quote:Op zondag 23 mei 2004 00:15 schreef Tijn het volgende:
Ik quote even Inso 14, vers 9 t/m 12:
En de Heer kwam tot
de mensen en sprak:
Ga dood
Echt
Verander je deze toch? Wat is het probleem?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:38 schreef Insomaniac het volgende:
Ik had zo'n leuke titel..
Gelukkig kun je daar niks aan doen.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:38 schreef Insomaniac het volgende:
Ik had zo'n leuke titel..
Goed zo?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gelukkig kun je daar niks aan doen..
quote:Op zondag 23 mei 2004 00:42 schreef Tijn het volgende:
Nog eentje speciaal voor Sjonnie!!!!!
WAT ZEG JE TEGEN EEN NEGER IN EEN PAK??????????
TWEE FRIET EN EEN BIG MAC ALSTUBLIEFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hey slet!quote:Op zondag 23 mei 2004 00:40 schreef Qwea het volgende:
Goeie nacht![]()
Smiley overkill mên.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:42 schreef Tijn het volgende:
Nog eentje speciaal voor Sjonnie!!!!!
WAT ZEG JE TEGEN EEN NEGER IN EEN PAK??????????
TWEE FRIET EN EEN BIG MAC ALSTUBLIEFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 23 mei 2004 00:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Smiley overkill mên..
Zo goed J.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:43 schreef Insomaniac het volgende:
Goed zo?
Mijn monitor onder het bier. Hufter!quote:Op zondag 23 mei 2004 00:45 schreef Tijn het volgende:
Al die smileys zorgen ervoor dat je wel *moet* lachen.
Je wil niet.
Maar je moet wel.
You just can't help yourself.
Dag slettebakjequote:Op zondag 23 mei 2004 00:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hey slet!
WAT KLOPT DAAR NIET AAN? HOU JIJ NIET VAN TIJN?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:49 schreef BMWM3 het volgende:
Inso. Er klopt iets nog niet in de OP.
[..]
Jawel. Maar deze topic is van JK. Perongeluk meegeplaktquote:Op zondag 23 mei 2004 00:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
WAT KLOPT DAAR NIET AAN? HOU JIJ NIET VAN TIJN?!!!>..>!>!>!>!!>!>!.!!!!!>.1.!>.!!!111.!>!!
Watquote:Op zondag 23 mei 2004 00:52 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Jawel. Maar deze topic is van JK. Perongeluk meegeplakt![]()
NIKS PER ONGELUK.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:52 schreef BMWM3 het volgende:
Jawel. Maar deze topic is van JK. Perongeluk meegeplakt![]()
Ok. dan heb ik het mis. Sorry!!quote:Op zondag 23 mei 2004 00:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
NIKS PER ONGELUK.
Ik had die fokking post van je gedelete eikel! Heb dan ook niet de gore rotlef om m terug te zetten!quote:Op zondag 23 mei 2004 00:49 schreef BMWM3 het volgende:
Inso. Er klopt iets nog niet in de OP.
[..]
Deel 1 was leuker. En nu moet ik ook al steeds deleten.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:51 schreef Tijn het volgende:
Back to the roots, Inso
Zo zijn we ooit begonnen he
Voor je eigen bestwil, ga nou lekker ergens anders heen, nu het nog kan.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:56 schreef BMWM3 het volgende:
Waarschijnlijk wel
Dat deleten was juist de back-to-the-roots-linkquote:Op zondag 23 mei 2004 00:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Deel 1 was leuker. En nu moet ik ook al steeds deleten..
Ik doe toch niets verkeerdsquote:Op zondag 23 mei 2004 00:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor je eigen bestwil, ga nou lekker ergens anders heen, nu het nog kan.
quote:Op zondag 23 mei 2004 00:58 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik doe toch niets verkeerds![]()
![]()
* loopt topic voorbij *
Mijn humor! Mijn intelligentie! Wat doen ze Tijn?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat deleten was juist de back-to-the-roots-link
Feedbacktopic?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:02 schreef pberends het volgende:
Vervlogen tijden
wtf is dit? beargumentatie graag.
GODSAMME KOMT DAT STUK STRONT OOK NOG FF LANGSquote:Op zondag 23 mei 2004 01:02 schreef pberends het volgende:
Vervlogen tijden
wtf is dit? beargumentatie graag.
Neem du tajm ent plees.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:02 schreef Qwea het volgende:Ik gaat straks maffe denk. Hey JK, jou wil ik verdomme maandag wel zien
inc het geld
We need power to the fluxcompasitors, captain!quote:Op zondag 23 mei 2004 01:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mijn humor! Mijn intelligentie! Wat doen ze Tijn?.
Laten we het godverdomme hopen!quote:Op zondag 23 mei 2004 01:08 schreef Insomaniac het volgende:
Zijn ze weg?
Uurtje of 6 bij de sportschoolquote:Op zondag 23 mei 2004 01:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neem du tajm ent plees.
"de sportschool" is nogal algemeen jongedame.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:11 schreef Qwea het volgende:
Uurtje of 6 bij de sportschool![]()
Smart move, Einstein.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:11 schreef BMWM3 het volgende:
Yup we zijn weg. Je kan ons hier vinden Stu's Nachtelijke Slowchat !
Dat weet ik meneerquote:Op zondag 23 mei 2004 01:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"de sportschool" is nogal algemeen jongedame..
http://www.sportschool.nlquote:Op zondag 23 mei 2004 01:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"de sportschool" is nogal algemeen jongedame..
Hoi Insoquote:Op zondag 23 mei 2004 01:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Smart move, Einstein.
Das stimmt ganz genauquote:Op zondag 23 mei 2004 01:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hodfr, ik ben mezelf weer aan het slettenbakkeren. Das ist wirklich zum Kotzen..
Boeie, ik doe niet anders. Ik doe het alleen niet op Fok! dus het levert geen zak op dus valt het niet zo opquote:Op zondag 23 mei 2004 01:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hodfr, ik ben mezelf weer aan het slettenbakkeren. Das ist wirklich zum Kotzen..
Nee, natuurlijk niet echt Sebboquote:Op zondag 23 mei 2004 01:17 schreef Seborik het volgende:
Echt Tijn?
Ik zou zelfs mn eigen puppy dood kunnen schoppen Tijn.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoi Inso
Sta jij ook zo stijf van de woede dat je zelfs een klein lief snoezelig katje nog de nek om zou kunnen draaien? Ik wel. Schept een band
- Tijn
Hou eens op met dat Duits. Daarvan krijg ik alweer zin mijn topje uit te trekken.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:17 schreef Qwea het volgende:
Das stimmt ganz genauSlet!
![]()
Ohw.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet echt Sebbo
Maar bij wijze van spreken, weet je. Het spreekwoordelijke snoezelige katje.
Hoi Insoquote:Op zondag 23 mei 2004 01:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zou zelfs mn eigen puppy dood kunnen schoppen Tijn.
Daarom wil ik ook geen kinderen.
Te veel agressie..
Waar dan mafkees?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Feedbacktopic?
Dat was privé!quote:Op zondag 23 mei 2004 01:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ohw..
Wat goed.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet echt Sebbo
Maar bij wijze van spreken, weet je. Het spreekwoordelijke snoezelige katje.
Ik weet niet wat "compulsief" betekent, maar het klinkt heel opwindend. Dus 'ja', I supposequote:Op zondag 23 mei 2004 01:24 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wat goed.
Heb je ook compulsieve gedachten waarin je mensen helemaal verrot scheld, terwijl ze alleen nog maar gedag zeggen?
Ik wel.
Dat het moet Tijn; hét móet, hét móet.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik weet niet wat "compulsief" betekent, maar het klinkt heel opwindend. Dus 'ja', I suppose
Nah, ik ben meer het type "Niks moet", weet jequote:Op zondag 23 mei 2004 01:26 schreef Seborik het volgende:
[..]
Dat het moet Tijn; hét móet, hét móet.
Het is goftedomme een sticky, schele!quote:Op zondag 23 mei 2004 01:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Waar dan mafkees?
Behalve wanneer het lief en pluizig is en je het kunt verpletteren.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nah, ik ben meer het type "Niks moet", weet je
Dat heb ik zo vaak! En in mn gedachten kung-fu ik ze dan helemaal dood.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:24 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wat goed.
Heb je ook compulsieve gedachten waarin je mensen helemaal verrot scheld, terwijl ze alleen nog maar gedag zeggen?
Ik wel.
Ik had ooit eens - tijdens de vorige serie tentamens - een vrouw die de tentamens uitdeelde en aan het begin succes wenste. Heel normaal, zo zou je zeggen, maar ik schold haar in gedachten verrot en wat bleek; het was een irritant viswijf dat constant door het tentamen zat te lullen. Het schelden is dus echt nuttig.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat heb ik zo vaak! En in mn gedachten kung-fu ik ze dan helemaal dood.
Het is gewoon een voorteken.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:30 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik had ooit eens - tijdens de vorige serie tentamens - een vrouw die de tentamens uitdeelde en aan het begin succes wenste. Heel normaal, zo zou je zeggen, maar ik schold haar in gedachten verrot en wat bleek; het was een irritant viswijf dat constant door het tentamen zat te lullen. Het schelden is dus echt nuttig.
Ik ook van jou mên! Echt waar!quote:Op zondag 23 mei 2004 01:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hodfr. Ik krijg bekant goesting om @ random FF-esque liefdesverklaringen te doen. Ik ga dientengevolge maar slapen dus.
J. Jij bent lief.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:35 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ook van jou mên! Echt waar!.
Is ook heel normaal.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:34 schreef Tijn het volgende:
Het is toch heel normaal dat je mensen selecteert voordat je daadwerkelijk de moeite hebt genomen ze te leren kennen?
Ik maak ze niet per definitie dood in m'n hoofd, maar ik schrijf vaak genoeg mensen af zonder dat ik ze ken. En dat werkt prima, want de mensen waar ik wel moeite in steek zijn over het algemeen ook wel okay, terwijl anderen waar ik niet mee omga maar irritante kutlosers zijn.
Fooooooooooooodquote:Op zondag 23 mei 2004 01:37 schreef Seborik het volgende:
[..]
Meat.
Inderdaadquote:Op zondag 23 mei 2004 01:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Is ook heel normaal.. Ik ben daar heel simpel in en 999 van de 1000 keer heb ik gelijk met mijn eerste oordeel.
Precies. Er is vast wel iemand anders op de wereld die hem/haar niet meteen verafschuwt en direct in ziet dat hij/zij okay is.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
InderdaadEn heb ik het mis en doe ik heel naar tegen iemand die eigenlijk wel okay is... tsja... boeie.
Ik voel ons echt dichter tot elkaar komen deze avond, Sjonquote:Op zondag 23 mei 2004 01:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]!!!!! HOU NOU EENS OP!
!!!:D
::!!!!::D:D!:D::D:D::!:!D
opzouten met dit topic danquote:Op zondag 23 mei 2004 01:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is goftedomme een sticky, schele!
Vind je het erg als ik dit een hele enge en beangstigende post vind Tijn?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:42 schreef Tijn het volgende:
Ik voel ons echt dichter tot elkaar komen deze avond, Sjon
Ha! Koekje van eigen deeg! Goeiequote:Op zondag 23 mei 2004 01:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik dit een hele enge en beangstigende post vind Tijn?
Omdat jij het concept niet snapt moet het afgeschaft worden? Opzouten smerige revolutionair!quote:Op zondag 23 mei 2004 01:43 schreef pberends het volgende:
[..]
opzouten met dit topic dan
Ja, dat gebeurt ook al met roken.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omdat jij het concept niet snapt moet het afgeschaft worden? Opzouten smerige revolutionair!!
Ik steek net een peuk op.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:45 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt ook al met roken.
Roken moet blijven.
Daag 'em nou niet uit, dan blijft 'ie alleen maar langerquote:Op zondag 23 mei 2004 01:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omdat jij het concept niet snapt moet het afgeschaft worden? Opzouten smerige revolutionair!!
*steekt er nog een op*quote:Op zondag 23 mei 2004 01:45 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt ook al met roken.
Roken moet blijven.
quote:Op zondag 23 mei 2004 01:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kookai is er ook weer op trouwens. Op Veronica..
Ik rook niet, maar ik kan niet tegen kroegen waar niet gerookt wordt.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik steek net een peuk op..
Hoe fokking ment to be kunnen we zijn Sebje?.
Dat zijn stations, sebbo.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:47 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik rook niet, maar ik kan niet tegen kroegen waar niet gerookt wordt.
Geen gezamenlijke peuk na de seks? Of je begint maar mooi met roken, of je rot een eind op.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:47 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik rook niet, maar ik kan niet tegen kroegen waar niet gerookt wordt.
gerookte worstquote:Op zondag 23 mei 2004 01:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geen gezamenlijke peuk na de seks? Of je begint maar mooi met roken, of je rot een eind op.
Ach, ik heb weleens een peuk gerookt, meestal stik ik daarna en heb ik hevige behoeftes aan innig lichamelijk contact.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geen gezamenlijke peuk na de seks? Of je begint maar mooi met roken, of je rot een eind op.
Ja dag hallo. We hebben het net over agressie, kung-fu en mensen uitschelden. En prompt kom jij binnen waaien. Wat een toeval.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:48 schreef HighLander het volgende:
Whehehe, ik ben zo'n typische gelegenheidsrokerquote:Op zondag 23 mei 2004 01:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ach mens... ga toch modden!quote:Op zondag 23 mei 2004 01:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan rook je maar gezellig mee. Is ook dodelijk, meeroken.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:49 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ach, ik heb weleens een peuk gerookt, meestal stik ik daarna en heb ik hevige behoeftes aan innig lichamelijk contact.
Hoi Croupouque, wat is je favoriete kleur?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:50 schreef Croupouque het volgende:
Truth!
Perfect.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan rook je maar gezellig mee. Is ook dodelijk, meeroken.. En dan knuffel ik je, en gaan we weer neuken.
.
Ach mensch... ga toch een revolutie ontketenen en de democratie op zn kop zetten!quote:Op zondag 23 mei 2004 01:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach mens... ga toch modden!
En heb je weleens geneukt terwijl je die kleur zag?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoi Croupouque, wat is je favoriete kleur?
Vind je mij lief?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:50 schreef Croupouque het volgende:
Truth!
Hallo Tijn, blauw.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoi Croupouque, wat is je favoriete kleur?
Heerlijk nachtelijk moment is dat.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hebben jullie ook wel eens, dat je je laatste sigaret danwel sigaar gerookt hebt, je flesje bier is leeg, maar je blijft toch maar zitten omdat de stream waar je naar luistert zo tof is?
Nee, maar ik zet nooit een nummer uit als 'ie nog bezig is. En als ik nog maar een paar tracks moet, luister ik ook altijd een album uit. Ik haat het als ik iets voortijdig moet afbreken weet jequote:Op zondag 23 mei 2004 01:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hebben jullie ook wel eens, dat je je laatste sigaret danwel sigaar gerookt hebt, je flesje bier is leeg, maar je blijft toch maar zitten omdat de stream waar je naar luistert zo tof is?
Nee.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:51 schreef Seborik het volgende:
[..]
En heb je weleens geneukt terwijl je die kleur zag?
Ok, mijn beurtquote:Op zondag 23 mei 2004 01:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hallo Tijn, blauw.
Altijd, Inso. Altijd.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vind je mij lief?
Maar Tijn, ik luister dus voornamelijk naar eeuwigdurende streams.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:53 schreef Tijn het volgende:
Nee, maar ik zet nooit een nummer uit als 'ie nog bezig is. En als ik nog maar een paar tracks moet, luister ik ook altijd een album uit. Ik haat het als ik iets voortijdig moet afbreken weet je
Hee Tijn, wat is jouw lievelingseten?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ok, mijn beurt
Truth.
Ja, of dat je lekker op je bed ligt te fokken met je laptop tot de accu leeg is en dan telkens het scherm een tintje donkerder zet om het nog een kwartiertje op te rekkenquote:Op zondag 23 mei 2004 01:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heerlijk nachtelijk moment is dat..
Spare-ribs. Of andere dingen met alleen vlees zonder poespas.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:54 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hee Tijn, wat is jouw lievelingseten?
De laatste keer hield je je groot. Maar goed, toen waren we ookquote:Op zondag 23 mei 2004 01:49 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ach, ik heb weleens een peuk gerookt, meestal stik ik daarna en heb ik hevige behoeftes aan innig lichamelijk contact.
Ai viel jor peen.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, of dat je lekker op je bed ligt te fokken met je laptop tot de accu leeg is en dan telkens het scherm een tintje donkerder zet om het nog een kwartiertje op te rekken
*snif*
En nu issie stuk
Zou je met mij willen trouwen?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:55 schreef Seborik het volgende:
Oh, dit is de alternatieve truth. Doe mij maar een alternatieve truth dan.
Ik ben er helemaal emosueel van!quote:Op zondag 23 mei 2004 01:54 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Altijd, Inso. Altijd.
quote:Op zondag 23 mei 2004 01:49 schreef Seborik het volgende:
Oh nee, daar is Highlander. Hij komt het topic verpesten met stomme opmerkingen en dan ook nog eens op een vreselijke manier gespeld en verwoord.
Ik dacht dat je accu leeg was mên.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:56 schreef Tijn het volgende:
Dag Sjon?
Precies, voor jou doe ik alles wat ik voor vrouwen zou doen, maar dan min één.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
De laatste keer hield je je groot. Maar goed, toen waren we ooksamen
.
Jes, ai fiel joe fieling mai peen toequote:Op zondag 23 mei 2004 01:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ai viel jor peen..
Okay.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zou je met mij willen trouwen?
Aalbessen met suiker eroverheen.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Spare-ribs. Of andere dingen met alleen vlees zonder poespas.
Jouw beurt!
Not det peen purfurt!quote:Op zondag 23 mei 2004 01:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jes, ai fiel joe fieling mai peen toe
Het was volgens mij ook de laatste sigaret die ik gerookt heb, trouwens.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:56 schreef Seborik het volgende:
[..]
Precies, voor jou doe ik alles wat ik voor vrouwen zou doen, maar dan min één.
Nee, ik beschreef net hoe ik normaal midden in de nacht zit te fokkenquote:Op zondag 23 mei 2004 01:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik dacht dat je accu leeg was mên..
Riel not?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Not det peen purfurt!
...en jij tot vandaag maar denken dat ik homosueel was!quote:Op zondag 23 mei 2004 01:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal emosueel van!!
Ocharme! Wat erg!quote:Op zondag 23 mei 2004 01:57 schreef Tijn het volgende:
Nee, ik beschreef net hoe ik normaal midden in de nacht zit te fokken
Maar vanochtend is m'n laptop stuk gegaan
Ja daaaaaar is m'n bioritme bij gebaatquote:Op zondag 23 mei 2004 01:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Upside is dat je nu wel onbeperkt door kan Fok!ken..
Nee mên! Lichtelijk bi-curious! En als een man mij niet wil neuken is het toch al snel een homojuweel.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:58 schreef Croupouque het volgende:
[..]
...en jij tot vandaag maar denken dat ik homosueel was!
Wel, voorout den, ei viel det peen toe.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Riel not?Also not u littol bit?
En dan spuug ik jou in je gezicht?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:58 schreef Seborik het volgende:
Komen jullie ook op de trouwdag van Inso en mij? We gaan Kill Bill Volume één kijken en geven elkaar het ja-woord zodra The Bride in die sherrif z'n gezicht spuugt!
Bioritme Schmioritme. Als je laptop het nog had gedaan had je je bioritme laten bepalen door de accu. Dan ben je pas ver heen.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:00 schreef Tijn het volgende:
Ja daaaaaar is m'n bioritme bij gebaat
Nais peen, huh?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wel, voorout den, ei viel det peen toe.
Wat een gaaf voorspel.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En dan spuug ik jou in je gezicht?
Bik peen! Hihi.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nais peen, huh?
Zo doe ik het al zolang ik me kan herrineren eigenlijkquote:Op zondag 23 mei 2004 02:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bioritme Schmioritme. Als je laptop het nog had gedaan had je je bioritme laten bepalen door de accu. Dan ben je pas ver heen..
Helu!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:02 schreef PrivateRyan het volgende:
JA, halo!
En dan spuug jij op mn clit en moet iedereen opbokken en gaan we ons huwelijk even goed consumeren.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:02 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wat een gaaf voorspel.
Dag lekker ding.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:02 schreef PrivateRyan het volgende:
JA, halo!
Kent joe sie wie wur djust in ze middol of sumzing? En dont loek et mai peen!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:02 schreef PrivateRyan het volgende:
JA, halo!
Terwijl de ambtenaar van de burgerlijke stand alles vastlegt met een videocamera.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En dan spuug jij op mn clit en moet iedereen opbokken en gaan we ons huwelijk even goed consumeren..
quote:Op zondag 23 mei 2004 02:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dag lekker ding..
T!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
:S.
Oh je bent dronken. Whehe. Dan ga je dit nooit snappenquote:Op zondag 23 mei 2004 02:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kent joe sie wie wur djust in ze middol of sumzing? En dont loek et mai peen!
Sory ahad ik erug moet lezne?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kent joe sie wie wur djust in ze middol of sumzing? En dont loek et mai peen!
mail andrs ff. B-_)quote:Op zondag 23 mei 2004 02:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh je bent dronken. Whehe. Dan ga je dit nooit snappen
Ene whisky op uw gezondheid.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:05 schreef PrivateRyan het volgende:
sebaue! dude!
bebr
ff bietje pakkne.
quote:Op zondag 23 mei 2004 02:06 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
mail andrs ff. B-_)
Ei em sorrie men!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:04 schreef Croupouque het volgende:
* Fonetisch engels ziet en wegvlucht.
Dat nooit meer drinken valt nog vies tegen huh!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:04 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]@@@@
Hi schoneheid9
Griekse Piemol!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
:S.
Anfoortjoenutlie aai kennot riet det,quote:Op zondag 23 mei 2004 02:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ei em sorrie men!
Hoik..quote:Op zondag 23 mei 2004 02:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Griekse Piemol!!
Det was ee verrie smart sing toe doe! Riemembur lest teim? Piejingmossels ent stommikeek!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Anfoortjoenutlie aai kennot riet det,
bekoos aai toek de benenwagon es soen es aai saw joe spieking fonetiklie englisj.
Ik ook PR.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:09 schreef Tijn het volgende:
Ik zit weer klaar als je wil praten, PR.
Aai em serioeslie goowing toe bet nauw, joe bitsj! Ent aai em not going to riet dis topik enniemoor!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Det was ee verrie smart sing toe doe! Riemembur lest teim? Piejingmossels ent stommikeek!
Run ewee kauwwart!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Aai em serioeslie goowing toe bet nauw, joe bitsj! Ent aai em not going to riet dis topik enniemoor!
Goednaait en sliep taait.
Vergeet de logs niet te posten.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ook PR.
#Insoentijnzijnervoorje
Van wat ben jij onder invloed? Ik van bier.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoik...
En hoi alle amdere lieve mensen..
Ik houd van jullie allemaal...
Wij ook van jou D.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoik...
En hoi alle amdere lieve mensen..
Ik houd van jullie allemaal...
Verschillende dingen, JK.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Van wat ben jij onder invloed? Ik van bier..
quote:Op zondag 23 mei 2004 02:12 schreef Seborik het volgende:
[..]
Vergeet de logs niet te posten.
quote:* Now talking in #Insoentijnzijnervoorje
* Retrieving #Insoentijnzijnervoorje modes...
* Inso changes topic to 'Welkom PR! Wij zijn er voor je!'
* Tijn has joined #Insoentijnzijnervoorje
<Tijn>
<Tijn>!
<Inso>
* Inso sets mode: +o Tijn
<Tijn>
<Inso> Ik verzin het niet hoor!
<Tijn> Niet?
<Inso> nee!
<Tijn> Boeie
<Inso> maar waar blijft Pierre?
<Tijn> Die zit vast in #isoentjzievooej
Zei ik whiskuye?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:06 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ene whisky op uw gezondheid.
Nee,quote:Op zondag 23 mei 2004 02:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wij ook van jou D..
Hejje Ketske geketst?
amil is vies? bah? ;oquote:Op zondag 23 mei 2004 02:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dude, sick!
No way!
Morgen gaan we camme!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee,.
M'n haar is wel superkort,.
dat heb ik toch noit beloofd heequote:Op zondag 23 mei 2004 02:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat nooit meer drinken valt nog vies tegen huh!
Dat is denk ik wel okay. Alles flex festivalgewijs?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Verschillende dingen, JK.
Als in; vanalles ne nogwat
Deal,quote:Op zondag 23 mei 2004 02:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Morgen gaan we camme!
Nu al korsakov.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:14 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
dat heb ik toch noit beloofd hee
PR -->>> biertje.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:13 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Zei ik whiskuye?
ik beodeolde beodeld bedoelde biertje.@
Of nme jij een whsike?
Ja, net als die bril zeker.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:14 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
dat heb ik toch noit beloofd hee
Het gaat meer dan uitmuntedn JK.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel okay. Alles flex festivalgewijs?
Thuis. Saai. Dood. Never mind.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het gaat meer dan uitmuntedn JK.
Und du?.
Die foto's zijn zo geniaal dat ik het no way wil missen..quote:Op zondag 23 mei 2004 02:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Daggla, ik ging in de crewchat een wildvreemde vragen of die naar de mixmeet kwam omdat ik dacht dat jij het was. Maar jij komt toch wel?
PIERRE! WE WACHTE OP JE!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ook PR.
#Insoentijnzijnervoorje
Wow, je drinkt whisky! Cool!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:17 schreef Tijn het volgende:
Ik moet nog steeds lachen als ik terugdenk aan die keer dat we de pot van de hele groep hebben opgezopen aan whiskey voor onszelf, PR.
Sneaudaerds!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:17 schreef Tijn het volgende:
Ik moet nog steeds lachen als ik terugdenk aan die keer dat we de pot van de hele groep hebben opgezopen aan whiskey voor onszelf, PR.
k wil rppaten.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:09 schreef Tijn het volgende:
Ik zit weer klaar als je wil praten, PR.
Duh. Kheb nog een fles op m'n kamer staan! Prima spulquote:Op zondag 23 mei 2004 02:18 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wow, je drinkt whisky! Cool!
Dta was maooi ja!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:17 schreef Tijn het volgende:
Ik ook. Hij gaat langzaam leeg.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Duh. Kheb nog een fles op m'n kamer staan! Prima spul
Van whiskey moet je genieten. Tis geen limonadequote:Op zondag 23 mei 2004 02:20 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik ook. Hij gaat langzaam leeg.
Vooral de afgelopen weken.
Nee, je wordt er ook lang niet zo snel dronken van.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Van whiskey moet je genieten. Tis geen limonade
quote:<PR> Inso!
<Inso> Wat wl je aan me vertellen laiverd?
<PR> dat ik gzopen he!
<PR> b
<PR> klok lklokklokl in het keeltje
<Inso>
<PR> :}|
<PR> seirues hoor!
Daar hebben we de Wodka Plus voor...quote:Op zondag 23 mei 2004 02:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Van whiskey moet je genieten. Tis geen limonade
klok lklokklokl in het keeltjequote:Op zondag 23 mei 2004 02:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De hilariteit!
Is dat wel verstandig?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:15 schreef engessa het volgende:
engessa is ook aanwezig. Maar puur om 'erbij te hore'.
Tis half 3 en ik ben nog nuchter. Das pas verstandig!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:26 schreef bolivian het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig?
PR kan goed acteren.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:25 schreef Insomaniac het volgende:
klok lklokklokl in het keeltje!
That makes one of us,quote:Op zondag 23 mei 2004 02:27 schreef engessa het volgende:
[..]
Tis half 3 en ik ben nog nuchter. Das pas verstandig!
AH: Grolsch (beugels en pijpjes) voor 6,99. Vanaf maandag. En je kunt ook nog wat winnen bij Grolsch.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:27 schreef bolivian het volgende:
Edah: Warsteiner
krat met 24 flesjes à 0.3 liter
van ¤12.29 voor ¤8.99
Godver,.
En dan ook nog morgen vanaf twee uur het ultiem masculine evenement van dit weekend: de GP van Monte Carlo!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:28 schreef bolivian het volgende:
[..]
That makes one of us,.
quote:Op zondag 23 mei 2004 02:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die foto's zijn zo geniaal dat ik het no way wil missen...
Ja dus.
quote:Op zondag 23 mei 2004 02:28 schreef bolivian het volgende:
[..]
That makes one of us,.
Wanneer was dat eigenlijk?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:17 schreef Tijn het volgende:
Waar heb je die gehaald dan?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:28 schreef engessa het volgende:
[..]
AH: Grolsch (beugels en pijpjes) voor 6,99. Vanaf maandag. En je kunt ook nog wat winnen bij Grolsch.
Bedankt voor de waarschuwing, maar PI's zijn inmiddels redelijk ingeburgerd alhier,quote:Op zondag 23 mei 2004 02:29 schreef engessa het volgende:
[..]Gezellie!
Ik begin zelfs PI's te gebruiken..
Ik werk daar. Nog 4 week. En ik moest de aanbiedingen voor as week klaarzetten vandaag. Dus hierbij een tip: Grolsch voor 6,99. Jeuj.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:29 schreef bolivian het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald dan?
Huh?
Eigenlijk heel erg jeuj!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:31 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik werk daar. Nog 4 week. En ik moest de aanbiedingen voor as week klaarzetten vandaag. Dus hierbij een tip: Grolsch voor 6,99. Jeuj.
Mazzelaar,quote:Op zondag 23 mei 2004 02:32 schreef engessa het volgende:
[..]
Eigenlijk heel erg jeuj!Grolsch Beugel!
Trouwens, welke winkel is dat?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:31 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik werk daar. Nog 4 week. En ik moest de aanbiedingen voor as week klaarzetten vandaag. Dus hierbij een tip: Grolsch voor 6,99. Jeuj.
Mara dan gaat die smiliey dodo.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:36 schreef bolivian het volgende:
[..]
Editen is okay!
De Appie Happie. En wees snel! Over een jaar (kan een week schelen) bestaat de 'fantastische' winkel niet meer.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:36 schreef bolivian het volgende:
[..]
Trouwens, welke winkel is dat?
De *Jumbo*?
Doe mij ook eens een biertje!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:38 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Mara dan gaat die smiliey dodo.
Heb je dta verdine?dquote:Op zondag 23 mei 2004 02:39 schreef engessa het volgende:
[..]
Doe mij ook eens een biertje!
User=PR!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:39 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Heb je dta verdine?d
Make your point boyo!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:38 schreef engessa het volgende:
[..]
De Appie Happie. En wees snel! Over een jaar (kan een week schelen) bestaat de 'fantastische' winkel niet meer.
Die Königin unter den Bieren!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:39 schreef engessa het volgende:
[..]
Doe mij ook eens een biertje!
Ik heb het nodig!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:39 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Heb je dta verdine?d
6000 inwoners en 4 supermarkten. Dat werkt niet.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:40 schreef bolivian het volgende:
[..]
Make your point boyo!
6000?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:41 schreef engessa het volgende:
[..]
6000 inwoners en 4 supermarkten. Dat werkt niet.
De spanning!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:42 schreef engessa het volgende:
[..]
Zou ik het wel halen?
Oethoezen.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:42 schreef bolivian het volgende:
[..]
6000?
Je woont toch in 'Mei' of wat?
Oh ja.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:42 schreef engessa het volgende:
[..]
Oethoezen.
Yeah!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:43 schreef engessa het volgende:
[..]
En nu?
Zeker 16.352 inwoners!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:43 schreef bolivian het volgende:
[..]
Oh ja.
Da's toch meer dan 6K dacht ik,.
Die carré kun je inmiddels wel goodbye kissen!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:43 schreef engessa het volgende:
[..]
En nu?
ik tik eht pwassword telkens verkerd in.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:40 schreef bolivian het volgende:
[..]
User=PR!
Check u hier: http://www.eemsmond.nl/index.cfm?pid=277quote:Op zondag 23 mei 2004 02:43 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zeker 16.352 inwoners!
Ik kan me herinneren dat ik je een keertje eerder zo meemaakte, we schreeuwden je toen naar het inloggen onder PR toe! Prachtig!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:46 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
ik tik eht pwassword telkens verkerd in.
Volgens mij ook niet. Neem er nog maar 1! Weet je wat, een heel krat is ook een idee, ik doe mee!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:48 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik bne nite drnoke!!!!!!!!!! _O=
Kloten-herindeling,quote:Op zondag 23 mei 2004 02:47 schreef engessa het volgende:
[..]
Check u hier: http://www.eemsmond.nl/index.cfm?pid=277
'Uithuizen telt zeker 5600 inwoners'. Het asielzoekerscentrum is sinds vorig jaar dicht en dat scheelt zeker 800 man/vrouw/kind.
Nee, het ligt aan ons,quote:Op zondag 23 mei 2004 02:48 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik bne nite drnoke!!!!!!!!!! _O=
GEEN BRIE! S SLECHT! GNEE ALCHOEL!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:48 schreef engessa het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet. Neem er nog maar 1! Weet je wat, een heel krat is ook een idee, ik doe mee!
Ik heb nog een halve,quote:Op zondag 23 mei 2004 02:48 schreef engessa het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet. Neem er nog maar 1! Weet je wat, een heel krat is ook een idee, ik doe mee!
Doe normaal kiddo!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:49 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
GEEN BRIE! S SLECHT! GNEE ALCHOEL!
"D !! Moew jr maar gemoed drinke!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:49 schreef bolivian het volgende:
[..]
Nee, het ligt aan ons,.
Piemelbrie?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:49 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Kistje dus,quote:Op zondag 23 mei 2004 02:49 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve,.
Ik nog een heel krat.. nou ja, min 1.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:49 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve,.
Een Jus d'Orange perhaps?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:49 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Hij overdrijft beyond any recognition,quote:Op zondag 23 mei 2004 02:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Piemelbrie?.
Dag poepie.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:51 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
O= Isno P+
Whèhèhèhè.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:50 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik nog een heel krat.. nou ja, min 1.
Ach mna, je bnet zelf beond :[Wquote:Op zondag 23 mei 2004 02:51 schreef bolivian het volgende:
[..]
Hij overdrijft beyond any recognition,.
Drikne!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dag poepie..
Wat heb je allemaal gedaan in de stad?.
"Say no more", zeg ik dan!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:52 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ach mna, je bnet zelf beond :[W
quote:Op zondag 23 mei 2004 02:53 schreef bolivian het volgende:
[..]
"Say no more", zeg ik dan!
't Is zaterdagnacht!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:53 schreef bolivian het volgende:
Wow!
Ik dacht even Freudiaans dat SG ineens ter plekke was!
Tietne! ;9 .quote:Op zondag 23 mei 2004 02:54 schreef Insomaniac het volgende:
Zeg JK, met de honden gaat het goed hoor..
PR.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:54 schreef PrivateRyan het volgende:
JK!!!!!!!!!!!!
andres prat je alleen tegne jezlef!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:54 schreef bolivian het volgende:
[..].
Das koel!quote:Op zondag 23 mei 2004 02:55 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
andres prat je alleen tegne jezlef!
Fijn zo Inso. Heb je niet teveel besoignes van ze?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:54 schreef Insomaniac het volgende:
Zeg JK, met de honden gaat het goed hoor..
Dude, blijf eens van JK af.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:54 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
JK!!!!!!!!!!!!
Af en toe een trap en ze zijn een kwartier stil.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Fijn zo Inso. Heb je niet teveel besoignes van ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |