Dit lijkt me nou een leuk plan. Maar dan moeten het idd wel A-sterren zijn!quote:
Victoria Koblenko gaat acte de présence geven in de eerste Nederlandse BN'er versie van het populaire sabotteurprogramma Wie is de mol? Dit vertelde ze aan Sylvie Meis in haar TMF-programma Babetrap. In de Amerikaanse versie Celebrity Mole bleek onze Frederique van der Wal de rol van het ondergrondse zoogdiertje te vervullen.
In Nederland zijn ze al lang bezig een interessante groep bij elkaar te krijgen en dit blijkt geen eenvoudige opgave. Ook Bobo's in the bush beloofde dit jaar met A-sterren te komen. In plaats van dat ze Victoria mee sleepten naar Borneo, kwamen ze uiteindelijk met een legertje C-artiesten aanzetten. We zijn benieuwd wie Victoria straks gaat vergezellen. De opnames zijn komende zomer.
erg jammer ja....quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:53 schreef Wup het volgende:
wie is de mol is een supertof programma.
ik zie niet in waarom BN-ers zich daar nou mee moeten gaan bemoeien?
De vorige seizoenen hadden nogal lage kijkcijfers en de mol is een erg dure serie. Dit lijkt een poging om de serie nieuw leven in te blazen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:53 schreef Wup het volgende:
wie is de mol is een supertof programma.
ik zie niet in waarom BN-ers zich daar nou mee moeten gaan bemoeien?
Ron Brandsteder, Henny Huisman, enz.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:13 schreef BobRooney het volgende:
A-sterren?? noem eens een A-ster?
jammer hequote:Op woensdag 26 mei 2004 12:16 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
André van Duin
André Hazes
Albert Verlinden
Ankie van Grunsven
Astrid Joosten
Ali G.
en natuurlijk Albert Mol: die is dan de mol. Jammer dat-ie dood is.............
Goh, echte A-sterren. Van dit rijtje namen ken ik er welgeteld éénquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:12 schreef VincentB het volgende:
Behalve Victoria schijnen ook Sander de Heer, Yvon Jaspers en Fabienne de Vries mee te doen.
O, ik wel alledrie hoor...quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goh, echte A-sterren. Van dit rijtje namen ken ik er welgeteld één![]()
Met Fabienne 'heb' ik niet zoveel. Maar Sander de Heer en Yvon Jaspers vind ik altijd wel leuk.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ow dat wist ik niet, maar in dat geval geef ik de makers het voordeel van de twijfel, het zou heel jammer zijn als het programma niet meer gemaakt zou worden.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:12 schreef VincentB het volgende:
De vorige seizoenen hadden nogal lage kijkcijfers en de mol is een erg dure serie. Dit lijkt een poging om de serie nieuw leven in te blazen.
De pest met Wie is de Mol? was dat het eigenlijk alleen leuk was om te kijken als je het vanaf het begin gezien had (of in ieder geval niet al teveel gemist had). Mensen die er later 'invielen' keken dus vaak niet de week erop weer, waardoor de kijkcijfers tegenvielen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:28 schreef ThomasBerge het volgende:
Wie is de Mol? is een geweldig programma. De kracht van het programma is, dat het mysterieuze van de deelnemers, die onbekende Nederlanders zijn. Nu er een versie met bekende Nederlanders, gaat die kracht al verloren. En wordt het meer de publieke omroep versie van Bobo's In The Bush, en dat zou erg zonde zijn voor het geweldige programma, die nu een stille dood zal sterven, aangezien dit het laatste seizoen is.
Ja inderdaad, was ook bij Shownieuws. Ze hadden al allerlei dingen opgenomen, maar doordat er een hacker achterkwam. Moeten ze nu weer heel wat dingen opnieuw gaan opnemen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik had gehoord bij Boulevard dat door een hacker de mol van dit jaar was uitgelekt, en dat dus een nieuwe mol wordt gezocht.
Tja, blijkbaar gaat de publieke omroep ook voor de kijkcijfers, en dat gaat weer ten koste van dit mooie programma.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:40 schreef Eightball het volgende:
Waarom nou weer die stink BN'ers...
Het was toch goed zoals het was?
Lijkt mij onzin, volgens mij hebben ze nog niet eens een mol uitgekozen. De selectieprocedure is pas net klaar en bovendien gaan ze pas aan het eind van de zomer opnemen. Dat is wat ik gehoord heb althansquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik had gehoord bij Boulevard dat door een hacker de mol van dit jaar was uitgelekt, en dat dus een nieuwe mol wordt gezocht.
Tuurlijk, ik ook.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:31 schreef babette21 het volgende:
maar ik ga wél weer kijken haha!!!
Gister was er weer een item over bij Shownieuws. De hacker beweerde dat hij erachter is gekomen wie de mol is, wie er mee zouden gaan doen, waar de locatie is, welke opdrachten er zijn etc. De hacker weet alles al. De AVRO is zich nu aan het beraden of de serie uberhaupt nog wordt opgenomen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:00 schreef VincentB het volgende:
[..]
Lijkt mij onzin, volgens mij hebben ze nog niet eens een mol uitgekozen. De selectieprocedure is pas net klaar en bovendien gaan ze pas aan het eind van de zomer opnemen. Dat is wat ik gehoord heb althans
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:30 schreef Catsy het volgende:
Wie is de mol is zo'n geweldig goed programma! Maar om het nou met BN-ers te doen...Ik vond het juist superleuk dat je die mensen totaal niet kende en uiteindelijk toch ontzettend ging meeleven met iedereen. Zo was ik twee seizoenen geleden helemaal fan van George, zodat ik tot de één na laatste aflevering steeds dacht: yay, hij is weer door! Terwijl iedereen allang wist dat ie de mol was
Met BN-ers lijkt me het in elk geval veel minder spannend.
Dat scheelt een hoop typwerk.... ik sluit me er volkomen bij aanquote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:30 schreef Catsy het volgende:
Wie is de mol is zo'n geweldig goed programma! Maar om het nou met BN-ers te doen...Ik vond het juist superleuk dat je die mensen totaal niet kende en uiteindelijk toch ontzettend ging meeleven met iedereen. ........ Met BN-ers lijkt me het in elk geval veel minder spannend.
Ik heb begrepen dat het niet bij Australië alleen blijft.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:31 schreef babette21 het volgende:
Vanmiddag was Victoria te gast bij Yorin FM, ze gaat idd mee doen aan Wie is de Mol.
Ze mocht geen andere namen noemen dus da's nog ff afwachten...
Wat ik wel tof vind: 't is dit jaar in Australië..... Waar ik zelf ook 'n paar maanden gebivakeerd heb dus:
Ik kan je met 100% zekerheid zeggen: dit is geen doorgestoken kaart. De mensen achter De Mol zijn vakmensen die graag nog een serie maken. Die gaan het echt niet 'verprutsen' hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:44 schreef Jane het volgende:
Wie Is De Mol is mijn favoriete programma van de laatste jaren, dus ik ben benieuwd, al vrees ik ook wel een beetje het ergste. Het concept draait toch voor een groot deel om het gegeven dat je 10 mensen bij elkaar zet die elkaar niet kennen, maar wel zo snel mogelijk dingen van elkaar moeten zien uit te vinden om erachter te komen wie de verrader is. Die BN-ers lopen met elkaar al die party's af, dus die kennen elkaar al. Dat maakt het een stuk moeilijker om er een spannend spelletje van te maken. Bovendien zijn bijna alle quizzen en spelletjes waar BN-ers aan meedoen overduidelijk doorgestoken kaart.
Ok.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:34 schreef VincentB het volgende:
En zo'n kleffe kliek zijn de mensen die meedoen écht niet hoor.Natuurlijk zijn er een paar die elkaar al kennen, maar dat wil niet zeggen dat dit geen leuk spel kan gaan worden. Heb vertrouwen!
(Telegraaf)quote:'Wie is… de Mol?' met bekende Nederlanders
Wat hebben acteur Roeland Fernhout, cabaretier Marc-Marie Huijbrechts, 3FM-dj Sander de Heer, presentator Gijs Staverman, muzikant Jim de Groot, actrice Yvonne van den Hurk, actrice/presentatrice Yvon Jaspers, presentatrice Isabelle Brinkman, 'GTST'- actrice Victoria Koblenko en actrice/presentatrice Lottie Hellingman met elkaar gemeen? Alletien zijn ze momenteel op Bali en in Australië druk op zoek naar de Mol. Want speciaal voor de vijfde en voorlopig laatste reeks nodigde de AVRO voor zijn populaire programma 'Wie is… de Mol?' in plaats van tien ónbekende, tien bekende Nederlanders uit.
Vier seizoenen lang ging presentatrice Angela Groothuizen voor het programma 'Wie is… de Mol?' samen met een aantal landgenoten op zoek naar de Mol. Tijdens die avontuurlijke reis voerde de groep uiteenlopende opdrachten uit. Opdrachten waarvan één van hen, de beruchte Mol, de uitvoering probeerde te saboteren. Dit keer wordt het spel dus gespeeld door BN'ers.
Bert Johan van Goor, senior eindredacteur Amusement bij de AVRO, is razend enthousiast: "De afgelopen keren hebben we gezien dat het vreselijk interessant is wat er tijdens zo'n spel in een groep gebeurt. Er ontstaat een soort van hysterie. In het geval van BN'ers komt er natuurlijk een extra dimensie bij. De kijker denkt hen namelijk goed te kennen, maar dat is natuurlijk niet zo."
De AVRO kreeg een leuk groepje bij elkaar. "Marc-Marie heeft nog nooit een aflevering gemist en vond het zelfs een eer om aan het programma mee te doen. In Nederland zijn we al een keer in het diepste geheim bij elkaar geweest om wat opdrachten uit te voeren. Het bleek een bloedfanatiek groepje. Gijs zat voortdurend foto's te maken met zijn mobiel, maar er werd ook veel gelachen. Zo hebben Marc-Marie en Roeland volgens mij nu nog steeds de slappe lach."
Hoe populair ook, het betreft voorlopig de laatste reeks: "Het programma, naar Belgisch concept, wordt hartstochtelijk meegespeeld. Ook op internet. Er bestaat een fanclub van 80.000 man en er worden zelfs 'Wie is…de Mol?'-dagen gehouden. Maar het is vreselijk moeilijk steeds nieuwe opdrachten te verzinnen. En oude opdrachten willen we beslist niet opnieuw gebruiken. Daarom is het ook een jaar niet geweest. Wij gaan voor kwaliteit, en niet voor kwantiteit. Vandaar dat het begin 2005 voor het laatst is te zien. Weet je, het is bijna een dramaserie. Daarom doet Oscar Smit ('De Tweeling') ook de eindredactie." Presentatrice Angela Groothuizen weet niet wie van haar collega's de Mol is. "Dat is voor het eerst is onze geschiedenis. Besloten is het haar niet te vertellen, omdat BN'ers toch iets anders met elkaar omgaan", aldus Van Goor.
isabelle brinkmanquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:35 schreef babette21 het volgende:
Roeland Fernhout
Marc-Marie Huijbrechts![]()
3FM-dj Sander de Heer
Gijs Staverman![]()
Jim de Groot![]()
Yvonne van den Hurk>>> DE MOL !!!
Yvon Jaspers
Isabelle Brinkman![]()
Victoria Koblenko![]()
Lottie Hellingman![]()
isabelle vind ik niksquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:11 schreef BVO het volgende:
Zitten wel leuke namen tussen..
Vooral Marc-Marie, Yvon, Isabella en Victoria
.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:08 schreef --Globe-- het volgende:
en die marc marie is dat niet die visagist?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij bedoelt "kapper Mari" haha... Marc Marie is cabaratier
op de een of andere manier heb ik helemaal NIKS met dat mensquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:45 schreef schatje het volgende:
Isabelle Brinkman is echt een geit ja![]()
![]()
.
Yep:quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:11 schreef RB-tje het volgende:
Hoorde ik nou dat na deze serie bij de AVRO een nieuwe serie bij SBS6 komt? Omdat de AVRO er mee stopt?
quote:Wie is de Mol naar SBS6.
De producent van Wie is de Mol?, Woenstijnvis, heeft zojuist bekend gemaakt dat het spelprogramma Wie is de Mol? vanaf het najaar van 2005 ondergebracht wordt bij de commerciële zender SBS6.
In het voorjaar van 2005 wordt de vijfde serie van het programma bij de AVRO uitgezonden, dat dit de laatste serie was bij de AVRO was al bekend. In deze vijfde editie nemen BN'ers deel.
Hoop ik ook niet, ben benieuwd naar de BN versie. Het hadden van mij ook net zo goed onbekende Nederlanders mogen zijn. Maar het is i.i.g. mooi dat het concept op de TV blijft.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:23 schreef cptmarco het volgende:
goed nieuws, zolang het concept maar niet teveel veranderen en zolang Angela Groothuizen maar blijft.....
Ik heb ergens gelezen (vraag me niet waar) dat de opnames al geweest zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:14 schreef Svensational het volgende:
Is dit eigenlijk al opgenomen, zo nee, wanneer wordt het opgenomen??
Dat ze tijdje uit GTST was verdwenen.. was om een andere reden...quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:31 schreef Mvnl het volgende:
Ik geloof dat Victoria (Isabella GTST) ook zei dat de opnames al geweest waren.
T zou verklaren dat haar personage ook een tijdje uit GTST is geweest... Aan de andere kant, de opnames van die serie duren maar een week ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar de opnames geweest zijn heeft ie wel verteld maar ben het ff vergeten!!!
nou, dat is knap! want ze zijn net pas geweest (oktober!!). en ik heb zo mn connecties met mensen die voor WIDM levenquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:16 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen (vraag me niet waar) dat de opnames al geweest zijn.
quote:Op zondag 5 september 2004 02:23 schreef teig het volgende:
opnames zijn idd al geweest. Vriend van me heeft materiaal geleverd voor een van de opdrachtenmisschien kennen wij hetzelfde mannetje wel. oooh! ik ben zoooo benieuwd! de opnames zijn iig net achter de rug. (de locatie wil ik niet weten. en dat krijg ik ook niet te weten!) de officiele AVRO site van Wie is de Mol? is helaas nog niet up and running voor de volgende editie. ik heb er ontzettend veel zin in! iemand any more nieuws?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar de opnames geweest zijn heeft ie wel verteld maar ben het ff vergeten!!!Let's check out that wave, before it checks out us!
Dan pas?quote:Op maandag 8 november 2004 12:58 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik denk dat ze rond maart van start gaan, dat deden ze ieder geval bij de Canada-serie.
Dat zegt meer over jou dan over de sterrenstatus van deze dames en heer...quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja ik geef je helemaal gelijk, het programma lijkt mij ook stukken minder met BN'ers, maar ja ik ga het wel kijken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:59 schreef PAA-053 het volgende:
Afgelopen jaar is er toch geen Wie is de Mol geweest?
Met BN'ers lijkt me trouwens een kutidee hoor, het was hartstikke leuk, komen ze met nieuwe ideeen. Over BN'ers heb je altijd al een beeld, het is juist leuk dat je je aan de onbekende spelers gaat hechten/ gaat haten! Dat is toch hetzelfde als bij ER en PE? Dat is juist het leuke van dat soort programma's!!
Dit stond op een ander forum, even hier neer gezet. Dus we hebben een datum... 14 januariquote:Zoals je misschien al ergens in de media opgevangen hebt, komt de AVRO met een nieuwe serie van het succesvolle programma 'Wie is de mol?', dit keer met
bekende Nederlanders als kandidaten. Vandaag is ons door de makers medegedeeld
dat de eerste aflevering al op vrijdag 14 januari 2005 zal zijn om 20.30 uur!
Vanaf dan kunnen we dus weer wekenlang genieten van deze spannende serie!
Hier vast een kleine indruk van de kandidaten:
Gijs Staverman: radio-dj en televisie-presentator.
Isabelle Brinkman: oud-vj bij TMF, tegenwoordig radio-dj.
Jim de Groot: zoon van Boudewijn de Groot, acteur in toneelstukken.
Lottie Hellingman: actrice in films en musicals.
Marc-Marie Huijbregts: cabaretier en groot fan van WIDM.
Roeland Fernhout: filmacteur.
Sander de Heer: radio-dj.
Victoria Koblenko: actrice in GTST.
Yvon Jaspers: presentatrice en actrice.
Yvonne van den Hurk: actrice theater en televisie.
Kijk, en dat is nu even goed nieuws!quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:57 schreef TFM het volgende:
[..]
Dit stond op een ander forum, even hier neer gezet. Dus we hebben een datum... 14 januari![]()
Geen probleemquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:13 schreef knuppelhout het volgende:
MOOI!
was gister nog aan t denken dat t toch wel erg leuk zou zijn, nu Robinson en het Blok afgelopen zijn!
thanks for posting btw
voor zover ik begrepen heb gedeeltelijk in Oz [quote:Op woensdag 8 december 2004 02:42 schreef Svensational het volgende:
Is het nou in Oz opgenomen of niet?
papa en mama!?!?quote:Op maandag 13 december 2004 02:12 schreef Svensational het volgende:
Okee, wie gaat het voor me tapen?
Ja maar ik bedoel het is een Windows Media Player bestand. Kan het ook nergens ander in afspelen. Moet ik het niet eerst omzetten ofzo?quote:Op maandag 13 december 2004 15:59 schreef knuppelhout het volgende:
ftp opzetten, of evt via msn maar das langzamer
Vraag maar aan Iwan, die weet het vast welquote:Op maandag 13 december 2004 15:54 schreef Airelle het volgende:
Sven als jij me uitlegt hoe ik filmpjes die ik opneem via Media Center naar jou kan sturen.
Is het verder geen moeite.
Jahquote:Op dinsdag 14 december 2004 02:42 schreef Svensational het volgende:
Is dat klokhuis yvonne?
Leuk stel!quote:Op dinsdag 14 december 2004 02:25 schreef -Mk- het volgende:
[afbeelding]
Vlnr: Roeland Fernhout, Jim de Groot, Marc-Marie Huijbregts, Lottie Hellingman, Yvonne van den Hurk, Sander de Heer, Victoria Koblenko, Isabelle Brinkman, Yvon Jaspers en Gijs Staverman
Ff tellen... ik ken er maar 1 niet, die Lottie. Naam zegt me iets maar kan zo niet zeggen wat voor iemand het is. Als die Jim tenminste idd zoon van is zoals ik meen, anders ken ik die ook nietquote:
Lottie Heuvelman is 1 van de presentatoren van Jules Unlimited. Ik ken Roeland Fernhout, Victoria Koblenko en Yvonne van den Hurk niet trouwens.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:09 schreef Arinna het volgende:
[..]
Ff tellen... ik ken er maar 1 niet, die Lottie.
Roeland is acteur, o.a. in All Stars en de film 'Zusje', Victoria is die roodharige uit GTST, en Yvonne deed jaren t klokhuis en daarna speelde ze o.a. in Rozengeur en WodkaLimequote:Op donderdag 23 december 2004 19:56 schreef qltel het volgende:
[..]
Lottie Heuvelman is 1 van de presentatoren van Jules Unlimited. Ik ken Roeland Fernhout, Victoria Koblenko en Yvonne van den Hurk niet trouwens.
getting confused here!quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:13 schreef -Mk- het volgende:
Vrijdag 14 januari NED2:
20.30 - 21.25: Aflevering 1
Vrijdag 21 januari NED2:
20.30 - 21.25: Aflevering 2
Vrijdag 28 januari NED2:
20.30 - 21.25: Aflevering 3
neehee! dat is Yvon jaspers haha! die is gaan spelen in Rozengeur en WodkaLime. Yvonne van den Hurk moest weg bij Klokhuis omdat ze (nou ja) te oud was...quote:Op donderdag 23 december 2004 20:03 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Roeland is acteur, o.a. in All Stars en de film 'Zusje', Victoria is die roodharige uit GTST, en Yvonne deed jaren t klokhuis en daarna speelde ze o.a. in Rozengeur en WodkaLime
Is het ook al bekend of er overdag herhalingen uitgezonden worden, en indien dit het geval is wanneer deze dan uitgezonden worden ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:13 schreef -Mk- het volgende:
Vrijdag 14 januari NED2:
20.30 - 21.25: Aflevering 1
Vrijdag 21 januari NED2:
20.30 - 21.25: Aflevering 2
Vrijdag 28 januari NED2:
20.30 - 21.25: Aflevering 3
Vroeger werden de vrijdagafleveringen altijd uitgezonden op de zaterdagochtend tussen 10:00 en 11:00 uur, maar ik weet niet of ze dit nog steeds zullen doen.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Is het ook al bekend of er overdag herhalingen uitgezonden worden, en indien dit het geval is wanneer deze dan uitgezonden worden ?
Vrijdagavond komt mij namelijk erg slecht uit.
Ja, zoals eerder in dit topic staat is dit de laatste Wie is de Mol serie bij de Avro. Hierna gaat het pas over naar SBS6.quote:
aha dank.....quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:07 schreef mbn het volgende:
[..]
Ja, zoals eerder in dit topic staat is dit de laatste Wie is de Mol serie bij de Avro. Hierna gaat het pas over naar SBS6.
Ligt het aan mij of zijn alleen Victoria Yvonne en Gijs echt bekend.quote:Op dinsdag 14 december 2004 02:25 schreef -Mk- het volgende:
[afbeelding]
Vlnr: Roeland Fernhout, Jim de Groot, Marc-Marie Huijbregts, Lottie Hellingman, Yvonne van den Hurk, Sander de Heer, Victoria Koblenko, Isabelle Brinkman, Yvon Jaspers en Gijs Staverman
het ligt aan jou... ze zijn allemaal echt bekend...quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ligt het aan mij of zijn alleen Victoria Yvonne en Gijs echt bekend.
quote:neehee! dat is Yvon jaspers haha! die is gaan spelen in Rozengeur en WodkaLime. Yvonne van den Hurk moest weg bij Klokhuis omdat ze (nou ja) te oud was...
Victoria ken je niet?????????quote:Op donderdag 23 december 2004 19:56 schreef qltel het volgende:
[..]
Lottie Heuvelman is 1 van de presentatoren van Jules Unlimited. Ik ken Roeland Fernhout, Victoria Koblenko en Yvonne van den Hurk niet trouwens.
Klopt, ik ben gelukkig geen vaste GTST kijker.. In tegendeel.quote:Op zondag 26 december 2004 13:35 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Victoria ken je niet?????????
Dan nog: shame on you!quote:Op zondag 26 december 2004 18:09 schreef qltel het volgende:
[..]
Klopt, ik ben gelukkig geen vaste GTST kijker.. In tegendeel.
Nee, wel jammer, want dat betekent waarschijnlijk dat je nooit naar de eerdere series van Wie Is De Mol hebt gekeken. Leukste programma van de laatste jaren, imho. Ik hoop dat ze er ooit weer mee beginnen (en dan zonder BN'ers), maar die kans is klein.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:01 schreef surferr het volgende:
is het erg als ik echt geen ideeee heb wat dit programma inhoudt?![]()
Nee,maar post dan ook niet.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:01 schreef surferr het volgende:
is het erg als ik echt geen ideeee heb wat dit programma inhoudt?![]()
neehee!quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:04 schreef Mvnl het volgende:
[..]
klopt... En ze speelde in pleidooi (erg goede serie, moeten ze maar ns herhalen!)
Je hebt gelijk! haha! Yvonne van den Hurk speelde in Pleidooi. Monique zat in klokhuis!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:05 schreef granuaile het volgende:
[..]
neehee!Yvonne van den Hurk is niet de actrice die in Pleidooi speelde! (maar ik kan nu even niet op de naam van die actrice komen...)
Yvonne zat wel in Pleidooi! een van de 2 vrouwelijk advocaten (andere was Carina Crutzen).quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:05 schreef granuaile het volgende:
[..]
neehee!Yvonne van den Hurk is niet de actrice die in Pleidooi speelde! (maar ik kan nu even niet op de naam van die actrice komen...)
jahaa! saw my next post?quote:Op woensdag 29 december 2004 01:50 schreef evert het volgende:
[..]
Yvonne zat wel in Pleidooi! een van de 2 vrouwelijk advocaten (andere was Carina Crutzen).
ze zat ook in Unit 13quote:Op woensdag 29 december 2004 01:50 schreef evert het volgende:
Yvonne zat wel in Pleidooi! een van de 2 vrouwelijk advocaten (andere was Carina Crutzen).
Nee dus, die zag er heel anders uitquote:Op dinsdag 14 december 2004 02:42 schreef Svensational het volgende:
Is dat klokhuis yvonne?
quote:De AVRO start volgende week vrijdag met de celebrity-reeks van het populaire televisieprogramma 'Wie is...de Mol'. Onder leiding van Angela Groothuizen zullen sterren van radio en tv op 'mollenjacht' gaan in Australië en Indonesië. Dat laat de omroep dinsdag weten.
De taak van de groep is het vervullen van opdrachten waarmee zij geld kunnen verdienen. Het volledige bedrag dat de groep onderweg vergaart, is ook deze keer voor de winnaar. De opdrachten zijn volgens de omroep net als in voorgaande jaren 'spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend'. In de groep saboteert een persoon de activiteiten van de groep. De winnaar is degene die aan het eind van de rit weet wie de 'mol' is.
De BN'ers die op zoek gaan naar de saboteur in hun midden zijn Isabella Brinkman, Roeland Fernhout, Jim de Groot, Marc-Marie Huijbregts, Sander de Heer, Lottie Hellingman, Yvonne van den Hurk, Yvon Jaspers, Victoria Koblenko en Gijs Staverman.
* Jojogirl was niet 1 van de organisatoren, maar kan wel wat vertellen natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:28 schreef knuppelhout het volgende:
wat een gaaf idee! vertel eens even uitgebreid hoe je dat hebt opgezet, wat je hebt gedaan etc !
ik denk dat Roeland de mol is!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn voorspelling..
De Mol: Yvon Jaspers.
Winnaar: Victoria Koblenko.
Runner-up: Roeland Fernhout.
Wel interessant om te lezen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:36 schreef Jojogirl het volgende:
Pfff die paspoortjes zijn wel een kwelling voor m'n ogen.
Inderdaad, zijn bijna niet te lezenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:36 schreef Jojogirl het volgende:
Pfff die paspoortjes zijn wel een kwelling voor m'n ogen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je moet ook op de plaatjes van de paspoortjes klikken, mensen.
Duh, maar zelfs dan vind ik ze nog vrij pietepeuterig.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je moet ook op de plaatjes van de paspoortjes klikken, mensen.
quote:Op zondag 9 januari 2005 11:46 schreef Urnie het volgende:
Ik ga ook zeker kijken! Marc-Marie en Yvon zijn
Ik doe na de eerste aflevering wel een voorspelling over de mol.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
quote:Op zondag 9 januari 2005 12:21 schreef OnaNia het volgende:neeeee dat denk ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
Je gokt het precies goedquote:Op zondag 9 januari 2005 19:35 schreef mark_03 het volgende:
Ken 't hele programma niet verder, nog nooit iets van gezien... daarom mijn vraag,... wat houdt de mol precies in? Is dat iemand die de boel verlinkt ofzo ?
Hmm, goeie samenvatting idd. Ik doe het je niet na!quote:Op zondag 9 januari 2005 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, er zit bij de deelnemers 1 mol die de opdrachten zo onopvallend mogelijk probeert te verkloten. Wie die Mol is moeten de andere deelnemers achter zien te komen. De mol doet net als iedere andere deelnemer, het is de bedoeling dat niemand erachter komt dat hij of zij de mol is. Na een aflevering krijgen alle deelnemers een twintigtal meerkeuze vragen over de Mol. In de trend van: In welk groepje zat de Mol bij de eerste opdracht. Degene met het minst aantal goede antwoorden valt af. Uiteindelijk blijven er 3 deelnemers over. De mol en twee finalisten. De winnaar is degene die het meest over de mol weet.
Hee leef jij ook nogquote:Op maandag 10 januari 2005 00:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hmm, goeie samenvatting idd. Ik doe het je niet na!
Hmm, je nick komt me ergens wel bekend van voor jaquote:Op maandag 10 januari 2005 00:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Hee leef jij ook nogJIj hebt mijn eerste B&A avatar gemaakt
![]()
Ik heb over dit programma gelezen en er doen flink wat mensen mee die ik ken. Misschien dat ik ook ga kijken![]()
Bekende mensen zijn níet leuk... lijkt me althans bij dit spelquote:Op maandag 10 januari 2005 01:09 schreef Frey het volgende:
Ja, maar bekende mensen zijn ook altijd leuk![]()
Vooral Victoria die ik ken van GTST![]()
Wie doen er ook alweer allemaal mee?
Dit is trouwens die avatar![]()
Was alweer in januari 2004![]()
Ik heb ook al eerder in dit topic verteld dat wij ook een eigen Wie is de Mol hebben gespeeld. Ook idd een opzet met allerlei opdrachten. Alleen vielen bij ons wel mensen af. Dat was als volgt gedaan: tijdens het kamp waren enkele vragenlijstronden, en bij iedere ronde vielen er mensen af die de minste antwoorden goed hadden (we waren met ong 20 dus meestal 2 of drie mensen). Alleen niemand WIST dat hij al afgevalen was: je speelde dus gewoon door, maar het kon goed zijn dat je allang niet meer in de race zat. Iedere vragenronde bevatte de zelfde soort vragen als bij de echte mol (in welk groepje zat de mol bij dat en dat spel, wat is zijn geslacht, enz). Dit werkte prima!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:44 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
en moesten we aan het eind allemaal een vragenlijst invullen (allemaal ja, want je kan bij een weekend niet telkens iemand laten afvallen) en dat resulteerde natuurlijk in een winnaar, een verliezer en de bekendmaking van de Mol.
Precies.quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:57 schreef LuQas het volgende:
Ik denk zelf dat Jim de Groot de mol is. (heeft overigens goede muzieksmaak)
Als je kijkt bij 'overig'; ik vind dat wel apart met wie welke quiz zou kunnen winnen enzoquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:57 schreef LuQas het volgende:
Zouden er ook al hints in de paspoorten zitten?
Idd, ik zag het ook op dit filmpje (tweede deel, op ongeveer 10 minuten begint het)quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:17 schreef vluggejapie het volgende:
Ben er al helemaal klaar voor. Trouwens direct bij aankomst in Australie moet al weer iemand naar huis. Best wel lullig, vlieg je daar helemaal heen, kan je weer terug.
Ik ga meequote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:44 schreef dolle_hond het volgende:
ik zet mijn blinde gok in op roeland fernhout
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:44 schreef Ymke het volgende:
Ik heb het programma nooit gezien , wat moet die mol doen ?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:48 schreef schatje het volgende:
[..]
De boel saboteren natuurlijk.
Ik wil bij deze ook zeggen dat ik een gruwelijke hekel aan Isabelle Brinkman heb.
Ik denk dat mens uit GTST. Waarom weet ik niet. Gewoon gevoelquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:50 schreef Ymke het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat die jongen met die grote neus en dat brilletje de mol is
net als banken bij de zwakste schakelquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:54 schreef Ymke het volgende:
Wat is nou weer "potten"?
Ah , bedanktquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
net als banken bij de zwakste schakel![]()
mol kan niet "gesnapt" worden ... maar dat merk je nog welquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:59 schreef Ymke het volgende:
En wat als de mol in de eerste of tweede week gesnapt wordt , wat dan?
Ah , ok , ik ga het maar eens goed volgenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
mol kan niet "gesnapt" worden ... maar dat merk je nog wel![]()
Kijk eens op www.wieisdemol.nlquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik snap er niks vanNiemand beantwoordt mijn vraag ook
![]()
In de afleveringen komen ook geheime aanwijzingen. Je moet dus goed oplettenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:59 schreef Ymke het volgende:
En wat als de mol in de eerste of tweede week gesnapt wordt , wat dan?
Ja , ik sta op scherpquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:06 schreef schatje het volgende:
[..]
In de afleveringen komen ook geheime aanwijzingen. Je moet dus goed opletten.
Zelfs bij ER mogen de kandidaten langer blijven.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:07 schreef Ymke het volgende:
Executie??? lol
Ik weet het elk seizoen weer 5 keer zeker bij verschillende personenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:12 schreef Ymke het volgende:
Ik weet het zeker het is Sander
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik weet het elk seizoen weer 5 keer zeker bij verschillende personen
Het is ook afgelopen, zeiksnorquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamma, einde de mol voor mij doei ik zap door
Alles leuk en aardig ... maar die hints zeiden vorig jaar vaker geen fuck dan wel. En die ik heb laten staan in de quote zeggen ook niks, want ze zeggen hetzelfde over 2 personenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Hint 1,
Yvon besluit niet te potten bij het liegspel, maar beantwoordt haar vraag niet goed, waardoor het door Victoria verdiende geld niet in de pot komt.
Hint 2,
Marc-Marie besluit ook niet te potten bij het liegspel, maar beantwoordt zijn vraag niet goed, waardoor het door Gijs verdiende geld niet in de pot komt.
Nee... als ik me aan wil melden zegt 'ie steeds "gebruikersnaam bestaat al"quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BVO..doet de test het bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |