Misschien wel, misschien nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zoiets dacht ik ook NvM!
En ook denk ik dat Bright en Hannah nog wel een relatie krijgen!
Ik hoop 't toch nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:22 schreef twentemeisje het volgende:
Zou Hannah Bright nog weten te veroveren?
jaaaaa, idd, vond ik ook. Ik hopp wel dat die 2 wat krijgenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:57 schreef Laniboekje het volgende:
Amy vertelde toch ook dat je pas de 'ware' hebt gevonden als je diegene mist. Waarop Bright begon te zeuren over dat Hannah wel lang wegbleef.. interessant.
das incestquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hahaa, ja ik hoop ook dat Amy en Bright wat krijgen zou leuk zijn
Was wel weer een leuke aflevering!
Vind het allemaal een beetje geforceerd overkomen die Bright en Hannah storyline.quote:
Precies ja...al vond ik het wel leuk om Ephram eindelijk een echt vrolijk en misschien wle gelukkig te zien. Hij had het naar z'n zin, kon overweg met z'n vader, zag Madison...quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:14 schreef Laniboekje het volgende:
Het was zeker wel een spannende aflevering ja. Vol met hints waar je dan weer over na gaat denken. Maar misschien is het inderdaad zo dat Ephram de auditie verknald, anders zou alles weer zo goed lopen met die jongen. Ik bedoel, zijn relatie met Amy, betere band met zijn vader, en dan misschien aangenomen op Juilliard.. Dat kan gewoon niet, want Everwood moet dramatisch zijn, dat vind ik leuk =]
...
Sorry.. twas nog vroegquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:08 schreef janimie het volgende:
[..]
das incest![]()
![]()
wanneer gaat er trouwens een schaar in dat haar van ephram![]()
Madison heeft het Ephram verteld, van de zwangerschap. Ephram natuurlijk helemaal overstuur omdat de baby wel degelijk geboren is en ter adoptie is gesteld. Hij heeft btw een zoontje gekregen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:18 schreef NvM het volgende:
Kan iemand me bijpraten over de aflevering van vanaaf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |