Volgens mij ook, dat kan bijna niet andersquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij deed ze iets, of had ze iets onder dat rokje wat wij niet konden zien.
Of je bent gewoon even dom... De bedoeling was dat de heren het dermate smerig vonden (ik neem aan dat je de scene in bespreking kent), dat ze daarvan gingen walgen...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij deed ze iets, of had ze iets onder dat rokje wat wij niet konden zien.
Ja ik ken de betreffende scene, maar waarom kregen ze opeens allemaal de slappe lach dan? En volgens mij was dat niet gespeeld.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of je bent gewoon even dom... De bedoeling was dat de heren het dermate smerig vonden (ik neem aan dat je de scene in bespreking kent), dat ze daarvan gingen walgen...
Of jij snapt de pointe van de poster ff niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of je bent gewoon even dom... De bedoeling was dat de heren het dermate smerig vonden (ik neem aan dat je de scene in bespreking kent), dat ze daarvan gingen walgen...
Edit: voor de echte blondjes: het gaat dus om de SUGGESTIE, en niet dat er daadwerkelijk iets te zien valt...
Ik vermoed dat hij opgelucht was dat er uiteindelijk toch nog een onderdeel wat enigszins leuk was.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:30 schreef Ongeverfde_Deur het volgende:
edit:
en zo leuk was dat grapje ook weer niet, volgens mij was Jack gewoon een beetje melig vandaag
Ja precies, daarom moest van Muiswinkel spontaan lachen en viel bijna uit z'n rol als Advocaat.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:08 schreef Mr_Romano het volgende:
Volgens mij kregen ze de slappe lach omdat Peter "ongescript" de volgende opmerking maaktte: "Het leek meer op Jurassic Park"
volgens mij was dat ook het geval. dat was wél leukquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:08 schreef Mr_Romano het volgende:
Volgens mij kregen ze de slappe lach omdat Peter "ongescript" de volgende opmerking maaktte: "Het leek meer op Jurassic Park"
quote:Op zondag 6 juni 2004 11:26 schreef Ali Salami het volgende:
Met Veerboot eens is, er zitten hier wel erg veel azijnpissers tussen, wat een negativiteit zeg..
Nou...ik vond de stem niet zo goed (veel te 'zwaar') en het uiterlijk leek helemaal nietquote:Op zondag 6 juni 2004 12:38 schreef karoltje het volgende:
Herman van Veen was goed zeg!
roerend mee eensquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:35 schreef le_knightclub_soda het volgende:
jezus christus, komt tegenwoordig elke zwerver met een kunstje in de show? dit gaat echt nergens over, 'klanken maken met je wang', flikker toch op zeg, gewoon wat willekeurige woorden schreeuwen is dit, net als dat achterlijke 'mobiele telefoon concert' van vorige week, gewoon wat willekleurige klanken door elkaar, wat een stel mongolen
Ik heb me bij die twee onderdelen, vooral de stemkunstenaar met z'n act, anders kapot gelachen. Dus voor mij was dat wel degelijk "een beetje leuke tv"quote:Op maandag 7 juni 2004 00:44 schreef BdR het volgende:
roerend mee eensDie "stem kunstenaar" en dat blokjesgooien spel dat zijn typisch van die items die me aan "onderwater schaken" doen denken. Het slaat totaal nergens op, maar het is bijzonder DUS komt het in kopspijkers..
even een tip voor de redactie: het moet wel een beetje leuke tv opleveren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |