Hoofdrollen:quote:Everwood, Colorado is a charming and picturesque little town tucked in among the majestic snowy peaks of the Rocky Mountains. It seems nothing ever changes in Everwood... until the day the Brown family arrives, searching for a place to heal their wounds and find out for themselves if small-town values can survive in a rapidly changing world. In this compelling new WB drama, the Browns' arrival will eventually change the lives of every citizen in Everwood.
In this family-drama series, Andrew Brown's (Treat Williams, Hollywood Ending,The Late Shift) own life changed forever the day his loving wife died. Up until then, he was a world-renowned neurosurgeon whose career always overshadowed his obligations as a parent. Now faced with the daunting task of raising his two kids, 9-year-old Delia (Vivien Cardone, A Beautiful Mind) and 15-year-old Ephram (Gregory Smith, The Patriot, Kate Brasher) by himself, Andrew trades in the New York skyline for the breathtaking vistas of the Rockies to settle in Everwood.
While both kids are deeply affected by the loss of their mother, little Delia adjusts quickly to her new surroundings - and the promise of her own horse - all the while keeping a watchful eye on the tumultuous relationship between her father and brother. But the sudden shift in everything he has ever known is hardest on Ephram, who resents all the years his father lavished on his career at the expense of his family.
When Andrew opens a free clinic for the citizens of Everwood, popular opinion is that he has lost his mind, but that doesn't stop one local character, Edna (Debra Mooney, Tootsie), from quickly applying for a job as his nurse and office manager. The person most disturbed by Dr. Brown's new clinic is Edna's son and the only other doctor in town, Dr. Harold Abbott (Tom Amandes, television's The Untouchables), who quickly forbids his children, 15-year-old Amy (Emily VanCamp, Glory Days) and 17-year-old Bright (newcomer Chris Pratt) to have anything to do with the Brown family. With the school bus driver, Mr. Irv (John Beasley, The Apostle), keeping watch over it all, traditions are changing overnight for the citizens of Everwood. What none of them understand is that the ripple effect of one woman's death can bring a lot of change - and a lot of good - not only to the people she loved, but to people she never met.
As people begin to drift in and out of the new clinic and the town's secrets are revealed one by one, Andrew realizes that moving to Everwood was only the first step in reclaiming his family. The town will come to trust and depend on his skills, but Andrew is left to wonder if he can maintain the promise he made to be a better father. He has a natural gift for neurosurgery, but he is just beginning to understand that parenting is something he will have to work at every day of his life.
From creator/executive producer Greg Berlanti (Dawson's Creek) and executive producer Mickey Liddell (Go), Everwood is produced by Everwood Utah, Inc. in association with and distributed by Warner Bros. Television, and pilot directed by Mark Piznarski (Once & Again, Relativity).
From TheWB.com
jep, vanaf vandaag elke keer.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
21.30 komt het he?
elke keer nu?
Irritantquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:48 schreef marloes050 het volgende:
[..]
jep, vanaf vandaag elke keer.![]()
het is in een seriequote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:59 schreef brummel het volgende:
.Ik snap echt niet wat de amerikanen zo moeilijk doen over een leeftijd.
amy is best wel leuk, ze moet gewoon even een bitchslap krijgen en dan weer normaal doenquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:11 schreef Cybart het volgende:
amy must die.....quick
vorig seizoen was ze mischien leuk, maar dit jaar echt nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:44 schreef marloes050 het volgende:
[..]
amy is best wel leuk, ze moet gewoon even een bitchslap krijgen en dan weer normaal doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door marloes050 op 02-06-2004 13:58:06 ]
omdat die er niet wasquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:36 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Leuke aflevering gisteren, maar waarom zagen we niks van die make-out session van Ephram en de baby-sitter?
was wel dom van mequote:Op woensdag 2 juni 2004 16:16 schreef brummel het volgende:
marloes had gaf niks hoor van de spoilertags.Ik vond het wel interessant hoe het verder verloopt.ik ben benieuwd hoe het verder verloopt met amy.Als ze meer op een foute pad terecht komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is de laatste aflevering van het seizoen
sorry ik had het verkeerde er neer gezet, wat er stond weet ik niet zekerquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:22 schreef brummel het volgende:
wordt ze zwanger van ephram dan of gaat ze vreemd?
madison, maar dat heb ik van iemand andersquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:13 schreef Mientje het volgende:
wat?? Amy zwanger? Ik dacht al..
je hoeft ze niet te lezen hoorquote:Op donderdag 3 juni 2004 08:34 schreef Cybart het volgende:
Zeg doe eens normaal met die spoilers
ik zet alles in zo'n spoiler vakje, dus het is helemaal niet moeilijk om er over heen te lezen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:03 schreef Cybart het volgende:
nee er is moeilijk overheen te lezen he
is dat nou ff moeilijk rekening houden met mensen die de serie GEWOON willen volgen
ow gelukkig maarquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:18 schreef Cybart het volgende:
ja jij doet dat inderdaad. maar als de rest daarna gewoon gaat herhalen wat er in dat vakje staat schiet het nog niet op. het is dus geen aanval naar jou maar Brummel & Mientje.
opschepper!quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:41 schreef CySt het volgende:
Ik post eigenlijk niet zo veel meer in dit topic, dat doe ik wel op mijn eigen everwood site. Maar idd, half 10 is beter, zo kan ik eerst csi miami zien en daarna everwood
.
Ik heb trouwens lekker met Gregory Smith gepraat aan de telefoon, interview gehouden.
Sorry hoor Cybart, mag ik een beetje geshockeerd zijn? Ik zal het nnnoooiiit meer doen, ok?quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:18 schreef Cybart het volgende:
ja jij doet dat inderdaad. maar als de rest daarna gewoon gaat herhalen wat er in dat vakje staat schiet het nog niet op. het is dus geen aanval naar jou maar Brummel & Mientje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan gaat voor mij en vele anderen de lol eraf
en voor die doeleinden zijn dus de spoiler tags. zodat je kan kiezen of je het al wil weten wat er gaat gebeuren
Ze was ziekquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:09 schreef brummel het volgende:
die vrouw in everwood had haar man verloren,maar in echt overleed ze na 2 mnd na de opname?wat had ze dan?
opmerkingen die geschreven zijn door een scriptwriterquote:Op zondag 6 juni 2004 12:56 schreef RiddlerMark het volgende:
ben benieuwd wat er met Bright verder gaat gebeuren. hij en ephram zouden een stand-up comedy show moeten doen ofzo
geweldige opmerkingen altijd.
joh!?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:50 schreef UATC het volgende:
[..]
opmerkingen die geschreven zijn door een scriptwriter
Ehm kleine ruzie tussen ephram en hoe heet ze ook alweer....quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:19 schreef du_ke het volgende:
Wat is er gebeurd? heb voetbal gekeken en gedronken.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:49 schreef Muertez het volgende:
Maar wat dus echt belangrijk was deze aflevering is dus dat die vriend van Amy overdag door Ephram gezien werd bij leden van Madisons band...
Hoewel later blijkt dat hij Amy heeft verteld dat hij de hele dag gewerkt heeft bij de drogisterij.
Niemand anders opgevallen?
Jaquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:49 schreef Muertez het volgende:
Maar wat dus echt belangrijk was deze aflevering is dus dat die vriend van Amy overdag door Ephram gezien werd bij leden van Madisons band...
Hoewel later blijkt dat hij Amy heeft verteld dat hij de hele dag gewerkt heeft bij de drogisterij.
Niemand anders opgevallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat weet ik, daarom dacht ik dus dat ze meiden van de wit zouden verschuiven naar half 10. Omdat daar nog maar 3 afleveringen ofzow van zijn geweest. Maar als dat gewoon meteen geschrapt wordt vanwege te weinig kijkcijfers vind ik het ook goedquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:49 schreef CySt het volgende:
Everwood draait om 21:30 hoor.
Everwood gaat de hele zomer door! Ik denk dan dat Meiden van de Wit stopt, ze hebben dan ook bijna geen kijkers. Nog geen eens 100.000
edit: quote stond op de verkeerde plaatsquote:Op maandag 21 juni 2004 19:26 schreef CySt het volgende:
2.14 No Sure Thing
Uitzenddatum: 22 juni 2004
Gast/Bijrollen: Marcia Cross (Linda Abbott), Sarah Lancaster (Madison Kellner), Paul Wasilewski (Tommy Callahan)
Muziek: Sheryl Crow - I Shall Believe, Counting Crows - Anna Begins
Ephram krijgt een verkeerd idee wanneer Madison hem vertelt dat haar huisgenoot de stad uit is, maar hierdoor krijgen ze wel een intiem moment. Amy besluit dat ze klaar is om met Tommy naar bed te gaan, dus zoekt ze de moed om bij Dr. Brown anti-conceptie pillen te krijgen en Andy neemt de belangrijke beslissing om met Ephram en Delia te praten over het feit dat Linda bij hen thuis slaapt.
Bron: Everwood.nl, mijn eigen site
Gelukkig daar hoopte ik al op.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:49 schreef CySt het volgende:
Everwood draait om 21:30 hoor.
Everwood gaat de hele zomer door! Ik denk dan dat Meiden van de Wit stopt, ze hebben dan ook bijna geen kijkers. Nog geen eens 100.000
The WB geeft die info uit en die gaat het hele internet rond. Zo krijg je allemaal stukjes tekst die op elkaar lijkenquote:Op woensdag 23 juni 2004 08:30 schreef merry77 het volgende:
offtopic:
Bron ?
Precies hetzelfde stond er in mijn TV gids en die info hebben ze echt niet van jouw site....
Zomaar hij was al zat en deed stoer.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:51 schreef MisszJ het volgende:
overdosis??.....weer troubles tussen amy en hem, of zomaar?
madison en ephram zijn uit elkaar, amy en hoeheetieookalweer ook, ze woont weer thuis, is weer verliefd op ephram.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:35 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ik heb het al een tijdje niet gezien. Wat is er allemaal gebeurd?
echt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:20 schreef CySt het volgende:
Vanavond de 1-na laatste aflevering.
jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:47 schreef Komakie het volgende:
Logisch ook he
Het is bijna zomer volgens de serie dan. En daar eindigen de televisie seizoenen ook meestal mee.
Volgens mij lopen ze trouwens best redelijk gelijk met amerika of niet?
Was volgens mij de uitreiking van de klas van 2004 vanavond....
het oppervlakkigheidsniveau steigt nogal hequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:10 schreef Mosselman het volgende:
ik ken het niet... zal wel best dom zijn....
Komt geloof ik van dezelfde makers oid.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:33 schreef Mosselman het volgende:
uitgaande van die foto van dat wijf daarboven lijkt het me nogal dawson's creek achtig.... is best kwalitatief uitermate teleurstellend dus zal dit het ook wel zijn....
ik snap het wel (vrouw he) maar het was iets té overdrevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Komt geloof ik van dezelfde makers oid.
Btje vage aflevering trouwens. Liefdesverklaring en gelijk weer ruzie. Ik had echt zoiets van "Jezus mens, waar maak jij je nou druk om?"
het ging me allemaal een beetje te snel.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
ik snap het wel (vrouw he) maar het was iets té overdreven
Volgende week is de laatste aflevering van het afgelopen seizoen. Op het moment worden er afleveringen gefilmd voor volgend seizoen, waarvan in september in Amerika de eerste afleveringen opp tv komen. Een aantal acteurs uit de serie heeft een contract voor 5 seizoenen, wat betekent dat er nog waarschijnlijk nog minstens 3 seizoenen komen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:30 schreef MeneerTim het volgende:
Echt laatste aflevering? Of komt er nog een seizoen?
Zolang de kijkcijfers goed blijven.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:52 schreef mbn het volgende:
[..]
Volgende week is de laatste aflevering van het afgelopen seizoen. Op het moment worden er afleveringen gefilmd voor volgend seizoen, waarvan in september in Amerika de eerste afleveringen opp tv komen. Een aantal acteurs uit de serie heeft een contract voor 5 seizoenen, wat betekent dat er nog waarschijnlijk nog minstens 3 seizoenen komen.
Klopt in Amerika loopt de serie echter vanaf het begin goed qua kijkcijfers en nog beter qua waardering. Ik geloof dat ze nu voor het eerst een Emmy-nominatie hebben gekregen, wat voor The WB positief is.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zolang de kijkcijfers goed blijven.
Als de kijkcijfers klote zijn dan schorten ze de serie zo op...
Ze heeft wel lieve uitstralingquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:09 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ik kan alleen nooit zo lang naar dat botox-voorhoofd van dat vriendinnetje van de huisarts / vader kijken...
Domme zet hij had het hem moeten vertellen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:25 schreef gurlie het volgende:
Schattig..
Dat van madison is echt zielig, zeker dat ze het alleen moet doen..
Ik zie Madison nog wel terugkeren in seizoen 3 hoor, maar idd een beetje een dubieuze actie van de vader van Eprhamquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Domme zet hij had het hem moeten vertellen.
In het kort:quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat is er gebeurd gister? heb het niet kunnen zien en mn video ook niet aangedaan
Zeker jammer, maar bedankt voor de samenvatting!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:40 schreef mbn het volgende:
[..]
In het kort:
Amy ging Ephram vragen te blijven en niet naar New York te gaan, zodat ze een poging konden wagen. Ephram weigerde dit.
Madison is zwanger en dr. Brown heeft gezegd dat ze niks tegen Ephram gaan zeggen.
Dr. Brown heeft dr. Abott gevraagd samen te gaan werken in zijn praktijk en dit is geaccepteerd.
Als Ephram vertrokken is en in het vliegtuig aankomt blijkt Amy daar te zitten. Ze gaat mee naar New York en ze zijn blij.
Jammr dat je het seizoenseinde moest missen.
In Amerika in september.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:06 schreef gurlie het volgende:
Wanneer begint het volgende seizoen eigenlijk?
Dat duurt dus nog bijna een jaarquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:12 schreef mbn het volgende:
[..]
In Amerika in september.
In Nederland in in de lente weer, als net5 het tenminste aankoopt.
Ik ga geen jaar wachten. Ik kijk het wel onlinequote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:12 schreef mbn het volgende:
[..]
In Amerika in september.
In Nederland in in de lente weer, als net5 het tenminste aankoopt.
Ja, ik zat dus CSI te kijken en vroeg me de hele tijd af waarvan ik hem kende. Kwam pas een uur later op de fiets erachter dat 't Colin van Everwood was haha!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:26 schreef blablasjit het volgende:
Voor de Colin Hart fans: hij verschijnt a.s. 19 okt, dinsdag in CSI: Miami op Yorin
je kan beter ff in het amerika topic posten vriend. DIt is voor mensen die hier kijken. Jij/Wij kijken amerikaanse serie, dus die loopt wat voorquote:Op woensdag 2 maart 2005 00:21 schreef Setambre het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH CRAAAAAAAAAP !!!!!!!!!!!!
De volgende aflevering van Everwood komt pas om 18-Apr-2005
Eeeen enorme mega vette aflevering met een cliffhanger waar je eng van wordt en ze zenden pas in half april het vervolg hier op
The Horror !![]()
Lost van Anouk...quote:Op zondag 6 maart 2005 20:39 schreef Oxymoron het volgende:
Hoe heet het liedje dat ze onder de reclames op NET 5 gezet hebben?
En: leuk dat Everwood weer komt!
Als je niet tegen cliffhangers kunt, moet je geen series op TV kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:28 schreef Icaä het volgende:
Zijn er hier geen Amerika-kijkers die even een tipje van de sluier kunnen oplichten over die baby van Madison?
Ik kan het toch proberen?quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:13 schreef BGN het volgende:
[..]
Als je niet tegen cliffhangers kunt, moet je geen series op TV kijken![]()
Inderdaad, het is een beetje slap tot nu toe.quote:Op woensdag 16 maart 2005 07:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje soetsappige en voorspelbare verhalen nu.. vond het vorige seizoen tot nu toe leuker!
De beste serie ooitquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:41 schreef NvM het volgende:
Ik heb die aflevering ook gezien...Scrubs is trouwens ook een erg leuke serie!
Mijn broertje download ze altijdquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:31 schreef NvM het volgende:
Jammer dat het er zo onregelmatig en weinig opkomt...Het is inderdaad een van de grappigste series die ik ken
Het spande er wel even om he.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ze heeft het hem niet verteld!
Bright is ontslagen vanwege een incident met zijn vrouwelijke collega, Amy heeft van Dr. Abbot gehoord dat Madison zwanger was. Ephram is door de loting bij Juilliard heen en mag auditie doen. Dr Brown en hoe-heet-ze-ook-alweer zijn uit elkaar omdat het met haar man weer beter ging, hij kon weer praten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:00 schreef Oxymoron het volgende:
Kan iemand misschien een samenvatting geven van de aflevering van gisteren? Ik heb het gemist.
Misschien wel, misschien nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zoiets dacht ik ook NvM!
En ook denk ik dat Bright en Hannah nog wel een relatie krijgen!
Ik hoop 't toch nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:22 schreef twentemeisje het volgende:
Zou Hannah Bright nog weten te veroveren?
jaaaaa, idd, vond ik ook. Ik hopp wel dat die 2 wat krijgenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:57 schreef Laniboekje het volgende:
Amy vertelde toch ook dat je pas de 'ware' hebt gevonden als je diegene mist. Waarop Bright begon te zeuren over dat Hannah wel lang wegbleef.. interessant.
das incestquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hahaa, ja ik hoop ook dat Amy en Bright wat krijgen zou leuk zijn
Was wel weer een leuke aflevering!
Vind het allemaal een beetje geforceerd overkomen die Bright en Hannah storyline.quote:
Precies ja...al vond ik het wel leuk om Ephram eindelijk een echt vrolijk en misschien wle gelukkig te zien. Hij had het naar z'n zin, kon overweg met z'n vader, zag Madison...quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:14 schreef Laniboekje het volgende:
Het was zeker wel een spannende aflevering ja. Vol met hints waar je dan weer over na gaat denken. Maar misschien is het inderdaad zo dat Ephram de auditie verknald, anders zou alles weer zo goed lopen met die jongen. Ik bedoel, zijn relatie met Amy, betere band met zijn vader, en dan misschien aangenomen op Juilliard.. Dat kan gewoon niet, want Everwood moet dramatisch zijn, dat vind ik leuk =]
...
Sorry.. twas nog vroegquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:08 schreef janimie het volgende:
[..]
das incest![]()
![]()
wanneer gaat er trouwens een schaar in dat haar van ephram![]()
Madison heeft het Ephram verteld, van de zwangerschap. Ephram natuurlijk helemaal overstuur omdat de baby wel degelijk geboren is en ter adoptie is gesteld. Hij heeft btw een zoontje gekregen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:18 schreef NvM het volgende:
Kan iemand me bijpraten over de aflevering van vanaaf?
Klopt, eindelijk weer eens 2 afleveringen (die van vorige week was ook goed) die niet zo zoet (zeg maar saai) waren. Seizoen 1 had ook veel van dit soort goede afleveringen. Hoop dat ze dit vasthouden, anders haak ik af.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:36 schreef NvM het volgende:
Ja ik begon me wat te irriteren aan dat 'feel-good' gedoe. Ik vind ook trouwens dat de humor vergeleken met het vorige seizoen veel minder is!
Amy regelt een herkansing voor Ephram op Juliard maar Ephram blijft koppig en besluit z'n zoontje op te zoeken in plaats van naar zijn auditie te gaan.quote:
nouja, stinkjood, ik vind hem ook niks aan, word al moe als ik naar hem kijk, en wanneer gaat er nou en schaar in dat haar van em.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:41 schreef Chen het volgende:
Ik vind die Ephram maar een stink jood.
Is dat momenteel niet 'Lost' van Anouk? Of loop ik alweer hopeloos achterquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:00 schreef Kang-He het volgende:
Ik weet niet of dit al eerder is gevraagd.. maar wat is het liedje van de Everwood reclame?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:56 schreef NvM het volgende:
Heb jij hetzelfde IQ als je avatar? Gezien je reactie wel...
Op donderdag 7 juli 2005 13:41 schreef Chen het volgende:
Ik vind die Ephram maar een stink jood.
Het zal wel weer veranderd kunnen zijnquote:Op maandag 11 juli 2005 09:22 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Is dat momenteel niet 'Lost' van Anouk? Of loop ik alweer hopeloos achter(Aimee Mann blijft nog steeds de mooiste intro...).
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:34 schreef melismay het volgende:
Ik vond de laatste aflevering wel erg afsluitend voor alles, komt er wel nog een seizoen?
Nieuwe afleveringen worden pas in het voorjaar uitgezonden in Nederland (al zullen die voor die tijd al wel ergens op internet te vinden zijn omdat seizoen 4 in Amerika al in september begint) en Net5 heeft aangegeven geen herhalingen uit te zenden in de tussentijd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Was zeker een leuke aflevering! Jammer dat we nu weer moeten wachten! Weet iemand tot hoelang? Zal zeker wel februari ofzo zijn?
Foei, dat mag niet hequote:Op maandag 14 november 2005 00:08 schreef Setambre het volgende:
Gewoon downloaden via een torrentje
Ze zijn nu bij eps 8
Het zijn warez! Dat mag niet!quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:46 schreef Chr0nicle het volgende:
Ik download ze ook via torrent, heeft iemand misschien een linkje waar ik ze nu kan downloaden? via pm ofzo, ik heb nu t/m 9, en er zijn al een hele tijd geen nieuwe geweest.
En nou niet zeuren dat dat warez zijn want dat is echt onzin, als ik het zou opnemen van tv had ik ze ook![]()
Serieus?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:43 schreef CryARiver het volgende:
TOCH NIET!
Nieuwe afleveringen van seizoen 4 van Everwood zijn vanaf 18 maart iedere zaterdag om 19.30 uur te zien op NET 5.!
Was de grote uitsmijter (jemig het is echt alweer lang geleden) niet dat Andy Nina EINDELIJK kust?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:06 schreef Luchtbel het volgende:
Volgens mij waren we bij het einde van seizoen 3, dus ze zullen wel evrder gaan met seizoen 4?
Laatste uitzendingen: Amy regelt voor Ephram nog een auditie maar hij gaat er niet heen maar bekijkt zijn zoontje. Dokter Brown verraadt dat Amy wist van het kind van Ephram en Madison en Ephram besluit naar Europa te gaan. Amy's moeder vraagt of dokter Brown haar wil opereren. Bright en Hannah zoenen, eindelijk. Zoiets.
Voor ons is dat de meest gunstige tijd op zaterdagquote:Op maandag 6 maart 2006 19:26 schreef Fannetje het volgende:
half acht... wat een vervelende tijd op zaterdag
Niet zeggen hoor. Maar Everwood heeft nooit goede kijkcijfers gehaald...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:53 schreef Kauki het volgende:
[..]
Maar inderdaad was een andere dag misschien beter geweest om goede kijkcijfers te halen...
Serieus niet? Ik dacht dat het best een goed bekeken serie was?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:02 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Niet zeggen hoor. Maar Everwood heeft nooit goede kijkcijfers gehaald...![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:02 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Niet zeggen hoor. Maar Everwood heeft nooit goede kijkcijfers gehaald...![]()
Nee. Al moet ik er wel bij zeggen dat vooral bij 't eerste seizoen (200.000 kijkers) 't ook niet echt heel gunstig geprogrammeerd stond (de Dinsdag avond stond toen nog niet als een huis, zoals 't nu doet). Maar ook toen het na DH geprogrammeerd stond verloor het meer dan 60% van de kijkers tot een lullige 250.000 tot 350.000 kijkers.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Serieus niet? Ik dacht dat het best een goed bekeken serie was?
Seizoen 1 op DVD gekocht? Waar?! Die heb ik nog nooooit gezien.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:47 schreef Fannetje het volgende:
Ze hadden het op een doordeweekse avond moeten programmeren...
Ik heb overigens ook pas vanaf halverwege seizoen 3 gekeken, dacht daarvoor dat het een nogal suffe serie is... maar toen ik eenmaal keek was ik ook meteen verslaafd.
Ik heb seizoen 1 op dvd gekocht...erg goed! Ik wacht nog op seizoen 2...!
Regio 1.. Daar was ik al bang voor. Mijn DVD-speler heeft uiteraard alleen Regio 2.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:26 schreef Fannetje het volgende:
In Amerika, bij Amazon.com
"Nadeel" is dan wel dat je geen NL ondertiteling hebt. Wel engelse, overigens.
Destijds gekocht voor 20 dollar, nu is ie 31,99.
linkje naar Amazon
Er is ook een versie voor alle regio's, alleen ben ik die nog niet op internet tegengekomen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Regio 1.. Daar was ik al bang voor. Mijn DVD-speler heeft uiteraard alleen Regio 2.
Ik ga een herinnering in mijn telefoon zettenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:19 schreef Biene het volgende:
Ik hoop dat ik het zaterdag niet ga vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |