niet zijn echte naam. Maar goed, het was maar een gerucht geloof ik.
Nee, helaas. Die was het niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:10 schreef Dimhirwen het volgende:
Léon (1994)
http://www.imdb.com/title/tt0110413/
[afbeelding]
Dat moet um zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:47 schreef Dimhirwen het volgende:
[..]
Through the Magic Pyramid (1981) (TV)
http://www.imdb.com/title/tt0083198/
Léon is super! Hoewel het unhappy end wel jammer is maar er is geen andere keus.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 02:36 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, helaas. Die was het niet.
Lijkt me wel een goeie film, trouwens.
Ik kan hem je zeker aanraden. Is een van de beste films uit de jaren 90.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 02:36 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, helaas. Die was het niet.
Lijkt me wel een goeie film, trouwens.
Thursdayquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:28 schreef broer het volgende:
Goed. Ik vertrouw op jullie...
Een hele tijd terug zag ik (een deel van) een film op tv. Ik viel er middenin en was gefascineerd. Dat kwam vooral door het geweld, dat van Quentin Tarantino-achtige omvang was.
Het probleem is dat ik er nog maar weinig van weet. De volgende dingen herinner ik me nog:
* het genoemde excessieve geweld,
* een man zit te wachten op een bezoeker die moet beoordelen of hij geschikt is als pleegouder,
* alles gaat mis, dus de man ziet zijn kansen op het kind kleiner en kleiner worden,
* een tamelijk expliciete seksscène (masturbatie, als ik me goed herinner),
* veel bezoek van criminelen die 'nog iets af te rekenen' hebben,
* de hele film (of in ieder geval het deel dat ik heb gezien) speelt zich af in hetzelfde huis - voornamelijk in de keuken.
Dat zijn de herinneringen. Ik realiseer me dat het niet veel is. Maar jullie hebben al meer mysteries opgelost.
Alvast bedankt.
Dat istie! Binnenkort maar eens huren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Thursday
Ik kan vrij goed zoeken, maar deze wist ik omdat ik 'm heb gezien.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:06 schreef broer het volgende:
[..]
Dat istie! Binnenkort maar eens huren.
Hartstikke bedankt.
(Ik ben wel benieuwd, trouwens: kende je de film of kun je gewoon erg goed zoeken?)
The 51st state met Robert Carlyle en Samuel L Jackson.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoeeeeeee heet de film die gaat over 2 mannen die in de 'medicijn' handel zitten en op een gegeven moment hebben ze een pilletje gemaakt dat het ultieme genot gaf. Handelaren dachten dat het een hoax was en dat er niks in zat maar na wat testjes bleek dat alle ingredienten klopte ( coke, en nog meer zooi zat er in ) Het geheim achter de pillen was dat alle effecten van de inhoud elkaar ophief en dat het genot dus puur gemaakt werd door het lichaam zelf (placebo effect, je denkt dat het helpt en dan maakt je lichaam het zelf )
Iemand 1 id?
t was iets met 24 zegtie danquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
The 51st state met Robert Carlyle en Samuel L Jackson.
No problem.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:04 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
t was iets met 24 zegtie dan
Tnx dude
The Spaceman and King Arthur?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:10 schreef MasterWouter het volgende:
vroeger noemde ik de film altijd Robotridders uit de ruimte. hoe ik aan die titel kwam weet ik niet, maar misschien heet ie wel Robotknights in space ofzo.
iemand?
The Final Countdownquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:22 schreef FremantleDockers het volgende:
Lang geleden, zal wel jaren tachtig geweest zijn, een film gezien over een modern amerikaans vliegdekschip dat om de een of andere reden terug in de tijd gaat (storm? bermuda? dronken scriptschrijver?)
Anyway, iemand enig idee?
Verrek, dat is hem! Thanx!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 01:00 schreef victorinox het volgende:
[..]
The Final Countdown
GEWELDIG!!! dit is hem volgens mij gewoon!quote:
comaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 01:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Een jaartje of 8-10 heb ik een film gezien. Er is een ziekenhuis, en in dat ziekenhuis zijn er uiteraard operatiekamers. Maar...er is een operatiekamer waar je niet als patiënt wil komen: ipv zuurstof krijg je koolstofmonoöxide (oid) toegediend waardoor je dus naar de andere wereld (;)) gaat.
De ziekenhuisdirecteur weet dat, en gebruikt die operatiekamer om mensen waar hij van af wil komen te opereren.
Op een gegeven moment stelt hij een diagnose bij iemand om van hem af te komen: acute blindedarmontsteking, en moet onmiddelijk geopereerd worden. Een bekende van die patiënt komt er achter dat hij naar dé operatiekamer gaat, en zoekt hoe hij (of zij?!) de toevoer van koolstofmonoöxide kan stopzetten. De patiënt raakt buiten bewustzijn, maar de bekende van de patiënt heeft de toevoer van koolstofmonoöxide stopgezet zodat de patiënt weer bij bewustzijn komt.
Meer kan ik me even niet herinneren. Weet iemand hoe deze film heet?
http://www.imdb.com/title/tt0077355/quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
coma
Out of this worldquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:36 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Ik zoek een jeugdserie uit de jaren 80 of begin jaren 90, waarin een meisjes, die afkomstig was van een andere planeet??, de tijd kon stil zetten door haar beide wijsvingers tegen mekaar aan te houden. Dat was de basis voor, door kinderogen gezien, kolderieke situaties.
hoe heette het?
thanx! Dat jij dat weet zeg, ik zou me ook mr. Anoimous noemenquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:12 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
thanx! Dat jij dat weet zeg, ik zou me ook mr. Anoimous noemen![]()
Thursdayquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:20 schreef Mr.G het volgende:
Ik zag ooit eens een film die ging over een gast die de slechtste dag van zn leven had ofzo. Het was al heel lang geleden maar de enige scene die me nog is bijgebleven is dat hij vastgebonden op een stoel verkracht werd door een vrouw terwijl hij naar een foto van zn vrouw moest kijken. Ze zou hem pas vermoorden als hij was klaargekomen.
Iemand gezien?
The movie clips in the "One" video:quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:02 schreef Disorder het volgende:
In de welbekende 'One' clip van Metallica worden filmbeelden gebruikt. Uit welke film(s) komen die fragmenten?
Waarom zijn die fucking dvds eigenlijk zo duur? Zo'n enorme cult-klassieker is het toch niet?quote:
Speedquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:02 schreef Durbin het volgende:
Ik zit de hele dag met het volgende in mijn hoofd, maar kan niet op de titel van de film komen. :
Het gaat over een criminaal (terrorist volgens mij) en hij heeft telefonisch contact met de held van de film. En elke keer belt de crimineel de held op en schept een situatie (waarin de held dan zit) en sluit dan elke situatie af met "..what do you do.", als in een soort raadsel. Op het einde is volgens mij de situatie omgekeerd en schept de held voor de terrorist een situatie en sluit ook weer af met "..what do you do.", waarna de terrorist aan z'n einde komt.
Het is een soort film als Metro volgens mij. Als iemand het weet (ondanks de vage aanwijzing), ik ben benieuwd!
Dat is hem!quote:
Doet mijn denken aan First Knight Die actrice is dan Julia Ormond.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:17 schreef Starwalker het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een film. Meer bepaald eigenlijk naar de naam van een actrice. Die speelt in die film.
Ik herinner me ook maar weinig scènes meer. De ridder moest tussen verschillende heen en weer vliegende messen springen en lopen, een heel parcours. Ik denk dat hij zoveel opdrachten moest vervullen om haar hand (van die actrice) te krijgen. Er is ook 1 scène nadat hij haar heeft gered van iets (rovers denk ik) waar hij haar laat drinken door zo'n ding te doen met bladeren. Een soort fontein. En die actrice had zo'n schattig accentje. En die ridder was een hunk. Een heel gebrekkig beschrijving, maar mss weet iemand waarover ik praat.
Bedankt! 't is die film, maar niet die actrice. Moet ik me vergist hebben. Ze is blond, engels accentje, groene ogen denk ik en speelt soms in van die romantische komedies. Oja, en ze speelde ook, ik denk, een prinses in een film over Anderson (of Grimm, een sprookjesschrijver) en de schrijver en zij zaten samen te dansen in een chinees sprookje... Sorry, vaag....quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Doet mijn denken aan First Knight Die actrice is dan Julia Ormond.
Ricochet met Denzel Washington?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:20 schreef Mr.G het volgende:
Ik zag ooit eens een film die ging over een gast die de slechtste dag van zn leven had ofzo. Het was al heel lang geleden maar de enige scene die me nog is bijgebleven is dat hij vastgebonden op een stoel verkracht werd door een vrouw terwijl hij naar een foto van zn vrouw moest kijken. Ze zou hem pas vermoorden als hij was klaargekomen.
Iemand gezien?
Dat is Picture Claire. Het slapend gefotografeerde meisje is Juliette Lewis.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:43 schreef Cheese het volgende:
Ik heb ook een vraagje, in opdracht van iemand anders.
Gedeelte van het script:
Een meisje heeft een one night stand met een fotograaf, die haar fotografeert terwijl ze slaapt.
Hij gebruikt haar foto om zijn fototentoonstelling te promoten, zodat ze overal haar poster ziet, in de metro onder andere.
Zij belandt op een gegeven moment in zijn huis, om de negatieven te stelen o.i.d. , totdat hij terug komt en zijn ontsnapt naar het beneden gelegen appartement, alwaar zij een jas steelt van de vrouw die daar woont (die donker haar heeft).
Er vindt een verwisseling plaats van de negatieven (de vrouw van de jas had ook 2 rolletjes in de jas zitten of zo).
De film speelt in een stadse omgeving (metro o.a.), mogelijk chicago, en de film doet "krimi-achtig aan". Dat was het.
Thanks in advance!
balsjoe spasiba!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 02:17 schreef ranja het volgende:
Dat is Picture Claire. Het slapend gefotografeerde meisje is Juliette Lewis.
je bedoelt denk ik 'Y tu mama tambien' een Mexicaanse film van een paar jaar terug...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 02:16 schreef Sai het volgende:
Ik zoek de titel van een film over drie (?) jongetjes in een achterstands wijk, ergens in Latijs Amerika/Spanje. Scenes die ik me nog herinner zijn het winnen van een waterscooter door een van de jongetjes, die vervolgens aan een lantaarnpaal wordt vastgezet en gestolen, de jongetjes die zich afrukken op een neukend paartje dat ze zien door wat beveiligingscamera's, en dat was het wel zo'n beetje. De film is minder dan tien jaar oud, denk ik.
Iemand enig idee?
Helpt trouwens als je wat meer info zou hebben, welke taal was de film, welke tijd speelde die, was ie zwartwit of kleur? Acteurs? heb je hem in de bioscoop gezien, zo ja wanneer, op tv etc etc etcquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:26 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
Ik zoek een thriller waarbij iemand (een gast) wakker wordt ergens in Mexico en zich niks meer herinnert. Langzaam maar zeker komen er dan herinneringen terug dacht ik. Het is een film van 4 jaar terug of iets langer. Weet iemand de titel van de film die ik zoek
kleurenfilm. de hoofdpersoon een jonge gast maar weet zn naam niet. speelde in deze tijd. de film is geloof ik in het engels, er zal ook wel wat spaans in gesproken worden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Helpt trouwens als je wat meer info zou hebben, welke taal was de film, welke tijd speelde die, was ie zwartwit of kleur? Acteurs? heb je hem in de bioscoop gezien, zo ja wanneer, op tv etc etc etc
Dank je.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:30 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
maar kdenk dat jij het sowieso niet weet piet, dus...
Wat lul je nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 @ 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Is het voorbeeld voor Vanilla Sky trouwens
dat vanilla sky een remake is van Abre los ojos..quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:54 schreef Ketama9 het volgende:
[..]
Wat lul je nou eigenlijk?
JA dat zei je toch niet teef, je zei het voorbeeld.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
dat vanilla sky een remake is van Abre los ojos..
Sukkel
Nee. Geen enkele scene die ik omschreef zit in Y Tu Mama Tambien. En doe eens wat liever?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:28 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
[..]
je bedoelt denk ik 'Y tu mama tambien' een Mexicaanse film van een paar jaar terug...
doe eens wat liever?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:57 schreef Sai het volgende:
[..]
Nee. Geen enkele scene die ik omschreef zit in Y Tu Mama Tambien. En doe eens wat liever?
Doet mij een beetje denken aan Memento.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:26 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
Ik zoek een thriller waarbij iemand (een gast) wakker wordt ergens in Mexico en zich niks meer herinnert. Langzaam maar zeker komen er dan herinneringen terug dacht ik. Het is een film van 4 jaar terug of iets langer. Weet iemand de titel van de film die ik zoek
Dat had iemand al gezegd in een reeds gesloten topic maar volgens mij is dat hem niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Doet mij een beetje denken aan Memento.
Horror Hospital ?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:07 schreef Kepslok het volgende:
Goedennacht een ieder. Ik ben op zoek naar de titel van een horror film. De film komt uit het tijdperk rond 1985. De film speelt zich grotendeels af in een ziekenhuis. Studenten werden op de proef gesteld door bijv. bij onverdoofde patienten een hersenoperatie uit te voeren, en meer van dat soort vage acties. De chirurg zelf was natuurlijk degene met het kwade `duivelse` bloed in zich. Ik hoop dat 1 van jullie mij verder kan helpen....alvast bedankt...
Mexico City ?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:26 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
[..]
Dat had iemand al gezegd in een reeds gesloten topic maar volgens mij is dat hem niet.
Contact met Jodie Foster?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:40 schreef existenz het volgende:
Ik zoek een film van volgens mij ergens tussen 1990 en 2000, waarin er een boodschoop wordt ontvangen van buitenaardse wezens met daarin instructies om een reusachtige machine te maken waarmee ze zouden kunnen reizen? Is dus een actie/scifi film. Ik zit steeds zelf met de naam "Sphere", zo werd dat apparaat volgens mij genoemd, maar de film "Sphere" is het niet. Als ik het goed herinner speelt een vrouw de hoofdrol. Wie kan me aan de naam helpen?
Inderdaad, dat is hem..Dom dom dom van me. Dat had ik eigenlijk wel kunnen wetenquote:
Bedankt voor je reactie Mr_Belvedere, maar helaas zijn deze 2 films geen van beide de gene die ik zocht...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:26 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Horror Hospital ?
Return To Horror High ?
Nee die is t ook nietquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:30 schreef FremantleDockers het volgende:
Is het niet The Game? Daar wordt ie (Douglas) ook ergens in mexico gedumpt. Maar dat is maar een klein stukje van de film...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:57 schreef Sai het volgende:
[..]
Nee. Geen enkele scene die ik omschreef zit in Y Tu Mama Tambien. En doe eens wat liever?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 02:16 schreef Sai het volgende:
Ik zoek de titel van een film over drie (?) jongetjes van pakweg 13 jaar in een achterstands wijk, ergens in Latijs Amerika/Spanje. Scenes die ik me nog herinner zijn het winnen van een waterscooter door een van de jongetjes, die vervolgens aan een lantaarnpaal wordt vastgezet en gestolen, de jongetjes die zich afrukken op een neukend paartje dat ze zien door wat beveiligingscamera's, en dat was het wel zo'n beetje. De film is minder dan tien jaar oud, denk ik.
Iemand enig idee?
Hou op met doorzagen, je weet het toch nietquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:16 schreef Pietverdriet het volgende:
wat gebeurt er verder in die film? Ik bedoel, als je wat meer details van het plot, dat maakt het zoeken makkelijker
Bedoel je dit misschien?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:40 schreef stevengerrard het volgende:
Een jaar geleden was er een man die in de belgische uitzending van de Notenclub een eigen liedje had gemaakt op de melodie van Angels van Robbie williams. Weet iemand wie dit was en hoe dit liedje heet
Niet echt in Mexico, maar is het wellicht 'Memento'quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:26 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
neequote:Op zondag 22 augustus 2004 10:26 schreef Gorro het volgende:
Er is dus nergens een jaartal te vinden?
op de running time gezocht:quote:Op zondag 22 augustus 2004 10:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
wel een running time : 1,524 minutes
het lijken trouwens wel meer dan 1 disc, dikke doos.
en isbn - nummer ook, maar hoe zoek je daar op
quote:Op zondag 22 augustus 2004 10:58 schreef victorinox het volgende:
[..]
op de running time gezocht:
http://global.yesasia.com(...)ersion-all/did-2957/
Wilde gok: Cidade de Deus?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 02:16 schreef Sai het volgende:
Ik zoek de titel van een film over drie (?) jongetjes in een achterstands wijk, ergens in Latijs Amerika/Spanje. Scenes die ik me nog herinner zijn het winnen van een waterscooter door een van de jongetjes, die vervolgens aan een lantaarnpaal wordt vastgezet en gestolen, de jongetjes die zich afrukken op een neukend paartje dat ze zien door wat beveiligingscamera's, en dat was het wel zo'n beetje. De film is minder dan tien jaar oud, denk ik.
Iemand enig idee?
Damn, heb ik gezien, maar hoe heette hij ook alweerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:20 schreef Mr.G het volgende:
Iemand gezien?
Thursdayquote:Op zondag 22 augustus 2004 11:21 schreef Mark het volgende:
Damn, heb ik gezien, maar hoe heette hij ook alweer
quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:23 schreef victorinox het volgende:
[..]
Thursday![]()
Nee.quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:21 schreef Mark het volgende:
[..]
Wilde gok: Cidade de Deus?
Natural born killersquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:41 schreef Doopey het volgende:
Een collega en ik kunnen niet op de naam komen van een film.
Het gaat over een man en een vrouw, die volgens ons over route66 rijden en langs de weg mensen vermoorden. Af en toe komen er zwart/wit fragmenten tussendoor. Ik geloof dat ze zichzelf in de film een beetje als bonnie & clyde voelden.
Weten jullie welke film ik bedoel en wat de naam is van deze film?
Breaking up? Met Salma Hayek en Russel Crowe?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:41 schreef Genocide het volgende:
jongen en een meisje hebben een relatie.... meisje gaat vreemd, jongen komt er achter.... beginnen opnieuw.. maar weer gaat het niet..
Hoe heet die film ook al weer, ik ben de titel kwijt en ik wilde 'm graag huren..
iemand ?
(en ja het kunnen tig films zijn, dus noem maar wat je denkt... ga ik die ook huren)
The Haunting?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:53 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een film die ik jaren geleden een keer op tv heb gezien.
Het was een soort griezelverhaal, over een huis waar een vloek op heerste. Bij de open haard in dat huis was een bepaalde vlek op de vloer, en dat speelde een belangrijke rol in het verhaal.
Meer kan ik niet herinneren, weet iemand welke film ik bedoel?
Ja dat is 'm volgens mijquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:29 schreef Almighty het volgende:
[..]
The Haunting?
http://www.imdb.com/title/tt0171363/
Ik denk dat je Crime Story bedoelt.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:38 schreef Eddie__ het volgende:
Een jaar of 10 a 12 geleden werd er op de Nederlandse TV een misdaadserie uitgezonden. Misschien is het iets langer geleden want ik weer er heel weinig meer vanaf.
Ik ben dus op zoek naar de titel van die serie. Het enige wat ik er nog van weet is dat er bij de intro beelden van las vegas voorbij kwamen. Met een oud nummer uit de 60's of 70's. In een bepaalde aflevering kreeg een van die misdadigers een hart transplantatie.
Zelf heb ik geen flauw idee hoe die serie heet. Mijn omschrijving is ook een beetje vaag, maar misschien herkent iemand het en weet welke serie ik bedoel.
Ja dat is hem!!! Super Bedankt!!!quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat je Crime Story bedoelt.
Yup, was op zich wel een leuke serie die het alleen niet al te lang volhield.quote:Op maandag 30 augustus 2004 05:17 schreef Elysium het volgende:
Wist je dat nog zo van Visionaries?
Hulde, bloemen, optocht
Serie 2 was trouwens Ring Raidersquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 04:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Yup, was op zich wel een leuke serie die het alleen niet al te lang volhield.
Ahhh, merci. Dat is 'mquote:Op woensdag 1 september 2004 13:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Falling down
Mystery Trainquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:53 schreef Zap het volgende:
Ik zoek de titel van een film waar ik vrij lang geleden (meer dan 4 jaar?) een deel van op tv heb gezien. De film gaat over een Japanner die met zijn vriendin (of vrouw?) naar Amerika gaat. Ze verblijven volgens mij in hotels, en de film volgt ze.
Voor zover ik het me herinner was het een beetje "vreemde" film, zonder duidelijk plot of zo, maar wel vermakelijk.
Herkent iemand dit?
Dat is hem inderdaad, bedankt!quote:
Budweiser - wazzupquote:Op woensdag 1 september 2004 21:27 schreef neggix het volgende:
hoe heet dat filmpje waar 3000 parodien opzijn met dat Whazzaaaah.Origineel dan. Pick up the phone enz filmpje? Had em eerst wel maar ben em ff kwijt. Thnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |