Val dood. Ik zit in een hok zonder ramen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Buiten schijnt de zon. En binnen ook een beetje. Morgen ga ik leuke dingen doen. Hiephoi!
Waar gaat die over?quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:59 schreef engessa het volgende:
En troy is een baggerfilm.
*stilquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:58 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Val dood. Ik zit in een hok zonder ramen.
Het is een film van een stel achterlijke Amerikanen die een stukje Griekse tragedie verfilmd hebben. Nou, een tragedie is het.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:59 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Waar gaat die over?
*eensquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:59 schreef engessa het volgende:
quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:59 schreef engessa het volgende:
Jeetjes, zag ik dat goed, mensen die hun outfit bespreken.. Das toch zinloos.
Brad Pitt en Orlando Bloom in een rokje. Haw gee ken it bee.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:00 schreef NiNi het volgende:
Het is kutweer, mên! Waar heb je het over?
En Troy is leuk!
En outfits ook!
Ja maar dat wilde 'oneindig' graagquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:01 schreef NiNi het volgende:
En goede TT, joog!
Nja, eik alleen die @3, dat FF was niet zo nodig.
Waar gaat het over?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:00 schreef engessa het volgende:
[..]
Het is een film van een stel achterlijke Amerikanen die een stukje Griekse tragedie verfilmd hebben. Nou, een tragedie is het.
Wat is dat nou voor een kutnewbie.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar dat wilde 'oneindig' graag.
Al sla je me in coma met een rubberen hamer, ik weet het niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:02 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een kutnewbie.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Okay, wat heb jij nou weer in het bos uitgevoerd mên?.
Kick to >> F&F
Zullen we er over in conclaaf gaan? Diep?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Al sla je me in coma met een rubberen hamer, ik weet het niet.
Alles na [@³] kan genegeerd worden hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:04 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een geniale TT..
Het aloude en overbekende verhaal over getrouwde Helen die geschaakt word door een achterlijke kleuter in een rokje. Daar is de echtgenoot (de enige echte stoer man) niet blij mee en die neem al zijn vriendjes en uberkneus Achilles (Brad Pitt in een leren rokje) mee om te gaan knokken in de zandbak die Troje heet. De achterlijke kleuter heeft toevallige een grote broer die het voor hem opneemt en er gaan mensen dood. Maar op zo'n anotomisch incorrecte manier dat ik er helemaal niets aan vond. Verder heb ik hem eigenlijk niet gezien maar het schijnt dat in de tweede helft van de film de grote broer en Achilles gaan knokken en dat er nog een paard verschijnt. Maar dat weet ik niet omdat ik toe al te schotsen op de wc zat.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:02 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Hallo!!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:04 schreef PrivateRyan het volgende:
Hallo!!!.
God in de hemel, begin jij nu ook al?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:04 schreef PrivateRyan het volgende:
Hallo!!!.
Zo diep dat we onzelf verliezen in de diepe duisternis van onze concentratie zodat we de rest van ons natuurlijke leven als kasplantjes door het leven moeten door de resulterende coma.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:04 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Zullen we er over in conclaaf gaan? Diep?
Ik zeg: alles naar de klote, het leven is een Titanic.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hallo!!!.
Ik durf te wedden dat jij geen idee hebt waar de film over gaat maar mij wel precies kunt vertellen hoe vaak je de reet van Brad Pitt gezien hebt. Lekker hoor, soppen in een bioscoop stoel.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:07 schreef NiNi het volgende:Troy
Nee, ik eindig ermee.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:07 schreef NiNi het volgende:
[..]
God in de hemel, begin jij nu ook al?![]()
Nee mên! Het leven is mooi.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:08 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik zeg: alles naar de klote, het leven is een Titanic..
En onderweg wat turbulentie.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee mên! Het leven is mooi.. Net als een vliegtuig, going up and flying steady. ETA unknown.
.
Solliciteer jij naar onaardige opmerkingen van mijn kant? Don't.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:08 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij geen idee hebt waar de film over gaat maar mij wel precies kunt vertellen hoe vaak je de reet van Brad Pitt gezien hebt. Lekker hoor, soppen in een bioscoop stoel.![]()
Menelaos was een kneus die huilend naar z'n grote broer rende omdat een buitenlander beter in bed was dan hij. Helena was een slet die van het ene bed naar het andere sprong als ze dacht er beter van te worden en Paris een kneus die dacht dat hij net zo goed met z'n pijl en boog was als met z'n pik.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:06 schreef engessa het volgende:
[..]
Het aloude en overbekende verhaal over getrouwde Helen die geschaakt word door een achterlijke kleuter in een rokje. Daar is de echtgenoot (de enige echte stoer man) niet blij mee en die
Het leven zuigt.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee mên! Het leven is mooi.. Net als een vliegtuig, going up and flying steady. ETA unknown.
.
Film, Tv en Radio (vreemd genoeg niet afgekort als FTR, maar als TV)quote:
Niks mis met blowen. In welke context dan ook.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:11 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Het leven zuigt..
Net als een vliegtuig, going up, up and up, untill the pressure blows your brain out.. ETA unknown.
.
Überoptimist.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Niks mis met blowen. In welke context dan ook..
Meelopen is okay, olé, olé.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:09 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik deed het alleen voor anderen..
Ik echt niet tot nauwelijks buiten OvjL.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Film, Tv en Radio (vreemd genoeg niet afgekort als FTR, maar als TV)
Vond hem zelfs lelijk in deze film. Onderkin enzo.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:13 schreef PrivateRyan het volgende:
Alles prima met die Brad, mooie kerel en whatsoever, maar hij heeft echt zwaar last van over-acting..
Ja hallo! Mag ik ook eens vrolijk zijn? Mag ik ook eens een halfvol glas hebben? MAAR HET IS GOED HOOR! HET FOKKING GLAS IS HALFLEEG EN HET LEVEN KUT!quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:14 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Überoptimist..
Maar je hebt een punt, natuurlijk..
Ga anders even op de pont wachten.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:15 schreef NiNi het volgende:
[..]
Meelopen is okay, olé, olé.![]()
* bijschenktquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:15 schreef Insomaniac het volgende:
HET FOKKING GLAS IS HALFLEEG
Hoppa!quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja hallo! Mag ik ook eens vrolijk zijn? Mag ik ook eens een halfvol glas hebben? MAAR HET IS GOED HOOR! HET FOKKING GLAS IS HALFLEEG EN HET LEVEN KUT!!
!
Inso! Kijk es naar benenden. Naar je voeten.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja hallo! Mag ik ook eens vrolijk zijn? Mag ik ook eens een halfvol glas hebben? MAAR HET IS GOED HOOR! HET FOKKING GLAS IS HALFLEEG EN HET LEVEN KUT!!
!
Het leven is kut en dan ga je doodquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:08 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik zeg: alles naar de klote, het leven is een Titanic..
Hoer op met je kutwolkquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:16 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Hoppa!
Zie je, NiNi, ze had gewoon mij even nodig om weer terug te keren..
Okay, nu mag je weer op de wolk klimmen, beeb..
.
Again and this time with passion; HET GING ME OM ZIJN LICHAAM!quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vond hem zelfs lelijk in deze film. Onderkin enzo.
Zo zie ik het graag.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is Pierre.
Gewoon meeposten en een beetje lachen af en toe..
M'n hele leven is één grote wachtrij.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:15 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ga anders even op de pont wachten..
PTA staat trouwens voor Planes, Trains & Automobilesquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:58 schreef UIO_AMS het volgende:
als ik nou nog wat mag zeggen over die auto, kunnen we in één ruk door naar PTA [afbeelding]
Ik heb heule stoere laarzen aan. En toen ik keek voelde ik me weer helemaal de bikerbitch en toen keek ik weer naar mijn beeldscherm en zag ik al diequote:
De onderkin is geen deel van het lichaam?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:17 schreef NiNi het volgende:
[..]
Again and this time with passion; HET GING ME OM ZIJN LICHAAM!
Bij mij zzzta je op nummer een zzzchatje.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:18 schreef NiNi het volgende:
[..]
M'n hele leven is één grote wachtrij.*knaag
De post was misschien iets persoonlijker dan bedoelt maar ik word gewoon schijtziet van al die Hollywoodproduktie die de laatste jaren uitgekotst worden. Laten ze lekker aan de andere kant van de oceaan blijven zodat er eens ruimte komt voor goede films met een fatsoenlijk verhaal ipv een stel overrated acteurs die met een budget van 200 miljoen soldaatje mogen spelen terwijl een crew van 500 man lekker hun pc'tje aan het spelen is om 'het onmogelijke waar te maken'.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Solliciteer jij naar onaardige opmerkingen van mijn kant? Don't.
Ik vond het een leuke film, het zal me echt aan m'n reet roesten wat jij daar van vindt.
En de stoel gleed inderdaad heel fijn, thanks for asking.![]()
Check, op jou kan je bouwen, mên!quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:16 schreef PrivateRyan het volgende:
Zie je, NiNi, ze had gewoon mij even nodig om weer terug te keren..
Optie is: rijk worden en alles opkopen waar je voor in de rij staat.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:18 schreef NiNi het volgende:
[..]
M'n hele leven is één grote wachtrij.*knaag
quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoer op met je kutwolk
Je moet er even op wachten, maar ach, dat ben je toch gewend.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:20 schreef NiNi het volgende:
[..]
Check, op jou kan je bouwen, mên!![]()
Valt mijn fiets daar ook onder? Daar kan ik misschien wel iets over vertellen. Leuk is dat trouwens niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
PTA staat trouwens voor Planes, Trains & Automobiles [afbeelding]
Lichaam is neck-down. Al heeft ie geen hoofd meer, kan ik het er nog op.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:19 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
De onderkin is geen deel van het lichaam?.
Maar goed, ik kan me er wel iets bij voorstellen..
Maak je zinnen eens af want ik weet niet wat je wil zeggen!quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:21 schreef PrivateRyan het volgende:
[..].
Goed zo..
Maar je weet wat ze zeggen! Mensen met grote handen..
Jij bent af en toe best leuk. Met vlagen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:22 schreef engessa het volgende:
[..]
Valt mijn fiets daar ook onder? Daar kan ik misschien wel iets over vertellen. Leuk is dat trouwens niet.
Nou, ik zit hier anders nog steeds op je te wachten.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bij mij zzzta je op nummer een zzzchatje.
weet ik veel. gaf malawi alleen wat extra info. ik zou zeggen, open daar een topic over je fiets en de mods zullen je wel verder helpen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:22 schreef engessa het volgende:
Valt mijn fiets daar ook onder? Daar kan ik misschien wel iets over vertellen. Leuk is dat trouwens niet.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:22 schreef NiNi het volgende:
Lichaam is neck-down. Al heeft ie geen hoofd meer, kan ik het er nog op.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:21 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Je moet er even op wachten, maar ach, dat ben je toch gewend..
Necrofiel noem je dat.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]! Duivelsche slettekat!
Volgende film speelt hij een hoofdleauze zombie. Misschien een kans op een bijrolletje voor je?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:22 schreef NiNi het volgende:
[..]
Lichaam is neck-down. Al heeft ie geen hoofd meer, kan ik het er nog op.
Ja, mops, watist?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]! Duivelsche slettekat!
Wacht maar af.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:24 schreef NiNi het volgende:
[..]
![]()
Houden we dit?
Ik heb een lekke band. En hij wil niet meer schakelen. En het licht is kapot en vanavond moet ik in het donker 7 kilometer door de polder fietsen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
weet ik veel. gaf malawi alleen wat extra info. ik zou zeggen, open daar een topic over je fiets en de mods zullen je wel verder helpen.![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maak je zinnen eens af want ik weet niet wat je wil zeggen!!
Niet dat ik je niet begrijp hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:26 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wat houden we?.
Wel nee, zo leuk is die Brad helemaal niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:25 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Volgende film speelt hij een hoofdleauze zombie. Misschien een kans op een bijrolletje voor je?
De hoofdrol is trouwens ook nog vrij..
Dat bedoel ik .quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:18 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb heule stoere laarzen aan. En toen ik keek voelde ik me weer helemaal de bikerbitch .
Ik zie het al! V&A!quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:26 schreef engessa het volgende:
[..]
Welk forum hebben we nog niet gehad?
Die gast schijnt echt zwaar klein te zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:27 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wel nee, zo leuk is die Brad helemaal niet.
I've had better.
Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf! Sterf!quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:27 schreef jogy het volgende:
Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis!
[afbeelding]
schitterend verhaal! zo moet ik vanavond zonder jas op de fiets terug naar huis en het ziet er naar uit dat het gaat regenen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:26 schreef engessa het volgende:
Ik heb een lekke band. En hij wil niet meer schakelen. En het licht is kapot en vanavond moet ik in het donker 7 kilometer door de polder fietsen.
Dat was mijn fiets. Welk forum hebben we nog niet gehad?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:27 schreef jogy het volgende:
Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis! Naar huis!
[afbeelding]
Van elkaar, toch?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:26 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wat houden we?.
Eng..quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:27 schreef jogy het volgende:
[afbeelding]
Dat hoef je toch niet te vragen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
Van elkaar, toch?![]()
Ik kwam er ook pas na 4 dagen achter.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:28 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik heb tot nu altijd gedacht dat engessa een vrouw is.
Men neme een vuilniszak en knipt er 3 gaten in, te weten voor het hoofd en de 2 armen. En die trek je dan aan. Een regenponcho! Gaaf hé.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
schitterend verhaal! zo moet ik vanavond zonder jas op de fiets terug naar huis en het ziet er naar uit dat het gaat regenen.
Lowlands is tofferder.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:29 schreef oneindig het volgende:
Overmorgen Pinkpop.
JIj bent niet de enige..quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:28 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik heb tot nu altijd gedacht dat engessa een vrouw is.
Ik ga niet. Naar beide niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:30 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Lowlands is tofferder..
Twee dagen geleden had ik nog een handdoek bij me. Vandaag natuurlijk niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:30 schreef engessa het volgende:
Men neme een vuilniszak en knipt er 3 gaten in, te weten voor het hoofd en de 2 armen. En die trek je dan aan. Een regenponcho! Gaaf hé.
Rot op krijg aids en kanker en sterf hard en langzaam en pijnlijk helemaal alleen terwijl de ratten aan je tenen knagen en je hond op je kotst, vogels je ogen uitpikken en een kat in die kut bek van je piest pis poep stront kots sterf en ga dood in het avondrood Rot op krijg aids en kanker en sterf hard en langzaam en pijnlijk helemaal alleen terwijl de ratten aan je tenen knagen en je hond op je kotst, vogels je ogen uitpikken en een kat in die kut bek van je piest pis poep stront kots sterf en ga dood in het avondrood Rot op krijg aids en kanker en sterf hard en langzaam en pijnlijk helemaal alleen terwijl de ratten aan je tenen knagen en je hond op je kotst, vogels je ogen uitpikken en een kat in die kut bek van je piest pis poep stront kots sterf en ga dood in het avondrood Rot op krijg aids en kanker en sterf hard en langzaam en pijnlijk helemaal alleen terwijl de ratten aan je tenen knagen en je hond op je kotst, vogels je ogen uitpikken en een kat in die kut bek van je piest pis poep stront kots sterf en ga dood in het avondrood Rot op krijg aids en kanker en sterf hard en langzaam en pijnlijk helemaal alleen terwijl de ratten aan je tenen knagen en je hond op je kotst, vogels je ogen uitpikken en een kat in die kut bek van je piest pis poep stront kots sterf en ga dood in het avondrood Rot op krijg aids en kanker en sterf hard en langzaam en pijnlijk helemaal alleen terwijl de ratten aan je tenen knagen en je hond op je kotst, vogels je ogen uitpikken en een kat in die kut bek van je piest pis poep stront kots sterf en ga dood in het avondrood Rot op krijg aids en kanker en sterf hard en langzaam en pijnlijk helemaal alleen terwijl de ratten aan je tenen knagen en je hond op je kotst, vogels je ogen uitpikken en een kat in die kut bek van je piest pis poep stront kots sterf en ga dood in het avondrood Rot op krijg aids en kanker en sterf hard en langzaam en pijnlijk helemaal alleen terwijl de ratten aan je tenen knagen en je hond op je kotst, vogels je ogen uitpikken en een kat in die kut bek van je piest pis poep stront kots sterf en ga dood in het avondrood Rot op krijg aids en kanker en sterf hard en langzaam en pijnlijk helemaal alleen terwijl de ratten aan je tenen knagen en je hond op je kotst, vogels je ogen uitpikken en een kat in die kut bek van je piest pis poep stront kots sterf en ga dood in het avondrood Rot op krijg aids en kanker en sterf hard en langzaam en pijnlijk helemaal alleen terwijl de ratten aan je tenen knagen en je hond op je kotst, vogels je ogen uitpikken en een kat in die kut bek van je piest pis poep stront kots sterf en ga dood in het avondrood Rot op krijg aids en kanker en sterf hard en langzaam en pijnlijk helemaal alleen terwijl de ratten aan je tenen knagen en je hond op je kotst, vogels je ogen uitpikken en een kat in die kut bek van je piest pis poep stront kots sterf en ga dood in het avondrood Rot op krijg aids en kanker en sterf hard en langzaam en pijnlijk helemaal alleen terwijl de ratten aan je tenen knagen en je hond op je kotst, vogels je ogen uitpikken en een kat in die kut bek van je piest pis poep stront kots sterf en ga dood in het avondrood Rot op krijg aids en kanker en sterf hard en langzaam en pijnlijk helemaal alleen terwijl de ratten aan je tenen knagen en je hond op je kotst, vogels je ogen uitpikken en een kat in die kut bek van je piest pis poep stront kots sterf en ga dood in het avondrood Rot op krijg aids en kanker en sterf hard en langzaam en pijnlijk helemaal alleen terwijl de ratten aan je tenen knagen en je hond op je kotst, vogels je ogen uitpikken en een kat in die kut bek van je piest pis poep stront kots sterf en ga dood in het avondrood Rot op krijg aids en kanker en sterf hard en langzaam en pijnlijk helemaal alleen terwijl de ratten aan je tenen knagen en je hond op je kotst, vogels je ogen uitpikken en een kat in die kut bek van je piest pis poep stront kots sterf en ga dood in het avondrood Rot op krijg aids en kanker en sterf hard en langzaam en pijnlijk helemaal alleen terwijl de ratten aan je tenen knagen en je hond op je kotst, vogels je ogen uitpikken en een kat in die kut bek van je piest pis poep stront kots sterf en ga dood in het avondrood Rot op krijg aids en kanker en sterf hard en langzaam en pijnlijk helemaal alleen terwijl de ratten aan je tenen knagen en je hond op je kotst, vogels je ogen uitpikken en een kat in die kut bek van je piest pis poep stront kots sterf en ga dood in het avondrood Rot op krijg aids en kanker en sterf hard en langzaam en pijnlijk helemaal alleen terwijl de ratten aan je tenen knagen en je hond op je kotst, vogels je ogen uitpikken en een kat in die kut bek van je piest pis poep stront kots sterf en ga dood in het avondrood Rot op krijg aids en kanker en sterf hard en langzaam en pijnlijk helemaal alleen terwijl de ratten aan je tenen knagen en je hond op je kotst, vogels je ogen uitpikken en een kat in die kut bek van je piest pis poep stront kots sterf en ga dood in het avondrood Rot op krijg aids en kanker en sterf hard en langzaam en pijnlijk helemaal alleen terwijl de ratten aan je tenen knagen en je hond op je kotst, vogels je ogen uitpikken en een kat in die kut bek van je piest pis poep stront kots sterf en ga dood in het avondrood Rot op krijg aids en kanker en sterf hard en langzaam en pijnlijk helemaal alleen terwijl de ratten aan je tenen knagen en je hond op je kotst, vogels je ogen uitpikken en een kat in die kut bek van je piest pis poep stront kots sterf en ga dood in het avondrood Rot op krijg aids en kanker en sterf hard en langzaam en pijnlijk helemaal alleen terwijl de ratten aan je tenen knagen en je hond op je kotst, vogels je ogen uitpikken en een kat in die kut bek van je piest pis poep stront kots sterf en ga dood in het avondrood Rot op krijg aids en kanker en sterf hard en langzaam en pijnlijk helemaal alleen terwijl de ratten aan je tenen knagen en je hond op je kotst, vogels je ogen uitpikken en een kat in die kut bek van je piest pis poep stront kots sterf en ga dood in het avondrood Rot op krijg aids en kanker en sterf hard en langzaam en pijnlijk helemaal alleen terwijl de ratten aan je tenen knagen en je hond op je kotst, vogels je ogen uitpikken en een kat in die kut bek van je piest pis poep stront kots sterf en ga dood in het avondroodquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:26 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]. En ik dacht nog wel dat we zo op één lijn zaten.
.
Time to reconsider some things..
Je vriend ook?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:30 schreef engessa het volgende:
[..]
JIj bent niet de enige..![]()
Ieuw, kleine mannen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:27 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Die gast schijnt echt zwaar klein te zijn..
You've had better? Wat heb je ermee gedaan dan?.
"Goh wat een leuke TT"quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:32 schreef oneindig het volgende:
Inso, doe niet zo karig.
waarschijnlijk lijkt het teveel op Vanessa, de verwarring is natuurlijk begrijpelijk.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:30 schreef engessa het volgende:
JIj bent niet de enige..![]()
Neen, die overtuig ik geregeld van mijn mannelijkheid.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:31 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Je vriendin ook?
Gaat het dan regenen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:30 schreef PrivateRyan het volgende:
Volgende week dinsdag..
Ik zal eens een leuke quote opzoeken over Engessa, Koning van de Atanen, opperheer van de strijdkrachten van Tamuli.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
waarschijnlijk lijkt het teveel op Vanessa, de verwarring is natuurlijk begrijpelijk.
Maar bij koeien wordt de navelstreng toch niet doorgeknipt?quote:
Du bist 'n echte kaunavvel, m'jonk.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar bij koeien wordt de navelstreng toch niet doorgeknipt? [afbeelding]
Daar hangt toch zo een gek stukje huid aan? [afbeelding]
Wat soms op een piemel lijkt? [afbeelding]
Dat is toch geen echte navel dan? [afbeelding]
Er staat gewoon de afkorting voor even.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:39 schreef oneindig het volgende:
Niet te snel posten, ik vind het namelijk wel geil, m'n naam zo in de AT.![]()
Nouhou!quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:41 schreef NiNi het volgende:
[..]
Er staat gewoon de afkorting voor even.
Jouw naam?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:39 schreef oneindig het volgende:
Niet te snel posten, ik vind het namelijk wel geil, m'n naam zo in de AT.![]()
Ik. Sorry.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:54 schreef NiNi het volgende:
Ja, zeg het maar, wie heeft iedereen weggejaagd?
*aandacht geeft*quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:54 schreef NiNi het volgende:
Ja, zeg het maar, wie heeft iedereen weggejaagd?
ik voorspel zo rond een uur of half zes regen hier in A'damquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:57 schreef JaWi het volgende:
Zo, wat een weertje.
Das mooi ben ik net weg.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
ik voorspel zo rond een uur of half zes regen hier in A'dam
een uur of vijf kan ookquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:07 schreef NiNi het volgende:
Das mooi ben ik net weg.
de dag ziet er gelijk weer een stuk zonniger uitquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:09 schreef Tokay het volgende:
Een goedenmiddag, vrolijke FOK!kers.
Een half uur verderop was de regen er vanochtendquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
ik voorspel zo rond een uur of half zes regen hier in A'dam
Ik bedoelde eik dat ik zo rond kwart over vijf vertrek en er dus hoe dan ook middenin zit.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
een uur of vijf kan ook
Ach, mijn zonnestraaltje.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:11 schreef UIO_AMS het volgende:
de dag ziet er gelijk weer een stuk zonniger uit
een half uur in welke richting en met welk vervoersmiddel?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:11 schreef JaWi het volgende:
Een half uur verderop was de regen er vanochtend
Huizen, Gooi, Trein.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
een half uur in welke richting en met welk vervoersmiddel?
maar ben je er op voorbereid?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:12 schreef NiNi het volgende:
Ik bedoelde eik dat ik zo rond kwart over vijf vertrek en er dus hoe dan ook middenin zit.![]()
Ach, mijn duifje.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:12 schreef Tokay het volgende:
Ach, mijn zonnestraaltje.
Neeee!quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
maar ben je er op voorbereid?
Van een vuilniszak kun je ook een regenpak maken.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:16 schreef NiNi het volgende:
[..]
Neeee!
Ik heb geen jas aan, slechts een colbertje, en GEEN paraplu!
dit klinkt bekend in de horen. ga je net als ik op de fiets?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:16 schreef NiNi het volgende:
Neeee!
Geen mooie mannen die wel even knus met jou onder hun plu'tje willen lopen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:16 schreef NiNi het volgende:
[..]
Neeee!
als ik wat dichterbij was, zou ik je in mijn armen nemen en zo mogelijk de pijn verzachten met welgemikte kussenquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:15 schreef Tokay het volgende:
Hier in Brabant is het zowat donker buiten.
En ik heb kiespijn want volgens mij komt mijn verstandskies door.
Leuk.
:')
In noord-Groningen is alles helder en zonnig. Zelfs geen overmatige wind.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:15 schreef Tokay het volgende:
Hier in Brabant is het zowat donker buiten.
En ik heb kiespijn want volgens mij komt mijn verstandskies door.
Leuk.
![]()
Je bent een lieverd, UIO.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:20 schreef UIO_AMS het volgende:
als ik wat dichterbij was, zou ik je in mijn armen nemen en zo mogelijk de pijn verzachten met welgemikte kussen
Nee, gelukkig met de bus. Maar daar moet ik eerst heen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
dit klinkt bekend in de horen. ga je net als ik op de fiets?
Neen, die bennen dr vandaag niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geen mooie mannen die wel even knus met jou onder hun plu'tje willen lopen?
Blijf dan maar lekker hoog en droog in noord-Groningen, want je boft.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:23 schreef engessa het volgende:
In noord-Groningen is alles helder en zonnig. Zelfs geen overmatige wind.
*** goed nieuws ***quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:27 schreef NiNi het volgende:
Nee, gelukkig met de bus. Maar daar moet ik eerst heen.
Maar voor jou is het dus nog vervelender!
Jij zit nog met Orlendo en Bret in je hoofd.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:28 schreef NiNi het volgende:
Neen, die bennen dr vandaag niet.![]()
weet ik toch!quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:24 schreef Tokay het volgende:
Je bent een lieverd, UIO.
![]()
Succes met koken.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:32 schreef Tokay het volgende:
En ook een kus voor JK, natuurlijk!
Mij benieuwen wat de pot schaft vanavond!quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:32 schreef Tokay het volgende:
En nu ga ik lekker koken!
Kus voor UIO
Niettus, ik het over de mannen op m'n werk!quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij zit nog met Orlendo en Bret in je hoofd..
Ja, helder licht. Daar hadden we het net over.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:33 schreef Knut het volgende:
Het moet verdomme wel droog zijn als ik naar huis loop
Koken met Lonny, eh, Johnny.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Succes met koken..
De opklaringen trekken ook jouw kant uit, Knut. Of dat ook voor Nini geldt weet ik niet, want ik heb geen flauw benul waar in de stad zij zich bevindt. Maar ik denk het wel.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:33 schreef Knut het volgende:
Het moet verdomme wel droog zijn als ik naar huis loop
Hollandse pot, schat.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mij benieuwen wat de pot schaft vanavond!
Ik bedoel dat je alle mannen die je nu ziet met Bret en Orlendo vergelijkt, al dan niet willekeurig. Zo vind je natuurlijk nooit een leuke vent. Maar goed, hef it jor wee.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:34 schreef NiNi het volgende:
Niettus, ik het over de mannen op m'n werk!
Bret en Or werken niet bij mij!
misschien ook nietquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Knut, wellicht staat de tag de Amsterdamse weerman wel leuk bij me.
Hollandse pot!quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:37 schreef Tokay het volgende:
Hollandse pot, schat.
Aardappels, sperziebonen, appelmoes, tartaartjes (twee voor jou) en jus.
Chocolademousse toe, eventueel met slagroom.
Rij voorzichtig!
Op de Herengracht! En jij?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Of dat ook voor Nini geldt weet ik niet, want ik heb geen flauw benul waar in de stad zij zich bevindt. Maar ik denk het wel.
Ja, het is waar!quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je alle mannen die je nu ziet met Bret en Orlendo vergelijkt, al dan niet willekeurig. Zo vind je natuurlijk nooit een leuke vent. Maar goed, hef it jor wee..
waar is hier?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:42 schreef Dagonet het volgende:
Het zonnetje straalt hier dat het een lieve lust is
Weesperplein. En moet met de fiets straks helemaal naar de Looiersgracht.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:43 schreef NiNi het volgende:
Op de Herengracht! En jij?
Ik ben, vermoed ik, de plaat voor mijn hoofd.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ar joe den ee rubber nippul meebie? [afbeelding]
20 kilometer west van Amsterdam ongeveerquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
waar is hier?
Dat knagen helpt ook niet echt.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:43 schreef NiNi het volgende:
Ja, het is waar!![]()
Ik blijf altijd alleen! *knaag
Ah, Haarlem.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:46 schreef Dagonet het volgende:
20 kilometer west van Amsterdam ongeveer
M'n richtingsgevoel, wat doe ikquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ah, Haarlem.
Dan ga ik tenminste dood.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat knagen helpt ook niet echt..
Ik dacht al, zo bosrijk is het daar niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
M'n richtingsgevoel, wat doe ik
Oost! Oost!
Op die manier kom ik ook nog wel eens in de problemen tijdens autoritjes.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oost! Oost!
NiNi!quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:50 schreef NiNi het volgende:
Dan ga ik tenminste dood.![]()
Hilversum?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:49 schreef Dagonet het volgende:
Oost! Oost!
wat dacht u van de Kennemerduinen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:51 schreef NiNi het volgende:
Ik dacht al, zo bosrijk is het daar niet.![]()
Hee Tijn, waar ben je? Daar gaat het nu namelijk over.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:53 schreef Tijn het volgende:
Hallo.
Ik heb het wel eens gepresteerd om te verdwalen in een lege, rechte straatquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:51 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Op die manier kom ik ook nog wel eens in de problemen tijdens autoritjes.
- Malaaw!quote:
Duinig.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
wat dacht u van de Kennemerduinen?
Okidoki!quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:55 schreef NiNi het volgende:
[..]
- Malaaw! [afbeelding]
- Morgen weer. [afbeelding]
- Dat lukt dus niet, hence the knaging [afbeelding]
- Dank je hee, ik vind jou ook tof [afbeelding]
- Te laat [afbeelding]
Euh, gewoon, Hilversum. Waar ik woon enzoquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:54 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hee Tijn, waar ben je? Daar gaat het nu namelijk over.
Helleau Tijn, nog geneukt gister?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:53 schreef Tijn het volgende:
Hallo.
ja niet alleen, mooie bossen ook.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:56 schreef NiNi het volgende:
Duinig.![]()
Ik heb nooit bezwaar.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:57 schreef jogy het volgende:
Iemand bezwaar als ik een zelfmoordtopic open in R&P? [afbeelding]
Nee? [afbeelding]
Mooi. [afbeelding]
Knaap?quote:
Malawiquote:
Ik zet hier wel een livestream op.quote:
Nee, ik had alleen maar mannen over de vloer. Hoewel m'n kamer er nu wel uitziet alsof er flink geneukt is eigenlijkquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:57 schreef NiNi het volgende:
[..]
Helleau Tijn, nog geneukt gister?![]()
Ik heb wel eens u-ren besteed aan het verlaten van Groningen op de terugweg naar Nijmegen. Het werd op een gegeven moment eng, we kwamen gewoon niet uit de stad. Toen het uiteindelijk gelukt was de boze blik van de Martini-toren te ontvluchten zaten we plotseling op landweggetjes in het midden van nergens. Gelukkig kwamen we uiteindelijk een stel krantenjongens (zo vroeg was het inmiddels) tegen aan wie we de weg vroegen. We kregen enkele buitenlands klinkende lettergrepen als antwoord.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gepresteerd om te verdwalen in een lege, rechte straat
Of 4 uur lang door een buitenwijk van Londen dwalen omdat je links ipv rechts het metrostation uitloopt.
Jij hebt echt een hart van goud, NiNIquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:59 schreef NiNi het volgende:
Cross post, joog, cross post!
Dan levert zo'n donorcodicil ten minste nog 'es wat op! [/Seth]quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hart van goud, NiNI [afbeelding]
Noordelijker.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hilversum?
Met mannen kun je ook neuken!quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik had alleen maar mannen over de vloer. Hoewel m'n kamer er nu wel uitziet alsof er flink geneukt is eigenlijk
Dat kan ja!quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:02 schreef NiNi het volgende:
[..]
Met mannen kun je ook neuken! [afbeelding]
Ben daar wel eens aangevallen door een zwaan.quote:
Knaag, bedoel ik natuurlijk.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:59 schreef NiNi het volgende:
Knaap?![]()
Wie is Dingo? De postbezorger?![]()
Owmygawd, almere, de stad van de levende lijkenquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Noordelijker.
profielen bevatten soms best veel info
Het zag er wel extra freaky uit hoor, malaquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:05 schreef Malawi het volgende:
CTRLV is ook niet meer wat het geweest is.![]()
Je zit nu voor altijd onder heur ctrl-v.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:04 schreef Tijn het volgende:
Je bent wel héél blij dat ik je gequote heb, he Malawi?
Wat lijkt er zo levend aan Almere?quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Owmygawd, almere, de stad van de levende lijken.
Jeejquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je zit nu voor altijd onder heur ctrl-v. [afbeelding]
Onder de digitale plak zeg maar. [afbeelding]
Yoda? Wat heb je met NiNi gedaan, jij groene schoft!?quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:08 schreef NiNi het volgende:
Wat naar voor je Malaaw van Dingo!
Wdn heb je het over?quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Yoda? Wat heb je met NiNi gedaan, jij groene schoft!?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:06 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wat lijkt er zo levend aan Almere?
Dat is net als virtuele hooikoorst.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Onder de digitale plak zeg maar. [afbeelding]
De zin die ik citeerde vond ik tamelijk Yoda-achtig (ik snap hem nog steeds niet), vandaar.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:09 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wdn heb je het over?
Ach, ook een kunst overdrijven is.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:12 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
De zin die ik citeerde vond ik tamelijk Yoda-achtig (ik snap hem nog steeds niet), vandaar.
Nu het kan zijn dat door verering de ik die link leg sneller.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach, ook een kunst overdrijven is.
Ja, I know what you're saying, man. NiNi is echt te gek hequote:Op donderdag 27 mei 2004 17:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
door verering
Right-on.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, I know what you're saying, man. NiNi is echt te gek he
Die zitten ze nu te spammen in ADMINquote:
Bossen! Dieren! Water! En helaas ook duizenden kutpubers! Kuddes Kleuters!quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:06 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wat lijkt er zo levend aan Almere?
Mooi. Ik kick op dingen missen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vast.
Het zijn er duizenden! Ze rennen op straat, in de winkels, in liften en op trappen, naar de glijbaan en voor je fiets. En net als je denkt aan ze te kunnen ontsnappen door te slapen rennen en gillen ze door je nachtmerriesquote:
Ieuw! Ieuw! Ieuw!quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:33 schreef Dagonet het volgende:
Het zijn er duizenden! Ze rennen op straat, in de winkels, in liften en op trappen, naar de glijbaan en voor je fiets. En net als je denkt aan ze te kunnen ontsnappen door te slapen rennen en gillen ze door je nachtmerries
Run, Tijn, Run!quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:43 schreef Tijn het volgende:
Ik heb sinds vanmiddag 4 bakken koffie en een redbull op en ik sta nu echt bijna te shaken. Ik ga ff rondjes rennen ofzo denk ik, want dit gaat echt niet goed zo.
Klinkt als een goed idee!quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Run, Tijn, Run!
Naar de geldautomaat en dan naar je drumlesgever!
Ach, af en toe met een stapeltje waterballonnen op het balkon staan doet wonderenquote:
Het zorgde er in ieder geval voor dat er geen belletje meer wordt getrokkenquote:
DE REDBULL WAS 2 HALEN 1 BETALEN OP HET STATION!quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:43 schreef Tijn het volgende:
Ik heb sinds vanmiddag 4 bakken koffie en een redbull op en ik sta nu echt bijna te shaken. Ik ga ff rondjes rennen ofzo denk ik, want dit gaat echt niet goed zo.
Over datum?quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:04 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
DE REDBULL WAS 2 HALEN 1 BETALEN OP HET STATION!
Ja, ik heb er 12 gekocht..
MAAR ZES BETAALD!
DUS!.
DAT zal TOCH niet!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Over datum?
Ik heb dubbele espresso's op m'n werk, gratis!quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:04 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
DE REDBULL WAS 2 HALEN 1 BETALEN OP HET STATION!
Ja, ik heb er 12 gekocht..
MAAR ZES BETAALD!
DUS!.
Ik! dronk! vroeger! ook! altijd! dubbele! espresseaux! op! mijn! werk!quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb dubbele espresso's op m'n werk, gratis!
ik had er 4 op in 2 uur.
Ik stuiterde overal heen als een opgewonden Yorkshire terrier![]()
Ik drink ook red bull nu.quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:07 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
DAT zal TOCH niet!!!!!!!!!!!
*stuiter*
Red Bull geeft je vleugels, hoor, het is geen papiervernietiger.quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik drink ook red bull nu.
Want ik moet nog 800 pagina's leren
Ik heb van die turken red bull.quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:12 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Red Bull geeft je vleugels, hoor, het is geen papiervernietiger..
Oh da's waar ook JaWi, je hebt tentamens!quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:10 schreef JaWi het volgende:
Ik drink ook red bull nu.
Want ik moet nog 800 pagina's leren
Danke!quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
Oh da's waar ook JaWi, je hebt tentamens!
Doe je best he, ik zal voor je duimen!
Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |