abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:22:02 #201
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_27955577
Zou Hannah Bright nog weten te veroveren?
  woensdag 15 juni 2005 @ 17:00:07 #202
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_27956997
Bedankt voor de samenvatting gurlie
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  woensdag 15 juni 2005 @ 18:39:51 #203
84048 NvM
Nevermind
pi_27959644
Ik denk wel dat Hannah dat gen heeft, maar het niet vertelt om niet zielig gevonden te worden...
pi_27959889
Zoiets dacht ik ook NvM!
En ook denk ik dat Bright en Hannah nog wel een relatie krijgen!
pi_27964956
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 18:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zoiets dacht ik ook NvM!
En ook denk ik dat Bright en Hannah nog wel een relatie krijgen!
Misschien wel, misschien niet
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:26:29 #206
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_27999493
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:22 schreef twentemeisje het volgende:
Zou Hannah Bright nog weten te veroveren?
Ik hoop 't toch niet
  zondag 19 juni 2005 @ 22:10:02 #207
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_28074004
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 22:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik hoop 't toch niet
Why not eigenlijk!?
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_28116998
Ik wil dat komende gesprek met Madison wel eens zien.
pi_28117014
Zou ze het kind hebben?
pi_28117938
Een hoop hints deze keer weer... Heeft Madison het kind, vraag ik me ook af.
Amy vertelde toch ook dat je pas de 'ware' hebt gevonden als je diegene mist. Waarop Bright begon te zeuren over dat Hannah wel lang wegbleef.. interessant.

En wat is dat gepraat over dr. Brown die evt. met Ephram weer in NY zou gaan wonen, en de laatste blz. van Irv zijn boek.. Komen we aan het einde van Everwood? Ik weet het niet, ik vond het raar.. komt er wel een seizoen 4, en stel dat seizoen 4 komt.. is die dan als laatst?

Speculaties, speculaties..
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:43:34 #211
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_28119687
Kan iemand me even updaten over het eerste half uur? Was de video vergeten en schakelde m dus pas om 9 uur in. Dat ga ik zo kijken, maar is het wel handig als ik de voorgeschiedenis weet
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_28123562
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 22:57 schreef Laniboekje het volgende:
Amy vertelde toch ook dat je pas de 'ware' hebt gevonden als je diegene mist. Waarop Bright begon te zeuren over dat Hannah wel lang wegbleef.. interessant.
jaaaaa, idd, vond ik ook. Ik hopp wel dat die 2 wat krijgen
People live to learn things, and I learn to live...
pi_28123846
Hahaa, ja ik hoop ook dat Hannah en Bright wat krijgen zou leuk zijn
Was wel weer een leuke aflevering!

[ Bericht 4% gewijzigd door KiwiTjuHh op 22-06-2005 13:38:46 ]
pi_28124272
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 08:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hahaa, ja ik hoop ook dat Amy en Bright wat krijgen zou leuk zijn
Was wel weer een leuke aflevering!
das incest

wanneer gaat er trouwens een schaar in dat haar van ephram
pi_28124317
Bright mist Hannah, dat is leuk .

Maar ik vrees dat Ephram niet wordt aangenomen op Juilliard, hij verknalt z'n auditie..
(het volgende is puur speculatie, ik weet nog niks van de komende afleveringen...).
Ik denk dat hij van Madison te horen krijgt dat ze zwanger was en al dan niet het kind heeft gehouden. Daardoor verpruts hij z'n auditie, gaan ze niet in NY wonen en is ie weer boos op z'n vader.
Zowiezo, als ze weer met z'n allen in NY gingen wonen was het hele "Everwood"-principe weg. Tenzij Ephram voortijdig stopt met z'n opleiding aan Juilliard...

Spannende aflevering!
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  woensdag 22 juni 2005 @ 09:58:09 #216
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_28125317
quote:
Op zondag 19 juni 2005 22:10 schreef melismay het volgende:

[..]

Why not eigenlijk!?
Vind het allemaal een beetje geforceerd overkomen die Bright en Hannah storyline.
En ze passen niet bij elkaar imo...
pi_28127424
Het was zeker wel een spannende aflevering ja. Vol met hints waar je dan weer over na gaat denken. Maar misschien is het inderdaad zo dat Ephram de auditie verknald, anders zou alles weer zo goed lopen met die jongen. Ik bedoel, zijn relatie met Amy, betere band met zijn vader, en dan misschien aangenomen op Juilliard.. Dat kan gewoon niet, want Everwood moet dramatisch zijn, dat vind ik leuk =]

En Bright en Hannah.. Ik vind ze ook niet bij elkaar passen. Maar ja, wie past er nu eigenlijk bij Bright? Ik heb nog nooit iemand in Everwood gezien die echt wat voor hem was, incl. Hannah.
pi_28131144
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 11:14 schreef Laniboekje het volgende:
Het was zeker wel een spannende aflevering ja. Vol met hints waar je dan weer over na gaat denken. Maar misschien is het inderdaad zo dat Ephram de auditie verknald, anders zou alles weer zo goed lopen met die jongen. Ik bedoel, zijn relatie met Amy, betere band met zijn vader, en dan misschien aangenomen op Juilliard.. Dat kan gewoon niet, want Everwood moet dramatisch zijn, dat vind ik leuk =]
...
Precies ja...al vond ik het wel leuk om Ephram eindelijk een echt vrolijk en misschien wle gelukkig te zien. Hij had het naar z'n zin, kon overweg met z'n vader, zag Madison...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_28131605
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 09:08 schreef janimie het volgende:

[..]

das incest

wanneer gaat er trouwens een schaar in dat haar van ephram
Sorry.. twas nog vroeg
pi_28310168
Ja! Vanavond weer Everwood. Ik wil zo graag dat Ephram nu eindelijk van die zwangerschap van Madison weet! Dat wordt dan weer drama en dat is zo leuk aan Everwood.
pi_28316345
Everwood, is echt een super serie!! Ik had dit topic nog niet eerder gezien... Ik kan me er altijd zo lekker op inleven en helemaal nergens anders aan denken
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:18:04 #222
84048 NvM
Nevermind
pi_28318830
Kan iemand me bijpraten over de aflevering van vanaaf?
pi_28333036
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:18 schreef NvM het volgende:
Kan iemand me bijpraten over de aflevering van vanaaf?
Madison heeft het Ephram verteld, van de zwangerschap. Ephram natuurlijk helemaal overstuur omdat de baby wel degelijk geboren is en ter adoptie is gesteld. Hij heeft btw een zoontje gekregen.
Hij dus overstuur naar flat in NY, krijgt hij nog eens te horen van Andy dat deze het al wist. Nog meer drama dus.
Op het tijdstip van zijn auditie komt hij niet opdagen. Hij is wel in het gebouw, maar niet bij het podium. Hij gaat Andy even vertellen dat hij voort zijn eigen keuzes in het leven gaat maken, auditie is dus verknald.

In de tussentijd gaat Bright aankondigen dat hij het huis uit gaat. Amy maakt zich zorgen om Ephram (wanneer niet?)
Bij de praktijk van Jake komt een vader binnen met zijn neergeschoten zoon. Harold komt er achter via een opmerking van Bright dat die vader zijn zoon wel neergeschoten moet hebben. Dat is ook zo, per ongeluk.
Zoon gaat uiteindelijk dood.

Oh, en als Ephram en zijn pa weer in Everwood zijn gaat Ephram niet mee naar huis. Hij wil niet meer met zijn vader te maken hebben. Hij gaat daarentegen naar Amy voor hulp.

Dat was het zo ong. wel. Ik was echt blij toen Madison het hoge woord eruit kreeg. Eindelijk ben ik van de nieuwsgierigheid af =D
pi_28333513
Heb het helaas niet gezien gister, maar ben blij dat ik zo eventjes kan bijlezen! Moet wel een mooie aflevering geweest zijn!
pi_28335880
ja op zich wel mooie aflevering, maar ik vond het wel heeeeeeel veel drama gister, volgens mij niet eens een keertje dat er wat leuks gebeurde ofzo...

volgende week moet Hannah maar eens terugkomen.
People live to learn things, and I learn to live...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')