voor zover ik begrepen heb gedeeltelijk in Oz [quote:Op woensdag 8 december 2004 02:42 schreef Svensational het volgende:
Is het nou in Oz opgenomen of niet?
papa en mama!?!?quote:Op maandag 13 december 2004 02:12 schreef Svensational het volgende:
Okee, wie gaat het voor me tapen?
Ja maar ik bedoel het is een Windows Media Player bestand. Kan het ook nergens ander in afspelen. Moet ik het niet eerst omzetten ofzo?quote:Op maandag 13 december 2004 15:59 schreef knuppelhout het volgende:
ftp opzetten, of evt via msn maar das langzamer
Vraag maar aan Iwan, die weet het vast welquote:Op maandag 13 december 2004 15:54 schreef Airelle het volgende:
Sven als jij me uitlegt hoe ik filmpjes die ik opneem via Media Center naar jou kan sturen.
Is het verder geen moeite.
Jahquote:Op dinsdag 14 december 2004 02:42 schreef Svensational het volgende:
Is dat klokhuis yvonne?
Leuk stel!quote:Op dinsdag 14 december 2004 02:25 schreef -Mk- het volgende:
[afbeelding]
Vlnr: Roeland Fernhout, Jim de Groot, Marc-Marie Huijbregts, Lottie Hellingman, Yvonne van den Hurk, Sander de Heer, Victoria Koblenko, Isabelle Brinkman, Yvon Jaspers en Gijs Staverman
Ff tellen... ik ken er maar 1 niet, die Lottie. Naam zegt me iets maar kan zo niet zeggen wat voor iemand het is. Als die Jim tenminste idd zoon van is zoals ik meen, anders ken ik die ook nietquote:
Lottie Heuvelman is 1 van de presentatoren van Jules Unlimited. Ik ken Roeland Fernhout, Victoria Koblenko en Yvonne van den Hurk niet trouwens.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:09 schreef Arinna het volgende:
[..]
Ff tellen... ik ken er maar 1 niet, die Lottie.
Roeland is acteur, o.a. in All Stars en de film 'Zusje', Victoria is die roodharige uit GTST, en Yvonne deed jaren t klokhuis en daarna speelde ze o.a. in Rozengeur en WodkaLimequote:Op donderdag 23 december 2004 19:56 schreef qltel het volgende:
[..]
Lottie Heuvelman is 1 van de presentatoren van Jules Unlimited. Ik ken Roeland Fernhout, Victoria Koblenko en Yvonne van den Hurk niet trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |