He, er is maar een loeder, ja, girlfriend ?!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:44 schreef George-Butters het volgende:
dag loedertjes
Het is van de VARA, Jahjah was er te gast, en hij heeft een keer F$#k you, Pim Fortuyn gezegd.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:49 schreef George-Butters het volgende:
[..]
waaruit blijkt dat Raymond is laat dat dat een links programma is?
Tis toch typerend. Kan er niets anders van maken. Wat had Aboutje trouwens weinig toe te voegen. Hij vind de westerse wereld volgens mij fantastisch, hij's BN'er en bekende Belg geworden; een soort popster, als dat niet Amerikaans-achtig is...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:44 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
Abou Jah Jah, de ontdekking van Hilversum ?
[afbeelding]
'Dat ene verhaaltje van die moslima vond ik wel schrijnend. Moslima werd beroofd, maar toen ze zei dat ze moslim was gaf de stelende Marokkaan alles weer terug en bood zijn excuses aan. Kan je zien hoe discriminerend criminele moslims zijn..' ...aldus de heer P.Berends
![]()
pffff Jahjah werd te kakken gezet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is van de VARA, Jahjah was er te gast, en hij heeft een keer F$#k you, Pim Fortuyn gezegd.
Ik vind hem ongeveer zo grappig als een geweerkolf overigens.
quote:Ik zag net het reclamespotje van Leefbaar Europa. Dat was echt geweldig, toneel tussen de schuifdeuren. Twee mannen, die eruit zagen als tweederangs gemeenteraadsleden (ze praatten overigens ook zo ), aan een tafeltje, met hun tekst voor zich. Eerst stelden ze elkaar voor, de ene was de lijsttrekker, een jaar of 70, ze waren daar ook trots op, dat ie wat ouder was dan de andere lijsttrekkers. De ander was de voorzitter, ietsje jonger met een kale kop. Hij kon nog wel eens in de reclame zitten ofzo. De voorzitter wist te melden dat ze Leefbaar Europa heetten, dat ze de naam hadden gekozen omdat ze die zo mooi vonden, en dat ze niets te maken hadden met andere Leefbaar-clubs. De lijsttrekker nam het woord, en wist in een paar minuten een lang lulverhaal op te hangen, dat ie elk leven wilde beschermen. Het was vooral erg wollig en er was geen touw aan vast te knopen. Er kwamen exact 0 (nul) beleidsvoorstellen aan de orde, er was alleen maar slap gelul, netjes voorgelezen van een papiertje. Het hele filmpje was zo te zien thuis opgenomen bij 1 van de 2, het was nog net niet zo dat een van hen zelf de videocamera aanzette. Echt geweldig, van een tenenkrommende schoonheid. Heerlijk vind ik dat , die splinterpartijen. .
respect is zooo nieuwrechtsquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:57 schreef pberends het volgende:
Freakhoer schreef:
[..]
UBERLOL![]()
![]()
Die site is trouwens leefbaarder geworden www.leefbaareuropa.com
Gister had ik ook tien minuten van Respect.nu gezien, dat klonk nog best interessant. Die lijsttrekker is best te doen. A Wartz ofzo.
Hap.. en ze kruipen uit hun holen ....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
pffff Jahjah werd te kakken gezet.
Pim is wat mij betreft ook niet echt heilig. Die vieze relnicht.
Ik potloodventte naar je tante en zij liet haar hondje vallen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:03 schreef Monidique het volgende:
Je moeder is een loeder en je vader een hoer.
Hallo. U bent de Nederlandse Berlusconi?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:23 schreef Gallo het volgende:
hoi
Weeeeeeeeeeeeeer over berlusconi ?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hallo. U bent de Nederlandse Berlusconi?
Heb je wel een leven als dat je levensdoel is?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:51 schreef X-Ray het volgende:
Zal ik joods worden?
Om bluesdude en Jahjah te pesten?
Ik doe het niet voor mezelf, maar voor het grote goed der Natie.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heb je wel een leven als dat je levensdoel is?![]()
Dan kun je beter emigreren.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:01 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ik doe het niet voor mezelf, maar voor het grote goed der Natie.
Ik ga eerst genieten, Nederland wordt toch naar de mallemoeren geholpen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:01 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ik doe het niet voor mezelf, maar voor het grote goed der Natie.
Ze zullen er inderdaad kapot van zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:51 schreef X-Ray het volgende:
Zal ik joods worden?
weet je waar dat leg dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:27 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ga naar de randstad en claimen alles van de wereld te weten
Zou het ooit nog eens goed komen met jouw humor?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[grappig]
In Marokko toch?
[/grappig]
Ik wil niet voor lul lopen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:28 schreef RichardQuest het volgende:
@ Johan: Wat fuckt dat nou weer.
doe dan die white tie af!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik wil niet voor lul lopen.
Juist.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Welke humor?
&*&&%^^^^$@3, jij bent afgestudeerd, jij moet het weten.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
doe dan die white tie af!
Open er een topic over in LIF of zo....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik wil niet voor lul lopen.
white tie is altijd fout, waar is het voor?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
&*&&%^^^^$@3, jij bent afgestudeerd, jij moet het weten.
Ga nu maar eerst zelfstandig wonen, da's voorlopig moeilijk genoeg voor je.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:27 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ga naar de randstad en claimen alles van de wereld te weten
Voor een BEGRAFENIS, nu goed ?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
white tie is altijd fout, waar is het voor?
Voor een white-tie-verplicht-feestquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
white tie is altijd fout, waar is het voor?
He, niet iedereen bakt scholletjes.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:32 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ga nu maar eerst zelfstandig wonen, da's voorlopig moeilijk genoeg voor je.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:32 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ga nu maar eerst zelfstandig wonen, da's voorlopig moeilijk genoeg voor je.
van willem endstra?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Voor een BEGRAFENIS, nu goed ?
Dan zullen ze wel geen bier drinken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Voor een white-tie-verplicht-feest
Nee, natuurlijk niet. Daar worden er vast nog twee omgelegd en dat krijg je er nooit meer uit.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
van willem endstra?
De kempton S, voor een avondje hoerenlopen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:35 schreef X-Ray het volgende:
Kempton 3 will do fine, Sir De With
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:04 schreef Major_Dickwad het volgende:
Ik zal het je nog sterker vertellen. Wist je dat uit onderzoek is gebleken dat ongeveer de helft van de Amerikanen een lager dan gemiddeld IQ heeft?!
Dat zegt genoeg denk ik.![]()
Amekikanen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:37 schreef RichardQuest het volgende:
Verklaring: de helft van de Amerikanen is Marokkaans
dat kan hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
Van de Frontpage
[..]![]()
Over een laag IQ gesproken.
Goede kleding is belangrijk, bouwvakker.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:36 schreef RichardQuest het volgende:
X-Ray modenicht....ik wist het wel
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:40 schreef Gallo het volgende:
italianen hebben tenminste gevoel voor mode, als nederlanders dergelijke kledij dragen is het de spreekwoordelijke vlag op het strontschip.
Wat staat er?quote:
Italianen hebben zeker gevoel voor mode, Italiaanse modehuizen that is. Daarom is het gros mijner kleding ook van Italiaanse snit.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:40 schreef Gallo het volgende:
italianen hebben tenminste gevoel voor mode, als nederlanders dergelijke kledij dragen is het de spreekwoordelijke vlag op het strontschip.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat zeg ik...modenicht
Kun je het nog wel lezen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik spreek geen Duits, eikel
Dat neemt niet weg dat een poster van dit bericht (Major_Dickwad ) een verkeerde conclusie trekt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
dat kan hoor.![]()
5*60 + 5*100, gemiddeld 80.
Nederlanders hebben noch de bouw noch het charisma voor het dragen van italiaanse kledij. De vlag op het strontschip zoals ik al zei.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:42 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Italianen hebben zeker gevoel voor mode, Italiaanse modehuizen that is. Daarom is het gros mijner kleding ook van Italiaanse snit.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik spreek geen Duits, eikel
Liever dat dan in een strak versacepakquote:
Italianen zijn zo gay, met een apart borsteltje de bakkebaarden borstelen in de campingdouche van Ios en dan de hele avond moeten toekijken hoe alle vrouwen weggekaapt worden, omdat ze in een fout voetbalcafé staan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:45 schreef Gallo het volgende:
[..]
Nederlanders hebben noch de bouw noch het charisma voor het dragen van italiaanse kledij. De vlag op het strontschip zoals ik al zei.
Je bedoelt dat wij Noord-Europeanen tenminste als mannen gebouwd zijn ipv tot hun 30-e bij mamma thuiswonende Italiaanse diadeemdragers?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:45 schreef Gallo het volgende:
[..]
Nederlanders hebben noch de bouw noch het charisma voor het dragen van italiaanse kledij. De vlag op het strontschip zoals ik al zei.
Dat verbaast me nu niets.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Liever dat dan in een strak versacepakSorry Raymon, maar ik geef modern gezegd geen fuck om al die modetoestanden.
Dat blikje!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is er wat mis met me?
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Italianen zijn zo gay, met een apart borsteltje de bakkebaarden borstelen in de campingdouche van Ios en dan de hele avond moeten toekijken hoe alle vrouwen weggekaapt worden, omdat ze in een fout voetbalcafé staan.![]()
Versace ?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Liever dat dan in een strak versacepakSorry Raymon, maar ik geef modern gezegd geen fuck om al die modetoestanden.
Ja okay, maar hun kledingfabrieken zijn okay.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Italianen zijn zo gay, met een apart borsteltje de bakkebaarden borstelen in de campingdouche van Ios en dan de hele avond moeten toekijken hoe alle vrouwen weggekaapt worden, omdat ze in een fout voetbalcafé staan.![]()
Ik heb ze met eigen ogen gezien!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, daar trek je de vrouwen mee aan die ook (te) veel om mode geven, en dat wil ik niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:48 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Dat verbaast me nu niets.
Zou je kansen bij het vrouwenvolk aanzienlijk verbeteren hoor dude, wat leuke linnen.
Ik houd ook niet van mode; wel van klassiek.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ach, je weet wat ik bedoel.....mode-onzindingen
Italiaanse kledij verdraagt geen bouw van een halve wildeman, zoals de kledij met finesse is vervaardigd dient de drager dat ook te zijn. Zowel fysiek als mentaal. Kledij van stof die het italiaanse leven vertegenwoordigd, niet de boerige bierlucht van de nederlander.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:47 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Je bedoelt dat wij Noord-Europeanen tenminste als mannen gebouwd zijn ipv tot hun 30-e bij mamma thuiswonende Italiaanse diadeemdragers?
Ik zou ons qua stijl eerder zo positioneren.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, daar trek je de vrouwen mee aan die ook (te) veel om mode geven, en dat wil ik niet.
Verder kom ik niks tekort wat betreft vrouwvolk.
[afbeelding]
X-Ray & Vriendin
Wel die gore olijflucht van kringloophomo's?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:53 schreef Gallo het volgende:
[..]
Italiaanse kledij verdraagt geen bouw van een halve wildeman, zoals de kledij met finesse is vervaardigd dient de drager dat ook te zijn. Zowel fysiek als mentaal. Kledij van stof die het italiaanse leven vertegenwoordigd, niet de boerige bierlucht van de nederlander.
Oh, nou, geniet maar van deze gedachte vanavondquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:54 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ik zou ons qua stijl eerder zo positioneren.
[afbeelding]
Jou daar in tegen:
[afbeelding]
Je gaat graag vreemd moet goedkope hollandse snollen ?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:54 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ik zou ons qua stijl eerder zo positioneren.
[afbeelding]
Kringloophomo's ?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wel die gore olijflucht van kringloophomo's?
Ja, en jij bent het resultaat, mijn zoon.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:56 schreef Gallo het volgende:
[..]
Je gaat graag vreemd moet goedkope hollandse snollen ?
Stapkleding al aan?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:57 schreef RichardQuest het volgende:
Ciao
Jij zou niet eens weten hoe je een echte italiaanse zou moeten verleiden, laat staan mijn moeder.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:57 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ja, en jij bent het resultaat, mijn zoon.
Ik voel een voorspelbare reactie hierop aankomenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:58 schreef Gallo het volgende:
[..]
Jij zou niet eens weten hoe je een echte italiaanse zou moeten verleiden, laat staan mijn moeder.
Die zijn zo geil, die hoef je niet eens te verleiden.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:58 schreef Gallo het volgende:
[..]
Jij zou niet eens weten hoe je een echte italiaanse zou moeten verleiden
Ciauo bella Donna was meestal genoeg in Riccione.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:58 schreef Gallo het volgende:
[..]
Jij zou niet eens weten hoe je een echte italiaanse zou moeten verleiden, laat staan mijn moeder.
Na zevenenvijftig vredige jarenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik voel een voorspelbare reactie hierop aankomen
Ik hoefde ook niet te verleiden, ik betaalde gewoon.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik voel een voorspelbare reactie hierop aankomen
Ha ha, dan had je een plaatselijke snol te pakken !quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:00 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ciauo bella Donna was meestal genoeg in Riccione.
Chiara.
Heb je misschien d'r e-mail of nummer voor me?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:02 schreef Gallo het volgende:
[..]
Ha ha, dan had je een plaatselijke snol te pakken !
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:04 schreef Johan_de_With het volgende:
wet 1:
Hoe paranoide of op complotten gefixeerd je ook bent, wat de regering werkelijk aan het doen is, is veel erger dan je denkt.
wet 2:
Geloof niets voordat het officieel ontkend wordt.
.
Ach mensen toch, in WOII moest het glorieuze Italiaanse leger telkens weer geholpen worden door de Germanen, omdat het Albaneze leger en de Abbessiniers toch wel erg lastig waren met die speren en ezels.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:06 schreef Gallo het volgende:
Nederland kan veel leren van Italië, daar zijn we tenminste niet zo hypocriet en weet iedereen dat politiek gewoon geld is.
De landverraders die hitler steunden waren enkel linkse opportunisten.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:23 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ach mensen toch, in WOII moest het glorieuze Italiaanse leger telkens weer geholpen worden door de Germanen, omdat het Albaneze leger en de Abbessiniers toch wel erg lastig waren met die speren en ezels.
De Abessiniers gngen nog wel. Door de Grieken echter werden ze aan flarden gescheurd.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:23 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ach mensen toch, in WOII moest het glorieuze Italiaanse leger telkens weer geholpen worden door de Germanen, omdat het Albaneze leger en de Abbessiniers toch wel erg lastig waren met die speren en ezels.
Je hebt de besnijdenis met een bot mes al geboekt?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:51 schreef X-Ray het volgende:
Zal ik joods worden?
Daag me niet uit om foto's van mislukte operaties te posten.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:35 schreef du_ke het volgende:
Je hebt de besnijdenis met een bot mes al geboekt?
Ik zie een uitdaging jongen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Daag me niet uit om foto's van mislukte operaties te posten.
Snel, voor pberends er is.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Bakkebaarden zijn gay?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Italianen zijn zo gay, met een apart borsteltje de bakkebaarden borstelen
Ja, vooral die lange.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Bakkebaarden zijn gay?
En bij vrouwen? Veel moslima's hebben naast een snor ook nog bakkebaardenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, vooral die lange.
Homo's waren toch vies? Bahquote:Of gewoon smerig, en daarin wel weer heterosexueel.
Bij vrouwen ziet het er helemaal niet uit. Als ik bakkebaarden wilde zien, was ik wel met Elvis naar bed gegaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En bij vrouwen? Veel moslima's hebben naast een snor ook nog bakkebaarden.
[..]
Homo's waren toch vies? Bah.
Hoe was de meisje die je vandaag hebt gedate?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bij vrouwen ziet het er helemaal niet uit. Als ik bakkebaarden wilde zien, was ik wel met Elvis naar bed gegaan.
Zal ik je eens bekeren tot het homo-isme?quote:En homo's zijn inderdaad vies, goed onthouden..
Professionele website zeg.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:59 schreef Koos Voos het volgende:
http://home.planet.nl/%7Epetervee/willie-opruiming.htm
Ik overweeg die floppy drive voor 10 euro te kopen, weet iemand of dat goed spul is![]()
bvd
Koos![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:59 schreef Koos Voos het volgende:
Ik overweeg die floppy drive voor 10 euro te kopen, weet iemand of dat goed spul is![]()
bvd
Koos![]()
Ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Bakkebaarden zijn gay?
Brillen al helemaal. Een echte hetero heeft lenzen.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja.
kijk dat jij nog geen baardgroei hebt...quote:Op zondag 23 mei 2004 00:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja.
Die meisje? Pas volgende week. Maar zij is niet behaard.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoe was de meisje die je vandaag hebt gedate?
[..]
Zal ik je eens bekeren tot het homo-isme?.
.
Is monidique nog om specifieke redenen afwezig?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:03 schreef Sidekick het volgende:
Bij afwezigheid van Monidique
Ik ben het middelpunt
in het leven
waar het niet draait om het middelpunt.
Waarom koop je niet meteen een DVD-RW brander bij mij?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:59 schreef Koos Voos het volgende:
Nee, op haar neus niet nee. Maar op alle overige plaatsen wel.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die meisje? Pas volgende week. Maar zij is niet behaard.
Dat komt met de jaren.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die meisje? Pas volgende week. Maar zij is niet behaard.
Ach, stort in elkaar.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Brillen al helemaal. Een echte hetero heeft lenzen.
Brillen zijn inderdaad voor homo's.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach, stort in elkaar.
Ja, op haar tanden.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:05 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, op haar neus niet nee. Maar op alle overige plaatsen wel.
Oh jee, heb jij ook al een bril? Homoquote:Op zondag 23 mei 2004 00:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach, stort in elkaar.
Ja. Alleen die specifieke redenen zijn niet bij mij bekend.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is monidique nog om specifieke redenen afwezig?
Vergeleken met Castro heb ik idd vrij weinig.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:03 schreef du_ke het volgende:
kijk dat jij nog geen baardgroei hebt...
Daar ben ik al te blind voor. Bovendien lijk ik met een zonnebril op sterkte op een lid van een Familie.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Brillen al helemaal. Een echte hetero heeft lenzen.
Onafgebroken zwaaien ook.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Brillen zijn inderdaad voor homo's.
Zou me niets verbazen. Heb je een foto van haar (niet dat ik die wil zien hoor)?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, op haar tanden.
quote:Op zondag 23 mei 2004 00:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Onafgebroken zwaaien ook.
Je hebt toch niet de Drentsewal gesloopt he? Nu infecteert de Drentse humorloosheid het normale deel vd wereld.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja. Alleen die specifieke redenen zijn niet bij mij bekend.
Ik heb trouwens Fryslân, de kop van Noord-Holland, een stukje Groningen, een stukje Drenthe en een stukje Overijssel compleet veroverd.
Zolang je nog niets nuttigs hebt kan je beter opgeven.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja. Alleen die specifieke redenen zijn niet bij mij bekend.
Ik heb trouwens Fryslân, de kop van Noord-Holland, een stukje Groningen, een stukje Drenthe en een stukje Overijssel compleet veroverd.
Je beledigt haar eerst, en dan vraag je om een foto ?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:08 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Heb je een foto van haar (niet dat ik die wil zien hoor)?
Vergeleken met Johan_de_With's date heeft Castro vrij weinig.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Vergeleken met Castro heb ik idd vrij weinig.
Lenzen gaan toch tot -10?quote:Daar ben ik al te blind voor.
Sorry.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je beledigt haar eerst,
Nee, ik vraag of jij een foto hebt gezien, ik wil die foto zelf uiteraard niet zien.quote:en dan vraag je om een foto ?
Geen bus is nog veilig.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je hebt toch niet de Drentsewal gesloopt he? Nu infecteert de Drentse humorloosheid het normale deel vd wereld.
Ja, ik heb een foto gezien. Sterker nog, ik heb haar wel eens gezien, de plaatselijke moskee doet niet aan blind dates.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, ik vraag of jij een foto hebt gezien, ik wil die foto zelf uiteraard niet zien.
Verklaart waarom Drenten zo'n sterke band hebben met moslims.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Geen bus is nog veilig.
Het valt mij al lang mee dat je niet ''pils'' zegt.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:11 schreef du_ke het volgende:
* Johan_de_With biedt iedereen een lekker koud biertje aan.
(al ben ik bang dat het veel moeite zal kosten ze hier te slijten).
Hamas, Hamas, in Drenthe geen lachgas.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:12 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Verklaart waarom Drenten zo'n sterke band hebben met moslims.
Je weet wel van het verschil tussen Che en Castro?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Vergeleken met Castro heb ik idd vrij weinig.
Ja, de een heeft zijn verdiende loon gekregen en de ander nog niet.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je weet wel van het verschil tussen Che en Castro?
Ik min 2 en een beetje maar dat is al jaren stabiel.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:10 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik heb op dit moment -4,5.
Niet alle Drenten wonen op de boerderijquote:Op zondag 23 mei 2004 00:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het valt mij al lang mee dat je niet ''pils'' zegt.
Goed punt. eigenlijk is er dezelfde overeenkomst met Fortuyn.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, de een heeft zijn verdiende loon gekregen en de ander nog niet.
Nee, daar heb je natuurlijk ook zwervers.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet alle Drenten wonen op de boerderij.
Of studeren in Delft.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet alle Drenten wonen op de boerderij.
Jazeker, bij elkaar misschien wel 25.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, daar heb je natuurlijk ook zwervers.
Ja, de rest van het jaar werken zij in Italiaanse modehuizen.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:15 schreef Gallo het volgende:
Zijn hier ook homo's dan ? Ik dacht dat hun wereldbeeld wel op zou houden bij de jaarlijkse linkse paradetocht in het riool wat jullie grachten noemen.
Oeh rellerige opmerking...quote:Op zondag 23 mei 2004 00:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goed punt. eigenlijk is er dezelfde overeenkomst met Fortuyn.
Ja, ik.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:15 schreef Gallo het volgende:
Zijn hier ook homo's dan ?
Oh jee, mijn wereldbeeld houdt op bij de jaarlijkse (uiteraard door de linkse ratten gesponsorde) paradetochtquote:Ik dacht dat hun wereldbeeld wel op zou houden bij de jaarlijkse linkse paradetocht in het riool wat jullie grachten noemen.
Wat merkwaardig, gezien zijn achternaam.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goed punt. eigenlijk is er dezelfde overeenkomst met Fortuyn.
Ja, er was immers vraag naar homo's.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:17 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Oeh rellerige opmerking...
Het valt te proberenquote:Op zondag 23 mei 2004 00:17 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Oeh rellerige opmerking...
En doden.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, er was immers vraag naar homo's.
En dan eerst gaan beweren dat brillen voor homo's zijn.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:10 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Lenzen gaan toch tot -10?
Ik heb op dit moment -4,5.
Dan zit je bij Fortuyn inderdaad wel goed...quote:Op zondag 23 mei 2004 00:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, er was immers vraag naar homo's.
Achterkamertjes politiek.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:19 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dan zit je bij Fortuyn inderdaad wel goed...
Zijn ze ook. Ik heb een hekel aan bquote:Op zondag 23 mei 2004 00:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
En dan eerst gaan beweren dat brillen voor homo's zijn.
Nee, hij was enkele malen in #darkroom.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Achterkamertjes politiek.
Ik heb het woord ratten niet gebruikt, hoewel het wel toepasselijk is vanwege de vele drijvende homosexuelen. Misschien dat het daar wel mis is gegaand in de hollandse politiek, de acceptatie van homosexuelen in het openbaar. We kunnen wel doen alsof het normaal is, maar niemand deelt die mening behalve de homosexuelen en de politiek correcten. In italie is het iig duidelijk waar dit soort mensen thuishoren.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Oh jee, mijn wereldbeeld houdt op bij de jaarlijkse (uiteraard door de linkse ratten gesponsorde) paradetocht. Shame on me
.
Hij is dan ook homo.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
En dan eerst gaan beweren dat brillen voor homo's zijn.
Brillen kunnen bij bepaalde mensen best sexy zijn hoor...quote:Op zondag 23 mei 2004 00:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zijn ze ook. Ik heb een hekel aan billen
.
Ja, in de spits bij Milan, waar ze aan hun haarbandjes kunnen friemelen.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:21 schreef Gallo het volgende:
[..]
. In italie is het iig duidelijk waar dit soort mensen thuishoren.
quote:Op zondag 23 mei 2004 00:21 schreef Gallo het volgende:
[..]
Ik heb het woord ratten niet gebruikt, hoewel het wel toepasselijk is vanwege de vele drijvende homosexuelen. Misschien dat het daar wel mis is gegaand in de hollandse politiek, de acceptatie van homosexuelen in het openbaar. We kunnen wel doen alsof het normaal is, maar niemand deelt die mening behalve de homosexuelen en de politiek correcten. In italie is het iig duidelijk waar dit soort mensen thuishoren.
Waar horen ze thuis dan in Italië ?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:21 schreef Gallo het volgende:
We kunnen wel doen alsof het normaal is, maar niemand deelt die mening behalve de homosexuelen en de politiek correcten. In italie is het iig duidelijk waar dit soort mensen thuishoren.
Ik had het over die linkse ratten. Ratten als moordenaars Melkert, Rosenmoller en consorten.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:21 schreef Gallo het volgende:
[..]
Ik heb het woord ratten niet gebruikt, hoewel het wel toepasselijk is vanwege de vele drijvende homosexuelen.
Oh jee, jij vindt mij abnormaal. The horror, daar lig ik vanavond echt van wakker.quote:Misschien dat het daar wel mis is gegaand in de hollandse politiek, de acceptatie van homosexuelen in het openbaar. We kunnen wel doen alsof het normaal is, maar niemand deelt die mening behalve de homosexuelen en de politiek correcten.
In de open inrichting die Italie heet ja, god wat zijn die Italianen gay.quote:In italie is het iig duidelijk waar dit soort mensen thuishoren.
Hij is een echte socialist. Hij heeft een hekel aan zichzelf.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:21 schreef du_ke het volgende:
Hij is dan ook homo.
De neoconservatieven die opruiende teksten tegen homosexuelen willen verbieden ?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:23 schreef du_ke het volgende:
[..]Hoe dwaas kan je zijn
.
Een goede erfenis van al dat linkse tuig is dat in Nederland bijna iedereen wordt geaccepteerd en gerespecteerd. (al breken de neoconservatieven dat nu rap af).
quote:Op zondag 23 mei 2004 00:21 schreef Gallo het volgende:
[..]
Ik heb het woord ratten niet gebruikt, hoewel het wel toepasselijk is vanwege de vele drijvende homosexuelen. Misschien dat het daar wel mis is gegaand in de hollandse politiek, de acceptatie van homosexuelen in het openbaar. We kunnen wel doen alsof het normaal is, maar niemand deelt die mening behalve de homosexuelen en de politiek correcten. In italie is het iig duidelijk waar dit soort mensen thuishoren.
99% vd brillen is 100% on-sexy.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Brillen kunnen bij bepaalde mensen best sexy zijn hoor...
Neuh eerder het respect voor onze gekleurde medelanders.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De neoconservatieven die opruiende teksten tegen homosexuelen willen verbieden ?
Nee, nergens eigenlijk. Er is wel behandelling maar als je dat voorstelt ben je ineens lid van Lega Nord.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waar horen ze thuis dan in Italië ?
Zonder bril jaag ik iedereen weg. Met ben ik onweerstaanbaar.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:22 schreef Maerycke het volgende:
Brillen kunnen bij bepaalde mensen best sexy zijn hoor...
Nee, de neoconservatieven die het weigeren van homostellen vanwege geloofsmotieven willen toestaan. ZELFS in Amerika wordt dat niet geaccepteerd, in Massachussetts zijn 12 mensen teruggetreden omdat ze geen homo's willen trouwen.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De neoconservatieven die opruiende teksten tegen homosexuelen willen verbieden ?
Waarom zijn ze moordenaars ?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ratten als moordenaars Melkert, Rosenmoller en consorten.
Precies mijn punt!quote:Op zondag 23 mei 2004 00:26 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zonder bril jaag ik iedereen weg. Met ben ik onweerstaanbaar.
Behandeling voor homofoben lijkt me gepaster.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:25 schreef Gallo het volgende:
[..]
Nee, nergens eigenlijk. Er is wel behandelling maar als je dat voorstelt ben je ineens lid van Lega Nord.
Omdat ze links zijn.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waarom zijn ze moordenaars ?
Wat hun democratisch recht is.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:26 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Massachussetts zijn 12 mensen teruggetreden omdat ze geen homo's willen trouwen.
%*&@#&$@&$@$#&@!quote:Op zondag 23 mei 2004 00:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waarom zijn ze moordenaars ?
Zie daar de bevestiging.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:26 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Precies mijn punt!
Ja, maar wat er in NL gebeurt is te gek voor woorden. Werkweigering op grond van religieuze motieven wordt gewoon toegestaan, schande.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat hun democratisch recht is.
Zie je homofilie als een ziekte dan ?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:25 schreef Gallo het volgende:
Nee, nergens eigenlijk. Er is wel behandelling maar als je dat voorstelt ben je ineens lid van Lega Nord.
Ik dank u hartelijk hiervoorquote:Op zondag 23 mei 2004 00:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zie daar de bevestiging.
Vertel wat zou die behandeling moeten zijn?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:25 schreef Gallo het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan ratten ?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
%*&@#&$@&$@$#&@!
SARCASME![]()
![]()
.
Werkweigering op grond van van alles komt hier voor. Niet alleen op grond van religieuze gronden natuurlijk. Laten we nu niet net doen alsof alleen religieuze mensen volstrekte kulredenen aanvoeren om maar niet te hoeven werken.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ja, maar wat er in NL gebeurt is te gek voor woorden. Werkweigering op grond van religieuze motieven wordt gewoon toegestaan, schande.
Dat is hetzelfde als behandeling voor tegenstanders van pedofilie voor te stellen. In onze familie komt in ieder geval geen homo binnen.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Behandeling voor homofoben lijkt me gepaster.
Zeg eens Bluesdude, heb jij last van Borderline?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan ratten ?
HET ZIJN GEEN RATTEN, DIE OPMERKING WAS SARCASTISCH, ZOWEL HET RATTEN-DEEL ALS HET MOORENAAR-DEEL.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan ratten ?
Geen kunst, als je tot je 35e thuis woont.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:29 schreef Gallo het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als behandeling voor tegenstanders van pedofilie voor te stellen. In onze familie komt in ieder geval geen homo binnen.
Streng-katholieke familie ?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:29 schreef Gallo het volgende:
Dat is hetzelfde als behandeling voor tegenstanders van pedofilie voor te stellen. In onze familie komt in ieder geval geen homo binnen.
Bij dit soort zaken heb ik altijd ongelovelijk medelijden met de personen die dit soort families inderdaad per ongeluk binnenrollen. Wat als je broer homofiel is? Of je kind?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:29 schreef Gallo het volgende:
[..]
Je kunt het stigmatiseren werkelijk niet LATEN, he ?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
. Woon je toevallig in Drenthe of zo
Nee hoor, want pedofilie is schadelijk voor het kind, dat GEEN keuze voor zichzelf kan maken, en is dus onaanvaardbaar.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:29 schreef Gallo het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als behandeling voor tegenstanders van pedofilie voor te stellen.
Alsof een homo bij jullie maffia-familie binnen WIL komenquote:In onze familie komt in ieder geval geen homo binnen.
Ffe zuigen...droge humor.....snap da nou eens ...quote:Op zondag 23 mei 2004 00:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
HET ZIJN GEEN RATTEN, DIE OPMERKING WAS SARCASTISCH, ZOWEL HET RATTEN-DEEL ALS HET MOORENAAR-DEEL.
Jezus, zo moeilijk is dat toch niet. Woon je toevallig in Drenthe of zo, dat je zo'n moeite hebt met het begrijpen van humoristisch bedoelde opmerkingen?
Wat is er mis met stigmatiseren? De zionisten maken er dankbaar gebruik van, hoor.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je kunt het stigmatiseren werkelijk niet LATEN, he ?
Zuigen humor?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ffe zuigen...droge humor.....snap da nou eens ...
Ben je ook al een zionist? Aangenaam.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat is er mis met stigmatiseren? De zionisten maken er dankbaar gebruik van, hoor.
quote:Op zondag 23 mei 2004 00:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je kunt het stigmatiseren werkelijk niet LATEN, he ?
Je denkt toch niet werkelijk dat ik mijn kind opvoedt tot een homo ?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:31 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Bij dit soort zaken heb ik altijd ongelovelijk medelijden met de personen die dit soort families inderdaad per ongeluk binnenrollen. Wat als je broer homofiel is? Of je kind?
Ik ben lid vd zionistische broederschap, als dat is wat je bedoelt.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ben je ook al een zionist? Aangenaam.
Dat is genetisch bepaald.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:33 schreef Gallo het volgende:
[..]
Je denkt toch niet werkelijk dat ik mijn kind opvoedt tot een homo ?
quote:Op zondag 23 mei 2004 00:33 schreef Gallo het volgende:
[..]
En als je kind er zelf voor kiest ?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:33 schreef Gallo het volgende:
Dat gedeelte snapt hij geloof ik niet.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat is genetisch bepaald.
quote:Op zondag 23 mei 2004 00:33 schreef Gallo het volgende:
[..]
Is het dan een keuze, Bluesdude?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En als je kind er zelf voor kiest ?
Wat doe je dan ?
Slechts wanneer voorzien van bril.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Australiers
Oostenrijkers
Beieren
Die zou ik nu zonder met mijn ogen te knipperen met bulldozers verwijderen.
Nee, tot een voetbalsupporter.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:33 schreef Gallo het volgende:
[..]
Het eerste familielid die daarvoor kiest moet ik nog tegenkomen. Nee, homofilie is echt een aangeprate eigenschap die enkel kan ontstaan door slappe opvoeding.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En als je kind er zelf voor kiest ?
Wat doe je dan ?
Waarom Oostenrijkers wel en Duitsers niet? En waar zijn de Zwiters in dit rijtje?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Australiers
Oostenrijkers
Beieren
Die zou ik nu zonder met mijn ogen te knipperen met bulldozers verwijderen.
Nee, ik ontwijk de brokstukken wel gewoon.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Slechts wanneer voorzien van bril.
Zo eentje?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, tot een voetbalsupporter.
Je wou de Pruisen toch niet weg bulldozerenquote:Op zondag 23 mei 2004 00:37 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Waarom Oostenrijkers wel en Duitsers niet? En waar zijn de Zwiters in dit rijtje?
Heb jij ooit genetica met de biologieles gehad?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:36 schreef Gallo het volgende:
[..]
Het eerste familielid die daarvoor kiest moet ik nog tegenkomen. Nee, homofilie is echt een aangeprate eigenschap die enkel kan ontstaan door slappe opvoeding.
Bron?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:36 schreef Gallo het volgende:
[..]
Het eerste familielid die daarvoor kiest moet ik nog tegenkomen. Nee, homofilie is echt een aangeprate eigenschap die enkel kan ontstaan door slappe opvoeding.
Omdat de Duitsers nog IETS fatsoenlijks hebben uitgericht in hun geschiedenis.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:37 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Waarom Oostenrijkers wel en Duitsers niet? En waar zijn de Zwiters in dit rijtje?
Kennen ze dat in Italie?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Heb jij ooit genetica met de biologieles gehad?
Je ontwijkt het antwoord.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:36 schreef Gallo het volgende:
Ze willen de evolutietheorie er zelfs afschaffenquote:Op zondag 23 mei 2004 00:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Kennen ze dat in Italie?
na zonsondergang rondom het Colosseum, samen met de hetero mannen die hoererende transeksuelen oppikkenquote:Op zondag 23 mei 2004 00:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waar horen ze thuis dan in Italië ?
In het zuiden niet.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Kennen ze dat in Italie?
Iig onterfen, het is je zoon dan niet meer nee. Wat het wil is weet ik ook niet. Maar zoals ik al zei dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je ontwijkt het antwoord.
Goed.... wat raad je ouders dan aan als hun kind homo is ?
Pak slaag ? Het huis uitzetten ?
Verbaast me niets van Benito Berlusconiquote:Op zondag 23 mei 2004 00:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze willen de evolutietheorie er zelfs afschaffen.
quote:Op zondag 23 mei 2004 00:41 schreef Gallo het volgende:
[..]
Iig onterfen, het is je zoon dan niet meer nee. Wat het wil is weet ik ook niet. Maar zoals ik al zei dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Zoals bijvoorbeeld de slappe Romeinse opvoeding.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:36 schreef Gallo het volgende:
[..]
. Nee, homofilie is echt een aangeprate eigenschap die enkel kan ontstaan door slappe opvoeding.
Hier in het beschaafde Nederland zeggen ze wel dat latente homo's de grootste homofoben zijn.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:41 schreef Gallo het volgende:
[..]
Iig onterfen, het is je zoon dan niet meer nee. Wat het wil is weet ik ook niet. Maar zoals ik al zei dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Bij de Romeinen was het inderdaad volstrekt normaal en zelfs statusverhogend wanneer je naast de Romeinse matrone er nog een schandknaapje op na hield.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zoals bijvoorbeeld de slappe Romeinse opvoeding.
Ha ha ik kan wel zeggen dat ik italiaanse mannen mooi vindt hoor, in tegenstelling tot de kennelijk latenten homfiele nederlanders. We kussen elkaar zelfs. Dat heeft echter niks met homofilie te maken.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hier in het beschaafde Nederland zeggen ze wel eens dat latente homo's de grootste homofoben zijn.
Vooral die moslimjongeren ...quote:Op zondag 23 mei 2004 00:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hier in het beschaafde Nederland zeggen ze wel eens dat latente homo's de grootste homofoben zijn.
Oke, nu vraag je er echt om. Waarom kunnen Drenten zich nooit gedragen als normale mensen en moeten ze altijd te koop lopen met hun Drent-zijn? Het zijn net homo's.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:43 schreef du_ke het volgende:
[afbeelding]
.
Ik ga een Drentse kroeg en daarna een Drentse discoteek onveilig maken.
quote:Rel in Italië
om homohuwelijk
Stel trouwde in Den Haag
AMSTERDAM - Twee Italiaanse homo's die zojuist in Nederland zijn getrouwd omdat dat in hun land verboden is, hebben in Italië een grote rel veroorzaakt. Antonio Garullo (37) en Mario Ottocento (29) woonden al zes jaar lang samen en wilden hun relatie via een huwelijk bekronen. Ze waren blij met hun trouwring aan hun vingers teruggekeerd in het Italiaanse stadje Latina en hoopten dat nu alles wettelijk was vastgelegd.
Antonio Garullo (37) en Mario Ottocento (l). (Foto: EPA)
De plaatselijke procureur uit Latina Antonio Gagliardi dacht daar echter totaal anders over.
"Dat homohuwelijk van hen in Nederland was pure folklore en heeft hier in Italië geen enkele geldigheid. In onze grondwet staat dat het gezin de natuurlijke manier van samenleven is met als doel het onderhouden en opvoeden van de kinderen", aldus de conservatieve procureur.
Daarop heeft de Italiaanse homofiele organisatie Arcigay woedend gereageerd. "De woorden van de procureur zijn onacceptabel. Hij heeft geen enkel respect getoond jegens twee mensen die elkaar liefhebben. De Hogere Raad moet hier maar eens wat van zeggen", aldus de voorzitter van Arcigay en parlementariër Franco Grillini.
De twee getrouwde Italianen willen de zaak zelfs voorleggen aan het Europese Hof van Mensenrechten in Straatsburg. Ze worden hierin gesteund door linkse oppositiepartijen.
"Eerst wilden we lekker in Nederland blijven wonen. Maar we zijn toch gehecht aan Italië en zullen ervoor vechten dat het homohuwelijk ook bij ons wordt geaccepteerd", aldus Garullo.
Arcigay wil binnenkort een Gay Pride demonstratie in Padua organiseren en wil dat Italië de Nederlandse wetgeving overneemt. Niet iedereen is even blij met hun initiatieven. Vooral conservatieve rooms-katholieken zijn er fel op tegen en een fascistisch partijtje heeft al een tegendemonstratie aangekondigd.
Het huwelijk tussen Garullo en Ottocento had in Den Haag plaatsgevonden en zo'n twintig minuten geduurd. De plaatselijke gemeenteambtenaar legde het gelukkige stel nog even met behulp van een vertaler uit hoe de nieuwe Nederlandse wet werkte. Daarna gaven de twee geëmotioneerde Italiaanse mannen in drie talen elkaar het jawoord.
ma 3 juni 2002
© 1996-2002 Dagblad De Telegraaf, Amsterdam. Alle rechten voorbehouden.
Oke, jij bent heteroquote:Op zondag 23 mei 2004 00:43 schreef Gallo het volgende:
[..]
Ha ha ik kan wel zeggen dat ik italiaanse mannen mooi vindt hoor
Ik heb hier ook wel eens door de gracht gevarenquote:Op zondag 23 mei 2004 00:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Oke, nu vraag je er echt om. Waarom kunnen Drenten zich nooit gedragen als normale mensen en moeten ze altijd te koop lopen met hun Drent-zijn? Het zijn net homo's.
Sorry heb last van m'n rugquote:Op zondag 23 mei 2004 00:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daarmee kun je inderdaad mensen leuk stenigen.
Bedanktquote:Op zondag 23 mei 2004 00:45 schreef Maerycke het volgende:
Have fun, duke (met streepje)
Hoor je dat Gallo? Meedoen he?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:44 schreef Bluesdude het volgende:
Vooral conservatieve rooms-katholieken zijn er fel op tegen en een fascistisch partijtje heeft al een tegendemonstratie aangekondigd.
Och ja je bent tegen homo's en gelijk ben je facist. Het waren de linkse facisten die hitler steunden en niet wij.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoor je dat Gallo? Meedoen he?.
En Bluesdude, volgens mij zit je enter-toets vast.
zeg je nu dat je een rechtse fascist ben ?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:48 schreef Gallo het volgende:
Och ja je bent tegen homo's en gelijk ben je facist. Het waren de linkse facisten die hitler steunden en niet wij.
"wij"quote:Op zondag 23 mei 2004 00:48 schreef Gallo het volgende:
[..]
Och ja je bent tegen homo's en gelijk ben je facist. Het waren de linkse facisten die hitler steunden en niet wij.
Boehoehoe, die linkse ratten ook altijd.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:48 schreef Gallo het volgende:
Och ja je bent tegen homo's en gelijk ben je facist.
Rechtse fascisten zouden Hitler niet steunen?quote:Het waren de linkse facisten die hitler steunden en niet wij.
Ja, het regime van Mussolini was uitermate links en bleef het ook.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:48 schreef Gallo het volgende:
[..]
Ah het zuiden van Italie... dan ben je of al 65+ inmiddels.. of je kletst poep en had verder totaal niets met het "wij" te maken natuurlijk...quote:Op zondag 23 mei 2004 00:51 schreef Gallo het volgende:
[..]
Ja, het zuiden zegmaar.
Kijk daar een facist onder je bedquote:Op zondag 23 mei 2004 00:49 schreef Bluesdude het volgende:
zeg je nu dat je een rechtse fascist ben ?
Fortuyn is dan zeker ook links, en gebleven.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, het regime van Mussolini was uitermate links en bleef het ook.
Zeg Gallo, waarom zijn 'jullie' achtergebleven vergeleken met het noorden? Toch niet omdat jullie er superieure denkbeelden op nahouden he?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:51 schreef Gallo het volgende:
[..]
Ja, het zuiden zegmaar.
Truste SKquote:Op zondag 23 mei 2004 00:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Fortuyn is dan zeker ook links, en gebleven.
Hmm, trusten allen.
Verdiep je eens in de feiten.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Fortuyn is dan zeker ook links, en gebleven.
Hmm, trusten allen.
De achtergebleven gebieden zijn rechts?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:53 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zeg Gallo, waarom zijn 'jullie' achtergebleven vergeleken met het noorden? Toch niet omdat jullie er superieure denkbeelden op nahouden he?
Mensen die zich superieur voelen zijn linksquote:Op zondag 23 mei 2004 00:55 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De achtergebleven gebieden zijn rechts?
Vergelijkbaar met Amerika toch? Het arme zuiden is conservative, terwijl rijkere staten als Californie en Massachussetts behoorlijk liberal zijn.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:55 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De achtergebleven gebieden zijn rechts?
Blijkbaar blijft het niet alleen bij voelen..quote:Op zondag 23 mei 2004 00:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Mensen die zich superieur voelen zijn links
Achter gebleven ? Wij maken nog steeds de dienst uit in italie gelukkig maarquote:Op zondag 23 mei 2004 00:53 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zeg Gallo, waarom zijn 'jullie' achtergebleven vergeleken met het noorden? Toch niet omdat jullie er superieure denkbeelden op nahouden he?
Binnenkort bij Peter R. de Vries: de Antillianen die die foto hebben verbouwd.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:59 schreef Bela het volgende:
ff wat anders: Al voorstellingen gemaakt van Friso op huwelijksreis?
[afbeelding]
Aad Meijerquote:Op zondag 23 mei 2004 00:59 schreef Bela het volgende:
ff wat anders: Al voorstellingen gemaakt van Friso op huwelijksreis?
[afbeelding]
Het verschil tussen conservatieven en liberalen is erg groot. Kijk maar naar de SGP en VVD.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Amerika toch? Het arme zuiden is conservative, terwijl rijkere staten als Californie en Massachussetts behoorlijk liberal zijn.
Ah, prachtig, ik dacht al dat de Camorra op zijn retour was.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:00 schreef Gallo het volgende:
[..]
? Wij maken nog steeds de dienst uit in italie gelukkig maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |