abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41155048
ik wil liever niet reageren tiesemans maar je hebt me zwaar beledigt.
ik ben tegen elke vorm van rassen haat.
maar de geschiedenis zit er mee vol dus als ik wat uitleg over deze geschiedenis in mijn perspectief
word ik meteen uitgemaakt voor iets vreselijks.

zoek zelf en kijk of er waarheid zit achter mijn woorden.
(bedenk altijd dat de geschiedenis geschreven word door de overwinnaars)

het liefst zou ik een edit zien in je reactie of een gegronde onderbouwing over mijn text die anders beweerd, dan kunnen we discuseren.
  zondag 27 augustus 2006 @ 00:27:58 #252
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_41211487
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:45 schreef _The_General_ het volgende:
Als ik even wil lachen kom ik altijd naar dit topic
Is alex ook zo iemand die nog steeds volhoudt dat er kapers leven en dat de BBC dit zelf meldde? En nog steeds volhoud dat die man leeft?

Dan weet ik namelijk naar welke ''waarheid'' hij zoekt..
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_41213971
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:44 schreef jojoja het volgende:
(bedenk altijd dat de geschiedenis geschreven word door de overwinnaars)
De opstand in het Ghetto van Warschau werd geleid door zionisten. Maar die hadden natuurlijk niet echt geleden, vuile nepjoden dat het er zijn.

In plaats van anderen om ''gegronde onderbouwing'' te vragen en dit soort afschuwelijke dooddoeners te spuien, zou je om te beginnen zelf eens wat bewijs voor je stellingen kunnen aanvoeren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Apropos op 27-08-2006 15:46:21 ]
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41214968
Ik heb net Alex Jones voor het eerst gezien: Mijn God zeg, het is echt een stuk erger en simpler dan ik kon bevroedden. Mij allerlaatse stukje repect voor de samenzweringsmensen is nu echt verdwenen.
Hij is net zo gearticuleerd als een WWF-worstelaar en net zo geloofwaardig als Ron Brandsteder bij "Wie ben ik".
Wie dit serieus neemt denkt waarschijnlijk ook dat het A-team echt bestaat.
Helpt waar hij kan!
pi_41227071
De man doet in het algemeen wel aardig werk maar vergeet niet dat het ontzettend makkelijk is om in conspiracy's te geloven. Vergelijk altijd voor jezelf de feiten met elkaar voordat je geloofd in een dergelijk figuur zoals Alex Jones.

Zijn reportage over de Bohemian Cove vond ik wel erg interessant en indrukwekkend. Zeker een aanrader. Zijn daily show is trouwens te downloaden bij diverse torrent boeren op het net. Zelf kijk ik altijd bij conspiracycentral met een .net erachter. Heel veel kijkplezier!
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
pi_41229401
thanks voor de link. maar hoe kan ik wat downloaden?

ik ben ingelogd, en als ik op een file click krijg ik de info over seeders enzo, maar ik zie nergens een download optie.
of moet je die gegevens handmatig in je torrent client zetten?
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_41233849
Ik had net dezelfde problemen, volgens mij zijn ze tijdelijk offline. Dacht eerst dat ik niet genoeg geseed had maar daar houden ze geen rekenschap mee. Morgen gewoon nog een keer proberen!
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
  maandag 28 augustus 2006 @ 04:09:56 #258
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_41246769
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 02:00 schreef Apropos het volgende:

[..]

De opstand in het Ghetto van Warschau werd geleid door zionisten. Maar die hadden natuurlijk niet echt geleden, vuile nepjoden dat het er zijn.

In plaats van anderen om ''gegronde onderbouwing'' te vragen en dit soort afschuwelijke dooddoeners te spuien, zou je om te beginnen zelf eens wat bewijs voor je stellingen kunnen aanvoeren.
Een "goede" die wat zegt want waar ik jouw onderbouwing van je op z'n minst extremistisch te noemen uitlating ?!...
Kortom meneer de arabist moet hoog nodig z'n mond maar is gaan spoelen...
pi_41268789
Fantastische man! Wat een kracht zit erachter.
pi_41470153
Helaas werken de linkjes in de topikstarter zijn topic niet meer

iemand enig idee waarom al die websides niet meer werken ?
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_41470215
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:46 schreef pberends het volgende:
Fantastische man! Wat een kracht zit erachter.
Nu nog de waarheid. Waar hij zegt naar opzoek te gaan
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 17 september 2006 @ 15:43:01 #262
129732 MostValuablePrincess
welke kant draait 'ie op?
pi_41890662
Uhuh... Alex Jones is een desinformant. Op het eerste gezicht lijkt het heel aardig hoe hij 9-11 wil exposen, maar het klopt van geen kant. Of hij heeft zelf niet door wat hij doet, OF hij is opzettelijk zand in de ogen aan het strooien. Ik bedoel dat 9-11 een inside job is, dat is duidelijk. Maar ook hij wil de echte agenda verborgen houden en doet dit overtuigend door clichematig tegen Bush te zijn. Bush wordt geofferd om de agenda verborgen te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')