net als banken bij de zwakste schakelquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:54 schreef Ymke het volgende:
Wat is nou weer "potten"?
Ah , bedanktquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
net als banken bij de zwakste schakel![]()
mol kan niet "gesnapt" worden ... maar dat merk je nog welquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:59 schreef Ymke het volgende:
En wat als de mol in de eerste of tweede week gesnapt wordt , wat dan?
Ah , ok , ik ga het maar eens goed volgenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
mol kan niet "gesnapt" worden ... maar dat merk je nog wel![]()
Kijk eens op www.wieisdemol.nlquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik snap er niks vanNiemand beantwoordt mijn vraag ook
![]()
In de afleveringen komen ook geheime aanwijzingen. Je moet dus goed oplettenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:59 schreef Ymke het volgende:
En wat als de mol in de eerste of tweede week gesnapt wordt , wat dan?
Ja , ik sta op scherpquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:06 schreef schatje het volgende:
[..]
In de afleveringen komen ook geheime aanwijzingen. Je moet dus goed opletten.
Zelfs bij ER mogen de kandidaten langer blijven.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:07 schreef Ymke het volgende:
Executie??? lol
Ik weet het elk seizoen weer 5 keer zeker bij verschillende personenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:12 schreef Ymke het volgende:
Ik weet het zeker het is Sander
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik weet het elk seizoen weer 5 keer zeker bij verschillende personen
Het is ook afgelopen, zeiksnorquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamma, einde de mol voor mij doei ik zap door
Alles leuk en aardig ... maar die hints zeiden vorig jaar vaker geen fuck dan wel. En die ik heb laten staan in de quote zeggen ook niks, want ze zeggen hetzelfde over 2 personenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Hint 1,
Yvon besluit niet te potten bij het liegspel, maar beantwoordt haar vraag niet goed, waardoor het door Victoria verdiende geld niet in de pot komt.
Hint 2,
Marc-Marie besluit ook niet te potten bij het liegspel, maar beantwoordt zijn vraag niet goed, waardoor het door Gijs verdiende geld niet in de pot komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |