Oh, heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:17 schreef engessa het volgende:
[..]
Ach, het schijnt dat je vanzelf geband word als je niet gewenst bent. Das kennelijk nog niet gebeurt dus mag je door gaan.
Sodeju! Er is even flink huisgehouden. Ik heb wat gemist.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:32 schreef Cynix ® het volgende:
BMWM3, petre86, Stuart, Conflict en HyperViper zijn de komende week niet welkom in het ONZ-forum, wegens o.a. baggeren, reeksen verzieken, moderatie hinderen en doorgaan na herhaalde waarschuwingen.
Dat bedoelde ik dus... Teruglezen is niet aan te raden, gaat helemaal nergens over.quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:29 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Oh, heb ik iets gemist?
[afbeelding]
[..]
Sodeju! Er is even flink huisgehouden. Ik heb wat gemist.
Ach, die dagen hebben we allemaal wel eens.quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:33 schreef Tiemie het volgende:
Ik mis ook alles tegenwoordig.
Eng?quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kankerzooi...
Troy was trouwens wel erg okay Eng.
Engessa..quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:31 schreef Seborik het volgende:
[..]
Eng?
Voor minder dan 10 euro kan je het shaken,quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:34 schreef Seborik het volgende:
Nou, sterkte ermee. Gelukkig woon je in Amsterdam waar je voor 5 euro een andere hebt, of gaan de junks ook al met de inflatie mee?
Goed bezig, je bent immers een allochtoon. En dan mag dat.quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar deze keer ga ik er ZELF een terug jatten,.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed bezig, je bent immers een allochtoon. En dan mag dat.
Nou ja, ik heb iig nog een slot.quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed bezig, je bent immers een allochtoon. En dan mag dat.
T en P zijn aan het klieken?quote:Op donderdag 27 mei 2004 02:06 schreef Seborik het volgende:
Ik ben mezelf in slaap aan het huilen vanwege het missen van Mike Patton bij Fantômas.
En jij Daggla?
Tijn en PR zijn trouwens hartstikke dronken.
Was dat niet ooit die kerel van Faith no More ?quote:Op donderdag 27 mei 2004 02:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Met het schaamrood op de kaken moet ik toegeven dat Ik Mike Patton niet ken,.
Nee, FF, ik ben (relatief) helder van geest, ik ben scherper dan een guilotine en fysiek fitter dan berggeit in de Alpen!quote:Op donderdag 27 mei 2004 07:53 schreef FlyingFox het volgende:
Nu al aan de joint, Jogy.
De overgrootmoeder van mijn vriendin haar buren is laatst aan kanker overledenquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kankerzooi...
Troy was trouwens wel erg okay Eng.
En dat moet ik dan zo vernemen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:01 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
[..]
De overgrootmoeder van mijn vriendin haar buren is laatst aan kanker overleden
quote:Op donderdag 27 mei 2004 07:58 schreef jogy het volgende:
Nee, FF, ik ben (relatief) helder van geest, ik ben scherper dan een guilotine en fysiek fitter dan berggeit in de Alpen!!
Ja, Faith No More etc. etc. Fantômas / Tomahawk / Lovage / Mr.Bungle e.v.a.quote:Op donderdag 27 mei 2004 02:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Was dat niet ooit die kerel van Faith no More ?
Succes met bier drinken trouwens [afbeelding]
Waarom krijg ik nou het vermoeden dat elke tweede post van jou buiten MUZ een linkje naar MUZ bevat, sebbo?quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:28 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, Faith No More etc. etc. Fantômas / Tomahawk / Lovage / Mr.Bungle e.v.a.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:54 schreef Insomaniac het volgende:.
Moe. Kuthumeur. Kung-fu.
En ze moette met hun poote van Dag ze fiets afblijve!
Gaat eens elders lezen, kijken of je me dan nog wil kussen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]er op,
!
Been there, done that..quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gaat eens elders lezen, kijken of je me dan nog wil kussen..
quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Been there, done that..
Als je me maar geen hand geeft wil ik je best een kus op je bolletje geven hoor...
Das weinig slaap BS.quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:59 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Bierwalm. Half 5 terug fietsen. 7 uur opstaan. Stage lopen.
Klopt. Ja. Ja.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Das weinig slaap BS.. Hoofdpijn? Of ben je nog dronken?
Kut mên.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:00 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Klopt. Ja. Ja.
Anders ga je even een half uurtje poepen. Ofwel, een oase van rust creëren op het toilet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:01 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik kan alleen maar staren. Iedereen vraagt hier dingen. Maar ik heb geen tijd om na te denken. Alles is te snel.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]! Een kus op mijn bolletje.
. Daar zeg ik geen nee tegen.
.
Hmm ja. Idee. Misschien val ik wel in slaap op de wc.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Anders ga je even een half uurtje poepen. Ofwel, een oase van rust creëren op het toilet.
Wat moet ik nou weer met een pan T?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Pan an,.
Juist.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:12 schreef on_air het volgende:
Hoofdpijn, koffie, roken.
Pak an bedoelde ik natuurlijk..quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat moet ik nou weer met een pan T?
AAARGH!
Foggedaboudid, ik ga dweilen..
Nee, ik heb een doodzieke hond die aan alle kanten lekt.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:13 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Inso? Ben jij een huisvrouw ofzo?
Ik snap het niet. Ik die staat verkeer ik nog niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, ik heb een doodzieke hond die aan alle kanten lekt..
Diarree en kots in de morgen, is de hele dag geen zorgen..
Goedemorgen Malawi.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:13 schreef Malawi het volgende:
Goedemorgen. [afbeelding]
Ik heb een hond. (woef woef, 4 poten, staart)quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:15 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik die staat verkeer ik nog niet.
Oh. Maak hem dan gewoon dood, ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb een hond. (woef woef, 4 poten, staart)
Hond is ziek.
Hij heeft auw in zijn buikje.
Nu moet hond steeds poepen en kotsen.
In de keuken.
En dat ruim ik dan weer op..
Daar ben ik best wel mee gestopt enzo. Dus nu werk ik parttime. Maar voor vandaag heb ik afgebeld omdat ik niet een dooie hond wil vinden als ik thuis kom enzo.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:18 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ofzo.
Wat heb jij een kutleven ofzo. Je werkt en je moet de kots en stront van je hond opruimen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar ben ik best wel mee gestopt enzo. Dus nu werk ik parttime. Maar voor vandaag heb ik afgebeld omdat ik niet een dooie hond wil vinden als ik thuis kom enzo.
Maar volgend schooljaar ga ik weer een poging doen tot studeren. Ofzo.
Is het zo erg arme schat?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:19 schreef Malawi het volgende:
Ze zeggen dat als je iets 3 keer achter elkaar zegt, dat het dan waar is, Inso. [afbeelding]
Ze zeggen dat als je iets 3 keer achter elkaar zegt, dat het dan waar is, Inso. [afbeelding]
Ze zeggen dat als je iets 3 keer achter elkaar zegt, dat het dan waar is, Inso [afbeelding]
Een sterk staaltje zelfvernaggeling dus. Althans een poging daartoe [afbeelding]
Er is méér dan alleen werk en kots en stront. Heus. Mijn leven is niet kut.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:20 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Wat heb jij een kutleven ofzo. Je werkt en je moet de kots en stront van je hond opruimen.
Ik trek gewoon de conclusie.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Er is méér dan alleen werk en kots en stront. Heus. Mijn leven is niet kut..
Ga poepen dan. Heb je tenminste een half uur rust.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:23 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Men. Waarom moeten ze hier nou allemaal praten. Ik heb koppijn, ben dronken en heb 2 uur geslapen. EN ik ben op mijn stage.
Zal het niet opvallen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ga poepen dan. Heb je tenminste een half uur rust.
Ik ken het "ofzo"gevoel maar al te goedquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:18 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Oh. Maak hem dan gewoon dood, ofzo.
En doe jij geen studie ofzo?
Ah. Een lotgenoot.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ken het "ofzo"gevoel maar al te goed.
Alleen heb ik het gewoon altijd, en niet alleen met ofzo. Gewoon alle woorden in mijn vocabulaire zijn wel eens het zaadje, geeft altijd weer een leuk effect en doet me altijd denken aan een stotteraar, alleen dan met hele woorden.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:30 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ah. Een lotgenoot.
Goedzo! Als je later op Schiphol rijk werkt bij de kar-ophaaldienst samen met de rest van de diplomaloze kan je met trots terugkijken op een mislukte schoolcarriëre.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:57 schreef super-muffin het volgende:
Hallo
ik zit thuis en ik moet eigenlijk leren voor school, wiskunde wel te verstaan, maar dat doe ik lekker niet
Bier.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen heb ik het gewoon altijd, en niet alleen met ofzo. Gewoon alle woorden in mijn vocabulaire zijn wel eens het zaadje, geeft altijd weer een leuk effect en doet me altijd denken aan een stotteraar, alleen dan met hele woorden.
Ik vind jou nu ontzettend cool.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:57 schreef super-muffin het volgende:
Hallo
ik zit thuis en ik moet eigenlijk leren voor school, wiskunde wel te verstaan, maar dat doe ik lekker niet
Ja, en geen koffie meer, ik stuiter het hele bedrijf rond en iedereen vindt me vervelendquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:01 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Bier.
ik slaag wel, en heb al geleerd en kan nog de hele dag lerenquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Goedzo! Als je later op Schiphol rijk werkt bij de kar-ophaaldienst samen met de rest van de diplomaloze kan je met trots terugkijken op een mislukte schoolcarriëre.
mooiquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik vind jou nu ontzettend cool.
Ja maar nu moet je juist voor dat éne extra puntje gaan zodat je met een tevreden gezicht naar je cijferlijst kan kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:19 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ik slaag wel, en heb al geleerd en kan nog de hele dag leren
Tote bag.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Little green bag is ok.
Ja!quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:26 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Werk jij?!
Bam.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja!
Wat een pret ende jolijt, er is iemand gek genoeg geweest om te zeggen "Welkom bij ons bedrijf"
quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:46 schreef Dr.Daggla het volgende:.
ICH BIN WIEDER ZURUCK!!!!!!!11111
quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:43 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Bam.
Leven voorbij.
Ik pis op je graf HAHhahahaahhahaHHAHAHAHAhHAhahahahHHAHAHAHHaquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:47 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
[..]
Dag lekker ding.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik pis op je graf HAHhahahaahhahaHHAHAHAHAhHAhahahahHHAHAHAHHa
Tsk, het is maar 40 uur in de week aan geestelijke kwelling hoor, valt reuze meequote:Op donderdag 27 mei 2004 10:43 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Bam.
Leven voorbij.
Reken eens uit. Je zit qua uren vaker op je werk dan op leuke plekken. Exclusief slapen dan.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Tsk, het is maar 40 uur in de week aan geestelijke kwelling hoor, valt reuze mee![]()
Hey babe,quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dag lekker ding..
Hoi men.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik pis op je graf HAHhahahaahhahaHHAHAHAHAhHAhahahahHHAHAHAHHa
Ik ging een kan vullen met kokend water om de verrassingen in de tuin schoon te maken. Kan kon niet tegen kokend water en toen knapte die. Nu staat mijn hele aanrecht en keuken blank.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hey babe,!
Al wat vrolijker, of loopt ie nog te kotsen?.
Oy, ik was net prettig hyperactief, nu ben ik depri hyperactief, bedankt voor de reality-checkquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:50 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Reken eens uit. Je zit qua uren vaker op je werk dan op leuke plekken. Exclusief slapen dan.
Och meneer, wat is nou 40 jaar op een mensenlevenquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Oy, ik was net prettig hyperactief, nu ben ik depri hyperactief, bedankt voor de reality-check. Gelukkig kan ik op m'n 65ste genieten van de rust, nog maar 40 jaar te gaan
.
You need to take a chill session babe-a-mundo..quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ging een kan vullen met kokend water om de verrassingen in de tuin schoon te maken. Kan kon niet tegen kokend water en toen knapte die. Nu staat mijn hele aanrecht en keuken blank.. Leuk he
.
Precies, ik spring gewoon op m'n 64ste van een flat, dat zal ze leren, de homo'squote:Op donderdag 27 mei 2004 10:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Och meneer, wat is nou 40 jaar op een mensenleven![]()
Werk jij ook in klein Duitsland AKA Sassenheim?quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:57 schreef on_air het volgende:
Als ik hoofdpijn heb, sjoggo ben, vast zit in een deadend job, moet roken in een bushokje en een infatiele rasmongool bedenkt dan dat het practisch is om de koffiemachine voor mijn neus te gaan schoonmaken als ik net weer koffie wil gaan halen is niet, ik herhaal, niet okay.
Chillequote:Op donderdag 27 mei 2004 10:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
You need to take a chill session babe-a-mundo...
Rookcabines,quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:57 schreef on_air het volgende:
Als ik hoofdpijn heb, sjoggo ben, vast zit in een deadend job, moet roken in een bushokje en een infatiele rasmongool bedenkt dan dat het practisch is om de koffiemachine voor mijn neus te gaan schoonmaken als ik net weer koffie wil gaan halen is niet, ik herhaal, niet okay.
HEY KIJK JONGENS!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Chille
Nee joh!
Gaat haske *knaag* goed met mij joh
*knaag*dweilen is leuk
*knaag*
POEP PIES KOTS TROEP![]()
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
HEY KIJK JONGENS!!
Inso draait door...
Erger. Bij het sonytorium.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Werk jij ook in klein Duitsland AKA Sassenheim?
WHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
Het is idd een dalende lijn.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:20 schreef Malawi het volgende:
Deze week wordt er echt niet, ik herhaal niet beter op.
Vandaag ben ik zonder jas de deur uit gegaan. Zal ik hier spijt van krijgen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:20 schreef Malawi het volgende:
Deze week wordt er echt niet, ik herhaal niet beter op.
[Insert hier iets opwekkends.]quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is idd een dalende lijn.
*bloemetjes strooit*quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:25 schreef jogy het volgende:
GODVERDOMME MENSEN! IK BEGON DE DAG MET EEN LICHT STUITER GEVOEL, HELEMAAL BLIJ DAT IK MEZELF NIET HALFDOOD NAAR MIJN DAGOPVANG HOEFTE TE SLEPEN DOOR CHRONISCH SLAAPGEBREK EN DAN SLAAN JULLIE MASSAAL MIJN HUMEUR TOT PULP!
BEDANKT!!!
Ja, champagne, loonsverhoging en een nieuwe auto zijn idd opbeurende gedachtes.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:24 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
[Insert hier iets opwekkends.]
ach ja, zaterdag koop ik een nieuwe auto!quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:27 schreef on_air het volgende:
Ja, champagne, loonsverhoging en een nieuwe auto zijn idd opbeurende gedachtes.
*jogy bij zijn hand paktquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:25 schreef jogy het volgende:
GODVERDOMME MENSEN! IK BEGON DE DAG MET EEN LICHT STUITER GEVOEL, HELEMAAL BLIJ DAT IK MEZELF NIET HALFDOOD NAAR MIJN DAGOPVANG HOEFTE TE SLEPEN DOOR CHRONISCH SLAAPGEBREK EN DAN SLAAN JULLIE MASSAAL MIJN HUMEUR TOT PULP!
BEDANKT!!!
Sterf!quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
ach ja, zaterdag koop ik een nieuwe auto!
*kwijlt*quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*jogy bij zijn hand pakt
Kommaar mee met tante Inso, niet zo tegenstribbelen. Ik ga je mee nemen naar en mooi plekje met licht en bloemetjes
*jogy dwangbuis aan trekt
Zo kan je jezelf geen pijn meer doen. Pijn is slecht.. Hier in deze mooie kamer is alleen licht en liefde, geen pijn.
. Zie je dat? De muur is bekleed met kussentjes, dan kan je je hoofdje ook niet stoten.
.
Kick -> R&Pquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:32 schreef Malawi het volgende:
JA GOFTEDOMME JOGY!!!! IK PROBEER ELKE OCHTEND MAAR WEER VROLIJK TE DOEN, MAAR ALS WE MORGEN DINGO NAAR DE EEUWIGE JACHTVELDEN MOETEN STUREN, LUKT HET ZELFS MIJ NIET OM VROLIJK VERDER TE STUITEREN.
EN DAN GA JIJ OOK NOG EENS DIE GODVERGETTE KUTBLOEMETJES OVER HET FORUM STROOIEN, EN DUS KICKT MIJN VIRTUELE HOOIKOORTS WEER EENS IN, DUS WAT WIL JE NOU EIGENLIJK VAN ME?!?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:28 schreef Insomaniac het volgende:
On_air!
Bedankt voor je mail! Nu ben ik weer helemaal blij!![]()
![]()
!!!!!!!
*liefde en bloemetjes strooit
Wil je mijn hond hebben? Gratis, inclusief een zak hondenvoer, riem, kussen, speeltjes, kots en diarree.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:33 schreef Malawi het volgende:
[..]
Kick -> R&P![]()
wat is er? wat doe ik verkeerd? (relaties uit het verleden hebben mij geleerd dat ik de schuld altijd eerst bij mezelf moet zoeken, voordat ik weer eens pissig reageer)quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:32 schreef on_air het volgende:
Sterf!
[sub]ooit...anders is het een doodverwensing...[sub].
Je hondjequote:Op donderdag 27 mei 2004 11:32 schreef Malawi het volgende:
JA GOFTEDOMME JOGY!!!! IK PROBEER ELKE OCHTEND MAAR WEER VROLIJK TE DOEN, MAAR ALS WE MORGEN DINGO NAAR DE EEUWIGE JACHTVELDEN MOETEN STUREN,
GODVERDOMME MUTS, ZET DAN OOK JE VIRUSSCANNER AAN! KAN JE NOU NIKS ZELF VERZINNEN!?!?quote:LUKT HET ZELFS MIJ NIET OM VROLIJK VERDER TE STUITEREN.
EN DAN GA JIJ OOK NOG EENS DIE GODVERGETTE KUTBLOEMETJES OVER HET FORUM STROOIEN, EN DUS KICKT MIJN VIRTUELE HOOIKOORTS WEER EENS IN, DUS WAT WIL JE NOU EIGENLIJK VAN ME?!?
He, Jogy, als dank je kwijl je Insomop helemaal onder.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:33 schreef jogy het volgende:
[..]
*kwijlt*
*o_a onderkwijlt*quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:37 schreef on_air het volgende:
[..]
He, Jogy, als dank je kwijl je Insomop helemaal onder.
Zeg eens sorry.
Hij zit in zijn leerfase beeb. Hij is momenteel op zijn kwetsbaarst, dus derhalve is het niet wenselijk om hem op zijn fouten te wijzen. Dan kruipt hij weer in zijn schulp en wordt het waarschijnlijk zo'n gefrustreerd HTT-Thalannetje.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:37 schreef on_air het volgende:
[..]
He, Jogy, als dank je kwijl je Insomop helemaal onder.
Zeg eens sorry.
Fijn he, die kussentjes.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:39 schreef jogy het volgende:
[..]
*o_a onderkwijlt*
*Hoofd tegen muur aanramt*
Patsen. Bah.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
wat is er? wat doe ik verkeerd? (relaties uit het verleden hebben mij geleerd dat ik de schuld altijd eerst bij mezelf moet zoeken, voordat ik weer eens pissig reageer)
NEE. INDERDAAD NIET. IK BEN TOCH GOFTEDOMME BLONT. EN VROUW. DUS IK WEET NIET EENS WAT EEN FOCKING VIRUSSCANNER IS. LAAT STAAN DAT IK ZOU WETEN HOE ZO'N FOCKING DING AANZET. TSKquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:37 schreef jogy het volgende:
GODVERDOMME MUTS, ZET DAN OOK JE VIRUSSCANNER AAN! KAN JE NOU NIKS ZELF VERZINNEN!?!?.
Braaaaaaf Jogy, braaf.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:39 schreef jogy het volgende:
[..]
*o_a onderkwijlt*
*Hoofd tegen muur aanramt*
Was een mededeling om te laten zien dat ik me vrolijker begon te voelen. Zie ook desbetreffende PI. Patsen is idd bah.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:40 schreef on_air het volgende:
Patsen. Bah.
Zeg maar bah.
Ooit bij stil gestaan dat het voor anderen misschien alleen maar bevestiging is van hun misere?quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Was een mededeling om te laten zien dat ik me vrolijker begon te voelen. Zie ook desbetreffende PI. Patsen is idd bah.
als ik wilde patsen, had ik er wel bij gezet wat voor auto![]()
[R&P]quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:45 schreef on_air het volgende:
Ooit bij stil gestaan dat het voor anderen misschien alleen maar bevestiging is van hun misere?
Nou?
don't even try...
Laat die foto maar zitten, doe me je auto maar.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[R&P]
Vind geluk in het geluk van anderen! Anders doorbreek je de vicieuze cirkel nooit.
[/R&P]
foto dan?
Hmmmmmmmmm......quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:59 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding]?
* bloemetjes strooit.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:33 schreef Insomaniac het volgende:
Toetsenbord problemen . Kutzooi. Ik voel me ernstig beperkt.
*Toetsenbord dansje doet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:33 schreef Insomaniac het volgende:
welke letter geeft de meeste problemen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:33 schreef Insomaniac het volgende:
[laffe poging tot opbeuren]quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:33 schreef Insomaniac het volgende:
Ren, in Godsnaam, ren nu het nog kan, blijf weg uit deze depressie die "@@@" heet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik voel het een en ander aan negative vibes in dit topid.
Dat voel je dan verkeerd!!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoi. Ik luister nu naar Beck - Already Dead. Gezellig hè?quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
De laatste wanhoopsdaad.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Ren, in Godsnaam, ren nu het nog kan, blijf weg uit deze depressie die "@@@" heet.
Maak dat je wegkomt, ik zie dat het nog niet te laat is!
Hoi. Ik ken het nummer niet. Wel gezellig, idd.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi. Ik luister nu naar Beck - Already Dead. Gezellig hè?
Ik voel me ook niet fijn. Dus ik zie dit topic als een warm badje, als thuiskomen, als mijn zielsmaten.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Ren, in Godsnaam, ren nu het nog kan, blijf weg uit deze depressie die "@@@" heet.
Maak dat je wegkomt, ik zie dat nog niet te laat is!
* voorzichtig bloemetjes richting jogy strooitquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:40 schreef jogy het volgende:
Maak dat je wegkomt, ik zie dat het nog niet te laat is!
wanneer is de laatste keer geweest dat je jouw klokken hebt aangepast?quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
* een uur te vroeg op college gekomen
*KLONK*quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:48 schreef Malawi het volgende:
[..]
* voorzichtig bloemetjes richting jogy strooit [afbeelding]
Het gaat over een liefde die langzaam sterft als een nachtkaars. Fijn hè, pijn in je ziel?quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:47 schreef Malawi het volgende:
Hoi. Ik ken het nummer niet. Wel gezellig, idd. [afbeelding]
Dat komt door de willekeurig rondgestrooide bloemetjes in dit topique.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
* allergisch voor iets onduidelijks dat resulteert in jeuk en snotteren
Geen agenda bij je hebben is genoeg.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
wanneer is de laatste keer geweest dat je jouw klokken hebt aangepast?
Liefde.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het gaat over een liefde die langzaam sterft als een nachtkaars. Fijn hè, pijn in je ziel?
Dat is inderdaad genoeg.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
Geen agenda bij je hebben is genoeg.
Okay, welkom, kom erbij zitten, we gaan zo beginnen met een gezamelijke polsknaag-sessie.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet fijn. Dus ik zie dit topic als een warm badje, als thuiskomen, als mijn zielsmaten.
Ik ben (in willekeurige volgorde)
* moe
* allergisch voor iets onduidelijks dat resulteert in jeuk en snotteren
* een uur te vroeg op college gekomen
Iedereen moet pijn krijgen, veel pijn. Daarna ben ik pas een beetje gelukkig.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:54 schreef Malawi het volgende:
Ik vind helemaal niemand lief.![]()
Lajf!quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vind jullie allemaal lief. [afbeelding]
GMTAquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:56 schreef jogy het volgende:
Iedereen moet pijn krijgen, veel pijn. Daarna ben ik pas een beetje gelukkig.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Okay, welkom, kom erbij zitten, we gaan zo beginnen met een gezamelijke polsknaag-sessie.
Waar heb je jeuk dan? Lama. Ik wil het niet eens weten.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, voor de bodylotion-tip, de jeuk is te hardnekkig daarvoor..
Napalm en/of wat onverdund zoutzuur dan?quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:58 schreef AudreyHepburn het volgende:. Polsknagen !
.
Dat klinkt zo mooi dat ik wel even mee wil doen.
Trouwens, voor de bodylotion-tip, de jeuk is te hardnekkig daarvoor..
Hals, borst, benen, buik, heupen. En het enige dat ik nu nog kan is krabben.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:59 schreef Malawi het volgende:
[..]
Waar heb je jeuk dan? Lama. Ik wil het niet eens weten.![]()
Onderhand bijna wel ja.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Napalm en/of wat onverdund zoutzuur dan?
Je mag je ook zelf aanmelden voor de gesloten afdeling. Zonder TBS danwel, maar ach.quote:
Je kan ook de polsen van je hond doorknagen!quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:04 schreef Insomaniac het volgende:
Die ieniemienie polsjes van mij had ik binnen no time doorgeknaagd. Nu ga ik mijn toetsenbord doorknagen.
Leuk he.
Cliquequote:
Laat die auto even unbannen dan.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:53 schreef jogy het volgende:
Maar dan moeten we deze even snel volspammen enzo, deze heeft toch een slechte aura.
Ik kom als geroepen zie ik al weer.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:53 schreef jogy het volgende:
Maar dan moeten we deze even snel volspammen enzo, deze heeft toch een slechte aura.
Zo zijn vrouwen toch gewoon?quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:56 schreef on_air het volgende:
Alles verkeerd opvatten en mensen uitschelden is best een leuk tijdverdrijf.
Mijn nickname, goed plan, mên.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:52 schreef jogy het volgende:![]()
!
Ik heb een leuke TT voor het volgende topic!![]()
!
Generaliseren he?quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen toch gewoon?
Like duh.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:56 schreef on_air het volgende:
Alles verkeerd opvatten en mensen uitschelden is best een leuk tijdverdrijf.
Dichtknallen, dit slettentopic.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:53 schreef jogy het volgende:
Nee men. Gewoon laten zien hoe leuk en boeiend wij zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:01 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dichtknallen, dit slettentopic.
Cheyl!! En je blijft de hele dag binnenshuis zodat niemand er van kan genieten?quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:00 schreef Insomaniac het volgende:
Kots opruimen is okay olé olé!.
Iemand geinteresseerd in mijn outfit van vandaag? Nee, nou, ik vertel het toch..
Allereerst heb ik na het douchen heeeeeeel radicaal mijn föhnborstel laten liggen en mijn haar ongestyled dus gewoon laten opdrogen. Ik heb nu dus heel wild haar.. Bij dat wilde kapsel hoort natuurlijk een dito outfit, dus heb ik mijn retestrakke heupbroek aan en mijn kniehoge motorlaarzen met subtiel hakje.
. Knaloranje truitje erboven, afmaken met een zwart vest en Inso de bikerbabe is er klaar voor.
.
Niks.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:00 schreef on_air het volgende:
Generaliseren he?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:02 schreef on_air het volgende:
[..]
Cheyl!! En je blijft de hele dag binnenshuis zodat niemand er van kan genieten?
Ik ga even kijken hoe ver ik kom met mijn brakke cam.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dit schreeuwt natuurlijk foto Inso.
FOTO!quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:00 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb nu dus heel wild haar.. Bij dat wilde kapsel hoort natuurlijk een dito outfit, dus heb ik mijn retestrakke heupbroek aan en mijn kniehoge motorlaarzen met subtiel hakje.
. Knaloranje truitje erboven, afmaken met een zwart vest en Inso de bikerbabe is er klaar voor.
.
Nu niet terugkrabbelenquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niks..
Dat is mooi, mên.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In jouw geval is lidmaatschap automatisch. [afbeelding]
Nee, het zal weer eens niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]. Misschien dat als ik met de hond loop er een prins in een Aston Martin voorbij rijdt. Maar dat zal wel weer niet.
Kom maar op, babe!quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:04 schreef on_air het volgende:
Anyhoe, ik heb een flink grafhumeur.
Frustratiesex zit er ook niet in. Dat duurt nog minstens een dag.
Mensen om uit te schelden dunnen uit aangezien ik bijna iedereen al gehad heb.
Jaaaaaaaaa! Die waren geil! Brad en Orlando steeds in ontblote bovenlijven! En in korte leren rokjes en vechten! En bloed! En zweet!quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee men. Gewoon laten zien hoe leuk en boeiend wij zijn.
Doet eens vertellen over mooie mannen van gister?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa! Die waren geil! Brad en Orlando steeds in ontblote bovenlijfen! En in korte leren rokjes en vechten! En bloed! En zweet!
En nog meer mannen!
Ik was tevree.
Ik ben voor meer mannen in rokjes, mits zo gespierd!
M'n spelfout, wat doe je!quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:13 schreef on_air het volgende:
[..].
Alles behalve. Wat een scheit film.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
M'n spelfout, wat doe je!
Vond jij ze niet geil?
Mannen in rokjes.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa! Die waren geil! Brad en Orlando steeds in ontblote bovenlijven! En in korte leren rokjes en vechten! En bloed! En zweet!
En nog meer mannen!
Ik was tevree.
Ik ben voor meer mannen in rokjes, mits zo gespierd!
IK voel me ook altijd heel geil en stoer als ik ze aan heb.quote:
Bedankt he? Een beetje van mn stoel laten glijden.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:16 schreef Insomaniac het volgende:
Hier dan de biker. Ik krijg mijn laarzen er niet goed op..
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor jou:quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vrouwentopic.
Ik bedoel natuurlijk:quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vrouwentopic.
Ach mens, houd je bek.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:17 schreef on_air het volgende:
[..]
Alles behalve. Wat een scheit film.
Orlando kan NIET acteren.
Brad is alleen lekker als hij niet als lekker neergezet wordt.
Doe mij Johnny Depp maar.
Graag gedaan hoor. Zo ben ik.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:20 schreef on_air het volgende:
[..]
Bedankt he? Een beetje van mn stoel laten glijden.
Voel je je thuis?quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vrouwentopic.
If you can't beat them...quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vrouwentopic.
Ik ga wel een beetje verdwaast om me heen staren.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:21 schreef on_air het volgende:
Voel je je thuis?
Ja, wat is het nu?quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
If you can't beat them...
Broek, grijs. T-shirt, kaki*. Ondergoed, niet zichtbaar. Kisten, zwart.
* Of beige... welke van de twee ook lichter is. Weet je wat: T-shirt, lichtbruin. Zo, van het gelazer af.
Jij zzziet er altijd goed uit, zzzchatje.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:24 schreef NiNi het volgende:
Ohja!
Ik heb aan; strakke lichte spijkerbroek, beige blouse met daarover een strak zwart colbert en zwarte laarzen. M'n haar was nog nat dus dat zit een soort droedel op mn hoofd. Ah, en leuke zwarte oorbellen.
Ik heb er beter uitgezien.
pijnlijk?quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:21 schreef jogy het volgende:
... en naar buiten gerend voor de bus.
Wist je dat:quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, wat is het nu?
Lichtbruin?
Beige?
Kaki?
Camel?
Créme met bruintinten?
Safari?
Hoef je nog niet te schreeuwen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wist je dat:Mannen significant meer tinten kunnen onderscheiden dan vrouwen. Het ons geen zak kan schelen hoe die tint heet!!!
Ik wilde gewoon even dat gegeven ietwat benadrukken. Ik ben heel subtiel wat dat betreft.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoef je nog niet te schreeuwen..
Ik heb een grafhekel aan met nat haar de deur uitgaan. Then again gebruik ik ook nooit een fohn. Dilemma's!quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij zzziet er altijd goed uit, zzzchatje.
Deze keer welquote:
Föhnborstels zijn verslavend. Ik heb nu dan ook sterk de drang om mn haar te gaan stylen. :S .quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:31 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik heb een grafhekel aan met nat haar de deur uitgaan. Then again gebruik ik ook nooit een fohn. Dilemma's!
Toch bedankt!![]()
Way too much info doewd.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:32 schreef Knut het volgende:
[..]
Deze keer wel.
al haalt dat bij mijn lichaamsgeur ook weinig uit
Een legging?quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:30 schreef Knut het volgende:
Spijkerbroek van gisteren (strak).
Beter dat ik het zelf zeg dan dat anderen het zeggenquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Way too much info doewd..
Oe! Die behoefte moet ik ook vaak onderdrukken.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb nu dan ook sterk de drang om mn haar te gaan stylen. :S .
Uhm nee.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:33 schreef NiNi het volgende:
[..]
Een legging?
Definieer 'een paar' .quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:33 schreef Karboenkeltje het volgende:
In de categorie Redenen om je kamer op te ruimen:
Het is nodig om je kamer op te ruimen als:Je hond onvindbaar was omdat hij onder een paar rondslingerende t-shirts lag.
Vier t-shirts, één sweater, drie sokken en een onderbroek.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Definieer 'een paar' ..
Bossen zijn okay.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:37 schreef Dagonet het volgende:
Bossen zijn nog steeds
Ehm?quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:36 schreef UIO_AMS het volgende:
En bodylotion tegen de jeuk.
Sommige mensen krabben, andere zalven zichzelf helemaal week.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ehm?
Okay, geen foto, daar moet een een filmpje met hoge resolutie van gemaakt wordenquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:41 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja, bloedvlekken. Van mij. Als ik dat beest in de machine probeer te proppen.![]()
moet ik nou eigenlijk blij zijn met deze kwalificatie?quote:
D'uh, alleen nog even op invoeren drukken en het drolletje is gemaaktquote:
Oe! Ik ben benieuwd. Wat zal het worden.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:46 schreef jogy het volgende:
[..]
D'uh, alleen nog even op invoeren drukken en het drolletje is gemaakt [afbeelding]
Meer dan okay zelfs.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:38 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Bossen zijn okay.
Okay, ik ga even onvrijwillig stuipen en kwijlen, terwijl ik met mijn ogen rol en m'n tong inslikquote:
Foto!quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:51 schreef jogy het volgende:
Okay, ik ga even onvrijwillig stuipen en kwijlen, terwijl ik met mijn ogen rol en m'n tong inslik [afbeelding]
ah, hondsdolheidquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:51 schreef jogy het volgende:
Okay, ik ga even onvrijwillig stuipen en kwijlen, terwijl ik met mijn ogen rol en m'n tong inslik [afbeelding]
Okay, wat heb jij nou weer in het bos uitgevoerd mên?quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Meer dan okay zelfs.
[@@@]: Van alle markten thuis.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Kick to >> F&F
De geheime formule voor een echte goede mannenfilm!quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:53 schreef SignOTheTimes het volgende:
Tieten, schieten en helicopters!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |