Wat denken andere wat BansheeBoy is?quote:[14:16] <Bansheeboy> Mijn visie over mezelf: eerlijk, relativerend, veel feitenkennis, visonair
[14:16] <Bansheeboy> O jah, ik ben absoluut geen kloon
[14:17] <Bansheeboy> Ik ben 1 van de weinigen op Fok! die Nederland daadwerkelijk wil verbeteren
[14:17] <Bansheeboy> ik zeg altijd wat ik denk zonder daarbij anderen te kwetsen
[14:18] <Bansheeboy> ofschoon ik zelf geen kloon ben
[14:18] <Bansheeboy> tevens vind ik mezelf ijzersterk in mijn discours, zowel taalkundig als inhoudelijk
[14:19] <Bansheeboy> en ben ik een meester in het schrijven van jinalte essay's
Knutquote:[14:15] <JohnnyKnoxville> Ik vind hem een briljante kloon.
En wat ik vind van BansheeBoy?quote:Knut... says:
Kloon. Vervelend. Obsessief. Grappig
Knut... says:
Ookal is hij geen kloon. Hij komt wel zo over
quote:Op maandag 17 mei 2004 14:27 schreef Doodmetaal het volgende:
<Bansheeboy> He VAC
<Bansheeboy> vind je de Essay van MikeyMo beter
<Bansheeboy> ?
<VelvetAcidChrist> Dat is kiezen tussen stront en schimmel
Niet je mening over dit topic maar over BansheeBoy svp.quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:36 schreef deantoine het volgende:
ja en?
Ik stel een vraag in de op ik maak geen statement l-e-z-e-n. Zucht mensenquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:37 schreef deantoine het volgende:
make your point
Ik mis iets ?quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:44 schreef freddygonzales het volgende:
OPHOEREN MET JE GEZEIK over die dikke bolle aap!
BansheeBoy![]()
![]()
(kikker of flikker: als ie maar oprot)
Vergeet Gil-Galad niet.quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:42 schreef BansheeBoy het volgende:
8. Users die ik niet mag zijn: X-Ray, Dora_van_Poedel, Robert_Jensen, Akkersloot, waarschijnlijk zijn dit allemaal 1 en dezeflde user
Zwaar ok!quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:57 schreef pro_jeex het volgende:
Bansheeboy is ok
Volgens mij is akkersloot apart dora en gil galad hetzelfde robert jensen en xray zijn ook een.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:01 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Vergeet Gil-Galad niet.
Aha, maar op 1 of andere manier zijn ze allemaal op dezelfde manier aan het rellen en hebben ze dezelfde visiequote:Op woensdag 26 mei 2004 15:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Volgens mij is akkersloot apart dora en gil galad hetzelfde robert jensen en xray zijn ook een.
dacht ik
dus 3 users.
Je mag dat van me vinden vriend, maar niet volgende keer waar aan me deur komen en vragen of ik aub kinderpostzegels van je wil kopen, want dan neem ik je niet meer serieusquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:57 schreef freddygonzales het volgende:
Ik vind jou gewoon een zielig persoon bansheeboy.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Je mag dat van me vinden vriend, maar niet volgende keer waar aan me deur komen en vragen of ik aub kinderpostzegels van je wil kopen, want dan neem ik je niet meer serieus
Silmarwen, je weet toch dat ik geen kloon ben, dat kan ik je 100% garanderen, ik vind het toch wel meeslepend dat ik altijd voor kloon wordt aangezien zonder noemenswaardige redenen ondanks dat ik het altijd ontkenquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:05 schreef Silmarwen het volgende:
Hij schijnt geen kloon te zijn dus voordeel van de twijfel dan maar
joh!quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:09 schreef MikeyMo het volgende:
Ts heeft nb dat famcluppie aangemaakt
omdat je trollt als een kloon... ik denk dat het daardoor komt...quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Silmarwen, je weet toch dat ik geen kloon ben, dat kan ik je 100% garanderen, ik vind het toch wel meeslepend dat ik altijd voor kloon wordt aangezien zonder noemenswaardige redenen ondanks dat ik het altijd ontken
Kom maar op een meetquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Silmarwen, je weet toch dat ik geen kloon ben, dat kan ik je 100% garanderen, ik vind het toch wel meeslepend dat ik altijd voor kloon wordt aangezien zonder noemenswaardige redenen ondanks dat ik het altijd ontken
Is ie begin 20 toevalligquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zwaar ok!
Ik mag bij hem komen etenquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:10 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kom maar op een meet
mag ik mee toe toe toe?!?!?!quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik mag bij hem komen eten![]()
Ik snap je volledigquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waakzaamheid is geboden.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:11 schreef yvonne het volgende:
staat er schaap op het menu?quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik ben 23quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:10 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Is ie begin 20 toevallig![]()
LOL
quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Ok, dit naamtopic dan maar als uitzondering in GC.
Ik laat Brechtje thuisquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:12 schreef Eightball het volgende:
[..]
Waakzaamheid is geboden.
geen uithuwelijking?quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik laat Brechtje thuis
Dat was juist de reden dat je mocht komenquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik laat Brechtje thuis
Yvonne is natuurlijk niet gek.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat was juist de reden dat je mocht komen
tja, het is nou eenmaal lastig om hier in nederland maagden die ouder zijn dan 16 te vinden hequote:Op woensdag 26 mei 2004 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat was juist de reden dat je mocht komen
Jullie neuken elkaar? verberg het maar niet hoor, daar hoef je je hier niet voor te schamen hoorquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is Youssef trouwens ? Hij is 1 van de meest natuurgetrouwe Fok!kers die ik zeer adoreer, ik zou hem graag zien posten in dit topic
Neen. Dat doen wij niet. Wij hebben respect voor elkaars werk en posttaferelen op Fok!quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Jullie neuken elkaar? verberg het maar niet hoor, daar hoef je je hier niet voor te schamen hoor
Bansheeboy is okay.quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik reageer bij deze om alle misvattingen over mij de wereld uit te helpen:
7. Ik ben op mijn beurt weer fan van Shaolin
Nee gij kinderprikker. Bansheeboy is een vrome moslim. Dat gaat niet samen met gay zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:52 schreef MikeyMo het volgende:
Bansheeboy is latent gay, olé, olé
moet jij eens weten hoeveel moslims er wel niet stiekem homo zijn.. daar zijn hele bijeenkomsten voor zelfs...quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee gij kinderprikker. Bansheeboy is een vrome moslim. Dat gaat niet samen met gay zijn.
quote:Homo antwoordt moslim
AMSTERDAM - '' 'De weg van de Moslim' is een doodlopende weg,'' concludeerde Boris Dittrich, fractievoorzitter van D66 in de Tweede Kamer, zaterdagmiddag. Daarmee verwoordde hij het gevoel van de ongeveer driehonderd homo's, lesbiennes en sympathisanten die bij het homomonument bij de Westerkerk bijeen waren gekomen om te demonstreren tegen dat boek en de verspreiding daarvan via de El Tawheed-moskee.
De weg van de moslim, een radicaal islamitisch boek uit 1964, kwam vorige week onder de aandacht toen bleek dat Al Tawheed het verkoopt. De imam zou verder zijn gelovigen oproepen tot het lezen van het geschrift. Het boek roept op, homo's 'op te sporen' en hen 'vanaf het hoogste gebouw met hun hoofd naar beneden te gooien en hen vervolgens te stenigen'. Donderdagmiddag besloot het COC Nederland dat hiermee 'de grens bereikt was'.
Dat niet lang daarna bleek dat het boek ook verkrijgbaar is bij gerenommeerde boekhandels en bibliotheken in Amsterdam en Rotterdam, maakte de toon van de bijeenkomst iets moeilijker. De verschillende sprekers kozen hun woorden dan ook zorgvuldig. Het was 'geen protest tegen de islam, nog tegen boeken of moskeeĪn' stelde COCvoorzitter Henk Beerten. Noch was het 'een poging boeken te verbieden of moskeen te sluiten', verduidelijkte hoofdredacteur van de
Gaykrant Henk Krol even later. Het was volgens Krol een betoging tegen 'de denkbeelden van mensen'.
Dittrich: ''Homo's laten zich niet van daken gooien. Ze zullen van diezelfde daken schreeuwen dat we in een land leven waar iedereen respect verdient. Een moskee is een huis van bezinning en gebed, niet van haat. Een huis dat haat predikt moet gesloten kunnen worden.''
Discriminatie in zijn algemeenheid moet bestreden worden, van homo's, maar ook van islamieten en Arabieren,' klonk het vanaf het podium. Applaus, maar voor enkelen was de grens bereikt. Mike Frijlink (34), arm in arm met zijn vriend in de achterste rij: ''Discriminatie of niet, als zij ons niet met rust laten, rotten ze maar op. Mensen die zo denken, verander je niet. Niet met mooie woorden, niet met subsidies en niet met tolerantie.''
Toen betrad Haci Karacaer van de Turkse organisatie Milli Görus het podium. ''De drie punten van het homomonument wijzen naar belangrijke symbolische plaatsen. Een naar de Dam, waar wij 4 mei de doden herdenken, het de tweede naar het Anne Frankhuis waar men ondergedoken heeft gezeten om aan vervolging te ontkomen, het derde staat gericht op het gebouw van het COC. Als je die lijn doortrekt, kom je bij de open deur van mijn moskee. Ik hoop u daar te mogen ontvangen voor een dialoog.''
Natuurlijk weet jij daar weer alles van he?quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
moet jij eens weten hoeveel moslims er wel niet stiekem homo zijn.. daar zijn hele bijeenkomsten voor zelfs...
Wat inspiratie voor de 'liefhebber'quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Natuurlijk weet jij daar weer alles van he?
Toch stiekem integreren he?!quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:13 schreef BansheeBoy het volgende:
* kLowJow heeft ofschoon het off-topic is toch een haring op net met een heerlijk lekkerbekje
Okay, dat is dan wel weer een belachelijk stuk.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:21 schreef BansheeBoy het volgende:
@ Sjun, bedankt voor je postings, maar het is denk ik handiger als je deze posts hier zet:
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Dit topic gaat nl. over ene bansheeboy
Stiekem ? Ik ben zo integreerd als verwolkt paard ! Ik werk, ik eet, ik voetbal op een doordeweekse voetbalclub, ik spreek Nederlands, in schrift ben ik uitmuntend (zie mijn essay's)quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Toch stiekem integreren he?!
Stop het waar geen zonlicht komtquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat moet ik nog meer doen ?
Excuses BansheeBoy, ik zal ze daar plaatsen zodat jij als gebruiker niet meteen met homo's geassocieerd wordt...quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:21 schreef BansheeBoy het volgende:
@ Sjun, bedankt voor je postings, maar het is denk ik handiger als je deze posts hier zet:
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Dit topic gaat nl. over ene bansheeboy
Gezellig overspelig zijn bij bakkie peur en koekjequote:Op woensdag 26 mei 2004 16:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stiekem ? Ik ben zo integreerd als verwolkt paard ! Ik werk, ik eet, ik voetbal op een doordeweekse voetbalclub, ik spreek Nederlands, in schrift ben ik uitmuntend (zie mijn essay's)
Wat moet ik nog meer doen ?
Kun je mij uitleggen wat die woorden betekenen ?quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:31 schreef Ryan3 het volgende:
Zie dit topic nu pas, maar ben het eens met TO. Je hoeft het met de inhoud niet eens te zijn, maar zijn essays zijn meesterwerkjes van de contrapunt. Helder en zonder opsmuk wordt de stelling uit de TT uitgewerkt en de conclusie duidt niet zelden op een perfecte beheersing van de camp. Ik wilde dat ik zo kon schrijven..
idd Sjun, je moet niet de fout maken om een individu te verwarren met een groepering waartoe deze mogelijk behoort.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:28 schreef sjun het volgende:
[..]
Excuses BansheeBoy, ik zal ze daar plaatsen zodat jij als gebruiker niet meteen met homo's geassocieerd wordt...
Contrapunt: dwars, anders dan mensen graag horen of verwachten te horen. Inspelend op hun vooroordelen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen wat die woorden betekenen ? :')
deze is bv erg goedquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Misschien is het handig om quotes van mij te plaatsen zodat anderen kunnen zien waarom sommigen mij terecht een fenomeen vinden
quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:31 schreef Ryan3 het volgende:
Zie dit topic nu pas, maar ben het eens met TO. Je hoeft het met de inhoud niet eens te zijn, maar zijn essays zijn meesterwerkjes van de contrapunt. Helder en zonder opsmuk wordt de stelling uit de TT uitgewerkt en de conclusie duidt niet zelden op een perfecte beheersing van de camp. Ik wilde dat ik zo kon schrijven..
Oude wijn behoeft geen krans.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Misschien is het handig om quotes van mij te plaatsen zodat anderen kunnen zien waarom sommigen mij terecht een fenomeen vinden
Ik buig deemoedig het hoofdquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
idd Sjun, je moet niet de fout maken om een individu te verwarren met een groepering waartoe deze mogelijk behoort.
Onderscheid te zien tussen het individu en de gemeenschap is juist een van de grootste winsten van de liberale verlichting tov religieuze waanvoorstellingen waarbinnen er geen verschil bestaat tussen de individuele keuzevrijheid en dat wat de culturele identitieit hem oplegt.
De mentalist is persoonlijk. Hyperbool begrijp je zelf wel.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:43 schreef sjun het volgende:
[..]Volgaarme zie ik uit naar uw mening inzake de mentalist. Intussen hoop en verwacht ik dat deze begaafde jongeling vooral doorschrijft, niet iedereen krijgt werkelijkheidsbeelden zo helder geopenbaard. Wat dwaasheid is voor de wereld is wijsheid voor Allah, Ar-Rahmaan, Al-Djabbaar.
Maar dat is toch geen reden om Roemenen van de trap te duwen ?quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:48 schreef Silmarwen het volgende:
Mijn topic wat doen jullie.
Ryan3 ik vind het fijn te zien dat wij het eensch zijn met elkander.
Had het onafhankelijk al medegedeeld in zijn laatste essay topic.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:48 schreef Silmarwen het volgende:
Mijn topic wat doen jullie.
Ryan3 ik vind het fijn te zien dat wij het eensch zijn met elkander.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Had het onafhankelijk al medegedeeld in zijn laatste essay topic.
Post-opkrik tafereel ?quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De mentalist is persoonlijk. Hyperbool begrijp je zelf wel.
Maar jij ziet de humor hier niet van in? Jij wordt niet - los van de inhoud waar je over valt - getroffen de heldere uitdrukkingsvaardigheid? Die iedere dubbel tot driedubbel gelaagde text van oneindige afmetingen die menig Fok!ker fabriceert verre achter zich laat? De schone verschijvingen, zowel wat spelfouten als syntaxis betreft. De campische conclusies, die steevast het stramien dragen van: het komt later wel, er moeten boetes opgelegd worden of voorlichting is noodzakelijk? Ik weet niet wat het is. Het is uiteindelijk ook moeilijk om uit te leggen waarom The Office zo'n geniale serie is.
Ben je stonedquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:56 schreef sjun het volgende:
tekst
Wellicht, of niet natuurlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:56 schreef sjun het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vermoed dat slechts een kalme recitatie van 's man's teksten de geopenbaarde werkelijkheden voor mijn geestesoog uiteen zullen vouwen. Gelukkig is dit een digitaal medium waarop de openbaringen wat langer zichtbaar blijven.
Ik ben maar paar keer getroffen door iemands wijze van schrijven en altijd was dat iemand die niet veel schreef en eenmaal daartoe door omstandigheden aangezet zeer puntig zijn argumentatie onder woorden kon brengen.quote:En dan de vorm, een geperfectioneerde eenvoud, vergelijkbaar met de keynote waarmee iemand zichzelf verkoopt of het A4-tje waarop de manager zijn werkplan samenvat.
Knap hoor.
Waarom verdenk je mij van dergelijk zondig gedrag?quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben je stoned
dat was een verkapt complimentquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat?!
JA!quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:01 schreef sjun het volgende:
[..]
Waarom verdenk je mij van dergelijk zondig gedrag?
Pardon?quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:01 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
dat was een verkapt compliment
Ik weiger je openlijk te becomplimenteren. Ik heb nog zelfrespect ok. Don't push it.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Pardon?
Raak ik bevangen door recitatie van 's man's teksten wordt ik door een openbaring geraakt, noemt men mij stoned geheel in de traditie der apostelen die door de Geest die Isah vrijmaakte geraakt werden. Alsof er in 2000 jaar geschiedenis niets geleerd is.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:02 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
JA!
Huh?quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik weiger je openlijk te becomplimenteren. Ik heb nog zelfrespect ok. Don't push it.
Je zou hem eens moeten meeten. Erg intressant persoonquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:07 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, ik denk niet dat sjun stoned is, maar ik vraag me wel af of hij eigenlijk niet altijd serieus is, ondanks al die guitige PI's die hij gebruikt...
zie je welquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:07 schreef sjun het volgende:
[..]
Raak ik bevangen door recitatie van 's man's teksten wordt ik door een openbaring geraakt, noemt men mij stoned geheel in de traditie der apostelen die door de Geest die Isah vrijmaakte geraakt werden. Alsof er in 2000 jaar geschiedenis niets geleerd is.
Stropdas aan zeker?quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je zou hem eens moeten meeten. Erg intressant persoon
uhm....quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stropdas aan zeker?
Wat betekent dat je dacht dat ie een stropdas aan had, maar dat-ie er in werkelijkheid uitziet als een stoere zeebonk in zo'n donkerblauwe zeemanstrui, met een ongeschoren baard en tatoeages op zijn biceps, die hij uiteraard en passant iedereen laat zien, omdat daarop zijn liefjes vermeld worden...??? Of net andersom?quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:10 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
uhm....
Hij was niet wat ik verwachtte iig
Eh, wat denk je zelf?quote:/hij je bent toch niet zijn kloon he
Uhm nee ook niet echt.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat betekent dat je dacht dat ie een stropdas aan had, maar dat-ie er in werkelijkheid uitziet als een stoere zeebonk in zo'n donkerblauwe zeemanstrui, met een ongeschoren baard en tatoeages op zijn biceps, die hij uiteraard en passant iedereen laat zien, omdat daarop zijn liefjes vermeld worden...??? Of net andersom?
Ryan bij jou verbaasd me niets meer. Bij Sjun ook nietquote:Eh, wat denk je zelf?
Dus?quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Uhm nee ook niet echt.
Pardon? sjun heeft geen klonen volgens mij. Ik wel. Staal was een kloon van mij. En Yipo. Maar dat ik ook nog eens sjun zou hebben dat zou betekenen dat ik 24 u/d aanwezig was en echt schizofreen zou zijn...quote:Ryan bij jou verbaasd me niets meer. Bij Sjun ook niet
Dus geen van beide. Je zou hem moeten ontmoeten het is niet te beschrijven. Sjun is niet in woorden te vangen als het ware.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus?
Zoals ik al zei. Het zou mij niet verbazen om de een of andere reden.quote:Pardon? sjun heeft geen klonen volgens mij. Ik wel. Staal was een kloon van mij. En Yipo. Maar dat ik ook nog eens sjun zou hebben dat zou betekenen dat ik 24 u/d aanwezig was en echt schizofreen zou zijn...
Maar als hij niet valt onder beide superlatieven, dan is hij toch doodnormaal???quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dus geen van beide. Je zou hem moeten ontmoeten het is niet te beschrijven. Sjun is niet in woorden te vangen als het ware.
De Stier Herman was een grapje, viel alleen op onvruchtbare aarde daar... No bloody sense of humour at all...quote:Zoals ik al zei. Het zou mij niet verbazen om de een of andere reden.
de stier herman ring a bell?
De wereld is niet zwart wit....quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar als hij niet valt onder beide superlatieven, dan is hij toch doodnormaal???
Ik heb er anders erg om gelachenquote:De Stier Herman was een grapje, viel alleen op onvruchtbare aarde daar... No bloody sense of humour at all...
Waarom ben je met hem niet de koffer ingedoken dan? Of komt-ie nog als je veertien dagen met Knoet afgelopen zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
De wereld is niet zwart wit....
Het was ook wel leuk. Hoopte alleen eindelijk eens een reactie van H. uit te lokken.quote:Ik heb er anders erg om gelachen
Hetgeen een geheel ander licht werpt op het fenomeen HB.quote:Maar je hebt gelijk ja.
iemand het hier mee eens??quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:02 schreef petre86 het volgende:
heey nou heb ik het!!!!!!
BansheeBoy is de islamitische alterego van FuifDuif!!!
die is ook al zo irritant!
Ja !!quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
iemand het hier mee eens??
ja hoiquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
iemand het hier mee eens??
Die zijn al overquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom ben je met hem niet de koffer ingedoken dan? Of komt-ie nog als je veertien dagen met Knoet afgelopen zijn.
Heb je die eigenlijk gekregen? Ik heb me rot gelachen vooral de "daar wordt je zeker geil van" zinquote:Het was ook wel leuk. Hoopte alleen eindelijk eens een reactie van H. uit te lokken.
Nee hoor het bewijst dat de gap between IQ en EQ echt heel groot isquote:Hetgeen een geheel ander licht werpt op het fenomeen HB.
Zaterdag toch pas? En moet je daar eik. niet een topic over maken? Mijn eerste veertien dagen met Knoet.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Die zijn al over![]()
O, is-tie zo oud dan. Ik schatte hem eerst in als 24, toen een jaar of 28, maar blijkbaar is-tie al ouder...quote:En Sjun is wat te oud denk ik
Nee, ze waardeerden het niet. Ook niet vanwege het feit dat er geen schrijffouten in stonden. Nooit repliek van H. gekregen nee.quote:Heb je die eigenlijk gekregen? Ik heb me rot gelachen vooral de "daar wordt je zeker geil van" zinZij waardeerde het niet geloof ik...
Ik denk dat die hele term HB gewoon aan inflatie onderhevig is, zoals ik al eens uitlegde. Misschien dat die lui hoog-gemiddeld intelligent zijn. HB komt eens in de zoveel honderdduizend of misschien eens in het miljoen voor. Die malle IQ-testjes definiėren niets. En nerds heb je daarnaast maar genoeg. Is een beetje hoe de huidige jeugd zich ontwikkelt. Vroeger ging je de hele middag buitenspelen nu zit je achter je pc... Ook sociaal, maar op een geheel andere wijze...quote:Nee hoor het bewijst dat de gap between IQ en EQ echt heel groot is
Dankzij H. werd je topic gesloten. Hij heeft dus in ieder geval doorgehad dat het om hem ging.quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:00 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, ze waardeerden het niet. Ook niet vanwege het feit dat er geen schrijffouten in stonden. Nooit repliek van H. gekregen nee.
[..]
Dat kan niet, want ik ben pas 23quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:39 schreef nietzman het volgende:
Het grappige aan BansheeBoy is, is dat het eigenlijk de uiterst Arische kleindochter van Adolf Hitler en Eva Braun is. Echter werd hij in het ziekenhuis door Dr. Ishmeal van "het grote Joodse complot©™" voor een andere baby verwisseld en bij een Marrokaans gezin, met vader Egmel DonkiNeuckqer aan het hoofd geplaatst.
Vandaar zijn wrok.
Zo jong en dan al een volksheld!quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat kan niet, want ik ben pas 23
Maar dat is juist de klasse van BSB, er zijn niet veel mensen die op Nietzman's posts kunnen reageren zonder er onderdoor te gaan, BSB houd zich moeiteloos staande, en je kunt niet helpen dan te denken:quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:17 schreef MikeyMo het volgende:
Het meest geweldige aan BansheeBoy is, en dat meen ik serieus, is dat hij echt altijd superserieus op grappig bedoelde opmerkingen ingaat, hoe dik het er ook boven op ligt.
Zie Nietzman's post en BSB's antwoord...
Kusje voor de moeite, slijmbal.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:38 schreef RM-rf het volgende:
Maar dat is juist de klasse van BSB, er zijn niet veel mensen die op Nietzman's posts kunnen reageren zonder er onderdoor te gaan,
quote:"...inderdaad hij heeft gelijk, Bansheeboy kan niet de zoon van Hilter en Eva Braun zijn, want daarvoor is hij inderdaad met zijn 23 jaren nog te jong dat kan toch gewoon niet, dat moet die Nietzman wel uit zijn duim gezogen hebben ... "
quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:39 schreef nietzman het volgende:
Het grappige aan BansheeBoy is, is dat het eigenlijk de uiterst Arische kleindochter van Adolf Hitler en Eva Braun is.
leggen we nu niet op alle slakken zout, ik bedoel, je kunt Bansheeboy toch moeilijk kwalijk nemen wat zijn grootouders gedaan hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:05 schreef nietzman het volgende:
Kusje voor de moeite, slijmbal.
Gebaseerd op zijn uiterlijk gooi ik het op 40 jaar en ik denk dat ik er dan niet zo heel veel naast zit.quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:00 schreef Ryan3 het volgende:
O, is-tie zo oud dan. Ik schatte hem eerst in als 24, toen een jaar of 28, maar blijkbaar is-tie al ouder...
You're kidding, right?quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Gebaseerd op zijn uiterlijk gooi ik het op 40 jaar en ik denk dat ik er dan niet zo heel veel naast zit.
Ja, kan me ook niet indenken dat mensen niet weten hoe ze op jou moeten reageren idd.quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kusje voor de moeite, slijmbal.
[..]
[..]
Tsk, zo zie je maar weer, ik dacht dat het een student was die bezig was met de laatste loodjes van zijn studie...quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee.
LOL, je hebt mijn topics doorgelezen ? Tnx voor je moeite, maar ff een andere vraag, heb jij iets gevonden in mijn topics/posts waarvan je zou kunnen zeggen dat het banwaardig is ? Ik ben nl. regelmatig gebanneerd, maar meestal was het op appeleren van andere users, de mods vinden volgens mij zelf dat er eik niks mis mee isquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:30 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik vind Bansheeboy een leuke user en ik denk dat hij een hele sociale jongen is. Ik heb net wat eerdere topics van hem zitten doorlezen en tot half 2002 eindigde hij zijn posts met een "groeten Bansheeboy". Jammer dat die onbevangenheid inmiddels vervangen is door een cynisch "
".
Ff de bril vervangen Wolfie, 5 jaar eraf doen dan zit je goed en hoeft Ryan3 ook niet meer te vissen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Gebaseerd op zijn uiterlijk gooi ik het op 40 jaar en ik denk dat ik er dan niet zo heel veel naast zit.
Nou, zo veel heb ik er niet doorgespit. Ik ben zeg maar gestopt toen ik de "quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, je hebt mijn topics doorgelezen ? Tnx voor je moeite, maar ff een andere vraag, heb jij iets gevonden in mijn topics/posts waarvan je zou kunnen zeggen dat het banwaardig is ? Ik ben nl. regelmatig gebanneerd, maar meestal was het op appeleren van andere users, de mods vinden volgens mij zelf dat er eik niks mis mee is
Is er iemand die onbekende van mij kan uitleggen waarom ik een fenomeen ben, desnoods aan de hand van quotes of voorbeeldenquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:58 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Nou, zo veel heb ik er niet doorgespit. Ik ben zeg maar gestopt toen ik de ""-smileys begon aan te treffen. Ik zal het een andere keer nog eens nader bekijken als ik meer tijd heb (morgen om 5:30 op).
omdat je met die rare fundamentalistische mening van je een kleine ±99% van de users tegenstaat in hun mening.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is er iemand die onbekende van mij kan uitleggen waarom ik een fenomeen ben, desnoods aan de hand van quotes of voorbeelden
quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
omdat je met die rare fundamentalistische mening van je een kleine ±99% van de users tegenstaat in hun mening.
ach als jij kan lachen om een hoop stront moet je dat vooral doenquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:15 schreef du_ke het volgende:
[..], je snapt z'n humor echt niet he?
Gellyquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ach als jij kan lachen om een hoop stront moet je dat vooral doen
Wil je voor jezelf spreken, je bent echt de enige die er zo over denkt ?quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
omdat je met die rare fundamentalistische mening van je een kleine ±99% van de users tegenstaat in hun mening.
Zoals Du_ke al zei, je begrijpt hem gewoon echt niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ach als jij kan lachen om een hoop stront moet je dat vooral doen
oh, de rest van Fok ziet homofilie wel als iets waarvoor je kiest???quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wil je voor jezelf spreken, je bent echt de enige die er zo over denkt ?
JAquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
oh, de rest van Fok ziet homofilie wel als iets waarvoor je kiest???
Nou da's mooi, want dat scheelt toch weer hequote:Op donderdag 27 mei 2004 11:25 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
JA
Yepsquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Nou da's mooi, want dat scheelt toch weer he
Als het aan BSB ligt moet jij de hele dag thuis in Burqa eten kokenquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:31 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Yeps
Alles is een keuze het leven bestaat uit keuzes
VRIJHEID
En dat is ook een lovenswaardige levensfilosofie, de meerderheid van de fok!-users zijn ook lage met de kudde meelopende schapen, die nutteloos blaten met de kudde mee.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:05 schreef MikeyMo het volgende:
Ja ik heb de vrijheid er voor te kiezen en dat is mijn doel. Thuis fokken en koken in mn burqa zonder slipjequote:Op donderdag 27 mei 2004 11:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Als het aan BSB ligt moet jij de hele dag thuis in Burqa eten koken
Vrijheid![]()
nu heb je die keuze nog, als het aan BSB is het verplicht voor alle vrouwen van Nederland...quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:34 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja ik heb de vrijheid er voor te kiezen en dat is mijn doel. Thuis fokken en koken in mn burqa zonder slipje
Dus heeft hij de keuze om die vrijheid weg te nemen en vrouwen de keuze zelfmoord te plegenquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nu heb je die keuze nog, als het aan BSB is het verplicht voor alle vrouwen van Nederland...
Neen. Thuis mag ze desnoods naakt door het huis lopenquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Als het aan BSB ligt moet jij de hele dag thuis in Burqa eten koken![]()
Dat zie jij wel zitten als ze zesmaaldaags met d'r bips omhoog moet bidden zeker?quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen. Thuis mag ze desnoods naakt door het huis lopen
Als ik met haar getrouwd zou zijn wel jaquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat zie jij wel zitten als ze zesmaaldaags met d'r bips omhoog moet bidden zeker?
Het is trouwens 5 keer per dagquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat zie jij wel zitten als ze zesmaaldaags met d'r bips omhoog moet bidden zeker?
Heerlijk irritant toch?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:46 schreef RigorMortis het volgende:
Wanneer verander je je avater eens, ik word er dood moe van...
Je wordt er zo opgefokt vanquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:46 schreef RigorMortis het volgende:
Wanneer verander je je avater eens, ik word er dood moe van...
Waarom wil je je stamdpunten niet gewoon mededelen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:39 schreef Youssef het volgende:
Wat jammer dat ik de laatste dagen geen tijd heb gehad voor Fok! Ik had graag dit hele topic doorgelezen en mijn standpunten verhuld. Ik hoop dit binnen zeer korte tijd te kunnen voldoen
Ofschoon ik dacht de enige fan te zijn, schaar ik me nu bij de rest van de fans.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:51 schreef sjun het volgende:
[..]
Waarom wil je je stamdpunten niet gewoon mededelen?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:06 schreef RigorMortis het volgende:
Dan hebben we al een aardig fan-clubje.
Is er al een officiele site, en moeten we niet allemaal een speciale avater maken. Dan kan iedereen zien dat we bij BSB horen!
Omdat ik denk dat de wereld niet zit te wachten op essays van mijnerzijde. We worden al voldoende geplaagd door de werken van BSB.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:11 schreef sjun het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waarom schrijf je geen Essay?
Dat is zo mooiquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Liedje
Het lijkt me juist goed dat mensen elkaar scherpen met opmerkelijke essays van wederzijds formaat.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:26 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat de wereld niet zit te wachten op essays van mijnerzijde. We worden al voldoende geplaagd door de werken van BSB.
![]()
Hahahahquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
moet jij eens weten hoeveel moslims er wel niet stiekem homo zijn.. daar zijn hele bijeenkomsten voor zelfs...
Salamoe 3alaikoem waarde Umm-Qasr,quote:Op zondag 30 mei 2004 14:32 schreef Umm-Qasr het volgende:
Salaam BSB,
Bij deze, ook mijn erkenning voor jouw posts en essays die mijn dag net dat duwtje geven om voor mijn poedel laxeermiddel te gaan halen bij de Bas.
Kan je misschien voor mij ook een cartoon maken?
Als ze het gezonde verstand gebruiken welquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
oh, de rest van Fok ziet homofilie wel als iets waarvoor je kiest???
Is die lekkerder dan chorizo?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Salamoe 3alaikoem
Poging to anexatie ?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Is die lekkerder dan chorizo?
Vind je mij extreem dan ??? Zo ja, waarom niet ? Het zou misschien zo over kunnen komen, maar dat komt door mijn sterke gevoel voor rechtvaardigheidquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:12 schreef Ludwig het volgende:
Types als BansheeBoy luiden de nieuwe middeleeuwen in met hun intollerante verzuilende gebrabbel. Dachten we net klaar te zijn met dat maffe extreme christendom, krijgen we de islam er nog eens bovenop.
Jij noemt het misschien rechtvaardigheid. Ik noem het een extreme vorm van bekeringsdrang.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind je mij extreem dan ??? Zo ja, waarom niet ? Het zou misschien zo over kunnen komen, maar dat komt door mijn sterke gevoel voor rechtvaardigheid
quote:Op maandag 31 mei 2004 17:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ze het gezonde verstand gebruiken wel
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:50 schreef Sidekick het volgende:
Bansheeboy is goed. Hij is altijd duidelijk, helder, direct, open, sloom, goed.
Zogenaamde argumenten van anderen weet hij met 1 woord te weerleggen, en de argumenten die hij gebruikt zijn ijzersterk en niemand weet die te weerleggen, ondanks enkele laxerende pogingen van wederzijdse tegenstanders. Het is prachtig om te zien hoe BSB hen spaart en wacht tot zij ook tot Allah zijn bekeerd. Hij heeft het geduld en de rechtvaardigheid om Allah te laten oordelen over wederzijdse poedels, en zelf zijn goede boodschap aan de wereld verkondigd. Menigeen is al bekeerd, een teken dat de integratie op de goede weg is. Bansheeboy laat zien dat je met weinig middelen veel kan inbrengen in deze wereld, zolang je maar niet verwerpelijke keuzes maakt zoals het homo-isme, overspel, blauwe tuinbroeken, onzedige kledij, etc, laxatie. Hij weet de plaat voor de kop van vele mensen te doorboren alsof ie met een pink in een tompouce zit te frunikken. De wonderbaarlijke aanpak heeft vel goeds betekend, ook voor Fok! Ik hoop nog lang zijn posts te mogen aanschouwen die mij op het Verlichte Pad houdt.
Wat een mooie stuk tekst, geheel in de stijl en geest van wijlen Pimquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:50 schreef Sidekick het volgende:
Zogenaamde argumenten van anderen weet hij met 1 woord te weerleggen, en de argumenten die hij gebruikt zijn ijzersterk en niemand weet die te weerleggen, ondanks enkele laxerende pogingen van wederzijdse tegenstanders. Het is prachtig om te zien hoe BSB hen spaart en wacht tot zij ook tot Allah zijn bekeerd. Hij heeft het geduld en de rechtvaardigheid om Allah te laten oordelen over wederzijdse poedels, en zelf zijn goede boodschap aan de wereld verkondigd. Menigeen is al bekeerd, een teken dat de integratie op de goede weg is. Bansheeboy laat zien dat je met weinig middelen veel kan inbrengen in deze wereld, zolang je maar niet verwerpelijke keuzes maakt zoals het homo-isme, overspel, blauwe tuinbroeken, onzedige kledij, etc, laxatie. Hij weet de plaat voor de kop van vele mensen te doorboren alsof ie met een pink in een tompouce zit te frunikken. De wonderbaarlijke aanpak heeft vel goeds betekend, ook voor Fok! Ik hoop nog lang zijn posts te mogen aanschouwen die mij op het Verlichte Pad houdt.
Pim, dat was pas een man naar BSB's hart waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een mooie stuk tekst, geheel in de stijl en geest van wijlen Pim
Das nogal een bewering. Ik stel voor dat iedereen die hier op Fok! door BSB is bekeerd, dit kenbaar maakt door het in zijn sig te zetten. Dan kunnen we bijhouden hoe BSB's kruistocht verloopt.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:50 schreef Sidekick het volgende:
Als ik BSB was zou ik mijn woord gaan verkondigen in de HOMO-reeks, daar zijn nog veel zieltjes te bekerenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:01 schreef Miwe het volgende:
[..]
Das nogal een bewering. Ik stel voor dat iedereen die hier op Fok! door BSB is bekeerd, dit kenbaar maakt door het in zijn sig te zetten. Dan kunnen we bijhouden hoe BSB's kruistocht verloopt.
dus...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:01 schreef Miwe het volgende:
[..]
Das nogal een bewering. Ik stel voor dat iedereen die hier op Fok! door BSB is bekeerd, dit kenbaar maakt door het in zijn sig te zetten. Dan kunnen we bijhouden hoe BSB's kruistocht verloopt.
Wij moslims zijn erg bescheiden, en daarbij moet de 5de colonne niet teveel opvallen voordat onze missie geslaagd is.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:01 schreef Miwe het volgende:
[..]
Zou ie dat wel durven? Misschien wordt hij straks wel bekeerd tot het homo-isme.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:04 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Als ik BSB was zou ik mijn woord gaan verkondigen in de HOMO-reeks, daar zijn nog veel zieltjes te bekeren
Jij bent echt de allereerste user op Fok! die mij op juiste waarde schat, het klopt bijna helemaal wat je zegt.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:07 schreef Dromenvanger het volgende:
bsb is niet zo extreem als hij doet vermoeden, uitgaande wat ik van hem lees, ik bedoel het kan altijd erger. Agressief komt ie ook niet over en hij dreigt niet met aanslagen ( of moet ik zeggen : Nog niet ), hij laat wel zijn eigen kijk zien die nogal afwijkt van het merendeel van de Nederlandse bevolking
Ik heb al een aantal pogingen achter de rug, maar ik werd o.a. bedreigd door homo-ist Kugari-kenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:04 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Als ik BSB was zou ik mijn woord gaan verkondigen in de HOMO-reeks, daar zijn nog veel zieltjes te bekeren
nee dat gebeurt enkel als je te lang in de winkel naar de kaft van de expreszo kijktquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:06 schreef Miwe het volgende:
[..]
Zou ie dat wel durven? Misschien wordt hij straks wel bekeerd tot het homo-isme.Het zou zo maar kunnen gebeuren
Hij is inderdaad een erg fundamentalistische homo-ist...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal pogingen achter de rug, maar ik werd o.a. bedreigd door homo-ist Kugari-ken
Dat is inderdaad erg jammer, want hij kan leuk tekenen, maar als homo-ist heb je aan geen kwaliteit iets, daarom ben ik blij dat ik 2 pluspunten heb: ik kan "leuk" tekenen en ben hetero en ik ben moslimquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een erg fundamentalistische homo-ist...
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij bent echt de allereerste user op Fok! die mij op juiste waarde schat, het klopt bijna helemaal wat je zegt.
Je hebt een boterham met een oud stuk komijnekaas verdient
Lijkt me niet. De Expreszo wordt gemaakt door en voor homo-isten. Dus er moet een andere manier zijn om bekeerd te raken, anders heb je een kip-ei-probleem.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee dat gebeurt enkel als je te lang in de winkel naar de kaft van de expreszo kijkt
dat zijn 3 dingen BSBquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg jammer, want hij kan leuk tekenen, maar als homo-ist heb je aan geen kwaliteit iets, daarom ben ik blij dat ik 2 pluspunten heb: ik kan "leuk" tekenen en ben hetero en ik ben moslim
Hetero en moslim zijn samen éen ding?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg jammer, want hij kan leuk tekenen, maar als homo-ist heb je aan geen kwaliteit iets, daarom ben ik blij dat ik 2 pluspunten heb: ik kan "leuk" tekenen en ben hetero en ik ben moslim
Natuurlijk, ik snapte het al niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:27 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Hetero en moslim zijn samen éen ding?
En toch ben ik hetquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:55 schreef majic het volgende:
Wat mij betreft is hij geen "moslim" in de zin van een zoon van een immigrant in de klassieke vorm.
Geef mij maar een aantal voorbeelden waarin ik fouten maak ! Als dat je niet lukt gooi ik je tekst in de zeequote:Z'n Nederlands is gemaakt "imperfect", de manier van fouten maken is gewoon niet logisch en niet gelijk aan die van mensen die de taal niet goed beheersen.
Bewijzen. Zonder bewijzen sta je nergens. Ik kan ook roepen dat je eigenlijk een hond bent, maar ik moet dat kunnen staven ivm de geloofwaardigheidquote:Woorden fout spellen die juist erg simpel zijn, en erg complexe woorden weer goed kunnen schrijven / hanteren.
Bovengenoemde punten maak ik me niet schuldig aan, ik ken mijn intentiesquote:Aandachtzoeker (kijkend naar hoe hij geniet van dit topic, helemaal), stoker.
Net als Fuifduif, alleen iets genuanceerder.
Nogmaals, en ik hoop dat ik het voor het laatst zeg:"Ik ben geen kloon !!!!"quote:Dat hele fenomeen, dit soort users, vind ik gewoon onzin. Het gedogen van clones zorgt voor dit soort uitwassen, en t wordt vaak alleen maar gezien als een vorm van vermaak.
Dit soort users ? Wat voor soort user ben ik danquote:Wmb. mag er veel strenger gecontroleerd worden op clones, en dat zal ook dit soort users iets sneller geloofwaardig maken. Right now is hij dat bij mij iig niet.
niet voor niets idd dat ze vanuit de islam anale sex niet tot vreemdgaan rekenen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Mediageile type met "dit soort users"quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch ben ik het
[..]
Geef mij maar een aantal voorbeelden waarin ik fouten maak ! Als dat je niet lukt gooi ik je tekst in de zee
[..]
Bewijzen. Zonder bewijzen sta je nergens. Ik kan ook roepen dat je eigenlijk een hond bent, maar ik moet dat kunnen staven ivm de geloofwaardigheid
[..]
Bovengenoemde punten maak ik me niet schuldig aan, ik ken mijn intenties
[..]
Nogmaals, en ik hoop dat ik het voor het laatst zeg:"Ik ben geen kloon !!!!"
[..]
Dit soort users ? Wat voor soort user ben ik dan
Pot.quote:Op woensdag 2 juni 2004 02:52 schreef majic het volgende:
[..]
Mediageile type met "dit soort users"
Ga anders eens je eigen postings nalezen op tik en taalfouten>?
Ik zeg nergens dat ik beter kan spellen - en dat staat ook los van m'n eerste comment dat hij het er een beetje te dik bovenop legde...niet?quote:Op woensdag 2 juni 2004 02:54 schreef bolivian het volgende:
[..]
Pot.
Ketel.
Wat is dat nou voor belachelijke bewering?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:55 schreef majic het volgende:
Wat mij betreft is hij geen "moslim" in de zin van een zoon van een immigrant in de klassieke vorm.
Er zit natuurlijk een verschil tussen 'bekeren' en 'genezen'. Volgens mij heb je deze twee door elkaar gehaaldquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:04 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
doe ff normaal zegquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:33 schreef Silmarwen het volgende:
Het fenomeen BansheeBoy, de nieuwe messias?
-door Silmarwen-
BansheeBoy?
Deze befaamde Fok! user is al actief bezig op fok sinds maandag 9 juli 2001 @ 10:57.
Zijn eerste post was in Wie is de beste SPITS van nederland?
Zijn eerste topic was Bergkamp video
Hij heeft sindsdien 5136 post met een gemiddelde van 5 per dag.
Doch hij niet veel post is hij eenbekend fenomeen geworden op fok en heeft zelfs een fantopic
BansheeBoy fanclub!
Nu vragen wij ons natuurlijk af "Wie of wat is BansheeBoy nu eigenlijk?"
Bansheeboy is een man van 23 jaar. Werkzaam als systeembeheerder en dwangmatig moslim.
Waarom dwangmatig? BansheeBoy kan geen gesprek houden zonder de Islam erbij te betrekken.
Zo is hij heilig overtuigt dat de Islam de verlossende godsdienst is. Dat een man voor een vrouw moet zorgen en overspel een doodzonde is.
Nu heeft BansheeBoy wat andere ideeen over overspel dan de gemiddelde Nederlander.
Wie denkt BansheeBoy wel dat hij is?
[..]
Wat denken andere wat BansheeBoy is?
JohnnyKnoxville
[..]
Knut
[..]
En wat ik vind van BansheeBoy?
Ik ben groot fan van hem. Hij is geniaal in het schrijven van essays en heeft enorm veel zelfkennis. Bovendien maakt hij zulke gekke spelfouten dat mijn Nederlands perfect lijkt!
Hij is onze nieuwe messias die de Islam zal laten bloeien als nooit te voren!
Ik hoop dat wij nog lang mogen genieten van BansheeBoy.
En lieve lezers wat vinden jullie nu eigenlijk echt van onze geliefde user BansheeBoy?
dat ligt er natuurlijk aan: zie je het homo-isme als religie of ziekte?quote:Op woensdag 2 juni 2004 07:37 schreef Youssef het volgende:
Er zit natuurlijk een verschil tussen 'bekeren' en 'genezen'. Volgens mij heb je deze twee door elkaar gehaald
Ok ! Bij deze gooi ik je tekst in de zee bij gebrek aan bewijs en argumentenquote:Op woensdag 2 juni 2004 02:52 schreef majic het volgende:
[..]
Mediageile type met "dit soort users"
Ga anders eens je eigen postings nalezen op tik en taalfouten>?
Hij is geen kloon jezus hey vraag het desnoods nou even naquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:55 schreef majic het volgende:
Z'n Nederlands is gemaakt "imperfect", de manier van fouten maken is gewoon niet logisch en niet gelijk aan die van mensen die de taal niet goed beheersen. Woorden fout spellen die juist erg simpel zijn, en erg complexe woorden weer goed kunnen schrijven / hanteren.
Aandachtzoeker (kijkend naar hoe hij geniet van dit topic, helemaal), stoker.
Net als Fuifduif, alleen iets genuanceerder.
Dat hele fenomeen, dit soort users, vind ik gewoon onzin. Het gedogen van clones zorgt voor dit soort uitwassen, en t wordt vaak alleen maar gezien als een vorm van vermaak. Wmb. mag er veel strenger gecontroleerd worden op clones, en dat zal ook dit soort users iets sneller geloofwaardig maken. Right now is hij dat bij mij iig niet.
Ik ben ook bekeerd fan btwquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hij is geen kloon jezus hey vraag het desnoods nou even na
Stelletje humorloze
BSB ik en vele andere vinden je geweldig
quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:52 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik ben ook bekeerd fan btw
ik kan de humor er wel van inzienquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Waarom de ommezwaai?
Maar ik vrees wel dat BSB een beetje over de top is, alle gemeende complimenten en ophemelingen hebben hem weinig goedgedaan, en je merkt al een zekere vorm van misplaatste sterallure's.quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:48 schreef Silmarwen het volgende:
BSB ik en vele andere vinden je geweldig
Legenda:quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Maar ik vrees wel dat BSB een beetje over de top is, alle gemeende complimenten en ophemelingen hebben hem weinig goedgedaan, en je merkt al een zekere vorm van misplaatste sterallure's.
De gevatte semi-serieuze tegenopmerkingen waarvan iedereen zich afvraagt of ze gemeend zijn, worden toch wel minder, en komen steeds onregelmatiger voor.
Ik geef je direkt gelijk als je beweert dat vroeger BSB een ongekende grootheid was, maar ik vermoed ook dat bij hem het ouder worden toeslaat en dat hij steeds meer terugvalt in herhalingen en thematisch zichzelf beperkt tot de bekende succesnummers.
Jij weet hoe de vork in de steel zit, tnxquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:25 schreef Alicey het volgende:
ach, je kan zeggen wat je wilt : bsb gaat schijnbaar moeiteloos door met het kenbaar maken van zijn visie, en gedraagt zich nooit agressief
Waarde Youssef, ik hoop dat je deze dagen wat tijd kunt vrijmaken voor het uiten van je respectabele meningquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:39 schreef Youssef het volgende:
Wat jammer dat ik de laatste dagen geen tijd heb gehad voor Fok! Ik had graag dit hele topic doorgelezen en mijn standpunten verhuld. Ik hoop dit binnen zeer korte tijd te kunnen voldoen
Essay: "Essay: "De ontzieling van de samenleving"quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:54 schreef MikeyMo het volgende:
wat is het volgende onderwerp van een essay BSB
Hulde!quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Essay: "Essay: "De ontzieling van de samenleving"
Ah ! Hoe theatraal...dit is dus precies wat ik bedoel.....quote:Op woensdag 2 juni 2004 08:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok ! Bij deze gooi ik je tekst in de zee bij gebrek aan bewijs en argumenten![]()
![]()
Jammer, je was iets te laat met je reactiequote:Op woensdag 2 juni 2004 15:16 schreef majic het volgende:
[..]
Ah ! Hoe theatraal...dit is dus precies wat ik bedoel.....
Ik heb maar meteen al zijn reacties gedaanquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jammer, je was iets te laat met je reactie
tekst >>>>>>>>>>>> zee
Zo zie ik het graag Youssefquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik heb maar meteen al zijn reacties gedaan!
[afbeelding]![]()
![]()
LOL, ik ben helemaal niet dik, hoe kom je daar nou bijquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:44 schreef freddygonzales het volgende:
OPHOEREN MET JE GEZEIK over die dikke bolle aap!
BansheeBoy![]()
![]()
(kikker of flikker: als ie maar oprot)
Grote geesten worden wel vaker gelasterd.quote:Op donderdag 3 juni 2004 08:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, ik ben helemaal niet dik, hoe kom je daar nou bij
Die gasten houden er een eigen profeet op na, geen essay dusquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:47 schreef sjun het volgende:
Banshee Boy, zit er al een essay in de pen over de de spiritueel leider kalief Hazrat Mirza Masroor Ahmad en zijn Ahmadiyya-beweging die nogal wat moslimbekeerlingen maakte?
Een eigen profeet? Hoe kan dat? Kennen ze de openbaringen van Mohammed de laatste profeet (vzmh) wel goed?quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die gasten houden er een eigen profeet op na, geen essay dus
Jammer staat denk ik voor "vereerd"quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:08 schreef RigorMortis het volgende:
Zo jammer dat ik nu reageer...
Door middel van essay's bedoel je ?quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:47 schreef MikeyMo het volgende:
verkondig weer eens wat vaker het woord BSB
ongetwijfeld...quote:Op donderdag 11 november 2004 15:09 schreef RigorMortis het volgende:
Essay: "De ontzieling van de samenleving"
Sta je nog steeds achter dit essay? Iedereen aan de Islam! Is namelijk best wel een hot item in Nederland.
Daar ben ik het mee eens. Kijk maar eens naar de Verkiezing van de Grootste Nederlander. Zo zien we dat Pim Fortuyn bovenaan staan terwijl Bansheeboy toch zeker voor oude prominenten zoals in zijn topicstart zou kiezenquote:Op donderdag 11 november 2004 15:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ongetwijfeld...
Uiteraard sta ik hier nog steeds achter, en misschien wel sterker dan nooit. Vergeet niet dat de samenleving nu meer eensgezindheid nodig heeft dan ooit, de Islam biedt daar een mooie oplossing voor: algehele bekeringquote:Op donderdag 11 november 2004 15:09 schreef RigorMortis het volgende:
Essay: "De ontzieling van de samenleving"
Sta je nog steeds achter dit essay? Iedereen aan de Islam! Is namelijk best wel een hot item in Nederland.
Nu weet ik toch bijna zeker dat je eenquote:Op donderdag 11 november 2004 19:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard sta ik hier nog steeds achter, en misschien wel sterker dan nooit. Vergeet niet dat de samenleving nu meer eensgezindheid nodig heeft dan ooit, de Islam biedt daar een mooie oplossing voor: algehele bekering
Hoe haal je zoiets in je hoofd vraag ik me dan af ?quote:Op donderdag 11 november 2004 15:39 schreef 8op het volgende:
ik dacht dat BSB een provocerend bedoelde kloon van iemand was...![]()
Hum, niks.... ooit tijdens het snowboarden keihard m'n kop gestoten.... Laten we het daar op houden.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe haal je zoiets in je hoofd vraag ik me dan af ?
Ben je er nog aan toegekomen ?quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:58 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Nou, zo veel heb ik er niet doorgespit. Ik ben zeg maar gestopt toen ik de ""-smileys begon aan te treffen. Ik zal het een andere keer nog eens nader bekijken als ik meer tijd heb (morgen om 5:30 op).
Bansheeboy, kijk uit voor de extremisten die je zullen proberen te verdrijven uit je huis en je moskee. Ik ben al gedeeltelijk slachtoffer geworden, zie mijn disclaimer in de sig. Nederland begint gevaarlijk te worden voor de moslims, gelukkig wordt de Oemah sterkerquote:
Nee, dat is jou natte droomquote:Op woensdag 29 december 2004 08:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Henk-Wim, doe maar sarcastisch. Het is een feit dat de Islam de grootste religie ter wereld zal worden. De wereld zal insha Allah (Met Allah's wil) worden gedomineerd door de Islam, dat is een feit
Neen, ik ben geen kloon, echt niet. En ik ben al zeker geen idiootquote:Op woensdag 29 december 2004 11:15 schreef Cheiron het volgende:
BsB moet wel een kloon zijn. Als dat niet zo is moet het wel de grootste idioot zijn die ik op het forum ben tegengekomen.
Ik zeg niet dat ik provoceer maar is niks mis met provoceren, wijlen Theo van G. is er groot mee geworden. Wat de integratie betreft:quote:Op woensdag 29 december 2004 11:17 schreef Ericr het volgende:
Nep relnicht die alleen maar wil provoceren. Mocht hij toch echt zijn dan is het een goed voorbeeld van de mislukte integratie.
No problemquote:
Is hij ook.quote:Op donderdag 11 november 2004 15:39 schreef 8op het volgende:
ik dacht dat BSB een provocerend bedoelde kloon van iemand was...![]()
Wat boeit het nou, dat de islam de grootste religie ter wereld zou worden? Het zijn allemaal sprookjes, BSB, verzinsels van mensen om dingen te kunnen verklaren igv tekort aan kennis.quote:Op woensdag 29 december 2004 08:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Henk-Wim, doe maar sarcastisch. Het is een feit dat de Islam de grootste religie ter wereld zal worden. De wereld zal insha Allah (Met Allah's wil) worden gedomineerd door de Islam, dat is een feit
Het zou helpen als hij stopt met die kutstukjesquote:
Je hoeft ze niet te lezen. En vanwege de hoge aanwezigheid van pure kennis is er toch wel animo voor hier op FoK!quote:Op maandag 10 januari 2005 12:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het zou helpen als hij stopt met die kutstukjes
De uitleg van BSB laat naar mijn bescheiden mening soms wel eens te wensen over.quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:11 schreef Risale-i_Nur het volgende:
BSB is helemaal ok.
Het is jammer dat veel users hem niet serieus nemen en bij voorbaat al links laten liggen. Hij lijkt mij een oprechte moslim en een moslim die geweld afkeurt, zoals het een waar moslim betaamt. Een moslim die probeert zijn geloof op een goede manier uit te leggen, maar zijn woorden zijn veelal paarlen voor de zwijnen op Fok. Hij zou zijn energie beter kunnen steken in het goed begeleiden van de jeugd in eigen kring. Daarna volgt de rest vanzelf, met Gods wil.
Leuk woordquote:
Daar heb je gelijk in. Maar helaas zijn dit ook net de "Foklims" die niet of weinig posten, wat je ze niet kwalijk kunt nemen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
....
Overigens, mijns inziens is BSB voornamelijk in het laatste echt sterk, echter juist in discussies met anderen vind ik hem minder sterk, daarbij heb ik andere 'Fok!-lims' hoger zitten, die beter zijn in de discussie en meer interactie hebben, die interactie met anderen ontbreekt bij BSB nog wel eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |