Te laat,quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:17 schreef NiNi het volgende:
En laat die lijst maar weg.
Deze grap is wel een 8 waard op de schaal van lame-heid vind ikquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:18 schreef jogy het volgende:
Ow, niks hoor, PR, maar ik heb er nu wel voor gezorgt dat je weer 0,01 punt minder haalt met je examens:'(
!
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:18 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik blijf trouw posten.
Eikol.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:18 schreef jogy het volgende:
Ow, niks hoor, PR, maar ik heb er nu wel voor gezorgt dat je weer 0,01 punt minder haalt met je examens![]()
![]()
!
Ze zijn op 1 hand te tellen , maar desalnietemin trouw!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:20 schreef jogy het volgende:
[..]
.
*pet *petquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:21 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ze zijn op 1 hand te tellen , maar desalnietemin trouw!
Wat een kutgrap inderdaad!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Deze grap is wel een 8 waard op de schaal van lame-heid vind ik![]()
Doe Fuzzy!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, hoi.
Ik ben er en ik ga wat liefs posten.
[afbeelding]!
Sorrie dudequote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:21 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Eikol..
.
.
Die had ik net nodig..
Een kat met een bom. Das leuk.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, hoi.
Ik ben er en ik ga wat liefs posten.
[afbeelding]!
Alsof jouw grappen altijd zo leuk zijn !!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:24 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat een kutgrap inderdaad!
Ga een kuiken neuken. Of iets met een gat.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:28 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
[..]
Alsof jouw grappen altijd zo leuk zijn !!!!
Noudatdus, maar daar was ik te moe voor.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik kan even niks origineels bedenken dus zeg ik maar op deze manier dat ik dit topic graag wil terugvinden in mijn Active topics opdat ik vele plesante uurtjes mag beleven met het langzaam praten dat in het Engels ook wel slowchat wordt genoemd.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:27 schreef NiNi het volgende:
[..]
Doe Fuzzy!
Moet je maar wat egoistischer zijn,quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben moe.
Dat is Fuzzyquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is dat voor een lopende rat T?
Man, ik voel me alsof ik een heel Afrikaans land geholpen heb met de wederopbouw.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Moet je maar wat egoistischer zijn,.
Wat heb je hier van geleerd?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Man, ik voel me alsof ik een heel Afrikaans land geholpen heb met de wederopbouw.
Zeg eens T. Heb jij een leuke zus?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat is Fuzzy!
De kat van m'n zus,.
Ze woont in Griekenland al meer dan 2 jaar, samen met d'r advocatenvriendje ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zeg eens T. Heb jij een leuke zus?.
Als het verhuizen van een kamer van 12 m2 dit effect heeft, dat ik niet ga beginnen aan het wederopbouwen van hongerend Afrika.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat heb je hier van geleerd?
Hmm, ik doelde eerder op het feit dat een 3 letterwoord je een hoop ellende kan besparen..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als het verhuizen van een kamer van 12 m2 dit effect heeft, dat ik niet ga beginnen aan het wederopbouwen van hongerend Afrika.
Ik ben een vriendschapsdier (een gnoe) en ik laat me misbruiken voor dit soort dingen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmm, ik doelde eerder op het feit dat een 3 letterwoord je een hoop ellende kan besparen...
Goed om te weten..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben een vriendschapsdier (een gnoe) en ik laat me misbruiken voor dit soort dingen.
Oke? Das ook 3 letters.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmm, ik doelde eerder op het feit dat een 3 letterwoord je een hoop ellende kan besparen...
Het is okay, dat zijn er 4..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:43 schreef engessa het volgende:
[..]
Oke? Das ook 3 letters.
Even serieus: ga je verhuizen dan ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goed om te weten..
Gelukkig heb ik je nummer nog,.
Nee, (nog) niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Even serieus: ga je verhuizen dan ?
Mooi.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, (nog) niet.
Ik kan wel doen alsof, op zich.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mooi.
I want a famous facequote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:47 schreef jogy het volgende:
Wat is dantes peak toch ook een knaagfilm.
GMTA, he.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:47 schreef Insomaniac het volgende:!!!!!!!
Mocht je wel gaan verhuizen dan verbied ik je bij deze om de volgende dingen mee te nemen:quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik kan wel doen alsof, op zich..
Huh?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:50 schreef NiNi het volgende:
[..]
GMTA, he.
Aw lief.quote:
Staat genoteerd..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mocht je wel gaan verhuizen dan verbied ik je bij deze om de volgende dingen mee te nemen:Koelkasten. Gasfornuizen. Boeken (en dan met name in grote getale) Kookspullen. Boekenkasten-die-niet-uit-elkaar-kunnen.
Okay ?
Ik zeg niks over helpen verhuizen trouwens.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Staat genoteerd..
Op boeken na heb ik niets van het bovenstaande in mijn bezit,.
Je durft vast geen nee te zeggen als ik het vraag..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zeg niks over helpen verhuizen trouwens.
Dante's Peak had de ondertitel moeten hebben "that's another fine mess you've gotten us into"quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:47 schreef jogy het volgende:
Wat is dantes peak toch ook een knaagfilm.
Beide uitgespeeldquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:56 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
Daggla, speel jij Splinter Cell
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
Katten zijn erg okee.
[afbeelding]
Dit is mijn Bruce.
Hij blért als een Bruce.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:56 schreef Seborik het volgende:
Hij ziet er niet echt uit als een Bruce.
We deden tegelijkquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Huh?
Ik zit ergens op een boorplatform, er lopen 4 mensen weg die mij niet mogen zien. Ik kan een trap opklimmen en op zo'n steiger lopen... en danquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Beide uitgespeeld
Hij heeft heel aparte ogen voor een kat, volgens mij. Hij heeft niet van die kattepupillen, 's nachts als ie aan het jagen is wel trouwens, maar als je hem zo bij je hebt zijn zijn ogen helemaal zwart, zoals hier.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]! Die ogen! Psycho-cat from beyond the grave!
www.gamefaqs.comquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:59 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
[..]
Ik zit ergens op een boorplatform, er lopen 4 mensen weg die mij niet mogen zien. Ik kan een trap opklimmen en op zo'n steiger lopen... en dan
Ik kom niet verder, en val alleen maar in het water
....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
www.gamefaqs.com
Je moet eerst die gasten uitschakelen en dan klimmen geloof ik..
Te lang geleden inmiddels alweer..
Neequote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:00 schreef Insomaniac het volgende:
Zeg, kennen jullie dat?
Dat je iets al jaren hebt, een paar keer bent kwijtgeraakt en sinds een paar maanden weer teruggevonden hebt, zonder er echt bij stil te staan wát je nu precies terug hebt gevonden.
En dat je dan aan het mijmeren bent en je je opeens realiseert wát je precies hebt.. En je dan opeens vlinders voelt en bloemetjes ziet enzo.
.
Het is een duivelsche slettenkat uit de hel! Daarom legt-ie met iedereen aan!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hij heeft heel aparte ogen voor een kat, volgens mij. Hij heeft niet van die kattepupillen, 's nachts als ie aan het jagen is wel trouwens, maar als je hem zo bij je hebt zijn zijn ogen helemaal zwart, zoals hier.
Je theoriecertificaat?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:00 schreef Insomaniac het volgende:
Zeg, kennen jullie dat?
Dat je iets al jaren hebt, een paar keer bent kwijtgeraakt en sinds een paar maanden weer teruggevonden hebt, zonder er echt bij stil te staan wát je nu precies terug hebt gevonden.
En dat je dan aan het mijmeren bent en je je opeens realiseert wát je precies hebt.. En je dan opeens vlinders voelt en bloemetjes ziet enzo.
.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is een duivelsche slettenkat uit de hel! Daarom legt-ie met iedereen aan!
die moet ik nog halenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je theoriecertificaat?
*kusje geeft*quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:06 schreef Insomaniac het volgende:. Tralalala
.
*bloemetjes strooit
Huuuuuh! Dat jij nou flieft bent!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:06 schreef Insomaniac het volgende:. Tralalala
.
*bloemetjes strooit
*vangtquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:06 schreef Insomaniac het volgende:. Tralalala
.
*bloemetjes strooit
I bet you say that to all the girls!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
duivelsche slettenkat
Vies he?!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Huuuuuh! Dat jij nou flieft bent!![]()
Lief,![]()
Ja, hoezo?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja hallo, hebben afgebeulde mensen met bril en kuthumeur ook nog bestaansrecht vandaag de dag ?
Jij wel lief mankepootje.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja hallo, hebben afgebeulde mensen met bril en kuthumeur ook nog bestaansrecht vandaag de dag ?
*Hatsjoequote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:06 schreef Insomaniac het volgende:. Tralalala
.
*bloemetjes strooit
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij wel lief mankepootje..
Dat ligt volgens mij aan het ras ofzo. Ik ken wel meer katten die dat hebben. Is wel stoer eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hij heeft heel aparte ogen voor een kat, volgens mij. Hij heeft niet van die kattepupillen, 's nachts als ie aan het jagen is wel trouwens, maar als je hem zo bij je hebt zijn zijn ogen helemaal zwart, zoals hier.
Waarom was je eigenlijk mank?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Je denkt aan me.
.
Trouwens, mijn mankheid is over. Ik denk dat dat komt omdat ik vandaag zo'n 50 keer naar een 4e en zo'n 50 keer naar een 2e verdieping ben gelopen. Oefening baart kunst enzo.
Dat is een goede vraag:quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom was je eigenlijk mank?.
dat is best wel minder enzoquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag:
Ik werd een paar dagen geleden wakker en mijn rechterbeen deed het niet. Zomaar. En nu opeens zomaar weer wel. Weet jij het, weet ik het.
Ja, jij bent mij?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mja. Rechterbenen staan bekend om hun obstinate gedrag.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag:
Ik werd een paar dagen geleden wakker en mijn rechterbeen deed het niet. Zomaar. En nu opeens zomaar weer wel. Weet jij het, weet ik het.
TLC ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mja. Rechterbenen staan bekend om hun obstinate gedrag.. Heb je hem misschien verwaarloosd? Dat hij even wat extra TLC nodig had?
*bloemetjes strooit
Iedereen is hier welkom J.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:24 schreef jogy het volgende:
Oprotten, PR!!
Je bent hier niet welkom!!
.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:24 schreef jogy het volgende:
Oprotten, PR!!
Je bent hier niet welkom!!
.
Tender Loving Carequote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
TLC ?
Totale Liefdes Capsules ?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:12 schreef NiNi het volgende:
I bet you say that to all the girls!![]()
Je bent geboren.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:26 schreef PrivateRyan het volgende:
[..].
What did I do?.
Mijn benen moeten niet zeiken.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tender Loving Care
Je zat er dus niet ver naast..
Zenuw klem waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag:
Oh, bugger off.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je bent geboren.
Maar we hebben geleerd je te accepteren zoals je bent..
Ik heb geen lepra hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zenuw klem waarschijnlijk.
Ofzoiets,.
Als jij daar gelukkig van wordt, bugger ik wel off.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:30 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Oh, bugger off..
Je moet leren.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:26 schreef PrivateRyan het volgende:
[..].
What did I do?.
Bikkel.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb geen lepra hoor..
Nee, het was iets met een spier die helemaal blokkeerde denk ik. Maar ik weet het ook niet. Het was ieg niet iets waar ik me zorgen over maakte.
Ah, klopt.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Je moet leren.
Doe niet zo eng! Met die hartjes.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als jij daar gelukkig van wordt, bugger ik wel off..
Never hurts to help..
Dit! Dit topic!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:23 schreef PrivateRyan het volgende:
Wat een liefde in deze topic..
Iedereen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Iedereen is hier welkom J.
Zelfs G.![]()
![]()
![]()
![]()
Het is déze topic.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:34 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dit! Dit topic!
Was dat maar zo. Dat zou zoveel beter klinken..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:34 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dit! Dit topic!
Ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bikkel..
Maar het is nu helemaal over toch?
Jostibenen moeten verboden worden!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja.. En daar ben ik best blij mee.
Kan ik morgen eindelijk wel yoga doen. Had ik vandaag al willen doen, dan was ik nu niet zo moe en stram en spierpijnig geweest enzo. Nouja. Vriendin was ieg erg dankbaar, en mijn been is niet meer josti.
Je hoofd nog welquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja.. En daar ben ik best blij mee.
Kan ik morgen eindelijk wel yoga doen. Had ik vandaag al willen doen, dan was ik nu niet zo moe en stram en spierpijnig geweest enzo. Nouja. Vriendin was ieg erg dankbaar, en mijn been is niet meer josti.
Dit en deze topic is beiden correct Nederlands. Mijn voorkeur gaat uit naar dit.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:35 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Het is déze topic..
Maar als jij dít topic wil. STOP JE DIT TOPIC TOCH GEWOON LEKKER IN JE REET!.
Zo, dat lucht op..
Thanks..
Ik vind het een verdomd goed compliment! Sigwaardig bijna.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]! *bijschrijft in zwarte boekje*
Ach man, haal toch een vier, morgen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:35 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Het is déze topic..
Maar als jij dít topic wil. STOP JE DIT TOPIC TOCH GEWOON LEKKER IN JE REET!.
Zo, dat lucht op..
Thanks..
Ik vind je nu wel een beetje eng worden denk ik, met je maniakale neiging tot het verspreiden van flora.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jostibenen moeten verboden worden!
*liefde en bloemetjes strooit ter compensatie
Hmm.. nee, deze is correct Nederlands, dit niet. Maar het interesseert mij totaal en helemaal niets dus laten we niet verder langs dit pad gaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dit en deze topic is beiden correct Nederlands. Mijn voorkeur gaat uit naar dit..
Hodfr! Moet ik weer plaats gaan zoeken in mijn sig.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:38 schreef NiNi het volgende:
Ik vind het een verdomd goed compliment! Sigwaardig bijna.
Ooh ... sorryquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Andere ex-nachtbarfreaks mogen deze reeks niet verkrachten.
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:38 schreef Insomaniac het volgende:
.
Ahhh! Dat zou verklaren!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:! Verdomd! De Bronco is roze geverft! Natuurlijk!
!
Een penis op wielen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat is in godsnaam een Bronco ?
Okay.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Een penis op wielen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Okay.
En wat moet ik me daar bij voorstellen ?
Wat is de context van de piemel met wielen ?
IK KUNG-FU JE FOKKING DUNNE DARM UIT JE AARS EN KNOOP JE LUL ERMEE AAN EEN HOGE BOOM!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi Inso. Kung-fu? [afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
IK KUNG-FU JE FOKKING DUNNE DARM UIT JE AARS EN KNOOP JE LUL ERMEE AAN EEN HOGE BOOM!!
Tsss, je kunt niet eens bij die hoge boom sweety-cakes.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:55 schreef Insomaniac het volgende:
IK KUNG-FU JE FOKKING DUNNE DARM UIT JE AARS EN KNOOP JE LUL ERMEE AAN EEN HOGE BOOM!!
WEL ALS IK OP MIJN NONROZE UBERSTOERE BRONCO KLIM!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tsss, je kunt niet eens bij die hoge boom sweety-cakes..
Flora, darmflora.. poteeto, potaato..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Wie rijdt hem voor je naar die boom dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:59 schreef Insomaniac het volgende:
WEL ALS IK OP MIJN NONROZE UBERSTOERE BRONCO KLIM!
Moet ik meehelpen choppen trouwens, als vrouwen onder elkaar enzo ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Flora, darmflora.. poteeto, potaato.. :') .
Where is the love, dear?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
WEL ALS IK OP MIJN NONROZE UBERSTOERE BRONCO KLIM!
Ik kan haske goed rijden hoor. Ga daar maar even liggen, dan zal ik mijn Bronco netjes om je heen manouvreren.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wie rijdt hem voor je naar die boom dan?.
Meechoppen is okay.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Moet ik meehelpen choppen trouwens, als vrouwen onder elkaar enzo ?
"Vrouwen onder elkaar".
*rrrillll*quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
"Vrouwen onder elkaar".
Die PI! Wat heb ik misdaan?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:02 schreef NiNi het volgende:
[..]
Where is the love, dear?
Bijna tijd voor TI!
On a role.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wie rijdt hem voor je naar die boom dan?.
"we" houden wel alles aan hehquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moet gaan trouwens. Moet optreden. Maar ik weet nog niet wat ik ga doen..
Die fiets.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die auto,.
Gossie knetters.... halve litersquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Heeej!!!! Een reeks
[afbeelding]
*bier uitdeelt*
gooi er een fanta bij en ik doe meequote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Heeej!!!! Een reeks
[afbeelding]
*bier uitdeelt*
SB is gearriveerd.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Heeej!!!! Een reeks
[afbeelding]
*bier uitdeelt*
Dag Au3. Succes met het onbekende.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Heee... Nog een Ex-Nachtbar-derquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:06 schreef jackson het volgende:
"we" houden wel alles aan heh?
Klinkt spannend.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Psies.. optiefen smurf. Ga je aanrecht afsoppenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:08 schreef Insomaniac het volgende:
SB is gearriveerd.
Ik vond het een leuke reeks jongens..
.
Ik zal jullie missen..
Dat hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
SB is gearriveerd.
Ik vond het een leuke reeks jongens..
.
Ik zal jullie missen..
Ohw. Ik bedoelde hem echt aardig dit keer.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die PI! Wat heb ik misdaan?.
Ik heb een cita.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dope shit he?
Jacksonquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Gossie knetters.... halve liters.
Lekker
Ach ... laten we het hier niet gaan verziekenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heee... Nog een Ex-Nachtbar-der
Long time no see dude!
Biertje?
Hee Bengeltje.. Jou zie ik ook steeds minder... is D.Rose nog eigenlijk op fok????quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
gooi er een fanta bij en ik doe mee![]()
Hee, een goedeavondquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jackson
hoiiiiiiiiiiiiiiiii
hij is meestal wel bij me in de buurt , maar of hij nu hier is weet ik nietquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hee Bengeltje.. Jou zie ik ook steeds minder... is D.Rose nog eigenlijk op fok????
Bier is goed. Duits bier ook nog zo te zien.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Heeej!!!! Een reeks
[afbeelding]
*bier uitdeelt*
Een roze met een bloemenmandje?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:09 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb een cita..
Yep, en vanaf nu veel vakerquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hee Bengeltje.. Jou zie ik ook steeds minder... is D.Rose nog eigenlijk op fok????
Omg, als je alles hebt gehad......quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:09 schreef Shark.Bait het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb een cita..
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:11 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjjjj
Whehehehehehquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:01 schreef Danny het volgende:
Hmmzzz, dit moet ik heel even een beetje nuanceren
Natuurlijk is het niet zo dat we nergens meer slowchattopics of reeksen zouden moeten hebben. Elk subforum heeft zo zijn eigen reeks(en) en daar is helemaal niets mis mee.
Voorbeelden:
B&H: userfoto's, s&g topics etc
OUD: speeltuinbankje, zwangerschap en geboorte etc
GC: 30-40ers
Prima reeksen, niets mis mee. Ook slowchattopics is op zich niets mis mee. Waar ik me wel enigszins aan kan storen zijn de slowchatreeksen in ONZ waarin niet eens geslowchat wordt, maar waar ECHT nietszeggende posts worden geplaatst met als doel zo snel mogelijk een topic vol te krijgen.
VV deel 1 t/m 27000 bv.
Verder is het ook nog eens zo dat er in ONZ vaak meerdere van dat soort reeksen tegelijk lopen en van allemaal de inhoud exact hetzelfde is. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Ik ben echt en absoluut niet voor een verbod op slowchattopics of reeksen
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Het is hier godverdomme de NB niet, SB.
Heee een wijf! die wil vast wel datenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:15 schreef NiNi het volgende:
Gaat henen, nachtbarhoeren, We blijven niet aan de gang.
was het maar NB dan was het nog watquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Het is hier godverdomme de NB niet, SB.
hoeren?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:15 schreef NiNi het volgende:
Gaat henen, nachtbarhoeren, We blijven niet aan de gang.
BMWM3 en co zijn alquote:
Officiële ONZ Slowchat. Welkom. Het kan hard gaan. Zowel qua posts. En andere dingen. Iedereen is welkom ! Behalve BMWM3 want die moet een internetverbod krijgen
Andere ex-nachtbarfreaks mogen deze reeks niet verkrachten.
Tot nooit.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:16 schreef jackson het volgende:
Ik ga maar aftaaien hier .... tis mij allemaal teveel insider volk. En alleen al het feit dat er staat dat er geen NB-ers welkom zijn zegt mij genoeg. Pleuris fok! Kut insiders.... ineens wel weer een reeks met alleen maar blauwe ****
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:34 schreef jogy het volgende:
wat de neuk is TI?.
Temptation Island,quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:34 schreef jogy het volgende:
*doorstart*
wat de neuk is TI?.
Temptation Island. Je weet wel, een paar stelletjes die op een eiland vol hoeren en gigolo's gedumpt worden en dan trouw moeten blijven.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af..
Owja. Dat ken ik wel. Ik bedoel: ik heb er wel eens iets over gelezen. Online. Want ik kijk uiteraard nooit tv. En ik lees nooit offline dingen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:38 schreef engessa het volgende:
[..]
Temptation Island. Je weet wel, een paar stelletjes die op een eiland vol hoeren en gigolo's gedumpt worden en dan trouw moeten blijven.
Geen probleemquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:38 schreef jackson het volgende:
Mijn excuses voor het groepsgedrag en een prettige avond nog
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af..
Mogen toch wel een beetje gezellig doen met jullie ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Geen probleem
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:46 schreef NiNi het volgende:
Kookai is lelijk! Allee!
Dat spreek ik ook niet tegen, dagonet. Ik ben nooit in de NB tegen nieuw bloed geweest, ik verwelkomde het juist. Dat was juist leuk. En ik vind niet dat ik hier NIET liev doequote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:16 schreef Dagonet het volgende:
SB, je kan het wel proberen maar je blijft gewoon iemand die zich veul stoerder online voordoet dan hij in werkelijkheid is
Tx, ik kwam pas na uitvergoting achter dat die druppel aan de snavel hing.. da's gewoon echt een toevalstrefferquote:Moooooiiiieee foto was dat trouwens van die zwaan, de 7 MB versie helemaal
Wa lief!quote:
Je bent welkom hoor,quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:48 schreef SunChaser het volgende:
Hey gezellig, newby's zijn niet gewenst hier begrijp ik?
\quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:48 schreef SunChaser het volgende:
Hey gezellig, newby's zijn niet gewenst hier begrijp ik?
Ow leuk, eindelijk eens ergens welkomquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor,.
In theorie kan alles,quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:50 schreef jogy het volgende:
[..]
\
Jawel hoor, als het maar wel klikt met de meute.
shit! hlemaal vergeten!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:38 schreef NiNi het volgende:
Temptation Island!
Je bent toch ook welkom in 30/40?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:50 schreef SunChaser het volgende:
Ow leuk, eindelijk eens ergens welkom
ik bedoel, ookal heb je jezelf gisteren pas geregistreerd, als het klikt dan klikt hetquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In theorie kan alles,.
Zou je wel moeten doen SB, kan je nog wat van lerenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
shit! hlemaal vergeten!
niet dat ik het ooit kijk
Ja, en daarom klikt het ook niet hé?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
shit! hlemaal vergeten!
niet dat ik het ooit kijk
Ja, m'n reeksje was dichtquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:49 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wa lief!
En wat een treffer! Al in FOT geplaatst?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:49 schreef Shark.Bait het volgende:
Tx, ik kwam pas na uitvergoting achter dat die druppel aan de snavel hing.. da's gewoon echt een toevalstreffer
quote:Donderdag heb ik foto's van "the Joust" het steekspel tussen ridders enzo dat op dezelfde plek gehouden werd
Stro.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:55 schreef FlyingFox het volgende:
Gras.
Heee PS.. long time no Cquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:52 schreef PrintScreen het volgende:
Zou je wel moeten doen SB, kan je nog wat van leren
Zou ut?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:53 schreef jogy het volgende:
Ja, en daarom klikt het ook niet hé?
Sterk punt, mijn waarde.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:52 schreef jogy het volgende:
[..]
ik bedoel, ookal heb je jezelf gisteren pas geregistreerd, als het klikt dan klikt het![]()
Hoiquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heee PS.. long time no C
[..]
Ik ga de hond uitlaten.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hoi
Zeker een tijd geleden, alles goed?
Fijn voor het beesie.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:00 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik ga de hond uitlaten.
Iemand nog koffie?
M'n grootvader ligt op de intensive care.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
Zou ut?
Niet zo boos kijken hoor, ik lig hier al in een deuk om jullie smurfjes
He's going banana's again.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kookai is een vieze fiba dolla slettebak.
is dat geen liedje van kinderen voor kinderen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kookai is een vieze fiba dolla slettebak.
Ze zijn aan het overstappen op topix.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:03 schreef jogy het volgende:
Owja, wat is er trouwens met essel.nl aan de hand, is het een beetje te rustig daar ofzo?.
Oy, als je geen temptation Island kijkt kan je beter maar niet reagerenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is dat geen liedje van kinderen voor kinderen?
Ja, bij natuur fotografie. Ik ben nu bezig met de wedstrijd Herhaling. Ik heb die van de borubodur ingescanned.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:54 schreef Dagonet het volgende:
En wat een treffer! Al in FOT geplaatst?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ze zijn aan het overstappen op topix..
ik wist wel dat ik iets misttequote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Oy, als je geen temptation Island kijkt kan je beter maar niet reageren.
Veronica kijken, nu.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik iets mistte![]()
Voor elk van de mijne kan ik 100 van jou domme slotpostjes opsnorren en mezelf het ziekenhuis inlachen. Maar wat kan mij het schelen. Ik ken je niet en ik heb een leven buiten fokquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:01 schreef jogy het volgende:
, moet ik nog een paar huillie-posts van jou opsnorren dat je in ons Feedback loopt te janken dat mensen je reeksje verkloten, dat was pas lachen
.
Beter dan wat?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:06 schreef NiNi het volgende:
Ik vind de mannen er beter uitzien. Gek is dat.
Oooow.. DAAR was het!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:06 schreef jogy het volgende:
Veronica kijken, nu.
*zapptquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Veronica kijken, nu.
Ja hoor.. ik schijn een reputatie te hebben gehad die nu aan dingelen ligt of zoiets. Druk in het echte leven, schilderijtjes gemaakt enzo. salarisverhoging --en ik internet de hele dagquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:58 schreef PrintScreen het volgende:
Hoi
Zeker een tijd geleden, alles goed?
Als je hier alleen maar komt om te zuigen en te trollen kan je beter weggaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Voor elk van de mijne kan ik 100 van jou domme slotpostjes opsnorren en mezelf het ziekenhuis inlachen. Maar wat kan mij het schelen. Ik ken je niet en ik heb een leven buiten fok
Beter dan op het eiland!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Beter dan wat?
Is msn ook een leven ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Voor elk van de mijne kan ik 100 van jou domme slotpostjes opsnorren en mezelf het ziekenhuis inlachen. Maar wat kan mij het schelen. Ik ken je niet en ik heb een leven buiten fok
Insoquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar komt om te zuigen en te trollen kan je beter weggaan..
Cybersex is ook sex, tochquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is msn ook een leven ?
zolang je echt komt wel jaquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Cybersex is ook sex, toch.
Zeg eens tegen je mede moderator dat hij beter weg kan gaanquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Als je hier alleen maar komt om te zuigen en te trollen kan je beter weggaan..
Dat weet ik niet , hoe doe je dat ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Cybersex is ook sex, toch.
Ssssstquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:10 schreef Bengeltje het volgende:
Is msn ook een leven ?
Daar hebben we een apart forum voor,quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zeg eens tegen je mede moderator dat hij beter weg kan gaan
ik ben met Dagonet aan het kleppen over fotografie
Schijnheilquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vraag maar aan SB, hij is ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet , hoe doe je dat ?
kun je me dat uitleggen ?
Nu niet meer want ik ga slapenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:15 schreef Shark.Bait het volgende:
weet jij hoe dat werkt ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zolang je echt komt wel ja
Jogy hoort hier, jij niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Niet trollen of zuigenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Daar hebben we een apart forum voor,.
Welterusten! Er is geen echte slowchat in FOT.. misschien een idee voor loogjequote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:17 schreef Dagonet het volgende:
Nu niet meer want ik ga slapen
Foto's van ridders in het kasteeltopic?
heb dat alleen van horen zeggen, dus de 'ins and outs' ken ik nietquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
weet jij hoe dat werkt ?
ik leer nog wat hier
Hij verveelt zich wel heel erg he?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:19 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
Ik skype met conflict ...
.....
.............
En ik maar denken dat de mod's hier erg ervaren zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Vraag maar aan SB, hij is ervaringsdeskundige.
Ik vind het gewoon genant, die arme Goof!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:13 schreef Insomaniac het volgende:
PS
Nien, ik zei net exact hetzelfde tegen R..
Wat een kutknaas met z'n zogenaamde principes..
Wat heeft Kookai alles goed voor elkaar trouwens.. én Joerie én Michel..
Ik niet, door een wonder van God hemzelf heb ik een vriendin, in het echt!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de mod's hier erg ervaren zijn
weet zij het ook al?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik niet, door een wonder van God hemzelf heb ik een vriendin, in het echt!!
Pardon? Ik hoef jou toch niks uit te leggen over de huisregels omtrent reeksen? Jogy post hier op normale wijze en jij komt met een grote bek en een kuthouding binnen vallen en denkt ook nog de lef te hebben hem te sommeren weg te gaan?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:17 schreef NiNi het volgende:
Jogy hoort hier, jij niet.
Ga naar FOT. Plaat voor je kop.
Ik vind het wel sneu voor 'm hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij verveelt zich wel heel erg he?.
Niets mis met die plaat dan,quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je hebt gelijk
Jouw plaat is echter dikker, bijna net zo dik als je reet.
Jij hebt NiNi nog nooit gemeet zeker?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Volgens mij ken je NiNi niet ,maaklt niet uit hoor, ik denk niet dat ze dat erg vindtquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je hebt gelijk
Ik vind het vooral sneu voor jou,quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:25 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu voor 'm hoor
Jaquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
weet zij het ook al?
Ik heb gelukkig geen sig met "Lekker ding".quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je hebt gelijk
Sommige mensen hebben bevestiging nodig, ookal is het van z'n eigen ondertitel.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen sig met "Lekker ding".![]()
Heb je z'n foto's wel eens gezien,quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen sig met "Lekker ding".![]()
Ik wou het net zeggenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je z'n foto's wel eens gezien,.
toe maar, nu proberen dat vast te houdenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb nog steeds geen straatverbod en soms komt ze ook naar mijn huis, ik hoef eindelijk niet meer met een verrekijker in de bosjes te hangen.
Hij kan zo met z'n broek op z'n enkels het Anne Frank plantsoen in, ik ken nog wel een leuke e-xtrainer voor hemquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
quote:ONZ: 99% van mijn posts daar zijn niet serieus en moeten als ONZ (hey..tis ONZ forum! DUH ) worden beschouwd.
Gaat goed komenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
toe maar, nu proberen dat vast te houden
Bedankt, ik had net zo'n fijne avond.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |