Je zou hem eens moeten meeten. Erg intressant persoonquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:07 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, ik denk niet dat sjun stoned is, maar ik vraag me wel af of hij eigenlijk niet altijd serieus is, ondanks al die guitige PI's die hij gebruikt...
zie je welquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:07 schreef sjun het volgende:
[..]
Raak ik bevangen door recitatie van 's man's teksten wordt ik door een openbaring geraakt, noemt men mij stoned geheel in de traditie der apostelen die door de Geest die Isah vrijmaakte geraakt werden. Alsof er in 2000 jaar geschiedenis niets geleerd is.
Stropdas aan zeker?quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je zou hem eens moeten meeten. Erg intressant persoon
uhm....quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stropdas aan zeker?
Wat betekent dat je dacht dat ie een stropdas aan had, maar dat-ie er in werkelijkheid uitziet als een stoere zeebonk in zo'n donkerblauwe zeemanstrui, met een ongeschoren baard en tatoeages op zijn biceps, die hij uiteraard en passant iedereen laat zien, omdat daarop zijn liefjes vermeld worden...??? Of net andersom?quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:10 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
uhm....
Hij was niet wat ik verwachtte iig
Eh, wat denk je zelf?quote:/hij je bent toch niet zijn kloon he
Uhm nee ook niet echt.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat betekent dat je dacht dat ie een stropdas aan had, maar dat-ie er in werkelijkheid uitziet als een stoere zeebonk in zo'n donkerblauwe zeemanstrui, met een ongeschoren baard en tatoeages op zijn biceps, die hij uiteraard en passant iedereen laat zien, omdat daarop zijn liefjes vermeld worden...??? Of net andersom?
Ryan bij jou verbaasd me niets meer. Bij Sjun ook nietquote:Eh, wat denk je zelf?
Dus?quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Uhm nee ook niet echt.
Pardon? sjun heeft geen klonen volgens mij. Ik wel. Staal was een kloon van mij. En Yipo. Maar dat ik ook nog eens sjun zou hebben dat zou betekenen dat ik 24 u/d aanwezig was en echt schizofreen zou zijn...quote:Ryan bij jou verbaasd me niets meer. Bij Sjun ook niet
Dus geen van beide. Je zou hem moeten ontmoeten het is niet te beschrijven. Sjun is niet in woorden te vangen als het ware.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus?
Zoals ik al zei. Het zou mij niet verbazen om de een of andere reden.quote:Pardon? sjun heeft geen klonen volgens mij. Ik wel. Staal was een kloon van mij. En Yipo. Maar dat ik ook nog eens sjun zou hebben dat zou betekenen dat ik 24 u/d aanwezig was en echt schizofreen zou zijn...
Maar als hij niet valt onder beide superlatieven, dan is hij toch doodnormaal???quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dus geen van beide. Je zou hem moeten ontmoeten het is niet te beschrijven. Sjun is niet in woorden te vangen als het ware.
De Stier Herman was een grapje, viel alleen op onvruchtbare aarde daar... No bloody sense of humour at all...quote:Zoals ik al zei. Het zou mij niet verbazen om de een of andere reden.
de stier herman ring a bell?
De wereld is niet zwart wit....quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar als hij niet valt onder beide superlatieven, dan is hij toch doodnormaal???
Ik heb er anders erg om gelachenquote:De Stier Herman was een grapje, viel alleen op onvruchtbare aarde daar... No bloody sense of humour at all...
Waarom ben je met hem niet de koffer ingedoken dan? Of komt-ie nog als je veertien dagen met Knoet afgelopen zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
De wereld is niet zwart wit....
Het was ook wel leuk. Hoopte alleen eindelijk eens een reactie van H. uit te lokken.quote:Ik heb er anders erg om gelachen
Hetgeen een geheel ander licht werpt op het fenomeen HB.quote:Maar je hebt gelijk ja.
iemand het hier mee eens??quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:02 schreef petre86 het volgende:
heey nou heb ik het!!!!!!
BansheeBoy is de islamitische alterego van FuifDuif!!!
die is ook al zo irritant!
Ja !!quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
iemand het hier mee eens??
ja hoiquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
iemand het hier mee eens??
Die zijn al overquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom ben je met hem niet de koffer ingedoken dan? Of komt-ie nog als je veertien dagen met Knoet afgelopen zijn.
Heb je die eigenlijk gekregen? Ik heb me rot gelachen vooral de "daar wordt je zeker geil van" zinquote:Het was ook wel leuk. Hoopte alleen eindelijk eens een reactie van H. uit te lokken.
Nee hoor het bewijst dat de gap between IQ en EQ echt heel groot isquote:Hetgeen een geheel ander licht werpt op het fenomeen HB.
Zaterdag toch pas? En moet je daar eik. niet een topic over maken? Mijn eerste veertien dagen met Knoet.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Die zijn al over![]()
O, is-tie zo oud dan. Ik schatte hem eerst in als 24, toen een jaar of 28, maar blijkbaar is-tie al ouder...quote:En Sjun is wat te oud denk ik
Nee, ze waardeerden het niet. Ook niet vanwege het feit dat er geen schrijffouten in stonden. Nooit repliek van H. gekregen nee.quote:Heb je die eigenlijk gekregen? Ik heb me rot gelachen vooral de "daar wordt je zeker geil van" zinZij waardeerde het niet geloof ik...
Ik denk dat die hele term HB gewoon aan inflatie onderhevig is, zoals ik al eens uitlegde. Misschien dat die lui hoog-gemiddeld intelligent zijn. HB komt eens in de zoveel honderdduizend of misschien eens in het miljoen voor. Die malle IQ-testjes definiëren niets. En nerds heb je daarnaast maar genoeg. Is een beetje hoe de huidige jeugd zich ontwikkelt. Vroeger ging je de hele middag buitenspelen nu zit je achter je pc... Ook sociaal, maar op een geheel andere wijze...quote:Nee hoor het bewijst dat de gap between IQ en EQ echt heel groot is
Dankzij H. werd je topic gesloten. Hij heeft dus in ieder geval doorgehad dat het om hem ging.quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:00 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, ze waardeerden het niet. Ook niet vanwege het feit dat er geen schrijffouten in stonden. Nooit repliek van H. gekregen nee.
[..]
Dat kan niet, want ik ben pas 23quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:39 schreef nietzman het volgende:
Het grappige aan BansheeBoy is, is dat het eigenlijk de uiterst Arische kleindochter van Adolf Hitler en Eva Braun is. Echter werd hij in het ziekenhuis door Dr. Ishmeal van "het grote Joodse complot©™" voor een andere baby verwisseld en bij een Marrokaans gezin, met vader Egmel DonkiNeuckqer aan het hoofd geplaatst.
Vandaar zijn wrok.
Zo jong en dan al een volksheld!quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat kan niet, want ik ben pas 23
Maar dat is juist de klasse van BSB, er zijn niet veel mensen die op Nietzman's posts kunnen reageren zonder er onderdoor te gaan, BSB houd zich moeiteloos staande, en je kunt niet helpen dan te denken:quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:17 schreef MikeyMo het volgende:
Het meest geweldige aan BansheeBoy is, en dat meen ik serieus, is dat hij echt altijd superserieus op grappig bedoelde opmerkingen ingaat, hoe dik het er ook boven op ligt.
Zie Nietzman's post en BSB's antwoord...
Kusje voor de moeite, slijmbal.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:38 schreef RM-rf het volgende:
Maar dat is juist de klasse van BSB, er zijn niet veel mensen die op Nietzman's posts kunnen reageren zonder er onderdoor te gaan,
quote:"...inderdaad hij heeft gelijk, Bansheeboy kan niet de zoon van Hilter en Eva Braun zijn, want daarvoor is hij inderdaad met zijn 23 jaren nog te jong dat kan toch gewoon niet, dat moet die Nietzman wel uit zijn duim gezogen hebben ... "
quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:39 schreef nietzman het volgende:
Het grappige aan BansheeBoy is, is dat het eigenlijk de uiterst Arische kleindochter van Adolf Hitler en Eva Braun is.
leggen we nu niet op alle slakken zout, ik bedoel, je kunt Bansheeboy toch moeilijk kwalijk nemen wat zijn grootouders gedaan hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:05 schreef nietzman het volgende:
Kusje voor de moeite, slijmbal.
Gebaseerd op zijn uiterlijk gooi ik het op 40 jaar en ik denk dat ik er dan niet zo heel veel naast zit.quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:00 schreef Ryan3 het volgende:
O, is-tie zo oud dan. Ik schatte hem eerst in als 24, toen een jaar of 28, maar blijkbaar is-tie al ouder...
You're kidding, right?quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Gebaseerd op zijn uiterlijk gooi ik het op 40 jaar en ik denk dat ik er dan niet zo heel veel naast zit.
Ja, kan me ook niet indenken dat mensen niet weten hoe ze op jou moeten reageren idd.quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kusje voor de moeite, slijmbal.
[..]
[..]
Tsk, zo zie je maar weer, ik dacht dat het een student was die bezig was met de laatste loodjes van zijn studie...quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee.
LOL, je hebt mijn topics doorgelezen ? Tnx voor je moeite, maar ff een andere vraag, heb jij iets gevonden in mijn topics/posts waarvan je zou kunnen zeggen dat het banwaardig is ? Ik ben nl. regelmatig gebanneerd, maar meestal was het op appeleren van andere users, de mods vinden volgens mij zelf dat er eik niks mis mee isquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:30 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik vind Bansheeboy een leuke user en ik denk dat hij een hele sociale jongen is. Ik heb net wat eerdere topics van hem zitten doorlezen en tot half 2002 eindigde hij zijn posts met een "groeten Bansheeboy". Jammer dat die onbevangenheid inmiddels vervangen is door een cynisch "
".
Ff de bril vervangen Wolfie, 5 jaar eraf doen dan zit je goed en hoeft Ryan3 ook niet meer te vissen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Gebaseerd op zijn uiterlijk gooi ik het op 40 jaar en ik denk dat ik er dan niet zo heel veel naast zit.
Nou, zo veel heb ik er niet doorgespit. Ik ben zeg maar gestopt toen ik de "quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, je hebt mijn topics doorgelezen ? Tnx voor je moeite, maar ff een andere vraag, heb jij iets gevonden in mijn topics/posts waarvan je zou kunnen zeggen dat het banwaardig is ? Ik ben nl. regelmatig gebanneerd, maar meestal was het op appeleren van andere users, de mods vinden volgens mij zelf dat er eik niks mis mee is
Is er iemand die onbekende van mij kan uitleggen waarom ik een fenomeen ben, desnoods aan de hand van quotes of voorbeeldenquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:58 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Nou, zo veel heb ik er niet doorgespit. Ik ben zeg maar gestopt toen ik de ""-smileys begon aan te treffen. Ik zal het een andere keer nog eens nader bekijken als ik meer tijd heb (morgen om 5:30 op).
omdat je met die rare fundamentalistische mening van je een kleine ±99% van de users tegenstaat in hun mening.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is er iemand die onbekende van mij kan uitleggen waarom ik een fenomeen ben, desnoods aan de hand van quotes of voorbeelden
quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
omdat je met die rare fundamentalistische mening van je een kleine ±99% van de users tegenstaat in hun mening.
ach als jij kan lachen om een hoop stront moet je dat vooral doenquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:15 schreef du_ke het volgende:
[..], je snapt z'n humor echt niet he?
Gellyquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ach als jij kan lachen om een hoop stront moet je dat vooral doen
Wil je voor jezelf spreken, je bent echt de enige die er zo over denkt ?quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
omdat je met die rare fundamentalistische mening van je een kleine ±99% van de users tegenstaat in hun mening.
Zoals Du_ke al zei, je begrijpt hem gewoon echt niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ach als jij kan lachen om een hoop stront moet je dat vooral doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |