voor zover ik begrepen heb gedeeltelijk in Oz [quote:Op woensdag 8 december 2004 02:42 schreef Svensational het volgende:
Is het nou in Oz opgenomen of niet?
papa en mama!?!?quote:Op maandag 13 december 2004 02:12 schreef Svensational het volgende:
Okee, wie gaat het voor me tapen?
Ja maar ik bedoel het is een Windows Media Player bestand. Kan het ook nergens ander in afspelen. Moet ik het niet eerst omzetten ofzo?quote:Op maandag 13 december 2004 15:59 schreef knuppelhout het volgende:
ftp opzetten, of evt via msn maar das langzamer
Vraag maar aan Iwan, die weet het vast welquote:Op maandag 13 december 2004 15:54 schreef Airelle het volgende:
Sven als jij me uitlegt hoe ik filmpjes die ik opneem via Media Center naar jou kan sturen.
Is het verder geen moeite.
Jahquote:Op dinsdag 14 december 2004 02:42 schreef Svensational het volgende:
Is dat klokhuis yvonne?
Leuk stel!quote:Op dinsdag 14 december 2004 02:25 schreef -Mk- het volgende:
[afbeelding]
Vlnr: Roeland Fernhout, Jim de Groot, Marc-Marie Huijbregts, Lottie Hellingman, Yvonne van den Hurk, Sander de Heer, Victoria Koblenko, Isabelle Brinkman, Yvon Jaspers en Gijs Staverman
Ff tellen... ik ken er maar 1 niet, die Lottie. Naam zegt me iets maar kan zo niet zeggen wat voor iemand het is. Als die Jim tenminste idd zoon van is zoals ik meen, anders ken ik die ook nietquote:
Lottie Heuvelman is 1 van de presentatoren van Jules Unlimited. Ik ken Roeland Fernhout, Victoria Koblenko en Yvonne van den Hurk niet trouwens.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:09 schreef Arinna het volgende:
[..]
Ff tellen... ik ken er maar 1 niet, die Lottie.
Roeland is acteur, o.a. in All Stars en de film 'Zusje', Victoria is die roodharige uit GTST, en Yvonne deed jaren t klokhuis en daarna speelde ze o.a. in Rozengeur en WodkaLimequote:Op donderdag 23 december 2004 19:56 schreef qltel het volgende:
[..]
Lottie Heuvelman is 1 van de presentatoren van Jules Unlimited. Ik ken Roeland Fernhout, Victoria Koblenko en Yvonne van den Hurk niet trouwens.
getting confused here!quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:13 schreef -Mk- het volgende:
Vrijdag 14 januari NED2:
20.30 - 21.25: Aflevering 1
Vrijdag 21 januari NED2:
20.30 - 21.25: Aflevering 2
Vrijdag 28 januari NED2:
20.30 - 21.25: Aflevering 3
neehee! dat is Yvon jaspers haha! die is gaan spelen in Rozengeur en WodkaLime. Yvonne van den Hurk moest weg bij Klokhuis omdat ze (nou ja) te oud was...quote:Op donderdag 23 december 2004 20:03 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Roeland is acteur, o.a. in All Stars en de film 'Zusje', Victoria is die roodharige uit GTST, en Yvonne deed jaren t klokhuis en daarna speelde ze o.a. in Rozengeur en WodkaLime
Is het ook al bekend of er overdag herhalingen uitgezonden worden, en indien dit het geval is wanneer deze dan uitgezonden worden ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:13 schreef -Mk- het volgende:
Vrijdag 14 januari NED2:
20.30 - 21.25: Aflevering 1
Vrijdag 21 januari NED2:
20.30 - 21.25: Aflevering 2
Vrijdag 28 januari NED2:
20.30 - 21.25: Aflevering 3
Vroeger werden de vrijdagafleveringen altijd uitgezonden op de zaterdagochtend tussen 10:00 en 11:00 uur, maar ik weet niet of ze dit nog steeds zullen doen.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Is het ook al bekend of er overdag herhalingen uitgezonden worden, en indien dit het geval is wanneer deze dan uitgezonden worden ?
Vrijdagavond komt mij namelijk erg slecht uit.
Ja, zoals eerder in dit topic staat is dit de laatste Wie is de Mol serie bij de Avro. Hierna gaat het pas over naar SBS6.quote:
aha dank.....quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:07 schreef mbn het volgende:
[..]
Ja, zoals eerder in dit topic staat is dit de laatste Wie is de Mol serie bij de Avro. Hierna gaat het pas over naar SBS6.
Ligt het aan mij of zijn alleen Victoria Yvonne en Gijs echt bekend.quote:Op dinsdag 14 december 2004 02:25 schreef -Mk- het volgende:
[afbeelding]
Vlnr: Roeland Fernhout, Jim de Groot, Marc-Marie Huijbregts, Lottie Hellingman, Yvonne van den Hurk, Sander de Heer, Victoria Koblenko, Isabelle Brinkman, Yvon Jaspers en Gijs Staverman
het ligt aan jou... ze zijn allemaal echt bekend...quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ligt het aan mij of zijn alleen Victoria Yvonne en Gijs echt bekend.
quote:neehee! dat is Yvon jaspers haha! die is gaan spelen in Rozengeur en WodkaLime. Yvonne van den Hurk moest weg bij Klokhuis omdat ze (nou ja) te oud was...
Victoria ken je niet?????????quote:Op donderdag 23 december 2004 19:56 schreef qltel het volgende:
[..]
Lottie Heuvelman is 1 van de presentatoren van Jules Unlimited. Ik ken Roeland Fernhout, Victoria Koblenko en Yvonne van den Hurk niet trouwens.
Klopt, ik ben gelukkig geen vaste GTST kijker.. In tegendeel.quote:Op zondag 26 december 2004 13:35 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Victoria ken je niet?????????
Dan nog: shame on you!quote:Op zondag 26 december 2004 18:09 schreef qltel het volgende:
[..]
Klopt, ik ben gelukkig geen vaste GTST kijker.. In tegendeel.
Nee, wel jammer, want dat betekent waarschijnlijk dat je nooit naar de eerdere series van Wie Is De Mol hebt gekeken. Leukste programma van de laatste jaren, imho. Ik hoop dat ze er ooit weer mee beginnen (en dan zonder BN'ers), maar die kans is klein.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:01 schreef surferr het volgende:
is het erg als ik echt geen ideeee heb wat dit programma inhoudt?![]()
Nee,maar post dan ook niet.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:01 schreef surferr het volgende:
is het erg als ik echt geen ideeee heb wat dit programma inhoudt?![]()
neehee!quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:04 schreef Mvnl het volgende:
[..]
klopt... En ze speelde in pleidooi (erg goede serie, moeten ze maar ns herhalen!)
Je hebt gelijk! haha! Yvonne van den Hurk speelde in Pleidooi. Monique zat in klokhuis!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:05 schreef granuaile het volgende:
[..]
neehee!Yvonne van den Hurk is niet de actrice die in Pleidooi speelde! (maar ik kan nu even niet op de naam van die actrice komen...)
Yvonne zat wel in Pleidooi! een van de 2 vrouwelijk advocaten (andere was Carina Crutzen).quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:05 schreef granuaile het volgende:
[..]
neehee!Yvonne van den Hurk is niet de actrice die in Pleidooi speelde! (maar ik kan nu even niet op de naam van die actrice komen...)
jahaa! saw my next post?quote:Op woensdag 29 december 2004 01:50 schreef evert het volgende:
[..]
Yvonne zat wel in Pleidooi! een van de 2 vrouwelijk advocaten (andere was Carina Crutzen).
ze zat ook in Unit 13quote:Op woensdag 29 december 2004 01:50 schreef evert het volgende:
Yvonne zat wel in Pleidooi! een van de 2 vrouwelijk advocaten (andere was Carina Crutzen).
Nee dus, die zag er heel anders uitquote:Op dinsdag 14 december 2004 02:42 schreef Svensational het volgende:
Is dat klokhuis yvonne?
quote:De AVRO start volgende week vrijdag met de celebrity-reeks van het populaire televisieprogramma 'Wie is...de Mol'. Onder leiding van Angela Groothuizen zullen sterren van radio en tv op 'mollenjacht' gaan in Australië en Indonesië. Dat laat de omroep dinsdag weten.
De taak van de groep is het vervullen van opdrachten waarmee zij geld kunnen verdienen. Het volledige bedrag dat de groep onderweg vergaart, is ook deze keer voor de winnaar. De opdrachten zijn volgens de omroep net als in voorgaande jaren 'spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend'. In de groep saboteert een persoon de activiteiten van de groep. De winnaar is degene die aan het eind van de rit weet wie de 'mol' is.
De BN'ers die op zoek gaan naar de saboteur in hun midden zijn Isabella Brinkman, Roeland Fernhout, Jim de Groot, Marc-Marie Huijbregts, Sander de Heer, Lottie Hellingman, Yvonne van den Hurk, Yvon Jaspers, Victoria Koblenko en Gijs Staverman.
* Jojogirl was niet 1 van de organisatoren, maar kan wel wat vertellen natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:28 schreef knuppelhout het volgende:
wat een gaaf idee! vertel eens even uitgebreid hoe je dat hebt opgezet, wat je hebt gedaan etc !
ik denk dat Roeland de mol is!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn voorspelling..
De Mol: Yvon Jaspers.
Winnaar: Victoria Koblenko.
Runner-up: Roeland Fernhout.
Wel interessant om te lezen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:36 schreef Jojogirl het volgende:
Pfff die paspoortjes zijn wel een kwelling voor m'n ogen.
Inderdaad, zijn bijna niet te lezenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:36 schreef Jojogirl het volgende:
Pfff die paspoortjes zijn wel een kwelling voor m'n ogen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je moet ook op de plaatjes van de paspoortjes klikken, mensen.
Duh, maar zelfs dan vind ik ze nog vrij pietepeuterig.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je moet ook op de plaatjes van de paspoortjes klikken, mensen.
quote:Op zondag 9 januari 2005 11:46 schreef Urnie het volgende:
Ik ga ook zeker kijken! Marc-Marie en Yvon zijn
Ik doe na de eerste aflevering wel een voorspelling over de mol.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
quote:Op zondag 9 januari 2005 12:21 schreef OnaNia het volgende:neeeee dat denk ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
Je gokt het precies goedquote:Op zondag 9 januari 2005 19:35 schreef mark_03 het volgende:
Ken 't hele programma niet verder, nog nooit iets van gezien... daarom mijn vraag,... wat houdt de mol precies in? Is dat iemand die de boel verlinkt ofzo ?
Hmm, goeie samenvatting idd. Ik doe het je niet na!quote:Op zondag 9 januari 2005 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, er zit bij de deelnemers 1 mol die de opdrachten zo onopvallend mogelijk probeert te verkloten. Wie die Mol is moeten de andere deelnemers achter zien te komen. De mol doet net als iedere andere deelnemer, het is de bedoeling dat niemand erachter komt dat hij of zij de mol is. Na een aflevering krijgen alle deelnemers een twintigtal meerkeuze vragen over de Mol. In de trend van: In welk groepje zat de Mol bij de eerste opdracht. Degene met het minst aantal goede antwoorden valt af. Uiteindelijk blijven er 3 deelnemers over. De mol en twee finalisten. De winnaar is degene die het meest over de mol weet.
Hee leef jij ook nogquote:Op maandag 10 januari 2005 00:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hmm, goeie samenvatting idd. Ik doe het je niet na!
Hmm, je nick komt me ergens wel bekend van voor jaquote:Op maandag 10 januari 2005 00:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Hee leef jij ook nogJIj hebt mijn eerste B&A avatar gemaakt
![]()
Ik heb over dit programma gelezen en er doen flink wat mensen mee die ik ken. Misschien dat ik ook ga kijken![]()
Bekende mensen zijn níet leuk... lijkt me althans bij dit spelquote:Op maandag 10 januari 2005 01:09 schreef Frey het volgende:
Ja, maar bekende mensen zijn ook altijd leuk![]()
Vooral Victoria die ik ken van GTST![]()
Wie doen er ook alweer allemaal mee?
Dit is trouwens die avatar![]()
Was alweer in januari 2004![]()
Ik heb ook al eerder in dit topic verteld dat wij ook een eigen Wie is de Mol hebben gespeeld. Ook idd een opzet met allerlei opdrachten. Alleen vielen bij ons wel mensen af. Dat was als volgt gedaan: tijdens het kamp waren enkele vragenlijstronden, en bij iedere ronde vielen er mensen af die de minste antwoorden goed hadden (we waren met ong 20 dus meestal 2 of drie mensen). Alleen niemand WIST dat hij al afgevalen was: je speelde dus gewoon door, maar het kon goed zijn dat je allang niet meer in de race zat. Iedere vragenronde bevatte de zelfde soort vragen als bij de echte mol (in welk groepje zat de mol bij dat en dat spel, wat is zijn geslacht, enz). Dit werkte prima!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:44 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
en moesten we aan het eind allemaal een vragenlijst invullen (allemaal ja, want je kan bij een weekend niet telkens iemand laten afvallen) en dat resulteerde natuurlijk in een winnaar, een verliezer en de bekendmaking van de Mol.
Precies.quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:57 schreef LuQas het volgende:
Ik denk zelf dat Jim de Groot de mol is. (heeft overigens goede muzieksmaak)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |