quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:34 schreef melismay het volgende:
Ik vond de laatste aflevering wel erg afsluitend voor alles, komt er wel nog een seizoen?
Nieuwe afleveringen worden pas in het voorjaar uitgezonden in Nederland (al zullen die voor die tijd al wel ergens op internet te vinden zijn omdat seizoen 4 in Amerika al in september begint) en Net5 heeft aangegeven geen herhalingen uit te zenden in de tussentijd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Was zeker een leuke aflevering! Jammer dat we nu weer moeten wachten! Weet iemand tot hoelang? Zal zeker wel februari ofzo zijn?
Foei, dat mag niet hequote:Op maandag 14 november 2005 00:08 schreef Setambre het volgende:
Gewoon downloaden via een torrentje
Ze zijn nu bij eps 8
Het zijn warez! Dat mag niet!quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:46 schreef Chr0nicle het volgende:
Ik download ze ook via torrent, heeft iemand misschien een linkje waar ik ze nu kan downloaden? via pm ofzo, ik heb nu t/m 9, en er zijn al een hele tijd geen nieuwe geweest.
En nou niet zeuren dat dat warez zijn want dat is echt onzin, als ik het zou opnemen van tv had ik ze ook![]()
Serieus?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:43 schreef CryARiver het volgende:
TOCH NIET!
Nieuwe afleveringen van seizoen 4 van Everwood zijn vanaf 18 maart iedere zaterdag om 19.30 uur te zien op NET 5.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |