Een case een volgnummer meegeven? Wat een onzin. Er wordt iets gepost, en er komt commentaar op. In datzelfde topic. Straks ga je aparte topics voor reacties van mannen, vrouwen, tegenstanders, voorstanders etc maken.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:40 schreef coz het volgende:
...
Met waardering voor je ongetwijfedl goede bedoelingen, maar een dergelijke strategie gaat echt niet werken. Vandaar dus dat nu beide topics dicht zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:47 schreef coz het volgende:
ps
oud
idee topic .. ufo ,ifo en alien cases..(geen discussies dan)
nieuw
presenteer je U-(fo) case hier (geen discussie)
ik zal daar geen topic over makenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:57 schreef iteejer het volgende:
...
en dan natuurlijkquote:freud - dinsdag 18 mei 2004 @ 10:57
TS, wat wil je eigenlijk, dat we hier een soort online x-files gaan maken waar users zich in gaan verdiepen?
coz - dinsdag 18 mei 2004 @ 11:29
door het dat iedereen een stuk kan inputten leek mij dit een interresante plek om idd "een soort x-files" te gaan maken . [er bestaan legio websites idd .. goed argument, maar het voordeel van dit forum is imho dat een grotere objectivieteit gewaarborgd is]
om gewoon een grote verzameling van cases te krijgen waar dus niet een definitieve uitspraak aan vast hangt, en dan vooral de sterke cases qua onverklaarbaarheid .. en dan als verzameling niet als discussieplatform nogmaals, waar dus als eis aanhangt om dit zo objectief mogelijk weer te geven en niet in dat topic een discussie los te laten, maar waar wel later een topic over geopend kan worden...
quote:ik een opsomming van cases die niet snel af te wimpellen zijn .. dus niet een verhaal over dat je vannacht een ufo hebt gezien
Kwaliteitseisen blijven overeind. Ook zijn meerdere topics over hetzelfde onderwerp niet erg bevorderlijk voor het overzicht. Probeer dus waar mogelijk aan te sluiten bij al bestaande discussies. Is ook wel zo respectvol voor diegenen die het al eerder over datzelfde onderwerp hadden!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:44 schreef ReCreative het volgende:
Ja? Zijn jullie serieus? Owkee, tja ik wist niet dat ik voor elke overdrachtelijke spirituele scheet een nieuw topic kon openen... Groots en meeslepend wil ik posten! Hoort ge dat, iteejer, MUUS, Fok!, knekelhuis!
Maar als het geen probleem is af en toe wat kleine berichtjes of ideeën te posten, bijvoorbeeld in een nieuw topic, dan zal ik dat gaan doen.
Mijn mening is, dat we een discussie-forum zijn, geen discussie-catalogus.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:04 schreef coz het volgende:
wat is je mening over een verzameling (sterke) cases dan ?
behalve dan een verwijzing naar een andere website![]()
Ieder forum heet zijn eigen accenten, de regels zijn voor ons allemaal gelijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:46 schreef coz het volgende:
ow ok
zal ik me aan houden ..
hierover heeft elk forum weer zijn eigen regels ?
zit namelijk te denken aan een "post hier een link naar een 'geweldig' thread"-topic [nee niet in TRU]
[succes met de slowchat ... wel/niet slowchatten]
Hah. Hah.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:23 schreef iteejer het volgende:
Je proeft die nadelige invloed. Ik ook. Waarom zouden we daar dan nog woorden aan vuil maken? Die negatieve indruk is wat mij betreft belangrijker dan een daarvan afgeleide reden.
Ach als ik een post lees ga ik me niet afvragenm of de schrijver/-ster geheel bij zinnen was of nietquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:00 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Je begrijpt hopelijk zelf wel dat ik nog niet wakker wasI have rephrased myself, scroll back
Hmmzzz, dit moet ik heel even een beetje nuancerenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:17 schreef yvonne het volgende:
Als het aan Danny ligt is er nergens meer een slowchat of een reeks
dus als het aan jou ligt mag ie wel blijvenquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:01 schreef Danny het volgende:
Hmmzzz, dit moet ik heel even een beetje nuanceren
Natuurlijk is het niet zo dat we nergens meer slowchattopics of reeksen zouden moeten hebben. Elk subforum heeft zo zijn eigen reeks(en) en daar is helemaal niets mis mee.
Voorbeelden:
B&H: userfoto's, s&g topics etc
OUD: speeltuinbankje, zwangerschap en geboorte etc
GC: 30-40ers
Prima reeksen, niets mis mee. Ook slowchattopics is op zich niets mis mee. Waar ik me wel enigszins aan kan storen zijn de slowchatreeksen in ONZ waarin niet eens geslowchat wordt, maar waar ECHT nietszeggende posts worden geplaatst met als doel zo snel mogelijk een topic vol te krijgen.
VV deel 1 t/m 27000 bv.
Verder is het ook nog eens zo dat er in ONZ vaak meerdere van dat soort reeksen tegelijk lopen en van allemaal de inhoud exact hetzelfde is. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Ik ben echt en absoluut niet voor een verbod op slowchattopics of reeksen
Geen idee. Weet verder niet waar dit topic over gaat. Iemand wees me op de post van Yvonne.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus als het aan jou ligt mag ie wel blijven![]()
![]()
lees dit feedback topic dan maar door, t ging over truth slowchat..quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Geen idee. Weet verder niet waar dit topic over gaat. Iemand wees me op de post van Yvonne.
Daar zit wat in natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als het aan Danny ligt is er nergens meer een slowchat of een reeks, we zijn een discussieforum geen veredelde chat,
komop,
ga me nu niet vertellen dat geklep over sonfgestival, kusje hier kusje daar vragen naar huiswerk, ik ga poepen, eten, slapen ook maar iets met de Truth te maken heeft, of met welk forum dan ook for that matter,
OOK in topics kun je elkaar leren kennen, en is toegankelijker voor anderen,
dagelijks komen er nwe users bij, laat ze de slowchat lezen en ze hebben geen idee waar ze in terecht gekomen zijn, laat ze een interessant topic lezen en ze zullen geprikkeld worden mee te gaan posten en dingen van zichzelf te laten zien.
Kijk, het songfestival bespreken in de slowchat was oké geweest hoor,
maar had dan ala Truth de juiste winnaar voorspeld....
Houdt nou toch eens op over dat slowchatten. Modderators willen het niet. Klaar.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:26 schreef FokCrash het volgende:
heel verhaal
Lees het dan nietquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:22 schreef Pleun het volgende:
[..]
Houdt nou toch eens op over dat slowchatten. Modderators willen het niet. Klaar.
Als je toch op die manier wilt posten, zoek je toch een ander forum waar het wel mag?
Echt truthgerelateerde onderwerpen stonden er nauwelijks, dus pick a forum en ga je gang.
Maar nee is nee in mijn ogen nu wordt er alleen gezeurd. En als ik ergens een hekel aan heb....
Klopt als een peperbusjequote:Op donderdag 20 mei 2004 12:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Prima reeksen, niets mis mee. Ook slowchattopics is op zich niets mis mee. Waar ik me wel enigszins aan kan storen zijn de slowchatreeksen in ONZ waarin niet eens geslowchat wordt, maar waar ECHT nietszeggende posts worden geplaatst met als doel zo snel mogelijk een topic vol te krijgen.
VV deel 1 t/m 27000 bv.
Verder is het ook nog eens zo dat er in ONZ vaak meerdere van dat soort reeksen tegelijk lopen en van allemaal de inhoud exact hetzelfde is. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Ik ben echt en absoluut niet voor een verbod op slowchattopics of reeksen
Bewijs?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:28 schreef yvonne het volgende:
Klopt als een peperbusje
However, het peil van de slowchat in Truth bereikte dat peil
Lees ze eens na, je hebt er zelf in gepostquote:Op zondag 23 mei 2004 00:50 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Bewijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |