ongetwijfeld...quote:Op donderdag 11 november 2004 15:09 schreef RigorMortis het volgende:
Essay: "De ontzieling van de samenleving"
Sta je nog steeds achter dit essay? Iedereen aan de Islam! Is namelijk best wel een hot item in Nederland.
Daar ben ik het mee eens. Kijk maar eens naar de Verkiezing van de Grootste Nederlander. Zo zien we dat Pim Fortuyn bovenaan staan terwijl Bansheeboy toch zeker voor oude prominenten zoals in zijn topicstart zou kiezenquote:Op donderdag 11 november 2004 15:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ongetwijfeld...
Uiteraard sta ik hier nog steeds achter, en misschien wel sterker dan nooit. Vergeet niet dat de samenleving nu meer eensgezindheid nodig heeft dan ooit, de Islam biedt daar een mooie oplossing voor: algehele bekeringquote:Op donderdag 11 november 2004 15:09 schreef RigorMortis het volgende:
Essay: "De ontzieling van de samenleving"
Sta je nog steeds achter dit essay? Iedereen aan de Islam! Is namelijk best wel een hot item in Nederland.
Nu weet ik toch bijna zeker dat je eenquote:Op donderdag 11 november 2004 19:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard sta ik hier nog steeds achter, en misschien wel sterker dan nooit. Vergeet niet dat de samenleving nu meer eensgezindheid nodig heeft dan ooit, de Islam biedt daar een mooie oplossing voor: algehele bekering
Hoe haal je zoiets in je hoofd vraag ik me dan af ?quote:Op donderdag 11 november 2004 15:39 schreef 8op het volgende:
ik dacht dat BSB een provocerend bedoelde kloon van iemand was...![]()
Hum, niks.... ooit tijdens het snowboarden keihard m'n kop gestoten.... Laten we het daar op houden.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe haal je zoiets in je hoofd vraag ik me dan af ?
Ben je er nog aan toegekomen ?quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:58 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Nou, zo veel heb ik er niet doorgespit. Ik ben zeg maar gestopt toen ik de ""-smileys begon aan te treffen. Ik zal het een andere keer nog eens nader bekijken als ik meer tijd heb (morgen om 5:30 op).
Bansheeboy, kijk uit voor de extremisten die je zullen proberen te verdrijven uit je huis en je moskee. Ik ben al gedeeltelijk slachtoffer geworden, zie mijn disclaimer in de sig. Nederland begint gevaarlijk te worden voor de moslims, gelukkig wordt de Oemah sterkerquote:
Nee, dat is jou natte droomquote:Op woensdag 29 december 2004 08:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Henk-Wim, doe maar sarcastisch. Het is een feit dat de Islam de grootste religie ter wereld zal worden. De wereld zal insha Allah (Met Allah's wil) worden gedomineerd door de Islam, dat is een feit
Neen, ik ben geen kloon, echt niet. En ik ben al zeker geen idiootquote:Op woensdag 29 december 2004 11:15 schreef Cheiron het volgende:
BsB moet wel een kloon zijn. Als dat niet zo is moet het wel de grootste idioot zijn die ik op het forum ben tegengekomen.
Ik zeg niet dat ik provoceer maar is niks mis met provoceren, wijlen Theo van G. is er groot mee geworden. Wat de integratie betreft:quote:Op woensdag 29 december 2004 11:17 schreef Ericr het volgende:
Nep relnicht die alleen maar wil provoceren. Mocht hij toch echt zijn dan is het een goed voorbeeld van de mislukte integratie.
No problemquote:
Is hij ook.quote:Op donderdag 11 november 2004 15:39 schreef 8op het volgende:
ik dacht dat BSB een provocerend bedoelde kloon van iemand was...![]()
Wat boeit het nou, dat de islam de grootste religie ter wereld zou worden? Het zijn allemaal sprookjes, BSB, verzinsels van mensen om dingen te kunnen verklaren igv tekort aan kennis.quote:Op woensdag 29 december 2004 08:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Henk-Wim, doe maar sarcastisch. Het is een feit dat de Islam de grootste religie ter wereld zal worden. De wereld zal insha Allah (Met Allah's wil) worden gedomineerd door de Islam, dat is een feit
Het zou helpen als hij stopt met die kutstukjesquote:
Je hoeft ze niet te lezen. En vanwege de hoge aanwezigheid van pure kennis is er toch wel animo voor hier op FoK!quote:Op maandag 10 januari 2005 12:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het zou helpen als hij stopt met die kutstukjes
De uitleg van BSB laat naar mijn bescheiden mening soms wel eens te wensen over.quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:11 schreef Risale-i_Nur het volgende:
BSB is helemaal ok.
Het is jammer dat veel users hem niet serieus nemen en bij voorbaat al links laten liggen. Hij lijkt mij een oprechte moslim en een moslim die geweld afkeurt, zoals het een waar moslim betaamt. Een moslim die probeert zijn geloof op een goede manier uit te leggen, maar zijn woorden zijn veelal paarlen voor de zwijnen op Fok. Hij zou zijn energie beter kunnen steken in het goed begeleiden van de jeugd in eigen kring. Daarna volgt de rest vanzelf, met Gods wil.
Leuk woordquote:
Daar heb je gelijk in. Maar helaas zijn dit ook net de "Foklims" die niet of weinig posten, wat je ze niet kwalijk kunt nemen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
....
Overigens, mijns inziens is BSB voornamelijk in het laatste echt sterk, echter juist in discussies met anderen vind ik hem minder sterk, daarbij heb ik andere 'Fok!-lims' hoger zitten, die beter zijn in de discussie en meer interactie hebben, die interactie met anderen ontbreekt bij BSB nog wel eens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |