Zeker jammer, maar bedankt voor de samenvatting!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:40 schreef mbn het volgende:
[..]
In het kort:
Amy ging Ephram vragen te blijven en niet naar New York te gaan, zodat ze een poging konden wagen. Ephram weigerde dit.
Madison is zwanger en dr. Brown heeft gezegd dat ze niks tegen Ephram gaan zeggen.
Dr. Brown heeft dr. Abott gevraagd samen te gaan werken in zijn praktijk en dit is geaccepteerd.
Als Ephram vertrokken is en in het vliegtuig aankomt blijkt Amy daar te zitten. Ze gaat mee naar New York en ze zijn blij.
Jammr dat je het seizoenseinde moest missen.
In Amerika in september.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:06 schreef gurlie het volgende:
Wanneer begint het volgende seizoen eigenlijk?
Dat duurt dus nog bijna een jaarquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:12 schreef mbn het volgende:
[..]
In Amerika in september.
In Nederland in in de lente weer, als net5 het tenminste aankoopt.
Ik ga geen jaar wachten. Ik kijk het wel onlinequote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:12 schreef mbn het volgende:
[..]
In Amerika in september.
In Nederland in in de lente weer, als net5 het tenminste aankoopt.
Ja, ik zat dus CSI te kijken en vroeg me de hele tijd af waarvan ik hem kende. Kwam pas een uur later op de fiets erachter dat 't Colin van Everwood was haha!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:26 schreef blablasjit het volgende:
Voor de Colin Hart fans: hij verschijnt a.s. 19 okt, dinsdag in CSI: Miami op Yorin
je kan beter ff in het amerika topic posten vriend. DIt is voor mensen die hier kijken. Jij/Wij kijken amerikaanse serie, dus die loopt wat voorquote:Op woensdag 2 maart 2005 00:21 schreef Setambre het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH CRAAAAAAAAAP !!!!!!!!!!!!
De volgende aflevering van Everwood komt pas om 18-Apr-2005
Eeeen enorme mega vette aflevering met een cliffhanger waar je eng van wordt en ze zenden pas in half april het vervolg hier op
The Horror !![]()
Lost van Anouk...quote:Op zondag 6 maart 2005 20:39 schreef Oxymoron het volgende:
Hoe heet het liedje dat ze onder de reclames op NET 5 gezet hebben?
En: leuk dat Everwood weer komt!
Als je niet tegen cliffhangers kunt, moet je geen series op TV kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:28 schreef Icaä het volgende:
Zijn er hier geen Amerika-kijkers die even een tipje van de sluier kunnen oplichten over die baby van Madison?
Ik kan het toch proberen?quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:13 schreef BGN het volgende:
[..]
Als je niet tegen cliffhangers kunt, moet je geen series op TV kijken![]()
Inderdaad, het is een beetje slap tot nu toe.quote:Op woensdag 16 maart 2005 07:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje soetsappige en voorspelbare verhalen nu.. vond het vorige seizoen tot nu toe leuker!
De beste serie ooitquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:41 schreef NvM het volgende:
Ik heb die aflevering ook gezien...Scrubs is trouwens ook een erg leuke serie!
Mijn broertje download ze altijdquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:31 schreef NvM het volgende:
Jammer dat het er zo onregelmatig en weinig opkomt...Het is inderdaad een van de grappigste series die ik ken
Het spande er wel even om he.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ze heeft het hem niet verteld!
Bright is ontslagen vanwege een incident met zijn vrouwelijke collega, Amy heeft van Dr. Abbot gehoord dat Madison zwanger was. Ephram is door de loting bij Juilliard heen en mag auditie doen. Dr Brown en hoe-heet-ze-ook-alweer zijn uit elkaar omdat het met haar man weer beter ging, hij kon weer praten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:00 schreef Oxymoron het volgende:
Kan iemand misschien een samenvatting geven van de aflevering van gisteren? Ik heb het gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |