abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 18 mei 2004 @ 18:57:08 #176
2222 crew  iteejer
pi_19223588
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 18:40 schreef coz het volgende:
...
Een case een volgnummer meegeven? Wat een onzin. Er wordt iets gepost, en er komt commentaar op. In datzelfde topic. Straks ga je aparte topics voor reacties van mannen, vrouwen, tegenstanders, voorstanders etc maken.
Geen goed idee dus.
We reageren op posts. Simpel. Niks geen case-nummers en zo. Dat gaat echt niet werken.
En een topic wat dat beweert gaat gewoon weer op slot. Met deze reden
  Admin dinsdag 18 mei 2004 @ 19:02:07 #177
2222 crew  iteejer
pi_19223683
quote:
Met waardering voor je ongetwijfedl goede bedoelingen, maar een dergelijke strategie gaat echt niet werken. Vandaar dus dat nu beide topics dicht zijn.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 19:04:19 #178
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_19223718
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 18:57 schreef iteejer het volgende:
...
ik zal daar geen topic over maken
en case nummer is irrelevant maar kan bij latere verwijzingen evt enz..

wat is je mening over een verzameling (sterke) cases dan ?
behalve dan een verwijzing naar een andere website
quote:
freud - dinsdag 18 mei 2004 @ 10:57
TS, wat wil je eigenlijk, dat we hier een soort online x-files gaan maken waar users zich in gaan verdiepen?

coz - dinsdag 18 mei 2004 @ 11:29
door het dat iedereen een stuk kan inputten leek mij dit een interresante plek om idd "een soort x-files" te gaan maken . [er bestaan legio websites idd .. goed argument, maar het voordeel van dit forum is imho dat een grotere objectivieteit gewaarborgd is]

om gewoon een grote verzameling van cases te krijgen waar dus niet een definitieve uitspraak aan vast hangt, en dan vooral de sterke cases qua onverklaarbaarheid .. en dan als verzameling niet als discussieplatform nogmaals, waar dus als eis aanhangt om dit zo objectief mogelijk weer te geven en niet in dat topic een discussie los te laten, maar waar wel later een topic over geopend kan worden...
en dan natuurlijk
quote:
ik een opsomming van cases die niet snel af te wimpellen zijn .. dus niet een verhaal over dat je vannacht een ufo hebt gezien
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  Admin dinsdag 18 mei 2004 @ 19:04:32 #179
2222 crew  iteejer
pi_19223723
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 18:44 schreef ReCreative het volgende:
Ja? Zijn jullie serieus? Owkee, tja ik wist niet dat ik voor elke overdrachtelijke spirituele scheet een nieuw topic kon openen... Groots en meeslepend wil ik posten! Hoort ge dat, iteejer, MUUS, Fok!, knekelhuis!

Maar als het geen probleem is af en toe wat kleine berichtjes of ideeën te posten, bijvoorbeeld in een nieuw topic, dan zal ik dat gaan doen .
Kwaliteitseisen blijven overeind. Ook zijn meerdere topics over hetzelfde onderwerp niet erg bevorderlijk voor het overzicht. Probeer dus waar mogelijk aan te sluiten bij al bestaande discussies. Is ook wel zo respectvol voor diegenen die het al eerder over datzelfde onderwerp hadden!
  Admin dinsdag 18 mei 2004 @ 19:05:45 #180
2222 crew  iteejer
pi_19223744
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 19:04 schreef coz het volgende:
wat is je mening over een verzameling (sterke) cases dan ?
behalve dan een verwijzing naar een andere website
Mijn mening is, dat we een discussie-forum zijn, geen discussie-catalogus.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 19:46:06 #181
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_19224731
ow ok
zal ik me aan houden ..
hierover heeft elk forum weer zijn eigen regels ?
zit namelijk te denken aan een "post hier een link naar een 'geweldig' thread"-topic [nee niet in TRU ]

[succes met de slowchat ... wel/niet slowchatten ]
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  Admin dinsdag 18 mei 2004 @ 20:04:56 #182
2222 crew  iteejer
pi_19225143
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 19:46 schreef coz het volgende:
ow ok
zal ik me aan houden ..
hierover heeft elk forum weer zijn eigen regels ?
zit namelijk te denken aan een "post hier een link naar een 'geweldig' thread"-topic [nee niet in TRU ]

[succes met de slowchat ... wel/niet slowchatten ]
Ieder forum heet zijn eigen accenten, de regels zijn voor ons allemaal gelijk.
Ik kan me niet voorstellen dat er een forum is wat een soort catalogus-topic waarin slechts gemeld en niet gediscussierd mag worden zou ambieren
pi_19226454
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 18:23 schreef iteejer het volgende:
Je proeft die nadelige invloed. Ik ook. Waarom zouden we daar dan nog woorden aan vuil maken? Die negatieve indruk is wat mij betreft belangrijker dan een daarvan afgeleide reden.
Hah. Hah.

Je begrijpt hopelijk zelf wel dat ik nog niet wakker was I have rephrased myself, scroll back
  Admin dinsdag 18 mei 2004 @ 21:08:44 #184
2222 crew  iteejer
pi_19226640
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 21:00 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Je begrijpt hopelijk zelf wel dat ik nog niet wakker was I have rephrased myself, scroll back
Ach als ik een post lees ga ik me niet afvragenm of de schrijver/-ster geheel bij zinnen was of niet
Maar ook ik heb mezelf gerephrased, lees maar: Truth Feedback 3
pi_19243914
Hoe moeilijk is het om een topic/post te schrijven zonder woorden als "we", "jullie", "zij", "wij" erin?
Wees eens creatief en stap uit het clubjesgevoel?
Out of my mind, back in five minutes
  woensdag 19 mei 2004 @ 23:24:07 #186
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_19257428
Volgens mij is deze: Subliminale boodschappen dubbel en kan dicht
origineel van een paar uur eerder: Verborgen beelden in tv programma's
Of ik snap het verschil niet dat kan natuurlijk ook
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  Admin donderdag 20 mei 2004 @ 12:01:02 #187
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_19265787
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 14:17 schreef yvonne het volgende:

Als het aan Danny ligt is er nergens meer een slowchat of een reeks
Hmmzzz, dit moet ik heel even een beetje nuanceren
Natuurlijk is het niet zo dat we nergens meer slowchattopics of reeksen zouden moeten hebben. Elk subforum heeft zo zijn eigen reeks(en) en daar is helemaal niets mis mee.
Voorbeelden:
B&H: userfoto's, s&g topics etc
OUD: speeltuinbankje, zwangerschap en geboorte etc
GC: 30-40ers
Prima reeksen, niets mis mee. Ook slowchattopics is op zich niets mis mee. Waar ik me wel enigszins aan kan storen zijn de slowchatreeksen in ONZ waarin niet eens geslowchat wordt, maar waar ECHT nietszeggende posts worden geplaatst met als doel zo snel mogelijk een topic vol te krijgen.
VV deel 1 t/m 27000 bv.
Verder is het ook nog eens zo dat er in ONZ vaak meerdere van dat soort reeksen tegelijk lopen en van allemaal de inhoud exact hetzelfde is. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Ik ben echt en absoluut niet voor een verbod op slowchattopics of reeksen
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 20 mei 2004 @ 13:46:46 #188
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_19268242
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 12:01 schreef Danny het volgende:
Hmmzzz, dit moet ik heel even een beetje nuanceren
Natuurlijk is het niet zo dat we nergens meer slowchattopics of reeksen zouden moeten hebben. Elk subforum heeft zo zijn eigen reeks(en) en daar is helemaal niets mis mee.
Voorbeelden:
B&H: userfoto's, s&g topics etc
OUD: speeltuinbankje, zwangerschap en geboorte etc
GC: 30-40ers
Prima reeksen, niets mis mee. Ook slowchattopics is op zich niets mis mee. Waar ik me wel enigszins aan kan storen zijn de slowchatreeksen in ONZ waarin niet eens geslowchat wordt, maar waar ECHT nietszeggende posts worden geplaatst met als doel zo snel mogelijk een topic vol te krijgen.
VV deel 1 t/m 27000 bv.
Verder is het ook nog eens zo dat er in ONZ vaak meerdere van dat soort reeksen tegelijk lopen en van allemaal de inhoud exact hetzelfde is. Dat slaat natuurlijk nergens op.
dus als het aan jou ligt mag ie wel blijven
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  Admin donderdag 20 mei 2004 @ 14:54:13 #189
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_19269606
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 13:46 schreef qu63 het volgende:

[..]

dus als het aan jou ligt mag ie wel blijven
Geen idee. Weet verder niet waar dit topic over gaat. Iemand wees me op de post van Yvonne.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 20 mei 2004 @ 14:55:29 #190
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_19269644
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 14:54 schreef Danny het volgende:

[..]

Geen idee. Weet verder niet waar dit topic over gaat. Iemand wees me op de post van Yvonne.
lees dit feedback topic dan maar door, t ging over truth slowchat..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_19271926
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 14:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als het aan Danny ligt is er nergens meer een slowchat of een reeks, we zijn een discussieforum geen veredelde chat,
komop,
ga me nu niet vertellen dat geklep over sonfgestival, kusje hier kusje daar vragen naar huiswerk, ik ga poepen, eten, slapen ook maar iets met de Truth te maken heeft, of met welk forum dan ook for that matter,
OOK in topics kun je elkaar leren kennen, en is toegankelijker voor anderen,
dagelijks komen er nwe users bij, laat ze de slowchat lezen en ze hebben geen idee waar ze in terecht gekomen zijn, laat ze een interessant topic lezen en ze zullen geprikkeld worden mee te gaan posten en dingen van zichzelf te laten zien.
Kijk, het songfestival bespreken in de slowchat was oké geweest hoor,
maar had dan ala Truth de juiste winnaar voorspeld....
Daar zit wat in natuurlijk.
Maar ik vind dat alle afedelingen eigenlijk 1 slowchat moeten hebben. Als uitzondering op alle regels. En als iemand niet weet wat het is, net als ik de 1e x, dan gaje gewoon ff teruglezen, en dan weet je het. Dat kan dus niet in irc.Zet er anders bij: Lees alles behalve dit als je newbie bent ofzowiets.
pi_19273061
Oja, verder is ut natuurlijk nie goed als er swolse gaten opgeslokt worden in de slowchat.
Maarre, daarom heeft ut gat toch z'n eigen topic? Dubbelop is natuurlijk niet de bedoeling, maar het werd toch opgeslokt? Dus ie ut nie meer dubbel op.
Oja, verder bedoel ik eigenlijk niet een gebrek aan regels ofzow, maar meer als uitzondering in de zin van: allles in tru heeft z'n eigen topic. Daardoor kun je makkelijk ff teruglezen, raakt er niks ondergesneeuwd of opgeslokt, en word de potentiële nieuwbie niet weggejaagd door smilie od's. (net zoiets als kleurtje in irc )
Maar.
Dan moet er dus minsten een iets zijn, wat geen topic heeft, om dus te zorgen, dat een topic niet het slachtoffer word van het smilievandalisme van de slowchattype mensen. Of van de opstaan wc, onbijt, bullshit weetikwatallemaalnogmeer toestanden en taferelen.
Dat is dus o.a. het nut van slowchat.
Dus.
Is de ham (rund mag ook) vraag, of irc dus dat gat vult en die functie heeft: noops, nee dus. Want dat kun je niet teruglezen.
Waarom zou je zoiets moeten kunnen teruglezen?
Nou omdat het dan wel off topic, en alles wat ergens anders offtopic is, is dan automatisch ontopic in ut topicloze slowchat (behalve de achterliggende gedachte truth) is. Wil het dus niet zeggen dat het onzin is.
Ook kan het onz topic deze functie niet vervullen, omdat dat niet van de truth achtige mensen en interesses is. Daarnaast zou je dan in onz van elke afdeling een slowchat krijgen, en dan heb je daar in onz weer een o.d aan slowchats.
Oplossing: elke afdeling 1 eigen slowchat, of een hele nieuwe afdeling: slowchat, met van elke afeling eentje erin. Verder is teruglezen dus bij uitstek voor mensen die er wel op willen zitten, maar geen tijd hebben, of de kat uit de boom willen kijken, of voor mededelingen aan luitjes die er op dat moment niet zijn bijvoorbeeld (dus eigenlijk is een slowchat zelfs uitermate laagdrempelig voor een nieuwbie, zou je kunnen zeggen dan.)
Het nadeel van een hele nieuwe afdiling genaamd slowchat voor ut hele forum is, dat ie dan moeilijker te vinden is, en buiten de afdeling bijv. truth opgezocht moet worden. Dus daarom is 1 slowchat natuurlijk handiger per afdeling zou ik zo zeggen.
Eigenlijk zijn er zat redenen voor een slowchat, en de redenen die er tegen zijn, zijn eigenlijk deels onterecht, omdat het beperkt kan worden tot 1tje, en er niks opgeslokt word etc. Belangrijk is de offtopic funcie van zoiets tussen al het ontopic geweld. En het beste argument is dus dat we onz hebben. Maar daar zou je teveel slowchats krijgen als er nergens anders eentje te vinden is.

Nouajh, dat wou ik denk ik ffies kwijt.
* Gets confused again
Vooral na zo'n verhaal typen, maar heb m'n best gedaan wel begrijpbaar over te komen.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 11:16:30 #193
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_19288434
Mijn verzoek om sub. boodschappen en verborgen boodschappen op tv samen te voegen en dan met name de plaatjes en de nuttige commentaren.

Twee topics die op hetzelfde neerkomen.
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_19295196
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 17:26 schreef FokCrash het volgende:
heel verhaal
Houdt nou toch eens op over dat slowchatten. Modderators willen het niet. Klaar.
Als je toch op die manier wilt posten, zoek je toch een ander forum waar het wel mag?
Echt truthgerelateerde onderwerpen stonden er nauwelijks, dus pick a forum en ga je gang.
Maar nee is nee in mijn ogen nu wordt er alleen gezeurd. En als ik ergens een hekel aan heb....
Out of my mind, back in five minutes
pi_19296707
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 16:22 schreef Pleun het volgende:

[..]

Houdt nou toch eens op over dat slowchatten. Modderators willen het niet. Klaar.
Als je toch op die manier wilt posten, zoek je toch een ander forum waar het wel mag?
Echt truthgerelateerde onderwerpen stonden er nauwelijks, dus pick a forum en ga je gang.
Maar nee is nee in mijn ogen nu wordt er alleen gezeurd. En als ik ergens een hekel aan heb....
Lees het dan niet
Jij bent toch geen moderator?
En hoeveel posts heb je welgeteld van mij gelezen in dit topic?
  Admin vrijdag 21 mei 2004 @ 20:28:44 #196
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_19300980
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 12:01 schreef Danny het volgende:

[..]

VV deel 1 t/m 27000 bv.
Klopt als een peperbusje
However, het peil van de slowchat in Truth bereikte dat peil
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 23:16:30 #197
91333 displission
pi_19305267
Hallo iteejer of MUUS gaan jullie die twee topics nog samenvoegen? Misschien, please..??
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  vrijdag 21 mei 2004 @ 23:30:45 #198
91333 displission
pi_19305618
De toekomst schrijven was serieus bedoelt..er worden veel onzinnige opmerkingen gemaakt..kunnen die gedeleted worden?
pi_19327913
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 20:28 schreef yvonne het volgende:
Klopt als een peperbusje
However, het peil van de slowchat in Truth bereikte dat peil
Bewijs?
  Admin zondag 23 mei 2004 @ 22:09:31 #200
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_19347908
quote:
Op zondag 23 mei 2004 00:50 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Bewijs?
Lees ze eens na, je hebt er zelf in gepost
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')