abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 mei 2004 @ 13:49:33 #1
67379 Mirjam
ermahgerd
  maandag 24 mei 2004 @ 13:54:21 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19361988
En doe ik even heel stout een tvp'tje...

Met mij gaat het op dit moment prima. Druk bezig met huizen ed. Wel een huurhuis, toch maar niet en op zoek naar iets om te kopen, was al verkocht, nu toch maar wel het huurhuis... Over anderhalve maand moet ik verhuizen...

Heb samen met een andere lonely soul ( ) een heerlijk weekend gehad en taking it slowly etc.

Alleen hoor je toch steeds weer overal verhalen van exen die na een lange tijd ineens weer hele levens overhoop willen gooien. Die van mij weet zich goed te gedragen, maar er zijn mensen...
  maandag 24 mei 2004 @ 13:57:00 #3
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_19362067
ik heb zelf ook een relatie gehad, om maar even in t topic te reageren.
heb t zelf uitgemaakt, ivm met weinig toekomst perspectief, en er was gewoon een hele scheve relatie.
toen ik het uitmaakte, dreigde hij al dat mijn moeder iets zou aandoen, dus ik had al zoiets van
daarna ben ik werkelijkwaar maanden gestalkt.
het verdriet wat ik heel even heb gehad was dus al snel omgezet naar flinke woede.
en dan vergeet je iemand wel heel makkelijk, want ik hoef dus echt niks meer met hem te maken te hebben.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_19362071
wat voor verhalen bedoel je? heb ik iets gemist?
  maandag 24 mei 2004 @ 13:59:19 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19362133
Nee, het verhaal dat ik bedoel is iets dat buiten fok gebeurd, maar soms lees ik hier ook wel dingen hoor. Zijn mensen net op de juiste weg en dan komt er die ex weer langs om de poten onder je stoel weg te zagen en de boel volledig op zijn kop te zetten...
pi_19362283
quote:
Op maandag 24 mei 2004 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, het verhaal dat ik bedoel is iets dat buiten fok gebeurd, maar soms lees ik hier ook wel dingen hoor. Zijn mensen net op de juiste weg en dan komt er die ex weer langs om de poten onder je stoel weg te zagen en de boel volledig op zijn kop te zetten...
Dat hebben mijn exen ook geprobeerd. Beide keren mooi niet gelukt, omdat ik inmiddels zelf was gaan inzien dat die relaties toch niet werkten. Van die telefoontjes: "Ik mis je toch wel..."
Ja daaaaaag, dat wilde ik horen toen ik als pannenkoek op de bank lag, niet als ik Oud & Nieuw aan het vieren ben bij mijn nieuwe luvver.

Ben alleen benieuwd wanneer de ex van nu gaat bellen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_19362310
Ik denk dat ik ook teveel contact heb gezocht met mijn ex en dat zij nu ook woede heeft tegen mij, maar goed, het kwam toch sowiezo niet meer goed... zei ze...
pi_19362361
op zich is er toch niets mis met contact zoeken met je ex, na een tijdje? daar kunnen hechte vriendschappen uit ontstaant als je er wat moeite voor doet. ligt natuurlijk ook een beetje aan de break-up.
  maandag 24 mei 2004 @ 14:08:24 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19362384
Dit verhaal ging erom dat de persoon eindelijk zijn 'eerste stapjes' zette op de weg vooruit en uit was gegaan met een vrouw. De ex (die het zelf uit maakte een jaar geleden) hoort dat en begint ineens een verhaal over hoe leuk het toch wel niet was vroeger en of het toch niet mogelijk zou zijn om te kijken ... And the shit hit the fan, die persoon natuurlijk weer meteen in de war... Zo vals...

Mss wel begrijpelijk van de ex, dat soort dingen doen ook wel pijn, ook al was jij degene die het uit maakte, maar dat geeft jou nog niet het recht om hals over kop dingen te gaan zeggen... Denk dan GVD eerst eens na over de consequenties...
pi_19362452
dat is idd kinderachtig gedrag

van de andere kant vind ik dat je eigenlijk pas een nieuwe relatie moet aangaan als je die ex helemaal uit je hoofd hebt gekregen. dat je op zo'n moment kunt zeggen: ja dag, ik ben niet gek!
pi_19362662
WHAAAAM Klap voor me kop opeens

Mn ex die dus nog regelmatig contact zoekt met me is eventjes duidelijk

Vraag dr net (ze mailde me ) hoe t met haar gevoelens zit voor mij en of ze denkt dat t ooit nog goed komt. Krijg ik een mooie reacite terug: dat weet ik niet hoor , heb eigenlijk ook niet zo'n zin om daar over na te denken we zien t allemaal wel, gevoelens worden wel wat minder eigenlijk.

the week is a useless interruption of the weekend
visit my site: http://www.jaytd.nl
pi_19362840
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:21 schreef JayTD het volgende:
WHAAAAM Klap voor me kop opeens

Mn ex die dus nog regelmatig contact zoekt met me is eventjes duidelijk

Vraag dr net (ze mailde me ) hoe t met haar gevoelens zit voor mij en of ze denkt dat t ooit nog goed komt. Krijg ik een mooie reacite terug: dat weet ik niet hoor , heb eigenlijk ook niet zo'n zin om daar over na te denken we zien t allemaal wel, gevoelens worden wel wat minder eigenlijk.

Wil je mijn bijl/baksteen even lenen?
"We zien het wel" heerlijke dooddoener, die heeft me ook bijna 2,5 jaar bezig gehouden.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 24 mei 2004 @ 14:29:44 #13
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19362886
Syrena ik wil nog ff op jou reageren... over die wat vroeger RIAGG heette vent..
quote:
We hebben het ook over relaties gehad (wanneer mijn eerste seksuele ervaring was, dus ik: ik was bijna 18, hij: Wat LAAT!
Ik had die man regelrecht naar zijn strot gevlogen en helemaal de tering.. oke oke ik draaf door. Maar ik had hem wel even de waarheid verteld! Hij zit daar als iemand die moet helpen en niet om je nog meer rare gedachtes aan te gaan praten. Ik ben 22, heb net een relatie van 3 maanden achter de rug en ja dan doe je natuurlijk wel wat gedurende die tijd... maar heb HET niet gedaan... en?? Lekker boeiend. Ik had dat moment graag met haar willen delen, maar ja.. is er niet van gekomen... en ik had na die tijd ook nog echt niet het gevoel van "halloooooo wordt het niet eens tijd dat.." nee.. zoiets komt wel. Aan zijn reactie dat 18 laat is te horen, kan ik nu dus maar beter een kogel door mijn kp gaan rammen ofzo...?? Pfft ik wordt echt pissed van zulk soort dingen. Was laatst op tv ook al zoiets. Maar dan bedenk ik me maar weer dat ZIJ gek zijn en dat IK zelf bepaal, wanneer ik wat doe.

Zo... en laat die RIAGG man in zijn sop gaar koken en back on topic
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  maandag 24 mei 2004 @ 14:31:26 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19362935
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:11 schreef Byte_Me het volgende:
dat is idd kinderachtig gedrag

van de andere kant vind ik dat je eigenlijk pas een nieuwe relatie moet aangaan als je die ex helemaal uit je hoofd hebt gekregen. dat je op zo'n moment kunt zeggen: ja dag, ik ben niet gek!
Het hoeft toch niet per se meteen om een relatie te gaan? Tuurlijk de eerste tijd zit je vaak niet eens te wachten op een nieuw iets, maar op een gegeven moment kan je wel weer om je heen kijken, en dan is een 'scharrel' best prettig om weer te wennen aan het idee om met een ander verder te gaan... Vaak zijn dit soort scharrels net een goed zetje in de goede richting.

Die persoon waar ik het over heb is ook niet van plan gelijk weer naar zijn ex terug te rennen, maar het zet je gewoon wel weer even aan het denken. Maanden lang bleef hij toch nog een beetje hoop houden, en net nu hij zijn blik vooruit richt ga zij hem weer terug lopen trekken. Dan kan je nog 100 keer op de juiste weg zijn en misschien ook al wel zo ver dat je niet terug zou willen, maar als er dan dat soort dingen gezegd worden, dan wordt je toch wel even terug geworpen...
pi_19363701
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:27 schreef Syrena het volgende:

[..]

Wil je mijn bijl/baksteen even lenen?
"We zien het wel" heerlijke dooddoener, die heeft me ook bijna 2,5 jaar bezig gehouden.
bijl/baksteen... ?? Heb je geen ploertendoder ofzo? Of een enkeltje nieuw leven in een compleet andere omgeving .. lijkt me ook wel wat .. geen last meer van exen die niet weten wat ze willen enz
pi_19363760
Jah denk ik ook wel eens, helaas krijg je dan weer nieuwe exen
pi_19363814
quote:
Jah denk ik ook wel eens, helaas krijg je dan weer nieuwe exen
Ja een kleinigheidje blijf je houde...
pi_19363831
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:57 schreef JayTD het volgende:

[..]

bijl/baksteen... ?? Heb je geen ploertendoder ofzo? Of een enkeltje nieuw leven in een compleet andere omgeving .. lijkt me ook wel wat .. geen last meer van exen die niet weten wat ze willen enz
* Syrena stuurt JayTD een enkeltje station Sittard. We hebben nog wel plek, ik blaas het luchtbed wel voor je op

pi_19364361
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:29 schreef Stefkuh het volgende:
Syrena ik wil nog ff op jou reageren... over die wat vroeger RIAGG heette vent..
[..]

Ik had die man regelrecht naar zijn strot gevlogen en helemaal de tering.. oke oke ik draaf door.

Zo... en laat die RIAGG man in zijn sop gaar koken en back on topic
Toch nog ff over de goeie man. Ik denk (achteraf) dat hij met eerste seksuele ervaring niet meteen SEX bedoelde. Maar goed, met mijn allereerste vriendje dat ik dus idd pas kreeg toen ik 17,5 was, heb ik wel alles qua seksuele ervaring meteen in 1 keer afgewerkt ehh gedaan. Ik weet van mijn vriendinnen dat de meesten ook laat waren, op 1 meisje na dan. Stiekem wilde ik wel dat ie wat verder had gevraagd over relaties, d'r zitten namelijk ook een paar niet zo fijne seksuele ervaringen tussen. Maar ik denk dat ik dat dan wel ga bespreken met een psychotherapeut (die ik nog vinden moet), want als het goed is zal dat toch wel aan bod komen.

Ik ben een beetje in dubio vandaag. Ik ben echt een hypochonder, ik denk altijd dat ik rare dingen of ziektes heb (en ik weet dan wel dat het niet zo is), maar om dan vandaag te horen dat ik idd wel wat heb psychisch zeg maar, dat is wel raar. Hij zei wel dat ze veel ergere gevallen zagen (ja dat mag ik hopen zeg), maar ook dat als ik nu geen hulp kreeg over 10 jaar zou vastlopen.

Ik vind 18 of ouder trouwens helemaal niet laat, bij mij was het gewoon zo van "Mmmm, dat zoenen en voelen etc bevalt me wel, kijken wat dat sex nou is". En dat was meteen stukken minder, hahahaha. Mijn ex van toen kwam jaren later nog eens zijn excuses aanbieden, zo van: Ik kan het nu wel lekker hoor! Niet dat dat een uitnodiging was, maar het zat hem kennelijk wel dwars, die eerste keer van ons. Ach ja, meeemmmmooooriiieeesss
pi_19364585
quote:
Op maandag 24 mei 2004 15:02 schreef Syrena het volgende:

[..]

* JayTD stuurt JayTD een enkeltje station Sittard. We hebben nog wel plek, ik blaas het luchtbed wel voor je op

* JayTD vind dat een lief gebaar van Syrena
pi_19364988
Hij vroeg trouwens ook of ik verslavingen had. Dus ik: computerverslaving? Ondertussen had ie ook al gevraagd of ik drugs gebruikte, maar daar had ik nog geen antwoord op gegeven omdat ik aan die comupterverslaving dacht. Dus hij vroeg het nog es, van die drugs, dus ik: Nee nooit.
"Echt niet?" "Nee" "Waarom niet?" "Vind ik eng" (in plaats van dat ik zeg: waarom wel )

Ik begin nou wel erg nieuwsgierig te worden hoe die bespreking van mijn "geval" zal gaan eigenlijk.
  maandag 24 mei 2004 @ 15:49:59 #22
17750 alkaholic63
Geniet, maar FOK met mate
pi_19365059
Mijn vriendin doet dat niet direct, maar via een vriend van mij. Dan vertelt ze hoe geweldig die nieuwe vriend wel niet is en dat ze zo gelukkig is. Wat boeit mij dat, laat me met rust man!

Maar zaterdag was weer helemaal top, 2 tel. nummers gescoord en 1 e-mailadres. Ik denk niet dat ik er verder iets mee ga doen, het klinkt heel lullig, maar je zelfvertrouwen krijgt weer een ongelooflijke boost. Je voelde je al die tijd niet mooi, dom, oninteressant en nou merk je steeds meer dat je gewoon jezelf weer begint te worden.

Hopelijk blijft de lijn stijgende, maar er zullen wel weer dalingen plaats vinden.
Dip me in chocolate and throw me to the lesbians
pi_19365251
Bah.. RIagg..
Schapenwollensokken maatschappelijk werkers Heb er zelf maar slechte ervaringen mee
pi_19365606
Ik hou de hoop nog ff, als het niks is kap ik er vanzelf mee, bij 2e afspraak heb ik me verslapen, belooft weinig, maar wil toch mezelf verbeteren...
pi_19365640
quote:
Op maandag 24 mei 2004 15:31 schreef JayTD het volgende:

[..]

* jd1982 vind dat een lief gebaar van Syrena
Nog even over dat enkeltje nieuw leven, ik dacht ook, waarom is er geen spuitje ofzo, dat je je geheugen kwijt bent, je weet wel die film met Ben... maja, ik dacht misschien heb ik dat wel al een keer gedaan jah, ik weet het alleen niet meer... en zit toch weer met hetzelfde... sick...
pi_19365978
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:12 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Nog even over dat enkeltje nieuw leven, ik dacht ook, waarom is er geen spuitje ofzo, dat je je geheugen kwijt bent, je weet wel die film met Ben... maja, ik dacht misschien heb ik dat wel al een keer gedaan jah, ik weet het alleen niet meer... en zit toch weer met hetzelfde... sick...
Dat soort spulletjes zijn er wel hoor.. Werkt alleen maar even. Noemen ze drugs ;-)
(niet doen hoor!)
pi_19366040
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:10 schreef jd1982 het volgende:
Ik hou de hoop nog ff, als het niks is kap ik er vanzelf mee, bij 2e afspraak heb ik me verslapen, belooft weinig, maar wil toch mezelf verbeteren...
Same here.. Heb me nu voor de 3e keer aangemeld, deze keer stond ik er op door iemand geholpen te worden met D.R. voor zijn/haar naam. Psychiater dus. Psycholoog mag ook.

Die gare maatschappelijk werkers die ik tot nu toe hebben gehad werkte gewoon niet. Ik moest maar afleiding zoeken en lid worden van een vereniging. Damn, dat soort adviezen geven de huis-tuin-en-keuken-shrinks van fok.nl ook !
pi_19366145
Naar mijn idee doe je in je leven alleen maar kennis en ervaring op, elke relatie die kapot gaat, daarvan besef je achteraf dat je er toch weer nieuwe kennis uit op heb gedaan. Al doende leer je een hoop en zal je je niet voor een 2e keer aan dezelfde steen stoten.

Het is nu heel erg pijnlijk dat het is uitgegaan, maar ik begin nu wel te beseffen dat het ooit wel weer goed met me zal komen, dat ik minder om haar zal gaan geven, en dat ik alles gewoon een plekje kan geven zonder dat er gelijk een hoop irritatie omhoog komt door de onmacht die ik op dit moment heb...
pi_19366219
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:26 schreef tekkno het volgende:

[..]

Same here.. Heb me nu voor de 3e keer aangemeld, deze keer stond ik er op door iemand geholpen te worden met D.R. voor zijn/haar naam. Psychiater dus. Psycholoog mag ook.

Die gare maatschappelijk werkers die ik tot nu toe hebben gehad werkte gewoon niet. Ik moest maar afleiding zoeken en lid worden van een vereniging. Damn, dat soort adviezen geven de huis-tuin-en-keuken-shrinks van fok.nl ook !
[offtopic]
Weet je wat je moet doen? je moet afleiding zoeken en lid worden van een vereniging ..
[/offtopic]

Ik ken eigenlijk niemand die goede ervaringen heeft met dat soort instanties.. zoveel mensen in mn omgeving die er gezeten hebben en zo weinig postieve verhalen...
pi_19366368
Er is wel een alternatief; de particuliere praktijken. Maar deze worden niet door het ziekenfonds vergoed en kosten je al snel ¤ 100,- per consult..
pi_19366430
wie zegt er dat die wel helpen?
  maandag 24 mei 2004 @ 16:43:53 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19366603
shit, foutje
  maandag 24 mei 2004 @ 16:48:32 #33
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19366754
Bassie & Adriaan zongen het al eens... spoken bestaan niet... maar toch zag ik ze net...

De huis telefoon ging. Voor het eerst sinds dagen ging er een rilling door mijn lijf heen.. "Zou zij het zijn..." ik zag dat het nummer geblokkeerd was. Dus moest ik opnemen "Met Stef.." het bleef stil aan de andere kant van de lijn.. even leek ik iets bekend te horen... na een sec of 2/3 werd er opgehangen. De stemmen in mijn hoofd startten op dit moment een groepsgesprek:

"Ik zie spoken.. ik zie gewoon spoken... gewoon iemand die verkeerd verbonden is en geen sorry durfde te zeggen.... of was het haar wel...?"
- "Nee... niet doen Stef.. je ziet spoken.. ze belde je toch altijd mobiel? Waarom nu dan ineens op de huis telefoon."
"Ja je zal wel gelijk hebben... of.. misschien wil ze wel langskomen.. dan zal ze niet op mobiel bellen.. via de thuis telefoon weet ze of ik thuis ben.."
- "STEF!! DOE NIET!!! Je maakt jezelf GEHEEK!"
"Ja oke... ik stop al... maar misschien.."
- "NEE NEE EN NOG EENS NEE STEF!"
"Oke oke rustig.."
Kutstemmen.. grrr...

Nahja... just forget it enzo... maar ja.. alsof ik OOIT heb meegemaakt dat iemand niks zegt... grr..
pi_19366766
Niemand, maar die mensen hebben in ieder geval een goede opleiding en zullen ook kijken naar de oorzaak. De MW's die ik tot nu toe hebben gehad keken alléén naar een oplossing (en kwamen met oplossingen die ook in mijn zelfhulpboeken staan )
pi_19367399
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:36 schreef tekkno het volgende:
Er is wel een alternatief; de particuliere praktijken. Maar deze worden niet door het ziekenfonds vergoed en kosten je al snel ¤ 100,- per consult..
Er bestaat kennelijk een lijst, jajajaja, waarop psychologen en therapeuten staan die werken via (of voor?) de AWBZ. AWBZ is dan kennelijk dat je wel wat geld terug krijgt. Dom eigenlijk dat ik dat niet weet, ik zit hier notabene in een bibliotheek van een opleiding tot maatschappelijk werker.

Aniehoe, ik ben best bereid zelf wat (of veel) te betalen. Ik woon nu nog thuis, dus dat kan makkelijk. En liever nu veel geld uitgeven dan op mezelf gaan wonen en idd over tien jaar vastlopen.

Van maatschappelijk werk heb ik ook niet zo'n hoge pet op, maar dat komt door de studenten die ik hier zie. Geldt helemaal voor kreatieve therapie, al schijnt het veel mensen te helpen.

Magoed, ik ga me morgen eens op de materie AWBZ storten.
pi_19367702
zoek gewoon een goede psychiater uit, maak een afspraak voor een kennismakingsgesprek. gaan jullie over tot behandeling kun je een jaarkaart voor de psychiater aanvragen bij je huisarts, dan betaald het AWBZ. voor zover ik weet vallen ALLE psychiaters hieronder.
  maandag 24 mei 2004 @ 17:26:54 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19367795
Mag ik even zeuren?
Kunnen we het hier weer over exen en loslaten gaan hebben? Dit gesprek kan vast wel in een ander topic...
  maandag 24 mei 2004 @ 17:31:32 #38
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_19367910
Ik kanme ex echt niet loslaten, maar nu hij zich zo gedraagt als een eikel gaat het makkelijker.

Jammer alleen dat hij niet een volwassen vent is die het tot een laatste gesprek kan brengen....

Het is moeilijk en pijnlijk.... maar nu gaat het meer over in woede....
Was ik maar rijk en niet zo knap.....
pi_19369364
quote:
Op maandag 24 mei 2004 17:31 schreef miss_c het volgende:
Ik kanme ex echt niet loslaten, maar nu hij zich zo gedraagt als een eikel gaat het makkelijker.

Jammer alleen dat hij niet een volwassen vent is die het tot een laatste gesprek kan brengen....

yeppp heb ik ook met mn ex vriendin ... nahja die gerdraagt zich dus alsof er nix aan de hand is (maar praten kan ze ook niet )
  maandag 24 mei 2004 @ 18:27:50 #40
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_19369428
De beste manier om over je ex te komen blijft toch: eerst een paar weken (maanden?) eens een heel hard potje janken, het gevoel hebben dat de wereld vergaat en als dat een beetje gezakt is, de wereld weer gaan ontdekken, uitgaan, met anderen zoenen (niet meteen doorslaan natuurlijk, hehehe) en je storten in dingen die je helemaal geweldig vindt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_19369435
Fuckzooi, ik loop net naar de bus, lekker bij mijn ouders gegeten, voor eerste keer sinds weken weer normaal volgehouden een dagje stage, ik zeg, ik ga, voel me fijn, ga lekker filmpje kijken... wie zit daar in de bus... fuck fuck fuck... en dat lieve lachje van d'r... man...
pi_19369468
quote:
Op maandag 24 mei 2004 18:27 schreef SEMTEX het volgende:
De beste manier om over je ex te komen blijft toch: eerst een paar weken (maanden?) eens een heel hard potje janken, het gevoel hebben dat de wereld vergaat en als dat een beetje gezakt is, de wereld weer gaan ontdekken, uitgaan, met anderen zoenen (niet meteen doorslaan natuurlijk, hehehe) en je storten in dingen die je helemaal geweldig vindt.
Janken kan ik niet ... op dit soort momenten vind ik dat best wel klote eigenlijk
pi_19369957
quote:
Op maandag 24 mei 2004 18:29 schreef JayTD het volgende:

Janken kan ik niet ... op dit soort momenten vind ik dat best wel klote eigenlijk
Kan je niet, of wil je niet? Ieder mens kan huilen..
pi_19370155
Sinds afgelopen donderdag val ik mijn ex lastig met een lege vissenkom...
pi_19372608
quote:
Op maandag 24 mei 2004 18:27 schreef SEMTEX het volgende:
Als ik liefdesverdriet heb ben ik gewoon niet meer in staat om dingen geweldig te vinden...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_19372641
quote:
Op maandag 24 mei 2004 18:57 schreef ßliss het volgende:
Mwehe !
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 24 mei 2004 @ 20:34:20 #47
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19373094
quote:
Op maandag 24 mei 2004 18:29 schreef JayTD het volgende:

[..]

Niet joh? D'r is bij mij nog altijd geen dag voorbij gegaan, dat het he-le-maal droog is gebleven in mijn oogjes. De ene dag is het een traan, de andere veel meer, maar de dag dat ik niet heb gehuild moet nog komen...
  maandag 24 mei 2004 @ 20:35:41 #48
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19373142
quote:
Op maandag 24 mei 2004 18:57 schreef ßliss het volgende:
"Waarom... zou ik... in Godsnaam..."

- "Ja dat weten wij ook niet hoor!"

(die was dan wel weer erg grappig )
pi_19375575
quote:
Op maandag 24 mei 2004 18:49 schreef tekkno het volgende:

[..]

Kan je niet, of wil je niet? Ieder mens kan huilen..
echt ik wilde dat ik het kon, maakt niet uit of ik in het bijzijn ben van mensen of niet, maar sinds een jaar of 5 heb ik niet meer gehuild en op dit soort momenten zou het misschien best wel opluchten als ik het wel kon .

Máár vanavond ging het tot nu toe met mij best wel goed eigenlijk. Ik ben weeste sporten met wat vrienden van me en heb het allemaal een beetje van me af kunnen zetten. Nu zit ik echter weer alleen thuis, en begint het weer een beetje
  dinsdag 25 mei 2004 @ 09:20:12 #50
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_19384148
quote:
Op maandag 24 mei 2004 21:48 schreef JayTD het volgende:

[..]

echt ik wilde dat ik het kon, maakt niet uit of ik in het bijzijn ben van mensen of niet, maar sinds een jaar of 5 heb ik niet meer gehuild en op dit soort momenten zou het misschien best wel opluchten als ik het wel kon .

Máár vanavond ging het tot nu toe met mij best wel goed eigenlijk. Ik ben weeste sporten met wat vrienden van me en heb het allemaal een beetje van me af kunnen zetten. Nu zit ik echter weer alleen thuis, en begint het weer een beetje
Ja inderdaad. Afleiding is wel goed en lekker, maar zodra je weer alleen thuis komt de klap.
Janken zou goed voor je zijn, maar is moeilijk er uit te persen.......

En ze hebben het inderdaad niet door ofzo....
Was ik maar rijk en niet zo knap.....
  dinsdag 25 mei 2004 @ 12:04:25 #51
17750 alkaholic63
pi_19387862
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 09:20 schreef miss_c het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Afleiding is wel goed en lekker, maar zodra je weer alleen thuis komt de klap.
Janken zou goed voor je zijn, maar is moeilijk er uit te persen.......

En ze hebben het inderdaad niet door ofzo....
En iedereen in je omgeving denkt dat alles weer beter gaat omdat je zoveel de hort op bent en weer een beetje je zelf bent, maar inderdaad als je dan alleen thuis bent, dan begint het gedonder.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 12:06:04 #52
17750 alkaholic63
pi_19387900
quote:
Op maandag 24 mei 2004 17:31 schreef miss_c het volgende:

Hoelang hebben hebben jullie gehad en hoelang is het inmiddels uit?
pi_19388319
Heb al aardig wat posts gelezen hier, maar zal dan ook maar reageren. Al is het maar om erbij te horen .

Heb 2 jaar lang een ontzettend leuke relatie gehad. Het begon enorm snel en heftig. Ik had haar enkele keren gezien (en was dan elke keer "het lekker ding") wat daar ook werkte. Vervolgens ging ze 2 keer mee naar het cafe, samen met mijn broer. Blind voor hints dacht ik dat het gewoon om de gezelligheid ging. 2 weken later eens met haar gaan stappen (compleet toevallig, elke maat belde af, en ik bleef alleen met haar over). Bleek dus dat ze vanaf het begin al achter mij aan zat.
Op de terugweg bracht ik haar naar huis, maar ze wilde met mij mee. Prima dus.
Na die eerste avond stappen bleef ze dus, en ze is niet meer weggegaan .

Tot 1,5 maand geleden. Toen maakte ze het uit. Het was al een half jaar vol ups en downs. Een week voordat het uitging vroeg ze me nog (toen we bonje hadden) of ik het niet uit wilde maken. Een week later doet ze het zelf.. .

De eerste weken negeerde ze me, en deed ze aardig rot. Prima natuurlijk, want dan weet je waarom het uit is gegaan. Maar na een goed gesprek (ik werd er aardig pissig van, dat genegeer en gedis constant) merkte ze wel dat dat niet werkte. Zeker aangezien we samen wel vrienden wilde blijven, het klikte gewoon altijd, en nog steeds (en ook tussen haar en iedereen om mij heen).
Wel wilde ze zo min mogelijk contact de komende weken / maanden omdat het al moeilijk genoeg was. Maar 2 weken geleden hoorde ik dat ze alweer een ander had. Vragen spoken door je hoofd of dit niet al speelde toen we nog een relatie hadden. Dit horen was als een klap voor mijn bek..

Sinds ze me niet meer negeerd, en we een normaal gesprek hebben gehad blijft ze maar in mijn hoofd zitten. Elk uur, elke minuut denk ik wel aan haar. Vrienden bieden wel afleiding, maar elke keer als ik weer alleen ben moet ik weer aan haar denken. Ik mis haar vreselijk.
Toch weet ik ergens dat het wellicht echt beter is dat het uit is. Maar toch, tegen beter weten in, blijf ik haar missen en van haar houden.
Heb nergens meer zin in de laatste tijd (en dat terwijl er bergen werk ligt).

Loslaten valt niet mee.
Blaat
  dinsdag 25 mei 2004 @ 13:20:07 #54
17750 alkaholic63
pi_19390108
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 12:22 schreef JayDee het volgende:

Sinds ze me niet meer negeerd, en we een normaal gesprek hebben gehad blijft ze maar in mijn hoofd zitten. Elk uur, elke minuut denk ik wel aan haar. Vrienden bieden wel afleiding, maar elke keer als ik weer alleen ben moet ik weer aan haar denken. Ik mis haar vreselijk.
Toch weet ik ergens dat het wellicht echt beter is dat het uit is. Maar toch, tegen beter weten in, blijf ik haar missen en van haar houden.
Heb nergens meer zin in de laatste tijd (en dat terwijl er bergen werk ligt).

Loslaten valt niet mee.
ik denk dat bovenstaande voor iedereen herkenbaar is. Op elke pagina lees je deze gevoelens wel 1 keer. En het lijkt erop dat een man het moeilijker vind om alleen te zijn dan een vrouw.
The lonelynes is killing me. Als ik bij vrienden of in de kroeg ben heb je genoeg afleiding, maar ze blijft in mijn kop hangen.

Intwine - is it u inside my head (en happy is ook al zo'n nummer )

Maar de enige remedy is tijd. ik merk in het begin had ik behoeft om te bellen, die behoefte is nu weg en ik hoop dat de momenten dat ik aan haar denk ook steeds minder worden.

Het is wat je zegt, mijn relatie liep ook niet meer lekker, maar als het dan over is dan komt de klap hard aan en zie je alleen de leuke dingen en de slechte dingen en eigenschappen ben je helemaal vergeten.

Succes (iedereen) met verwerken
pi_19390839
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 13:20 schreef alkaholic63 het volgende:

Het is wat je zegt, mijn relatie liep ook niet meer lekker, maar als het dan over is dan komt de klap hard aan en zie je alleen de leuke dingen en de slechte dingen en eigenschappen ben je helemaal vergeten.
Precies.. Dat is wat ik ook constant denk en zeg. Er waren slechte dingen (hoewel niet veel), maar deze ben ik allemaal alweer vergeten. Daarnaast blijft het een geweldige meid hoor, absoluut. Maar het is uit, en met die beslissing was ik het eens. Maar deze weken wordt het steeds erger. Het begint een beetje mijn dagelijks leven over te nemen.. Wat zeg ik,. dat heeft het al. Alles blijft liggen omdat ik mij maar niet meer kan concentreren. Ergens zou ik ook graag willen dat we toch normaal als vrienden met elkaar om kunnen gaan, maar daar is het absoluut te vroeg voor.
Ook wil ik zeker nog niet die nieuwe vriend van haar tegenkomen. Of ik mep hem voor z'n bek, of ik barst in tranen uit..
In ieder geval wordt ik gek van de gedachte alleen al dat ze nu met HEM aan het rampestampen is, dat ze nu naast hem slaapt. Dat hij zijn arm om haar heen slaat. Dat het nu zijn schouder is waar zijn haar hoofd op legt. Je moet er niet aan denken, maar je doet er niets tegen.
Blaat
pi_19391483
Brrr.. ik kan me je gevoel goed voorstellen. Ik krijg nu al jeuk aan m'n knokkels bij de gedachte dat straks iemand anders aan d'r zit..

Argghh.. Heb weer een flinke inzinking.. Voel me alleen, verlaten, hopeloos, radeloos en gestressed tegelijk!
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:38:50 #57
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_19392745
Sjah.. ik zal dan ook mijn verhaaltje even typen....

Ik heb een relatie gehad van anderhalf jaar met een mooie meid uit Brabant. Was mijn eerste grote liefde dus ging er helemaal in op...Relatie was eigenlijk al vanaf dag 1 zwaar intens, zagen elkaar elke dag, samen vakantie, werkten zelfs samen en hebben een tijdje samen gewoond..Uiteindelijk is de relatie stuk gelopen omdat zij erg veranderd was en ik niet meer zo in haar leven pastte..Dit kwam voor mij natuurlijk als een donderslag bij heldere hemel en deed gruwelijk pijn. Vandaaruit hebben we contact onderhouden ,waarbij ik het gevoel had het komt wel weer goed, maar zij het meer deed omdat ze me geen pijn wilde doen..Uiteraard is dit ook mis gelopen...Het heeft bij mij een hele tijd geduurd, denk toch wel een maand of 4/5 eer ik er echt overheen was, en tot inzicht kwam dat ik ook wel fout bezig was...Contact is nu puur gebaseerd op msn aangezien zij weer in Brabant woont en ik vind het prima zo....

Ondertussen ben ik opnieuw verliefd geworden en zou absoluut nooit meer terug willen naar mijn vorige vriendin..Ik heb er enorm veel van geleerd wat me in deze relatie ontzettend van pas komt, en heb nu een vriendin die beter bij me past..

Kortom, omgaan met een ex lijkt me (achteraf gezien) nooit helemaal gezond, vooral niet als er bij 1 van de 2 nog een hoop gevoelens spelen..Je houdt jezelf een beetje voor de gek (althans dat was bij mij het geval)

Daarbij wil ik nog even vermelden dat het vanmiddag om 17:00 exact een jaar geleden is dat onze relatie toen stuk gelopen is...vrij nu momenteel 4 maanden met de liefste vrouw die ik ooit ontmoet heb...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_19393391
Ik weet ook dat ik echt wel gelukkig wordt met een ander (of toch met haar, je weet het nooit). Maar liever nu dan later. Voor deze ex heb ik nooit zo'n serieuze relatie gehad, en ik voelde me er toch echt bij op mijn gemak.
Het vrijgezellen leven is grappig, maar doe mijn maar een vrouw.
Blaat
pi_19393588
Yep me too.. Heeft iemand er nog een paar in de aanbieding?
  dinsdag 25 mei 2004 @ 15:14:40 #60
17750 alkaholic63
pi_19393834
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:38 schreef DeeCruise het volgende:
Sjah.. ik zal dan ook mijn verhaaltje even typen....
Dit hoor ik dus zovaak, dat je ervan leert en daardoor iemand treft die precies bij je past.
Ik zit nog in de welbekende pannenkoek fase van syrena. Voel me goed, voel me kut, voel me goed etc.
Heb gemerkt dat wanneer je aandacht krijgt van het andere geslacht, dat je je dan beter voelt.
Volgens mij is het gevoel voor je ex helemaal verdwenen als je iemand treft die bij je past of tenminste als je weer een nieuwe vriend(in) hebt of zit ik nu verkeerd.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 15:16:17 #61
17750 alkaholic63
pi_19393877
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 13:41 schreef JayDee het volgende:

[..]

In ieder geval wordt ik gek van de gedachte alleen al dat ze nu met HEM aan het rampestampen is, dat ze nu naast hem slaapt. Dat hij zijn arm om haar heen slaat. Dat het nu zijn schouder is waar zijn haar hoofd op legt. Je moet er niet aan denken, maar je doet er niets tegen.
Hou op, dat heb ik dus ook af en toe. Mijn buik draait ervan om als ik eraan denk
Probeer zoveel mogelijk daar niet aan te denken. Ik hoop ook altijd dat hij er alleen mee kan plassen, maar dat zal wel niet
pi_19394066
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 15:16 schreef alkaholic63 het volgende:

[..]

Hou op, dat heb ik dus ook af en toe. Mijn buik draait ervan om als ik eraan denk
Probeer zoveel mogelijk daar niet aan te denken. Ik hoop ook altijd dat hij er alleen mee kan plassen, maar dat zal wel niet
Goddome, ik wordt alweer sjaggarijig als ik dit lees.. Erge is dat ik het ook voor me ga halen... kut kut kut... Gelukkig weet ik niet wie het is.. Maar de gedachte dat iemand anders roert in hetgene waar ik toen zo blij mee was... grrrrr..
Blaat
  dinsdag 25 mei 2004 @ 15:50:45 #63
17750 alkaholic63
pi_19394919
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 15:23 schreef JayDee het volgende:

[..]

Goddome, ik wordt alweer sjaggarijig als ik dit lees.. Erge is dat ik het ook voor me ga halen... kut kut kut... Gelukkig weet ik niet wie het is.. Maar de gedachte dat iemand anders roert in hetgene waar ik toen zo blij mee was... grrrrr..
HaHa ben jij altijd zo'n romanticus

je moet jezelf niet zo kwellen ik heb het ook gedaan. probeer die gedachten de baas te zijn.
Je hebt er alleen jezelf mee en je wordt er steeds erger depri van.
pi_19394941
"Het is wat je zegt, mijn relatie liep ook niet meer lekker, maar als het dan over is dan komt de klap hard aan en zie je alleen de leuke dingen en de slechte dingen en eigenschappen ben je helemaal vergeten."

Zo herkenbaar... oh wat erg... en je blijft nu maar denken, nu zou het toch weer wel goed gaan, toch???

(en miss_c, jah ik had dat met uitgaan zaterdag nog, dikke lol, kom je thuis, alleen, leeg bed, saai... langzaam komen de tranen, wat heb ik fout gedaan, wah...)
  dinsdag 25 mei 2004 @ 15:58:54 #65
17750 alkaholic63
pi_19395207
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 15:51 schreef jd1982 het volgende:
"Het is wat je zegt, mijn relatie liep ook niet meer lekker, maar als het dan over is dan komt de klap hard aan en zie je alleen de leuke dingen en de slechte dingen en eigenschappen ben je helemaal vergeten."

Zo herkenbaar... oh wat erg... en je blijft nu maar denken, nu zou het toch weer wel goed gaan, toch???
Man weet pas wat ie mist totdat ze er niet is............
quote:
(en miss_c, jah ik had dat met uitgaan zaterdag nog, dikke lol, kom je thuis, alleen, leeg bed, saai... langzaam komen de tranen, wat heb ik fout gedaan, wah...)
Zo herkenbaar behalve de vraag :"wat heb ik fout gedaan"".
  dinsdag 25 mei 2004 @ 16:00:32 #66
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19395270
Gisteren (zie: De KUNST van het loslaten van een ex #9. ) zag ik spoken... vandaag weer dan? Want hetzelfde gebeurde.. er werd dus weer neergelegd. Is het toeval dat iemand mij ineens gaat stalken? Of is ze het TOCH en kan ze de moed niet verzamelen om iets te zeggen? Of is er gewoon 2 dagen achter elkaar iemand verkeerd verbonden en kan dat niet gewoon ff melden?

Godver.... irritante kutzooi!!! want ik ga weer lopen denken!!!!!!!!!

Weet iemand of je via KPN er achter kan komen wie er heeft gebeld ookal blokkeerd diegene zijn of haar nummer?????
  dinsdag 25 mei 2004 @ 16:01:09 #67
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19395285
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 15:58 schreef alkaholic63 het volgende:
Man weet pas wat ie mist totdat ze er niet is............
BOEIEN!!!

pi_19395286
Jah die song heb ik al weken in me hoofd, haha!

Jah ok die vraag had ik alleen toen, maar ik was dronken
pi_19395311
Stefkuh: FRANK? (sorry, niet lollig, jouw grapje)
  dinsdag 25 mei 2004 @ 16:03:14 #70
17750 alkaholic63
pi_19395357
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 16:01 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

BOEIEN!!!

Neej niet frank boeien, maar van dikhout toch?
  dinsdag 25 mei 2004 @ 16:07:13 #71
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19395465
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 16:03 schreef alkaholic63 het volgende:

[..]

Neej niet frank boeien, maar van dikhout toch?
ja dagggggggggggggg! Misschien ooit in combinatie gezongen bij Vrienden van Amstel ofzo, maar is toch echt van ons aller Frank hoor Ken je klassiekers... maargoed we dwalen af...

wie haalt me uit de brand
  dinsdag 25 mei 2004 @ 16:11:42 #72
17750 alkaholic63
pi_19395610
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 16:07 schreef Stefkuh het volgende:

[..]
wie haalt me uit de brand
Ik zou niet weten wat je moet doen, hoop alleen niet dat je ex je gaat stalken al lijkt me dat vreemd want zij had er toch een punt achter gezet.
pi_19395637
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 16:00 schreef Stefkuh het volgende:
Gisteren (zie: De KUNST van het loslaten van een ex #9. ) zag ik spoken... vandaag weer dan? Want hetzelfde gebeurde.. er werd dus weer neergelegd. Is het toeval dat iemand mij ineens gaat stalken? Of is ze het TOCH en kan ze de moed niet verzamelen om iets te zeggen? Of is er gewoon 2 dagen achter elkaar iemand verkeerd verbonden en kan dat niet gewoon ff melden?

Godver.... irritante kutzooi!!! want ik ga weer lopen denken!!!!!!!!!

Weet iemand of je via KPN er achter kan komen wie er heeft gebeld ookal blokkeerd diegene zijn of haar nummer?????
Op het gevaar af dat ik paranoia ga aanwakkeren Het kan wel, maar dan moet je KPN bellen of schrijven dat je wordt lastiggevallen door iemand die zijn nummer geblokkeerd heeft. Steeds als degene belt moet je dan meteen een bepaalde code intikken. KPN stuurt dan na verloop van tijd een brief naar het adres waar de telefoontjes vandaan komen. Ze zeggen jou dus niet wie de beller was/is.

Edit: Nee het kan dus niet Ik ben errrrrg helder vandaag zeg. Wel kun je meteen na het telefoontje haar terugbellen (met nummerherkenning uitgeschakeld) pakt ze dan meteen op.... dan heb je weer wat om te speculeren. Zucht. Ik kan je geen raad geven, behalve niet opnemen als er nummer onbekend staat. Maar ja, dat zegt de vrouw die nog minstens 3x per dag andermans mail zit te tjekken
pi_19395734
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 15:07 schreef tekkno het volgende:
Yep me too.. Heeft iemand er nog een paar in de aanbieding?

Was er niet ook zoiets als Fok!dating?
Ik wil best een Fok!baby gaan voortbrengen over een paar jaar !

dinsdag 25 mei 2004 @ 16:21:05 #75
17750 alkaholic63
pi_19395911
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 16:15 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik wil best een Fok!baby gaan voortbrengen over een paar jaar !

Maar dan wel in een beetje zuidelijk deel van nederland, dat scheelt voor ons een hoop reizen
Over een paar jaar? Mooi, kunnen we eerst goed oefenen
Zolang je me maar niet behandeld als een belg
pi_19395974
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 16:12 schreef Syrena het volgende:
Maar ja, dat zegt de vrouw die nog minstens 3x per dag andermans mail zit te tjekken
Pardon?

Dat is echt not-done mevrouw !
  dinsdag 25 mei 2004 @ 16:27:37 #77
17750 alkaholic63
pi_19396072
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 16:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Pardon?

Dat is echt not-done mevrouw !
Ben jij d'r EX
Ze kan met zijn wachtwoord zelfs het alarm van z'n huis eraf halen, z'n magnetron bedienen en de auto laten starten dus ben blij dat ze alleen z'n mail leest

heb de mogelijkheid gehad (en nog steeds) om het te doen, maar daarmee doe ik alleen mezelf pijn.
pi_19396241
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 16:27 schreef alkaholic63 het volgende:

[..]

Ben jij d'r EX
Whehe, nee, ik heb haar zelfs hier op Fok! nog nooit eerder gezien... Maar het is gewoon not-done en je hebt er jezelf ook nog gigantisch mee waarschijnlijk.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 16:58:29 #79
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19396914
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 16:12 schreef Syrena het volgende:

[..]

Edit: Nee het kan dus niet Ik ben errrrrg helder vandaag zeg. Wel kun je meteen na het telefoontje haar terugbellen (met nummerherkenning uitgeschakeld) pakt ze dan meteen op.... dan heb je weer wat om te speculeren. Zucht. Ik kan je geen raad geven, behalve niet opnemen als er nummer onbekend staat. Maar ja, dat zegt de vrouw die nog minstens 3x per dag andermans mail zit te tjekken
Om maar op de edit te reageren dan Opnemen bij nummer onbekend is geen optie aangezien dit wel vaker gebeurd (terwijl er WEL iemand belt), ik hier niet alleen woon en het vaak zat voor iemand anders is. Ja ik weet het niet hoor... het kan toeval zijn, maar mijn ma zei ook al "hmm.. wordt toch wel raar dan... heb het nog nooit megemaakt dat iemand niks zei". Toeval bestaat niet, wordt er dan altijd gezegd, maar ja ik neem toch aan dat dit maar wel toeval is... en anders is het OF heel flauw van haar (maar ik kan het me haast niet voorstellen, want zo vaag heeft ze nooit gedaan OF ik vergeef het haar als ze na 3 keer toch wat gaat zeggen..

Maar voorlopig maar weer uit mijn hoofd tyfen, want dit soort dingen helpen NIEHIET!!

Hmm.. raar.. ondanks alles kan ik dit liedje niet vaak genoeg horen: http://www.eurovision.tv/english/622.htm

My love grows stronger every minute
And it won’t ever die
I want you to stay with me
Not just this day
But for all my life

Heerlijke stem heeft dat meiske
pi_19399563
HIJ HEEFT GEBELD !!!! HIJ HEEFT GEBELD!!!!!

Net, koud 10 min. geleden. En ik heb niet opgenomen !!!!
Kwam ook omdat ik bij mijn ouders aan tafel zat, mijn mobiel ging, ik zie zijn naam staan.... Even in dubio of ik zou opnemen... Maar ze hadden aan mijn gezicht al wat gezien, dus heel stoer mobiel op tafel: Ik neem NIET op!

Ben nu wel fokking nieuwsgierig waarom hij nu belde (geen voicemail achtergelaten). Het is OF om te vertellen dat hij de liefde van zijn leven gevonden heeft, of om te informeren of het importeren van een auto bij mij ook zo lang duurde (ik heb een auto uit La Belgique, hij wil er eentje uit Duitsland).

Tja. Hopelijk ben ik sterk genoeg om straks weer NIET op te nemen als ie weer belt....
pi_19399595
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Whehe, nee, ik heb haar zelfs hier op Fok! nog nooit eerder gezien... Maar het is gewoon not-done en je hebt er jezelf ook nog gigantisch mee waarschijnlijk.
Ja je hebt helemaal gelijk. Maar het is sterker dan mezelf !! Echt !!
pi_19400189
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 16:15 schreef Syrena het volgende:

[..]

Volgens mij niet, wordt hoog tijd.. Wou je ff?
pi_19400222
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 18:42 schreef Syrena het volgende:
Of misschien liggen er nog sokken van hem bij jou, die hij graag terugwilt omdat ze zo lekker zitten.. Hij komt ze dan zo wel ff ophalen
pi_19400816
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 19:04 schreef tekkno het volgende:

[..]

Volgens mij niet, wordt hoog tijd.. Wou je ff?
Hmmmmmm Ik ben wel oud, hahahaha. En ik zou mijn wachtwoorden niet laten slingeren als ik langskom.... *hehehehe*
pi_19400926
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 19:05 schreef tekkno het volgende:

[..]

Of misschien liggen er nog sokken van hem bij jou, die hij graag terugwilt omdat ze zo lekker zitten.. Hij komt ze dan zo wel ff ophalen
Hahahaha, neuh heb alles al 2 jaar geleden netjes teruggegeven. Er lag meer van mij bij hem.
Misschien wil ie toch wat condooms lenen?
Of wil ie weten hoe het met me gaat... aaaachhhhh.. (yea rite )
Of het recept van mijn lekkere broccolisoep. Of misschien is zijn mobiel stuk. Of zijn computer.
Of iemand heeft me gisteren gezien bij de psych .

Naja, het zal zich wel uitwijzen wat ie moest (of niet natuurlijk).
pi_19400986
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 19:26 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hmmmmmm Ik ben wel oud, hahahaha. En ik zou mijn wachtwoorden niet laten slingeren als ik langskom.... *hehehehe*
28 is toch niet oud mag ik hopen, dan zou ik ook oud zijn ... En wachtwoorden laat ik nooit rondslingeren, ik vergeet ze gewoon zodat ik constant nieuwe moet maken en aanvragen !
pi_19401281
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 19:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

28 is toch niet oud mag ik hopen, dan zou ik ook oud zijn ... En wachtwoorden laat ik nooit rondslingeren, ik vergeet ze gewoon zodat ik constant nieuwe moet maken en aanvragen !
Nee, wij zijn niet oud! Maar tekkno is van '81 (en mijn ex is 45) en ik wilde niet meteen van mezelf pedo typen....*grin*

Mijn vaste wachtwoord is ook ooit gejat trouwens (door de fameuze Belg) dus sindsdien heb ik drie verschillende standaard wachtwoorden. Die ik per ongeluk steeds verwissel, dus ik heb ze nu in een schrift opgeschreven, maar dat heb ik intussen zo goed weggestopt.... *sigh*

Ontopic question: wat hebben jullie gedaan met spullen van je ex?
Van m'n vorige heb ik alles in een plastic zakkie gestopt, ook dingen waarvan ik wist dat het 'm zou kwetsen als ik die terug zou geven, en 'm dat toen aan de deur overhandigd.
pi_19401811
Ik moest toendertijd toch nog even een goed gesprek hebben met mijn ex. Daarom heb ik haar opgehaald thuis, en hebben we samen rustig al haar spullen gepakt (ze was meestal hier, dus al haar spullen lagen hier, en niets van mij bij haar). Nadat ze alle spullen had hebben we nog eens rustig gepraat over alles.
Blaat
  dinsdag 25 mei 2004 @ 20:07:58 #89
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_19401966
Alles teruggegeven, en je komt natuurlijk het nodige tegen na een tijd wat je vergeten was...meeste heeft ze terug, rest heb ik of bewaard (zoals fotos) of weggeflikkerd....
  dinsdag 25 mei 2004 @ 20:15:05 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19402173
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 19:42 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee, wij zijn niet oud! Maar tekkno is van '81 (en mijn ex is 45) en ik wilde niet meteen van mezelf pedo typen....*grin*
5 jaar kan best hoor! Voel je niets van

*weer weg is...
pi_19402226
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 20:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

5 jaar kan best hoor! Voel je niets van

*weer weg is...
Hmmm...als jij het zegt
  dinsdag 25 mei 2004 @ 20:40:21 #92
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19403021
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 18:42 schreef Syrena het volgende:
HIJ HEEFT GEBELD !!!! HIJ HEEFT GEBELD!!!!!

Kwam ook omdat ik bij mijn ouders aan tafel zat, mijn mobiel ging, ik zie zijn naam staan.... Even in dubio of ik zou opnemen... Maar ze hadden aan mijn gezicht al wat gezien, dus heel stoer mobiel op tafel: Ik neem NIET op!

Ben nu wel fokking nieuwsgierig waarom hij nu belde (geen voicemail achtergelaten). Het is OF om te vertellen dat hij de liefde van zijn leven gevonden heeft, of om te informeren of het importeren van een auto bij mij ook zo lang duurde (ik heb een auto uit La Belgique, hij wil er eentje uit Duitsland).

Tja. Hopelijk ben ik sterk genoeg om straks weer NIET op te nemen als ie weer belt....
Pfff... nou ik hoop niet meer (zo ) maar als ze belt dan weet ik toch voor 99% zeker dta ik op zou nemen... maar goed... misschien is mijn situatie daarvoor ook anders dunno..

maar alstie jou zou bellen om te vertellen dattie de liefde van zijn leven heeft gevonden... waar zou DAT op slaan dan? om iemand nog ff een keiharde trap na te geven?
  dinsdag 25 mei 2004 @ 20:43:15 #93
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19403099
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 20:16 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hmmm...als jij het zegt
Jongens dit heet geen daten.. dit heet het plannen van "Fok! Gang Bang 2004"

sorry...
pi_19403871
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 19:26 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee, je bent ervaren.. En laat ik nou net een voorkeur hebben voor ervaren vrouwen
pi_19404216
Wat betreft die spullen:

We hadden allebei ons eigen kamertje in het huis, in 'haar kamer' liggen de meeste van d'r spullen. De rest heb ik d'r bijgegooid, deur dicht gedaan en klaar.. geen last meer van!

Van de spullen die we samen hebben gekocht beeld ik me nu ff in dat ze van mij alléén zijn (ja, ik ben ff heel welvarend!). Meteen na de breakup hebben we alles al verdeeld, dus daar kunnen gelukkig geen misverstanden meer over komen.

Wat doen jullie eigenlijk met de foto's die je altijd in de loop der tijd nog vind? Ritueel verbranden?
pi_19404239
[dubbel]
  dinsdag 25 mei 2004 @ 21:23:46 #97
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19404333
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 21:19 schreef tekkno het volgende:
Wat betreft die spullen:

We hadden allebei ons eigen kamertje in het huis, in 'haar kamer' liggen de meeste van d'r spullen. De rest heb ik d'r bijgegooid, deur dicht gedaan en klaar.. geen last meer van!

Van de spullen die we samen hebben gekocht beeld ik me nu ff in dat ze van mij alléén zijn (ja, ik ben ff heel welvarend!). Meteen na de breakup hebben we alles al verdeeld, dus daar kunnen gelukkig geen misverstanden meer over komen.

Wat doen jullie eigenlijk met de foto's die je altijd in de loop der tijd nog vind? Ritueel verbranden?
Kben vlak nadat het uitging van alles op gaan schrijven in een dagboek achtig iets... daar wat foto's ingeplakt.. dichtgedaan en ver weg opgeborgen. Ga ik niet verbranden. Ondanks dat ik nog steeds niet kan voorstellen dat ik iemand anders wil denk ik dat je zoiets toch "voor later" moet bewaren... nahja moet.. dat het niet erg is als je dat doet.
pi_19404413
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 21:19 schreef tekkno het volgende:
zonde! die gooi ik in de doos waar al mijn foto's in zitten. dan kan ik als ik later oud ben nog eens terugdenken aan die goeie ouwe tijd.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 21:32:43 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19404629
Ik heb de leukste foto's bewaard, de 'kiekje's zijn wel weggegaan, het zoveelste landschapje van een vakantie samen enzo...
pi_19404839
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de leukste foto's bewaard, de 'kiekje's zijn wel weggegaan, het zoveelste landschapje van een vakantie samen enzo...
Staan jullie dan ook samen voor dat landschap, of is het een gewone vakantiefoto?! Die zou ik nooit weggooien namelijk! Net zo goed een herinnering van mij als van haar.

Ik verbrand ook niets hoor.. Foto's liggen nog wel ergens, en die gaan gewoon weer vrolijk mee. Ff de andere kant op kijken tijdens het inpakken..
  dinsdag 25 mei 2004 @ 21:44:35 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19405024
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 21:39 schreef tekkno het volgende:

[..]

Staan jullie dan ook samen voor dat landschap, of is het een gewone vakantiefoto?! Die zou ik nooit weggooien namelijk! Net zo goed een herinnering van mij als van haar.

Ik verbrand ook niets hoor.. Foto's liggen nog wel ergens, en die gaan gewoon weer vrolijk mee. Ff de andere kant op kijken tijdens het inpakken..
Nee, gewoon de landschapjes. Verder heb ik het wel een beetje uitgezocht hoor. Heb voor hem ook een mapje in elkaar gedraaid.
En de echte vage dingen, zoals hij voor de tent, en dan weer ik voor de tent en zo nog 50 keer. Alleen de echt leuke en mooie foto's heb ik gehouden...
pi_19407113
Ik heb meer dan 2000 foto's
pi_19407156
laat ik het anders zeggen, ik heb meer dan 8 GIG aan foto's, waarvan minstens 500 van haar of ons samen, daarnaast nog eens 200 screenshots... en een website vol met foto's van ONS... die ik niet kan wissen, want dat is een goed bezochte site over voetbalreizen...
pi_19408476
Ik heb een tijd terug mijn hele fotoalbum doorgespit en alles van mijn ex eruit gehaald, ik hield het niet droog. Er staan alleen maar leuke dingen in natuurlijk

maar nu kan ik weer vrijuit browsen zonder dat ik hoef te schrikken :-)
pi_19413498
Foto's nog zoiets pijnlijks ja.. ik heb altijd de foto's bewaard van exen. De foto's van mijn laatste vriendin kan ik nog steeds niet bekijken zonder me onwijs kl*te te voelen, maar ik kan je vertellen, het slijt... De enige foto's die heb expres wél heb weggedaan zijn hele intieme plaatjes van ons 2en de rest van de foto's hou ik gewoon, ik heb er toch ook goede herinneringen aan? Nu voel ik me er misschien klote bij maar ik weet dat ik er op een later moment op een hele andere manier tegenaan zal kijken..
pi_19413935
Zoals ik in het vorige deel schreef staan er nog wat vakantiefoto's op m'n harde schijf. Die staan er nog wel even, tot ik genoeg mp3's enzo heb om het allemaal op een cd te branden. Vakantiefoto's van vorig jaar heb ik ook nog. Denk niet dat ik ze weggooi, is leuk voor later...*Owja, wat een eikel was het toch...*hehehehe*
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:02:41 #107
17750 alkaholic63
pi_19413978
ik bewaar ook alle foto's. ik kan er nu niet naar kijken, maar straks heb je er spijt van als je ze weggegooid hebt. En inderdaad een boel foto's op mijn pc van vakanties, carnaval noem maar op.
pi_19414023
Het "raadsel" waarom hij belde is waarschijnlijk opgelost, al bladerend door de krant van vanmorgen zag ik dat er een interview + foto van hem in stond.
Staat ie op de foto met álles aan dat we samen hadden uitgezocht, een week voordat ie 'm in die slet ging douwen

Dus hij wilde me vast even "waarschuwen".... ofzo... :')

Voor de fans: (maar wel zonder foto) even zoeken op de sportpagina van http://www.ld.nl . Geen echt sappige stukken (damn!) maar dat dacht ik wel.

[ Bericht 18% gewijzigd door Syrena op 26-05-2004 15:22:52 ]
  woensdag 26 mei 2004 @ 11:57:44 #109
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19416544
WRAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zit weer totaal te dippen en te trippen... damn...
pi_19416614
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:57 schreef Stefkuh het volgende:
WRAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zit weer totaal te dippen en te trippen... damn...
Snap out of it!
pi_19416806
Bij mij valt t op dit moment wel mee eigenlijk, maarja t is druk op mn werk nu
Vanavond ga ik wéér sporten (3e x deze week en we zitten nog maar op de 3e dag van de week)
dus dan heb ik weer afleiding

Stefkuh: niet doen, je schiet er niets mee op (moet ik nodig zeggen )
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:36:33 #112
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19417550
komt door die kut telefoontjes... alles was zo rustig in mijn hoofd de dagen daarvoor... ik moet denken dat het allemaal toeval was... maar het lukt niet :S En dan komt dansen aan zee ineens op een fout moment voorbij en schiet ik weer helemaal vol...

hoerenzooi
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:44:42 #113
17750 alkaholic63
pi_19417775
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:36 schreef Stefkuh het volgende:
komt door die kut telefoontjes... alles was zo rustig in mijn hoofd de dagen daarvoor... ik moet denken dat het allemaal toeval was... maar het lukt niet :S En dan komt dansen aan zee ineens op een fout moment voorbij en schiet ik weer helemaal vol...

hoerenzooi
Had vanochtend de mp3 cd van het concert van blof in ahoy in de auto aanstaan, dat is geen aanrader. en dan nog de gedachte dat mijn ex d'r nieuwe vriend gaat voorstellen bij mijn beste vriend en zijn vriendin vanavond zit me totaal niet lekker (ondanks dat die beste vriend er totaal geen behoeft aan heeft en liever niet thuis was.)

waarom gaat alles zo snel (binnen 6 weken) na een relatie van 5 jaar
pi_19418015
Wees maar blij dat het zo snel gaat, des te eerder ben je er vanaf!
pi_19418177
inderdaad. het beste alle ellende tegelijk, kun je het in een keer verwerken, en vervolgens verder gaan met je leven.

ik ben nu ook 6 weken verder en ik moet zeggen, het gaat behoorlijk goed met me. volgens mij gaat het met mij zelfs beter als met mn ex, terwijl zij de reden was dat de relatie uit ging (verliefd op een ander) en zij degene was die na een week een nieuwe vriend had. niet dat ik het leuk vind dat zij problemen heeft, maar het verbaasd me dat ze er meer moeite mee heeft dan ik.

en luister gewoon naar muziek waar je geen gevoelens bij hebt (of goede gevoelens)
pi_19418398
luister eens naar eminem - superman

Ik hoorde daarnet "marco borsato - niemand" voorbij komen.. en da's dus precies de reden dat het uit is gegaan met mn vriendin
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:20:42 #117
17750 alkaholic63
pi_19418687
Ik hoor elke keer informatie over mijn ex, doordat zij met mijn beste vriend belt. Nu sta ik op het punt om te vragen aan die vriend om die informatie maar niet meer door te spelen, want volgens mij vertraagd dat alleen het verwerkingsproces.

Wat vinden jullie? Willen jullie weten wat je ex allemaal uitspookt en wat doet het met je?
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:26:04 #118
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_19418829
Denk dat je dat soort dingen beter niet kunt weten en je je beter kunt focussen op andere dingen..op die manier blijf je nl een beetje hangen in je gevoelens, en daar heb je nou net niks aan.......
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:03:42 #119
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_19421125
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:05 schreef Syrena het volgende:
Het "raadsel" waarom hij belde is waarschijnlijk opgelost, al bladerend door de krant van vanmorgen zag ik dat er een interview + foto van hem in stond.
Staat ie op de foto met álles aan dat we samen hadden uitgezocht, een week voordat ie 'm in die slet ging douwen

Dus hij wilde me vast even "waarschuwen".... ofzo...

Voor de fans: (maar wel zonder foto) http://www.iets....... Geen echt sappige stukken (damn!) maar dat dacht ik wel.
Zou die link maar even weghalen, aangezien in dat artikel persoonsnamen onthuld worden. Is verboden op Fok.
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_19421487
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 13:20 schreef alkaholic63 het volgende:
Ik hoor elke keer informatie over mijn ex, doordat zij met mijn beste vriend belt. Nu sta ik op het punt om te vragen aan die vriend om die informatie maar niet meer door te spelen, want volgens mij vertraagd dat alleen het verwerkingsproces.

Wat vinden jullie? Willen jullie weten wat je ex allemaal uitspookt en wat doet het met je?
ik wil het graag weten hoor, maar ook alleen omdat het me niets doet. en ik denk wel dat we vrienden blijven, dus dan kun je maar beter een beetje contact houden.
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:30:31 #121
17750 alkaholic63
pi_19421802
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 15:18 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

ik wil het graag weten hoor, maar ook alleen omdat het me niets doet. en ik denk wel dat we vrienden blijven, dus dan kun je maar beter een beetje contact houden.
Dus jij hebt inmiddels vrede met de situatie en hebt je eigen leven weer opgepakt.
En pieker ook niet meer over "vroeger"
Beter, hoop dat ik binnen niet al te lange tijd in die fase kom.
Geen problemen als ze een andere vriend heeft?
pi_19421976
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 15:30 schreef alkaholic63 het volgende:
Dus jij hebt inmiddels vrede met de situatie en hebt je eigen leven weer opgepakt.
En pieker ook niet meer over "vroeger"
inderdaad
quote:
Beter, hoop dat ik binnen niet al te lange tijd in die fase kom.
hoop het ook voor je, maar 5 jaar is wel wat langer dan 2
quote:
Geen problemen als ze een andere vriend heeft?

doet me vrij weinig. misschien is het een ander verhaal als ik ze samen zou zien. maar goed, ik ken haar beter dan die nieuwe vriend en ik geef ze 1 a 2 jaar. tenzij mijn ex ineens drastisch verandert, maar dat zie ik nog niet zomaar gebeuren.
pi_19423444
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:05 schreef Syrena het volgende:
Voor de fans: (maar wel zonder foto) even zoeken op de sportpagina van http://www.ld.nl . Geen echt sappige stukken (damn!) maar dat dacht ik wel.
Het was idd een saai stukje, jammer.
pi_19423914
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het was idd een saai stukje, jammer.
Ja dat vond ik ook. Er had minstens 1 verwijzing naar mij in moeten staan! MINSTENS!
En wat minder blij kijken op die foto ook.
pi_19424134
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 16:34 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja dat vond ik ook. Er had minstens 1 verwijzing naar mij in moeten staan! MINSTENS!
En wat minder blij kijken op die foto ook.
Ik zou mijn abonnement opzeggen !

Dat zal ze leren.... De hufters....
pi_19424392
[offtopic] Yipee, m'n kat is terug! Was ff bang dat die ook al weggelopen was (3 dagen nergens te bekennen) [/offtopic]
pi_19424517
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 16:50 schreef tekkno het volgende:
[offtopic] Yipee, m'n kat is terug! Was ff bang dat die ook al weggelopen was (3 dagen nergens te bekennen) [/offtopic]
Voorjaar hè, dan zijn die beesten niet te houden
pi_19425026
Ik hoor net dat mijn Ex gaat trouwen. Tis net 10 maanden uit. Die laat er geen gras over groeien. Wel goed om er te vergeten
  woensdag 26 mei 2004 @ 18:31:35 #129
17750 alkaholic63
pi_19426720
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 17:14 schreef thaeastwood het volgende:
Ik hoor net dat mijn Ex gaat trouwen. Tis net 10 maanden uit. Die laat er geen gras over groeien. Wel goed om er te vergeten
Ik vond het al rap dat mijn ex na 2 maanden gaat samenwonen, wie weet wat ik over 8 maanden te horen krijg
pi_19427660
Ach ja het maakt me niet uit des te eerder ben ik haar vergeten. Maar het is inderdaad erg snel....
  woensdag 26 mei 2004 @ 19:18:42 #131
17750 alkaholic63
pi_19427716
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:16 schreef thaeastwood het volgende:
Ach ja het maakt me niet uit des te eerder ben ik haar vergeten. Maar het is inderdaad erg snel....
Ik begrijp uit jou woorden dat na alles wat er gebeurt is, dat jij het er ook nog moeilijk mee hebt.
Hoelang hebben jullie gehad en hebben jullie nog contact?
pi_19428213
2.5 jaar en nee we hebben geen contact meer. Soms heb ik er inderdaad nog moeite mee.
pi_19428527
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 17:14 schreef thaeastwood het volgende:
Na 10 maanden al gaan trouwen... Dat zal vast erg goed gaan...
pi_19428747
ouders +geloof dan krijg je soms dit soort taferelen...
pi_19428902
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:57 schreef thaeastwood het volgende:
Nou wil ik niemand beledigen of kwetsten, maar als ik dit zo hoor is er weinig aan verloren dan...
pi_19428952
achteraf gezien niet maar ja liefde is blind he
pi_19430137
Na lange tijd te hebben gelezen over de gedachten van anderen, is dit mijn eerste post op dit forum.

Ik (24 jaar oud) zit zelf ook met het probleem dat ik al bijna 8 maanden over mijn ex probeer heen te komen, maar de enige persoon die ik heb om daarover te kunnen praten in mijn leven IS mijn ex-vriendin. Ik bespreek het via internet met mensen die nauwelijks ken, lichtelijk met vrienden... want die wil je ook niet te veel lastig vallen, en aan familie heb ik niets. Zij is de enige die mijn verdrietige buien echt kan sussen.... en zij wil er voor mij zijn. Als zij ook maar eventjes mij het gevoel geeft dat ze mij ook nodig heeft, kan ik de wereld weer aan en is het allemaal niet zo erg. Ik heb nog nooit met iemand zulke heerlijke gesprekken gehad... en nog steeds, dat vindt zij ook. Maar ze wil graag vrij leven en verliefd kunnen worden op andere stoere minder aanhankelijke mannen. Als ze langer dan een dag niks van zich laat horen word ik behoorlijk angstig en down (zoals nu) en zie ik nog weinig plezier in het leven.

We spreken alleen af wanneer zij dat wil... hebben dus eigenlijk een sex-relatie en gaan nog op de oude voet door omdat ik haar niet kwijt wil en zij mij eigenlijk ook liever niet... maar als ze moet kiezen tussen mij en vrijheid gaat de vrijheid voor. Het is dus voor mij elke keer weer afwijzing na afwijzing. Na bijna 22 jaar het gevoel te hebben dat ik "onverwoestbaar" was, ben ik veranderd in een loser.

Ik heb meerdere pogingen gedaan om het contact op te zeggen ... ook zij heeft het een aantal keer gedaan, maar elke keer worden we allebei zo ongelukig zonder elkaar dat we het niet kunnen laten om toch maar weer even elkaar op te zoeken. En ondanks deze situatie wil ze niet eens toegeven dat ze me nodig heeft...

Het is voor mij dus kiezen... haar zo lang mogelijk vasthouden, ookal is dat leven in angst. Of zelfs deze vriendschappelijke relatie opgeven (inclusief de geweldige heftige sex die ik me met geen enkele andere vrouw zo perfect kan voorstellen) met de kans op langdurige eenzaamheid.
Vooral vervelend is dat hoewel ik nooit de casanova ben geweest, ik ook niet mag klagen over aandacht van vrouwen... maar zolang ik me zo rot voel kan ik bij vrouwen gewoon NIET de eerste stap zetten en ik ben nou ook niet weer niet zo'n lekker ding dat vrouwen brutaal durven te zijn bij mij.

Misschien dat ik mijn huidige bui tijdelijk kan kalmeren door het hier te bespreken.

ps. Iedereen zal wel zeggen: "Je moet haar niet meer zien" - maar ze is af en toe gewoon hulpeloos en heeft mijn steun af en toe toch wel nodig. Ik ben nog steeds zo gek op d'r dat ik dat echt niet kan weigeren.
Doe eens wild ....
  woensdag 26 mei 2004 @ 21:14:07 #138
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19431051
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:57 schreef thaeastwood het volgende:
Iedereen dacht dat dit ook bij mij de oorzaak was... het geloof. Aangezien mijn vriendin geloofde en ik niet (enkel interesse had/heb voor geloven, en wel beetje spiritueel aangelegd ben) terwijl mijn ex en ik daar goed over konden praten en die ouders mij volgens mij graag als schoonzoon hadden gezien... gelovig of niet. Meerdere malen gevraagd (in de trant van een serieuze grap/hint) "Wanneer gaan julllie nou trouwen?" maar ja... ik heb geen relatie met hun, maar met hun dochter... en die was het gevoel kwijt.. het houden van... dus ja...

Maar via haar ook wel gehoord dat dat inderdaad ook bij haar in de buurt nog veel voorkomt, dat ouders het niet accepteren als hun zoon/dochter iets krijgt met een ongelovige. Blijft toch erg jammer. Want daar draait het niet om. Iedereen vrij laten. Ik accepteerde haar en zij mij.
pi_19433027
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 21:14 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Iedereen dacht dat dit ook bij mij de oorzaak was... het geloof. Aangezien mijn vriendin geloofde en ik niet (enkel interesse had/heb voor geloven, en wel beetje spiritueel aangelegd ben) terwijl mijn ex en ik daar goed over konden praten en die ouders mij volgens mij graag als schoonzoon hadden gezien... gelovig of niet. Meerdere malen gevraagd (in de trant van een serieuze grap/hint) "Wanneer gaan julllie nou trouwen?" maar ja... ik heb geen relatie met hun, maar met hun dochter... en die was het gevoel kwijt.. het houden van... dus ja...

Maar via haar ook wel gehoord dat dat inderdaad ook bij haar in de buurt nog veel voorkomt, dat ouders het niet accepteren als hun zoon/dochter iets krijgt met een ongelovige. Blijft toch erg jammer. Want daar draait het niet om. Iedereen vrij laten. Ik accepteerde haar en zij mij.
Ik accepteerde haar ook en zij mij ook zeker. Alleen ik werd niet geaccepteerd door haar ouders. Dan zeg je makkelijk boeiuh je hebt iets met haar niet met haar ouders. Alleen zo werkte het helaas niet. Als ik daar was ging het redelijk . Maar zodra ik daar weg was. Brak voor haar de hel los. Ze zag geen mogelijkheid om thuis weg te gaan. Schoolgaand en een bijbaantje. Ook als ze voor mij had gekozen wist ik zeker dat ze heel der familie kwijt zo zijn geweest. Doordat durfde ik bijna niet meer langs te gaan bij haar en als ik daar eindelijk was durfde ik niet weg te gaan. Heb er proberen over te praten maar die ouders deden dan net of er niks aan de hand was. Lastige situatie dus. Uiteindelijk na veel wikken en wegen heeft ze toch voor de makkelijke weg gekozen. Jammer maar helaas. Ik hoop dat ze gelukkig word met haar nieuwe gelovige vriend. Soms zuigt het leven maar je moet verder ook als is dat soms verrekte moeilijk....
  woensdag 26 mei 2004 @ 22:49:53 #140
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19433756
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 22:27 schreef thaeastwood het volgende:

[..]

Ik accepteerde haar ook en zij mij ook zeker. Alleen ik werd niet geaccepteerd door haar ouders. Dan zeg je makkelijk boeiuh je hebt iets met haar niet met haar ouders. Alleen zo werkte het helaas niet. Als ik daar was ging het redelijk . Maar zodra ik daar weg was. Brak voor haar de hel los. Ze zag geen mogelijkheid om thuis weg te gaan. Schoolgaand en een bijbaantje. Ook als ze voor mij had gekozen wist ik zeker dat ze heel der familie kwijt zo zijn geweest. Doordat durfde ik bijna niet meer langs te gaan bij haar en als ik daar eindelijk was durfde ik niet weg te gaan. Heb er proberen over te praten maar die ouders deden dan net of er niks aan de hand was. Lastige situatie dus. Uiteindelijk na veel wikken en wegen heeft ze toch voor de makkelijke weg gekozen. Jammer maar helaas. Ik hoop dat ze gelukkig word met haar nieuwe gelovige vriend. Soms zuigt het leven maar je moet verder ook als is dat soms verrekte moeilijk....
Ja ik weet het.. dat is zwaar klote ja... maar bij mij was het op het laatst onderhand zo dat het van haar uit niet meer ging, en dat haar ouders mij met lede ogen zagen vertrekken... Ze waren ook wel "anders" dan andere gelovige gezinnen opzich (om maar ff alles over een kam te scheren), meer open en openstaand voor de wat spirituelere dingen enzo. Maar als mensen echt zeggen OF hij gaat geloven OF hij zout op... ja wat moet je daarmee... triest is dat gewoon. En spijt me voor jou... denk ook dat 10 maanden wel erg snel is trouwens zeg.. poeh..
pi_19436815
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:43 schreef Tarot het volgende:
Na lange tijd te hebben gelezen over de gedachten van anderen, is dit mijn eerste post op dit forum.

Ik (24 jaar oud) zit zelf ook met het probleem dat ik al bijna 8 maanden over mijn ex probeer heen te komen, maar de enige persoon die ik heb om daarover te kunnen praten in mijn leven IS mijn ex-vriendin. Ik bespreek het via internet met mensen die nauwelijks ken, lichtelijk met vrienden... want die wil je ook niet te veel lastig vallen, en aan familie heb ik niets. Zij is de enige die mijn verdrietige buien echt kan sussen.... en zij wil er voor mij zijn. Als zij ook maar eventjes mij het gevoel geeft dat ze mij ook nodig heeft, kan ik de wereld weer aan en is het allemaal niet zo erg. Ik heb nog nooit met iemand zulke heerlijke gesprekken gehad... en nog steeds, dat vindt zij ook. Maar ze wil graag vrij leven en verliefd kunnen worden op andere stoere minder aanhankelijke mannen. Als ze langer dan een dag niks van zich laat horen word ik behoorlijk angstig en down (zoals nu) en zie ik nog weinig plezier in het leven.

We spreken alleen af wanneer zij dat wil... hebben dus eigenlijk een sex-relatie en gaan nog op de oude voet door omdat ik haar niet kwijt wil en zij mij eigenlijk ook liever niet... maar als ze moet kiezen tussen mij en vrijheid gaat de vrijheid voor. Het is dus voor mij elke keer weer afwijzing na afwijzing. Na bijna 22 jaar het gevoel te hebben dat ik "onverwoestbaar" was, ben ik veranderd in een loser.

Ik heb meerdere pogingen gedaan om het contact op te zeggen ... ook zij heeft het een aantal keer gedaan, maar elke keer worden we allebei zo ongelukig zonder elkaar dat we het niet kunnen laten om toch maar weer even elkaar op te zoeken. En ondanks deze situatie wil ze niet eens toegeven dat ze me nodig heeft...

Het is voor mij dus kiezen... haar zo lang mogelijk vasthouden, ookal is dat leven in angst. Of zelfs deze vriendschappelijke relatie opgeven (inclusief de geweldige heftige sex die ik me met geen enkele andere vrouw zo perfect kan voorstellen) met de kans op langdurige eenzaamheid.
Vooral vervelend is dat hoewel ik nooit de casanova ben geweest, ik ook niet mag klagen over aandacht van vrouwen... maar zolang ik me zo rot voel kan ik bij vrouwen gewoon NIET de eerste stap zetten en ik ben nou ook niet weer niet zo'n lekker ding dat vrouwen brutaal durven te zijn bij mij.

Misschien dat ik mijn huidige bui tijdelijk kan kalmeren door het hier te bespreken.

ps. Iedereen zal wel zeggen: "Je moet haar niet meer zien" - maar ze is af en toe gewoon hulpeloos en heeft mijn steun af en toe toch wel nodig. Ik ben nog steeds zo gek op d'r dat ik dat echt niet kan weigeren.
ik zal wel te simpel denken, maar als je echt over haar heen wil komen, zul je je toch eerst los moeten weken. en dat kan moeilijk zijn, maar anders is het waarschijnlijk een kwestie van wachten tot ze verliefd wordt op een ander en dan gebeurt het toch wel. doe het dan nu, des te eerder ben je er overheen.
  donderdag 27 mei 2004 @ 08:51:51 #142
17750 alkaholic63
pi_19438627
quote:

Dit lijkt me inderdaad een moeilijke situatie omdat het lijkt alsof jullie allebei niet weten wat jullie willen.
Voor jezelf weet je dat je met beide situaties niet gelukkig bent.

Ondanks dat mijn (en die van vele andere hier op het forum) anders is, herken ik zoveel in je verhaal:

- behoorlijk angstig en down (zoals nu) en zie ik nog weinig plezier in het leven.
- Na bijna 22 jaar het gevoel te hebben dat ik "onverwoestbaar" was, ben ik veranderd in een loser.
(niet een loser, maar lekker in je vel zit je niet)

etc etc.

Ook ik twijfel moet ik contact zoeken ja of nee etc.
Alles wordt beinvloed door deze situatie, mijn werk, het stappen etc. Ik ga ermee naar bed en sta er mee op. En dat wil ik veranderen, maar dat is verdomt moeilijk. Ik denk alleen maar aan de leuke dingen van haar en denk steeds dat er niemand beter is dan zij. Ondanks dat ik realiseer dat ik niet zo moet denken, krijg ik het niet uit mijn kop.

Zeer vervelend.
pi_19438669
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 22:49 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Ja ik weet het.. dat is zwaar klote ja... maar bij mij was het op het laatst onderhand zo dat het van haar uit niet meer ging, en dat haar ouders mij met lede ogen zagen vertrekken... Ze waren ook wel "anders" dan andere gelovige gezinnen opzich (om maar ff alles over een kam te scheren), meer open en openstaand voor de wat spirituelere dingen enzo. Maar als mensen echt zeggen OF hij gaat geloven OF hij zout op... ja wat moet je daarmee... triest is dat gewoon. En spijt me voor jou... denk ook dat 10 maanden wel erg snel is trouwens zeg.. poeh..
Ja zo was het inderdaad. De 1e keer dat ik bij hun over de vloer kwam was helemaal erg. Ik kreeg me een kruisverhoor. Uiteindelijk bleek dat ik de duivel was die hun dochter wel even mee zou nemen naar hel en verdoemenis. Die pa vroeg me zelf of ik niet nog meer vriendinnen had. Pfff . Heb niet eens geprobeerd ertegen in te gaan . Die vader zag toch alleen maar zijn visie er was in zijn ogen niks anders. Geloof oke maar je kan ook tever doorslaan...
pi_19443202
Pfoei, het ging ff een week goed, maar gisteravond weer een inzinking... grrr... later ff naar cafe geweest, bleek livebandje te zijn, wel gezellig (en dat midden in de week), kon de Martini's weer niet laten staan ofcourse...

zag zelfs een leuk meisje, veel oogcontact, eerst stond ze 2meter van me vandaan, toen 1, even later stond ze 10cm voor me bonk bonk... wat doen, wahhh... ik ben al zo lekker zeker op het moment, ach t zal wel toeval zijn, even later ergens anders, hele tijd oogcontact, maar nee onzekere ik, doe niets... ze kijkt vast omdat ze me niet mag...

hellup... ik doe nix, blijf hangen, uurtje later zit er een andere vent op haar schoot, fuck it, loop alleen naar huis... probeer te slapen...

(fucking hell... realiseer me nu dat het gisteravond exact 2 maanden geleden was, dat ze me verliet, haar pa haar ophaalde en ze daar weer ging wonen )
pi_19443720
quote:

Helemaal herkenbaar! Ik zit echt in exact dezelfde situatie. Ook weet ik dus hoe vreemd en moeilijk het soms kan zijn om het contact vriendschappelijk te houden, terwijl er van beide kanten eigenlijk best nog wel meer gevoelens aanwezig zijn. Ook ik leef af en toe te veel op hoop dat het nog goed zou kunnen komen. Zeker ook omdat er nog steeds niet definitief een punt achter is gezet door haar. Ze is nieuwsgierig naar een vrij leven zonder verplichtingen en wil erachter hoe het is om zo'n leven te hebben zonder mij. Wij zijn nu 3 maanden uit elkaar na een relatie van 6,5 jaar. Deze afgelopen 3 maanden is ons contact erg goed geweest, maar zo nu en dan eigenlijk ook wel te veel. Mij maakt dat niet, maar zij heeft af en toe wel het gevoel dat we elkaar te vaak zien en spreken. Is ook wel logisch, op die manier komt ze natuurlijk nergens achter. Ik moet wel zeggen dat het met mij steeds beter gaat. Het gaat erg langzaam, maar ik merk wel verbetering. Inmiddels druk bezig met het kopen van een woning. De afleiding doet me goed. En nu maar proberen om 'haar' toch wat meer lost te laten en het contact wat te beperken. Het vriendschappelijke contact is erg leuk, maar ik moet mezelf inhouden om niet te overdrijven, hoe verleidelijk het soms ook is. Zachtjes aan kom ik er wel...
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:14:02 #146
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19444849
quote:
Op maandag 24 mei 2004 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
En doe ik even heel stout een tvp'tje...

Met mij gaat het op dit moment prima. Druk bezig met huizen ed. Wel een huurhuis, toch maar niet en op zoek naar iets om te kopen, was al verkocht, nu toch maar wel het huurhuis... Over anderhalve maand moet ik verhuizen...

Heb samen met een andere lonely soul ( ) een heerlijk weekend gehad en taking it slowly etc.

Alleen hoor je toch steeds weer overal verhalen van exen die na een lange tijd ineens weer hele levens overhoop willen gooien. Die van mij weet zich goed te gedragen, maar er zijn mensen...
zoals mijn ex. heeft me gedumpt.. heb er maanden last van gehad, alles was mijn schuld zogenaamd. ben door een diep gat gegaan en ineens zit ze te zeveren dat ze me mist. En 2 dagen later ja maar ik wil alleen maar vrienden blijven blablabla dat ze terug komt als ze weet wat ze werkelijk wil!
OJAAJOH?
pi_19445052
Fucking exen, je wordt er echt gewoon gek van, was nog met mijn ex bij jullie in Helmond paar weken geleden ach jah... oh nee, Helmond Sport - Emmen was de eerste wedstrijd nadat het uit was, toen ging ze voor het eerst niet mee...

Ik mis haar, mis haar niet, gaat goed, slecht, goed, slecht... als ze vrienden wilde blijven werkte niet, want zij dacht dat ik dan meer wilde en ik kan echt niet gewoon vrienden blijven en dat ze me dan heel leuk en aardig gaat vertellen dat ze verliefd is op een ander ofzo... helemaal geen contact werkt nu aardig beter... niet altijd even goed, maar toch...
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:24:39 #148
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19445080
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:22 schreef jd1982 het volgende:
Fucking exen, je wordt er echt gewoon gek van, was nog met mijn ex bij jullie in Helmond paar weken geleden ach jah...
laat me raden.. ze gaat zitten slijmen en nodigt je uit en dan ben je daar, maar waarvoor eigenlijk!?
OJAAJOH?
pi_19445143
Neej, we gingen altijd samen naar uitwedstrijden, en dan gaat het net goed, en dan wil ze opeens wel weer mee naar AGOVV paar weken geleden, heel gezellig samen... maar de volgende dag heb ik het gevoel alsof het weer NET uit is... want ik zei, het ging toch goed, jah als vrienden, niet als meer, zei ze... grrr...

Ik was de enige die blij was dat we weer eens GEEN nacompetitie hadden gehaald...
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:35:04 #150
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19445305
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:27 schreef jd1982 het volgende:
Neej, we gingen altijd samen naar uitwedstrijden, en dan gaat het net goed, en dan wil ze opeens wel weer mee naar AGOVV paar weken geleden, heel gezellig samen... maar de volgende dag heb ik het gevoel alsof het weer NET uit is... want ik zei, het ging toch goed, jah als vrienden, niet als meer, zei ze... grrr...

Ik was de enige die blij was dat we weer eens GEEN nacompetitie hadden gehaald...
ah snap het.. zo heb ik zaterdag een afspraak met mijn ex en denk ik ook dat ik dat gewoon moet afzeggen omdat het bij mij dan ook weer flink pijn gaat doen. Zit nu overigens midden in mijn eindexamen en ze heeft er al voor gezorgd dat ik 1 examen niet helemaal optimaal heb kunnen maken..
ze is overigens veel te wisselvallig met hoe ze naar mij toe doet, daar raak ik alleen maar van in de war
OJAAJOH?
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:37:47 #151
17750 alkaholic63
pi_19445375
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:35 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

ah snap het.. zo heb ik zaterdag een afspraak met mijn ex en denk ik ook dat ik dat gewoon moet afzeggen omdat het bij mij dan ook weer flink pijn gaat doen. Zit nu overigens midden in mijn eindexamen en ze heeft er al voor gezorgd dat ik 1 examen niet helemaal optimaal heb kunnen maken..
ze is overigens veel te wisselvallig met hoe ze naar mij toe doet, daar raak ik alleen maar van in de war
Mijn ex is na bijna 2 maanden al ingetrokken bij een ander. Ondanks dat je de zekerheid hebt dat het niet goed komt zijn de gevoelens die je hebt toch ook kut!
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:40:47 #152
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19445460
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:37 schreef alkaholic63 het volgende:

[..]

Mijn ex is na bijna 2 maanden al ingetrokken bij een ander. Ondanks dat je de zekerheid hebt dat het niet goed komt zijn de gevoelens die je hebt toch ook kut!
is niet gek. het idee dat ze het met een ander doet alleen al maar goed ik denk dat ik daarom ook binnenkort het contact voor goed ga verbreken. wil het allemaal niet weten. ze heeft mij trouwens verschrikkelijk veel pijn aangedaan, ik haar niet dus heb er alle rede toe
OJAAJOH?
pi_19445578
Precies, ik wilde ook vrienden blijven, maar wil eigenlijk helemaal niet weten wat zij doet, eigenlijk wel, maar diep van binnen wil je dat echt niet... we komen elkaar alleen gewoon vaak tegen, met uitgaan bijv. stond ze bij 2 jongens, 2 jaar jonger dan haar, maar zag haar alweer voor me, zoenend, grrr... dan maak ik mezelf echt gek...

Dit weekend naar Arnhem, supporterstoernooi, lekker voetballen, uitgaan, drinken, geen kans om haar tegen te komen, hoop dat het me goed doet...
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:55:11 #154
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19445826
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:45 schreef jd1982 het volgende:
Precies, ik wilde ook vrienden blijven, maar wil eigenlijk helemaal niet weten wat zij doet, eigenlijk wel, maar diep van binnen wil je dat echt niet... we komen elkaar alleen gewoon vaak tegen, met uitgaan bijv. stond ze bij 2 jongens, 2 jaar jonger dan haar, maar zag haar alweer voor me, zoenend, grrr... dan maak ik mezelf echt gek...

Dit weekend naar Arnhem, supporterstoernooi, lekker voetballen, uitgaan, drinken, geen kans om haar tegen te komen, hoop dat het me goed doet...
dat heb ik dus ook, zaterdag zal ik die afspraak nog doorlaten gaan maar dat is voor mij meer een afsluiting dan
OJAAJOH?
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:00:34 #155
17750 alkaholic63
pi_19445959
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:40 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

is niet gek. het idee dat ze het met een ander doet alleen al maar goed ik denk dat ik daarom ook binnenkort het contact voor goed ga verbreken. wil het allemaal niet weten. ze heeft mij trouwens verschrikkelijk veel pijn aangedaan, ik haar niet dus heb er alle rede toe
Heb haar sinds het uit is niet meer gezien en aan de ene kant heb ik de behoefte (denk ik) om haar te zien en te spreken. maar ik zit met hetzelfde als jij. Ze heeft me heel veel pijn gedaan, dus waarom zou ik het nog doen. En inderdaad je moet er niet aan denken wat je ex allemaal aan het uitspoken is met die ander.

Ik zat te twijfelen om eens contact op te nemen met haar, maar door jullie reacties en ervaringen denk ik dat ik er maar vanaf zie.
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:04:25 #156
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19446046
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 14:00 schreef alkaholic63 het volgende:

[..]

Heb haar sinds het uit is niet meer gezien en aan de ene kant heb ik de behoefte (denk ik) om haar te zien en te spreken. maar ik zit met hetzelfde als jij. Ze heeft me heel veel pijn gedaan, dus waarom zou ik het nog doen. En inderdaad je moet er niet aan denken wat je ex allemaal aan het uitspoken is met die ander.

Ik zat te twijfelen om eens contact op te nemen met haar, maar door jullie reacties en ervaringen denk ik dat ik er maar vanaf zie.
ik wilde dat eerst ook doen. Nu ook niet meer. Vrienden blijven is wel leuk ofzo maar ja ze krijgt ook weer een vriend en dan trek je het echt niet meer.. ga je er zelf aan onder door. Ik kap er gewoon mee. op korte termijn niet goed. Op langere termijn zeker wel
OJAAJOH?
pi_19446087
Precies, goeie beslissing... tenminste, in de meeste gevallen...
pi_19446302
Moeilijk!!!! Ben er zo n beetje een jaar lang ziek van geweest. Maar op een dag word je wakker en dan moet je het loslaten om verder te kunnen met je leven!

Nu moet ik er wel even bij vermelden dat het er wel mee te maken heeft hoe de relatie tot zijn einde is gekomen!!!
Don't take the wrong turn in life. You've got your life in your hands
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:20:30 #159
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19446430
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 14:15 schreef roumysa het volgende:
Moeilijk!!!! Ben er zo n beetje een jaar lang ziek van geweest. Maar op een dag word je wakker en dan moet je het loslaten om verder te kunnen met je leven!

Nu moet ik er wel even bij vermelden dat het er wel mee te maken heeft hoe de relatie tot zijn einde is gekomen!!!
mee eens, bij ons liep het ineens dood omdat haar moeder zelfmoord had gepleegd, heel de wereld stond op zn kop..
OJAAJOH?
pi_19446734
Bij ons ging het fout omdat na 3,5 jaar de spanning weg was, we deden weinig aparte dingen meer, woonden al 1,5 jaar samen, beetje standaard dagen, ik had zin in de zomer, weer vanalles doen, maar we kwamen niet verder dan eind maart, samen uitgemaakt, maar 2 weken later dacht ik echt, wanneer wil ze me nou terug, mist ze me niet ofzo? Niet dus... ze voelde zich lekkerder zo... ik niet... maar toch zal het misschien wel beter zijn, ook al zie ik dat nu nog steeds niet zo...
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:42:13 #161
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19446996
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 14:32 schreef jd1982 het volgende:
Bij ons ging het fout omdat na 3,5 jaar de spanning weg was, we deden weinig aparte dingen meer, woonden al 1,5 jaar samen, beetje standaard dagen, ik had zin in de zomer, weer vanalles doen, maar we kwamen niet verder dan eind maart, samen uitgemaakt, maar 2 weken later dacht ik echt, wanneer wil ze me nou terug, mist ze me niet ofzo? Niet dus... ze voelde zich lekkerder zo... ik niet... maar toch zal het misschien wel beter zijn, ook al zie ik dat nu nog steeds niet zo...
ik snap dat ook niet dat sommige mensen na zon lange tijd zich er zo makkelijk over heen zetten. Alsof alles voor niets is geweest wat je hebt gedaan, alsof het niks was.
OJAAJOH?
  donderdag 27 mei 2004 @ 15:13:25 #162
17750 alkaholic63
pi_19447878
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 14:32 schreef jd1982 het volgende:
Na 5 jaar voelde ze dat ze niet verliefd was duhhuh, je gaat dan toch van iemand houden, of zie ik dat verkeerd. In januari waren we nog een weekend lekker weg geweest en verder konden we niks ondernemen omdat ze op haar 2e stage onregelmatige diensten draait. We hadden al een vakantie geboekt en waren bezig met het huren van een huis.

Tot ik plotseling kreeg te horen dat ze met haar gevoelens in de knoop zat en niet wist of ze met me verder wilde. 2 weken erna zat ze bij die ander, van haar stagebedrijf.
pi_19448145
Jah precies, na 2 a 3 jaar ben je gewoon NIET meer verliefd, dan hou je van elkaar, ga je met elkaar om als vrienden, alleen dan wat intiemer, ga je ergens op bouwen, misschien was ze gewoon te jong om vast te zitten voor de rest van d'r leven (19 valt eigenlijk wel mee toch, ik 22), maja... niets meer aan te doen...

En precies... alsof het niks was, zo in een keer, eroverheen, vaag hoor, maar bij haar speelde het waarschijnlijk al langer dat ze er al overheen was en toen uitgemaakt ofzo, weet het ook niet, pfff... nouja uitegemaakt, samen even rust, maar kwam dus niet meer goed...
  donderdag 27 mei 2004 @ 16:52:18 #164
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_19450503
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 15:22 schreef jd1982 het volgende:
misschien was ze gewoon te jong om vast te zitten voor de rest van d'r leven (19 valt eigenlijk wel mee toch, ik 22), maja... niets meer aan te doen...
19 en al 2-3 jaar verkering niet te jong om vast te zitten?? A-le-co-mio Als je 19 begint je leven pas, dan ga je toch niet de rest van je leven opgeven voor dat beetje verkering
pi_19450646
Ken er genoeg die al vanaf de 15e bij elkaar waren en zijn getrouwd... maja, dat geld niet voor iedereen, ga nu (proberen) gewoon vet lol te maken
  donderdag 27 mei 2004 @ 17:01:07 #166
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_19450778
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 16:56 schreef jd1982 het volgende:
Ken er genoeg die al vanaf de 15e bij elkaar waren en zijn getrouwd... maja, dat geld niet voor iedereen
Die ken ik ook, en ik ken er ook die 30 zijn en nog genieten van hun zelfverkozen vrijgezelllenleventje.
quote:
ga nu (proberen) gewoon vet lol te maken
Het zou een beetje triest zijn als je daarvoor afhankelijk zou zijn van je (ex-)vriendin.
pi_19450895
Je kan ook gewoon niet reageren...
  donderdag 27 mei 2004 @ 17:06:14 #168
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19450908
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 16:56 schreef jd1982 het volgende:
Ken er genoeg die al vanaf de 15e bij elkaar waren en zijn getrouwd... maja, dat geld niet voor iedereen, ga nu (proberen) gewoon vet lol te maken
ik doe met je mee
OJAAJOH?
  donderdag 27 mei 2004 @ 17:08:55 #169
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_19450974
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:05 schreef jd1982 het volgende:
pardon??
que..??
Wat bedoel je?
  donderdag 27 mei 2004 @ 17:13:49 #170
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19451096
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:05 schreef jd1982 het volgende:
met dat laatste bedoelde hij alleen maar te zeggen dat dat juist goed is dat je dat doet, omdat op je ex blijven wachten geen zin heeft
OJAAJOH?
  donderdag 27 mei 2004 @ 18:10:18 #171
17750 alkaholic63
pi_19452298
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:13 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

met dat laatste bedoelde hij alleen maar te zeggen dat dat juist goed is dat je dat doet, omdat op je ex blijven wachten geen zin heeft
Nou volgens mij bedoeld hij daarmee dat Frenkie wel heel makkelijk reageert met z'n : "Het zou een beetje triest zijn als je daarvoor afhankelijk zou zijn van je (ex-)vriendin."

Als je jaren lang samen iets hebt opgebouwd ( ongeacht hou oud je bent) en je bent dat kwijt, dan ben je weldegelijk even de wegkwijt.

Praatjes vullen geen gaatjes Frenk, tijd heelt de wonden. De fun komt vanzelf weer, maar het heeft tijd nodig.

Je signature zegt al genoeg denk ik :S
--------------------------------------------------------------------------------
Ik weet het beter[br]niemand begrijpt me[br]ik weet het beter[br]en het spijt me[br]
  donderdag 27 mei 2004 @ 23:36:41 #172
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19460684
inderdaad beetje makkelijk... ik weet ook wel dat ik zelf door moet gaan, en moet gaan doen wat ik wil en niet op mijn kamer gaan sikkeneuren... easy said... kom je buiten ergens is het weer "hoe gaat ie met het vrouwtje?" pfff.. nou dan ist voor mij alweer verpest... kga een advertentie in de nrc, ad, volkskrant en telegraaf plaatsen denk.. "HET IS UIT!!" ik dacht dat het minder aan het worden was, maar het was blijkbaar even een langer upje... terwijl ik nu al dagen downer ben dan ooit... nog een week en ben ik klaar met alles... en ik wil weg daarna.. en ga ook weg... al lig ik maar in mijn eentje een week lang op een warm strand... boek mee.. pen en papier voor het wegschrijven, gaan er reizen naar "onbewoonde" eilanden? ik wil RUST IN MIJN KOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
  vrijdag 28 mei 2004 @ 00:18:14 #173
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_19461900
Blijft toch kut om dit te lezen allemaal...ben zelf momenteel gruwelijk gelukkig met mijn vriendin, maar als ik dit zo lees ben ik er toch bang voor wat er gebeurt als het uit raakt. Geen zin om me weer zo waardeloos te voelen..My heart goes out to you guys/girls, hoop dat jullie snel jullie exen vergeten en een nieuwe liefde treffen................
pi_19462850
Ja, dat kutte gevoel heb je toch elke keer weer, anders hield je niet echt van haar / hem.

Er even tussenuit lijkt me alleen maar vervelender. Dan zit je echt de hele dag aan die ex te denken. Ik stort me nu even op het werk, en het help prima. Baal natuurlijk nog steeds (waarom is het dan ook zo'n geweldige meid, het had beter een flinke biaatch kunnen zijn), maar heb mijn hoofd even ergens anders bij.
Blaat
  vrijdag 28 mei 2004 @ 08:09:09 #175
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19464347
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 01:02 schreef JayDee het volgende:
Ja, dat kutte gevoel heb je toch elke keer weer, anders hield je niet echt van haar / hem.

Er even tussenuit lijkt me alleen maar vervelender. Dan zit je echt de hele dag aan die ex te denken. Ik stort me nu even op het werk, en het help prima. Baal natuurlijk nog steeds (waarom is het dan ook zo'n geweldige meid, het had beter een flinke biaatch kunnen zijn), maar heb mijn hoofd even ergens anders bij.
idd.. was het maar een biaatch.. maar dan was ik er waarschijnlijk ook nooit voor gevallen... maargoed ik heb misschien nu IETS wat de ideale combinatie zou zijn tussen afleiding/werk/vakantie... ff afwachten maar..
pi_19465363
Bij mij blijft het maar aantodderen.. meisje blijft contact met me zoeken , ik wil graag opnieuw proberen maar niet onder die omstandigheden. en zij zegt dus aan de ene kant: ik mis je en aan de andere kant: vrijgezel zijn is wel ff goed voor mij :|

k snap dr totaal niet ..
  vrijdag 28 mei 2004 @ 15:10:00 #177
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19473475
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 23:36 schreef Stefkuh het volgende:
inderdaad beetje makkelijk... ik weet ook wel dat ik zelf door moet gaan, en moet gaan doen wat ik wil en niet op mijn kamer gaan sikkeneuren... easy said... kom je buiten ergens is het weer "hoe gaat ie met het vrouwtje?" pfff.. nou dan ist voor mij alweer verpest... kga een advertentie in de nrc, ad, volkskrant en telegraaf plaatsen denk.. "HET IS UIT!!" ik dacht dat het minder aan het worden was, maar het was blijkbaar even een langer upje... terwijl ik nu al dagen downer ben dan ooit... nog een week en ben ik klaar met alles... en ik wil weg daarna.. en ga ook weg... al lig ik maar in mijn eentje een week lang op een warm strand... boek mee.. pen en papier voor het wegschrijven, gaan er reizen naar "onbewoonde" eilanden? ik wil RUST IN MIJN KOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
goedzo stefkuh! ik meen het!
ik heb ook een vakantie voor mij alleen geboekt, ga dan wel in groepsverband maar ik ken niemand! lekker nieuwe mensen leren kennen, er lekker tussenuit!

en nee.. het is zeker niet zo makkelijk als velen denken!

heb gister mijn kamer in tilburg gekregen! lekker opnieuw beginnen
OJAAJOH?
pi_19476200
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 09:51 schreef JayTD het volgende:
Bij mij blijft het maar aantodderen.. meisje blijft contact met me zoeken , ik wil graag opnieuw proberen maar niet onder die omstandigheden. en zij zegt dus aan de ene kant: ik mis je en aan de andere kant: vrijgezel zijn is wel ff goed voor mij :|

k snap dr totaal niet ..
Niet op wachten is mijn advies, zo laat ze je alleen maar in de onzekerheid, ga jij twijfelen en wordt je er gek van..
Je kan maar gewoon beter verder gaan met je leven want zo is het natuurlijk niks.
Veel succes
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
  vrijdag 28 mei 2004 @ 18:12:21 #179
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19477963
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 15:10 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

goedzo stefkuh! ik meen het!
ik heb ook een vakantie voor mij alleen geboekt, ga dan wel in groepsverband maar ik ken niemand! lekker nieuwe mensen leren kennen, er lekker tussenuit!

en nee.. het is zeker niet zo makkelijk als velen denken!

heb gister mijn kamer in tilburg gekregen! lekker opnieuw beginnen
Op die kamer in tilburg na vond ik het goed

[ Bericht 45% gewijzigd door Stefkuh op 28-05-2004 19:09:02 ]
  vrijdag 28 mei 2004 @ 19:09:26 #180
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19479105
Kheb net trouwens voor mezelf uitgevonden, waardoor ik me toch zo vreselijk kut voel. Uiteraard... dat ze bij me weg is. Dat staat nog altijd bovenaan. Maar dan vertrouw ik maar (zo goed en kwaad als ik kan) op mijn vrienden die zeggen dat er echt nog wel iemand voor mij rondloopt. Maar dan... dan bekruipt mij een angst. Nog altijd is er nog geen reden ten tonele verschenen, waarom het ineens afgelopen was. Er is geen ander, ik ben niet vreemdgegaan, we hadden geen ruzie... gewoon opgelost, van uit haar kant. En dan ga ik denken... en wordt ik best een beetje bangig... over een jaar.. al is het over 10 jaar... stel.. dan wordt ik weer verliefd... ga ik weer houden van... gaat "zij" ook weer houden van mij... en dan...?? Komt er dan geen *poef* ?

Moet zo niet denken.. maar helaas.. te laat... heb het al gedaan.. Hoe kan ik ooit weer van iemand houden zonder dat ik denk "hoe lang nog...."

pi_19479875
geloof me dat lukt je hoor. das het mooie van de menselijke hersenen. de leuke dngen onthoud je, de slechte dingen vergeet je. dus je onthoud dat het leuk is om een vriendin te hebben, en je vergeet dat het kut is als dit over gaat. nou ja, je vergeet het niet echt, je denkt er gewoon niet meer aan.
pi_19479901
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 19:09 schreef Stefkuh het volgende:
Kheb net trouwens voor mezelf uitgevonden, waardoor ik me toch zo vreselijk kut voel. Uiteraard... dat ze bij me weg is. Dat staat nog altijd bovenaan. Maar dan vertrouw ik maar (zo goed en kwaad als ik kan) op mijn vrienden die zeggen dat er echt nog wel iemand voor mij rondloopt. Maar dan... dan bekruipt mij een angst. Nog altijd is er nog geen reden ten tonele verschenen, waarom het ineens afgelopen was. Er is geen ander, ik ben niet vreemdgegaan, we hadden geen ruzie... gewoon opgelost, van uit haar kant. En dan ga ik denken... en wordt ik best een beetje bangig... over een jaar.. al is het over 10 jaar... stel.. dan wordt ik weer verliefd... ga ik weer houden van... gaat "zij" ook weer houden van mij... en dan...?? Komt er dan geen *poef* ?

Moet zo niet denken.. maar helaas.. te laat... heb het al gedaan.. Hoe kan ik ooit weer van iemand houden zonder dat ik denk "hoe lang nog...."

precies daarom heb ik nadat ik meer dan 2 jaar geleden op mn bek ben gegaan en er nu eigenlijk pas een beetje overheen ben nog geen zin in een echte relatie met wederzijds vertrouwen enzo - ben veels te bang dat het uiteindelijk weer fout gaat en die klote periode zich weer herhaald...

maar in mijn achterhoofd weet ik ook wel dat als ik écht weer op iemand verliefd wordt en er weer een echte relatie met ontstaat waar ik veel op geef, ik me toch weer openga stellen voor zo'n diepe emotionele relatie...
maar doordat ik ze ongenadig hard op mn bek was gegaan denk ik daat wel drie keer overna. en daar is eigenlijk niks mis mee, eigenlijk - als ik terug denk was ik gewoon vééls te naïef....

voorlopig dus maar een ongedwongen/lat/open-relatie - of is daar een andere naam voor...
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zaterdag 29 mei 2004 @ 11:54:37 #183
95765 Jihad-Joe
Anti-Flitspalen Jihad!
pi_19490742
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 19:37 schreef Byte_Me het volgende:
geloof me dat lukt je hoor. das het mooie van de menselijke hersenen. de leuke dngen onthoud je, de slechte dingen vergeet je. dus je onthoud dat het leuk is om een vriendin te hebben, en je vergeet dat het kut is als dit over gaat. nou ja, je vergeet het niet echt, je denkt er gewoon niet meer aan.
Nee sorry, daar ben ik niet volledig mee eens.
Voor mij is het al bijna een jaar geleden dat het uit was met mn ex...
Alles ging goed... totdat ik iets fouts deed en alles ging alleen maar door in een dalende lijn. Kheb enorm veel spijt van gehad, maja.. het draaide de tijd helaas niet terug.
Nu heeft ze sinds september vorig jaar een nieuw vriendje... en was er toen godser jaloers op.
Kheb dus maar uiteindelijk alle contacten met haar verbroken, gelukkig haalde het de pijn voor het meeste weg.
Na een verloop van tijd ging de pijn beetje bij beetje weg, maar iedere keer als ik aan d'r denk krijg ik binnen mezelf nog steeds woede-aanvallen van de jaloezie.
4
regels
zijn
te kort
pi_19491277
Grrr... ik ben tijdje hier niet geweest, niet dat het zo super ging, maar probeerde er gewoon niet zo aan te denken, komt er zo'n meisje, inmiddels goede vriendin van me, die heb een hekel aan mijn ex, zegt ze hier kijk hier... op internet zo'n site van mijn ex, met ene of andere "kneus" erop met daaronder Luv U, hijs is zo'n schat, bla bla bla, wie zou je willen ontmoeten, die en die... pffffffff... toen ging 't opeens weer niet zo goed, en ik zei nog zo... ik wil NIX van mijn ex weten... maja...

BTW... toch wel weer fijn om te zien hoe iedereen elkaar helpt hier, geeft een beter gevoel!

[ Bericht 10% gewijzigd door Frenkie op 29-05-2004 12:45:51 (linkje verwijdert.. privacy enzo :)) ]
  zaterdag 29 mei 2004 @ 12:50:32 #185
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_19491749
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 19:09 schreef Stefkuh het volgende:

Een keertje verliefd worden, waarbij het gevoel bij jou wegtrekt, dan begrijp je het wel
  zaterdag 29 mei 2004 @ 13:09:26 #186
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19492026
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 12:23 schreef jd1982 het volgende:
Grrr... ik ben tijdje hier niet geweest, niet dat het zo super ging, maar probeerde er gewoon niet zo aan te denken, komt er zo'n meisje, inmiddels goede vriendin van me, die heb een hekel aan mijn ex, zegt ze hier kijk hier... op internet zo'n site van mijn ex, met ene of andere "kneus" erop met daaronder Luv U, hijs is zo'n schat, bla bla bla, wie zou je willen ontmoeten, die en die... pffffffff... toen ging 't opeens weer niet zo goed, en ik zei nog zo... ik wil NIX van mijn ex weten... maja...

BTW... toch wel weer fijn om te zien hoe iedereen elkaar helpt hier, geeft een beter gevoel!
hey koppie op joh! dit is beter voor je hoor! als je t weg blijft kroppe en niks van dr wilt weten dan komt het ineens zo ontiegelijk hard aan! ok dit komt ook hard aan.. maar uitstellen.. niet doen! jij gaat gelukkig worden! geloof daarin en er gaat een wereld voor je open!
OJAAJOH?
pi_19492536
gelukkig haha... ach laat haar ook maar met dat ventje, haha... ik weet wel beter... het ging toch niet meer en voor mijn gevoel lag dat niet aan mij, maar aan haar, ik probeerde nog vanalles... bios, filmpje huren, etc... maar zij... neej zij nix... moe, geen zin... fuck it maar...

Ik ga lekker 3 dagen naar een supporterstoernooi in Arnhem, feest vieren forget that bi...atch... haha kom wel weer wat mooiers en vooral leukers tegen!
  zaterdag 29 mei 2004 @ 15:44:19 #188
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19494431
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 13:40 schreef jd1982 het volgende:
gelukkig haha... ach laat haar ook maar met dat ventje, haha... ik weet wel beter... het ging toch niet meer en voor mijn gevoel lag dat niet aan mij, maar aan haar, ik probeerde nog vanalles... bios, filmpje huren, etc... maar zij... neej zij nix... moe, geen zin... fuck it maar...

Ik ga lekker 3 dagen naar een supporterstoernooi in Arnhem, feest vieren forget that bi...atch... haha kom wel weer wat mooiers en vooral leukers tegen!
juist jaaaaaa
OJAAJOH?
pi_19495909
Grrr. ik moet ophouden haar te bellen. iedere keer als ik alleen met m'n gedachtes ben, en de deken van eenzaamheid zich over me heen slaat bel ik d'r of ze wat wil drinken ofzo. Omdat ze lekker dichtbij woont en graag 'vrienden wou blijven' .. En iedere keer als ik bel heeft ze geen tijd omdat ze allerlei leuke dingen aan het doen is. Damn, dat helpt natuurlijk dan ook niet mee aan m'n gemoedstoestand. Waarom doe ik mezelf dit aan?!
  zaterdag 29 mei 2004 @ 18:15:37 #190
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19497412
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 12:50 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Een keertje verliefd worden, waarbij het gevoel bij jou wegtrekt, dan begrijp je het wel
nee dank je
pi_19498127
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 17:11 schreef tekkno het volgende:
Grrr. ik moet ophouden haar te bellen. iedere keer als ik alleen met m'n gedachtes ben, en de deken van eenzaamheid zich over me heen slaat bel ik d'r of ze wat wil drinken ofzo. Omdat ze lekker dichtbij woont en graag 'vrienden wou blijven' .. En iedere keer als ik bel heeft ze geen tijd omdat ze allerlei leuke dingen aan het doen is. Damn, dat helpt natuurlijk dan ook niet mee aan m'n gemoedstoestand. Waarom doe ik mezelf dit aan?!
doe ook al een paar dagen mijn best om niet te bellen. En het ging eigenlijk best goed met mij, tot vandaag. Ik was met een kennis van me aan het filmen (we willen een docu maken over het dorp), ik was lekker bezig enzo, tot we ergens in een buitengebied gingen filmen, waar gezellig mensen op de fiets langskwamen en op de motor. En meteen weer "de knoop in de maag*, wat zou ie nou aan het doen zijn, hij zal toch dalijk niet langskomen met "de nieuwe" (als die er is), ik begon al heel achterdochtig elke motor te bekijken die langskwam .

Gelukkig ging het later weer wat beter, maar toch. Bah. Maar niet zo bah dat ik weer de pannenkoek-fase krijg, ik pep me lekker op met de detective die straks komt en met de twee verse biebboeken die er nog liggen.

en toch zou ik ff naar 'm toewillen nu, even een kus en een knuf halen en dan weer terug naar huis. Maar moet sterk blijvuuuuhhhhhhhnnn....
  zaterdag 29 mei 2004 @ 20:17:26 #192
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19500294
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 17:11 schreef tekkno het volgende:
weet jij het weet ik het... ik niet iig..

edit: onnodige crap...

[ Bericht 13% gewijzigd door Stefkuh op 29-05-2004 20:29:49 ]
  zaterdag 29 mei 2004 @ 20:17:48 #193
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_19500304
people...hou je in godsnaam met iets anders bezig, schiet anders echt niet op zo.....
pi_19506401
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 18:48 schreef Syrena het volgende:
en toch zou ik ff naar 'm toewillen nu, even een kus en een knuf halen en dan weer terug naar huis. Maar moet sterk blijvuuuuhhhhhhhnnn....
Same here.. En het erge is: ze geeft het ook nog!
pi_19506444
Ja, makkelijker gezegd dan gedaan.. Moet ik dan echt mijn complete dag inplannen met afleiding? Het moet verdomme toch niet zo moeilijk zijn om gewoon al1 thuis te zitten zonder aan haar te denken
  zondag 30 mei 2004 @ 10:49:09 #196
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19508400
quote:
Op zondag 30 mei 2004 01:59 schreef tekkno het volgende:

[..]

Same here.. En het erge is: ze geeft het ook nog!
ik zou dat echt niet accepteren! als je gedumpt word en mevrouw wil daarna wel knuffelen en zoenen zou mij dat echt alleen maar pijn doen. weet niet hoe de situatie bij jou is maar mijn ex zal het niet hoeven te flikken, dan word ik echt ff flink pissig
OJAAJOH?
pi_19508629
Tja.. ik vraag er zelf om, ze doet het niet uit zichzelf.. Ik zou dus pissig op mezelf moeten worden (ben ik ook hoor..)
  zondag 30 mei 2004 @ 12:43:38 #198
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_19510188
quote:
Het moet verdomme toch niet zo moeilijk zijn om gewoon al1 thuis te zitten zonder aan haar te denken
ff ernstig zwart wit gekeken: dat is het wel....zorg nu dus maar voor afleiding...
pi_19523346
ik heb naar mn gevoel het hoofdstuk exvriendinnetje nu aardig afgesloten.
Ze zat me toch de hele tijd nog te smsen? Nu blijkt dat die trut vorig weekend
zich nogal heeft laten gaan op een of ander boerenfeest, heeft ze dus met 3 jongens gezoend (en dat hoor ik dan natuurlijk weer niet van haar zelf maar van een goede vriendin van dr)

Als ze zo achterbaks gaat doen en mij ondertussen ook nog s aan t lijntje gaat proberen houden
dan hoeft het van mij dus ECHT niet meer.

Ik kwam dr vandaag tegen in t café (eigenlijk al vanaf vanmiddag tot een uur geleden) en ik heb geen woord tegen dr gezegd. Zij wist blijkbaar ook dat ik er van op de hoogte was gebracht want ze was zelf ook nogal kill.. stik dan lekker stomme trut.. Soms voel ik me echt gewoon té goed voor deze wereld.. er wordt misbruik van je gemaakt waar je bij staat
  zondag 30 mei 2004 @ 23:43:59 #200
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19524556
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:02 schreef JayTD het volgende:
ik heb naar mn gevoel het hoofdstuk exvriendinnetje nu aardig afgesloten.
Ze zat me toch de hele tijd nog te smsen? Nu blijkt dat die trut vorig weekend
zich nogal heeft laten gaan op een of ander boerenfeest, heeft ze dus met 3 jongens gezoend (en dat hoor ik dan natuurlijk weer niet van haar zelf maar van een goede vriendin van dr)

Als ze zo achterbaks gaat doen en mij ondertussen ook nog s aan t lijntje gaat proberen houden
dan hoeft het van mij dus ECHT niet meer.

Ik kwam dr vandaag tegen in t café (eigenlijk al vanaf vanmiddag tot een uur geleden) en ik heb geen woord tegen dr gezegd. Zij wist blijkbaar ook dat ik er van op de hoogte was gebracht want ze was zelf ook nogal kill.. stik dan lekker stomme trut.. Soms voel ik me echt gewoon té goed voor deze wereld.. er wordt misbruik van je gemaakt waar je bij staat
dat is dus ook precies de rede waarom ik niet meer in zee ga met die ex van me. omdat ik dus ook niet meer gebruikt wil worden. En dan zeggen ze dat het altijd meisjes zijn die gebruikt worden
OJAAJOH?
pi_19539169
Bleeerrgghh, weer een dip hoor.

Vanmiddag gezellig met m'n ouders op een terrasje gezeten...... ik voelde me zooooooo'n kneus.
Ik wil best met pa en ma een ijsje gaan eten, maar zo met z'n 3-en vond ik mezelf echt voor gek zitten. Met een kinderwagen met inhoud erbij gaat zoiets nog wel, maar nu.... En dan m'n moeder, wil ik oversteken, KIJK UIIIIITTTT, daar komt een AUOTOOOOOO keihard over dat hele plein. ZUCHT. Mam, ik ben 27, ik heb ook ogen en oren, en ik ben in 27 jaar nog nooit onder een auto gekomen!

Zoiets flikt ze ook als ze bij mij in de auto zit, ik heb echt alle drie de keren dat ze met me meereed de neiging gehad om haar meteen weer eruit te gooien.

En maar beweren dat ik geen therapie nodig heb!! We hebben minstens zes jaar gezinstherapie nodig! Grrrrrr

Aniehoe, kut dus. Ik heb echt zin om mijn ex te bellen en precies op zijn voicemail in te bleren hoe KLOTE ik me voel. ZIJN schuld, meneer-stop-je-leuter-in-het-eerste-beste-wat-langs-komt.
Loslaten, hoe kun je nu iets loslaten dat met dubbelzijdige superplakband in je hersenpan zit geplakt.
Misschien helpt het als ik een flesje aceton in mijn oor leegschudt.

Ik wil een t-shirt met die smiley erop!
  maandag 31 mei 2004 @ 18:03:10 #202
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19540411
same here... ups & downs nog altijd.. hoop echt dat mijn plannetje doorgang weet te krijgen en ik de ultieme afleiding ga hebben in juni... want wat ik ook voor afleiding zoek... kom haar overal "tegen".

edit: heb trouwens ook heel iets raars over me... ipv dat ze uit mijn hoofd verdwijnt lijk ik elke dag meer van haar te gaan houden... logisch... maar zo voel ik het wel..

[ Bericht 30% gewijzigd door Stefkuh op 31-05-2004 18:08:22 ]
pi_19540840
Je bent haar enorm aan het idealiseren maar ze is alles behalve dat, ze wil jou niet. Dat lijkt me wel nummer één reden waarom zij het iig niet is voor jou.
Mocht ze je wel willen komt ze daar vanzelf achter. Je MOET echt stoppen met iedealiseren.
pi_19541250
quote:
Op maandag 31 mei 2004 18:21 schreef Timz het volgende:
Je bent haar enorm aan het idealiseren maar ze is alles behalve dat, ze wil jou niet. Dat lijkt me wel nummer één reden waarom zij het iig niet is voor jou.
Mocht ze je wel willen komt ze daar vanzelf achter. Je MOET echt stoppen met iedealiseren.
Yep, dat zeg ik ook tegen mezelf als ik veel over hem ga nadenken. Het is niet voor niks nu afgelopen, ik heb me niet voor niks ook al tijdens onze relatie vaak rot gevoeld. Het gaat nou eenmaal niet met ons samen, en ik moet me echt voor ogen houden dat ie met een ander in bed gelegen heeft, en hoe hij zou reageren als de situatie omgekeerd zou zijn, dat zou hij ook niet pikken. Ik bedoel, even dom gezegd: wij voelen ons kut, dat ligt aan HUN, dus....wat moet je verder nog met hem/haar??
(ik weet ook dat het veel genuanceerder ligt, maar soms moet je gewoon ff met de botte bijl erdoor om uit die dip te komen).
pi_19541491
quote:
(ik weet ook dat het veel genuanceerder ligt, maar soms moet je gewoon ff met de botte bijl erdoor om uit die dip te komen).
Inderdaad en om jezelf af te wenden van de hele tijd 'er' aan denken MOET je echt even stoppen... het is heel moeilijk en ik dacht ook niet dat het mij zou lukken maar tis eigenlijk al aardig goed aan de gang...
pi_19541599
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:43 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

dat is dus ook precies de rede waarom ik niet meer in zee ga met die ex van me. omdat ik dus ook niet meer gebruikt wil worden. En dan zeggen ze dat het altijd meisjes zijn die gebruikt worden
ik ga rond half 10 met dr praten, kijken of het inderdaad zo is wat ik dus heb horen vertellen, damn waar ben ik mee bezig eigenlijk....
  maandag 31 mei 2004 @ 23:34:45 #207
904 L-X
The Lover X
pi_19550252
quote:
Op maandag 31 mei 2004 18:56 schreef JayTD het volgende:

[..]

ik ga rond half 10 met dr praten, kijken of het inderdaad zo is wat ik dus heb horen vertellen, damn waar ben ik mee bezig eigenlijk....
En? Hoe ging het?
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
pi_19554919
viel me alles mee, heb dus té negatief gedacht over dr, ze had nix gedaan waren alleen wat roddels die door een jaloers iemand de wereld in waren geholpen in de hoop dat ik dan mn ex compleet links zou laten liggen.

Ach ik trek lekker mn eigen plan en als we echt voor elkaar bedoeld zijn komen we elkaar nog wel tegen, ik ga iig niet achter haar kont aanlopen.
pi_19555150
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 09:45 schreef JayTD het volgende:
Ach ik trek lekker mn eigen plan en als we echt voor elkaar bedoeld zijn komen we elkaar nog wel tegen.
Zo denk ik nu ook.. al1 weet ik niet of dat zo goed is, want nu blijf je toch met die gedachte in je achterhoofd rondlopen..
  dinsdag 1 juni 2004 @ 10:46:25 #210
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19555974
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 09:45 schreef JayTD het volgende:
viel me alles mee, heb dus té negatief gedacht over dr, ze had nix gedaan waren alleen wat roddels die door een jaloers iemand de wereld in waren geholpen in de hoop dat ik dan mn ex compleet links zou laten liggen.

Ach ik trek lekker mn eigen plan en als we echt voor elkaar bedoeld zijn komen we elkaar nog wel tegen, ik ga iig niet achter haar kont aanlopen.
ookal waren het allemaal leugens, toch goed dat je het zo doorzet is beter voor je. Wat in het verleden is gebeurd zal toch niet meer herhaald worden (zo denk ik er nu over) Mijn ex is verandert en er is veel gebeurd. dus het zal nooit meer hetzelfde worden
OJAAJOH?
pi_19578941
quote:
Zo denk ik nu ook.. al1 weet ik niet of dat zo goed is, want nu blijf je toch met die gedachte in je achterhoofd rondlopen..
Ik denk het ook zo. Al is het maar om te weten dat je het toch wel bij het rechte eind hebt gehad... denk trouwens niet dat je dit gevoel hebt over exen waarmee je slechte ervaringe hebt gehad na je break-up
pi_19587662
quote:
Op maandag 31 mei 2004 17:16 schreef Syrena het volgende:
Bleeerrgghh, weer een dip hoor.

Vanmiddag gezellig met m'n ouders op een terrasje gezeten...... ik voelde me zooooooo'n kneus.
Ik wil best met pa en ma een ijsje gaan eten, maar zo met z'n 3-en vond ik mezelf echt voor gek zitten. Met een kinderwagen met inhoud erbij gaat zoiets nog wel, maar nu.... En dan m'n moeder, wil ik oversteken, KIJK UIIIIITTTT, daar komt een AUOTOOOOOO keihard over dat hele plein. ZUCHT. Mam, ik ben 27, ik heb ook ogen en oren, en ik ben in 27 jaar nog nooit onder een auto gekomen!

Zoiets flikt ze ook als ze bij mij in de auto zit, ik heb echt alle drie de keren dat ze met me meereed de neiging gehad om haar meteen weer eruit te gooien.

En maar beweren dat ik geen therapie nodig heb!! We hebben minstens zes jaar gezinstherapie nodig! Grrrrrr

Aniehoe, kut dus. Ik heb echt zin om mijn ex te bellen en precies op zijn voicemail in te bleren hoe KLOTE ik me voel. ZIJN schuld, meneer-stop-je-leuter-in-het-eerste-beste-wat-langs-komt.
Loslaten, hoe kun je nu iets loslaten dat met dubbelzijdige superplakband in je hersenpan zit geplakt.
Misschien helpt het als ik een flesje aceton in mijn oor leegschudt.

Ik wil een t-shirt met die smiley erop!
Dat soort dingen heb ik ook wel eens, maar ik moet volhouden haar niet te bellen of sms'en, denk telkens, zal ik nou toch ff sms'en: "Hey, maybe zin om vanavond eens wat leuks te doen?" maar ik weet dat ze zich dan alleen maar goed voelt, haha, ik kan iedereen krijgen die ik wil denkt ze dan... aan de andere kant, wat kan mij het schelen wat ze denkt???

(en dat, als we echt voor elkaar bestemd zijn komt het wel goed, is echt VET irritant, want dat heb ik ook, maar is volgens mij een excuus om hoop te blijven houden???)
  woensdag 2 juni 2004 @ 17:52:54 #213
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19593394
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:05 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Dat soort dingen heb ik ook wel eens, maar ik moet volhouden haar niet te bellen of sms'en, denk telkens, zal ik nou toch ff sms'en: "Hey, maybe zin om vanavond eens wat leuks te doen?" maar ik weet dat ze zich dan alleen maar goed voelt, haha, ik kan iedereen krijgen die ik wil denkt ze dan... aan de andere kant, wat kan mij het schelen wat ze denkt???

(en dat, als we echt voor elkaar bestemd zijn komt het wel goed, is echt VET irritant, want dat heb ik ook, maar is volgens mij een excuus om hoop te blijven houden???)
hoop blijven houden moet je echt niet doen.. dan loop je een keer zo gigantisch hard vast.. ik heb dat ook een tijd gedaan maar doe dat nu echt niet meer
OJAAJOH?
pi_19598585
Neej, maar dat idee, als we voor elkaar zijn, dan komt het ooit wel goed, dat blijft in je achterhoofd, ook bij vorige exen...

Wel leuk laatst, mijn ex zegt dat ik niet sociaal ben en daarom niet met haar moeder op kon schieten, lag allemaal aan mij, maar een ex ex ex ex ex zeg maar... die haar ma had laatst tegen haar gezegd, waarom ga je niet een keer met Jordi uit, die is weer vrijgezel, hahaha...
  woensdag 2 juni 2004 @ 21:33:39 #215
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19599742
Ik heb net met mijn ex gepraat. Ineens gaat het wel goed tussen ons? waarom kon dit niet eerder?
OJAAJOH?
pi_19599963
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 21:33 schreef hellmondunited het volgende:
Ik heb net met mijn ex gepraat. Ineens gaat het wel goed tussen ons? waarom kon dit niet eerder?
tja ..... misschien door de problemen van buitenaf in de tijd dat jullie iets hadden ?
  woensdag 2 juni 2004 @ 21:44:11 #217
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19600085
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 21:40 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

tja ..... misschien door de problemen van buitenaf in de tijd dat jullie iets hadden ?
hmm ja klopt, ze weet nu wel dat ze fout zat enzo.
maar goed, ze vraagt om dit weekend af te spreken.. doen of niet doen?
OJAAJOH?
pi_19600222
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 21:44 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

hmm ja klopt, ze weet nu wel dat ze fout zat enzo.
maar goed, ze vraagt om dit weekend af te spreken.. doen of niet doen?
Tja ..... wat vind je zelf, kan het kwaad ?
  woensdag 2 juni 2004 @ 21:49:49 #219
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19600298
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 21:48 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Tja ..... wat vind je zelf, kan het kwaad ?
zoals ik me nu voel niet, maar van de andere kant.. ik voel me ook wel eens minder, zoals gisteren bijvoorbeeld.. maar als ik nooit meer met haar afspreek en ik kom haar een keer tegen, dan is de confrontatie wel erg groot..
OJAAJOH?
pi_19600403
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 21:49 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

zoals ik me nu voel niet, maar van de andere kant.. ik voel me ook wel eens minder, zoals gisteren bijvoorbeeld.. maar als ik nooit meer met haar afspreek en ik kom haar een keer tegen, dan is de confrontatie wel erg groot..
ligt eraan hoe lang je haar dan niet zou zien, als die periode lang is ...... ik bedoel jou leven staat neem ik aan ook niet stil, kan veel gebeuren in weinig tijd, wie weet ontmoet je nieuwe mensen\dingen en kan het je niks schelen haar weer te zien ...... hoewel.... het is en blijft je ex ....

Maar ja, over dat afspraakje ... je bent er zelf bij, je kunt altijd kijken hoe het loopt, misschien een nieuw begin, of het definitieve einde .....
  woensdag 2 juni 2004 @ 21:55:01 #221
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19600487
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 21:52 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

ligt eraan hoe lang je haar dan niet zou zien, als die periode lang is ...... ik bedoel jou leven staat neem ik aan ook niet stil, kan veel gebeuren in weinig tijd, wie weet ontmoet je nieuwe mensen\dingen en kan het je niks schelen haar weer te zien ...... hoewel.... het is en blijft je ex ....

Maar ja, over dat afspraakje ... je bent er zelf bij, je kunt altijd kijken hoe het loopt, misschien een nieuw begin, of het definitieve einde .....
dat laatste.. is denk ik de rede dat ik het wel doe. Ik kijk hoe het me bevalt en dan zien we wel weer verder.
OJAAJOH?
pi_19600628
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 21:55 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

dat laatste.. is denk ik de rede dat ik het wel doe. Ik kijk hoe het me bevalt en dan zien we wel weer verder.
ze vreet je niet op laten we maar zeggen .... maar wie weet hebben jullie binnen 5 minuten bonje, en dat zegt dan ook weer genoeg voor jou..... maar als het juist de andere kant uitgaat, dan zul je verward zijn denk ik .....
  woensdag 2 juni 2004 @ 22:03:54 #223
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19600798
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 21:58 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

ze vreet je niet op laten we maar zeggen .... maar wie weet hebben jullie binnen 5 minuten bonje, en dat zegt dan ook weer genoeg voor jou..... maar als het juist de andere kant uitgaat, dan zul je verward zijn denk ik .....
voor dat laatste ben ik inderdaad bang ja. maar goed ik kijk het 1 keer aan en dan zien we wel weer verder. zal wel laten weten hoe t was
OJAAJOH?
pi_19600885
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 22:03 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

voor dat laatste ben ik inderdaad bang ja. maar goed ik kijk het 1 keer aan en dan zien we wel weer verder. zal wel laten weten hoe t was
Ja, zeker doen ! Gewoon je gevoel volgen man, kijken hoe het loopt, niet al te druk maken ...... komt goed ...
pi_19601141
quote:
Ja, zeker doen ! Gewoon je gevoel volgen man, kijken hoe het loopt, niet al te druk maken ...... komt goed ...
Ja? is dat altijd wel zo`n goede weg?
pi_19601385
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 22:13 schreef Timz het volgende:

[..]

Ja? is dat altijd wel zo`n goede weg?
Nee, niet altijd ... Je kunt ook dingen tegen je gevoel doen en daar achteraf erg blij om zijn (of niet...).....
  woensdag 2 juni 2004 @ 23:34:45 #227
904 L-X
The Lover X
pi_19603856
Heb het vanavond uitgemaakt met mijn vriendin. We gingen anderhalf jaar met elkaar. Het liep naar mijn gevoel niet, ik was er niet meer zeker van. En als je ergens niet 100% achter staat dan moet je het niet doen. Toch vind ik het zo zielig voor haar. Ze was altijd heel lief voor me en hield zo veel van me. Ik hou ook nog van haar maar soms moet je gewoon je eigen weg weer volgen.

Ik weet ook niet waarom ik dit schrijf. Misschien om het eventjes van me af te schrijven... Ik weet het ook niet meer... pfff...
an hour to like someone,
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:57:24 #228
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19611905
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 22:20 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Nee, niet altijd ... Je kunt ook dingen tegen je gevoel doen en daar achteraf erg blij om zijn (of niet...).....
en daarom probeer ik het ook gewoon. Ze is lief, doet haar best nu voor mij en ik voor haar en we bouwen eerst maar eens aan een sterke vriendschap
OJAAJOH?
pi_19612161
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 23:34 schreef L-X het volgende:
Heb het vanavond uitgemaakt met mijn vriendin. We gingen anderhalf jaar met elkaar. Het liep naar mijn gevoel niet, ik was er niet meer zeker van. En als je ergens niet 100% achter staat dan moet je het niet doen. Toch vind ik het zo zielig voor haar. Ze was altijd heel lief voor me en hield zo veel van me. Ik hou ook nog van haar maar soms moet je gewoon je eigen weg weer volgen.

Ik weet ook niet waarom ik dit schrijf. Misschien om het eventjes van me af te schrijven... Ik weet het ook niet meer... pfff...
Tis nooit makkelijk om het uit te maken, wij hadden het ook na 3,5 jaar uitgemaakt, maar toch voor beide moeilijk, huilend uit elkaar, het ging gewoon niet meer, maar nu mis ik haar alweer 2,5 maand als ik weet niet wat...
pi_19613284
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 12:07 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Tis nooit makkelijk om het uit te maken, wij hadden het ook na 3,5 jaar uitgemaakt, maar toch voor beide moeilijk, huilend uit elkaar, het ging gewoon niet meer, maar nu mis ik haar alweer 2,5 maand als ik weet niet wat...
Ja stom is dat hé, ben je vol overtuigt dat het beste was of zou zijn.

Ik dacht zelf, ik leef in een hel tijd in de tijd dat ik verkering had, maar achteraf gezien ben ik gaan twijfelen, en denk ik bij mezelf meschien was het wel de mooiste tijd wat ooit gehad hebt.
Stom hé.
  donderdag 3 juni 2004 @ 13:17:46 #231
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_19613819
Ik mis mijn ex toch ook wel een beetje terwijl ik aan de andere kant ook boos ben op haar -vanwege de manier waarop het uitgegaan is en het gebrek aan communicatie van haar kant- en op me zelf vanwege de manier waarop ik daarmee ben omgegaan en dat ik bepaalde dingen destijds absoluut niet heb zien aankomen.
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
  donderdag 3 juni 2004 @ 13:32:16 #232
17750 alkaholic63
pi_19614193
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 13:17 schreef White_Wolf het volgende:
Ik mis mijn ex toch ook wel een beetje terwijl ik aan de andere kant ook boos ben op haar -vanwege de manier waarop het uitgegaan is en het gebrek aan communicatie van haar kant- en op me zelf vanwege de manier waarop ik daarmee ben omgegaan en dat ik bepaalde dingen destijds absoluut niet heb zien aankomen.
Je moet absoluut niet jezelf de grond in boren. Ik denk dat ik in dezelfde situatie zat als jij. Mijn ex heeft nooit kenbaar gemaakt dat de liefde weg was. Ze had het voor het uit ging vaak over een collega, maar echt jaloers ben ik niet dus zocht er niks achter. Tot ze het plots uitmaakte. 2 weken later zat ze al bij die ander

Tuurlijk mis je je ex, kijk maar eens terug na het moment dat je haar gemist heb, je hebt dan alleen aan haar goede kanten en de leuke dingen gedacht. Niet aan de dingen die jou bijv. pijn deden of die jij niet leuk vind.
pi_19616627
Jah het is gewoon nu moeilijk, maar misschien is het wel zo dat je het wel weer kan proberen, maar als je iemand anders vind, is dat nog veel mooier, je weet nooit voor hoelang, maar toch...

Ik weet wel, niet naar de toekomst kijken, gewoon doen wat je leuk vind, zien wat er komt, alles komt vanzelf, ik ging alles helemaal al plannen bij deze vriendin... daardoor was de teleurstelling alleen maar groter
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:28:50 #234
17750 alkaholic63
pi_19617069
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:10 schreef jd1982 het volgende:
ik ging alles helemaal al plannen bij deze vriendin... daardoor was de teleurstelling alleen maar groter
Inderdaad ik denk dat dat ook een probleem is tijdens het verwerken. Je denkt aan de dingen die je samen nog zou gaan doen en blijft het jammer vinden dat dat (waarschijnlijk) niet meer plaats gaat vinden.
pi_19617196
haal dat waarschijnlijk maar weg... maar goed... ooit vind je wel weer iemand, maar laat dat aub niet te lang duren, of laat me er helemaal overheen zijn en gewoon kunnen genieten van vrijgezel zijn...
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:38:34 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19617303
jd1982 ik weet dat je er geen moer aan hebt, maar echt, geloof me... eens gaat het beter.
Ik heb hier al een tijdje niet meer gereageerd omdat ik zogezegd de kunst onder de knie lijk te hebben... en wat die kunst dan is? Tijd! Tijd en afleiding...

Ik ben nu 9 maanden verder en kan geloof ik toch wel zeggen dat ik nu echt op de juiste weg ben. Mijn laatste diepe dal was rond 20 april en sinds die tijd heb ik weinig tot nergens meer last van.
Heb inmiddels dus ook wel wat afleiding gevonden ( )

Heel af en toe heb ik nu de laatste dagen en klein weemoedig stemmetje van binnen, maar dat komt omdat de verkoop van ons huis nu echt op schiet en binnen een maandje is de overdracht. Dat betekent dus de definitieve aflsluiting van deze periode. En tsja, dat voel ik wel, soms, maar niet eens echt pijn meer. Weemoed en sentiment zijn wel de woorden die daarop van toepassing zijn.

Sterkte ermee, jouw tijd komt echt nog wel!
  donderdag 3 juni 2004 @ 16:21:37 #237
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_19618376
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
jd1982 ik weet dat je er geen moer aan hebt, maar echt, geloof me... eens gaat het beter.
Ik heb hier al een tijdje niet meer gereageerd omdat ik zogezegd de kunst onder de knie lijk te hebben... en wat die kunst dan is? Tijd! Tijd en afleiding...

Ik ben nu 9 maanden verder en kan geloof ik toch wel zeggen dat ik nu echt op de juiste weg ben.
Sterkte ermee, jouw tijd komt echt nog wel!
Sluit me aan bij Brighteyes!
Kijk maar eens welke posters uit deel 1,2,3 etc nu nog steeds posten omdat ze de kunst nog niet onder de knie hebben. Bijna geen! En dat terwijl ze allemaal heel erg hopeloos en diep-in-de-put waren.

Beetje steun zoeken links en rechts. En verder gewoon die lijdensweg afleggen. En langzaamaan...heel langzaam, gaat het vanzelf beter.
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_19618535
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
de verkoop van ons huis nu echt op schiet en binnen een maandje is de overdracht.
Beetje offtopic, maar als je MSN hebt, zou je me dan ééns toe willen voegen, ons/mij staat namelijk hetzelfde te wachten..
  donderdag 3 juni 2004 @ 16:29:39 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19618624
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 16:27 schreef tekkno het volgende:

[..]

Beetje offtopic, maar als je MSN hebt, zou je me dan ééns toe willen voegen, ons/mij staat namelijk hetzelfde te wachten..
Vanavond ok? Zit nu op mijn werk...
  donderdag 3 juni 2004 @ 16:36:40 #240
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_19618833
Hoi even een update-je van mij, ik had weer eens behoefte om hier te posten! Met mij gaat het prima, nooit meer echte dipjes, laatste een paar maanden geleden. Wel raar dat ik elke dag op een of andere manier nog wel aan haar denk, maar dat wordt steeds korter en ook niet vervelend. Waarom ik hier post is eigenlijk het volgende: we mailen af en toe nog wel eens en ik had voorgesteld eens af te spreken omdat ik zeker weet dat ik daar wel aan toe ben e.d. Krijg ik een mailtje terug waar ze me feliciteerd voor mijn verjaardag, heel leuk, alleen ben ik volgende maand pas jarig... (zoveel indruk had ik dan wel weer gemaakt ) Verder zei ze dat ze niet wilde afspreken en verder niks, ik heb maar teruggemaild dat het voor mij op deze manier niet hoeft, weken wachten op een mail van 2 regels, dat voegt voor mij niet veel toe, ik heb haar het beste gewenst en het daar maar bij gelaten...

Is dit de "kunst"?
Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
  donderdag 3 juni 2004 @ 16:44:26 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19619065
Volgens mij wel Ambivalent, het is iig heel vreemd dat ze zo vaag reageert. Je verjaardag een maand te vroeg en tamelijk kortaf. Blijkbaar is het dan toch niet mer dan af en toe vluchtig. En de keuze is dan aan jou of je daar wel of niet zin in hebt. En blijkbaar niet dus.

Gefeliciteerd! Je lijkt geslaagd te zijn voor een van de deelcertificaten van het Leven
  donderdag 3 juni 2004 @ 16:53:45 #242
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_19619362
Hihi, alleen doet het me toch nog meer dan ik zou willen dat het me deed. Ik voel me er niet echt lekker bij, ik snap het ook niet zo goed en daar ga ik dan toch weer over denken, verder kan ik het allemaal goed van me afzetten, alleen dit soort dingetjes is wel minder. En ik zou nog wel iets minder aan haar willen denken, maarja dat gaat ook al wel beter....

Mooi dat het bij jou ook goed/beter gaat!
www.biopsychiatry.com
  donderdag 3 juni 2004 @ 16:56:15 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19619430
Tuurlijk doet het je wat.
Ik heb nog steeds de mazzel dat mijn ex en ik goede vriendjes zijn en dat ik hem dagelijks spreek en dat dit voor ons beide even waardevol is, want ik denk dat als ik in de situatie zat waarin jij zat, dat ik dan ook zeker wel even zou hebben moeten slikken.

Je kan de kunst honderd keer onder de knie hebben, het blijft natuurlijk niet niks. Het is een deel van je verleden, vaak zelfs een onderdeel van je referentiekader en als dat om wat voor reden dan ook abrupt afgebroken wordt en je dus niet meer kan reflecteren dan is dat nog steeds hard.
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:03:06 #244
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_19619629
Daar heb je ook gelijk in en dat weet ik ergens ook wel. Eigenlijk denk ik dat de kunst van het loslaten eigenlijk ook de kunst van het vullen/veranderen van je referentiekader met andere zaken en bronnen. Daarom is afleiding hebben en nieuwe ervaringen opdoen ook zo belangrijk denk ik. Dat stukje van je leven en dat stukje van jezelf waar je toch een andere invulling aan moet geven.

Toch heeft het me uiteindelijk sterker gemaakt, en ik ben ook zeker gelukkiger met mezelf dan voorheen, elk nadeel hep z'n voordeel zullen we maar zeggen
www.biopsychiatry.com
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:07:41 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19619745
pi_19619746
het onder de knie hebben valt me nu weer een beetje tegen, ik heb echt weer afleiding nodig... maar aan de andere kant. Als ik er maar niet aan denk vanwege afleiding 'verwerk' je het dan wel genoeg?
pi_19619879
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:07 schreef Timz het volgende:
het onder de knie hebben valt me nu weer een beetje tegen, ik heb echt weer afleiding nodig... maar aan de andere kant. Als ik er maar niet aan denk vanwege afleiding 'verwerk' je het dan wel genoeg?
Ik denk het niet.. Ik stelde ook al zoiets in een eerdere post..
Je moet gewoon lekker met jezelf alléén kunnen zijn..
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:59:25 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19620898
Ik heb (jaja, het klinkt truttig) me op een gegeven moment helemaal gestort op het naaien van kleding. Dan was ik wel bezig, maar kon ook gewoon een beetje voor me uit zitten denken. Maar doordat je bezig bent wordt je niet zomaar meegezogen door die gedachten. In die zin denk ik dat afleiding niet zo heel slecht hoeft te zijn hoor.
Te lang ergens in blijven hangen omdat je vindt dat je het alleen moet kunnen kan ook heel zwaar worden.
Het is een kwestie van een balans vinden.
pi_19621945
Ik kon altijd vanaf dat ik vrij was tot aan diep in de nacht bezig zijn met websites bouwen, films kijken, grafische dingen, echt met vanalles, en dan moest ik mezelf of mijn vriendin moest me naar bed sleuren... nu ga ik zitten, zucht een keer... wat zal ik doen... die zin in dingen blijft weg... zucht...

Behalve dan uitgaan, maar dat heb ik gedaan vanaf woensdag t/m zaterdagnacht, en zit sinds zondag met keelonsteking thuis, wordt vanaaf dus weer ni
  donderdag 3 juni 2004 @ 21:31:06 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19625234
Tekkno... done! Ik zie je wel een keer verschijnen... Oh, en als je je afvraagt wie ik ben (voor het geval er dagelijks hordes mensen je toevoegen, ik ben degene met die naam met een J.
  donderdag 3 juni 2004 @ 21:33:52 #251
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_19625303
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 13:32 schreef alkaholic63 het volgende:

[..]
Lap text
Ik denk dat het bij mij toch anders is gegaan. Ze is niet vreemd gegaan ofzo. Het zat heel anders in elkaar maar daar ga ik nu niet over uitwijden. Fijn was het iig niet. Als ze gewoon vanaf het begin eerlijk tegen me was geweest, had ik het er ook moeilijk mee gehad want ik heb echt zielsveel van haar gehouden maar dan had ik het (misschien) nog kunnen verkroppen. Maar dit kan ik niet, nog niet.
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:49:09 #252
904 L-X
The Lover X
pi_19627322
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 12:56 schreef Lammie het volgende:

[..]

Ja stom is dat hé, ben je vol overtuigt dat het beste was of zou zijn.

Ik dacht zelf, ik leef in een hel tijd in de tijd dat ik verkering had, maar achteraf gezien ben ik gaan twijfelen, en denk ik bij mezelf meschien was het wel de mooiste tijd wat ooit gehad hebt.
Stom hé.
Dat gevoel overvalt mij nu ook enorm. En toch weet ik eigenlijk dat het zo goed is. Alleen als je zonder ruzie of echte directe aanleiding uit elkaar gaat dan is het best moeilijk. En ja, ik heb het nu best moeilijk.
an hour to like someone,
pi_19628265
Jah dat hadden de meesten hier volgens mij, incl mijzelf... huilend uit elkaar gegaan, het spijt me, het gaat niet meer... dan blijft altijd dat gevoel...
pi_19632759
Met mij ging het de laatste tijd redelijk goed, tot gisteren toe dan:
ex dinnetje lief begon te smsen.. Het begon onschuldig maar al snel ging het nogal de seksuele kant op.
Vraagt ze op een gegeven moment aan me of ik niet open sta voor een sex relatie.............
  vrijdag 4 juni 2004 @ 10:41:27 #255
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_19633863
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 09:07 schreef JayTD het volgende:
Vraagt ze op een gegeven moment aan me of ik niet open sta voor een sex relatie.............
Ik neem aan dat je ja gezegd hebt daartegen?
pi_19633960
Nahja.. op zich.. t lijkt me niet echt slim om te doen. Komen toch gevoelens bij kijken stiekem. Zeker omdat we al wel eens wat gehad hebben.. denk niet echt dat het een slimme zet zou zijn.
pi_19634860
vandaag zou een mooie dag zijn voor mijn Ex en ik, haar broer is aant het trouwen in Engeland en ik zou met haar daar heengaan bla bla bla, je kent het wel.

Het is al 2,5 maand uit. Vinden jullie het raar dat ik daar dan aan denk?
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:29:13 #258
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19634912
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:27 schreef Timz het volgende:
vandaag zou een mooie dag zijn voor mijn Ex en ik, haar broer is aant het trouwen in Engeland en ik zou met haar daar heengaan bla bla bla, je kent het wel.

na 2,5e maand? get a life man!

haha nee man is doodnormaal. bij mij is het 9 maanden uit en denk er nog heel veel aan
OJAAJOH?
pi_19634964
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:49 schreef L-X het volgende:
Dat gevoel overvalt mij nu ook enorm. En toch weet ik eigenlijk dat het zo goed is. Alleen als je zonder ruzie of echte directe aanleiding uit elkaar gaat dan is het best moeilijk. En ja, ik heb het nu best moeilijk.
Ja je verstand zegt, het is beter zo.
Maar je gevoel zegt heel iets heel anders.
Maar ja, proberen sterk te blijven en denken dat het beter zo is.
pi_19635218
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 22:03 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

Je weet net zo goed als ik dat de beste keuze voor jou zou zijn om tegen haar te zeggen: "Neem alleen contact met me op als je me serieus mist en bereid bent ons nog een kans te geven... anders zul je moeten wachten tot ik contact met jou opneem."

En als jij nog wekelijks om jullie relatie rouwt is het in géén geval goed om haar te zien.

Ik probeer het zelf ook elke keer weer, maar ik hou zo zielsveel van haar dat ik liever zelf voor de rest van mn leven psychisch in de knoop zit, dan haar in de steek te laten als ze me soms nog even nodig heeft. Dus ik kan mijn eigen raad niet eens opvolgen.
Doe eens wild ....
pi_19635411
JayTD, je zult haar dan echt niet vergeten, maar tis maar net wat je wilt, ik denk dat ik de verleiding niet zou kunnen weerstaan, maar als ze dan een nieuwe VASTE vriend krijgt, zit je weer met niks, terwijl je misschien anders ook zelf al wat nieuws had gevonden...

Ik heb zelf vannacht ALWEER over haar gedroomd, zoveelste nacht achter elkaar hebben er nog meer mensen last van dromen???
pi_19635725
quote:
Dude het is ook heel goed mogelijk dat je een verkeerde beslissing hebt gemaakt, is het niet zo dat als je het uit wil maken, Gevoel én verstand overeen moeten komen? Als een van deze dingen minder was lijkt het mij dat je er aan gaat werken alles op een lijn te krijgen en dan bedoel ik écht hard werken aan jezelf vooral.
quote:
Ik heb zelf vannacht ALWEER over haar gedroomd, zoveelste nacht achter elkaar hebben er nog meer mensen last van dromen???
Ja dude alleen nu niet zo veel meer en het zijn kleine stukjes. Maar laatst kwam ik haar nog tegen in mijn droom en gingen we zomaar zoenen. Dat wil ik niet hoor, dat is kut om te dromen. Maar heb ook al over andere meiden gedroomd en dat is dan weer een opluchting.
pi_19636393
Jah ik droom telkens van die vage dingen, ook korte stukjes, dat we zoenen, of meer, of hand in hand lopen, of ze zegt, ik mis gewoon... van die vage shit, waar je op hoopt, maar dat had ik de 1e 2 maanden niet, nu de laatste tijd elke nacht...

En als ik dan wakker wordt, wil ik net als nu... smsen... mis je me wel eens???
pi_19636702
ik droom ook best wel wat eigenlijk net wat jd1982 ook zegt dat soort vage dingen.. En ik laat het niet bij willen smsen.. ik sms ook nog..

Eigenlijk best wel stom, op deze manier blijf ik natuurlijk aankloten, en dan ook nog eens dat sex gedoe erbij maakt het nu niet echt makkelijk om van haar los te komen.

jd1982 wat jij een stukje terug schreef is inderdaad iets waar ik ook rekening mee probeer te houden, de verleiding is nu groot om er voor te gaan, maar wat als ze dadelijk verliefd word op een
andere kerel oid.. De relatie is niet voor niets uit gegaan en om het nu opnieuw te proberen alleen dan puur op sex gebasseerd lijkt me niet echt de meest tactische zet die er is.

Misschien hou ik mezelf dan namelijk alleen maar voor de gek, 1 vd 2 personen heeft t altijd moeilijker met loslaten en dat ben ik in dit geval. Zij vind het allemaal wel best zo en heeft geen zin
in verplichtingen (daarom is het ook uitgegaan) als ik nu met haar in bed duik ga ik heel waarschijnlijk toch teveel hoop krijgen dát het nog goed gaat komen..
pi_19636786
Jah, en aan haar stelling lijkt dat duidelijk niet zo te zijn, want sex vriendje, is zoiets van... gebruiksobject... hmmmz... ik weet niet, tis een mooi excuus om bij haar te kunnen zijn, maar ze bedoeld er waarschijnlijk niks mee qua bij elkaar blijven ofzo... toch raar...

Ik wordt nu echt helemaal gek, tis nu al zolang geleden, loop maar te ijsberen met die telefoon in mijn hand... ik wil bellen, smsen, alles... wahhh... heb ik net gedouched, zie ik opeens in de wazigheid staat: I LOVE J (LOVE = HARTJE)... HOE KAN DAT ER NU NOG STAAN, op het raam
pi_19637454
bij mij is het nu ook al 9 maanden uit. in het begin droomde ik heel vaak van haar en werd ik ook 100x per nacht wakker. dit is nu opeens weer teruggekomen. denk dan ook dat ik haar moet bellen/smsen (doe het nooit, lijkt me niet zo slim) en lig zwetend in bed.
Word gek van mezelf dat ik er zo lang mee kan zitten.... nooit van mezelf gedacht.

jaytd, hoe reageert jouw ex als je haar midden in de nacht belt? manouvreer je jezelf niet in een hele moeilijke positie (dat is tenminste de reden waarom ik het niet doe)?
pi_19637868
jongen79, bij mij is de situatie iets anders dan bij de meesten die hier reageren. Zie hiervoor een paar berichten hierboven. Ze vind het niet erg als ik haar bel, ze vind het juist fijn. Ik denk echter dat ze mij liever wil zien als een goede vriend of als sexmaatje maar niet als dr vriend. Hele vage situatie dat kan ik je wel vertellen
pi_19640180
Jah bij jouw ist heel anders, bij de meesten is het zo dat je zelf de ex graag wilt spreken, maar de ex jouw liever helemaal niet hoort of ziet...
  vrijdag 4 juni 2004 @ 15:12:45 #269
904 L-X
The Lover X
pi_19640480
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:30 schreef Lammie het volgende:

[..]

Ach, het gaat vandaag wel weer heel goed. Maar de avonden zijn wat lastiger. Morgen bij haar afgesproken om haar laatste spulletjes uit m'n huis terug te geven en ik wil haar ouders (d.m.v.) een brief bedanken voor alle gastvrijheid (ze woont nog thuis namelijk).

Ik hou jullie wel op de hoogte.
an hour to like someone,
pi_19640693
Ach jah, en maar lief proberen te doen, hehe... ik krijg nog STEEDS post van haar op dit adres, ook ZO irritant... ik zie ook beetje op tegen morgen, eerst 6 weken ging ze niet uit, 7e week ging ze wel uit, kregen we ruzie in cafe, 8ste week ging ze niet uit, 9e week ging ze wel uit, maar was ik in een andere stad, nu 10e week... krijg nu alweer de bibbers...
pi_19640872
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:27 schreef Timz het volgende:

Het is bij mij al 16 maanden uit en ik denk nog steeds aan haar! Toevallig is de zus van mijn ex vorige maand getrouwd en trouwt mijn broer deze maand. Dan denk ik van die dingen als: "Hoe zou het zijn als we nog bij elkaar waren... Dan hadden we 2 trouwerijen in een maand tijd" Dat soort dingen. Aaargh! Ik krijg haar maar niet uit m'n hoofd
pi_19641284
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 15:22 schreef jd1982 het volgende:
Ach jah, en maar lief proberen te doen, hehe...
Hé kerel als ik zo de post lees, heb je een vet probleem.
Is maar goed dat je hier op fok je verhaal kwijt kan, maar laat L-X het op zijn eigen manier doen.
pi_19642317
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 12:38 schreef jd1982 het volgende:
heb ik net gedouched, zie ik opeens in de wazigheid staat: I LOVE J (LOVE = HARTJE)... HOE KAN DAT ER NU NOG STAAN, op het raam
Oef.. Pijnlijk. Vette vingers hé
pi_19642376
Het gaat trouwens met mij wel de goede kant op denk ik.. Contact helemaal verbroken (muv zakelijke gesprekken ivm huis).. Goed zitten nadenken over alle slechte dingen uit onze relatie en aan haar. Begin zelfs een beetje een haatgevoel te krijgen. Of dat nou zo goed is weet ik niet, maar het voelt beter dan naar haar terugverlangen..
  vrijdag 4 juni 2004 @ 16:29:36 #275
904 L-X
The Lover X
pi_19642583
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 15:43 schreef Lammie het volgende:

[..]

Hé kerel als ik zo de post lees, heb je een vet probleem.
Is maar goed dat je hier op fok je verhaal kwijt kan, maar laat L-X het op zijn eigen manier doen.
Ik moet ook wel zeggen dat ik er vandaag voor het eerst vrede mee heb. Ik vind het meer zielig voor haar dan voor mezelf, en dat zegt denk ik wel genoeg over de relatie. Maar morgenmiddag zal ongetwijfeld wel moeilijk worden...
an hour to like someone,
  vrijdag 4 juni 2004 @ 17:31:24 #276
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_19644287
Je moet alle negatieve eigenschappen beter bekijken. Alles dat je fout vond aan je ex dat moet je beter bekijken. Positieve eigenschappen vergeten. Negatieve onder de loep nemen, en jezelf inprenten dat je beter af bent zonder die persoon.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_19644605
Ik spreek nu op dit moment mn ex vriendin weer sinds een 2 maanden en ik kan haar nog steeds niet loslaten. Kreeg weer een brok in mn keel toen ze on-line kwam op MSN en een raar gevoel in mn maag. Ik ben zelfs 2 maanden bijna niet online geweest op MSN, aangezien ik haar gewoon niet tegen wilde komen.

Ik kan dr gewoon niet loslaten. Ik ben eerlijk gezegt nog blij dat ik dr niet meer zie, aangezien ik dan helemaal gek zou worden van verlangen naar haar. Zij laat niets blijken van dat er ooit iets is geweest of zelfs maar een echt goede vriendschap, nee hoor, gewoon lekker oppervlakking, te oppervlakkig imho...... Zit er eigenlijk wel een beetje mee, ze doet alsof er nooit iets is geweest.... Dat kan dan wel haar manier van verwerken zijn, maar ik vind dat niet echt prettig.....
pi_19645226
bwaaaaaahhhh ik heb een dipje..... de hele week eigenlijk al een beetje.... net belde ze, maar ik wilde het niet zeggen.

pfffff al mn vrienden en bekenden moeten werken of hebben plannen, dus dat wordt een avondje thuis zitten
  vrijdag 4 juni 2004 @ 18:57:16 #279
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19646094
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:39 schreef Tarot het volgende:

[..]

Je weet net zo goed als ik dat de beste keuze voor jou zou zijn om tegen haar te zeggen: "Neem alleen contact met me op als je me serieus mist en bereid bent ons nog een kans te geven... anders zul je moeten wachten tot ik contact met jou opneem."

En als jij nog wekelijks om jullie relatie rouwt is het in géén geval goed om haar te zien.

Ik probeer het zelf ook elke keer weer, maar ik hou zo zielsveel van haar dat ik liever zelf voor de rest van mn leven psychisch in de knoop zit, dan haar in de steek te laten als ze me soms nog even nodig heeft. Dus ik kan mijn eigen raad niet eens opvolgen.
heb je gelijk in ja, maar ook ik probeer het dus weer.. kom er niet vanaf
OJAAJOH?
pi_19646210
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 17:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Je moet alle negatieve eigenschappen beter bekijken. Alles dat je fout vond aan je ex dat moet je beter bekijken. Positieve eigenschappen vergeten. Negatieve onder de loep nemen, en jezelf inprenten dat je beter af bent zonder die persoon.
dat sowieso, maar dat gaat vaak vanzelf (iig wel als je een hekel aan dr hebt gekregen door het uitmaken). en anders moet je daar idd zelf maar voor zorgen.
pi_19647741
Hey Byte_Me, klote he, avondje alleen thuis zitten, grrr... en jah, ik probeer me ook telkens de slechte dingen in te praten, maarjah, dat lieve koppie enzo blijft toch in me hoofd geprent...
  vrijdag 4 juni 2004 @ 21:22:20 #282
904 L-X
The Lover X
pi_19649594
Goed glas Chileense rode wijn erbij... Komt zo een oude vriend van vroeger langs. Lekker relaxen, voel me top (en dat was deze week wel ff anders). Heb de rust weer gevonden.
an hour to like someone,
pi_19650193
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 20:06 schreef jd1982 het volgende:
Hey Byte_Me, klote he, avondje alleen thuis zitten, grrr... en jah, ik probeer me ook telkens de slechte dingen in te praten, maarjah, dat lieve koppie enzo blijft toch in me hoofd geprent...
idd klote... ga maar een filmpje opzetten en vroeg naar bed denk ik...
pi_19650791
Ik kan ni slapen met die keelontsteking van de hele week, dan maar ff rondje centrum ofzo, moet toch wat, heel maybe willen de buren nog wel ff pokeren ofzo, hehe... ach jah... ik weet het ook niet meer, slaap lekker allen...

Mijn ma kwam net ma van me ex tegen, hoorde ik dat die ouders met net leuk begonnen te vinden en die opa en oma het erg jammer vonden, hehe, toch nog een goeie indruk achtergelaten, zucht... ik wil haar terug kan geen slechte eigenschappen meer in me kop krijgen...
pi_19651294
jeeee, werd net gebeld, ik heb toch nog vrienden! kan ik toch gaan stappen...
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:17 schreef jd1982 het volgende:
zucht... ik wil haar terug kan geen slechte eigenschappen meer in me kop krijgen...
dan probeer je niet hard genoeg, iedereen heeft slechte eigenschappen.
  zondag 6 juni 2004 @ 01:12:17 #286
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19675990
net terug uit eindhoven, waar ik dat afspraakje met mijn ex had. Ze is en blijft gewoon een schat.. damn laat het aub ooit goed komen..
OJAAJOH?
pi_19682596
Fuckzooi en ik dacht, schijt aan alles ga lekker uit, loop ik eerste cafe binnen, druk, bam loop recht tegen haar aan, terwijl ik haar normaal nooit zou kunnen vinden in die drukte... allebei schrik... lachen ff, zo van hoi... toen strak doorgelopen, toen ik achterom keek of mijn kameraad er al aan kwam, keek ze me precies weer aan...
pi_19682764
quote:
Op zondag 6 juni 2004 14:15 schreef jd1982 het volgende:
Fuckzooi en ik dacht, schijt aan alles ga lekker uit, loop ik eerste cafe binnen, druk, bam loop recht tegen haar aan, terwijl ik haar normaal nooit zou kunnen vinden in die drukte... allebei schrik... lachen ff, zo van hoi... toen strak doorgelopen, toen ik achterom keek of mijn kameraad er al aan kwam, keek ze me precies weer aan...
Ja, je ken het ook opzoeken hé.
  zondag 6 juni 2004 @ 14:31:06 #289
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_19682873
quote:
Op zondag 6 juni 2004 01:12 schreef hellmondunited het volgende:
net terug uit eindhoven, waar ik dat afspraakje met mijn ex had. Ze is en blijft gewoon een schat.. damn laat het aub ooit goed komen..
Volgens mij heb jij de kunst van het loslaten nog niet onder de knie wel?
pi_19683140
quote:
Op zondag 6 juni 2004 14:25 schreef Lammie het volgende:

[..]

Ja, je ken het ook opzoeken hé.
Wat zoek ik op dan???
  zondag 6 juni 2004 @ 16:58:57 #291
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19685744
quote:
Op zondag 6 juni 2004 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij de kunst van het loslaten nog niet onder de knie wel?
nee, dat loslaten hoeft voorlopig ook niet meer denk ik
OJAAJOH?
  zondag 6 juni 2004 @ 16:59:57 #292
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_19685772
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:58 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je !
pi_19686322
whaaahaaaaa net een goed gesprek gehad met mn ex, nou ja, goed gesprek...

ze zat een beetje te klagen over dr nieuwe vriendje. de hele tijd ruzie en zo, terwijl wij bijna nooit ruzie hadden en zo goed bij elkaar pasten. wat een leedvermaak zeg. heb dr wel gezegd dat ik het toch beter vond dat we uit elkaar waren (vind ik ook).

nou ja, hoe kinderachtig het ook is, ik voel me ineens een stuk beter. ipv dat ze tegen hem zit te klagen over mij (deed ze over dr vorige ex tegen mij nl ook) zit ze dus over hem te klagen tegen mij.
pi_19686348
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:58 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

gaat het weer goedkomen dan?
  zondag 6 juni 2004 @ 17:34:14 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19686497
Helmondunited, ik hoop voor je dat er weer iets heel moois groeit tussen jullie!
  zondag 6 juni 2004 @ 17:55:02 #296
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19686937
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:28 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

gaat het weer goedkomen dan?
zit er dik in. Kost alleen tijd want wil het zelf rustig aan opbouwen en kijken hoe het verloopt en Dagmar ook

enne Brighteyes: danku
OJAAJOH?
  zondag 6 juni 2004 @ 18:15:42 #297
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_19687357
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:26 schreef Byte_Me het volgende:
nou ja, hoe kinderachtig het ook is, ik voel me ineens een stuk beter. ipv dat ze tegen hem zit te klagen over mij (deed ze over dr vorige ex tegen mij nl ook) zit ze dus over hem te klagen tegen mij.
Misschien is het wel kinderachtig, maar ik denk dat iedereen hier wel een goed gevoel van zou krijgen.
pi_19699006
quote:
Op zondag 6 juni 2004 18:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Misschien is het wel kinderachtig, maar ik denk dat iedereen hier wel een goed gevoel van zou krijgen.
Hehe precies, je wil uiteindelijk toch beter af zijn dan je ex, ik krijg gelukkig langzamerhand wel het gevoel dat ik beter af ben dan haar, ik heb immers nog het appartement, alle spullen, veel vrienden om mee uit te gaan etc... en zij moet met d'r kleine nichtje of broertje uit, haha.

Daarnaast doe ik vanalles wat ik anders nooit zou doen, ben heel impulsief, ga zomaar naar andere steden stappen, echt vanalles, heb zaterdag zelfs samen met de buren de hele flat oranje gemaakt (jah VOOR de wedstrijd)...

Daarnaast zocht ze excusen om het uit te maken en kwam ze op dingen dat ik niet met d'r familie op kon schieten omdat IK niet sociaal zou zijn e.d. terwijl ik hoorde dat haar opa en oma het erg jammer vonden en me zo'n lieve jongen vonden en haar ouders (dus mijn ex-schoonouders me net begonnen te mogen)... dus fuck you, wie is er nou beter af dan...

Maar goed mijn gevoel blijft zeggen... I MISS U, maar mijn verstand zegt toch dat het zo beter is!
  maandag 7 juni 2004 @ 12:59:32 #299
17750 alkaholic63
pi_19702926
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 17:41 schreef pAin het volgende:
Ik kan dr gewoon niet loslaten. Ik ben eerlijk gezegt nog blij dat ik dr niet meer zie, aangezien ik dan helemaal gek zou worden van verlangen naar haar. Zij laat niets blijken van dat er ooit iets is geweest of zelfs maar een echt goede vriendschap, nee hoor, gewoon lekker oppervlakking, te oppervlakkig imho...... Zit er eigenlijk wel een beetje mee, ze doet alsof er nooit iets is geweest.... Dat kan dan wel haar manier van verwerken zijn, maar ik vind dat niet echt prettig.....
Ik heb hetzelfde als jij. Het gaat nu heel goed met me ondanks dat ik haar mis. Maar als ik op de een of andere manier geconfronteerd wordt met haar dan krijg je die brok in je keel en vreemde gevoelens. Ook bij haar heb ik het gevoel alsof ze alle schepen achter haar heeft verbrand en verder gaat alsof er niks gebeurt is. Ik ben haar al een tijd niet meer tegengekomen en vraag me af of ze me aan zou kijken/aanspreekt.

Daarom vind ik de reactie van l-x zo mooi, dat hij weldegelijk rekening houd met degene waarvan hij gehouden heeft.
pi_19704419
Hij is 1 van de weinigen... ik vroeg, denk je nog wel eens aan ons??? (na 2 maanden uit en 3,5 jaar samen) nee... jij??? zegt ze... tsss...
  maandag 7 juni 2004 @ 19:47:04 #301
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19710320
God, wat kan een mens toch kinderachtig in elkaar zitten.
Belde net naar mijn ex, kreeg zijn broer aan de telefoon en die vertelde dat hij 'die dikke zeug' naar huis aan het brengen was.
Slaat nergens op, ik wil m'n ex echt niet meer terug. En die broer had in het begin van onze relatie ook een pesthekel aan mij, maar het doet me toch goed te horen dat hij haar ook een 'takkewijf' vind, dat het niet aan mij lag...

En ergens, vind ik dit dus zooooo kinderachtig van mezelf...

[edit]Mag ik het aan een ander over laten een nieuw topic te openen. Ik kom hier nog maar af en toe langs, en ik gun de 'eer' aan een ander deze keer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')