abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19409849
quote:

Victoria Koblenko gaat acte de présence geven in de eerste Nederlandse BN'er versie van het populaire sabotteurprogramma Wie is de mol? Dit vertelde ze aan Sylvie Meis in haar TMF-programma Babetrap. In de Amerikaanse versie Celebrity Mole bleek onze Frederique van der Wal de rol van het ondergrondse zoogdiertje te vervullen.

In Nederland zijn ze al lang bezig een interessante groep bij elkaar te krijgen en dit blijkt geen eenvoudige opgave. Ook Bobo's in the bush beloofde dit jaar met A-sterren te komen. In plaats van dat ze Victoria mee sleepten naar Borneo, kwamen ze uiteindelijk met een legertje C-artiesten aanzetten. We zijn benieuwd wie Victoria straks gaat vergezellen. De opnames zijn komende zomer.
Dit lijkt me nou een leuk plan. Maar dan moeten het idd wel A-sterren zijn!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_19410050
wie is de mol is een supertof programma.
ik zie niet in waarom BN-ers zich daar nou mee moeten gaan bemoeien?
pi_19413720
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 00:53 schreef Wup het volgende:
erg jammer ja....
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
pi_19416938
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 00:53 schreef Wup het volgende:
De vorige seizoenen hadden nogal lage kijkcijfers en de mol is een erg dure serie. Dit lijkt een poging om de serie nieuw leven in te blazen.

Behalve Victoria schijnen ook Sander de Heer, Yvon Jaspers en Fabienne de Vries mee te doen.
pi_19416957
A-sterren?? noem eens een A-ster?
pi_19416983
Hmm, ben benieuwd...
Ik vind het al heel leuk zonder sterren, maar met zal ook wel geen probleem zijn.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_19416990
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:13 schreef BobRooney het volgende:
A-sterren?? noem eens een A-ster?
Ron Brandsteder, Henny Huisman, enz.
pi_19417044
André van Duin
André Hazes
Albert Verlinden
Ankie van Grunsven
Astrid Joosten
Ali G.

en natuurlijk Albert Mol: die is dan de mol. Jammer dat-ie dood is.............
pi_19417298
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:16 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
André van Duin
André Hazes
Albert Verlinden
Ankie van Grunsven
Astrid Joosten
Ali G.

en natuurlijk Albert Mol: die is dan de mol. Jammer dat-ie dood is.............
jammer he
pi_19417686
Ik hoop een beetje op Balkenende, maar die zullen ze wel niet meekrijgen om een maandje een spelletje te spelen.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_19417960
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:12 schreef VincentB het volgende:

Behalve Victoria schijnen ook Sander de Heer, Yvon Jaspers en Fabienne de Vries mee te doen.
Goh, echte A-sterren. Van dit rijtje namen ken ik er welgeteld één
pi_19417969
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

O, ik wel alledrie hoor... .

Yvon Jaspers is in ieder geval leuk. .
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_19418025
quote:

[..]

Met Fabienne 'heb' ik niet zoveel. Maar Sander de Heer en Yvon Jaspers vind ik altijd wel leuk.
pi_19418374
neeeee niet bn-ers

dat zuigt zwaar
.
pi_19421522
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:12 schreef VincentB het volgende:
De vorige seizoenen hadden nogal lage kijkcijfers en de mol is een erg dure serie. Dit lijkt een poging om de serie nieuw leven in te blazen.
ow dat wist ik niet, maar in dat geval geef ik de makers het voordeel van de twijfel, het zou heel jammer zijn als het programma niet meer gemaakt zou worden.
pi_19421751
Wie is de Mol? is een geweldig programma. De kracht van het programma is, dat het mysterieuze van de deelnemers, die onbekende Nederlanders zijn. Nu er een versie met bekende Nederlanders, gaat die kracht al verloren. En wordt het meer de publieke omroep versie van Bobo's In The Bush, en dat zou erg zonde zijn voor het geweldige programma, die nu een stille dood zal sterven, aangezien dit het laatste seizoen is.
pi_19430565
Leuk hoor... ik ga kijken.
pi_19445024
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 15:28 schreef ThomasBerge het volgende:
Wie is de Mol? is een geweldig programma. De kracht van het programma is, dat het mysterieuze van de deelnemers, die onbekende Nederlanders zijn. Nu er een versie met bekende Nederlanders, gaat die kracht al verloren. En wordt het meer de publieke omroep versie van Bobo's In The Bush, en dat zou erg zonde zijn voor het geweldige programma, die nu een stille dood zal sterven, aangezien dit het laatste seizoen is.
De pest met Wie is de Mol? was dat het eigenlijk alleen leuk was om te kijken als je het vanaf het begin gezien had (of in ieder geval niet al teveel gemist had). Mensen die er later 'invielen' keken dus vaak niet de week erop weer, waardoor de kijkcijfers tegenvielen.

Doordat ze nu met BNers aan de slag gaan is de kans groot dat er meer mensen gaan kijken die het idee achter de serie leuk zullen vinden. Wanneer er eenmaal een grote(re) kijkersgroep is kan men het volgend seizoen misschien wéér proberen met onbekende Nederlanders.

Ik geloof overigens niet dat de kracht van de serie ligt in het feit dat het om onbekende Nederlanders gaat en denk dat het best een leuk seizoen kan gaan worden.
pi_19446428
Ik had gehoord bij Boulevard dat door een hacker de mol van dit jaar was uitgelekt, en dat dus een nieuwe mol wordt gezocht.
pi_19451627
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 14:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik had gehoord bij Boulevard dat door een hacker de mol van dit jaar was uitgelekt, en dat dus een nieuwe mol wordt gezocht.
Ja inderdaad, was ook bij Shownieuws. Ze hadden al allerlei dingen opgenomen, maar doordat er een hacker achterkwam. Moeten ze nu weer heel wat dingen opnieuw gaan opnemen.
pi_19451688
Waarom nou weer die stink BN'ers...

Het was toch goed zoals het was?
pi_19452362
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:40 schreef Eightball het volgende:
Waarom nou weer die stink BN'ers...

Het was toch goed zoals het was?
Tja, blijkbaar gaat de publieke omroep ook voor de kijkcijfers, en dat gaat weer ten koste van dit mooie programma.
  donderdag 27 mei 2004 @ 19:31:02 #23
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_19454096
Hm ben ook nog niet overtuigd... "Wie is de mol" is zwaar cool zoals het nu is, beetje jammer dat ze dan deelnemers kiezen die alleen maar voor hun eigen ego strijden...

ze moeten wel met verdomd coole personen komen om het originele concept te overtreffen....
maar ik ga wél weer kijken haha!!!
pi_19456552
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 14:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Lijkt mij onzin, volgens mij hebben ze nog niet eens een mol uitgekozen. De selectieprocedure is pas net klaar en bovendien gaan ze pas aan het eind van de zomer opnemen. Dat is wat ik gehoord heb althans
pi_19458203
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 19:31 schreef babette21 het volgende:
maar ik ga wél weer kijken haha!!!
Tuurlijk, ik ook.

Maar waarom moet het nou weer 'specialer'?
Het programma was toch al ultra-tof? Waarom dat nou weer naar de kloten helpen met BN'ers.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 02:45:26 #26
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_19463802
Jorinde Mol, John de Mol, Linda de Mol, Johnny de Mol
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
pi_19489795
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 21:00 schreef VincentB het volgende:

[..]

Lijkt mij onzin, volgens mij hebben ze nog niet eens een mol uitgekozen. De selectieprocedure is pas net klaar en bovendien gaan ze pas aan het eind van de zomer opnemen. Dat is wat ik gehoord heb althans
Gister was er weer een item over bij Shownieuws. De hacker beweerde dat hij erachter is gekomen wie de mol is, wie er mee zouden gaan doen, waar de locatie is, welke opdrachten er zijn etc. De hacker weet alles al. De AVRO is zich nu aan het beraden of de serie uberhaupt nog wordt opgenomen.
  † In Memoriam † zaterdag 29 mei 2004 @ 12:53:38 #28
43556 miss_dynastie
pi_19491796
Hou het met de Idols of zo
pi_19496301
Wie is de mol is zo'n geweldig goed programma! Maar om het nou met BN-ers te doen... Ik vond het juist superleuk dat je die mensen totaal niet kende en uiteindelijk toch ontzettend ging meeleven met iedereen. Zo was ik twee seizoenen geleden helemaal fan van George, zodat ik tot de één na laatste aflevering steeds dacht: yay, hij is weer door! Terwijl iedereen allang wist dat ie de mol was Met BN-ers lijkt me het in elk geval veel minder spannend.
pi_19496362
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 17:30 schreef Catsy het volgende:
Wie is de mol is zo'n geweldig goed programma! Maar om het nou met BN-ers te doen... Ik vond het juist superleuk dat je die mensen totaal niet kende en uiteindelijk toch ontzettend ging meeleven met iedereen. Zo was ik twee seizoenen geleden helemaal fan van George, zodat ik tot de één na laatste aflevering steeds dacht: yay, hij is weer door! Terwijl iedereen allang wist dat ie de mol was Met BN-ers lijkt me het in elk geval veel minder spannend.
Kijk, met jou kan ik praten
  FOK!fossiel maandag 31 mei 2004 @ 20:23:24 #31
8443 cptmarco
it's captain...
pi_19544055
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 17:30 schreef Catsy het volgende:
Wie is de mol is zo'n geweldig goed programma! Maar om het nou met BN-ers te doen... Ik vond het juist superleuk dat je die mensen totaal niet kende en uiteindelijk toch ontzettend ging meeleven met iedereen. ........ Met BN-ers lijkt me het in elk geval veel minder spannend.
Dat scheelt een hoop typwerk.... ik sluit me er volkomen bij aan
  maandag 31 mei 2004 @ 21:31:14 #32
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_19546245
Vanmiddag was Victoria te gast bij Yorin FM, ze gaat idd mee doen aan Wie is de Mol.
Ze mocht geen andere namen noemen dus da's nog ff afwachten...

Wat ik wel tof vind: 't is dit jaar in Australië..... Waar ik zelf ook 'n paar maanden gebivakeerd heb dus:
pi_19551165
Wauw, dat wist ik niet .
  Redactie Frontpage dinsdag 1 juni 2004 @ 12:19:17 #34
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19558331
BN'ers, allemaal kansloze aandachttrekkers bedoel je
  dinsdag 1 juni 2004 @ 19:44:58 #35
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_19569606
Wie Is De Mol is mijn favoriete programma van de laatste jaren, dus ik ben benieuwd, al vrees ik ook wel een beetje het ergste. Het concept draait toch voor een groot deel om het gegeven dat je 10 mensen bij elkaar zet die elkaar niet kennen, maar wel zo snel mogelijk dingen van elkaar moeten zien uit te vinden om erachter te komen wie de verrader is. Die BN-ers lopen met elkaar al die party's af, dus die kennen elkaar al. Dat maakt het een stuk moeilijker om er een spannend spelletje van te maken. Bovendien zijn bijna alle quizzen en spelletjes waar BN-ers aan meedoen overduidelijk doorgestoken kaart.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  FOK!fossiel dinsdag 1 juni 2004 @ 20:26:48 #36
8443 cptmarco
it's captain...
pi_19626949
quote:
Op maandag 31 mei 2004 21:31 schreef babette21 het volgende:
Vanmiddag was Victoria te gast bij Yorin FM, ze gaat idd mee doen aan Wie is de Mol.
Ze mocht geen andere namen noemen dus da's nog ff afwachten...

Wat ik wel tof vind: 't is dit jaar in Australië..... Waar ik zelf ook 'n paar maanden gebivakeerd heb dus:
Ik heb begrepen dat het niet bij Australië alleen blijft.
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 19:44 schreef Jane het volgende:
Wie Is De Mol is mijn favoriete programma van de laatste jaren, dus ik ben benieuwd, al vrees ik ook wel een beetje het ergste. Het concept draait toch voor een groot deel om het gegeven dat je 10 mensen bij elkaar zet die elkaar niet kennen, maar wel zo snel mogelijk dingen van elkaar moeten zien uit te vinden om erachter te komen wie de verrader is. Die BN-ers lopen met elkaar al die party's af, dus die kennen elkaar al. Dat maakt het een stuk moeilijker om er een spannend spelletje van te maken. Bovendien zijn bijna alle quizzen en spelletjes waar BN-ers aan meedoen overduidelijk doorgestoken kaart.
Ik kan je met 100% zekerheid zeggen: dit is geen doorgestoken kaart. De mensen achter De Mol zijn vakmensen die graag nog een serie maken. Die gaan het echt niet 'verprutsen' hoor.

En zo'n kleffe kliek zijn de mensen die meedoen écht niet hoor. Natuurlijk zijn er een paar die elkaar al kennen, maar dat wil niet zeggen dat dit geen leuk spel kan gaan worden. Heb vertrouwen!
pi_19627502
Tuurlijk, liever een wie is de mol met BN-ers dan helemaal geen wie is de mol.
het is gewoon een geweldig programma, ik kan me niet voorstellen dat BN-ers dat om zeep kunnen helpen.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 08:42:52 #39
1986 Jane
pi_19632570
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:34 schreef VincentB het volgende:
En zo'n kleffe kliek zijn de mensen die meedoen écht niet hoor. Natuurlijk zijn er een paar die elkaar al kennen, maar dat wil niet zeggen dat dit geen leuk spel kan gaan worden. Heb vertrouwen!
Ok. Ik hoop iig dat de mensen die meedoen het spel ook 'serieus' willen spelen dan. Ik ga zeker wel kijken, als Mol-fan.

Neemt niet weg dat de meeste BN-versies van spelletjes natuurlijk meer gaan over 'met je kop op tv komen' en vaak wat geld weggeven aan liefdadigheidsorganisaties. Dat laatste vind ik best hoor, maar om nou te zeggen dat zo'n quiz/spel dan spannend is om naar te kijken...
  zondag 6 juni 2004 @ 15:13:00 #40
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_19683622
Wie is de mol? is briljant!
Wel jammer dat ze dan voor Australie gaan, want de eerste serie was ook in Australie. Ik vond de Belgische series ook altijd errug leuk om te zien!

Ik ben benieuwd!
pi_21173848
quote:
'Wie is… de Mol?' met bekende Nederlanders

Wat hebben acteur Roeland Fernhout, cabaretier Marc-Marie Huijbrechts, 3FM-dj Sander de Heer, presentator Gijs Staverman, muzikant Jim de Groot, actrice Yvonne van den Hurk, actrice/presentatrice Yvon Jaspers, presentatrice Isabelle Brinkman, 'GTST'- actrice Victoria Koblenko en actrice/presentatrice Lottie Hellingman met elkaar gemeen? Alletien zijn ze momenteel op Bali en in Australië druk op zoek naar de Mol. Want speciaal voor de vijfde en voorlopig laatste reeks nodigde de AVRO voor zijn populaire programma 'Wie is… de Mol?' in plaats van tien ónbekende, tien bekende Nederlanders uit.

Vier seizoenen lang ging presentatrice Angela Groothuizen voor het programma 'Wie is… de Mol?' samen met een aantal landgenoten op zoek naar de Mol. Tijdens die avontuurlijke reis voerde de groep uiteenlopende opdrachten uit. Opdrachten waarvan één van hen, de beruchte Mol, de uitvoering probeerde te saboteren. Dit keer wordt het spel dus gespeeld door BN'ers.

Bert Johan van Goor, senior eindredacteur Amusement bij de AVRO, is razend enthousiast: "De afgelopen keren hebben we gezien dat het vreselijk interessant is wat er tijdens zo'n spel in een groep gebeurt. Er ontstaat een soort van hysterie. In het geval van BN'ers komt er natuurlijk een extra dimensie bij. De kijker denkt hen namelijk goed te kennen, maar dat is natuurlijk niet zo."

De AVRO kreeg een leuk groepje bij elkaar. "Marc-Marie heeft nog nooit een aflevering gemist en vond het zelfs een eer om aan het programma mee te doen. In Nederland zijn we al een keer in het diepste geheim bij elkaar geweest om wat opdrachten uit te voeren. Het bleek een bloedfanatiek groepje. Gijs zat voortdurend foto's te maken met zijn mobiel, maar er werd ook veel gelachen. Zo hebben Marc-Marie en Roeland volgens mij nu nog steeds de slappe lach."

Hoe populair ook, het betreft voorlopig de laatste reeks: "Het programma, naar Belgisch concept, wordt hartstochtelijk meegespeeld. Ook op internet. Er bestaat een fanclub van 80.000 man en er worden zelfs 'Wie is…de Mol?'-dagen gehouden. Maar het is vreselijk moeilijk steeds nieuwe opdrachten te verzinnen. En oude opdrachten willen we beslist niet opnieuw gebruiken. Daarom is het ook een jaar niet geweest. Wij gaan voor kwaliteit, en niet voor kwantiteit. Vandaar dat het begin 2005 voor het laatst is te zien. Weet je, het is bijna een dramaserie. Daarom doet Oscar Smit ('De Tweeling') ook de eindredactie." Presentatrice Angela Groothuizen weet niet wie van haar collega's de Mol is. "Dat is voor het eerst is onze geschiedenis. Besloten is het haar niet te vertellen, omdat BN'ers toch iets anders met elkaar omgaan", aldus Van Goor.
(Telegraaf)
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:25:27 #42
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_21175926
Gijs zat voortdurend foto's te nemen met zijn mobiel??
Moesten dat soort bezittingen niet altijd afgegeven worden?
pi_21176399
Ze hebben iig wel meer A-sterren dan 2 jaar Bobo's in the bush...
pi_21179662
Marc-Marie Huijbrechts en Roeland Fernhout... ik ben helemaal om, dit gaat geweldig worden

wel sneu dat het de laatste reeks gaat zijn.
het is te moeilijk om opdrachtjes te verzinnen? dat vind ik niet echt een heel geloofwaardig verhaal eerlijk gezegd...
pi_21180036
Eerste gok: ik denk dat Yvon Jaspers de mol is.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 14:35:10 #46
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21180477
Roeland Fernhout
Marc-Marie Huijbrechts
3FM-dj Sander de Heer
Gijs Staverman
Jim de Groot
Yvonne van den Hurk >>> DE MOL !!!
Yvon Jaspers
Isabelle Brinkman
Victoria Koblenko
Lottie Hellingman
pi_21184964
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 14:35 schreef babette21 het volgende:
Roeland Fernhout
Marc-Marie Huijbrechts
3FM-dj Sander de Heer
Gijs Staverman
Jim de Groot
Yvonne van den Hurk >>> DE MOL !!!
Yvon Jaspers
Isabelle Brinkman
Victoria Koblenko
Lottie Hellingman
isabelle brinkman
ik vind victoria en yvon wel leuk, verder ken ik ze niet echt qua naam, misschien als ik ze zie..
gijs staverman vind ik ook niet geweldig..
en die marc marie is dat niet die visagist?

waarom doen ze niet gewoon onbekende mensen veel leuker
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 17:11:53 #48
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21185075
Zitten wel leuke namen tussen. .
Vooral Marc-Marie , Yvon, Isabella en Victoria .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_21185100
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 17:11 schreef BVO het volgende:
Zitten wel leuke namen tussen. .
Vooral Marc-Marie , Yvon, Isabella en Victoria .
isabelle vind ik niks
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 17:42:10 #50
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21185925
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 17:08 schreef --Globe-- het volgende:
en die marc marie is dat niet die visagist?

jij bedoelt "kapper Mari" haha... Marc Marie is cabaratier
pi_21185975
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 17:42 schreef babette21 het volgende:

[..]

jij bedoelt "kapper Mari" haha... Marc Marie is cabaratier

ok dan weet ik dat
pi_21186016
Isabelle Brinkman is echt een geit ja .
pi_21186054
Sander de Heer was vroeger een sidekick van Ruud de Wild, hij heeft nu een eigen programma op de zondagochtend. Leuke gast wel.
That's all folks!
pi_21186402
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 17:45 schreef schatje het volgende:
Isabelle Brinkman is echt een geit ja .
op de een of andere manier heb ik helemaal NIKS met dat mens
zoals ze shownieuws ook presenteert
pi_21196691
Dit gaat dus echt heeeeeeeeeeeel leuk worden!
pi_21196890
Wie Is De Mol is tof.
Tis maar de vraag of Wie Is De Mol met BN-ers ook zo tof zal zijn.

Maar goed, we zullen letterlijk zien .
pi_21201172
Hoorde ik nou dat na deze serie bij de AVRO een nieuwe serie bij SBS6 komt? Omdat de AVRO er mee stopt?
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_21253056
Ik vind het echt een progamma dat bij Net5 past. Dan kunen ze het, net zoals ER en PE, samen produceren met VT4 .
pi_21263303
weet iemand al wanneer dit uitgezonden gaat worden?
.. Ajax Amsterdam ..
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 17:44:15 #60
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_21263343
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 10:11 schreef RB-tje het volgende:
Hoorde ik nou dat na deze serie bij de AVRO een nieuwe serie bij SBS6 komt? Omdat de AVRO er mee stopt?
Yep:
quote:
Wie is de Mol naar SBS6.

De producent van Wie is de Mol?, Woenstijnvis, heeft zojuist bekend gemaakt dat het spelprogramma Wie is de Mol? vanaf het najaar van 2005 ondergebracht wordt bij de commerciële zender SBS6.

In het voorjaar van 2005 wordt de vijfde serie van het programma bij de AVRO uitgezonden, dat dit de laatste serie was bij de AVRO was al bekend. In deze vijfde editie nemen BN'ers deel.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_21265333
ow da's mooi.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 19:29:40 #62
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21265443
da's zeker mooi!!!

als ze 't format maar wel hetzelfde houden!!!!!
pi_21303847
Oh, das minder want nu wordt het niet meer ondertiteld voor doven en slechthorenden, waar ik dus ond rval.
  zondag 15 augustus 2004 @ 18:00:58 #64
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21306201
Plus reclames en duizend SMS-spelletjes.
Maar het programma blijft, dat is het belangrijkste. . Hoop eigenlijk dat ze het bij Net 5 gaan uitzenden.
  FOK!fossiel zondag 15 augustus 2004 @ 20:23:15 #65
8443 cptmarco
it's captain...
pi_21309589
goed nieuws, zolang het concept maar niet teveel veranderen en zolang Angela Groothuizen maar blijft.....
pi_21323400
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 20:23 schreef cptmarco het volgende:
goed nieuws, zolang het concept maar niet teveel veranderen en zolang Angela Groothuizen maar blijft.....
Hoop ik ook niet, ben benieuwd naar de BN versie. Het hadden van mij ook net zo goed onbekende Nederlanders mogen zijn. Maar het is i.i.g. mooi dat het concept op de TV blijft.
That's all folks!
  maandag 16 augustus 2004 @ 14:33:24 #67
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_21323967
Het moesten toch A-sterren zijn ik ken de helft niet.
Maar heb er wel zin in Is het weer met Angela?
  maandag 16 augustus 2004 @ 16:00:12 #68
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_21325698
Tja ik ken ze wel allemaal, maar het is een allegaartje van verschillende genre's/ disciplines, dus als je je niet interesseert voor al die disciplines, is de kans inderdaad groot dat je niet iedereen kent. Maar wat mij betreft zijn ze wel allemaal ongeveer even 'zwaar' als het gaat om sterrengewicht. Of dat nou A, B of C is, ach... Als ze er maar een mooie serie van maken .
pi_21510905
Ze hebben leuke BN'ers geregeld. Dit zijn teniminste echte BN'ers. Dat Bobo's in the Bush en Big Brother VIPS enzo, daar zitten toch meestal B-sterren in. Hier heb je tenminste wat grotere namen.

Ik denk dat Vicotoria Koblenko de mol is. . Of Marc-Marie.
pi_21511155
Ik vind Marc-Marie een beetje een Sjors (George) Kan dus heel goed de mol zijn
pi_21728346
Is dit eigenlijk al opgenomen, zo nee, wanneer wordt het opgenomen??
pi_21728381
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 15:14 schreef Svensational het volgende:
Is dit eigenlijk al opgenomen, zo nee, wanneer wordt het opgenomen??
Ik heb ergens gelezen (vraag me niet waar) dat de opnames al geweest zijn.
pi_21729841
Opnamen zijn idd al geweest...

Ik ga zeker kijke .
pi_21734839
en wanneer wordt het uitgezonden..?
pi_21740388
Ik geloof dat Victoria (Isabella GTST) ook zei dat de opnames al geweest waren.
T zou verklaren dat haar personage ook een tijdje uit GTST is geweest... Aan de andere kant, de opnames van die serie duren maar een week ofzo..
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_21748711
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 01:31 schreef Mvnl het volgende:
Ik geloof dat Victoria (Isabella GTST) ook zei dat de opnames al geweest waren.
T zou verklaren dat haar personage ook een tijdje uit GTST is geweest... Aan de andere kant, de opnames van die serie duren maar een week ofzo..
Dat ze tijdje uit GTST was verdwenen.. was om een andere reden... .

Maar ik denk dat ze snel beginnen met uitzenden...
pi_21759105
opnames zijn idd al geweest. Vriend van me heeft materiaal geleverd voor een van de opdrachten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar de opnames geweest zijn heeft ie wel verteld maar ben het ff vergeten!!!
pi_23149851
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 15:16 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Ik heb ergens gelezen (vraag me niet waar) dat de opnames al geweest zijn.
nou, dat is knap! want ze zijn net pas geweest (oktober!!). en ik heb zo mn connecties met mensen die voor WIDM leven maar.....
quote:
Op zondag 5 september 2004 02:23 schreef teig het volgende:
opnames zijn idd al geweest. Vriend van me heeft materiaal geleverd voor een van de opdrachten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar de opnames geweest zijn heeft ie wel verteld maar ben het ff vergeten!!!
misschien kennen wij hetzelfde mannetje wel. oooh! ik ben zoooo benieuwd! de opnames zijn iig net achter de rug. (de locatie wil ik niet weten. en dat krijg ik ook niet te weten!) de officiele AVRO site van Wie is de Mol? is helaas nog niet up and running voor de volgende editie. ik heb er ontzettend veel zin in! iemand any more nieuws?
Let's check out that wave, before it checks out us!
  zondag 7 november 2004 @ 21:05:29 #79
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_23149959
Hm. Ik weet niet wat ik er precies van vind dat het met BN-ers is.
Vind Marc-Marie echter hilarisch!

Dus opzich heb ik er wel zin in.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_23149989
Wanneer begint het allemaal weer? (Nederlandse en Belgische versie)

Gaaf spel is het, ik kijk er altijd graag naar!
pi_23163359
Ik denk dat ze rond maart van start gaan, dat deden ze ieder geval bij de Canada-serie.
pi_23169292
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:58 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik denk dat ze rond maart van start gaan, dat deden ze ieder geval bij de Canada-serie.
Dan pas?
pi_23173489
quote:

[..]

Dat zegt meer over jou dan over de sterrenstatus van deze dames en heer...
Take on the situation, but not the torment ...
pi_23189104
Afgelopen jaar is er toch geen Wie is de Mol geweest?
Met BN'ers lijkt me trouwens een kutidee hoor, het was hartstikke leuk, komen ze met nieuwe ideeen. Over BN'ers heb je altijd al een beeld, het is juist leuk dat je je aan de onbekende spelers gaat hechten/ gaat haten! Dat is toch hetzelfde als bij ER en PE? Dat is juist het leuke van dat soort programma's!!
pi_23189758
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 12:59 schreef PAA-053 het volgende:
Afgelopen jaar is er toch geen Wie is de Mol geweest?
Met BN'ers lijkt me trouwens een kutidee hoor, het was hartstikke leuk, komen ze met nieuwe ideeen. Over BN'ers heb je altijd al een beeld, het is juist leuk dat je je aan de onbekende spelers gaat hechten/ gaat haten! Dat is toch hetzelfde als bij ER en PE? Dat is juist het leuke van dat soort programma's!!
Ja ik geef je helemaal gelijk, het programma lijkt mij ook stukken minder met BN'ers, maar ja ik ga het wel kijken.
pi_23189894
Ook ik vrees voor de identiteit van 'De Mol', nu de BN-ers als kandidaten worden ingezet...

Maar we zullen zien, ik hoop dat het een leuke wending aan het programma geeft .
pi_23192853
Ik denk dat bij dit programma de BN'ers niet zo veel kunnen verpesten... .
pi_23218816
komt er dit seizoen nog een gewone editie van de mol? ik las een half jaar terug wel zoiets maar sindsdien heb ik r niets meer van gehoord!
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_23665315
quote:
Zoals je misschien al ergens in de media opgevangen hebt, komt de AVRO met een nieuwe serie van het succesvolle programma 'Wie is de mol?', dit keer met
bekende Nederlanders als kandidaten. Vandaag is ons door de makers medegedeeld
dat de eerste aflevering al op vrijdag 14 januari 2005 zal zijn om 20.30 uur!
Vanaf dan kunnen we dus weer wekenlang genieten van deze spannende serie!

Hier vast een kleine indruk van de kandidaten:

Gijs Staverman: radio-dj en televisie-presentator.
Isabelle Brinkman: oud-vj bij TMF, tegenwoordig radio-dj.
Jim de Groot: zoon van Boudewijn de Groot, acteur in toneelstukken.
Lottie Hellingman: actrice in films en musicals.
Marc-Marie Huijbregts: cabaretier en groot fan van WIDM.
Roeland Fernhout: filmacteur.
Sander de Heer: radio-dj.
Victoria Koblenko: actrice in GTST.
Yvon Jaspers: presentatrice en actrice.
Yvonne van den Hurk: actrice theater en televisie.
Dit stond op een ander forum, even hier neer gezet. Dus we hebben een datum... 14 januari
pi_23665479
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 11:57 schreef TFM het volgende:

[..]

Dit stond op een ander forum, even hier neer gezet. Dus we hebben een datum... 14 januari
Kijk, en dat is nu even goed nieuws!
Ik heb bij deze mijn vrijdagavonden weer volgepland staan!
pi_23665640
MOOI!
was gister nog aan t denken dat t toch wel erg leuk zou zijn, nu Robinson en het Blok afgelopen zijn!

thanks for posting btw
pi_23665764
ha, hier verheug ik me weer enorm op
en ik vind het lijstje deelnemers helemaal niet zo dramatisch
  dinsdag 30 november 2004 @ 12:33:01 #93
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23666062
Leuk, ik heb er zin in!
pi_23666161
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 12:13 schreef knuppelhout het volgende:
MOOI!
was gister nog aan t denken dat t toch wel erg leuk zou zijn, nu Robinson en het Blok afgelopen zijn!

thanks for posting btw
Geen probleem

Had eerlijk gezegd al wel verwacht dat dit hier al wel bekend zou zijn..

Vind het persoonlijk minder dat het semi-bekende nederlanders zijn, want juist die onbekende mensen brachten bij mij meer sympathie, dan dat ik weet dat dit op een verijdelde sterrenslag gaat lijken. Ik hoop dat het echt een leuke set wordt van Wie Is De Mol. Maar goed, dat is dus afwachten. Ik ga zeker wel kijken. Tot nu toe alle drie de seizoenen gezien, dus deze mag niet ontbreken.

Ach, té pessimistisch misschien. Het wordt toch wel weer leuk om te volgen
  dinsdag 30 november 2004 @ 14:25:58 #95
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_23668595
14 januari?! wow da's al bijna!!!
pi_23668981
tvp .

Tof dat het al in januari begint... ik ga zeker kijken .
pi_23668982
14 januari Dat duurt niet meer zo lang!
pi_23674777
Tsja, moet nog steeds een beetje wennen aan het BN-idee.

Maar goed, beter met Bn dan helemaal niet. En er zitten wel een paar leuke namen bij. Ook wel allemaal redelijke jonkies nog, geloof ik.
pi_23676004
het maakt mij niet zoveel uit, maar als ik 1 wens mag doen:
pleur aub die victoria koblenko met dr bleke kop eruit.
zal je natuurlijk net zien dat zij de mol is, ze lijkt me nou echt zon type daar voor
pi_23676394
Zul je net zien dat ze het tóch niet is.
pi_23823815
Hmm, tijdstip/dag zijn niet ideaal voor mij, maar ik ga het graag weer proberen volgen. Idd beter een BN-ers De Mol dan geen De Mol, en ondanks dat SBS niet mijn favoriete zender is ben ik blij dat er iemand daarna de fakkel overneemt ipv dat het concept in de onderste lade van de kast verdwijnt.

Was trouwens al tijden af en toe op de site aan het gluren of er nog iets ging gebeuren, hoor het pas deze week via een andere site.

Het spelletje is trouwens ook een aanrader om zelf te doen, tijdens een kamp of iets dergelijks. Je hebt er wat fantasie voor nodig voor de spellen, maar dan heb je ook wat. Erg veel lol aan beleefd.
pi_23826059
Is het nou in Oz opgenomen of niet?
pi_23836838
Het leuke van dit programma was nou altijd juist dat het gewone mensen waren die het speelden.

Die BN'ers gaan vast macho doen van "mij kan niks overkomen, ik ben een BN'er". - plak hier kots-smilie -

Waarom mis ik altijd de helft van de smilies in het smilie-menu?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_23845851
Ik kan niet wachten!
  donderdag 9 december 2004 @ 14:38:24 #105
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_23854825
quote:
Op woensdag 8 december 2004 02:42 schreef Svensational het volgende:
Is het nou in Oz opgenomen of niet?
voor zover ik begrepen heb gedeeltelijk in Oz [ ] en gedeeltelijk op Bali
pi_23897832
Vrijdag 14 januari NED2:
20.30 - 21.25: Aflevering 1

Vrijdag 21 januari NED2:
20.30 - 21.25: Aflevering 2

Vrijdag 28 januari NED2:
20.30 - 21.25: Aflevering 3

pi_23929107
Okee, wie gaat het voor me tapen?
  maandag 13 december 2004 @ 10:47:51 #108
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_23932325
quote:
Op maandag 13 december 2004 02:12 schreef Svensational het volgende:
Okee, wie gaat het voor me tapen?
papa en mama!?!?
pi_23943503
Sven als jij me uitlegt hoe ik filmpjes die ik opneem via Media Center naar jou kan sturen.
Is het verder geen moeite.
pi_23943631
ftp opzetten, of evt via msn maar das langzamer
pi_23943790
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:59 schreef knuppelhout het volgende:
ftp opzetten, of evt via msn maar das langzamer
Ja maar ik bedoel het is een Windows Media Player bestand. Kan het ook nergens ander in afspelen. Moet ik het niet eerst omzetten ofzo?

FTP heb ik .. maar nog maar 100MB vrij.
pi_23944269
je kunt een ftp programmaatje op je eigen pc draaien, zodat je niet beperkt bent door ruimte.

wij als 'vragers' kunnen dat ook doen, dan moet jij inloggen en uploaden
pi_23958876
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:54 schreef Airelle het volgende:
Sven als jij me uitlegt hoe ik filmpjes die ik opneem via Media Center naar jou kan sturen.
Is het verder geen moeite.
Vraag maar aan Iwan, die weet het vast wel
pi_23959623

Vlnr: Roeland Fernhout, Jim de Groot, Marc-Marie Huijbregts, Lottie Hellingman, Yvonne van den Hurk, Sander de Heer, Victoria Koblenko, Isabelle Brinkman, Yvon Jaspers en Gijs Staverman
pi_23959790
Is dat klokhuis yvonne?
  dinsdag 14 december 2004 @ 02:57:05 #116
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_23959898
Ik ben benieuwd, al zal ik alleen de eerste aflevering kunnen zien. De rest dan maar laten opnemen en kijken als ik terugkom

Wie is... de mol? is ook één van mijn favoriete programma's van de laatste jaren, denk toch dat het met BN'ers minder zal zijn.
pi_23961658
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 02:42 schreef Svensational het volgende:
Is dat klokhuis yvonne?
Jah .
pi_23985294
Leuk zeg, ik heb er wel zin in hoor! Hoewel ik het ook leuker zou vinden zonder bn'ers.. Maarja, beter iets dan niets.. En oja, als de mol afgelopen is, half maart, begint peking express!! Echt leuk!! Voorlopig dus elke week een leuk programma op de buis
Wie niet weg is, is gezien
pi_23989824
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 02:25 schreef -Mk- het volgende:
[afbeelding]
Vlnr: Roeland Fernhout, Jim de Groot, Marc-Marie Huijbregts, Lottie Hellingman, Yvonne van den Hurk, Sander de Heer, Victoria Koblenko, Isabelle Brinkman, Yvon Jaspers en Gijs Staverman
Leuk stel!
pi_23991325
Ik ken er 4 niet niet eens .
pi_24000021
Nou, ik ben een grote Mol-fan en vind het wel een beetje jammer van die BN'ers. Had voor mij niet gehoeven, het programma is sterk genoeg van zichzelf. En voor de kijkers was het niet nodig lijkt me. Naar de laatste serie keken toch dik een miljoen mensen.

Ook balen dat het de laatste serie is.... dus nog even genieten dan maar...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_24007939
quote:
Op woensdag 15 december 2004 15:43 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ken er 4 niet niet eens .
Ff tellen... ik ken er maar 1 niet, die Lottie. Naam zegt me iets maar kan zo niet zeggen wat voor iemand het is. Als die Jim tenminste idd zoon van is zoals ik meen, anders ken ik die ook niet . Op zich wel een leuke verzameling deelnemers, niet van die heel 'goedkope' mensen die aan ieder programma meedoen om nog een beetje aandacht te krijgen...
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 23 december 2004 @ 19:56:08 #123
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_24164965
quote:
Op donderdag 16 december 2004 11:09 schreef Arinna het volgende:

[..]

Ff tellen... ik ken er maar 1 niet, die Lottie.
Lottie Heuvelman is 1 van de presentatoren van Jules Unlimited. Ik ken Roeland Fernhout, Victoria Koblenko en Yvonne van den Hurk niet trouwens.
pi_24165058
Ik heb er wel weer zin in
pi_24165089
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:56 schreef qltel het volgende:

[..]

Lottie Heuvelman is 1 van de presentatoren van Jules Unlimited. Ik ken Roeland Fernhout, Victoria Koblenko en Yvonne van den Hurk niet trouwens.
Roeland is acteur, o.a. in All Stars en de film 'Zusje', Victoria is die roodharige uit GTST, en Yvonne deed jaren t klokhuis en daarna speelde ze o.a. in Rozengeur en WodkaLime
pi_24167703
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 14:13 schreef -Mk- het volgende:
Vrijdag 14 januari NED2:

Vrijdag 21 januari NED2:

Vrijdag 28 januari NED2:

getting confused here!
is het nu op NLD 2 of bij SBS6???
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:03 schreef Mvnl het volgende:

[..]

Roeland is acteur, o.a. in All Stars en de film 'Zusje', Victoria is die roodharige uit GTST, en Yvonne deed jaren t klokhuis en daarna speelde ze o.a. in Rozengeur en WodkaLime
neehee! dat is Yvon jaspers haha! die is gaan spelen in Rozengeur en WodkaLime. Yvonne van den Hurk moest weg bij Klokhuis omdat ze (nou ja) te oud was...
pi_24170442
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 14:13 schreef -Mk- het volgende:
Vrijdag 14 januari NED2:

Vrijdag 21 januari NED2:

Vrijdag 28 januari NED2:

Is het ook al bekend of er overdag herhalingen uitgezonden worden, en indien dit het geval is wanneer deze dan uitgezonden worden ?
Vrijdagavond komt mij namelijk erg slecht uit.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_24177314
quote:
Op donderdag 23 december 2004 23:49 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Is het ook al bekend of er overdag herhalingen uitgezonden worden, en indien dit het geval is wanneer deze dan uitgezonden worden ?
Vrijdagavond komt mij namelijk erg slecht uit.
Vroeger werden de vrijdagafleveringen altijd uitgezonden op de zaterdagochtend tussen 10:00 en 11:00 uur, maar ik weet niet of ze dit nog steeds zullen doen.
  vrijdag 24 december 2004 @ 20:54:15 #129
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_24188410
is het nu op NLD 2 of op SBS6?
pi_24188533
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 21:00 schreef granuaile het volgende:
is het nu op NLD 2 of op SBS6?
Ja, zoals eerder in dit topic staat is dit de laatste Wie is de Mol serie bij de Avro. Hierna gaat het pas over naar SBS6.
pi_24188549
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 21:07 schreef mbn het volgende:

[..]

Ja, zoals eerder in dit topic staat is dit de laatste Wie is de Mol serie bij de Avro. Hierna gaat het pas over naar SBS6.
aha dank.....
pi_24198645
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 02:25 schreef -Mk- het volgende:
[afbeelding]
Ligt het aan mij of zijn alleen Victoria Yvonne en Gijs echt bekend.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  zaterdag 25 december 2004 @ 12:11:49 #134
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_24198864
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 11:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ligt het aan mij of zijn alleen Victoria Yvonne en Gijs echt bekend.
het ligt aan jou... ze zijn allemaal echt bekend...
pi_24200613
Ik heb er zin in .

Wie is de Mol en daarna Peking Express.

.
pi_24202232
quote:
neehee! dat is Yvon jaspers haha! die is gaan spelen in Rozengeur en WodkaLime. Yvonne van den Hurk moest weg bij Klokhuis omdat ze (nou ja) te oud was...
klopt... En ze speelde in pleidooi (erg goede serie, moeten ze maar ns herhalen!)
pi_24216465
* -Vaduz- kan ook niet wachten!
That's all folks!
  zondag 26 december 2004 @ 13:35:00 #138
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24216800
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:56 schreef qltel het volgende:

[..]

Victoria ken je niet?????????
don't give me that fucking bullshit
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 26 december 2004 @ 18:09:47 #139
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_24220762
quote:
Op zondag 26 december 2004 13:35 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Victoria ken je niet?????????
Klopt, ik ben gelukkig geen vaste GTST kijker.. In tegendeel.
pi_24232164
quote:
Op zondag 26 december 2004 18:09 schreef qltel het volgende:

[..]

Klopt, ik ben gelukkig geen vaste GTST kijker.. In tegendeel.
Dan nog: shame on you!
  maandag 27 december 2004 @ 11:58:51 #141
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_24232909
Shame on you twice.....
Wie kent Roeland Fernhout nou niet!?!?!?
Een van Neerlands beste acteurs!!!!!!
pi_24246708
Ik zag laatste dat Lottie ook in De Band speelt... dacht al dat ik dat hoofd al ergens anders ooit had gezien. En wat betreft Jules Unlimited... daar waren toen ik het 'vroeger' keek nog iets andere presentatoren
pi_24247707
is het erg als ik echt geen ideeee heb wat dit programma inhoudt?
sorry voor al m'n typfouten
  dinsdag 28 december 2004 @ 01:03:36 #144
1986 Jane
pi_24247763
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 01:01 schreef surferr het volgende:
Nee, wel jammer, want dat betekent waarschijnlijk dat je nooit naar de eerdere series van Wie Is De Mol hebt gekeken. Leukste programma van de laatste jaren, imho. Ik hoop dat ze er ooit weer mee beginnen (en dan zonder BN'ers), maar die kans is klein.
pi_24247766
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 01:01 schreef surferr het volgende:
Nee,maar post dan ook niet.
pi_24259654
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 16:04 schreef Mvnl het volgende:

[..]

klopt... En ze speelde in pleidooi (erg goede serie, moeten ze maar ns herhalen!)
neehee! Yvonne van den Hurk is niet de actrice die in Pleidooi speelde! (maar ik kan nu even niet op de naam van die actrice komen...)
pi_24259698
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 19:05 schreef granuaile het volgende:

[..]

neehee! Yvonne van den Hurk is niet de actrice die in Pleidooi speelde! (maar ik kan nu even niet op de naam van die actrice komen...)
Je hebt gelijk! haha! Yvonne van den Hurk speelde in Pleidooi. Monique zat in klokhuis! Monique moest toen weg. Yvonne speelt (speelde?) wel in de scetches van Klokhuis....

[ Bericht 4% gewijzigd door granuaile op 28-12-2004 19:10:53 (typo) ]
pi_24268460
Heb er zin in .
  woensdag 29 december 2004 @ 01:50:44 #149
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_24268917
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 19:05 schreef granuaile het volgende:

[..]

Yvonne zat wel in Pleidooi! een van de 2 vrouwelijk advocaten (andere was Carina Crutzen).
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_24278796
quote:
Op woensdag 29 december 2004 01:50 schreef evert het volgende:

[..]

Yvonne zat wel in Pleidooi! een van de 2 vrouwelijk advocaten (andere was Carina Crutzen).
jahaa! saw my next post?
  woensdag 29 december 2004 @ 19:38:10 #151
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_24281973
quote:
Op woensdag 29 december 2004 01:50 schreef evert het volgende:
ze zat ook in Unit 13
pi_24290626
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 02:42 schreef Svensational het volgende:
Is dat klokhuis yvonne?
Nee dus, die zag er heel anders uit
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:53:50 #153
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_24415820
quote:
De AVRO start volgende week vrijdag met de celebrity-reeks van het populaire televisieprogramma 'Wie is...de Mol'. Onder leiding van Angela Groothuizen zullen sterren van radio en tv op 'mollenjacht' gaan in Australië en Indonesië. Dat laat de omroep dinsdag weten.

De taak van de groep is het vervullen van opdrachten waarmee zij geld kunnen verdienen. Het volledige bedrag dat de groep onderweg vergaart, is ook deze keer voor de winnaar. De opdrachten zijn volgens de omroep net als in voorgaande jaren 'spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend'. In de groep saboteert een persoon de activiteiten van de groep. De winnaar is degene die aan het eind van de rit weet wie de 'mol' is.

De BN'ers die op zoek gaan naar de saboteur in hun midden zijn Isabella Brinkman, Roeland Fernhout, Jim de Groot, Marc-Marie Huijbregts, Sander de Heer, Lottie Hellingman, Yvonne van den Hurk, Yvon Jaspers, Victoria Koblenko en Gijs Staverman.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 6 januari 2005 @ 20:20:21 #154
92009 kitkat
Have a break...
pi_24438344
leuk!! Wordt wel weer eens tijd voor een leuk programma!
Wie is daar....
  zaterdag 8 januari 2005 @ 00:14:13 #155
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24456435
Volgens mij zijn dit wel BN'ers die "meespelen", dus niet arrogant BN-gedrag gaan uithangen, maar leuk meespelen zoals de andere kandidaten dat altijd jaren deden ....

Maar is bekend van SBS dat die met BN'ers gaan werken of is dat een gerucht? Want met "gewone" mensen is toch leuker

schaamteloze tvp met een slap lulverhaal om dat te verhullen
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 09:23:29 #156
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_24460120
* Jojogirl gaat de eerste aflevering meteen aflweer niet "live" kunnen zien.

Heb dan een nieuwjaarsborrel waar ik niet onderuit kan. Maarja das een goede reden om niet te vergeten het op te nemen voor mezelf en een teamgenoot die 3 weken naar Suriname is. Ons hele softballteam is nl. sinds ons eigen "Wie is de mol'-weekend molverslaafd.
pi_24463945
wat een gaaf idee! vertel eens even uitgebreid hoe je dat hebt opgezet, wat je hebt gedaan etc !
pi_24467604
Eindelijk, ik heb er zin in!!!
Marc Marie H. is cool, ik zie hem wel als de mol.
Now is a never-ending thing.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 18:44:51 #159
4177 Jojogirl
pi_24468429
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:28 schreef knuppelhout het volgende:
wat een gaaf idee! vertel eens even uitgebreid hoe je dat hebt opgezet, wat je hebt gedaan etc !
* Jojogirl was niet 1 van de organisatoren, maar kan wel wat vertellen natuurlijk.

Degenen die het georganiseerd hadden, hadden natuurlijk van tevoren een mol uitgekozen. Verder werden we gedurende het weekend telkens in allerlei groepjes verdeeld en werden er opdrachten gedaan. Zo was er voor een groepje bijvoorbeeld de opdracht om boodschappen te doen met een maximum totaalbedrag , een maximum bedrag per artikel (10 gulden dus ze moesten eerst nog omrekenen ook) en zonder een artikel met de letter A. De andere 2 groepjes gingen terwijl het boodschappengroepje weg was tegen elkaar strijden door op de hele locatie op zoek te gaan naar dingen die met een A begonnen (dit leidde tot vrij hilarische taferelen waarbij zelfs de afzuigkap helemaal uit elkaar werd gehaald etc.). Ook was er een opdracht met een soort van speurtocht die echter wel begonnen en beeindigd moest worden op volgorde van leeftijd zonder dat we daarbij mochten overleggen. Een andere opdracht was het in groepjes herkennen van items (spel, CD, kleding, knuffel, etc) van iedereen. Ik weet niet alle opdrachten meer maar we hebben tussendoor ook veel gewone gezelschapspellen gespeeld waarbij de Mol ook vanalles had gesaboteerd.
Uiteindelijk leverden alle opdrachten aanwijzingen op (een stuk klassieke muziek die verwees naar de bijnaam van de Mol, haar slaggemiddelde) en moesten we aan het eind allemaal een vragenlijst invullen (allemaal ja, want je kan bij een weekend niet telkens iemand laten afvallen ) en dat resulteerde natuurlijk in een winnaar, een verliezer en de bekendmaking van de Mol.

Het was echt heel gaaf. Alleen al om te zien hoe paranoia iedereen werd. Allerlei mensen die niet de Mol waren gingen heel verdacht doen om zichzelf verdacht te maken. Zodra je ook maar even iets uit je tas gingen halen op je kamer vroegen er minstens 2 mensen wat je ging doen. Ik heb echt ontzettend gelachen dat weekend en ben ook heel erg benieuwd naar de video (die hebben we nog steeds niet gezien), want we zijn ook allemaal opgenomen met onze verdenkingen en tijdens de opdrachten.
pi_24471835
Klinkt erg leuk Geweldig dat jullie zoiets georganiseerd hebben
pi_24471853
Mijn voorspelling. .

De Mol: Yvon Jaspers.
Winnaar: Victoria Koblenko.
Runner-up: Roeland Fernhout.
pi_24471886
Vooraf denk ik dat Marc-Marie Huijbregts een goede Mol kan zijn
pi_24471939
Dat denk ik niet. Marc-Marie is veel te theatraal om mol te kunnen zijn. Maar goed, dat was George ook.
pi_24471988
En ik heb ooit gehoord dat hij een hele grote fan is vanaf de eerste serie. Heeft dus alles uitvoerig gevolgd, en misschien dat hij die ervaring mee zal nemen bij het mol-zijn.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 22:15:57 #165
4177 Jojogirl
pi_24472261
Dat is misschien wel te voor de hand liggend.

En dat was dus tijdens dat weekend ook de reden dat een aantal mensen mij verdachten, terwijl ik niet de Mol was: ik kende het hele concept op m'n duimpje in tegenstelling tot een aantal teamgenoten
pi_24473760
De website is voor 1/10e online: www.wieisdemol.nl
  zaterdag 8 januari 2005 @ 23:36:59 #167
4177 Jojogirl
pi_24473992
Pfff die paspoortjes zijn wel een kwelling voor m'n ogen.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 23:38:56 #168
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_24474040
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 21:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn voorspelling. .

De Mol: Yvon Jaspers.
Winnaar: Victoria Koblenko.
Runner-up: Roeland Fernhout.
ik denk dat Roeland de mol is!!
[sub]slaat overigens nergens op, zo'n voorgevoel zonder ook maar 1 aflevering...
maar gokje wagen is altijd leuk
pi_24474351
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 23:36 schreef Jojogirl het volgende:
Wel interessant om te lezen.

Yvon Jaspers schat zichzelf wel erg laag in. Slecht in het onthouden van feiten? Dan kan ze nooit de Mol winnen.
pi_24474355
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 23:36 schreef Jojogirl het volgende:
Inderdaad, zijn bijna niet te lezen
pi_24474456
Je moet ook op de plaatjes van de paspoortjes klikken, mensen.
pi_24474671
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 23:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
bedankt voor de tip
pi_24475075
So, Yvon geeft zichzelf niet al te hoge cijfers.
pi_24475225
http://www.wieisdemol.com/

Site met groot forum. Aanrader. Voor als je 'm nog niet kent.
  zondag 9 januari 2005 @ 10:20:56 #175
4177 Jojogirl
pi_24480353
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 23:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Duh, maar zelfs dan vind ik ze nog vrij pietepeuterig.
  zondag 9 januari 2005 @ 11:46:20 #176
71384 Urnie
.... is een zij
pi_24481299
Ik ga ook zeker kijken! Marc-Marie en Yvon zijn
Ik doe na de eerste aflevering wel een voorspelling over de mol.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  zondag 9 januari 2005 @ 12:20:24 #177
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24481776
quote:
Op zondag 9 januari 2005 11:46 schreef Urnie het volgende:
Ik ga ook zeker kijken! Marc-Marie en Yvon zijn
Ik doe na de eerste aflevering wel een voorspelling over de mol.
  zondag 9 januari 2005 @ 12:21:20 #178
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_24481789
SPOILER
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
  zondag 9 januari 2005 @ 12:24:00 #179
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24481819
quote:
Op zondag 9 januari 2005 12:21 schreef OnaNia het volgende:
SPOILER
neeeee dat denk ik niet
  zondag 9 januari 2005 @ 12:32:09 #180
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_24481969
Mark Marie kan geen mol spelen, is ie te melig en te zenuwachtig voor. Yvonne v/d Hurk is de mol denk, of iig een actrice/acteur.. Lijkt me voor de hand liggend.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_24484166
Ik doe ook een wild gokje: Sander de Heer. Vind het wel een leuke groep met mensen, niet van die ego's zoals bij Bobo's in the Bush. Heb er nu al zin in!
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
pi_24489222
Ken 't hele programma niet verder, nog nooit iets van gezien... daarom mijn vraag,... wat houdt de mol precies in? Is dat iemand die de boel verlinkt ofzo ?
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_24489705
quote:
Op zondag 9 januari 2005 19:35 schreef mark_03 het volgende:
Ken 't hele programma niet verder, nog nooit iets van gezien... daarom mijn vraag,... wat houdt de mol precies in? Is dat iemand die de boel verlinkt ofzo ?
Je gokt het precies goed .

Tis verder een nogal lastig en veelomvattend spel om uit te leggen...
pi_24489728
Nee, er zit bij de deelnemers 1 mol die de opdrachten zo onopvallend mogelijk probeert te verkloten. Wie die Mol is moeten de andere deelnemers achter zien te komen. De mol doet net als iedere andere deelnemer, het is de bedoeling dat niemand erachter komt dat hij of zij de mol is. Na een aflevering krijgen alle deelnemers een twintigtal meerkeuze vragen over de Mol. In de trend van: In welk groepje zat de Mol bij de eerste opdracht. Degene met het minst aantal goede antwoorden valt af. Uiteindelijk blijven er 3 deelnemers over. De mol en twee finalisten. De winnaar is degene die het meest over de mol weet.
That's all folks!
pi_24494388
Dit wil ik natuurlijk niet gaan missen, maar ik heb voor vrijdag al cabaretkaartjes. Aangezien ik geen videorecorder heb: weet iemand wanneer het herhaald wordt? Anders moet ik even iemand gaan ritselen die het voor me opneemt.
pi_24494900
quote:
Op zondag 9 januari 2005 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, er zit bij de deelnemers 1 mol die de opdrachten zo onopvallend mogelijk probeert te verkloten. Wie die Mol is moeten de andere deelnemers achter zien te komen. De mol doet net als iedere andere deelnemer, het is de bedoeling dat niemand erachter komt dat hij of zij de mol is. Na een aflevering krijgen alle deelnemers een twintigtal meerkeuze vragen over de Mol. In de trend van: In welk groepje zat de Mol bij de eerste opdracht. Degene met het minst aantal goede antwoorden valt af. Uiteindelijk blijven er 3 deelnemers over. De mol en twee finalisten. De winnaar is degene die het meest over de mol weet.
Hmm, goeie samenvatting idd. Ik doe het je niet na!
  maandag 10 januari 2005 @ 00:46:35 #187
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24495245
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:26 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Hmm, goeie samenvatting idd. Ik doe het je niet na!
Hee leef jij ook nog JIj hebt mijn eerste B&A avatar gemaakt

Ik heb over dit programma gelezen en er doen flink wat mensen mee die ik ken. Misschien dat ik ook ga kijken
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_24495424
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:46 schreef Frey het volgende:

[..]

Hee leef jij ook nog JIj hebt mijn eerste B&A avatar gemaakt

Ik heb over dit programma gelezen en er doen flink wat mensen mee die ik ken. Misschien dat ik ook ga kijken
Hmm, je nick komt me ergens wel bekend van voor ja . Kheb je B&A-icoontje echter niet meer, net even gecheckt .

Je moet trouwens niet gaan kijken 'omdat er veel bekende mensen aan meedoen', maar gewoon omdat het een tof spel is! Hopelijk blijft het dat ook met al die BN-ers....
  maandag 10 januari 2005 @ 01:09:31 #189
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24495572
Ja, maar bekende mensen zijn ook altijd leuk
Vooral Victoria die ik ken van GTST
Wie doen er ook alweer allemaal mee?

Dit is trouwens die avatar
Was alweer in januari 2004
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_24495740
quote:
Op maandag 10 januari 2005 01:09 schreef Frey het volgende:
Ja, maar bekende mensen zijn ook altijd leuk
Vooral Victoria die ik ken van GTST
Wie doen er ook alweer allemaal mee?

Dit is trouwens die avatar
Was alweer in januari 2004
Bekende mensen zijn níet leuk... lijkt me althans bij dit spel .

En over januari 2004: those were the days...
pi_24529889
Op wieisdemol.com kun je de trailer downloaden .
pi_24530333
Het begint al te kriebelen.....
  woensdag 12 januari 2005 @ 12:17:15 #193
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24530368
Heb er nu al zin in
pi_24530441
Ga ook maar eens kijken vrijdag ... erg benieuwd.
Marc Marie Huijbregts
  woensdag 12 januari 2005 @ 18:57:01 #195
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_24535494
Zouden er ook al hints in de paspoorten zitten?

Ik denk zelf dat Jim de Groot de mol is. (heeft overigens goede muzieksmaak)
Afrika Paprika
  woensdag 12 januari 2005 @ 23:39:06 #196
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_24538025
Vrijdag maar eens kijken, helaas de enige aflevering die ik kan zien. Vraag wel of de rest getaped kan worden.
pi_24544879
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 18:44 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

en moesten we aan het eind allemaal een vragenlijst invullen (allemaal ja, want je kan bij een weekend niet telkens iemand laten afvallen ) en dat resulteerde natuurlijk in een winnaar, een verliezer en de bekendmaking van de Mol.
Ik heb ook al eerder in dit topic verteld dat wij ook een eigen Wie is de Mol hebben gespeeld. Ook idd een opzet met allerlei opdrachten. Alleen vielen bij ons wel mensen af. Dat was als volgt gedaan: tijdens het kamp waren enkele vragenlijstronden, en bij iedere ronde vielen er mensen af die de minste antwoorden goed hadden (we waren met ong 20 dus meestal 2 of drie mensen). Alleen niemand WIST dat hij al afgevalen was: je speelde dus gewoon door, maar het kon goed zijn dat je allang niet meer in de race zat. Iedere vragenronde bevatte de zelfde soort vragen als bij de echte mol (in welk groepje zat de mol bij dat en dat spel, wat is zijn geslacht, enz). Dit werkte prima!!
pi_24545230
Ik heb net gelezen dat Angela voor t eerst ook niet weet wie de Mol is... Ben benieuwd hoe ze dat aan gaan pakken...
pi_24545436
ik denk dat gijs staverman wel zo'n gluiperd is...
pi_24563617
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 12:21 schreef mark_03 het volgende:
Marc Marie Huijbregts
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_24563671
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 18:57 schreef LuQas het volgende:
Ik denk zelf dat Jim de Groot de mol is. (heeft overigens goede muzieksmaak)
Precies.

. Jeff Buckley. .
  vrijdag 14 januari 2005 @ 14:42:56 #202
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24563740
Heb er zin in. . M'n favorieten: Victoria, Isabelle, Marc-Marie en Yvon. .
pi_24563792
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 18:57 schreef LuQas het volgende:
Zouden er ook al hints in de paspoorten zitten?
Als je kijkt bij 'overig'; ik vind dat wel apart met wie welke quiz zou kunnen winnen enzo
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  vrijdag 14 januari 2005 @ 15:04:12 #204
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_24564096
Mijn gevoel zegt dat het Sander de Heer is...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_24564274
tvp
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_24564416
Het lijkt me nu al geweldig als Marc-Marie de mol is.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:09:02 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24565174
De meeste van die BN-ers ken ik niet eens, maar hoop dat het format verder hetzelfde blijft als de voorgaande jaren. Ga zeker vanavond kijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24566097
Yes, vanavond
  vrijdag 14 januari 2005 @ 17:18:18 #209
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24566132
Ik heb er idd zin in
pi_24566336
Nog maar 3 uurtjes......

vrijdag 14 januari 2005 @ 18:03:11 #211
71384 Urnie
.... is een zij
pi_24566828
De video staat al geprogrammeerd, ik kan het helaas niet rechtstreeks zien.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_24567082
Mededeling voor Mol en ER fans

Veel mensen hebben de AVRO de afgelopen week gebeld en gemaild met de vraag hoe het kan dat Wie is ... de Mol? (Ned. 2) en ER (Ned. 3) op hetzelfde tijdstip worden uitgezonden.Allereerst:de AVRO betreurt dit, maar heeft hier zelf niet alles in te zeggen. De netcoördinatoren (van Ned. 1, 2 en 3) bepalen op welk net en tijd een programma wordt uitgezonden. De huidige situatie zal drie weken duren. Eind januari wordt ER onderbroken en zal weer starten op 29 april. De laatste aflevering van Wie is ... de Mol? is op 25 maart. Ook wordt Wie is ... de Mol? elke vrijdagochtend om 10.00 uur herhaald via Nederland 1.

Bron: Avro
  vrijdag 14 januari 2005 @ 18:18:10 #213
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_24567091
Fantastisch programma , maar met BN-ers , ik heb mijn twijfels.

Ga uiteraard wel kijken!
Feyenoord!!! * Barça
  vrijdag 14 januari 2005 @ 18:21:28 #214
70004 niksan
net een beetje meer
pi_24567146

* niksan ook kijkt,
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_24567186
Vanavond is het zover Ik ga kijken!
En alle mollen, winnaars en verliezers van de voorgaande series komen ook weer even langs
pi_24567199
He! Waarom wordt het nu niet zaterdags herhaald .
pi_24567234
Heb er zin aan
tvp
  vrijdag 14 januari 2005 @ 19:17:13 #218
42287 vluggejapie
Kijker de kijk
pi_24567919
Ben er al helemaal klaar voor. Trouwens direct bij aankomst in Australie moet al weer iemand naar huis. Best wel lullig, vlieg je daar helemaal heen, kan je weer terug.
Everytime she sneezes I believe it's love
  vrijdag 14 januari 2005 @ 19:28:55 #219
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_24568111
Moet zo weg, maar video staat ingeprogrammeerd [check check doublecheck]

De eerste voorspellingen tot nu toe:

Bruut: Yvon Jaspers
Tom_tom: Victoria Koblenko of Marc-Marie, maar had 't in een latere post over Yvon Jaspers*
Svensational: Marc-Marie
Aramka: Marc-Marie
ThomasBerge: Marc-Marie
babette21: Roeland Fernhout
stijgende_ster: Yvonne v/d Hurk
luQas: Jim de Groot
Knuppelhout: Gijs Staverman
asskicker14: Sander de Heer

de meningen zijn verdeeld, al lijk Marc-Marie als oppermol te worden gezien

* make up your mind honey
  vrijdag 14 januari 2005 @ 19:35:30 #220
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24568205
Oh, ik ga ook voor Yvon Jaspers.
pi_24568243
Ik zeg Sander de Heer
pi_24568282
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 19:17 schreef vluggejapie het volgende:
Ben er al helemaal klaar voor. Trouwens direct bij aankomst in Australie moet al weer iemand naar huis. Best wel lullig, vlieg je daar helemaal heen, kan je weer terug.
Idd, ik zag het ook op dit filmpje (tweede deel, op ongeveer 10 minuten begint het) .

Verrassend begin van de nieuwe serie, maar wel jammer dat het al uitgelekt is .
pi_24568325
Marc-Marie is té voor de hand liggend .

Ik waag me nog niet aan voorspellingen . Denk wel dat het een van de 'onbekenderen' is .
  vrijdag 14 januari 2005 @ 19:44:26 #224
23107 dolle_hond
topicverkoper
  vrijdag 14 januari 2005 @ 20:01:31 #225
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24568612
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 19:44 schreef dolle_hond het volgende:
ik zet mijn blinde gok in op roeland fernhout
Ik ga mee
pi_24568900
Ik denk dat Sander de Heer de mol is, waarom? Weet ik niet
  vrijdag 14 januari 2005 @ 20:21:35 #227
42287 vluggejapie
Kijker de kijk
pi_24568937
Hoe kan je nu al denken te weten wie de mol is???

We praten na de aflevering wel verder...

nog 4 minuten btw
Everytime she sneezes I believe it's love
pi_24568996
Ik ben er klaar voor
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 14 januari 2005 @ 20:31:29 #229
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24569095
Jaaaaaaaa, tot het einde ben ik kijken
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 20:33:09 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_24569119
10 bekende Nederlanders ?

Ik ken de helft niet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 20:34:15 #231
7889 tong80
Spleenheup
pi_24569129
Gijs Staverman is de Mol.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 14 januari 2005 @ 20:34:36 #232
79550 Ymke
your ghost
pi_24569133
Aanwezig , maar wat is het fotum weer sloom
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 20:35:47 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_24569152
Trouwens Roeland Fernhout is acteur da's een veilige mol.

vrijdag 14 januari 2005 @ 20:36:17 #234
101791 dramslag
Beijing 2008
pi_24569161
de meeste zou je kunnen kennen zoals die mensen zeggen.
"kunnen kennen" ja. daadwerkelijk ken ik de meeste ook niet
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_24569198
Ik ga in eerste instantie voor Jim de Groot als mol
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 20:40:37 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_24569217
Ja zou ook kunnen, onbetrouwbaar type.

Ik haat Yvonne Jaspers dus ik word de komende weken wel op de proef gesteld.

pi_24569237
nu ik die oude beelden zo zie, wil ik toch wel erg graag de DVD's van alle jaren.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 20:44:19 #238
79550 Ymke
your ghost
pi_24569265
Ik heb het programma nooit gezien , wat moet die mol doen ?
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 20:47:26 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_24569319
Mijn haat tegen Jaspers wordt weer bevestigd.

Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 20:48:05 #240
7889 tong80
Spleenheup
pi_24569325
Ook het eerste jaar dat ik kijk ik snap de spelregels ook niet helemaal hadden ze wel even mogen uitleggen.

pi_24569326
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:44 schreef Ymke het volgende:
Ik heb het programma nooit gezien , wat moet die mol doen ?

De boel saboteren natuurlijk.

Ik wil bij deze ook zeggen dat ik een gruwelijke hekel aan Isabelle Brinkman heb.
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 20:48:59 #242
7889 tong80
Spleenheup
pi_24569338
Isabelle heb ik een paar keer ontmoet en die is echt haar zelf, die deugt zou ik willen zeggen

vrijdag 14 januari 2005 @ 20:50:02 #243
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24569355
Roeland is geniaal.

Ja, die jury gokt maar wat. Dat controleren ze niet. Dus moet je nogmaals liegen
  vrijdag 14 januari 2005 @ 20:50:22 #244
79550 Ymke
your ghost
pi_24569360
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:48 schreef schatje het volgende:

[..]

De boel saboteren natuurlijk.

Ik wil bij deze ook zeggen dat ik een gruwelijke hekel aan Isabelle Brinkman heb.

Ik denk dat die jongen met die grote neus en dat brilletje de mol is
pi_24569367
volgens mij is het ook Roelof Fernhout , is de beste acteur natuurlijk
I know it sounds like I'm in denial, but I'm not.
pi_24569380
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:50 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ik denk dat die jongen met die grote neus en dat brilletje de mol is
Ik denk dat mens uit GTST. Waarom weet ik niet. Gewoon gevoel .
  vrijdag 14 januari 2005 @ 20:52:49 #247
79550 Ymke
your ghost
pi_24569396
Sander dus , die is het
  vrijdag 14 januari 2005 @ 20:52:59 #248
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24569400
Roeland is de enige die het spel echt door heeft, want de antwoorden zijn toch niet controleerbaar dus liegt ie 2x.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24569403
Kan iemand mij heel kort en bondig vertellen waarom die vent alle twee zijn vragen mocht liegen? Zo is er toch geen kont aan? Dan zegt de jury dus 'dat van beatrix is waar' en dan zegt hij 'ik duim' terwijl dat ook gelogen was, staat de pot toch nog op 500 ?? Ja sorry hoor ik volg 't voor 't eerst
  vrijdag 14 januari 2005 @ 20:54:56 #250
79550 Ymke
your ghost
pi_24569435
Wat is nou weer "potten"?
  vrijdag 14 januari 2005 @ 20:55:19 #251
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24569440
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:54 schreef Ymke het volgende:
Wat is nou weer "potten"?
net als banken bij de zwakste schakel
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 20:56:01 #252
7889 tong80
Spleenheup
pi_24569450
GVD wat een geniaal concept ik zit nu al helemaal in het programma te raden en te gissen en alles af te wegen, je moet wel blijven kijken.

vrijdag 14 januari 2005 @ 20:56:19 #253
79550 Ymke
your ghost
pi_24569454
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

net als banken bij de zwakste schakel
Ah , bedankt
  vrijdag 14 januari 2005 @ 20:59:15 #254
79550 Ymke
your ghost
pi_24569504
En wat als de mol in de eerste of tweede week gesnapt wordt , wat dan?
  vrijdag 14 januari 2005 @ 20:59:52 #255
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24569510
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:59 schreef Ymke het volgende:
mol kan niet "gesnapt" worden ... maar dat merk je nog wel
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 21:00:19 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_24569516
Ja dat snap ik ook niet

vrijdag 14 januari 2005 @ 21:01:01 #257
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24569526
Lottie is de potentiele babe van de show
pi_24569530
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:00 schreef tong80 het volgende:
Ja dat snap ik ook niet

Ik snap er niks van Niemand beantwoordt mijn vraag ook
pi_24569531
Laat die Marc-Marie Huijbrechts maar meteen naar huis gaan. Ik kan die "vent" echt niet uitstaan.
Rot a.u.b. op en ga iets naders doen, maar verpest de mol niet.
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 21:01:55 #260
7889 tong80
Spleenheup
pi_24569535
Marc Marie was weer lachen

vrijdag 14 januari 2005 @ 21:02:00 #261
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24569536
Marc Marie ligt te veel voor de hand.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:02:29 #262
79550 Ymke
your ghost
pi_24569543
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

mol kan niet "gesnapt" worden ... maar dat merk je nog wel
Ah , ok , ik ga het maar eens goed volgen
pi_24569569
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:01 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik snap er niks van Niemand beantwoordt mijn vraag ook
Kijk eens op www.wieisdemol.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 21:05:14 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_24569585
Vreemd dat ze de spelregels niet uitleggen ik hoor van Boez op MSN hoe het concept werkt.

vrijdag 14 januari 2005 @ 21:05:42 #265
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24569592
Aan het eind van een aflevering doet iedereen een test, een test over de mol. De persoon met de minste goeie antwoorden moet naar huis. Je kan dus nooit zeker weten of jij als deelnemer de mol had geraden, alleen dat je minder fout had als de vertrekkende .....
Aan het eind van de serie heb je dan nog 3 deelnemers en een pot. Die pot bestaat uit het geld dat in de hele serie bijeen is gespeeld. De laatste test maakt dus onderscheid tussen winnaar, verliezer en de mol natuurlijk. Bij gelijk aantal goeie antwoorden telt de snelheid van het beantwoorden.

Iets duidelijker voor de eerste keer kijkers?
pi_24569599
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:59 schreef Ymke het volgende:
In de afleveringen komen ook geheime aanwijzingen. Je moet dus goed opletten .
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:07:18 #267
79550 Ymke
your ghost
pi_24569617
Executie??? lol
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:08:02 #268
79550 Ymke
your ghost
pi_24569632
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:06 schreef schatje het volgende:

[..]

In de afleveringen komen ook geheime aanwijzingen. Je moet dus goed opletten .
Ja , ik sta op scherp
pi_24569647
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:07 schreef Ymke het volgende:
Executie??? lol
Zelfs bij ER mogen de kandidaten langer blijven.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:12:15 #270
79550 Ymke
your ghost
pi_24569700
Ik weet het zeker het is Sander
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:13:01 #271
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24569711
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:12 schreef Ymke het volgende:
Ik weet het zeker het is Sander
Ik weet het elk seizoen weer 5 keer zeker bij verschillende personen
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:13:53 #272
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24569733
Zo'n eerste test is puur gokwerk, behalve voor de Mol zelf.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:15:31 #273
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24569763
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:

Ik weet het elk seizoen weer 5 keer zeker bij verschillende personen

Dat heb ik ook bijna elk seizoen gehad. Alleen bij George in Portugal wist ik het een paar afleveringen voor de afloop helemaal zeker.
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 21:15:44 #274
7889 tong80
Spleenheup
pi_24569769
Fernhout heeft mensenkennis. Jaspers liegt bij elke vraag. Precies jongen dat wijf deugt niet.

vrijdag 14 januari 2005 @ 21:16:32 #275
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24569784
Voor de nieuwe volgers: Je weet nooit zeker of mensen wel invullen wat ze op de voice-over zeggen Wel lekker frustrerend als kijker soms ...
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 21:19:05 #276
7889 tong80
Spleenheup
pi_24569824
Wat een toeval de gene die er uit moet zit bij de laatste twee

vrijdag 14 januari 2005 @ 21:19:13 #277
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24569827
Iedereen groen, wat lelijk
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:19:41 #278
79550 Ymke
your ghost
pi_24569835
pfffffffffffffff wat een gezeik , iedereen blijft
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 21:20:06 #279
7889 tong80
Spleenheup
pi_24569839
Gadverdamma, einde de mol voor mij doei ik zap door

pi_24569841
wel weer leuk dat er nog niemand weg moet.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:21:12 #281
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24569854
Whoehaha, lekker de spanning opvoeren voor niets.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:21:18 #282
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24569856
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamma, einde de mol voor mij doei ik zap door

Het is ook afgelopen, zeiksnor

Op zich begrijp ik je wel, maar vanaf nu gaat er elke week iemand uit
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 21:21:39 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_24569862
Nou geweldig. Hoe hou ik m'n kijkers voor het schrem. Prutsers

vrijdag 14 januari 2005 @ 21:22:14 #284
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_24569871
Dat er niemand uitging was wel weer duidelijk ja. Al zou dat wel lekker bruut geweest zijn.

Ik denk dat Sander de Heer het is, of Gijs Staverman.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:22:39 #285
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_24569877
Ze hebben de tune van Catch me if you can gejat...wat slecht zeg
pi_24569889
Haha, ik dacht al, vast net zo'n geintje als bij Expeditie Robinson altijd

"Ja er gaat vandaag WEL iemand naar huis"

iedereen "ooooh!!!"

"Grapje, er gaat niemand naar huis".
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:24:11 #287
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_24569910
Sander...
Niemand noemt m, bekeek zn filmpje...
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:24:38 #288
79550 Ymke
your ghost
pi_24569918
Nah , volgende week nog maar eens kijken , maar ik blijf erbij dat het Sander is ,

ajuus
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:25:55 #289
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24569941
Voor de die-hards: www.wieisdemol.nl is geunlocked
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:26:06 #290
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24569943
ik ga voor marc-marie
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:26:59 #291
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_24569960
Maar diegene die de Mol is moet juist niet liegen om niet verdacht over te komen....of zou DAT juist verdacht overkomen?
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:28:28 #292
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_24569991
Bij elke hint hoort een foto, deze kan je bekijken in de slide show naast de tekst.

Hint 1,
Yvon besluit niet te potten bij het liegspel, maar beantwoordt haar vraag niet goed, waardoor het door Victoria verdiende geld niet in de pot komt.

Hint 2,
Marc-Marie besluit ook niet te potten bij het liegspel, maar beantwoordt zijn vraag niet goed, waardoor het door Gijs verdiende geld niet in de pot komt.

Hint 3,
Jim, Isabelle, Sander en Yvonne liegen alle vier ook slecht en verdienen geen geld voor de pot.

Hint 4,
Waarom komt Victoria pas later in het restaurant in Adelaide aan?
pi_24569998
Isabelle is 't niet... bij haar shot toen bekend werd of haar scherm groen werd schrok ze echt ...

En Marc Marie: spaghetti moet toch ook een naam hebben whaha, wat een gast blijft 't toch
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:30:13 #294
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24570028
Het is Sander de Heer.
Oh, en nu ga ik de test zelf maken. .
pi_24570048
Zag ik het nou goed? Gijs Staverman klapte voor de computer zijn boekje dicht, stond daar nou het wie de mol?-logo op?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 januari 2005 @ 21:33:17 #296
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24570088
Sander de Heer. Bij de vraag waar hij allergisch voor is hoorde je hem zeggen: kleine ruimtes, maar hij zei het niet. Daarna gaf hij een ander antwoord.

Sander was niet in beeld bij het invullen van de vragen op de laptop. Niemand heeft zijn filmpje opgevraagd. Kortom: erg onzichtbaar.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:34:08 #297
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_24570105
BVO..doet de test het bij jou?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:34:11 #298
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24570107
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:28 schreef Asskicker14 het volgende:

Hint 1,
Yvon besluit niet te potten bij het liegspel, maar beantwoordt haar vraag niet goed, waardoor het door Victoria verdiende geld niet in de pot komt.

Hint 2,
Marc-Marie besluit ook niet te potten bij het liegspel, maar beantwoordt zijn vraag niet goed, waardoor het door Gijs verdiende geld niet in de pot komt.
Alles leuk en aardig ... maar die hints zeiden vorig jaar vaker geen fuck dan wel. En die ik heb laten staan in de quote zeggen ook niks, want ze zeggen hetzelfde over 2 personen
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 21:34:43 #299
7889 tong80
Spleenheup
pi_24570118
Ik ken heel die Sander sowieso niet.Ook een veilige keuze

pi_24570136
Ja Rewimo dat viel me ook op dat je dat antwoord hoorde maar hem het niet zag zeggen. En mollen kruipen graag uit kleine ruimtes (maar ook erin)
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:35:26 #301
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24570139
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BVO..doet de test het bij jou?
Nee... als ik me aan wil melden zegt 'ie steeds "gebruikersnaam bestaat al" .
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:36:32 #302
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24570161
Sander de Heer heeft als enige van de BN-deelnemers alle voorgaande De Mol-afleveringen gevolgd en zou, met die kijk-ervaring, natuurlijk wel een geschikte Mol kunnen zijn.
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')