nee dat gebeurt enkel als je te lang in de winkel naar de kaft van de expreszo kijktquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:06 schreef Miwe het volgende:
[..]
Zou ie dat wel durven? Misschien wordt hij straks wel bekeerd tot het homo-isme.Het zou zo maar kunnen gebeuren
Hij is inderdaad een erg fundamentalistische homo-ist...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal pogingen achter de rug, maar ik werd o.a. bedreigd door homo-ist Kugari-ken
Dat is inderdaad erg jammer, want hij kan leuk tekenen, maar als homo-ist heb je aan geen kwaliteit iets, daarom ben ik blij dat ik 2 pluspunten heb: ik kan "leuk" tekenen en ben hetero en ik ben moslimquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een erg fundamentalistische homo-ist...
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij bent echt de allereerste user op Fok! die mij op juiste waarde schat, het klopt bijna helemaal wat je zegt.
Je hebt een boterham met een oud stuk komijnekaas verdient
Lijkt me niet. De Expreszo wordt gemaakt door en voor homo-isten. Dus er moet een andere manier zijn om bekeerd te raken, anders heb je een kip-ei-probleem.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee dat gebeurt enkel als je te lang in de winkel naar de kaft van de expreszo kijkt
dat zijn 3 dingen BSBquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg jammer, want hij kan leuk tekenen, maar als homo-ist heb je aan geen kwaliteit iets, daarom ben ik blij dat ik 2 pluspunten heb: ik kan "leuk" tekenen en ben hetero en ik ben moslim
Hetero en moslim zijn samen éen ding?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg jammer, want hij kan leuk tekenen, maar als homo-ist heb je aan geen kwaliteit iets, daarom ben ik blij dat ik 2 pluspunten heb: ik kan "leuk" tekenen en ben hetero en ik ben moslim
Natuurlijk, ik snapte het al niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:27 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Hetero en moslim zijn samen éen ding?
En toch ben ik hetquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:55 schreef majic het volgende:
Wat mij betreft is hij geen "moslim" in de zin van een zoon van een immigrant in de klassieke vorm.
Geef mij maar een aantal voorbeelden waarin ik fouten maak ! Als dat je niet lukt gooi ik je tekst in de zeequote:Z'n Nederlands is gemaakt "imperfect", de manier van fouten maken is gewoon niet logisch en niet gelijk aan die van mensen die de taal niet goed beheersen.
Bewijzen. Zonder bewijzen sta je nergens. Ik kan ook roepen dat je eigenlijk een hond bent, maar ik moet dat kunnen staven ivm de geloofwaardigheidquote:Woorden fout spellen die juist erg simpel zijn, en erg complexe woorden weer goed kunnen schrijven / hanteren.
Bovengenoemde punten maak ik me niet schuldig aan, ik ken mijn intentiesquote:Aandachtzoeker (kijkend naar hoe hij geniet van dit topic, helemaal), stoker.
Net als Fuifduif, alleen iets genuanceerder.
Nogmaals, en ik hoop dat ik het voor het laatst zeg:"Ik ben geen kloon !!!!"quote:Dat hele fenomeen, dit soort users, vind ik gewoon onzin. Het gedogen van clones zorgt voor dit soort uitwassen, en t wordt vaak alleen maar gezien als een vorm van vermaak.
Dit soort users ? Wat voor soort user ben ik danquote:Wmb. mag er veel strenger gecontroleerd worden op clones, en dat zal ook dit soort users iets sneller geloofwaardig maken. Right now is hij dat bij mij iig niet.
niet voor niets idd dat ze vanuit de islam anale sex niet tot vreemdgaan rekenen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
moet jij eens weten hoeveel moslims er wel niet stiekem homo zijn.. daar zijn hele bijeenkomsten voor zelfs...
Mediageile type met "dit soort users"quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch ben ik het
[..]
Geef mij maar een aantal voorbeelden waarin ik fouten maak ! Als dat je niet lukt gooi ik je tekst in de zee
[..]
Bewijzen. Zonder bewijzen sta je nergens. Ik kan ook roepen dat je eigenlijk een hond bent, maar ik moet dat kunnen staven ivm de geloofwaardigheid
[..]
Bovengenoemde punten maak ik me niet schuldig aan, ik ken mijn intenties
[..]
Nogmaals, en ik hoop dat ik het voor het laatst zeg:"Ik ben geen kloon !!!!"
[..]
Dit soort users ? Wat voor soort user ben ik dan
Pot.quote:Op woensdag 2 juni 2004 02:52 schreef majic het volgende:
[..]
Mediageile type met "dit soort users"
Ga anders eens je eigen postings nalezen op tik en taalfouten>?
Ik zeg nergens dat ik beter kan spellen - en dat staat ook los van m'n eerste comment dat hij het er een beetje te dik bovenop legde...niet?quote:Op woensdag 2 juni 2004 02:54 schreef bolivian het volgende:
[..]
Pot.
Ketel.
Wat is dat nou voor belachelijke bewering?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:55 schreef majic het volgende:
Wat mij betreft is hij geen "moslim" in de zin van een zoon van een immigrant in de klassieke vorm.
Er zit natuurlijk een verschil tussen 'bekeren' en 'genezen'. Volgens mij heb je deze twee door elkaar gehaaldquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:04 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Als ik BSB was zou ik mijn woord gaan verkondigen in de HOMO-reeks, daar zijn nog veel zieltjes te bekeren
doe ff normaal zegquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:33 schreef Silmarwen het volgende:
Het fenomeen BansheeBoy, de nieuwe messias?
-door Silmarwen-
BansheeBoy?
Deze befaamde Fok! user is al actief bezig op fok sinds maandag 9 juli 2001 @ 10:57.
Zijn eerste post was in Wie is de beste SPITS van nederland?
Zijn eerste topic was Bergkamp video
Hij heeft sindsdien 5136 post met een gemiddelde van 5 per dag.
Doch hij niet veel post is hij eenbekend fenomeen geworden op fok en heeft zelfs een fantopic
BansheeBoy fanclub!
Nu vragen wij ons natuurlijk af "Wie of wat is BansheeBoy nu eigenlijk?"
Bansheeboy is een man van 23 jaar. Werkzaam als systeembeheerder en dwangmatig moslim.
Waarom dwangmatig? BansheeBoy kan geen gesprek houden zonder de Islam erbij te betrekken.
Zo is hij heilig overtuigt dat de Islam de verlossende godsdienst is. Dat een man voor een vrouw moet zorgen en overspel een doodzonde is.
Nu heeft BansheeBoy wat andere ideeen over overspel dan de gemiddelde Nederlander.
Wie denkt BansheeBoy wel dat hij is?
[..]
Wat denken andere wat BansheeBoy is?
JohnnyKnoxville
[..]
Knut
[..]
En wat ik vind van BansheeBoy?
Ik ben groot fan van hem. Hij is geniaal in het schrijven van essays en heeft enorm veel zelfkennis. Bovendien maakt hij zulke gekke spelfouten dat mijn Nederlands perfect lijkt!
Hij is onze nieuwe messias die de Islam zal laten bloeien als nooit te voren!
Ik hoop dat wij nog lang mogen genieten van BansheeBoy.
En lieve lezers wat vinden jullie nu eigenlijk echt van onze geliefde user BansheeBoy?
dat ligt er natuurlijk aan: zie je het homo-isme als religie of ziekte?quote:Op woensdag 2 juni 2004 07:37 schreef Youssef het volgende:
Er zit natuurlijk een verschil tussen 'bekeren' en 'genezen'. Volgens mij heb je deze twee door elkaar gehaald
Ok ! Bij deze gooi ik je tekst in de zee bij gebrek aan bewijs en argumentenquote:Op woensdag 2 juni 2004 02:52 schreef majic het volgende:
[..]
Mediageile type met "dit soort users"
Ga anders eens je eigen postings nalezen op tik en taalfouten>?
Hij is geen kloon jezus hey vraag het desnoods nou even naquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:55 schreef majic het volgende:
Z'n Nederlands is gemaakt "imperfect", de manier van fouten maken is gewoon niet logisch en niet gelijk aan die van mensen die de taal niet goed beheersen. Woorden fout spellen die juist erg simpel zijn, en erg complexe woorden weer goed kunnen schrijven / hanteren.
Aandachtzoeker (kijkend naar hoe hij geniet van dit topic, helemaal), stoker.
Net als Fuifduif, alleen iets genuanceerder.
Dat hele fenomeen, dit soort users, vind ik gewoon onzin. Het gedogen van clones zorgt voor dit soort uitwassen, en t wordt vaak alleen maar gezien als een vorm van vermaak. Wmb. mag er veel strenger gecontroleerd worden op clones, en dat zal ook dit soort users iets sneller geloofwaardig maken. Right now is hij dat bij mij iig niet.
Ik ben ook bekeerd fan btwquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hij is geen kloon jezus hey vraag het desnoods nou even na
Stelletje humorloze
BSB ik en vele andere vinden je geweldig
quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:52 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik ben ook bekeerd fan btw
ik kan de humor er wel van inzienquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Waarom de ommezwaai?
Maar ik vrees wel dat BSB een beetje over de top is, alle gemeende complimenten en ophemelingen hebben hem weinig goedgedaan, en je merkt al een zekere vorm van misplaatste sterallure's.quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:48 schreef Silmarwen het volgende:
BSB ik en vele andere vinden je geweldig
Legenda:quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Maar ik vrees wel dat BSB een beetje over de top is, alle gemeende complimenten en ophemelingen hebben hem weinig goedgedaan, en je merkt al een zekere vorm van misplaatste sterallure's.
De gevatte semi-serieuze tegenopmerkingen waarvan iedereen zich afvraagt of ze gemeend zijn, worden toch wel minder, en komen steeds onregelmatiger voor.
Ik geef je direkt gelijk als je beweert dat vroeger BSB een ongekende grootheid was, maar ik vermoed ook dat bij hem het ouder worden toeslaat en dat hij steeds meer terugvalt in herhalingen en thematisch zichzelf beperkt tot de bekende succesnummers.
Jij weet hoe de vork in de steel zit, tnxquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:25 schreef Alicey het volgende:
ach, je kan zeggen wat je wilt : bsb gaat schijnbaar moeiteloos door met het kenbaar maken van zijn visie, en gedraagt zich nooit agressief
Waarde Youssef, ik hoop dat je deze dagen wat tijd kunt vrijmaken voor het uiten van je respectabele meningquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:39 schreef Youssef het volgende:
Wat jammer dat ik de laatste dagen geen tijd heb gehad voor Fok! Ik had graag dit hele topic doorgelezen en mijn standpunten verhuld. Ik hoop dit binnen zeer korte tijd te kunnen voldoen
Essay: "Essay: "De ontzieling van de samenleving"quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:54 schreef MikeyMo het volgende:
wat is het volgende onderwerp van een essay BSB
Hulde!quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Essay: "Essay: "De ontzieling van de samenleving"
Ah ! Hoe theatraal...dit is dus precies wat ik bedoel.....quote:Op woensdag 2 juni 2004 08:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok ! Bij deze gooi ik je tekst in de zee bij gebrek aan bewijs en argumenten![]()
![]()
Jammer, je was iets te laat met je reactiequote:Op woensdag 2 juni 2004 15:16 schreef majic het volgende:
[..]
Ah ! Hoe theatraal...dit is dus precies wat ik bedoel.....
Ik heb maar meteen al zijn reacties gedaanquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jammer, je was iets te laat met je reactie
tekst >>>>>>>>>>>> zee
Zo zie ik het graag Youssefquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik heb maar meteen al zijn reacties gedaan!
[afbeelding]![]()
![]()
LOL, ik ben helemaal niet dik, hoe kom je daar nou bijquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:44 schreef freddygonzales het volgende:
OPHOEREN MET JE GEZEIK over die dikke bolle aap!
BansheeBoy![]()
![]()
(kikker of flikker: als ie maar oprot)
Grote geesten worden wel vaker gelasterd.quote:Op donderdag 3 juni 2004 08:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, ik ben helemaal niet dik, hoe kom je daar nou bij
Die gasten houden er een eigen profeet op na, geen essay dusquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:47 schreef sjun het volgende:
Banshee Boy, zit er al een essay in de pen over de de spiritueel leider kalief Hazrat Mirza Masroor Ahmad en zijn Ahmadiyya-beweging die nogal wat moslimbekeerlingen maakte?
Een eigen profeet? Hoe kan dat? Kennen ze de openbaringen van Mohammed de laatste profeet (vzmh) wel goed?quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die gasten houden er een eigen profeet op na, geen essay dus
Jammer staat denk ik voor "vereerd"quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:08 schreef RigorMortis het volgende:
Zo jammer dat ik nu reageer...
Door middel van essay's bedoel je ?quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:47 schreef MikeyMo het volgende:
verkondig weer eens wat vaker het woord BSB
ongetwijfeld...quote:Op donderdag 11 november 2004 15:09 schreef RigorMortis het volgende:
Essay: "De ontzieling van de samenleving"
Sta je nog steeds achter dit essay? Iedereen aan de Islam! Is namelijk best wel een hot item in Nederland.
Daar ben ik het mee eens. Kijk maar eens naar de Verkiezing van de Grootste Nederlander. Zo zien we dat Pim Fortuyn bovenaan staan terwijl Bansheeboy toch zeker voor oude prominenten zoals in zijn topicstart zou kiezenquote:Op donderdag 11 november 2004 15:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ongetwijfeld...
Uiteraard sta ik hier nog steeds achter, en misschien wel sterker dan nooit. Vergeet niet dat de samenleving nu meer eensgezindheid nodig heeft dan ooit, de Islam biedt daar een mooie oplossing voor: algehele bekeringquote:Op donderdag 11 november 2004 15:09 schreef RigorMortis het volgende:
Essay: "De ontzieling van de samenleving"
Sta je nog steeds achter dit essay? Iedereen aan de Islam! Is namelijk best wel een hot item in Nederland.
Nu weet ik toch bijna zeker dat je eenquote:Op donderdag 11 november 2004 19:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard sta ik hier nog steeds achter, en misschien wel sterker dan nooit. Vergeet niet dat de samenleving nu meer eensgezindheid nodig heeft dan ooit, de Islam biedt daar een mooie oplossing voor: algehele bekering
Hoe haal je zoiets in je hoofd vraag ik me dan af ?quote:Op donderdag 11 november 2004 15:39 schreef 8op het volgende:
ik dacht dat BSB een provocerend bedoelde kloon van iemand was...![]()
Hum, niks.... ooit tijdens het snowboarden keihard m'n kop gestoten.... Laten we het daar op houden.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe haal je zoiets in je hoofd vraag ik me dan af ?
Ben je er nog aan toegekomen ?quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:58 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Nou, zo veel heb ik er niet doorgespit. Ik ben zeg maar gestopt toen ik de ""-smileys begon aan te treffen. Ik zal het een andere keer nog eens nader bekijken als ik meer tijd heb (morgen om 5:30 op).
Bansheeboy, kijk uit voor de extremisten die je zullen proberen te verdrijven uit je huis en je moskee. Ik ben al gedeeltelijk slachtoffer geworden, zie mijn disclaimer in de sig. Nederland begint gevaarlijk te worden voor de moslims, gelukkig wordt de Oemah sterkerquote:
Nee, dat is jou natte droomquote:Op woensdag 29 december 2004 08:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Henk-Wim, doe maar sarcastisch. Het is een feit dat de Islam de grootste religie ter wereld zal worden. De wereld zal insha Allah (Met Allah's wil) worden gedomineerd door de Islam, dat is een feit
Neen, ik ben geen kloon, echt niet. En ik ben al zeker geen idiootquote:Op woensdag 29 december 2004 11:15 schreef Cheiron het volgende:
BsB moet wel een kloon zijn. Als dat niet zo is moet het wel de grootste idioot zijn die ik op het forum ben tegengekomen.
Ik zeg niet dat ik provoceer maar is niks mis met provoceren, wijlen Theo van G. is er groot mee geworden. Wat de integratie betreft:quote:Op woensdag 29 december 2004 11:17 schreef Ericr het volgende:
Nep relnicht die alleen maar wil provoceren. Mocht hij toch echt zijn dan is het een goed voorbeeld van de mislukte integratie.
No problemquote:
Is hij ook.quote:Op donderdag 11 november 2004 15:39 schreef 8op het volgende:
ik dacht dat BSB een provocerend bedoelde kloon van iemand was...![]()
Wat boeit het nou, dat de islam de grootste religie ter wereld zou worden? Het zijn allemaal sprookjes, BSB, verzinsels van mensen om dingen te kunnen verklaren igv tekort aan kennis.quote:Op woensdag 29 december 2004 08:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Henk-Wim, doe maar sarcastisch. Het is een feit dat de Islam de grootste religie ter wereld zal worden. De wereld zal insha Allah (Met Allah's wil) worden gedomineerd door de Islam, dat is een feit
Het zou helpen als hij stopt met die kutstukjesquote:
Je hoeft ze niet te lezen. En vanwege de hoge aanwezigheid van pure kennis is er toch wel animo voor hier op FoK!quote:Op maandag 10 januari 2005 12:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het zou helpen als hij stopt met die kutstukjes
De uitleg van BSB laat naar mijn bescheiden mening soms wel eens te wensen over.quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:11 schreef Risale-i_Nur het volgende:
BSB is helemaal ok.
Het is jammer dat veel users hem niet serieus nemen en bij voorbaat al links laten liggen. Hij lijkt mij een oprechte moslim en een moslim die geweld afkeurt, zoals het een waar moslim betaamt. Een moslim die probeert zijn geloof op een goede manier uit te leggen, maar zijn woorden zijn veelal paarlen voor de zwijnen op Fok. Hij zou zijn energie beter kunnen steken in het goed begeleiden van de jeugd in eigen kring. Daarna volgt de rest vanzelf, met Gods wil.
Leuk woordquote:
Daar heb je gelijk in. Maar helaas zijn dit ook net de "Foklims" die niet of weinig posten, wat je ze niet kwalijk kunt nemen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
....
Overigens, mijns inziens is BSB voornamelijk in het laatste echt sterk, echter juist in discussies met anderen vind ik hem minder sterk, daarbij heb ik andere 'Fok!-lims' hoger zitten, die beter zijn in de discussie en meer interactie hebben, die interactie met anderen ontbreekt bij BSB nog wel eens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |