quote:We hebben geen titels gevonden die aan uw zoekopdracht voldoen. Titel: GTST (met de woorden)
quote:die zijn prachtig. Heel mooi geworden. Wat een drama bij ons he? En als je dan weet dat we die scene juist 4x opnieuw gedaan hebben, vanwege de slappe lach... je zou het niet zeggen... maar de tranen bij Charlot waren dus van het lachen.Zo blij is mevrouw dat ik weg ben.
![]()
Staan ook op een andere computer zie ik net...Je kunt het ook ff aan static of Tom vragen. Die kunnen ze zo kopieren...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:17 schreef BVO het volgende:
Zet ze toch maar neer, ik copy/paste er liever 20 dan 60..
Omdat ik die twee screens zo mooi vondquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:36 schreef dunn0w het volgende:
Mooi wel.. maar waarom niet:
- Dumb & Dumber vs. Nick ?
- M&M vs. de Belg ?
en niet zeggen: 'dan had jij hem maar moeten openen!'
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat ik die twee screens zo mooi vond.
En anders had je 'em zelf maar moeten openen.
Oeh sentimenteel haha.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:04 schreef ThomasBerge het volgende:
Weer een leuke opening! Jef is geweldigen terecht dat hij bij die Barbarra weggaat. Al was het altijd wel een romantische rots in de branding van GTST, het koppel Jef en Barbarra
![]()
Zei ik ook al... maar er waren mooie caps van Barbara en Jef .. dusquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:07 schreef _bigmac_ het volgende:
fuck die titel godverdomme!!!
Goder de godver!!!
Damn Godverdomme
het moest gaan over die twee sukkels tegen Nick!!
Damn
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:07 schreef _bigmac_ het volgende:
Goder de godver!!!
Damn Godverdomme
Damn
Ja... ze had toch ook een contract voor één jaar. dus dan gaat ze pleite.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:23 schreef digispeed het volgende:
Sorry niet helemaal on topic maar
de geruchten stroom blijft doorgaan en het is nu min of meer bevestigd op de oude luitjes van GTST club: martine keert niet terug in het volgende seizoen........![]()
![]()
![]()
ze had toch kunnen bijtekenen. speciaal voor mij.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:24 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja... ze had toch ook een contract voor één jaar. dus dan gaat ze pleite.
Jammer voor je!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:25 schreef digispeed het volgende:
[..]
ze had toch kunnen bijtekenen. speciaal voor mij.
nu kan ik mijn club welopdoeken.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:07 schreef _bigmac_ het volgende:
Goder de godver!!!
Damn Godverdomme
Damn
Ga zelf weg.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:43 schreef BVO het volgende:
[..]
.
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:23 schreef digispeed het volgende:
de geruchten stroom blijft doorgaan en het is nu min of meer bevestigd op de oude luitjes van GTST club: martine keert niet terug in het volgende seizoen........![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:11 schreef ThomasBerge het volgende:Nah...ik hoop wel dat het wat spannender gebeurt dan toen met die vriend van Janine die in Ludo's verleden wroetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zsou wel een mooie zomercliffhanger zijn,
Ludo & Stefano tegen Yasmin, Isabella en MartineClementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Ik denk ook dat ze dat als zomercliffhanger gaan gebruiken. Aangezien ze die verhaallijn al weken lopen te rekken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nah...ik hoop wel dat het wat spannender gebeurt dan toen met die vriend van Janine die in Ludo's verleden wroette
Het zsou wel een mooie zomercliffhanger zijn,
Ludo & Stefano tegen Yasmin, Isabella en Martine
Ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:39 schreef Remzz het volgende:
Moeten al die topictitels in het Engels?
Ik ga toch voor 1quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:47 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja.
Dat is nu eenmaal leuker.
Zeg nou zelf
- Het verhaal is afgelopen OF:
- The Story ends..
Dat tweede klinkt toch veel leuker.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:47 schreef dunn0w het volgende:
Zeg nou zelf
- The Story ends..
Nee, het is tot nu toe bij een mondelinge overeenkomst gebleven.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:33 schreef babette21 het volgende:
heb 't gisteren niet gezien. zijn de scheidingspapieren al getekend?!?!
nah dat schiet lekker op dan.....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:34 schreef ThomasBerge het volgende:
Nee, het is tot nu toe bij een mondelinge overeenkomst gebleven.
Ik vind het de laatste tijd juist steeds weer vermakelijker worden.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
ligt het aan mij of is gtst de laatste tijd enorm![]()
misschien omdat er weinig mensen zijn die momenteel een ode verdienen?!?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:37 schreef RedGuy het volgende:
Pleur nu eens op met die Engelse titels. We leven toch godverdomme in Nederland.
Waar is de tijd gebleven dat de titels nog gewoon: Ode aan Stefano of Ode aan Isabella heette..
Nick wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien omdat er weinig mensen zijn die momenteel een ode verdienen?!?![]()
ze zijn alle 2 kut..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:47 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja.
Zeg nou zelf
- The Story ends..
Jepz en de kids van Sofia ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:29 schreef HarigeKerel het volgende:
Charlie en Morris zijn zowel broer/zus als neef/nicht, net als die kinderen van Chanine dat van elkaar zijn.
Wat een rare relaties hebben ze daar ook![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
nah dat schiet lekker op dan.....
ligt het aan mij of is gtst de laatste tijd enorm![]()
enige boeiende lijn was met martine-yasmine-isabella-ludo, maar zelfs dat hebben ze weten te verpesten tot absolute bullshit....![]()
Ik had toch pas geleden ergens gelezen dat ze had bijgetekend. Dus ik ben toch wel erg verbaasd.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:23 schreef digispeed het volgende:
de geruchten stroom blijft doorgaan en het is nu min of meer bevestigd op de oude luitjes van GTST club: martine keert niet terug in het volgende seizoen........ :'( :'( :'(
Tja, maar die zullen dan toch eerst gecast moeten worden.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:05 schreef _bigmac_ het volgende:
Dan moet Sjors naar school gaan en maakt ze daar vriendjes.
Ik moet bekennen dat ik niet meer zo veel herinner, het was nogalquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:17 schreef EmmYKuHh het volgende:
wat is er gister allemaal gebeurt?
Sjors maakt geen vriendjes, tenzij ze van thee houden..... Wordt er echt helemaal leip van dat dat kind elke aflevering 5 keer vraagt: "Wil je thee?!??!" NEE, IK WIL GEEN THEE!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:05 schreef _bigmac_ het volgende:
Dan moet Sjors naar school gaan en maakt ze daar vriendjes.
Naar zijn caravan?!?!?!?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:26 schreef akkefietje het volgende:
Uiteindelijk ging Jef met een koffertje weg. Waarheen?
Kickuh!!!!! Ik zat er al 'n tijdje op te wachten (he dunn0w!!)....quote:Isabella slaat volledig door en wil Nina vermoorden.
Sjors moet alleen een beetje volwassen worden, verder is niet zo veel mee mis.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
Sjors maakt geen vriendjes, tenzij ze van thee houden..... Wordt er echt helemaal leip van dat dat kind elke aflevering 5 keer vraagt: "Wil je thee?!??!" NEE, IK WIL GEEN THEE!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Het zal wel weer de rosenboom zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
Naar zijn caravan?!?!?!?
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:35 schreef akkefietje het volgende:
Het zal wel weer de rosenboom zijn.
Zie vorige tournement leukste personagequote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:40 schreef _bigmac_ het volgende:
Ludo is ook het leukste personage in heel gtst.
Zeker, maar dat betekent dat er ook eens anderen aan bod moeten komen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:40 schreef _bigmac_ het volgende:
Ludo is ook het leukste personage in heel gtst.
Merel!!!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:58 schreef _bigmac_ het volgende:
Ginger![]()
![]()
Fuck you, you ho, I dont want you backquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:46 schreef _bigmac_ het volgende:
DE VOLGENDE MOET OVER DIE 2 SUKKELS TEGEN NICK GAAN [Robin mode ] HET MOET HET MOET HET MOET HET MOET HET MOET AAAAAAh [Einde Robin mode]
Dat kutengels is zoooooooooo irritant en vooral heel erg zielig. Hou er nou gewoon eens mee op mensen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:47 schreef dunn0w het volgende:
Zeg nou zelf
- The Story ends..
Waar is Do?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:44 schreef Dizer het volgende:
Hoi allemaal
Wat is dit nou weer? Ik kan ook niks aan jullie overlaten he?
Ik open of verzin eens een keertje een topictitel niet en iedereen heeft ruzie met elkaar. (behale DaDa, want die is er altijd tegen).
nina is onze enige hoop op een terugkeer van de school in gtst. Ik hoop dat na de zomerstop nina, en lucas gelijk ook maar, 15, en 13/14, zijn en op de middelbare school zitten. Alwaar ze de feestjes afgaan, in aanraking komen met aggressieve medescholieren, irritante leraren, aardige leraren, ludo die haar verbiedt uit te gaan met "die ene" jongen, ook die "andere" jongen is niet goed genoeg, jongen nummer 3 "verdwijnt" op mysterieuze wijze, enz.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:33 schreef _bigmac_ het volgende:
Nina is lief!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wedden dat die speurtocht via het internet (google) gaat. Echt jongens kom op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een vervelend zeikwijf is het ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaat lang duren, zucht, jammer."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Rosenboomquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:32 schreef _bigmac_ het volgende:
Waar woont martine nu eigelijk??
Friends don't let friends remain beardless...![]()
in de gevangenisquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:32 schreef _bigmac_ het volgende:
Waar woont martine nu eigelijk??.![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Waar is Do?
EDIT: Het is trouwens Dada niet DaDa. Het is toch ook niet DiZeR?Sowwy, was niet de bedoeling om jou naam in BrE3zAh taal te schrijven. Sorry.
Do is tijdelijk alleen op mijn fotoboek te zien. Buffy eindigt bijna en dat is een webicon waard
Do blijft.
*meldtquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:15 schreef akkefietje het volgende:
[..]
Tja, maar die zullen dan toch eerst gecast moeten worden.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...![]()
Ach gossie toch...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:07 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ga zelf weg.
Je hebt het gewoon niet gedaan om mij te pesten zielig kind..
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Ik geloof dat je De leukste tekenfilmserie ooit: As Told By Ginger. al hebt gevonden?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:02 schreef _bigmac_ het volgende:
Heeft ginger al haar eigen topic ???.
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ikke wel! ..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:32 schreef babette21 het volgende:
Kickuh!!!!! Ik zat er al 'n tijdje op te wachten (he dunn0w!!)....![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ook irritant is:quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
Sjors maakt geen vriendjes, tenzij ze van thee houden..... Wordt er echt helemaal leip van dat dat kind elke aflevering 5 keer vraagt: "Wil je thee?!??!" NEE, IK WIL GEEN THEE!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Morris/Milan ofzo: 'Zullen we vanmiddag wat afspreken?'
Sjors: 'Nee ik kan niet want ik moet de Nina en Lucas van school halen..'
![]()
![]()
Ja.. nog zoiets..quote:Op zondag 23 mei 2004 12:51 schreef Noa-lynn het volgende:
Gelukkig is dat Milan gezeik wel afgelopen: Valt tie je lastig!!!!!!![]()
![]()
Wat ook irritant is:quote:Op zondag 23 mei 2004 12:32 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wat ook irritant is:
Morris/Milan ofzo: 'Zullen we vanmiddag wat afspreken?'
Sjors: 'Nee ik kan niet want ik moet de Nina en Lucas van school halen..'
![]()
Dat eindeloze gezeik over Sjors hier.![]()
Sjors is een vervelende zeur. Klaar..
Wil je thee?.
Die kop van Sjors was geweldig, toen ze Charlie en Isabella over seks met Nick hoorden praten..
Verder is het een vervelend kind ja.![]()
Jaja idd!quote:Op zondag 23 mei 2004 14:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die kop van Sjors was geweldig, toen ze Charlie en Isabella over seks met Nick hoorden praten..
Verder is het een vervelend kind ja.
Of toen Morris bezig was met Yasmin en Pascalle....![]()
![]()
Ze zeurt niet erger dan Isabella (Ludo heeft mijn baby vermoord") of Yasmin ("Ludo heeft mijn broertje vermoord").quote:Op zondag 23 mei 2004 14:09 schreef BVO het volgende:
Wil je thee?.
Om over het gezeur van Jef, Barbara, Laura, Dennis, Robert en Valerie maar helemaal te zwijgen.![]()
Dat kun je wel zegguhquote:Op zondag 23 mei 2004 14:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Verder is het een vervelend kind ja.![]()
En vergeet vooral Charlie niet, de opperzeikerd! 'Nee, ik wil niet revalideren' , 'de dokter zegt dat ik gek ben bla' enz enz enz enz..................quote:Op zondag 23 mei 2004 14:19 schreef akkefietje het volgende:
[..]
Ze zeurt niet erger dan Isabella (Ludo heeft mijn baby vermoord") of Yasmin ("Ludo heeft mijn broertje vermoord").
Om over het gezeur van Jef, Barbara, Laura, Dennis, Robert en Valerie maar helemaal te zwijgen.![]()
![]()
Ja, sneu he voor biggiequote:Op zondag 23 mei 2004 10:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach gossie toch....
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
Heb ik iets gemist??.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.![]()
Het enige verschil is dat het gezeur van Sjors met sex te maken heeft en dat daar kennelijk een hoop mensen op dit forum erg gefrustreerd van raken.quote:Op zondag 23 mei 2004 14:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En vergeet vooral Charlie niet, de opperzeikerd! 'Nee, ik wil niet revalideren' , 'de dokter zegt dat ik gek ben bla' enz enz enz enz..................![]()
![]()
Isabella en Yasmin brengen spanning en opwinding; Sjors brengt verveling en irritatie.quote:Op zondag 23 mei 2004 14:19 schreef akkefietje het volgende:
[..]
Ze zeurt niet erger dan Isabella (Ludo heeft mijn baby vermoord") of Yasmin ("Ludo heeft mijn broertje vermoord").
Om over het gezeur van Jef, Barbara, Laura, Dennis, Robert en Valerie maar helemaal te zwijgen.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Nee hoor, haar dodelijk vermoeiende opstelling tegenover Martine is ookquote:Op zondag 23 mei 2004 14:55 schreef akkefietje het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat het gezeur van Sjors met sex te maken heeft en dat daar kennelijk een hoop mensen op dit forum erg gefrustreerd van raken., evenals haar tergende Wil je thee?.
Yasmin brengt voornamelijk spanning in haar blousje.quote:Op zondag 23 mei 2004 15:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Isabella en Yasmin brengen spanning en opwinding; Sjors brengt verveling en irritatie.
En Isabella is gewoon een irritante psychopaat.![]()
Ik zie liever een soap vol met Isabella's en Yasmins dan een soap vol met Sjorsen...Goede thee, Slechte thee ofzo wordt het dan...quote:Op zondag 23 mei 2004 15:34 schreef akkefietje het volgende:
[..]
Yasmin brengt voornamelijk spanning in haar blousje.
En Isabella is gewoon een irritante psychopaat.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Sjors is gewoon een theemuts.quote:Op zondag 23 mei 2004 15:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie liever een soap vol met Isabella's en Yasmins dan een soap vol met Sjorsen...Goede thee, Slechte thee ofzo wordt het dan....
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.![]()
Nou, ik kan je op een briefje geven dat het gezeur over Sjors hier in een keer is afgelopen als ze een keer sex heeft gehad. Dat het halve forum nog steeds over Sjors leutert, terwijl ze de laatste maanden nauweliijks te zien is geweest zegt genoeg.quote:Op zondag 23 mei 2004 15:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor, haar dodelijk vermoeiende opstelling tegenover Martine is ook, evenals haar tergende Wil je thee?.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"![]()
Objectief gesproken hebben Isabella en Yasmin op dit moment toch voornamelijk een figuranten rol als aangever voor Martine. Martine zorgt voor spanning en opwinding, niet Isabella en Yasmin.quote:Op zondag 23 mei 2004 15:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Isabella en Yasmin brengen spanning en opwinding; Sjors brengt verveling en irritatie."De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"![]()
Daar ben ik het niet mee eens.... Yasmin zit ook nog met Stefano.. dat brengt ook weer een lijntje met zich meequote:Op zondag 23 mei 2004 16:05 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Objectief gesproken hebben Isabella en Yasmin op dit moment toch voornamelijk een figuranten rol als aangever voor Martine. Martine zorgt voor spanning en opwinding, niet Isabella en Yasmin... en Isabella is ook nog eens aan het doordraaien.. die komt heus nog wel vaak in beeld.
![]()
Ik snap eigenlijk niet waarom het voor Sjors zo moeilijk zou zijn als ze weet dat charlie en nick seks hebbenZe zag toch dat Charlie het vrijwillig had gedaan?
Wat boeit het dan? En Sjors is veel te braaf
ze doet echt niks fout, brr...
Ook vind ik dat zogenaamde trauma verhaal dat Charlie weer kan lopen zodra ze weet wie haar echte moeder is ook lulkoek, heel irritant.![]()
Wel, want ze is scheinheilig en aanstellerig, allebei heel vervelende eigenschappen.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:53 schreef Ventje83 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom het voor Sjors zo moeilijk zou zijn als ze weet dat charlie en nick seks hebbenZe zag toch dat Charlie het vrijwillig had gedaan?
Wat boeit het dan? En Sjors is veel te braaf
ze doet echt niks fout, brr...
Ook vind ik dat zogenaamde trauma verhaal dat Charlie weer kan lopen zodra ze weet wie haar echte moeder is ook lulkoek, heel irritant.![]()
Ze zijn alle 3 kut van ze fukken met Sandersquote:Op zondag 23 mei 2004 15:34 schreef akkefietje het volgende:
[..]
Yasmin brengt voornamelijk spanning in haar blousje.
En Isabella is gewoon een irritante psychopaat.![]()
![]()
Sorryquote:Op zondag 23 mei 2004 21:31 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ze zijn alle 3 kut van ze fukken met Sanders![]()
Ze zijn alledrie kut, want ze fokken met Sanders..
.. maar dat is toch juist leuk... tenminste het levert leuke lijntjes op.
![]()
![]()
En dan zeggen dat ik een zeikerd benquote:Op zondag 23 mei 2004 22:41 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Sorry.. maar dat is toch juist leuk... tenminste het levert leuke lijntjes op.
neem het over van jou.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik een zeikerd ben
schrok ook van mezelf..
Maar ga nu slapen morgen weer een dag vol........ proefwerken.![]()
![]()
Good luck
Mijn video heeft de laatste minuten niet opgenomen van gtst vrijdag. Wat is er gebeurd nadat Isabelle tegen Martine en Yasmin heeft gezegd dat 100 miljoen niet genoeg is....???
Vond het trouwens een zielige aflevering. Ik leef met Barbara mee, en ook met Charlie. Maar Morris mag van mij echt de jungle in verdwalen of zo...eikel
Ze wil dat of Nina of Stefano er aan gaat...Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
De Trut!!!
Nou, ze mag weer op gaan rotten
Zei ze niet dat ze GTST zou doen totdat ze klaar is met der studie....ze zal vast al klaar zijn. Oprotten met dat mens, vind haar niet meer leuk!!Friends don't let friends remain beardless...![]()
De anti-sjors-lobby hier begint langzamerhand amusante vormen aan nemen. Ze hoeft niet eens meer op het scherm te verschijnen, een spoilertje met het woord Sjors is al voldoende om een aantal (sex? )gefrustreerden op de kast te jagen. Het meest lachwekkende is dat het dus gaat over iemand die iedereen dus vooral vreselijk saai en oninteressant vindt.![]()
Ik vond haar in het begin wel leuk, maar nadat dom begon te doen en zo....quote:Op maandag 24 mei 2004 11:18 schreef _bigmac_ het volgende:
JA weg met haarFriends don't let friends remain beardless...![]()
He Dizer. Je weet wat ik van dat engels vind he? Maar kijk ALS je dan engels moet schrijven, doe het dan goed. Wich moet Witch zijn.quote:Op maandag 24 mei 2004 12:31 schreef Dizer het volgende:
Dizers handtekening (signature voor sommigen): One powerfull Wich, Two Vampires with a soul
Two Slayers and three days till Apocalypse!
EDIT: Oh ja en powerfull moet powerful zijn."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Thx...quote:Op maandag 24 mei 2004 13:01 schreef Dada het volgende:
[..]
He Dizer. Je weet wat ik van dat engels vind he? Maar kijk ALS je dan engels moet schrijven, doe het dan goed. Wich moet Witch zijn.
EDIT: Oh ja en powerfull moet powerful zijn.Friends don't let friends remain beardless...![]()
Ik hoop dat Ludo een grote thee bom maakt en dat die ontploft in het gezicht van moeder en dochter.quote:Op zondag 23 mei 2004 14:09 schreef BVO het volgende:
Wil je thee?.
![]()
Neee, Martine moet blijvenquote:Op maandag 24 mei 2004 14:34 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ludo een grote thee bom maakt en dat die ontploft in het gezicht van moeder en dochter.En Sjors mag wel weg, of ze moet ook evil worden net als haar pappie en mammie
![]()
![]()
Wahaha..en is het gelukt om pascale op te roepen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:26 schreef akkefietje het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik niet meer zo veel herinner, het was nogal![]()
Het ging vooral over Jef, die wil gaan scheiden. Lange gesprekken met Barbara, Charlie en Morris.
Barbara wil graag alles doen om Jef te laten blijven, Charlie en Morris vinden hem kort gezegd een enorme lul. Uiteindelijk ging Jef met een koffertje weg. Waarheen?
Benjamin is volledig aan het doorslaan. Hij probeerde toeterzat met waxine lichtjes de geest van Pascal op te roepen met een fotootje.
Ludo snapt nu helemaal hoe het complot van Martine in elkaar zit en zint op wraak. Tussen Martine, Yasmin en Isabella komt er ook steeds meer herrie. Isabella slaat volledig door en wil Nina vermoorden.![]()
![]()
Fajah (Yasmin) heeft m'n vraag beantwoord![]()
.
quote:Mocht de kans zich serieus voordoen, zou je dan een acteer-carrière willen in Amerika? Hoe zou je dat dan met je dochtertje doen?
Dat is een hele goeie vraag. Ik denk dat ik daar dan zou moeten gaan wonen met haar en een aupair. Dit is heel moeilijk, omdat haar vader hier woont. Ik zou echt niet weten we dat zouden moeten doen.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Het volgende topic moet echt gaan over de cliffhangerDie komt eral bijna aan!!
Wie zal er dit jaar weggaan?
I Like Gtst..![]()
Net victoria koblenko op tmf met sylvie meis over de cliffhanger zei ze dat het een feest wordt waar bijna iedereen aanwezig is en zo ontsanapt dus ook bijna niemand aan de cliffhanger (lees de bom van Ludo).
Heeft iemand een capture van die vriendin van Yasmin? die waar benjamin mee ging ouwehoeren bij Harmsen volgens mij heet ze Julia.![]()
..En er gebeuren veel ongelukken zei ze.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:16 schreef TFD het volgende:
Net victoria koblenko op tmf met sylvie meis over de cliffhanger zei ze dat het een feest wordt waar bijna iedereen aanwezig is en zo ontsanapt dus ook bijna niemand aan de cliffhanger (lees de bom van Ludo)... ze kwam leuk over btw.
![]()
![]()
!PLOT VOOR CLIFFHANGER!
sjors krijgt een ongeluk:
Er valt een theepot met kokend heet water over haar gezicht als ze voor iedereen thee zet op de bruiloft van Nick en charlie. Inspecteur Veldluis komt achter de echte moordenaar van Pascale, het was 'dat ventje' van een sil de strandjutter, hij sloeg haar met zijn kandelaar boven de trap in scala.![]()
Idd evelien ze klonk erg spontaan! Was niet zo'n van te voren bedacht interview. Kvond het erg leuk![]()
GTST begint zo![]()
![]()
![]()
Ja precies.... ze doet altijd erg enthausiast.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:04 schreef TFD het volgende:
Idd evelien ze klonk erg spontaan! Was niet zo'n van te voren bedacht interview. Kvond het erg leuk![]()
GTST begint zo![]()
![]()
--------------------------------------------------------
Oeff vrijdag niet gezien.. maar zie dat Isa nu echt gaat freaken... leuk hoor!![]()
![]()
Beetje bangmaken mag toch wel?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:06 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja blijf van Nina en Stefano af!!.
![]()
Wat speelt Isabella dat ijzingwekkend goed he
Wat is er trouwens met haar baby gebeurd, heb ik ff gemist![]()
Ze is zeker keigoed...quote:Op maandag 24 mei 2004 20:16 schreef Illyria het volgende:
Wat speelt Isabella dat ijzingwekkend goed he
Wat is er trouwens met haar baby gebeurd, heb ik ff gemist
Der baby is doodgegaan aan overmatig medicijngebruik.. in het gesticht!![]()
![]()
Verrassend einde
Gaat echt de goede kant op met gtst...denk je dat je naar weer een normale aflevering kijkt, opeens Benjamin die Janine aanvalt
Ik vond het juist voorspelbaar.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:37 schreef Dizer het volgende:
Verrassend einde
Gaat echt de goede kant op met gtst...denk je dat je naar weer een normale aflevering kijkt, opeens Benjamin die Janine aanvalt![]()
Een clubje oprichtenquote:Op maandag 24 mei 2004 20:45 schreef dunn0w het volgende:
Nu kunnen Janine en Sjors samen een clubje oprichten... whahaIk ben benieuwd wat Ray zegt als hij naar beneden komt stormen
.
Of nina: Mama wat doe je nou?![]()
![]()
![]()
Zag ik nu Isa bij het huis van Janine rondspoken....... dat wordt leuk!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:47 schreef TFD het volgende:
[..]
Een clubje oprichtenIk ben benieuwd wat Ray zegt als hij naar beneden komt stormen
.
Of nina: Mama wat doe je nou?![]()
![]()
![]()
Ja... even Nina stalkenquote:Op maandag 24 mei 2004 21:14 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zag ik nu Isa bij het huis van Janine rondspoken....... dat wordt leuk!![]()
![]()
Isa die janine red van benjamin.
Maar idd dat wordt leuk ze was ook al druk met een routekaart in de weer. Ik snap trouwens niet dat 1 van ludo's mannetjes nog niet heeft gezien dat ten 1e Fransen naar martine ging. en ten 2e isa bij janines huis rondspookt midden in de n8....
Maargoed dat zal wel aan mij liggen, of ludo heeft weer eens een paar hersenloze mannetjes![]()
![]()
Btw..quote:Op maandag 24 mei 2004 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... even Nina stalken
Dizer, je bent wel heel snel van mening veranderd over Isabella.... een maandje geleden was je het nog roerend met me eens.
Nina...![]()
![]()
Echt ??quote:Op maandag 24 mei 2004 20:44 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik vond het juist voorspelbaar.![]()
Ja vanaf die blik van Janine toen Benjamin zijn hand tegen haar aan deed (of tegen haar hand ofzo... kon niet goed zien) .. daarna toen ze terug kwam en benjamin weer enigszin 'normaal' was... was het direct duidelijk dat dit zou gebeuren....quote:Op maandag 24 mei 2004 21:36 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Echt ??
Maar Janine kennende slaat ze wel van zich af ( Ray sloeg ze namelijk ook terug).
![]()
Het ia gewoon dat nbiemand de Sanders wat aan mag doen...zomaar...vermoorden dan...quote:Op maandag 24 mei 2004 21:20 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Btw..
Dizer, je bent wel heel snel van mening veranderd over Isabella.... een maandje geleden was je het nog roerend met me eens.
Nina...![]()
Die korpsbal was wel grappigverder is GTST om te janken zo saai
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005![]()
quote:Op maandag 24 mei 2004 21:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het ia gewoon dat nbiemand de Sanders wat aan mag doen...zomaar...vermoorden dan...ook al zo'n fanatieke Sanders-mag-niks-overkomen fanaat..
net als big_mac
![]()
![]()
Precies de Sanders zijn heiligquote:Op maandag 24 mei 2004 22:18 schreef dunn0w het volgende:
[..]
ook al zo'n fanatieke Sanders-mag-niks-overkomen fanaat..
net als big_mac
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit bedoel ik nuquote:Op maandag 24 mei 2004 22:20 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Precies de Sanders zijn heilig![]()
![]()
![]()
. Sanders is idd cool.. maar zonder enige concurentie is hij toch ook niets aan?
![]()
Die heeft hij gehad, en daarom is het nu tijd voor de familie Sanders om terug te slaan
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Komt er vanochtend nog een herhaling van gisteren? Kzou kijken omdat het zusje van een vriendin zou figureren, maar ben t vergeten..''Going mental on the Wabbu''![]()
Duh tuurlijk. Om kwart voor 11quote:Op dinsdag 25 mei 2004 07:34 schreef Together-Alone het volgende:
Komt er vanochtend nog een herhaling van gisteren? Kzou kijken omdat het zusje van een vriendin zou figureren, maar ben t vergeten..![]()
![]()
Zal je net zien.. Dan moet ik dus net weg om de bus te pakken naar mn werk..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 09:38 schreef Ventje83 het volgende:
[..]
Duh tuurlijk. Om kwart voor 11
''Going mental on the Wabbu''![]()
Yeah lets kill the bitchquote:Op maandag 24 mei 2004 23:22 schreef Frey het volgende:
Die heeft hij gehad, en daarom is het nu tijd voor de familie Sanders om terug te slaan![]()
![]()
![]()
Beste tegenstanders van Ludo:quote:Op maandag 24 mei 2004 22:22 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nu. Sanders is idd cool.. maar zonder enige concurentie is hij toch ook niets aan?
Dian en Huib
Bowien
Janine & Stefano
Martine
De rest vond ik niet zo leuk en voorspelbaar, zoals Isabella, Meike, Jessica/Julian, Maffia, Tony Fuentez, Robert en Jef, Daniel, Simon....Friends don't let friends remain beardless...![]()
en Roxy belifante danquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beste tegenstanders van Ludo:
Dian en Huib
Bowien
Janine & Stefano
Martine
De rest vond ik niet zo leuk en voorspelbaar, zoals Isabella, Meike, Jessica/Julian, Maffia, Tony Fuentez, Robert en Jef, Daniel, Simon....![]()
Ik vind martine ook niet echt de leukste tegenspeelsters.. Zo nep, alsof Martine meer invloed op die frandsen kan uitoefenen dan Ludo, een van de grootste Kunstkenners. En martine als ex-bajesklant is harstikke onbetrouwbaar!![]()
alias Floor... zij was wel oke...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:30 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
en Roxy belifante dan
Apolla samen met Marcus.
![]()
Ik vond het nogal 'out of character' van Benjamin... Bijna van hetzelfde niveau als Laura die een moord pleegt met Cleo.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:44 schreef dunn0w het volgende:
Ik vond het juist voorspelbaar.
Benjamin komt überhaupt niet zo sterk over, m.u.v. zijn scènes met Robin.![]()
Ja wel 'out of character' .. maar het lag er echt dik bovenop dat er toen iets ging gebeuren toen Benjamin daar op de bank lag..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vond het nogal 'out of character' van Benjamin... Bijna van hetzelfde niveau als Laura die een moord pleegt met Cleo.
Benjamin komt überhaupt niet zo sterk over, m.u.v. zijn scènes met Robin.![]()
Er zijn veel dingen out of Character trouwens de laaste tijdquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:49 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja wel 'out of character' .. maar het lag er echt dik bovenop dat er toen iets ging gebeuren toen Benjamin daar op de bank lag..
Robin die Pascalle vermoord.
Benjamin die Janine begint te neuken.
Nick die Sjors heeft verkracht .
Morris is heelemaal de weg kwijt zins afrika![]()
En isabella is ook gewoon heelemaal veranderd toen ze net de serie in kwam hadden de schrijvers nooit het idee een psyco van haar te maken.![]()
Bigmac ik ben dat niet met je eens benjamin en janine is echt out of character de rest vind ik niet.
Robin is ontoerekeningsvatbaar,
Nick is een gladde vent (ook irl),
morris is homo en daar moet hij nog achterkomen (vandaar de weg kwijt, isabella is nog steeds knettergek en dit wordt nu aangewakkerd door het verliezen van haar kind.![]()
Isabella is gewoon stoer... en vind haar ook niet 'out of character' ... bigmac, de schrijvers denken daar heus wel over na.. over de de ontwikkelingen die de personages doormaken.![]()
Toen ze er net in kwam was ze toch nog niet zo ??quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:05 schreef dunn0w het volgende:
Isabella is gewoon stoer... en vind haar ook niet 'out of character' ... bigmac, de schrijvers denken daar heus wel over na.. over de de ontwikkelingen die de personages doormaken.
Kwam volgens mij allemaal door het verlies van haar moeder.
Effe wat anders Ray blijft wel zichzelf![]()
![]()
Hoorde vandaag op 3fm nieuws dat er mensen klagen over het vele drank gebruik in gtst
Nu zie ik waarom![]()
![]()
Katja is niet lelijk
Volgens mij is ze een (vrij) bekende actrice?
Of lijkt dat maar zo
Ik zou ook vreemdgaan als ik Sjors als vriendin hadquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:35 schreef TFD het volgende:
dennis en milan in het laatste stukje errug leukalleen maar hopen dat milan niet vreemdgaat ofzo
![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:31 schreef _bigmac_ het volgende:
Pascalle en Sjors in 1 !!
Das die KAtja![]()
![]()
Katja moet een vaste rol krijgen![]()
.
Ze lijkt een beetje op Dash 3 in 1 uit ONM.
Fajah/Yasmin gaat zich misschien wel registreren. Hebben we 2 (ex)-GTST'ers hier, en wat voor 2
![]()
.
vind je Yoka Verbeekquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:47 schreef BVO het volgende:
Fajah/Yasmin gaat zich misschien wel registreren. Hebben we 2 (ex)-GTST'ers hier, en wat voor 2
![]()
.
en
?!
![]()
Jaquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:49 schreef dunn0w het volgende:
[..]
vind je Yoka Verbeeken
?!
. Ze is niet het prototype van lekker geil wijf
, maar op de een of andere manier heeft ze wat
. Al past
meer bij haar dan
.
.
Ehm...?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:53 schreef _bigmac_ het volgende:
Ooh oke.
Owja..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja. Ze is niet het prototype van lekker geil wijf
, maar op de een of andere manier heeft ze wat
. Al past
meer bij haar dan
.
.
![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:56 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Owja..![]()
.
Vind ik dan.
Nee .. ik niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:57 schreef BVO het volgende:
Ok.
Vinden jullie Katja niet leuk?.
En bigmac ook niet, als ik zijn vorige posts zo lees.![]()
Van mij mag ze een vaste rol krijgenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:58 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nee .. ik niet.
En bigmac ook niet, als ik zijn vorige posts zo lees..
Vond je d'r ook niet op Ariël lijken?.
Nee, die Katja mag snel weer weg, ik wil wel graag die snol terug zien die laatst Sil op kwam halen bij dat buro van Laura!Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds![]()
whaha... die niet kan acteren..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:57 schreef _bigmac_ het volgende:
Dunn0w moet in gtst gaan spelen eindelijk eens een lekkere babe![]()
Dat kan niemand in gtstquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:00 schreef dunn0w het volgende:
[..]
whaha... die niet kan acteren..![]()
![]()
Ik vond het wel een goede actie van Milan en Morris en Katja!
Van mij mag ze blijven hoor, lekker Charlie op stang jagen![]()
![]()
Wel, Govert is echt wel een goede acteur dus!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:00 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dat kan niemand in gtst![]()
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds![]()
Vind ik dus ookquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:00 schreef RedGuy het volgende:
Yoka is leuk. En erg grappig.. Erg leuke site heeft ze
.
Die plaatjes!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:05 schreef BVO het volgende:
Vind ik dus ook. Erg leuke site heeft ze
.
.
Geweldig. Toen ik dat voor de eerste keer las liepen de tranen over m'n wangen van het lachen..
![]()
dat is dan Govert en Dunn0wquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:03 schreef mrcool het volgende:
[..]
Wel, Govert is echt wel een goede acteur dus!![]()
![]()
quote:Getest
Ik heb voor u getest: Magnum Intense
Drie dagen geleden zag ik de reklame, gisteren heb ik het gegeten.
In het kartonnen bakje zit voornamelijk vanilleijs, dat wat ook in de andere Magnums zit, met erop een laagje melkchocolade en wat vrolijke chocoladekrulletjes. Het bijzondere aan het ijsje is het "hart van truffel" waar je halverwege op stuit. En ja, dat bolletje bruin, smeuïg truffelijs is erg smakelijk. Het nadeel vond ik dat je veel saai vanilleijs weg moet werken voordat je bij het echt lekkere gedeelte van het ijsje aanbelandt, en als het net uit de vriezer komt is het bovenste chocoladelaagje nog zo hard dat het niet makkelijk breekt waardoor je grote brokken krijgt (terwijl het juist zo lekker is om bij elke hap ook wat chocolade te eten).
Op de site van Ola zijn de voedingswaarden nog niet toegevoegd dus ik weet niet wat voor aanslag het precies op je lijn pleegt, maar zoals de andere Magnums is het vermoedelijk niet echt een aanrader als je van plan bent voor de zomer een slanke den te worden.
Ik denk dat het wel een succes zal worden omdat Magnum hoe dan ook succesvol is vanwege het luxe-gevoel dat je krijgt bij zo'n grote romige ijstraktatie. Magnum Intense geeft datzelfde gevoel en het is niet bepaald een straf om te eten. Lekker als toetje, en als je op dieet bent eet je het toch gewoon als lunch.
Ik zeg dus: aanrader..
bronLa buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Als ik dan bij Govert in huis mag.... zouk het wel koel vindenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:10 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
dat is dan Govert en Dunn0w![]()
.
![]()
Ze heeft nog gelijk ook.quote:Ik ben van plan u regelmatig te voorzien van een testrapport van een Nieuw Product. Ik hou van nieuwe producten en ik laat me graag door reclame verleiden deze producten aan te schaffen. Dus was mijn idee om zo eens in de twee weken ofzo een ding uit te testen en van mijn ondervindingen verslag te doen.
Als voorproefje kan ik u wat vertellen over de nieuwe Lay's Sensations chips, smaak Oven Roasted Chicken & Thyme. Ik weet niet wat die naam u doet, maar mij maakte het wat angstig. Bij de ingrediënten had ik 'kippoeder' zien staan, wat mijn smaakpapillen ook niet echt prikkelde en het duurde even voordat ik de zak open durfde te maken.
Gelukkig stinkt de chips niet; het is dus geurtechnisch veilig om er een te proeven. De smaak is merkwaardig. Dat kippoeder dekt de lading eigenlijk wel. Het is alsof er kippenbouillonblokjes op zijn gesmeerd, zo'n geconcentreerde smaak hebben de chips. Tè geconcentreerd. Niet lekker. Bovendien: wie bedenkt nou dat er chips moeten komen met kipsmaak!
Het probleem met chips is dat je de behoefte voelt om door te blijven eten ook al vind je ze niet eens echt lekker. Ik at er dus meer van dan ik zou willen. Maar lekker ging ik ze niet vinden. Eerder licht misselijkmakend. Na een tijdje moest ik de zak echt dichtdoen en mijn mond spoelen met water.
De Lay's Oven Roasted Chicken & Thyme chips zijn dus: een afrader..
.
bronLa buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Ze heeft 3 weken geleden ofzo nog in Idols gepost.
Onder welke naam?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:36 schreef BVO het volgende:
Ze heeft 3 weken geleden ofzo nog in Idols gepost.
![]()
Wat is na haar tijd?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:40 schreef _bigmac_ het volgende:
Yoka
of was jij pas na haar tijd ??
Ik bedoelde haar nickname op Fok!![]()
BVO, het is inmiddels www.yokaverbeek.nl inmiddels.
Ik heb Yoka trouwens ooit een mailtje gestuurd of ze hier eens wilde posten.Maar ze deed het wel
![]()
Barbara Alberts GTST's grootste drankorgel
[ Bericht 5% gewijzigd door Svensational op 25-05-2004 22:49:53 ]Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Voor de liefhebbers:
[ Bericht 13% gewijzigd door Svensational op 26-05-2004 00:51:25 ]Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Was gister op SBS6...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:13 schreef _bigmac_ het volgende:
Hoorde vandaag op 3fm nieuws dat er mensen klagen over het vele drank gebruik in gtst
Nu zie ik waarom.
Een of andere zielige club tegen alcohol is het er niet mee eens dat er zoveel gedronken wordt in GTST. Na onderzoek is ondekt dat elke 5 minuten een glas alcohol gedronken wordt in GTST.
Het zal wel door Barbara komen die opeens wijn als beste vriend heeft....
Maar vind Barbara nu wel zielig.
Jij houdt meer van 8-jarige platte meisjes he?quote:Op woensdag 26 mei 2004 08:18 schreef _bigmac_ het volgende:
Gadverdamme 50 jarige hang tieten.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Ja Barbara stond bovenaan. Vandaar dat plaatje hierbovenquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:27 schreef Dizer het volgende:
Het zal wel door Barbara komen die opeens wijn als beste vriend heeft....
Maar vind Barbara nu wel zielig.
bigmac, het zou handiger zijn als je eens de quotefunctie zou gaan gebruiken..
Iedereen weet dat Laura Alberts de grootste alcoholist is, maarja die heeft dan ook heel wat te verwerken gehad...quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:28 schreef _bigmac_ het volgende:
Benjamin is ook aardig vaak dronken de laaste tijd.
En Dennis kan er ook wat van.![]()
![]()
Ja, en dan samen met Robert zwaar aan de coke. Avondje gezellig high in de Rozenboom op een kamertje, en dan opeens Nick die binnenkomt samen met Milan en Morris, oh ja en Arthur ook opeens een comeback. Ouch!![]()
![]()
Lalalalal Laura.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:08 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Laura Alberts de grootste alcoholist is, maarja die heeft dan ook heel wat te verwerken gehad...![]()
Geweldig hoe Irene dat altijd deed![]()
gezellig een avonde met Robert aan de cokequote:Op woensdag 26 mei 2004 12:33 schreef MaartenHG het volgende:
Ja, en dan samen met Robert zwaar aan de coke. Avondje gezellig high in de Rozenboom op een kamertje, en dan opeens Nick die binnenkomt samen met Milan en Morris, oh ja en Arthur ook opeens een comeback. Ouch!rofl
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."![]()
Met als afsluiter dus die gangrape... lijkt mij DE manier om die Gooise "r" uit haar strot te rammen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:43 schreef Wytze het volgende:
[..]
gezellig een avonde met Robert aan de cokerofl
![]()
![]()
waarom Arthur dan ???quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:33 schreef MaartenHG het volgende:
Ja, en dan samen met Robert zwaar aan de coke. Avondje gezellig high in de Rozenboom op een kamertje, en dan opeens Nick die binnenkomt samen met Milan en Morris, oh ja en Arthur ook opeens een comeback. Ouch!
Die was toch niej gemeen ??![]()
Dat zal der leren Nick zwart te makenquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:50 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Met als afsluiter dus die gangrape... lijkt mij DE manier om die Gooise "r" uit haar strot te rammen.![]()
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."![]()
Nee, maar die heeft denk ik wel een grote schwanz, kan Sjors meteen de rolstoel van Charly ff lenen .quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:00 schreef _bigmac_ het volgende:
waarom Arthur dan ???
Die was toch niej gemeen ??![]()
![]()
Ja nu toevallig wel maar vaak ook nietquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:44 schreef _bigmac_ het volgende:
Waarom mijn post staat toch onder die van jou..
quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:03 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Nee, maar die heeft denk ik wel een grote schwanz, kan Sjors meteen de rolstoel van Charly ff lenen .![]()
De kijkcijfers waren gisteren trouwens alweer opgeklommen naar de 1,7 mln.
Bron: Medialogquote:Het gebruik van alcohol speelt een opvallende rol in de soapserie Goede Tijden Slechte Tijden. Dat blijkt uit een onderzoek van de opleiding Toegepaste Communicatiewetenschap van de Universiteit Twente. Het onderzoek is uitgevoerd in opdracht van STAP (Stichting Alcoholpreventie).
Voor het onderzoek zijn 40 afleveringen bekeken, uitgezonden in maart en april 2004. De hoeveelheden gedronken alcohol per acteur, de drinksituaties, het tijdstip van consumptie en de soorten drank zijn geanalyseerd. Daarnaast is nagegaan hoe het zit met de zichtbaarheid van alcohol op de sets.
Enkele uitkomsten.
Per aflevering wordt gemiddeld 4,4 alcoholische eenheden geconsumeerd worden, wat neerkomt op elke 5 minuten een drankje.
Er zijn dikwijls flessen drank en andere referenties (zoals reclame-uitingen) in beeld.
In 3 van de 6 woonhuizen van de acteurs en op 3 van de 5 getoonde werkplekken is alcoholhoudende drank duidelijk zichtbaar aanwezig.
In 44% van alle drinksituaties wordt alcohol gedronken voor de gezelligheid of als vorm van ontspanning. In 25% wordt alcohol gedronken om problemen ‘weg te drinken’.
De vrouwen in GTST nemen 45% en de mannen 55% van de alcoholconsumptie voor hun rekening. In werkelijkheid drinken mannen ongeveer 2x zoveel als vrouwen.
Barbara Alberts drinkt alle 40 afleveringen alcohol en neemt 17% van de totale consumptie voor haar rekening.
Van de 20 acteurs die meespelen dronken er 2 geen alcohol, 1 op de 10. In werkelijkheid drinkt in Nederland bijna 1 op de 5.
Wijn is het meest populair (58%), gevolgd door sterke drank (22%) en bier (15%). In werkelijkheid is de verhouding bier (75%) , wijn (18,6 %) en sterke drank (4,7%).
STAP concludeert: Het onderzoek van de Universiteit van Twente levert aanwijzingen op voor de conclusie dat alcohol in GTST opvallend vaker aanwezig is dan in het normale dagelijkse leven. Ook bestaat de indruk dat er in de soap vaker dan in werkelijkheid wordt gedronken als reactie op problemen. Het gevolg is dat de kijker, wat de rol van alcohol betreft, een van de samenleving afwijkend en overtrokken beeld krijgt voorgeschoteld. Het is daarom niet uitgesloten dat het kijken naar GTST onverantwoord gebruik van alcohol, ook bij jonge kijkers, stimuleert.![]()
quote:Barbara Alberts drinkt alle 40 afleveringen alcohol en neemt 17% van de totale consumptie voor haar rekening.![]()
![]()
Ik heb het volgende topic klaar staan...Deze ff snel vollullen?Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Jef heeft ook ff een reactie gegeven:quote:volgende keer beter. Kop op.
Barbara drinkt idd altijd...Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Nou goed, Bartho dan!quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:18 schreef BVO het volgende:
Jef?.
wat is de titel???quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:16 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het volgende topic klaar staan...Deze ff snel vollullen?![]()
Schiet neit echt op..
Dat zul je zo wel zienquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:19 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
wat is de titel???
Je gebruikt iig de quote-functie alquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:19 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
wat is de titel???
spoiler uit de vara gidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grrr !! die kut rus ook!!![]()
Je bent toch wel bekend met de afspraak over Nick en die 2 sukkels enzo he ??quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zul je zo wel zien![]()
Oude Luitjes van GTSTquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:21 schreef BVO het volgende:
Bartho? Hoe? Wat? Waar?
Dat Isabella maar de hele familie Sanders mag uitmoorden.
No way!!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:23 schreef BVO het volgende:
Dat Isabella maar de hele familie Sanders mag uitmoorden.
Never!! dan mag die hele serie wel van de buis .![]()
Er ís geen afspraak.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:22 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Je bent toch wel bekend met de afspraak over Nick en die 2 sukkels enzo he ??.
Nina mag iig dood van me. Kom op Isa
.
JA.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:22 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Je bent toch wel bekend met de afspraak over Nick en die 2 sukkels enzo he ??
Barbara de Alcholistequote:Op woensdag 26 mei 2004 15:19 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
wat is de titel???![]()
![]()
Dont be so evil!!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:24 schreef BVO het volgende:
Nina mag iig dood van me. Kom op Isa
.
![]()
Isa moet zelf dood !!
Wel jammer dat die baby dood is was natuurlijk ook een Sanders![]()
![]()
Ik wist er ook niet van eigenlijk...quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Er ís geen afspraak..
.
Neequote:Op woensdag 26 mei 2004 15:24 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Barbara de Alcholiste![]()
Vol?Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
![]()
Nee, Nina gaat eraanquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:25 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dont be so evil!!!![]()
Isa moet zelf dood !!
Wel jammer dat die baby dood is was natuurlijk ook een Sanders![]()
![]()
.
Nou nou...quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:25 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dont be so evil!!!![]()
Isa moet zelf dood !!
Wel jammer dat die baby dood is was natuurlijk ook een Sanders
Nee, dat hoeft nou ook weer niet...quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, Nina gaat eraan![]()
.
Ooh nee niet weer hequote:Op woensdag 26 mei 2004 15:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wist er ook niet van eigenlijk....
![]()
![]()
Ik moet zo weg...Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Niet!!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, Nina gaat eraan![]()
.
Ze is onze enige hoop voor een gtst baba in 2010![]()
Jawelquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:29 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ooh nee niet weer he![]()
.
Ik zeg dat ik er niet van wist, niet dat het daar niet over gaat...quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:29 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ooh nee niet weer he
Dan is ze 15 ofzo.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:30 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Niet!!!
Ze is onze enige hoop voor een gtst baba in 2010. Nog te jong.
Jij bent gewoon puur slechtquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel.
![]()
Isabella kent nog wel een goeie kliniek.![]()
je kent gtst toch ?? daar duurt een jaar een maand.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan is ze 15 ofzo.. Nog te jong.
![]()
Hoe weet je dat??quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:47 schreef BVO het volgende:
![]()
.
Zou wel vet zijn
nieuwe topic is erMijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Forum Opties Forumhop: Hop naar: