quote:Op zondag 9 januari 2005 11:46 schreef Urnie het volgende:
Ik ga ook zeker kijken! Marc-Marie en Yvon zijn
Ik doe na de eerste aflevering wel een voorspelling over de mol.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
quote:Op zondag 9 januari 2005 12:21 schreef OnaNia het volgende:neeeee dat denk ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
Je gokt het precies goedquote:Op zondag 9 januari 2005 19:35 schreef mark_03 het volgende:
Ken 't hele programma niet verder, nog nooit iets van gezien... daarom mijn vraag,... wat houdt de mol precies in? Is dat iemand die de boel verlinkt ofzo ?
Hmm, goeie samenvatting idd. Ik doe het je niet na!quote:Op zondag 9 januari 2005 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, er zit bij de deelnemers 1 mol die de opdrachten zo onopvallend mogelijk probeert te verkloten. Wie die Mol is moeten de andere deelnemers achter zien te komen. De mol doet net als iedere andere deelnemer, het is de bedoeling dat niemand erachter komt dat hij of zij de mol is. Na een aflevering krijgen alle deelnemers een twintigtal meerkeuze vragen over de Mol. In de trend van: In welk groepje zat de Mol bij de eerste opdracht. Degene met het minst aantal goede antwoorden valt af. Uiteindelijk blijven er 3 deelnemers over. De mol en twee finalisten. De winnaar is degene die het meest over de mol weet.
Hee leef jij ook nogquote:Op maandag 10 januari 2005 00:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hmm, goeie samenvatting idd. Ik doe het je niet na!
Hmm, je nick komt me ergens wel bekend van voor jaquote:Op maandag 10 januari 2005 00:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Hee leef jij ook nogJIj hebt mijn eerste B&A avatar gemaakt
![]()
Ik heb over dit programma gelezen en er doen flink wat mensen mee die ik ken. Misschien dat ik ook ga kijken![]()
Bekende mensen zijn níet leuk... lijkt me althans bij dit spelquote:Op maandag 10 januari 2005 01:09 schreef Frey het volgende:
Ja, maar bekende mensen zijn ook altijd leuk![]()
Vooral Victoria die ik ken van GTST![]()
Wie doen er ook alweer allemaal mee?
Dit is trouwens die avatar![]()
Was alweer in januari 2004![]()
Ik heb ook al eerder in dit topic verteld dat wij ook een eigen Wie is de Mol hebben gespeeld. Ook idd een opzet met allerlei opdrachten. Alleen vielen bij ons wel mensen af. Dat was als volgt gedaan: tijdens het kamp waren enkele vragenlijstronden, en bij iedere ronde vielen er mensen af die de minste antwoorden goed hadden (we waren met ong 20 dus meestal 2 of drie mensen). Alleen niemand WIST dat hij al afgevalen was: je speelde dus gewoon door, maar het kon goed zijn dat je allang niet meer in de race zat. Iedere vragenronde bevatte de zelfde soort vragen als bij de echte mol (in welk groepje zat de mol bij dat en dat spel, wat is zijn geslacht, enz). Dit werkte prima!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:44 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
en moesten we aan het eind allemaal een vragenlijst invullen (allemaal ja, want je kan bij een weekend niet telkens iemand laten afvallen) en dat resulteerde natuurlijk in een winnaar, een verliezer en de bekendmaking van de Mol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |