Is alex ook zo iemand die nog steeds volhoudt dat er kapers leven en dat de BBC dit zelf meldde? En nog steeds volhoud dat die man leeft?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:45 schreef _The_General_ het volgende:
Als ik even wil lachen kom ik altijd naar dit topic
De opstand in het Ghetto van Warschau werd geleid door zionisten. Maar die hadden natuurlijk niet echt geleden, vuile nepjoden dat het er zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:44 schreef jojoja het volgende:
(bedenk altijd dat de geschiedenis geschreven word door de overwinnaars)
Een "goede" die wat zegt want waar ik jouw onderbouwing van je op z'n minst extremistisch te noemen uitlating ?!...quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:00 schreef Apropos het volgende:
[..]
De opstand in het Ghetto van Warschau werd geleid door zionisten. Maar die hadden natuurlijk niet echt geleden, vuile nepjoden dat het er zijn.
In plaats van anderen om ''gegronde onderbouwing'' te vragen en dit soort afschuwelijke dooddoeners te spuien, zou je om te beginnen zelf eens wat bewijs voor je stellingen kunnen aanvoeren.
Nu nog de waarheid. Waar hij zegt naar opzoek te gaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:46 schreef pberends het volgende:
Fantastische man! Wat een kracht zit erachter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |